Brazilië: Belém

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Belém

Hallo levensgenieters,

Ben net terug uit Belém, Brazilië. Was een weekje genieten van lekker eten, Cerpa en natuurlijk de Brasileiras. Heb al heimwee als ik eraan denk. Overal kun je vrouwen oppikken als je maar wel Portugees kan praten. Wil je het makkelijk doen ga je naar Ban do Parque op Avenida Presidente Fargus t.o, Het Hilton en kun je een meid meenemen naar je hotel en je zaad verschieten voor 50 REIAS. Anders ga je naar Clube Locomotiva en dan ben je meer kwijt, hier heb je goeie stripteaseshows en kun je tegen betaling een lapdance krijgen, 25 REIAS, wat een vriend mij had aangeboden, was wel lachen. Wat kunnen die Brasileiras toch F…. goed dansen. Wil je hier een meid meenemen moet je de club 20 REIAS geven. De dames beginnen meestal met een vraagprijs van 200 REIAS, niet direct happen maar onderhandelen, je zult merken als je niet direct ja zegt, zij genoegen zal nemen met 80 REIAS.

Wat leuker is, is om te proberen om een gewoon meisje aan de haak te slaan, maar let wel ze spreken bijna of geen Engels, dus volg ff een cursus via LOI ofzo. In de mall werken de mooie “normale” meiden, bv in Casanheira, gewoon proberen en wie weet.

Waar je lekker kunt eten en een romantische avond kunt doorbrengen is Doka, Hier zijn de loodsen totaal verbouwd met zeer goede restaurants, Japans, Italiaans etc. en een lekkere ijswinkel. Ook hier lopen veel piranha’s, blijf lekker zitten, neem een Cerpa en zie je wat leuks maak oogcontact en ze komen wel op je af.
    Let wel op dat als je een meid meeneemt tegen betaling dat je een prijs afspreekt, je kan nl. wat problemen krijgen als je te “weinig” betaald. Onderhandel goed over de prijs en verwen ze niet, 50 REIAS is meer dan genoeg, sommige van mijn collega’s hebben voor 30 REIAS genaaid, als je wilt dat ze blijft slapen, misschien een 50-80 en niet meer of het moet je niks uitmaken.

Een andere tip, ga nooit alleen lopen ‘s avonds, ga in een groepje, er zijn nl meiden die wat met een taxi chauffeur afspreken en dan wordt je gewoon beroofd. Een medereiziger die koppig was is dit overkomen, en ontdoe je van alle gouden sieraden, deze heb je ECHT niet nodig om de meiden te impressen!!!

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Volgende trip Belém i.c.m. Fortaleza.

Belém é muito bem, eu gosto brasileiras, elas são melhor, ciao.

klinkt goed, belem is volgens mij totaal niet toeristisch maar wat ik heb gehoord dat er in belem en de hele staaat Para genoeg is om te doen. ga er binnenkort heen jammer genoeg met mn wijf die daar vandaan komt, maaaaaaaaar er moet zich haast wel een mogelijkheid voordoen dat deze Regelneef overspel pleegt, ( hoop ik )

Commentaar

Hello Bosenlomer,
      Belem is inderdaad niet echt toeristisch, maar in de staat Para is zeker wel wat te doen. Ik heb mij beperkt tot Mosquiro, zo ongeveer het Scheveningen van Belem wat echt waanzinnig is (echt een aanrader dus),Salinas wat echt helemaal te gek is, waanzinnig groot strand waar je met je auto op mag en waar bussen overheen rijden (nog meer aan te raden) Bica, een of andere bron waarin je lekker kan afkoelen met een biertje en harde muziek En het cenrtum van Belem (vero pesa) vanwaar je ook diverse excursies kan doen. En er is nog veel meer te doen. Voor de afwisseling met de bus naar Fortaleza, is 24 uur maar toch een leuke en goedkope onderbreking.
      En er is inderdaad veel te doen als je ff zonder vrouw weg kan, zeker weten....

Gr.

Commentaar

he latinlover,,, thanx voor de info, ik zal het in gedachten houden en uiteraard bericht ik waar ik allemaal ben geweest.. xau

Commentaar

Ben NU in Belem en is zeker aan te raden... echt een oude stad met veel te zien. avondje wezen stappen in dokas, bij disco CASABLANCA niet normaal de wijven die daar rondlopen. heb wel af en toe het gevoel een bedreigde diersoort te zijn in sommige buurten, maar ik vermaak me wel. wie van indiaanse wijven houdt moet naar belem. hebben allemaal wat weg van pocahontas.

ga nu naar het binnenland van para, met de bus : :P
          hoop dat het een beetje te doen is!!

Commentaar

Zo bos en lommer, je bent in het paradijs aangekomen. Zoals ik jou al eerder heb geïnformeerd is Belem echt wel leuk, echter voor de Brazilianen ben JIJ de bezienswaardigheid en dat is even wennen.
            Als je tijd hebt moet je op vrijdagmiddag eens naar Bica, die zwembaden met bronwater, harde muziek, veel bier en vrouwen en dat midden in de bossen, ik weet zeker dat je de tijd van je leven zult hebben. En als je een voetballiefhebber bent nog even naar een wedsrijd van Paysandu, de locale voetbalclub, echt waanzinnig, echter ga wel met een local.

Commentaar

ben naar mosquiro en salinas geweest, mosquero is een rivier zo breed dat je de overkant niet ziet en het water golft. ook een strandje heb je daar. als je daar een beetje rondhangt met je blonde haren en je europese kop trek je inderdaad veel bekijks...

genoeg plekjes om ongemerkt de daad te verrichten,,

Commentaar

mocht je een auto hebben in belem is het helemaal ideaal. je hebt daar de 'drive-ins'
                dat zijn soort van motels waar je voor 10 real je auto in een hok kan parkeren waar een douche, wastafel en een bankje staan. heel simpel is het en eigenlijk heel daadgericht.. maar zewker wel de moeite waard!!!

Commentaar

ben nu het binnenland ingetrokken... plaatsje paragominas, sao miguel en curionopolis aangedaan. daar lopen ook lekkere wijven rond. zonder dollen je kan niet normaal ergens lopen zonder aangestaaard te worden... ook wel leuk. alles gaat heel makkelijk en de meiden zijn echt schitterend. doe is de kleine dorpjes aan mensen, het zal je niet tegenvallen. afgezien van vrouwen is er ook genoeg natuur en zo te zien..

Commentaar

Re: Brazilië: Belém

valt me mee dat je nog leeft. Paragominas heet ook wel parobalas (Kogels). Je hebt wel lef.

Commentaar

Ik ga in november naar Suriname en hierna ook nog een weekje naar Belem. Heeft iemand nog wat tips? Ik zie namelijk dat de reakties wat ouder zijn.

Gr v Roo

Commentaar

Heeft iemand nog tips voor dat ik naar Belem ga? Leuke plaatsen waar leuke dames zijn?

gr v Ron

Commentaar

Nou ik ben terug van mijn vakantie in Z-Amerika. Belem is een havenstad. Ik had een hotel iets buiten het centrum(15 min met de taxi). Er zijn veel indiaanse type vrouwen in Belem. Maar ik had niet het idee dat de vrouwen daar echt op een blanke man zitten te wachten. Wel wat leuke dames ontmoet maar het spreken van de Portuguese taal is een must want niemand spreek hier engels. Ook niet het personeel in de grote Mall. Ik ben met een vrouw in een soort bordeel geweest, ik weet niet waar dit was. Maar de kamertejs zitten achter een soort carport en worden met een gordijn aan het zicht onttrokken. Binnen in het bordeel was het donker. De vraag prijs was 150 reals.

Ik hoorde later van een Nederlandse man dat bij met een inwoner door een straat was gegaan met allemaal travo's.

Kortom hier is volgens mij niet echt veel sextoerisme.

Ik was er ook niet echt naar opzoek. Er zijn wel veel verschikkelijk mooie vrouw

Commentaar

Aan het werk...
                          X