Brazilië: Salvador (Bahia)

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Salvador (Bahia)

Iemand bekend met Salvador (Bahia)?
    Valt er iets te beleven?
    Hoe kom ik er met bus/trein/vliegtuig vanaf de standaardbestemmingen zoals Fortaleza?

Ik ga er in november heen en zal mijn ervaringen hier posten (indien belangstelling).

Thanks

Beste TGV,

Ervaring heb ik niet belangstelling wel. Volgens mij kun je via Q ook binnelandse vluchten boeken maar ik denk dat die weer duurder zijn dan als je dat gewoon op de luchthaven in Forta doet. Salvador de Bahia de streek van Ivette Sangalo en Daniella Mercury. Halleluja prijs de heer. Dat moet toch gewoon feest zijn. Ik wil zelf heel graag naar brasil verhuizen maar ik moet nog eerst even de lotto winnen en dan....

Veel plezier en boa viagem

the Master player

Commentaar

Je kunt tot en met october nog met Holland Exel vliegen rechtstreeks vanaf Amsterdam naar Salvador. Vanaf November vliegen ze naar Recife en Porto Seguro. Van daaruit boek je een binnenlandse vlucht b.v. via VASP. (www.vasp.com.br) scheelt ongeveer de helft als je dit vantevoren boekt vergeleken met de prijzen op de luchthaven. Kost niet veel. Voor meer luchtvaartmij. in Brazilië zie http://salvador.pagina.nl Tam b.v. is erg goed maar wat duurder. Ander optie is b.v. Via Tap Air naar Salvador maar is een lijnvlucht. Is meestal duurder dan een charter en je moet overstappen in Lissabon. Andere optie is Holland Exel naar Natal of Martinair naar Fortaleza. In beide gevallen een interne vlucht. Ook kun je alles met de bus doen maar duurt vrij lang. Is wel erg goedkoop. Ik ga in November weer want mijn vriendin woont er. Heb zelf nog nooit een puta opgepikt want dat hoeft n.l. helemaal niet. Gewoon op het strand op straat in het winkelcentrum, overal zijn leuke vrouwen. In Salvador verhoudingsgewijs meer zwarte vrouwen. Voor meer info kun je me benaderen.

Commentaar

Nu ook LCC (low cost carriers) in Brazilie.
        Bekendste is GOL... low cost.. maar toch nog meer frills dan onze ryanair.... schijnt heel goed te zijn! Zeker es proberen voor een internet vlucht.

http://www.voegol.com.br/english/index_ie.htm

at your service :-)

Commentaar

okay heren
          ff wat info over salvador:
          in pelourinho pluk je de dames gewoon van de straat...vooral 's avonds als de band live speelt is het erg eenvoudig....
          je kunt ook de bus nemen noordwaarts, richting vliegveld...niet echt veilig, zeker niet de terugweg....
          beter is een taxi te nemen naar Casquinha de Siri...is even rijden, maar het is een leuke openlucht restaurant, disco, bar en 's avonds stikt het er van de mooie braziliaanse dames
          Andere optie is uitgaans/dansgelegenheid Bombarra...ook tal van gewillige objecten in het weekend...alleen motel betalen en wat drankjes
          Iets voor Bombarra ligt een disco....ben de naam vergeten, schijnt ook een prima plek te zijn.
          succes en veel naaiplezier....

Commentaar

Zijn er rechtstreekse vluchten naar Salvador en wat zijn de goedkoopste alternatieven?Ik wil graag Salvador leren kennen.Is er een site met een kalender van optredens? Ik heb gehoord dat er vaak optredens zijn daar van hun supersterren,zoals Daniela Nercury en Ivete Sangalo.Ik hoop snel van iemand te horen die er meer van weet.

Abracos,

Denilson

Commentaar

Wij zijn 13 april 4 dagen in salvador Bahia geweest,
              waardeloos gevaarlijk.geen vrouwen mee in hotel.
              kan niet op straat lopen inavond. in een woord kut.
              We waren weer blij dat we in rio waren.
              gr takel

Commentaar

Mijn ervaringen in Salvador zijn ook niet zo goed maar omdat mijn laatste bezoek alweer 5 jaar geleden was , dacht ik laat maar zitten het te vermelden maar ik vond Salvador ook niets, grote afstanden van de ene tent naar de andere, kan alleen met de taxi, s'avonds gevaarlijk, werkelijk iedereen wil geld van je, van 3 jarige peuter tot 88 jarige opa. Ok de muziek was leuk in Casquinha de Siri maar dat is een flink eindje uit de richting. De meiden vond ik ook niet zo bijzonder.

Commentaar

Wat is dit nu voor gelul jongens!!! Ik ga al jaren naar Salvador en heb altijd prijs en als het even tegenzit haal ik ze van Eltegirl.com.br. Geweldig Naomi C voor 250 Reais!!!!. Daar moet je hier 250 euro voor neerleggen. Ik ben trouwens nog nooit in gevaar geweest. Dus hoe je daar nou weer bij komt is mij een raadsel.
                  Ik Huur sinds kort een appartement (van lange Hans) en heb de mooiste tijd van mijn leven.
                  Fortaleza is passee! Leve Salvador.

Commentaar

beste RMS
                    Nou als dat echt zo is dat je je in Slavador fantastisch vermaakt vertel dan eens wat (veel) meer over je belevenissen.

Commentaar

Uiteraard kan ik je wat meer over mijn belevenissen vertellen. Ik verbleef in Itapuã, nabij het vliegveld. Vandaar uit zijn alle interessante plekken snel te bereiken. Zo ook het al door stud2004
                      genoemde Casquinha de Siri, wat op 10 min afstand van mijn appartement lag (entree ca. € 3,25). De beste avonden zijn hier maandag- en vrijdagavond, een avond met live muziek, begint te lopen vanaf 23.00 uur. Bij binnenkomst het rechter gedeelte aanhouden, want daar zitten de dames van plezier. Soms zijn ze alleen en soms met een aantal vriendinnen. Het contact is er snel gelegd, alleen hun Engels stelt niet veel voor. Je kunt besluiten om naar een motel te gaan, voor de deur staan taxi’s die voor elke prijsklasse een motel weten, vanaf R$ 38,- voor 4 uur (ca. € 12,-), o.a. Hollywood en Playmotel liggen op een weg met alléén maar motels. Let op de leeftijd van de dame, neem niets mee onder de 18 jaar, dit kan veel gezeik met de politie geven. Elk meisje heeft haar legitimatie bij zich, ze zal er geen problemen mee hebben om het je te tonen. Hotels doen moeilijker wat betreft deze dames, maar voor R$ 50,- ( € 16,-) knijpen ze meestal wel een oogje dicht.
                      Het appartement waar ik verbleef was geen probleem, als ze maar boven de 18 was. De prijzen van de dames beginnen vanaf R$ 50,-, vraag hierom voordat je ze meeneemt. Er zijn er die veel meer vragen, maar betaal gewoon wat het je waard is. Zelden stellen ze teleur; pijpen meestal zonder condoom en de rest met, je kunt ze neuken totdat JIJ geen zin meer hebt. Gebruikelijk blijven ze de hele nacht en vertrekken na het ontbijt.
                      Andere “scoorlocaties” zijn Aeroclube, wat meer voor families is bedoeld. Op het pleintje met de cafés en live muziek zit “Die Bierstube”, hier zitten ze aan tafeltjes bij bosjes. Veel donkere meisjes, die voor het merendeel door Italianen worden “versierd”. Hier bevindt zich ook Rock in Rio, een tent waar veel concerten worden gegeven, waar ook weer veel meiden op af komen.
                      Zo je ziet kun je behalve neuken, ook nog een heleboel andere leuke dingen doen in Salvador.

Commentaar

als ik foto's van dames uit Brazilie bekijk, zie ik nagenoeg alleen maar kleine cups. Zijn er ook D+ cups te vinden daar daar mijn interesse ligt?

Commentaar

Maak je geen zorgen die zijn er zeker.Kijk bijvoorbeeld op www.bobflash.com.br

Commentaar

Op Babflash wordt ook de disco genoemd die ik in mijn voorgaande berichtje noemde, maar waarvan de naam me ff was ontschoten. Het is de Fashion Club en ligt iets voor Bombarra, richting Itapua (vliegveld).
                            Er ligt ook een seclub aan diezelfde kustweg stukje voor de Fashion Club. Ben er niet binnengeweest, omdat er overal aanbod genoeg was. Aeroclube is idd familiefeestje, 's avonds echter het domein voor de walking girls...zie bovenstaande bericht ook.
                            FF over het gevaar: ja, dat is er wel degelijk. Kreeg zelf een pistool op mijn hoofd in een stadsbus 's avonds. Buit: mijn swatch horloge en 300 reais....dus beter een Taxi nemen als je daar niet van houd.
                            Verder ben ik beroofd van mijn schoudertas bij Shoppi Barra...zat ook geen spullen van waarde in, wel wat schrammen overgehouden omdat ik op de grond werd gekwakt door de bijrijder van een motor die mijn tas van me afrukte.
                            Dus mijn advies: let op, neem geen spullen van waarde mee, pak de taxi als je liever niet een hele avond wilt doorbrengen op het politiebureau in Pelourinho, waar ze enkel Portugees spreken en erg weinig haats hebben...
                            Maar laat dit je niet weerhouden naar Salvador te gaan...is echt de moeite waard, tenzij je alleen wilt neuken, dat kan overal in Brazilie.....

Commentaar

Op maandagavond samen met Lange Hans en Bolle Jan uit Itapuan naar Casquina de Siri geweest. Speelde een goede band, alleen de hoofdact heeft verstek laten gaan. Maar dat is nu eenmaal Brazilie. Het was weer een waar feest van vrouwen die zichzelf aan je opdringen. In alle kleuren verkrijgbaar hier van blank tot diepzwart. Vanavond een donkere meegenomen, na een leuke avond dansen. Deze meid deed echt niet moeilijk en was van zichzelf erg geil. Samen naar een motel geweest. Ik had een kamer met een gyneacologenstoel genomen om haar te kunnen "onderzoeken". Dit liep volledig uit de hand, daar ik zo blauw was als een paard. Uit de ijskast een colaflesje gehaald, omdat ik m'n lul niet stijf kreeg en deze vervolgens in haar orgaan geschoven. Gelijktijdig flink in haar orgaan liggen happen, waarna ze gillend klaarkwam. Toen me als een wilde door haar laten pijpen, echter maar zelden dat ze je zaad doorslikken. Maar wat kan mij dat ook verrotten!. Kosten van het vermaak waren 75,- Reais voor Claudia (ca.€ 25,-) en 65,- Reais voor het Motel en taxi (ca. € 23,-). Op naar het volgende neukfestijn. Op 23 juni begint hier Sao Joau, wat inhoud: dansen, vrouwen versieren en neuken tot je lul levenloos blijft hangen.

Commentaar

Yup Yup players pimps & hookers ! ,

alles koel hierzo merk ik , ik wil dus al een hele tijd naar salvador maar niet veel mensen gaan hier heen tenmisnte die ik ken . de meeste gaan allemaal naar fortaleza ben ik dus al 5 keer geweest en het komt me de keel uit . ik wil naar salvador ik heb gehoord helemaal te gek daarzo gekke discotheken en zoals RUKMESUF dingen verteld heb ik er nu al zin in 8) .

In fortaleza praat 3 kwart niet eens engels man, ik spreek dan wel gewoon portugees wat ik trouwens ook leuker vind dan engels . maarjah het is wel leuk als je jezelf echt kan uiten omdat ze engels verstaat ofzo iets zeg maar : .

nog een plaats in salvador die iemand me echt aanraad want fortaleza is een badplaats met de rest vergeleken . dus ik zou wel willen weten waar de grote vogel me moet droppen .

obrigado rapazinhos , vagabundos !

Um dia perto de amanha []D [] []\/[] []D © ..

Commentaar

ik ga binnenkort naar bahia maar heb gehoord dat er voornamelijk donkere vrouwen rondlopen. maakt verder niet veel uit maar zou willen weten of er ook blondjes bij lopen....

Commentaar

Tijdens mijn laatste SSA-Itapuan vakantie samen met een aantal geilnichten naar Afrodite in Praia de Ipitanga geweest, een strand ten noorden van Salvador. Het complex is mooi gelegen aan zee, welke vanuit de tuin met zwembad goed is te zien. In deze tuin lopen de meiden in de zomer topless rond. De ontvangst is in een bar/dancing, waar al een heleboel meiden op je zitten te wachten. Je kan er dansen en een striptease op laten voeren (R$ 50,-). Ze komt lekker over je heen raggen en komt met haar kut zo dicht bij je mond, dat je erin kunt happen. De hele horde dames wil wel graag een drankje van je en voeren in ruil dansshowtjes op. De prijs is hier onderhandelbaar. Ze beginnen bij R$ 200,-, maar na effe lullen wordt het R$ 100,-. Reken wel nog eens op R$ 50,- voor de kamer die je met haar gebruikt. Alles ziet er goed verzorgd uit, het had er alleen wat drukker moeten zijn. Voor de entree wordt R$ 30,- gevraagd en het ligt op een onvindbare lokatie, echter Lange Hans bracht weer uitkomst.
                                    Zeker een aanrader als je in Salvador bent, zie ook www.salvador-brasil.nl.

Commentaar

Net terug uit Salvador en uiteraard valt er hier genoeg te zien :P zowel de architectuur als de mensen zijn prachtig haha en het strand is fantastisch maar in vergelijking met Fortaleza of Rio is Salvador een preutse gereformeerde gemeente. Ik ben 2 weken geweest en heb me de blaren onder de voeten gelopen maar moest alleen rennen voor een gang van Brazil boys die met me wilden "praten".
                                      Niet die actie die je in Rio en Forta ziet en bovendien veel gevaarlijker door de vele donkere gedeelten en het feit dat de barretjes ver uit elkaar liggen.
                                      Dit was mijn 1e keer Salvador maar nooit meer! Volgend jaar weer lekker Rio !

grtz van een tropical lover !

Commentaar

Twee dagen geleden in Salvador aangekomen. Vooraf een opmerking, zonder reclame te maken voor een luchtvaartmij. Met de TAP gevlogen en eerlijk is eerlijk maar zelden zo soepel en correct op tijd gevlogen. Nog geen 5 min. vertraging gehad zowel in Amsterdam als in Lissabon en na vertrek uit LIS na 8 uur en 10 min. te Salvador geland. Veel beter dus als dat je met een andere mij. via Rio of Sao P. moet vliegen. Maar goed Hookers is voor andere info bedoelt.

De eerste morgen na het ontbijt liep ik al om 9:00 buiten met mijn camera te filmen in het oude historische deel van Salvador. Daarna naar het beneden deel van de stad met een lift ook daar wat rond gekeken en weer terug naar bovenstad. Loop ik langs een barretje, zie ik uit mijn rechterooghoek binnen 2 vrouwen zitten. Omdat buiten de zon fel scheen zie je binnen in het halfdonker niet zo goed. Dus loop iik terug om nog eens te kijken en besloot naar binnen te gaan. Aan een ander tafeltje gaan zitten en de bekende grote fles bier bestelt. Na een min. of 10 stapt eentje op, de oudste van de 2 en blijft de jongste aan tafel. In mijn beste portugees nodig ik ze uit om bij mij aan tafel te komen zitten. Raken dus een beetje in gesprek voor zover dat lukken wil met mijn beperkte portugees. Maar goed haar engels was nog beperkter oftewel helemaal niets. Komt even later die andere oudere terug, wat blijkt is het moeder en dochter. Moeder blijkt 36 jaar oud te zijn en dochter 19 jaar. Na nog wat gedronken te hebben, gaan we met zijn 3 naar een pleintje op een terras zitten en weer een paar flessen bier op. Vervolgens gaan eten in zó een kg restaurant, de BR gangers kennen dat wel. Daarna wilde moeder en dochter naar de pedicure/manicure en PJ betaalde en schrik niet dat was 12 real bij elkaar. Het meisje dat hun hielp was helemaal een knap ding maar helaas te jong volgens mij en beslist nog geen 18 jaar. Inmiddels waren er aardig wat flessen bier op en begon moeder behoorlijk aangeschoten te raken. Dus een triootje zat er niet meer in want dochterlief gaf ma te kennen dat ze maar alleen naar huis moest gaan. Mijn vriendin, weet de weg en lopen in het oude centrum hotel Ibiza binnen. Ik betaal de kamer voor 25 R en dacht dat het voor 2 uur was, wat blijkt is het voor de hele nacht en toen ik vanochtend weg ging moest ik nog 5 R betalen voor servico, tax en 2 flessen water. Wat was dat ding heet. Op een gegeven moment ging ik slapen, de jetlag werkt nog steeds een beetje bij mij maar zij bleef nog naar de tv kijken in bed. Word ik een uur of wat later wakker, is ze me aan het pijpen (zonder condoom) terwijl ze naar een pronofilm op tv kijkt. Dat was dus weer een vrijwillig verplicht nummer. Vanochtend is ze op de bus naar huis gegaan. Heb ze 7 R gegeven want ze moet 2x overstappen begreep ik. Vanmiddag zei ze dat ze me zal bellen om weer af te spreken. Kosten die ik kwijt was. Alleen de pils, manicure/pedicure, 2 pakjes sigaretten plus een aansteker. Voor de rest wilde ze geen geld. Ben wel eens meer geld kwijt geweest.
                                        Hoe het verder gaat, zie ik wel.
                                        Vanavond ga ik of alleen naar Casquinha de Siri als mijn vriendin niet komt (maak niks uit) en komt ze wel ook goed. Want de vrijdagavond schijnt in Casq.d S. de beste avond te zijn plus de maandag heb ik gelezen en gehoord. Ben benieuwd. Trouwens in het historische oude stadscentrum Van Salvador is het overdag super veilig. Om de 50 meter zo wat staan er twee agenten. Al is me wel geadviseerd dit stadsdeel na middernacht te mijden. Dan ligt ook de politie te slapen en loopt er aardig tuig rond naar het schijnt, dus beter niet doen. Voor de rest gelukkig nog geen problemen mee gemaakt. Hoop dat ze ook weg blijven.

Commentaar

Gisterenavond dus naar Casquimha de Siri gegaan. Inderdaad een flink stuk rijden en dan te begrijpen dat ik toch al een flink stuk buiten het centrum zit. Taxi kostte (tarief 2) 24 R. Het is een hele grote tent met een openlucht dansvloer en een enorm groot toneel waar constant muziekbands optreden zoals o.a.een bestaande uit 20 man/vrouw. Best goede BR muziek en er wordt veel op gedanst door de vrouwen die aanwezig zijn. Dat alleen al is een waar genot om naar te kijken, want wat kunnen die braziliaanse vrouwen toch bewegen met dat achterwerk en heupen. Het aantal vrouwen viel wel zwaar tegen. Kon me niet aan de indruk onttrekken dat het meer op een hengstenbal leek, terwijl nota bene de vrijdagavond de AVOND moet zijn. Gisteren dus blijkbaar niet. Genoeg oogcontact al zat ik soms te ver af. Maar ja niet een die 2 woorden Engels sprak en een vraagprijs bij de meesten die begon met 250 R voor LT. Besloten om alleen de tent te verlaten om ergens anders naar toe te gaan. Ga ik naar buiten lopen er ik denk zo stuk of 10 meiden te paraderen. Een komt direct op me afgelopen en begint tegen me op te rijen. Beetje meespelen, blijkt, althans volgens haar eigen woorden, dat ze lerares franse taal is. En inderdaad met de conversatie nauwelijks of geen probleem gehad. Om een lang verhaal kort te houden ze had geen geld voor de taxi net als 2 vriendinnen van haar. Die meiden komen eerder op de avond met de bus voor 1,50 real. En of ze met mij mochten meerijden. Ik achterin gaan zitten tussen 2 meiden. Taxi was nauwelijks in beweging of er gebeurde van alles en nog wat, voor ik wist was de rits van mijn gulp naar beneden en stond kleine jan binnen luttele seconden als een paal overeind. Heb mijn eigen apt. niet gezien want aangekomen bij haar apt. samen uitgestapt en gebleven. Behalve de franse taal beheerstte ze ook nog een aantal andere franse specialistische handelingen. Vanochtend met het afrekenen was ze met 50 Real tevreden en ik weer een tevreden gevoel en telefoonnummer rijker. Vanavond maar weer een andere tent gaan bezoeken en zien of het daar weer wat wordt.

Commentaar

De zondag is toch echt de dag van de week om naar het strand te gaan. Het is dan zo ontzettend druk, nog erger als een mierennest, maar dat betekent ook een enorm aanbod van vrouwen.
                                            Het werkt zo kinderlijk eenvoudig. Of je gaat zelf aan een tafeltje aan de rand van de wandel boulevard zitten waar alles langs komt gelopen of je gaat zelf wandelen. Een keer oogcontact is eigenlijk al voldoende en bij twijfel of teruglopen dan wel de persoon in kwestie even achterna lopen en je weet gelijk of er interesse is. Met mijn beperkte Portugees gisteren op de boulevard 2 meiden opgepikt en beetje zitten dollen, wat aftasten en ga zo maar door wat nog net kan in het openbaar zonder dat iemand hier aanstoot van neemt. Doen Brazilianen dat uberhaupt vraag ik me zo af. Maar goed nog binnen de 30 tot 45 min. komt meestal de stereotype vraag of ze met me mee mag naar het appartement en dan niet om naar een life voetbalwedstrijd op tv te kijken. Maar een meegenomen de 2e was niet echt mijn keuze. Was even teleurstelling als ik de reactie zag, maar c´est la vie, n´est-ce-pas! Ook deze was met een afgesproken prijs van 50R tevreden. Belangrijk vind ik de houding en manier van doen