000: Brazilië: Geouwezwam

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• 000: Brazilië: Geouwezwam

Morgen op ZEMBLA ! Brazilie !

sextourisme op brazilie ;D

Ik wist niet dat dat bestond..

Natuurlijk gebeurt dit maar in elke stad met 3 miljoen inwoners kan ik dit soort verhalen wel regelen.
    Dat het gebeurt ontken ik niet en is ook gewoon zo, maar je moet de prostitutie wel opzoeken.
    In Amsterdam kan je toch ook naar de Wallen.
    Wat wel zo is is dat meiden al een leuke avond hebben als ze wat te drinken krijgen, wat te eten , geld voor een taxi naar huis ( dat geld steken ze mooi in hun zak en gaan lopen of met de bus) en dat ze daarbij een beetje sex moeten geven hebben ze niet zo'n moeite mee.
    een gezellige avond met drank , eten, dansen en een beetje sex levert tesamen met het geld voor de taxi meer op dan een dag werken.

Commentaar

Heb ook gekeken en vond de reportage nogal saai. Weer zo'n typisch voorbeeld van het opgestoken domineesvingertje van de VARA.
      Sex voor geld, oh jeeh! Echt..., en met jonge meisjes? Wat een ongelooflijke viezerikken die sextoeristen toch!

Laat die bijschnabbelende journalisten eens goed naar zichzelf kijken.

Commentaar

Collegae en lezers,

Tja, sterallures heb ik nog niet en dus nog gewoon bereikbaar. Met andere woorden: ben je een vrouw tussen de 20 en 35 jaar dan behoort een afspraakje tot de mogelijkheden. Haha!! :-*

Toch wel strelend dat mijn recensie voor landelijk vermaak gebruikt wordt!!! Kennelijk is deze van hoge kwaliteit.

Gaarne reageer ik op het programma:

1.Allereerst wil ik kwijt dat ik pedofilie verafschuw en bij constatering zal ik als goede burger aan mijn plicht voldoen en conform mijn kunnen bestrijden. Aldus optreden en diegene zomogelijk in de handen van de bevoegde autoriteiten stellen. >

2. Mensen leven in armoede doen alles maar dan ook alles om te overleven!!!

3. Dat er geen toeristen die met het eerst geïnterviewde meisje (voormalig prostituee?, ex-verslaafde?) seksuele handelingen willen plegen is mij duidelijk, namelijk ze is van verre aantrekkelijk!

4. Voor luttele reaales kun je van alles kopen: bijvoorbeeld jongetjes die oorbellen indoen en vrouwen kleren aantrekken, meisjes die anderen van pedofilie betichten, et cetera. Toch wil ik de waarheidsgehalte van de verklaringen niet bestrijden!

5. er ontbraken belastende beelden: bijvoorbeeld een volwassene die een hotel binnen gaat onder begeleiding van een minderjarige (of enkel alleen de instemming is genoeg), en vervolgens aan een hotelbalie het baliepersoneel ompraat, et cetera. Ze hadden dit ook in scène kunnen zetten enkel om aan te tonen dat het mogelijk is! Of Ton kunnen misbruiken, maar blijkbaar was zijn verklaring niet smeuïger dan terraspraat (afgeleide van kroegpraat).

6. Door het programma aangebrachte feiten: 20% van de bevolking in Brazilië is werkeloos, minimum loon 250 reaal per maand, volgens de blondine verdient/de zij 2.000 tot 3.000 reaal per maand. Welke aantrekkelijke jongedame heeft interesse in een normale baan? ???

7. Naar mijn mening en zin werd er teveel gesouffleerd, met andere woorden in de mond gelegd: bijvoorbeeld “wie maken van jou diensten gebruik”, denk denk (meisje heeft geen idee wat de man bedoelt, denkt wellicht dat het antwoord mannen moet zijn maar ligt teveel voor de hand en heeft aldus geen vooroordeel), tja dit gaat te langzaam aldus ”Waren het Brazilianen, Nederlanders of Italianen?”, tja een Nederlander stelt me de vraag, wappert met een biljet van 50 reaal en van te voren heeft hij uitgelegd wat zijn bedoeling is aldus met een big smile “Nederlanders”….
        Zeg Bosso reed jij zojuist met 350 kilometer per uur van Amsterdam naar Maastricht, ja sure, maar wel over de vluchtstrook en Koosje S. kwam op zijn achterwiel rijdend zonder APK, met kapot remlicht en luid toeterende voorbij gereden..

8. Zou het team in kwestie gedurende hun verblijf zich onthouden hebben van enige lichamelijke toenadering? Ja sure, Sinterklaas bestaat en ik geloof in sprookjes…

9. Laat me even beperken tot ongebonden jongelui tussen de 18 en 35 jaar. Vraagje: wat doen jullie zoals op vakantie, reactie: zon, drank en sex….
        Fortaleza bied allen, Salou, Riminni en Bloemendaal ook! Zouden we toch allemaal ziekelijk zijn?

10, 11, 12 ... Ach laat maar zitten! :-X

P.s.: Fortaleza here I come! 8)

Commentaar

The Master Player,

Ik benijd je aanwezigheid in het aardse paradijs! :'( Geniet en pluk de aanwezige aangeboden rijpe vruchten!!!

Zouden er weer vriendinnen voor mij met elkaar op de vuist willen?:

Namelijk de twee van nummertje 6 van mijn recensie die door Zembla werd aangehaald stonden na een nachtelijke escapade met ene tegenover elkaar opgesteld : “Avond 6: uitgegaan Iracema en van cafe del mar (eigenlijk met piercings voorziene donkere bardame genaamd Natasja afgesproken, maar aangezien deze niet op kwam dagen) leuke kleine blonde barmeid (Mareella?, 24 jaar, cup c, blank) aan de haak geslagen, zeer goede gepassioneerde GFS (gratis), hele nacht gebleven en ’s ochtends opnieuw”.

Het wordt nog leuker: Je weet het, waar 2 honden vechten voor 1 been, gaat de derde mee heen. Aldus geschiedde: “Avond 7: uitgegaan Iracema en van cafe del mar de andere blonde heel kleine dunne barmeid genomen (Neide?, tevens huisgenote van Mareella, 18 jaar, cup a, blank, piercing in navel, tatoe in schaamstreek), GFS (gratis), hele nacht gebleven en ’s ochtends opnieuw”

Ach schijnbaar hadden ze geen genot! ??? Ik betaalde deze niet, hadden ze medelijden?

Groeten,
          Bosso 8)

P.s.:Spoedig zal ook ik weer de vrouwelijke Braziliaanse mondhoekjes doen omhoog krullen!

Commentaar

He Bosso, dat meisje van achter de bar uit Del Mar ken ik ook. Ze heeft een tongpiercing nietwaar. En haar broer staat ook achter de bar, niet dat t hem allemaal wat kan schelen. Ik zoende een beejte met haar bij de klapdeurtjes rechts als je achter de bar wil komen. Ik sprak met haar af voor na t werk, maar kon niet wachten. Kwam iemand anders tegen. Achter de bar ziet ze er lief en lekker uit. Ik zag ze een andere keer in Kapital en toen was t een stuk minder...figuur viel tegen..
            Ik heb de uitzending van Zembla niet gezien. Tuurlijk zal kinderprostitutie voorkomen. Ik heb daar in de 4 keer dat ik ben geweest niets van gemerkt. Ik heb ook nog geen hotel/motel gezien waar een meisje binnenkwam zonder id. Vooral de bars in iracema zien er streng op toe, anders kunnen ze sluiten. De lokale overheid is tegen de taferelen op Iracema... De bars hebben echter goede advocaten (money-issue), eentje zit zelfs in de regering van Ceara heb ik me laten vertellen.
            Ander nieuws uit Fortaleza.....de voor Fortalezagangers niet onbekend Baracca Atlantiz is 4 weken geleden afgefikt. Kortsluiting in de geluidsinstallatie werd er gezegd.
            Die prijzen voor vrouwen die ik hier lees op de site zijn voor mij onherkenbaar. Ik heb nog nooit een vrouw meer dan 50 Reals gegeven. (=15 euro) Meestal 20 of 30 voor de taxi. Ik heb ook nog nooit een prijsafspraak gemaakt vantevoren. Diegene die dat doen verzieken het voor zichzelf. Voor het meisje is het dan duidelijk dat het eenmalig is en probeert er uit te halen wat ze kan.
            Als je een meisje neemt uit Dragao of Murciripe dan is zelfs de kans groot dat je helemaal niets betaalt.
            Het ligt echter in de Braziliaanse cultuur dat de man alles betaalt. Het is niet geemancipeerd zoals in Nederland. Als je daar ie tegen kan, moet je er niet heengaan. Een vrouw in NEderland kost geld, een Braziliaanse nog meer, dat is nou eenmaal zo. Maar je krijgt er wel wat voor terug....

Commentaar

Fortabeauty en mede levengenieters,

N.a.v. bericht van Fortabeauty:

Ik denk dat we het over hetzelfde meisje hebben. Ze is niet knap maar heeft een bepaalde ondeugendheid die me wel aanstond.

Kortsluiting, ja dat komt daar wel eens vaker voor als je vrienden maakt…

Verder sluit ik mij aan bij jou bericht.

Ter aanvulling:
              Als je een beetje de taal spreekt, jong, niet onaantrekkelijk bent en de Hollandse mentaliteit hanteert dan scoor je mooiere en meer vrouwen dan onze Italiaanse en Spaanse collegae. Aan die Gladjanussen c.q casanova’s hebben ze een hekel.
              Als een meisje vraagt of je verliefd bent, antwoord gewoon eerlijk! Het leek wel als ik nee zei dat ze nog sneller het bed met me in wouden duiken, en gratis wel te verstaan. En al loop je de volgende dagen met nieuwe veroveringen, ieder keer als ze je zien komen ze op je af, begroeten je met een kus en omhelzing. Ten opzichte van de man totaal geen boosheid om je gedrag om met andere meiden onder de lakens te duiken! Ten opzichte van de verse vrouw willen ze wel eens haantjes gedrag vertonen.
              Seksuele prestaties worden gedeeld, je veroveringen beoordeelt en indien de meiden over je spreken waren en het leuke meiden waren krijg je automatisch meer aandacht, want zij willen dat ook wel eens meemaken! En ik ben absoluut geen sexmaster!

Trek je lering, succes!
              Bosso

P.s.: Ja Menino, levengenieters dat zijn we die Fortaleza gangers!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door panter001
                Oorspronkelijk geplaatst door Don
                Na 5 jaar met veel plezier Fortaleza onveilig te hebben gemaakt, zou ik graag in oktober één van de andere gebieden in Brazilië willen ontdekken, vooral omdat Fortaleza de laatste tijd te toeristisch en commercieel is geworden.

Vandaar mijn verzoek om meer informatie betreffende Natal (Ponta Negra), Recife, Olinda en vooral Pipa. Er is al wat geschreven over deze steden, maar nog niet zo heel erg veel. Wat ik graag zou willen weten is info betreffende "girfriendfriendly" hotels/appartementen? natuurlijk de scene van de dames van plezier en ook waar je gewone braziliaanse dames aantreft (zoiets als Mucuripe in Fortaleza). Andere tips en/of ervaringen zijn erg welkom.

Daarnaast,wie gaat er in oktober ook die kant op? Misschien kunnen we dan eventueel wat afspreken.

Muito obrigado!
                Net terug uit Brazil, deze steden (dorpjes) onveilig maken heeft geen zin meer, dat is al gebeurt ;D

In de grotere steden stikt het van de dames van plezier, in de kleinere dorpjes valt het meestal vies tegen.

Als je voor de dames van plezier gaat moet je maar eens naar Ponte Negra gaan, hier kun je je hart ophalen!! Verder zijn in Ponte Negra voldoende uitgaans gelegenheden te vinden waar je niet punta's aantreft.

In Pipa zelf zijn geen dames van plezier te vinden, aangezien de locals een jaar geleden de politie betaald hebben om deze te verdrijven. Hier zijn s'avonds maar 2 uitgaans gelegenheden. Door de week is het dan ook best rustig in Pipa.

Hoe "girlfiend friendly" de hotels zijn durf ik niks op te zeggen, maar je vind overal borden van hotel D'Amour, hier kun je kamers per uur huren. Let wel op dat je een kamer krijgt en geen stal.

Nog enkele tips in het algemeen voor een vakantie in Brazil,
                - Zorg dat je Portugees spreekt, want met je Engels kom je daar niet ver.
                - Pas op voor dames/meiden die naar je toe komen rond 6-7 uur s'avonds, ze beloven vanalles maar willen alleen maar met je gaan uit eten en wat gaan drinken erna. Als ze dan naar het toilet moeten zijn ze spontaan verdwenen. De volgende dag komen ze dan met een smoesje naar je toe en proberen het opnieuw.

Ciao

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door rio_max
                  hoi Brasiliero,

Ik benijd je best dat jij binnenkort die richting uit gaatl. Ik ben net terug uit Brazilië, waar ik twee weken ben geweest. In Sao Paolo twee dagen, in Recife 3 dagen en in Rio de Janeiro 7 dagen, de rest heb ik verloren aan reizen. Ik zou zo weer terug willen. Sao Paolo is te groot en te crimineel, Recife is te ver weg, maar dit wordt gecompenseerd door discotheek Samba met zeer veel mooie en beschikbare meisjes. Maar volgens mij is Rio het paradijs op aarde wat betreft de dames. Van jong tot oud zijn zij allemaal supervrouwelijk, dit straalt bij allen uit hun lichaam. Als jij de mogelijkheid hebt om een appartament te huren dan moet jij dat zeker doen om evt. problemen in je hotel te voorkomen.
                  Volgens mij moet jij naar de volgende plaatsen:
                  - thermas l`uomo, rua F. Campos, een club met zo`n 20 meisjes die jong en mooi zijn. Entree is zo`n 45 reaisEen uurtje met een van de dames kost ongeveer 150 reais zonder drankjes (die zijn echter vrij goedkoop) dus reken op ca. 250 reais In deze club zijn douches en saunas aanwezig, verder zeer goede service en hygiëne staat op een hoog peil.
                  - nachtclub Barbarella, waarschijnlijk de mooiste dames van Rio zijn hier aanwezig, dit heeft daardoor invloed op de prijs, want je moet een soort boete betalen als jij jouw date mee naar buiten wilt meenemen. Uiteindelijk betaal je: entree+ uitgang dame+ evt. hotel+ dame (ca. 1,5 uur) 150-200 reais.
                  - diskotheek HELP is denk ik de beste keus, zo`n 80 meisjes van mooi tot zeeeeer mooi( bijna allemaal professioneel). Een hele nacht (van 02.00 tot 14.00) kost ongeveer 100-150 reais, maar deze meisjes zijn ook beschikbaar voor je hele vakantie. Overleg is altijd mogelijk.
                  Als jij geluk hebt dan hoef jij niks te betalen behalve hun eten en drinken ( dit is mij twee keer overkomen), als je goed wilt overkomen dan koop je nog iets leuks voor de dames.
                  In de gele gids staan de adressen van de thermas.
                  Mijn volgende keer in Rio ga ik alleen naar Help en termas l`uomo (deze laatste is veiliger, want de dames worden regelmatig gecontroleerd).

Veel plezier in Rio,

rio_max

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bonbon

Dan ook graag in deze draad vermelden dan hebben de anderen er ook wat aan!
                    Bel Ken van EZ riorentals: www.ez-riorentals.com

Ken is een amerikaan die al weer een tijdje in Rio woont er daar appartementen per dag verhuurd (Copa en Ipanema). Ik heb van hem eind mei voor 5 dagen een studio appartement gehuurd voor 110 real (30 euro) per dag. Borg bedroeg $100 of gelijkwaardig in real.

Keuken/douche/kabeltv/airco/concierge en 150 meter van de Help Echt prima bevallen en Ken is ook een toffe vent.

Kijk ook op www.worldsexarchives.com ($7/maand) voor veel info en foto's van 'the scene' in Rio en de rest van Brazilie. Daar had ik deze info vandaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door letsgo4ever
                      Hoy, Ik ga dit jaar voor een week of 6 naar Brazil en jaag het liefst achter bloedmooie zwarte meiden. Salvador is vrij bekend voor deze meiden. Heeft iemand hier ervaring mee in Brazilie of kent iemnad nog andere plaatsen in Brazilie waar deze meiden voor het rapen zijn ?

thanks
                      Oorspronkelijk geplaatst door jackyicks
                      Het is eigenlijk vrij simpel, de mooiste meiden gaan daar waar het meeste geld is, Sao Paulo, dus ook de mooiste donkere meiden, hoe meer naar het noorden hoe minder het wordt, ik zou zeggen ga naar Rio, daar heb je toch echt wel veel mooie donkere meiden. In Salvador heb je er waarschijnlijk meer maar niet mooier.
                      Het aanbod is wel afhankelijk van welke tijd van het jaar je gaat, Rio is het beste van november tot en met maart.
                      Succes

Commentaar

vind op zichdat er niets mis is met sextoerisme, mits je niet aan de verkeerde dingen doet zoals kindermisbruik.
                        Pas dus op als je een meissie aan de haak slaat die er jong uitziet. vraag voor de zekerheid om dr id. heeft ze die niet bij zich dan is er iets niet in de haak. weg ermee. de politie treedt hard op tegen pedofilie en terecht ook.
                        een tip:: doe het niet met minderjarigen.

Commentaar

Re: Brazilië: Geouwezwam

Hoi Volmer.

Ik ben er zelf ook alleen van 22 t/m 29 januari 2006. Misschien dat we elkaar daar kunnen ontmoeten of zo. ik heb inmiddels genoeg informatie.
                          Ik heb al een appartement in Porto de Iracema en ben zeer benieuwd. Voor mij de eerste keer naar Fortaleza.
                          Kom zelf uit Amsterdam.
                          Vraagje ben je er al 1 keer geweest ?
                          Allen vermaak je er volgens mij ook, want er zijn genoeg lekkere dames.

Groeten Rene

Commentaar

Re: 000: Brazilië: Geouwezwam

vind op zichdat er niets mis is met sextoerisme
                            Tja, wat is sextoerisme?
                            Een twintigjarige kerel die hier met zijn vrienden op zaterdagavond op stap gaat naar een discotheek heeft toch ook de bedoeling om een meisje te versieren en er zo snel mogelijk mee in bed te belanden?
                            Alleen de mensen op dit forum zijn slim genoeg hun geld en tijd niet aan die waardeloze Hollandse (Belgische) wijven te besteden omdat ze het niet waard zijn.

Diezelfde twintigjarige gaat elk jaar in de grote vakantie met diezelfde vrienden naar Llorret de Mar of Salou. Die ligt daar ook nagenoeg elke dag te rollebollen met een archielelijk Brits of Duits monster. Wij verkiezen enkel mooie exotische meiden...

Toch zijn dit de marginalen...

Commentaar

Kan ik me volledig bij aansluiten Nene, alleen jammer dat er altijd wel een paar van die klootzakken rondlopen in Fortaleza die met minderjarigen gaan lopen rommelen. Verder erger ik me verschrikkelijk aan onze landgenoten die denken dat ze zich alles kunnen veroorloven omdat ze zichzelf een hele bink vinden
                              Vaak nog geen 3 woorden Portugees kunnen spreken en de hele dag maar zijken dat niemand engels spreekt, wel de kinderen daar stomme hollandse woorden leren zoals kakkerlak en opzouten. in zulke gevallen schaam ik me altijd diep Nederlander te zijn
                              Als wij met z'n allen de mensen in Fortaleza met respect behandelen en die klootzakken op hun flikker geven dan komt het mischien nog wel goed met ons Nederlanders in Fortaleza

Commentaar

Sex tourisme ?

Kom nou toch op , wat de vrouwen hier doen dat doen de mannen daar en in Azie
                                Het is een land met veel verschillen heel arm en heel erg rijk bijde heb ik persoonlijk ervaren, ik ben met erg rijke mensen omgegaan die continu bewaakt werden maar ik heb ook in de favela geslapen.
                                Dan om even terug te komen op de uitspraak Sex tourisme Ik heb in mijn hele leven nog zulke mooie en geile vrouwen meegemaakt.
                                Ze vragen gewoon om sex en gaan Puur voor hun eigen genot , het is me wel gebeurd dat er op het laatste moment een 2e vrouw in de taxi stapte.
                                De taxi reed vervolgens de verkeerde kant op,naar een Motel
                                In braslie heb je veel Motels puur en alleen maar voor de sex helemaal TOP.
                                Zeker iets om met een leuke vrouw naar toe te gaan
                                Ik heb vrouwen waar ik sex mee heb gehad nooit direct betaald, wel ging ik met ze uit ,of kocht ik iets voor ze.
                                Ik heb een goede vriendin die ik een hele tijd financieel heb geholpen verleden jaar is zij nog 3 maanden hier geweest , het is een mooie vrouw
                                van 30 jaar 165 lang en lichter dan 50 kg ze heeft lang donkerhaar met slagen erin.
                                Tussen ons is het alleen maar vriendschap het zal ook nooit iets meer worden , ik heb nu ook een vaste vriendin.

Commentaar

Yep je ben net in een behoorlijke Razzia terecht gekomen.......
                                  uit je topic krijg ik de indruk dat jij met de taal portugees goed thuis bent , dus dan hoef ik je niks meer uit te leggen de krant link spreek voor zich.....

www.diariodenatal.com.br/int_cotidiano_interna.php?id=3330

Als ik de ander kranten van natal kijk en regio krijg ik toch wel een beetje de indruk dat hun meer bezig zijn met de kinderporno delema en eenmaal dat hun hier mee bezig is gaan ze over de helle linie en controleren ze alles......

www.diariodenatal.com.br/int_cotidiano_interna.php?id=3786

Wat ik persoonlijk ZEER ZEER goed vindt , uit bannen die handel.....

Cheers

Stealth

Commentaar

Re: Brazilië: Rio de Janeiro

girlhunter:

ik lees altijd dat die latino boom van je altijd met je mee reist overal heen. ik wil weten hoe krijg jij het voor elkaar dat ze het pikt dat jij s'avonds zonder haar op stap bent. de vrouwen die ik namelijk ken van brazillie zijn allemaal stikjaloers en zouden zoiets nooit accepteren.
                                    laat maar eens weten

Commentaar

Ik kan ook wel even spreken voor Girlhuntertje als het niet klopt hoor ik het wel van hem
                                      Zijn vriendin is inderdaad hardstikke jaloers, maar hij gaat gewoon op stap en trekt zich niets aan van zijn vriendin. Hij zecht ook vaker dat hij moet internetten etc....en dan gebeuren er meestal ook andere zaken, ook als zijn vriendin in slaap valt gaat hij weg. Zijn vriendin is vaak boos op hem maar dat maakt hem niets uit. Want het is per slot van rekening maar een meereis vriendin. Gelijk heb je Girlhunter, geniet er maar van, want met zoveel moois is het ook moeilijk je bij 1 vriendin te houden

THEI..

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door THEI Bekijk bericht
                                        Ik kan ook wel even spreken voor Girlhuntertje als het niet klopt hoor ik het wel van hem
                                        Zijn vriendin is inderdaad hardstikke jaloers, maar hij gaat gewoon op stap en trekt zich niets aan van zijn vriendin. Hij zecht ook vaker dat hij moet internetten etc....en dan gebeuren er meestal ook andere zaken, ook als zijn vriendin in slaap valt gaat hij weg. Zijn vriendin is vaak boos op hem maar dat maakt hem niets uit. Want het is per slot van rekening maar een meereis vriendin. Gelijk heb je Girlhunter, geniet er maar van, want met zoveel moois is het ook moeilijk je bij 1 vriendin te houden

THEI..
                                        ik zou rekening houden met een wraak actie als ik hem was.

Commentaar

inderdaad,is mij ook eens overkomen dat een meid die ik mee naar in porto seguro had genomen de pijpen van mijn broeken had afgeknipt omdat ik daar ook een ander aan de haak geslagen had.hahaha
                                          Dus kijk maar uit voor je Chica boom