Brazilië: Natal

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Natal

Hallo,
    Ben van plan om volgend jaar tijdens mijn verblijf in Fortaleza een week naar Natal te gaan.
    Heeft iemand mischien wat ervaring aldaar wat de vrouwen betreft, welke kroegen het gezelligst zijn, en in welk hotel je een dame mee kan nemen.
    Ik heb gehoord dat Natal een beetje in opkomst is op dit gebied en ik zou daar graag eens kennis van nemen.

ik ben er afgelopen zomer geweest en het was super op de boulevard lopen al zat dames waar je al snel contakt me hebt ik ging zelf altyd met de dame naar een motel voor een paar uur kost zeer weinig en ben meerdere malen een hele nacht geweest bubbelbad erin ;Dheerlijk dat komt zeker goed motel kosten 30 euro hele nacht dagt ik de vrouwen zijn super egt geil succes geniet ervan

Commentaar

Check this!!

Frankypanky

Place: Ponta Negra - Natal (RN)
      Pousada: Bella Napoli Praia Hotel
      Address: Av. Erivan Franca, 3188 - Ponta Negra (Natal)
      Phone: (0xx84) 219.2666
      Web: http://www.pousadabellanapoli.com.br/
      Girl friendly? Yes
      Price: r$60 (double room, AC, Frigo)
      Day 1: It was a Monday, and the action in Ponta Negra was at the Baraonda Disco Bar. Entrance was r$10, inside you could find tons of pro and semi-pro girls, from 5 to 9, with even some true stunners! You need some (really basic) approaching skills, eg. dance (even bad) with the girl, chatting or something like that. Almost every girl there is availabe for sex, price is around r$150, easy negotiable. Maybe stunners ask more.
      Day 2: Tuesday. Baraonda closed. Action in Ponta Negra was at Cucaracha Disco. Same Baraonda girls, same prices. Easy to lower price to 100r$ TLN, at the end of the night you can lower the price up to 70r$ for a good looking (a 7) girl. Went to the Taberna, too, near to Baraonda. No action at all, there, strictly enforced. R$20 entrance, don't give them if you are looking for action.
      Day 3: Wednesday. Baraonda was open, Cucaracha closed down. I went to the "Ilha de Fantasia" nigt club, you can't miss it, is near Taberna e Cucaracha, not on the praia. Ask any cab, if you're in Ponta Negra it cost max r$5 to get there.
      Entrance was r$20, only if you don't go with a girls. 30-40 Girls, 6 to 9. Good shows. Lady drink was r$20. Not a rip-off. They have clean room inside, you can have one room for r$40, or you can "barfine" the girl, it will cost r$50.
      A morena offered herself to me for r$100 outside, but she was a 6, and I spotted so many better ones. Another girl, a loira rated at least 8, as soon as she finished her show offered herself to me for r$100 inside, r$200 outside. I opted for the "in club" option. Good experience. If you are in Ponta Negra, and was not able to catch one of the stunners at Baraonda or Cucaracha, go there.

Koning, Keizer, Admiraal...neuken moeten ze allemaal!

Commentaar

voor gewone discotheken met niet puta's zou ik als ik jou was eens gaan kijken op www.bobflash.com.br daarna natal aanklikken, daar tonen ze foto's die ze in verschillende discotheken/bars gemaakt hebben, ik denk dat jij daar wel wat mee kunt

Commentaar

www.pipa.com.br

Ook hier een overzicht van de places too be !!
          Geen hoerententen maar gewoon leuke tenten.

Dankzij Zembla heb ik toch n leuke website leren kennen, deze site dus

grt

Commentaar

vergeet niet naar Praia das Artistos te gaan met de taxi...tegenover de Chaplin bar...90% vrouw...gewoon uitzoeken daar en een motel regelen....

Commentaar

lees veel over motels, zijn er in ponta negra ook girl-friendly hotels of pousadas waar ze niet teveel voor je bezoek mee naar de kamer vragen?

Commentaar

Hotelletjes genoeg waar je een dame mee mag nemen.
                Maar een motel is net wat spannender...lekker groot king size bed, evt. in hartvorm, alle speeltjes/ soorten rubbers bij de hand, en de typisch braziliaanse combinatie van HP op tv en romantische muziek via de muziekinstallatie. Kost ongeveer 15 euro...voor 3 uur.
                Dunas Motel en Oklahoma Motel zijn prima en discreet...kleine appartementjes eigenlijk

Commentaar

27 mei komt het er dan eindelijk van, ik ga Natal eens proberen na 5 keer Fortaleza
                  Heeft iemand nog wat tips voor Natal? welke praya en kroeg komen de meeste dames
                  Ik heb een seat only geboekt dus ik moet een hotel regelen, iemand mischien tips voor girlfriendly pousada of hotel in ponta negra?
                  Ook andere informatie m.b.t. Natal is welkom.
                  bij voorbaat dank

Luckyboy

Commentaar

Jha

Ook ik zou graag die info willen hebben.
                    Denk zelf aan juni / september moet ff kijken
                    hoe het met werk uitkomt.
                    Maar hoor ook de gekste dingen over forta zal allemaal wel meevallen maar ff kijken of natal wat is?
                    En misschien vanuit daar paar daagjes naar forta.
                    Ben benieuwd laterzzzzzzzzzzzzz

Commentaar

Natal (Ponta Negra, door locals Puta Negra genoemd) is technisch gezien veel interessanter dan forta. zo is het er goedkoper, is de boulevard veel langer en belangrijker lopen op de BD veel mooie puta's die je aanspreken, zien ze er een beetje leuk uit dan kun je een prijs afspreken (ergens tussen de 50-150 reis) er zijn veel sexmotels maar je zou ook in hotel miami beach (vlak bij club chappelin, is ca. 15 km van ponta negra) kunnen gaan zitten ( het samhoera van Natal) Naas club chappelin, disco met veel leuke jonge energieke meiden heb je nog disco cocomatshi (oid) die ik maar vergelijk met het kapital nan Natal. Vermijd echter wel de stad natal zelf, deze is gevaarlijk en er zijn weinig meiden te vinden, puta negra is de place 2b. oh ja, tussen natal en puta negra vind je (aan de via costera de sexmotels, koten rs 30 per uur.)
                      suc-sex! ;D

Commentaar

Brazilië: Natal

Aha het is nu duidelijk, ik ben nog nooit in natal geweest, is het wat?

Commentaar

HOI KIKKERTJE
                          allereerst is er natuurlijk een gedeelte omtrent natal op deze site,dus wellicht daar meer info.
                          ik zelf ben al tig keer naar fortaleza geweest maar in maart voor het eerst naar natal.
                          het is daar kleiner,alles is dichter bij elkaar en het is goedkoper en gezelliger.
                          de vrouwen zijn meer zakerlijker maar daar prik je zo doorheen als nederlander.
                          ik had het gevoel dat je er daar nog iets voor moet doen terwijl in forta wordt je echt lastig gevallen.
                          als je daar naar de wc ging dan werd je onderweg diverse keren gepakt zeg maar en dat is in natal niet zo.
                          jij moet naar haar ,meer niet hoor.
                          ze vragen standaard 100, 150 maar voor 50 gaat het ook wel hoor.
                          als het een kanjer is geef je toch wat meer.
                          anders dan in forta is het hier niet mogelijk om in je hotel te neuken, je moet naar een zgn motel toe.
                          daar zijn er wel 50 van op diverse plekken.
                          kosten ongeveer 18-25 real per 3 uur.
                          ga naar olkolhoma of dunas erg verzorgt allemaal.
                          ga op tijd want vol is vol.
                          anders weet de taxi wel een ander geen probleem.
                          vergeet je taxikosten niet ongeveer 10 per rit.
                          erg mooie motels met prachtige bedden,douces bubbelbaden,tv met de juiste zenders en heerlijk spiegels overal.
                          ik had het voordeel dat er veel meiden uit rio kwamen op een soort vacantie.
                          volgende keer ga ik daar heen want zijn echt supergeil.
                          maar ga eerst maar naar natal het zal bevallen.

Commentaar

Ik hoorhet al,het klinkt geweldig.

ik moet zeggen in fortaleza doen ze eigenlijk nooit moeilijk om geld, als je wilt hoef je niet te betalen, alleen verwachten ze wel dat je drinken entree etc voor ze betaalt, althans dat is mijn ervaring.

maar natal klinkt uitermate gezellig :P

Commentaar

Wat zijn de bars/kroegen waar je moet zijn voor de lekkere putas?

Commentaar

Natal is absoluut niet te vergelijken met Fortaleza, de stranden zijn minder en buiten de discotheken s'nachts is er overdag weinig te beleven, enkel bij aquamarina bar in het midden van het boulevardje zitten overdag wat meiden, verder worden ze op de meeste plaatsen geweerd, De bovengenoemde discotheken zijn ok al had ik het na 5 dagen wel gezien en ben ik naar Fortaleza vertrokken

Commentaar

het probleem is dat wij toeristen de gevraagde prijzen betalen. in brasil is het ondehandelen normaal in de cultuur. iedereen begint hoog. uiteindelijk kom je wat lager uit. nederlanders staan hier bekend als zeer slechte onderhandelaars. doe hier wat aan!! als de prijs 100 is zeg jij 50. altijd 50% lager beginnen. anders zullen de prijzen alleen maar stijgen...

Commentaar

Inderdaad zolang we ze daar teveel betalen zullen ze de prijzen blijven opschroeven, Vooral de Scandinaviers en de Amerikanen verpesten het daar omdat het voor hun begrippen dus echt spotgoedkoop is en ze niet op een real meer of minder kijken
                                    De Braziliaan is niet iemand die vooruit denkt hij verdiend nu graag de jackpot door teveel te vragen of je te belazeren dan te bedenken dat je anders mischien wel eens vaste klant bij hem zou worden zodat hij achteraf gewoon meer aan je zou verdienen. Dat snapt een Braziliaan niet
                                    Ik denk zelf ook dat andere plaatsen zoals Maceio over een paar jaar de toeristen daar wegkaapt, aangezien ze daar flink aan de weg aan het timmeren zijn met groter vliegveld nieuwe hotels e.d.
                                    Daar is het nu nog betaalbaar, ze kennen de Natal/Fortaleza prijzen daar nog niet, Ik geef Natal nog een paar jaar en dan is het daar gewoon afgelopen.

Commentaar

Hoe zit het met de girl-friendly-heid van de verschillende hotels in Natal, (degene die standaard bij de pakketreizen vanuit Nederland zitten)

Of is het mogelijk daar gemakkelijk aan een appartement te komen? Heeft iemand een adresje daarvoor?

Commentaar

Probeer deze website eens:

http://www.praiaaparthotel.com.br/ingles/index.htm

Er zijn nog meer van dit soort adressen, maar die weet ik niet, even ter plaatse rondvragen.

Commentaar

wie heb er tips voor een leuk appertement in ponte negra we gaan in november een maand die kant op en ik ben een beetje aan het rond kijken waar we een hutje kunnen huren voor een maand
                                          we zijn van plan beetje rond te trekken van fortaleza en natal dus in beide plekken zouden we wel een appertement willen hebben
                                          in forta kan ik wel wat vinden maar in ponte negra weinig

wie ow wie heeft er tips?
                                          als je nog tips hebt voor een goedkope vlucht hoort ik dat ook graag!!!!

en nog even voor alle mensen die dr misdragen!!
                                          als de marokanen en turken dr eigen gedragen hadden in ons land hadde we er niet over geklaagd!!!
                                          als wij ons in brasil gaan misdragen dan zijn wij het zelfde daar als wat de marokanen voor ons hier zijn!!

gedraag je en trek gewoon fatsoenlijk zo een meisje uit elkaar en verwen ze wat voor ons 10 euro is is voor hun 100 zo moet je het zien!!!
                                          1 keer per jaar een beetje ruim doen kan toch geen kwaad?
                                          waar ik hier een pak peuken voor koop lig ik daar heel de nacht sex te hebben!!
                                          dus als je zo een kip blij kan maken door dr een 10 euro meer te geven dan doe je dat toch gewoon spontaan?
                                          niet zeuren maar feeste zo houde we ons naam hoog!!!!!

november zijn we dr laat maar weten wie nog meer en het feest kan beginnen!!

Commentaar

Bassie, voor 10 euro maak je inderdaad alleen kippen gelukkig, ben bang dat je voor de dames wat (veel) dieper in je buidel moet tasten
                                            Over het algemeen is q international de goedkoopste aanbieder voor fortaleza, en fly Brazil voor als je naar Natal gaat
                                            Informatie over appartementen kun je vinden bij natal.pagina.nl en fortaleza.pagina.nl veel plezier in Brazil