Brazilië: Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Brazilië: Algemeen

Dag,

ik heb heel graag de blonde brasiliansche meijses.

Maar wat is de beste plaats in Brasilie om ze te vinden ?

Ik weet dat niet zo veel in Rio zijn, maar waar vind ik deze supermeisjes ?
    Fortaleza, Natal, Recife of Behlem ?

groeten

Re: Blonde meijses in Brasilie

De meeste blonde meisjes vindt je in het zuiden van Brazilie, vnl. in de staat Santa Catarina.
    Vooral Florianopolis heeft de reputatie dat er de mooiste vrouwen van Brazilie wonen
    ไม่ได้เจ้าชู้ แต่ไม่รู้จะเลือกใคร

Commentaar

Klopt helemaal wat Erik schrijft, voor blonde meisjes moet je in het zuiden van Brazilie zijn.

Veel mooie blonde meisjes vindt je in Florianopolis, maar ook in Blumenau (vroeger een duitse kolonie), daar kun je veel plezier hebben tijdens hun Oktoberfest.

Ook in Sao Paulo zijn er veel blondine's.

Max

Commentaar

hallo, bedankt voor de reacties.

Betekend dat dat in Fortaleza of Natal de kans heel klein is deze
        dromvrouwen te ontmoeten ???????

(ik heb enkel de informatie van www.sexomais.com, wow zijn desze blonde meijses leuk)

Naar het zuiden, Florianopolis, is de vlucht heel duur en lang, dat is
        mijn problem(22 uren, oh mijn good)

groeten

Commentaar

Re: Brazilië: Algemeen

Even een korte mededeling:

Aangezien er vrij veel geschreven wordt over Brazilie, en de rest van de Brazilie topics overvol zijn, gaan we een beetje schuiven met de boel.

De nieuwe opzet wordt:
          - Brazilie Algemeen, dit nieuwe onderwerp, waar je algemene info kwijt kunt of vragen kunt stellen (zoals deze vraag over blonde meisjes)
          - Brazilie: Geouwezwam (dit blijft nog even zo)
          - Brazilie: Fortaleza Geouwezwam (blijft ook nog even zo) Update: Klaar opschoning.
          - Brazilie: Fortaleza (dit was Fortaleza Algemeen, alleen de titel veranderd) Update: Klaar.
          - Brazilie: Natal
          - Brazilie: Belem
          en de rest etc. etc.

Dus een "Brazilie Algemeen" topic erbij, om de boel een beetje leesbaar te houden.
          De andere topics worden opgeschoond want er staat veel zooi in die niet meer relevant is. Hopelijk wordt het dan ook leesbaarder, want wie wil nu eerst 20 paginas doorspitten om de juiste info te vinden?
          Indien iemand een goed idee heeft wat betreft de indeling, laat maar horen.

Misschien onnodig te vermelden, maar het posten in de niet zwam-onderwerpen moeten echt informatief zijn.
          Er zijn nu voldoende geouwezwam topics, dus om de rest leesbaar te houden hoeft geen probleem te zijn.
          Stel je voor: Jij wil bijvoorbeeld naar Fortaleza, komt op Hookers en verwacht informatie te kunnen vinden voordat je je koffers pakt.
          Een onderwerp met relatief weinig berichten maar vol bruikbare informatie is dan veel makkelijker leesbaar.
          Laten we proberen dit deel van 't forum zo netjes en efficient mogelijk te houden.

Arturo.
          Laatst gewijzigd door Arturo; 18-08-07, 08:25.
          La Espada De Bolivar Por America Latina!
          Porque el dia que despertemos, sabemos que el sol sale para todos!

Commentaar

het equivalent voor dit forum in Brazilie is:

http://www.gpguia.net/phpbb/phpbb2/index.php

gp staat voor garota de program (of ook acompanhante)

je leest er o.a. wat de Braziliaan betaalt: 50-70Rs/hr

wat een puteiro is spreekt voor zich...

veel plezier

Commentaar

als ik die linl www. sexomais.com volg dan zijn daar wel heel veel lekkere meiden te vinden. weet er iemand of hier in nederland of belgie lekkere braziliaanse meiden te vinden zijn? lieft met van dat lang krullend haar

Commentaar

Ik zit er aan te denken om eens naar Brazilië te gaan maar er wordt weinig over geschreven tot mijn verbazing .
                Wie heeft er tips voor mij? Goedkope tickets, goede hotels, plaatsen waar de meisjes te vinden zijn etc.

In ruil kan ik je tips geven over Azië mocht je net als ik je grenzen eens willen verleggen .
                Laatst gewijzigd door Gizmo; 18-11-07, 10:25. Reden: toevoeging

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo
                  Ik zit er aan te denken om eens naar Brazilië te gaan maar er wordt weinig over geschreven tot mijn verbazing .
                  Wie heeft er tips voor mij? Goedkope tickets, goede hotels, plaatsen waar de meisjes te vinden zijn etc.

In ruil kan ik je tips geven over Azië mocht je net als ik je grenzen eens willen verleggen .
                  Hoi Gizmo
                  Brazilie is leuk, maar een stukje duurder als Azie.
                  Zo'n factor 2 a 3.
                  Dit geld helaas voor alles (tickets, hotels, en meisjes).
                  Desondanks best de moeite waard.
                  Voor gedetaileerde info over Fortaleza kun je bij mij terecht.

Commentaar

Dat de nieuws/info voorziening over het Zuidamerikaanse continent, qua postings enz. geen gelijke tred houdt met hetgeen over met name Thailand op dit forum wordt gepost, ben ik volkomen met je eens. Maar als je alle berichten over BR van het laatste jaar door neemt, moet je alles bij elkaar toch een aardig beeld krijgen van de (on)mogelijkheden ter plaatse.

Commentaar

Op www.internationalsexguide.info staat veel info over Brasil, zowel algemeen als over de meeste grote steden.

Max

Commentaar

Brazilië: Algemeen

beste BR collega's, Ik ben sinds enkele maanden met een braziliaanse van Belo Horizonte. in December 2008 gaan we voor een eerste keer naar Brazilië (BH). Kent iemand van jullie de goedkoopste vlucht. Vertrekken mag vanuit Brussel,Amsterdam of Parijs. Aankomen mag in Belo Horizonte of Rio. Mijn tweede vraag nu. Is het mogelijk om een goede job te vinden daar? Mijn portugees is redelijk en ik heb een hoger diploma (niet-universitair) in Verkoop. we denken eraan om later daar te gaan wonen. Dat het dar niet zo veilig is en de (goede) scholen zeer duur is het vermoed ik nodig om daar een goede job te hebben en veel geld.
                        Derde vraag is misschien wel de belangrijkste. Heeft nog iemand ervaring met een braziliaanse hier te leren kennen?? zijn ze te vertrouwen?? de mijne heeft helaas al op haar 16e een kind gekregen. Nu is ze hier voor geld te verdienen voor zijn school en zo. Ze is denk wel echt verliefd op me. Ik betaal lang niet alles hierenz.. Enfin elke tip, positief of negetief is van harte welkom. Obrigadu

Commentaar

VOlgens mij is een vlucht met Tap via Lissabon de beste optie.
                          Braziliaanse vrouwen zijn helaas niet te vertrouwen, het zijn 's werelds beste actrices.

Werk vinden voor jou wordt bijna onmogelijk of je moet iets voor jezelf gaan beginnen. Maar beter is om info te vragen om een ander braziliaans forum want eigenlijk is dit een ****ensite.

Commentaar

Wat is de vertrekbelasting in Brazilië? Ik kom verschillende bedragen tegen op internet, variërend van 35 tot 50 euro

Commentaar

als je aan de balie betaald was het 80 real,en als je in de rij al afrekend met onze vrienden van q dan betaal je zomaar 120 real.

Commentaar

Ik vloog recentelijk terug vanuit Sao Paolo en ik betaalde volgens mij nergens iets.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Gizmo Bekijk bericht
                                  Wat is de vertrekbelasting in Brazilië? Ik kom verschillende bedragen tegen op internet, variërend van 35 tot 50 euro
                                  Ik ben al meedere keren in Sao Paulo geweest maar ik heb nog nooit een vertrek fee betaald. Ik neem aan zo die er al bestaat dat het in de ticket prijs verrekend is. Zoals tegenwoordig ook in Bangkok het geval is.

Commentaar

Ik zou graag wat informatie hebben over het zuiden van Brazilië. Het zou goed kunnen dat ik binnenkort naar Belo Horizonte (dit is wel meer midden) of naar Florianapolis ga.

Het schijnt dat het daar (vooral in Floripa) vooral "Europese" meisjes zijn. Dat is wel jammer, want ik heb graag een mixje. Of valt het toch mee?
                                    En zijn de vrouwen (dus niet de ****en) wat makkelijk? Ikzelf ben nog jong en zie er niet slecht uit. Heb al tegenstrijdige berichten gehoord over het zuiden van brazil.

Commentaar

Ik ben een week op Floripa op vakantie geweest.
                                      De meiden zien er inderdaad een stuk Europeser uit, maar nu ook weer niet zo verschillend met SP of BH.
                                      Wel stukken anders dan in het noorden.
                                      Het is een relatief rijk eiland, dus denk niet dat je daar - omdat je uit het westen komt - veel indruk maakt, zoals dat in de binnenlanden of in het noorden soms nog wel is.
                                      Veel mooie meiden wel, maar ook niet meer dan elders.
                                      Er zijn wel wat clubs (en dan bedoel ik disco's) maar het echte seizoen is voorbij, dus heel druk zal het niet zijn. Je kunt nu ook voor een prikkie een pousada huren. Het is er superrelaxed, erg veilig (belangrijk in Brazilie) en er zijn veel prachtige stranden. Ook veel stranttenten, maar ik heb geen idee waar het op dit moment van het jaar druk zal zijn. Check anders even op tripadvisor.com, die hebben een reisforum. Ik was er voorafgaand aan carnaval en dan is het overal wel druk. Dan stikt het ook van de Argentijnse toeristen.
                                      In de hoofdstad zijn wel wat privata's (zo heten die dingen volgens mij) Daar zijn goede vrouwen te scoren. Berichten daarover vind je op WSG bijvoorbeeld.

Als je er een beetje leuk uit ziet dan moet het wel lukken. Maar net zoals de Brailiaanse vrouwen mooi zijn, zo zijn dat ook de Braziliaanse mannen. En dan heb je aardige concurrentie. Ze hebben hun uiterlijk mee, ze spreken de taal en velen daar bulken van de poen. En dan echt poen. Extreem arm en extreem rijk gaan daar hand in hand.
                                      Een uurtje van Floripa is een van de mooiste clubs van de wereld. Warung heet ie. Alle grote DJ's draaien daar. Nog nooit zoveel mooie meiden in 1 club gezien. Beetje aardig zijn en een drankje weggeven en je maakt snel vrienden.

BH ben ik maar 1 nacht geweest. De club waar we waren (Mix Garden of zoiets) was geweldig. Daar komen mensen uit de hele omgeving op af. Ik heb die nacht niet supergoed op de vrouwen gelet, maar volgens mij zit het wel goed. Overigens denk ik niet (maar eerlijk gezegd weet ik dat niet zeker) dat BH eeen echt goede vakantiebestemming is. De stad is niet zo bijzonder. De omliggende natuur wel. Maar dan denk ik dat Floripa leuker is. Meer afwisseling, beetje surfcultuur, beetje classy, beetje strandtenten. En meer mensen die een woordje engels spreken.
                                      Dus als IK moest kiezen, koos ik voor Floripa. Eventueel gekoppeld aan SP, want waarschijnlijk moet je daar toch overstappen.

Commentaar

Muito obrigodo. Ik ga er niet echt op vakantie, maar voor een paar maanden te werken daar. En in Floripa heb ik een paar mooie opties...

Ik had er met een portugees en een braziliaan over gesproken. Die vertelden me dat als ik het midden of noorden ging, ik de meiden van me zou moeten afslaan. Maar dat ik in het zuiden niet meer succes zou hebben of in Europa, mss nog minder omdat ik maar een heel klein beetje portugees spreek.
                                        Dus je hebt daar nog redelijk wat zwarte/gemengde meisjes? Of toch alleen "europees" met een kleine latina twist? (Ik las ergens dat het 99% blank is daar.) Niets op tegen natuurlijk, maar ik heb toch wel een voorkeur voor een bruin velletje.

Commentaar

wie waar ik terecht kan voor echte kinkysex bv p&p en van alles wat welke plaats is the place for be liefst met gewoone dames geen ervaren ****en tegen een leuke prijs twijfel nog tussen cuba,domincaanse republiek en brasil wie weet waar ik moet zijn en waar vind je gewoone transen nog op straat geen club trans

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door boy of 1969 Bekijk bericht
                                            wie waar ik terecht kan voor echte kinkysex bv p&p en van alles wat welke plaats is the place for be liefst met gewoone dames geen ervaren ****en tegen een leuke prijs twijfel nog tussen cuba,domincaanse republiek en brasil wie weet waar ik moet zijn en waar vind je gewoone transen nog op straat geen club trans
                                            En weet iemand ook waar ik punten en komma's kan vinden?