Usa: Greenwood, South Carolina

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Usa: Greenwood, South Carolina

Dit is een slaperig (en erg christelijk dus preuts...) provinciestadje waar ik toch een prima ervaring had.
    Let wel dat prostitutie in de VS verboden is. Maar er zijn kennelijk overal dames en meisjes op zoek naar een bijverdienste.
    Op het parkeerterrein van een "shopping mall" werd ik om ca. 20:30 uur (was al praktisch donker) aangesproken door een halfbloed meisje. Jong en slank met een knap uiterlijk, ze leek me begin 20. Mooie kleine borstjes in een strak topje met een kort rokje en sportschoenen (het was daar al 25 graden overdag...) Ze bleek later precies 20 te zijn en ze heette Jane.
    Of ik zin had in een beetje sex tegen betaling. Natuurlijk had ik dat, maar niet in haar auto. Ik stelde voor dat ze om 10 uur naar mijn hotel zou komen.
    En dat deed ze. Ze is 2 uur bij me geweest voor 75 Dollar. Voor onze begrippen een koopje, want de sex was heel erg lekker. Tijd geleden dat ik zo´n jong dingetje had....
    Over 2 weken moet ik er weer heen van mijn baas. Ik beschouw het maar als een traktatie want ik heb Jane haar telefoonnummer. En ik neem wat meer contante Dollars mee.....
    Een Penis Erectis is een lul die gestrekt is.
Aan het werk...
X