Curaçao: Tippelzone Waaigat

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Curaçao: Tippelzone Waaigat

Kon ta bai Iedereen !

Heb pas sinds vorige week de "tippelzone" van het Waaigat ontdekt, ik had er eens over gehoord maar dacht altijd dat men bedoelde de grote parkeerplaats. Maar vorige week zag ik een stuk of 3/4 dames tippelen op het parkeerterrein van de openbare bibliotheek te Waaigat. Was er wel een beetje aan de donkere kant.
    Is er iemand die ervaring heeft met deze tippelzone ??

Ayo, groetjes, Andre.

Hola,

Werd bij het Waaigat de eerste de beste dag dat ik in Curacao was aangesproken door een dame die me allerlei lekkers in het vooruitzicht stelde voor NAF50. Dit was op de Wilhelminabrug, vlak aan het Waaigat.

Ze zag er op zich wel leuk uit, maar ik was eigenlijk op zoek naar wat te eten dus ben er toen verder niet op ingegaan. Later dacht ik te zien dat de dame(s) op de Scharlooweg wonen / werken, er hangen daar altijd wat dames rond die je binnen proberen te lokken.

Verder zelf geen ervaringen mee.

Keep smiling

Commentaar

WARNING!!!!

Die strawberry dames bij het waaigat zijn niet echt aan te raden!!!!!!

Als voormalige local heb ik geleerd ver van hun te blijven.
      "SOAS-or-Us" zouden ze die dames beter noemen!
      Campo, biker club of de rode leeuw zijn een gezonder(en ook veiliger) keuze.
      Bring a silver tongue and carry a heavy wallet

Commentaar

Wees op je hoede vriend , dit meen ik echt !!!
        om te beginnen zijn dat absoluut geen dames dat zijn simple weg homoboy`s die gekleed zijn als dames die daar staan dus your in for a rough ride als je de behoefte aan hebt om in die kring te gaan troefen , met de kans dat je berooft wordt en dat je soa en sterker nog HIV op loopt !!!

als je echt aan de lage kant zit qua money dan zal ik jou aan raden om effe bij de 2 hotels daar bij waaigaat
        of 1 in otrabanda effe binnen te wippen en daar zal je zeker een dame vinden die voor 10 a 20 antillaanse gulden zeker voor jou wil gaan liggen maar vraag mij niet naar de uiterlijk en de qualiteit van de neuk partij want dan heb ik het over dames die ver in hun 40 zijn.......
        dus kijk maar , maar ik zou het niet doen.....success

Commentaar

Welke hotels in Waaigat en Otrobanda bedoel je?
          Graag meer info

Commentaar

Oke daar gaan we dan.....
            ik ben special voor jou effe gaan scouten en dit is de resultaat......
            ik ben 6 hotels tegen gekomen 3 in otrabanda en 3 bij scharloo ( Waaigat )

In otrabanda zijn dat - Hotel Bon Auberge
            Hoogstraat 63/65
            - Hotel Cazrlos
            Frederikstraat 111
            - Park Hotel
            Frederikstraat 84

In scharloo ( Waaigat ) zijn dat - Hotel Caracas
            v/d Brandhofstraat 6
            - Hotel Centraal
            Scharlooweg 12
            - Hotel Commercial
            Bitterstraat no 1
            effe route beschrijving.....
            in otrabanda is de adressen dicht bij de cafe Ay Caramba en de ander is in de buurt van de bus stand plaats in de buurt van de Politie buro

in scharloo ( Waaigat ) is de adressen achter de MCB Bank gebouw en achter de FKP gebouw en achter de cafe Tu to Tango en de Movies daar bij waaigat

in otrobanda zijn dat met name colombiaanse en dominicanse vrouwen die nergens in top clubs aan de bak komen dan zijn ze in bars of langs dicht in de buurt van hun hotel te vinden aan het tippelen of zitten ze voor hun hotel op klanten te wachten hun neuk prijzen zijn tussen de naf 20 a 30 euro de meeste neuken zonder condoom
            zo als ik al een keer hier boven zij ga niet van uit dat je een foto model tegen zal komen want dan zit je zeker op de verkeerde adres en bij de meeste vrouwen is de hygiene ver te zoeken

in scharloo ( Waaigat ) zijn dat ook dominicaans en colombiaans maar voornaamst haitaanse vrouwen die lenen geld bij hun familie leden of drugsbarons om hun ticket en kamer te betallen en die doen zo een beetje alles om aan geld te komen hun neuk prijzen zijn tussen de naf 10 a 20 euro zij neuken allemaal zonder condoom en zo als ik hier boven al zij ga niet van uit dat je een foto model zal tegen komen want dan zit je op de verkeerde adres en bij de haitiaanse vrouwen is de hygiene bar slecht

ik hoop dat je aan de info wat hebt ik zal je toch wel ten sterkste aan raden om voor al bij de scharloo buurt ( Waaigat ) als je te voet daar naar toe gaat dit tussen 20.00 en 22.00 uur te doen en op vrijdag dan is het druk bij de cafes aan de voor kant dus heb je misschien hulp als er ooit nood uit breekt....
            na 22.00 uur zal ik als ik jou was met de taxi heen en weer gaan zeer verstandig zijn het is daar bloed link in de late uren van de nacht....success en veel neuk plezier

Commentaar

Bon nochi Stealth,

Dank voor je info.
              Als het goed is kom ik over 3 maanden weer naar mijn dushi Curacao.
              Ik ben voorgaande malen wel naar Habana Vieja en C&A (viel in 2004 erg tegen t.ov. vroeger) geweest. Ik zal je tips meenemen bij mijn bezoek

Ajo,

Schweini

Commentaar

Ja ,ik weet het Havana is de laatste tijd veel veranderd maar ja ieder voor zich....je kan ook onder de rubriek Curacao kijken daar staat een uitgebreide info over de meeste recente stripclubs veel plezier met je aan komende vakantie....

Commentaar

Aan het werk...
                X