Mexico: Algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Mexico: Algemeen

Ik zit erover te denken om Mexico mijn volgende reisbestemming te maken. Nu ben ik wel benieuwd naar wat ervaringen of adviezen wat betreft het wandelen.
    Mogelijke bestemmingen: Mexico city, de Yucatan (Merida, Cancun) en nog een nader te bepalen plaats. Misschien Tijuana? Is er ook een paradijs in Mexico te vinden als bijvoorbeeld Fortaleza in brazilie of Pattaya in Thailand?

Kijk alvast even naar deze topic die Cancun betreft:
    http://www.hookers.nl/forum/index.ph...threadid=11941
    Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Bedankt Caveman, dat topic had ik (uiteraard) al gevonden. Ik ben nog een beetje in de verkennende fase zeg maar met deze reis, dus mijn precieze bestemming in Mexico is nog niet helemaal duidelijk. Mexico-city en de Yucatan staan zo goed als vast, maar er is nog tijd genoeg over voor andere hobbies. Daar had ik graag wat info of ervaringen over gehoord.

Commentaar

Voor zover je het nog niet kende, kun je hier een hoop informatie vinden:

http://www.worldsexguide.info

Wat Tijuana betreft, moet je wel in gedachten houden dat het een vreselijk oord schijnt te zijn waar die paar clubs de enige lichtpuntjes zouden moeten zijn. Ik vraag me af of ze de moeite waard zijn als je er meer dan 1000 km vanaf Mexico City voor moet reizen.

Dreamy

Commentaar

Hey interessant, bedankt voor de tip. Was dit niet voorheen worldsexguide.org? Ik ben blij te zien dat de site weer in de lucht is.

Commentaar

Kijk in Tijuana wel uit voor oplichterij en overvallen, de criminaliteit woekert daar. Loop ook nooit alleen van en naar de Zona s'avonds of s'nachts.
            Hier kan je meer lezen over de veiligheid in Tijuana:
            http://www.worldsexguide.info/forum/...ead.php?t=1778
            Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Ik ben ooit wel eens in Tijuana geweest maar er is daar niets bijzonders te vinden. Je hebt een maar paar dancings en een vies strand. Met bordelen heb ik geen ervaring daar i.v.m. het gezelschap wat ik had meegenomen .

Commentaar

Ben in Playa del Carmen geweest bij de Marlin Safari Club. Striptent met prive verzorging: dame komt bij je zitten en vermaakt je uitstekend voor de prijs van een drankje ($20). Eventueel kan je verder gaan, sommige kun je compleet betasten. Ik ben volledig uitgekleed door een zeer enthousiaste mexicaanse (Shanti) die me voor $200 een uur volledig bevredigde en de indruk gaf dat ze helemaal weg van me was. Ik kan haar tong nog tegen mijn amandelen voelen. Veel te duur maar als het je gebeurd heeft geld (vooral als je plastic bij je hebt ) absoluut geen betekenis meer.

Commentaar

Re: Mexico: Algemeen

Ik ga over een paar maandjes ook naar Mexico, Cancun. Ik wou even vragen of er iemand ervaringen heeft met de 'Pleasure Principle'? En of er bepaalde aanraders zijn te Playa Del Carmen of Cancun?

Commentaar

Momenteel voor de baas op stap in Mexico City. Nou als je weet waar je moet zijn dan kan je echte lookers voor heel weinig van de straat oppikken. Loop vanaf metro station Pino Suarez naar Mesed de dag markt, en na zo'n 200 meter staan ze er te kust en te keur. Kost je niet meer dan 150 MXP + 50 MXP voor het shorttime hotel. Als je 200 MXP betaalt mag je een half uur lang alle standjes uit proberen die je maar bedenken kan. De mooiste meiden staan als je bij Mesed aangekomen linksaf slaat een brede boulevard met aan weerszijden echte stunners. Ga wel overdag want 's avonds is het niet echt een veilige buurt. OK, als je een 18 jarige schoonheid wenst betaal je iets meer, 300 pesos, maar dan heb je ook wat!

Commentaar

Ik woon nu in Mexico City en kan alleen maar zeggen dat je geluk gehad hebt en dat ik hoop dat je alles veilig gedaan hebt.
                      Dit is een behoorlijk linke buurt waar de criminaliteit welig tiert. Alsook de SOA's die de meiden aldoor vaak hebben (was pas een topic in een magazine hier). Er lopen ook veel minderjarigen rond alsook flikken in burger die je maar al te graag 'oppikken' als je hier mee aan de slag gaat.

Als je in Mexico City bent kan je best in 'La Condessa' (een buurt met veel restaurantjes en bars) zoeken. Er zijn wat 'huizen van plezier' aldaar en 's avonds (vooral in het weekend) vallen er daar veel (veiligere) dames op straat op te pikken in de uitgaansbuurt.

Commentaar

Mexico: Algemeen

binnenkort vertrek ik naar mexico, het hele land rondtrekken met een groepje. Weet iemand een lekkere dame zitten daar? en klopt het dat condooms er heel goedkoop zijn ook? Haal ik die er dan in de supermarkt? lekker op naar mexico nu

Commentaar

Aan het werk...
                        X