Oekraïne: Kerch

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oekraïne: Kerch

Heren wandelaars, op mijn veldtocht door de Oekraiene, hier maar weer eens een rapport van een hollander die geniet van het leven in de Oekraiene..

Vandaag de plaats Kerch. Een mooie stad in het uiterste zuidelijke puntje van de Oekraiene, je zit slechts 15 minuten varen van Rusland. In deze stad te over met de dames. Enerzijds de toeristen die uit Rusland komen. En daarnaast de locals, en uiteraard zeer mooie dames. Mijn eerste bezoekje was aan een bar in Hotel Meridiaan, dat ligt tegenover de port. Uiteraard een plek waar veel zeelui komen, maar de bar , deze is buiten het hotel gelegen, was vol van hele mooie meiden, tussen 18 en 30 jaar. Na enig rondvragen, ligt de prijs rond de 100 us voor 1 nacht. het maakt niet uit waar je ze mee naar toe neemt. Die van mij, genaamt Olia, ging mee lekker naar het strand, waar we de gehele nacht lekker hebben liggen zweten, ze was in voor alles, uiteraard met rubbertje maar er is niets beters als wakker worden met iets in je armen, en turend op de golven van de branding. Kassa dus. en dan voor 100 us dollars. Heerlijk.

Avond 2, heb ik doorgebracht op het terras van een cafe, hotel genaamd Capuchino..prijzen prima, voor de drankjes gemiddeld tussen de 5 en 20 griffna. Dat is peanuts voor Oekraiense standaarden. Goede prijzen dus. Terras vol met oosters aandoende dames, al gauw zat er iets naast me, naam ben ik even kwijt, maar ze was bloedmooi en slechts 21 jaar oud. lange benen, en direkt een handje op mijn been. Tja, daar hou ik nou van, eindelijk geen initiatief tonen, maar direkt recht voor zijn raap. Ze wilde wel met me mee, voor een nacht...90 us dollars.....mijn zegen werd gehoord, en mijn portomonnee gniffelde stilletjes...heerlijk. Deze dame in kwestie wilde alles, ook zonder, maar dat deed DTK niet.. Vooral anaal was ze voor in en ze heeft me 3 keer laten komen in dat nauwe gaatje. Schoongemaakt werd ie netjes weer na iedere beurt met een overheerlijk tongmassage , die werkelijk van de bovenste plank was..sublieme kwaliteit....en stilletjes als ze kwam naar me, zo stilletjes was ze verdwenen in de massa van het toerisme op het terras..

Avond 3. Op aanraden van een local, naar bar Classic gewezen. Hier enkel en alleen , veels te vette en dikke dames aanwezig..alleen in voor standaard werk, en spraken ook alle geen engels of duits,. Dus de gehele avond russisch gesproken.. jammer, maar ik had geen zin om wat te doen..ze vroegen 150 us, daar de baas ook moest mee eten uit het geheel. No way....geen sex vanavond dus. Na de bar maar naar de boulevar getogen en daar zomaar patsboem een dame tegengekomen, waar ik diezelfde dag een ijsje had gekocht op de busterminal. Kontakt was er direkt weer, en nu geen ijs, maar hete aktie. We hebben geszellig gebabbeld aan de waterkant, en na 2 uurtjes drinken en kletse is ze met me meegegaan. Opzienbarend, was dat ze onder haar minuscule geen slipje droeg...vandaar dat de beentjes continu gesloten waren...haha...maar DTK wist al gauw de heuvels der erotiek te vinden en een klein onderzoekje ontaarde direkt in een grote servicebeurt, die ze maar al te graag wilde. Ze was heerlijk, en vooral haar ejaculaties waren subliem. Niet vaak maak je een vrouw mee, die spuitend klaar komt.Maar dit was een lokale expert volgens mij. Ik kan haar iedereen aanbevelen. Ze verkoopt ijs op de busterminal, in front van het gebouw en ze heeft blond haar, en een heerlijk figuur. Savonds is ze aktief op de boulevard met het vangen van een buitenlander..nou ja gelukt...en DTK heeft genoten, en dat voor een ijsjes..en wat lekkere drankjes met een ietwat te hoog alcoholgehalte.mmmmm

Avond 4. Nieuw in Kerch, sinds 3 dagen, een heuse striptease bar geopend. En met onwijs lekkere wijven kan ik zeggen, Ik denk dat de dames of uit rusland kwamen of uit Kiev, maar ze waren niet te versmaden.....onwijs goed dansen en temeer daarna het entertainment aan de tafel. Direkt kontakt met een mooie weduwe uit Kerch zelf, handjes direkt op de goede plek, en mijn vriend Fred genaamd tussen de benen, kreeg een overheerlijk massage voor de rest van de avond. Ik heb slechts 30 euro uitgegeven aan drank en privedansen. Private dans, voor 50 griffna, en ze doen alles. Heb fabelachtig 6 liedjes lang liggen neuken in een privecabine, en ze kon maar geen genoeg krijgen van alles. Tot slot maar tot het einde van de avond gewacht en haar om 6 uur smorgens meegenomen naar het strand, en daar hebben we alles nog eens goed overgedaan. Bestel je overigens de meid in de bar, dan moet je minstend 200 us afrekenen met de baas..ik dacht ahahahahaha dat doen we even niet, en ik wacht geduldig. De dame had dit ook door en ze was netjes op de afgesproken plek.Ze heeft me een blowjob gegeven tot aan het strand, dat was 10 km rijden...heerlijk en alles wat volgde des te beter.

Ik kan iedereen deze stad aanraden, heel gezellig en spotgoedkoop. Dames te over, en allemaal wel in voor wat gezelligheid. Je moet jezelf even orienteren en dan komt het vanzelf.

Morgen ga ik naar Simferopol en dan vandaar weer een nieuw rapport.

Met groetjes, Oekraiene is the best...

DTK
Aan het werk...
X