Oekraïne: Feodosya

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oekraïne: Feodosya

Goedenmorgen heren, hier een wandelrapport uit de Krim, Oekraiene.
    Ik was gisteren met een aantal maten stappen in het voor niemand bekende Feodosya.Een badplaats in het zuiden van de Krim.Een paradijs voor wandelaars om wat aan de haak te slaan. Ongelooflijk veel mooie russische en oekraiense dames en gewillig als geen ander. Voor een drankje en visite aan de lokale sushi bar, en je avond doet wonderen. We hebben 2 straten bezocht en hadden binnen 5 minuten kontakt met 4 heerlijke en goddelijke dames. Als ik op dit forum fotos kon plaatsen zou ik het direkt doen. Helaas geen mogelijk voor. Weboperator doe er wat aan, het zou waanzinnig zijn. Awel, hoe kwawen we met de dames in kontakt. Simpel , door een blik een korte babbel , dat we graag wat dames voor een avond wilden hebben en we zouden alles betalen. Daar ik de russische taal machtig ben, was kontakt eenvoudig en toen ze erachter kwamen dat we uit holland kwamen, waren ze al nat ter plekke.

4 vrolijk dames uit Donetskt, die voor 7 dagen een strandvakantie geboekt hadden en ook op zoek waren naar een paar leuke nachten met buitenlanders. We hebben de dames meegenomen naar de lokale sushi bar en daar gezeten tot 2 uur snachts. Kosten plusinus 40 euro totaal voor 8 man. Hierna hebben we ze meegenomen naar ons Hotel, Hotel De Hut van Robinson, 70 dollar per nacht voor groot apparatement aan zee. De security hebben we 10 dollars gegeven, de dames hebben hun paspoort getoond, en toen zijn ze meegegaan naar de kamers. Ik heb letterlijk en figuurlijk alles gedaan wat onze lieve heer ons verbied, en het was goddelijk. Voor de liefhebbers en interessenten stuur me pm met email en ik toon meer.

De wonderlijke avond koste in totaal ongeveer 100 dollar en het was heerlijk. Vanavond treffen we ze weer, en vanmiddag liggen we op het strans met de dames.

Dit was deel 1 van het rapport uit Feodosoya, Krim, Oekraiene

Gr

D

Oekraine: Feodosya

Goedenmorgen allemaal,
    Het was weer een superavond, en nu zittende in het internetcafe in het centrum, zag ik tot mijn schrik dat mijn mailbox vol was met prive berichten. Iedereen die schreef heb ik toegevoegd aan een maillist van een weblog, zodat je persoonlijk de fotos kan bekijken. Alleen mensen die zijn uitgenodigd. Ik wil de dame in kwestie niet verder kwetsen en dat lijkt me normaal.

Hoe was afgelopen nacht. Perfekt. We hebben naast ons hotel, wel naast...2 kilometer lopen een dansclub bezocht. Absoluut klasse. Club heet Club 117, is een beachclub en een grote disco ineen. Entree is 20 gr, is 3 euro, en de drankjes zijn eender qua prijzen. Maximum we betaalden voor een fles vodka 40 gr. Dames in overvloed, veelal non pro's en alleen zeer gewillig. Kwam zowaar een hele mooie dame tegen uit Kiev, die ik ken, en die zeer aktief is met het manvolk. Aan de haak geslagen gisteravond een dame uit Kharkov. Ze viel op doordat ze tegenover me zat op het strand, beentjes wijd, en DowntownKiev, had echt een downtown look between the legs. Prachtige utrechtse hevelrug openbaarde zich daar met weinig gras groeiende dus weer een duw in mijn hormoonlevel om maar weer eens bekanntschaft te maken met deze dame. Ze heette Oksana, en was chief buchhalter, dat is zoiets als boekhoudster op nivo, dus salarisje van 400 dollar in de maand. Maar oh zo lekker. Direkt vastklammend aan me, drankjes maar al te graag aannemend, en voor dat ik het in de gaten had, voelde ik al een handje me telkens aanrakend. Dat is een goed voorteken , voor een heerlijke nacht. We hebben het maar weer op de toer van drankjes geven en lekker eten. het werkt echt mijne heren wandelaars. Ze gaan ervoor compleet uit hun dak. Om het eerste vuur te blussen hebben we lekker liggen rollen in de zee en tussen de 2 enigste waterfietsen die er in Feodosya zijn te vinden. Was heerlijk. Maar eenmaal zand tussen de billen, dan moet er uiteraard een douchje volgen die we weer in het appartement hebben gedaan. Ze is vanmorgen om 09.00 uur naar het strand gegaan. De nacht was vol met erotiek en actie. Ze deed alles, maar uiteraard met het plastiekje erom, want wees gewaarschuwd voor de dames met ziektes onder de ledenen. Dit is slechts een tip voor iedereen. Vanavond op de weblog, fotos van alles. Ga me nu eerst verheerlijken aan een goed ontbijt. En dan maar weer eens de oogjes de kost geven, wat er vanavond op het menu moet staan..ik denk een roodharige, die ik gisteren aan de bar waarnam en nodig aan een olieverversing toe is. Ze is de 25.000 km ruim gepasseerd, en voordat het filter verstopt raakt, denk ik dat ik even orde op zaken moet stellen.

Het ga jullie goed en tot later

D

Commentaar

Re: Feodosya, Oekraiene, Krim deel 2

Inderdaad nachtrijder, Sudak, is ook zeer prima. Momenteel in Sudak erg druk, uiteraard ook vanwege het aquapark. In sudak, kun je vast wel de kleine bar in het midden op het strand, met een aantal rieten stoelen. Daar kom je meestal savonds errug lekkere apparaten tegen. Lange benen, mooie kontjes...en ga zo maar door.
      Bij het busstation is een favoriete plek op te pekken. In Feodosya kan ik je Ulitzer Kirowa aanbevelen, daar loopt en zit veel lekker savonds...
      En uiteraard langs het gehele strand, bij Club 117 en Hotel De hut van Robinson, met die plastic palmbomen...daar is het binnen 1 minuut raak.

wellicht tot zien in Feodosya.

Gr

DTK

Oorspronkelijk geplaatst door nachtrijder
      In Feodosiya is inderdaad genoeg te vinden kwa vrouwelijk schoon. Werkelijk alle leeftijden. Zit regelmatig in Feodosiya en Sudak. Afgelopen april met een prachtige meid in kontakt gekomen bij het busstation bij de markt. In de avond na een heerlijke maaltijd is ze meegegaan naar hotel Kiwi. Werkelijke een nacht om niet te vergeten. In augustus maar weer een kijken op de Golden beach. Loop dan eveneens genoeg rond

Commentaar

Feodosya, Oekraiene, Krim deel 3

Goedenmorgen heren wandelaars,

Gisteravond hebben we na een heftig onweer in de badplaats een uitvlucht genomen met een taxi naar het nabijgelegen Kerch. Deze plaats was een voormalige havenplaats waar de russische vloot werd gebouwd. Het is een soort eindpunt van de Krim, daar Rusland ongeveer 15 km is verwijderd. Je hebt er een grot boulevard, waar de dames savonds langs paraderen. Wij zijn daar in een aantal danstenten geweest op de boulevard. Wat zeer bewonderenswaardig was dat er een paaldanseres openbaar aan het dansen was in een strand disco. Een heerlijk begin van de avond. We hadden al met diverse jonge dames, 18 en en 19, maar het was nog niet helemaal toppie. Dus verder gesnuffeld in de stad en uiteindelijk uitgekomen bij Capucino, dit is een danstent, openlucht, met een hotel en koffiebar. Zeer gezellig en onwijs lekkere dames. We waren er dus op vrijdagavond, dus veel jong spul. Na een tip van een zeer goed engels sprekende kerchenaar, kwamen we uiteindelijk bij een dame, die nog wel wat leuke vriendinnen kende in een strandhotel. Dus de heren uit utrecht afgereisd met taxi voor 4 euro naar dat fameuze hotel. het ligt in de wijk Droesba, en als je daar binnenkomt, je verwcht het niet, zitten ze netjes aan de bar in het hotel op je te wachten. Onwijs lekker dingen, mijn keuze viel op een ludmilla uit Donetskt die hier op vakantie was. Waanzinnig lichaam, 1.79 mtr, lange benen, en een kont die je direkt laat stotteren. Slechts drank, fameuze parfummetjes en wat voor haar nachtkastje..50 dollar, heb ik heerlijk de gehele nacht doorgeneukt. het begon met een heerlijke kroelpartij op de bank, in een appartement, hierna een goede douche, onwijs lekkere tongzoenen, direkt de dame maar eens goed gelikt tussen de benen, na enig tijd begon ze spontaan te sproeien van genot, en dit was natuurlijk een goed begin voor een reuze neukpartij. Ik heb haar werkelijk in alle gaatjes mogen nemen, en ze knorde tevreden. Vergelijk het met een goedlopende diesel die alleen maar meer kilometers wilt. Nou, die zijn er op gedenderd op de teller afgelopen nacht. Deep troath, was in 1 woord ultiem. Ze slikte me helemaal leeg en dat tot 3 keer. Ik ben 3 keer tot het uiterste gegaan, totdat mijn lichaam werkelijk de brui er aan ga, en me noopte in een diepe slaap te vallen. per ongeluk mijn portomonnee laten liggen, maar vanmorgen lag ze nog lekker naast me te knorren...en portomonnee niks mis mee. Vanavond komt ze naar Feodosya...maken we wat fotos want ze is erg mooi, en ik ben gek op fotos maken...tja professie kun je niet links laten liggen..

Groeten uit kerch,

DTK

Commentaar

Oekraïne: Feodosya

beste medewandelaars en leesgenoten, ik heb de afgelopen dagen zo onwijs veel beleefd dat ik me vandaag er toe zal zetten om eenieder te laten genieten op bijzondere schrijfse kunst van wat wij hier beleefd hebben. Het zijn een aantal onwijs leuke dagen geweest met veel dames en veel leuke uren. Vanavond zet ik me aan het strand aan de bar, met mijn laptoppie en morgen kunnen jullie ons laatste deel 4 lezen van feodosya. Overigens voor diegenen die me schrijven, ik beantwoord jullie allemaal, echter even geduld, pijn in me vingers van de reakties..

Voor diegegen die meer willen weten over andere plaatsen...ik ben de komende 2 maanden in de Krim en zal jullie totaal op de hoogte houden van alles wat er gebeurd, wat ik zie tijdens mijn werk, en wat er voor nieuws bij komt.
          Groeten van Downtownkiev, af het strand , via zijn mobiel en tot morgen , dan de illustere versie Deel 4 van onze avonturen in de Krim. Op voorhand veel leespret, zoals men van me verwacht.

Gr en pashalta

Commentaar

Oekraine: Feodosya Deel 4

Zo gezegd zo gedaan, de dagen wilden maar niet ten einde komen hier in de Krim, althans voor de groep van 3 mannnen uit Utrecht die mij op kwamen zoeken in de Krim. Ik zelf woon hier al geruime tijd, sindfs 1998, maar het is altijd gezellig met wat broeders uit utrecht. Wat hebben we zoals beleefd in Hotel de Hut van Robinson aan het strand van Feodosya. Enfin een avondje zitten aan de bar en je gedachten op een rijtje zetten en op je laptoppie knallen kost niet veel moeite als er permanent schoons om je heen zit die maar al te graag naar je kijken en willen weten wat je allemaal aan het doen bent op je laptop. Velen denken, ach...een verdwaalde schrijver, die weer impressies probeert op te doen of anderen denken, het zal wel een rijke rus zijn die wil posen tegenvoer het vrouwenvolk,...helaas mijne mede barzitters...ikzelf schrijf slechs de fakten weer eens op....neem nu die woensdagavond,m afgelopen week...zit aan dezelfde bar alswaar ik nu schrijf...tesamen met mijn maten en komen daar weer eens 4 dames aangewandeld. Waarom 4? Altijd zijn ze mt zijn vieren. Is het afgesproken werk of geeft het meer slagkracht tegenover het manvolk? Het blijf een vraag des tijds..ik weet het niet. Ze liep er tussen...heel mooi figuur, Natasha is de naam, ze viel op doordat haar rechterbeen iets korter was als haar linkerbeen, al gauw werd ze in onze volksmond de bijnaam gegeven 150/160.....ze snapte niets van die naam, we zeiden dat het een liefkoosnaampje was...dus menig andere hollander zal platgaan van eht lachen als ze zich voortaan voorstelt , niet als natasha maar als 150/160....tja...soms zijn woordspelingen leuk. Maar de dame in kwestie was een echte pro als het gaat om lekker plezier hebben voor niets. We hebben de dames eerst volgegooid met alles wat maar duur leek en toen ze eindelijk los waren, heb ik mezelf maar eens op de charme toer gezet bij 150/160....zwoel, vochtig, geen slipje dragen, mooie lippen, een heuvel waar de utrechtse heuvelrug jaloers op wordt, en een kontje , die om alles vroeg. Ze bleek een echte nymfomane te zijn. Direkt bij het betreden van het appartement vroeg ze aan me of ik iets speciaals wilde doen. Wat? Ze wilde graag alleen maar anaal genomen worden, daar het voor een 300% orgasme gaf. Mijn hemel, wat kan dat lekker zijn , zeker als een vrouw zich goed verzorgt.. Dat waren ze overigens alle 4. Prima geklede dames, ook met goede jobs en ze wilden alle slechts een geode tijd hebben. Mijn Natasha is permament met het kontje omhoog geweest, de ganse avond hebben we goede olieververseingen gegeven, en ze wist ook de nodige klassieke echte scherpe en strakke gezogen blowjobs te geven.

Toen de ochtend al zijn intrede gedaan had en ik haar voor de 4 keer mocht verwennen, stelde ze voor om met hun 3 dagen op excursie te gaan naar een berghut in de omgeving van Alushta. Mijne heren, een aanrader...neem genoeg drank en eten mee, je betaalt 200 gr voor de trip per persoon en je zit gezellig met zijn achten in een hele grote berghut, met eigen grond en eigen waterval. Die waterval is de klassieke plek geworden voor de nodige erotische spelletjes. Ik heb gisteren met 3 dames tegelijk in de waterval gelegen en alle venusjes van dichtbij mogen voelen, likken en mogen drinken. Het zijn momenten die je niet vergeet. En beter als dit is het dat we door hun weer meer plekjes hebben leren kennen waar je altijd meiden vindt. Voor weinig en voor veel erotiek. Natasha heeft me 3 dagen beziggehouden met enkel en alleen seks . Heerlijk , alle kamasutra standjes en zelfs hebben we een moment mogen beleven dat we 4 dames , alle 4 met de benen wijd op de rotsen hadden liggen en zichzelf klaar lagen te maken. Ikzelf heb dit in alle jaren Oekraiene nog niet mogen beleven. Deze week dus wel.

Als ik nu over straat wandel, begin ik spontaan te lachen, heb binnenpret, mijn omstanders denken dat ik vatbaar ban voor een psycho, maar ik heb gewoon enorme binnenpret van die heerlijke 4 meiden en met name 150/160.

Mochten jullie ons willen treffen in de Oekraiene, stuur me dan een emailtje......sexyoekraine@gmail.com........en dan laat ik jullie wel weten waar we zitten en wat we doen.

Mijn dagen slijt ik hier, voor werk en leven is het hier mooi en rustig, beter als een stressig nederland....daar zou ik gek worden.

Note in Feodosya hebben we nu 4 plaatsen gevonden waar je eenvoudig meiden kunt oppikken, te weten in 2 disotheken, en op 2 taxi standplaatsen.

1 avondje zijn we nog naar simferopol geweest met de 4 meiden en hebben we nachts nog 2 extra meiden opgepikt in het centrum bij Hotel Oekraina, die kosten 200 gr voor een nachtje en hebben we in het centrum een sauna gehuurd voor de gehele nacht. Dit kostte welgeteld 400 gr...totaal ongeveer 120 dollar. En dat voor pret met 6 meiden. We kwamen er namelijk achter dat 2 van onze eigen dames ook bi geinterresseerd waren en zichzelf 2 neiuwe slachtoffers wilden uitzoeken. Dat hebben we maar toen geregeld. Een mooi Lesbishow in de sauna zullen we niet meer vergeten, de eigenaar ook niet meer, die kon zich 4 heren met 6 dames, niet voorstellen, maar met een ietwat te zwaar sigarettje en wat burns en wat extra suikerdrankjes gaat alles goed.

Tabe allemaal, morgen schrijf ik weer, voor nu ga ik even lekker terug naar een kontje genaamd 150/160 dat ligt te wachten op het strand. De heren zijn vandaag terug naar utrecht, en ik bleef lekker achter met natasha, die kon er ook nog wel een weekje aan knopen en is ook niet vies van extra gezelschap. Dus een vrouwelijke en een mannelijke speurdersneus op zoek naar gezond fris oekraiens en russich vlees.....roze vlees.

Kus van hier

D

Commentaar

Aan het werk...
            X