Spanje: Lloret de Mar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Lloret de Mar

Geachte leden,

Binnenkort vertrek ik naar Lloret de Mar voor 2 weken. Kan er iem mij informatie geven over de dames van plezier in die streek. ???

Mvg,

Hoi Godzilla

Mijn ervaring in Spanje is dat je gewoon een auto moet huren, en vervolgens een willekeurige lokale N- weg tussen 2 steden nemen. Je zult regelmatig grote filtsende CLUB borden langs de weg zien. Daar gebeurt het. Zijn geopend vanaf zo'n 17:00 en gaan door tot een uur of 04:00.
    Wie heeft er trouwens ervaring met clubs in/om Salamanca?

Commentaar

hallo collega's,

Heb wat nieuws te vermelden over Lloret de mar. Ben voor 10 dagen naar Lloret geweest. Heb op advies van Robser een taxi genomen en gevraagd naar clubs in de buurt binnen de 10 min stonden we al voor een club genaamd Club Erotica. Het is er zeer hygiënisch, en de keuze is zeer groot allerlei leeftijden (20 / 35) en formaten (slank / mollig). Je betaald 15 euro inkom waarbij je een bonneke krijgt voor één drank. Eens je binnenkomt zal je direct merken dat het de moeite waard is. Ze doen ook regelmatig stripacts echt de moeite waard. Alleen raad ik s'weekends niet aan want dan zit het vol mannen en is de keuze naar dames beperkt. Je kan rustig binnen een wandeling doen om te zien wat er allemaal op menu is. Als je iets lekkers ziet kan je haar naar je toe halen en even de marchandise testen. Vind je de marchandise ok dan kan je rustig met haar een prijs bespreken, ze zal echter zeggen dat haar vaste prijs 60 € is. Het hangt echter van de meid af, ik ben er al met eentje meegegaan voor 50 € lager als 50 € gaan ze niet. Eens je overeengekomen bent wat de prijs betreft ga je even buiten naar een andere kamer om haar te betalen. Ze gaat dan even terug naar de bar om dat geld te betalen aan haar verantwoordelijken. Dan komt ze terug en ga je samen met haar naar de kamer. De kamer wordt gegeven door een vriendelijke negerin voordat ze je een kamer geeft moet je wat fooi geven zorg dus altijd dat je wat klein geld hebt één euro is genoeg. Dan ga je naar de kamer met de dame en heb je recht op een volledige half uur fun, wil je meer dan een half uur moet je dat vragen. Moest je langer bezig zijn dan een half uur dan zal je een zoemer horen die je zegt dat je half uur voorbij is maar als je echt langer wilt blijven doen ze niet moeilijk je moet het gewoon op voorhand vragen. De keuzes van dames is echt heel groot, je hebt zuid-amerikaanse, afrikaanse, spaanse, italiaanse, oost-europese, mexicaanse, Enfin ik heb er genoten van het hele buffet ;D ;D ;D
      Volgend jaar zal ik zeker terug gaan.

Commentaar

In Lloret de Mar is weinig te beleven...of het moeten 16 jarige Joegoslavische meisjes zijn die daar op vakantie zijn...maar dat is niet mijn stijl!

Ga naar een plaatsje dat Tordera heet. Daar zitten drie clubs van niveau, echt leuk! Gewoon aan iemand daar vragen en ze wijzen je het. Een club is trouwens vrij prominent aanwezig op een kruising waarbij je links af kan naar Blanes!

VEEL PLEZIER!

Commentaar

Als je de normale B weg richting barcelona neemt, dan heb je vlak buiten Lloret aan de linkerkant een club zitten.

Verder heb je langs de weg van Tossa de Mar richting de snelweg verschillende tippeldames staan in de namiddag.

Commentaar

vlakbij llorett zitten een 6 tal clubs
            vlakbij lloret zit erotica ( tussen lloret en malgrat ) maar let op dat ze je niet tillen
            ga je richting blanes en dan richting tordera heb je voorbij de stoplichten een grote club Hotel staat erop 3 verdiepingen
            langs de n11 heb je er 4 margerita , diana ,en kan er even niet opkomen
            verder de beste club zit bij palamos de naam ECLIPS
            dan nog een bij vliegveld girona
            voor meer info Ken heel de costa brava laat even je tel nr achter

Commentaar

Ik heb een paar jaar geleden bij Lloret de mar tippelaarsters aan het werk gezien.

Ze stonden op klaarlichte dag langs een binnendoorweg tussen de snelweg en Lloret de mar.

Het waren voornamelijk negerinnen in felgekleurde ordinaire kleding.

Commentaar

Re: Spanje: Lloret de Mar

Ook ik zag deze vakantie de tippelaartjes langs de weg naar Blanes staan en kon de verleiding niet weerstaan. Ik ben de weg afgereden en heb de lekkerste uitgezocht. Het was niet goedkoop. EUR 50,-- voor P&N, maar dan heb je ook wat.... Een prachtige blonde Spaanse schone van zoals ze zelf zei 20 jaar. Eerlijk gezegd denk ik dat ze, aan de harde recht vooruit staande borstjes te zien, niet ouder was dan 17 of 18. Ik ben zeker een half uur met ze bezig geweest. Heerlijk pijpwerk waarbij ook de zak niet werd overgeslagen. Intussen mocht ik ze helemaal strelen. Bij het aanraken van haar poepertje vroeg ze of ik anaal wilde. Kostte 25 extra. Ik heb het maar afgeslagen want zoiets straks kon ik nooit lang volhouden.....
                Na het pijpen ging ze lekker op me zitten en liet zich langzaam over m'n staaf zakken. Ze kreunde, zo strak was het allemaal nog. Door het uitzicht op dat jonge strakke lijf werd het me al snel te veel...., maar ze bleef nog even lekker zitten zodat ik kon nagenieten met 1 van die prachtige tietjes in mijn mond.
                Ik heb ze een tientje extra gegeven waarna ze vroeg of ik nog een keertje wilde neuken, de schat. Alsof ik daar nog toe in staat was....

Commentaar

Laatste reactie is al weer bijna 2 jaar geleden.
                  Is er nog altijd wat op dit front te beleven in Lloret de Mar en omgeving??

Cuba-fan

Commentaar

op de n-wegen van blanes richting girona staan er zeker wel 10, veelal oostblok, zelf ben ik in april in club erotica geweest en dat is echt de moeite waard, zeker wel 40 vrouwen allemaal erg mooi de 1e was een roemeense en die was goed te doen, daarna deed ik samen met mijn maatje een double maar dat was minder want t moest allemaal wat sneller, en daarna heb ik een russische gehad en die was echt super, tongzoenen massage veel standjes en nog ff naliggen, allemaal perfect, en toen na een korte pauze kwam ze weer naar me toe en ben nog een keer met haar geweest en t was weer helemaal top, ff gekletst achteraf en ze gaf me haar facebook-adres voor als ik eens in rusland kom,
                    de prijzen zijn 15 euro entree, wel gratis drankje
                    verder is halfuurtje 70 euro en je betaald nog 5 euro voor schone lakens,
                    kamers zien er netjes uit...

ps vanuit lloret centrum kun je gratis met taxibusje mee
                    en loopafstand is t ook niet ver 1 km vanaf lloret richting blanes

Commentaar

Update prijzen van de club erotika zijn verhoogd.

Entree is 20 euro maar krijg je 1 drankje er bij
                      5 euro voor de handdoeken

75 euro voor 30 minuten
                      150 euro voor 60 minuten

de straat prostitie zijn verdwenen

Commentaar

Kleine correctie op jouw verhaal: straatprostitutie is zeker niet verdwenen; tussen Lloret en de luchthaven van Girona (wederom de N-II) staan er nog voldoende! nadat je vanuit Figueres richting Girona rijd kom je op de A-2 die over gaat in de N-II. Direct na die overgang na het eerste tankstation op de N-II staan een aantal schone Oost-Europesen. Heb slechts 40 euro betaald voor P+N+A, en niet eens bij mij in de auto. Verder kan ik het verhaal wat betreft club erotica bevestigen, entree 20 euro en een half uur 75, in het hoogseizoen dan. Wel zeer mooie vrouwen en nette tent, dus zeker de moeite waard!

Commentaar

klopt op de N 2 staan nog diverse straat meiden dank je wel zat al rot de zoeken in blanes en lloret thank you

Commentaar

spanje

hallo geen discussie vrienden enkel wat info over spanje
                            ik ben 14 dagen in lloret geweest ,de meiden zijn er nog steeds langs de N2 maar het traject word vernieuwd en ze verplaatsen zig naar de C35 weg van Blanes naar Breda voor elks wat wils daar groetjes

Commentaar

Het is wat walk al geschreven heeft. Er zijn genoeg dames te vinden langs de diverse wegen. Zelf heb ik de nodige dames zien zitten op een stoel langs de diverse wegen als je de tolwegen vermijdt. Sommigen zitten in een dorp of industriegebied, anderen meer in een bos. Sommigen zitten zelfs vlak bij een restaurant / bar. Ik heb er in een paar uur tijd in de loop van de middag toch wel zeker stuk of 20 gezien, dus genoeg actie langs de N2 / lokale wegen in de regio.
                              Dick31
                              EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

Ach als je een beetje best doet dan heb je toch zeker in Lloret de Mar geen prostitué nodig.

Er loopt genoeg wild rond jong en oud.

Sjaka

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sjaka Bekijk bericht
                                  Ach als je een beetje best doet dan heb je toch zeker in Lloret de Mar geen prostitué nodig.

Er loopt genoeg wild rond jong en oud.

Sjaka
                                  Idd... Ben net terug uit loret... Genoeg te vinden daar, ondanks dat het nog geen hoogseizoen is.. Voorbij de mac en burger king vind je leuke cafe`s waar je leuke meiden tegen komt.. En met geluk mee gaan met je (hebben ons prima vermaakt, en zijn geen prostitué`s) Kijk wel uit met colombiaanse vrouwen, die komen er ook regelmatig, de pooiers staan wat verder weg, en willen je later rippen..

Over club erotica klopt... Mijn zaken partner komt er wel eens..
                                  Zoals hij omschreef, er zit zelfs een klok op dat je wel weg bent na 30 min.. Ze blijven flink door drammen of je niet langer wilt...75 euro half uur. 20 euro Entree inc 1 drankje en gratis retour taxi.. Persoonlijk betaal ik dat liever aan drank en dan ik er 1 gratis mee neem naar mijn apartement In het hoogseizoen is het helemaal makkelijk natuurlijk

Commentaar

10minuten van Lloret wandelen. Ik ben de naam kwijt want was helemaal lam..

Ligt een club wij kwamen tegen 4uur aan.. Bijna sluiting dan! 10 euro inkom betaald. Krijg je bonnetje voor sterke drank of frisdrank. Een club vol meiden! Echt wat een sterk aanbod ,een van de beter dingen.

Had me al snel laten inpakken door een knapperdje. Ze vroeg 60 maar heb het naar 40 gekregen. Eens afgesproken dat we zouden gaan moest ik betalen ging ze effe afhandelen met een kerel.. Gingen we naar een kamer naast de club , daar wacht een dame die verzorgt de hele boel daar.. Echt tip top. Effe douche genomen samen.. Dan handjob en PMC..
                                    Dan effe lekker geneukt , maar was best dronken dus ging het niet heel goed meer.. Vroeg voor PZC en dat ging mits 10euro extra.. Heb dat gedaan en ben na 50minuten klaar geraakt. Was best verschoten van de prijs hier..

Wel oké.

8/10

Trouwens het straatje naast hotel helios staan 3a4 straatprostituees.. In heel lloret trouwens.. Deze zijn wel allemaal zwart (negerinnen)
                                    Laatst gewijzigd door Lucas Cage; 18-09-11, 23:03. Reden: Leesbaarheid

Commentaar

lloret ,..ach,..zeker een keer 0f 5 a 6 geweest..
                                      altijd zelf makkelijk wat versiert in de disco,s

Commentaar

Afgelopen zomer ben ik 2 keer in club Erotica geweest. Entree is 20 euro inclusief gratis drankje (b merk). Waren aardig wat dames +/- 30. Zelf geen actie ondernomen op wat geflirt/gefriemel na in de club ivm de genuttigde alcohol. Veel lekkere spaanse meiden!

Ook heb ik in de buurt van Lloret de Mar als je richting Barcelona gaat dames langs de ringweg gezien.

Enn in het centrum heb je natuurlijk de afrikaanse dames die het op de meest dronke lui hebben gemunt.

Commentaar

In het voorjaar van 2012 (maart/april) ga ik circa 6 weken naar Blanes. Ik ben al eens eerder in de Costa Brava geweest en ik zag toen regelmatig dames van lichte zeden langs de openbare weg staan. Er zaten overigens hele mooie dames bij. Destijds heb ik van deze diensten geen gebruik gemaakt. Wie heeft hier wel ervaring mee? Wat ik mij afvraag of deze diensten van de dames langs de wegen in het algemeen (incidenten niet meegerekend) wel veilig is? Vindt de service (altijd) in de auto plaats? Soms zag ik namelijk geen bebossing in de buurt, vond ik vreemd. Wat is/zijn het (de) tarief(ven)? Alle overige informatie over deze dienstverlening is welkom. Ik zie uit naar de antwoorden op mijn vragen.

Commentaar

hallo,

ik kom net terug van een korte trip Spanje. het was alweer bijna 15 jaar geleden dat ik voor het laatst in lloret de mar was geweest en aangezien ik nu in de buurt was en het (gelukkig) nog niet vol zat met jonge tieners leek het me wel leuk om er weer eens een avond op stap te gaan.

alles was nog precies hetzelfde als vroeger haha, op zich wel leuk want er kwamen aardig wat herinneringen boven drijven..

in de hoofdstraat waar het meerendeel van de clubs zijn viel het mij op dat er letterlijk om de 10 meter wel een dvp stond. nu had ik wel verwacht dat er veel proppers zouden staan die je naar de striptent wilden lokken, maar ik had niet verwacht dat dvp's daar zo publiekelijk zouden rondlopen, dat was vroeger echt niet zo. ze spraken mij allemaal aan met vragen als "you like sex?" en "want to fuck?" en iedereen die daar rond liep scheen het normaal te vinden.

kosten waren 50 euro voor standaard sex. ze nam je dan mee naar haar hotel wat een straat erachter lag. ik moet zeggen dat er echt hele mooie dames tussen zaten, voornamelijk jonge oostblok dames, maar dat is tegenwoordig bijna overal het geval.

ik heb niet geprobeerd af te dingen omdat ik eerst nog wilde stappen en dus niet direct tot actie wilde over gaan. eerst dus even wezen stappen bij discotheek tropics en toen ik dat beu was wilde ik terug naar een van de dvps die ik éerder had gezien. echter kon ik haar niet vinden en raakte ook aardig geïrriteerd van al die proppers die je letterlijk om de seconde aan spreken.

omdat ik met wat vrienden was besloten we naar een striptent te gaan. een van de proppers vertelde dat we gratis met de taxi gebracht zouden worden naar een tent net buiten de stad. entree zou 20 euro zijn inclusief twee drankjes en een gratis fles champagne haha. ik wist dus al wel dat dat nooit kon kloppen en wist ook wel dat hij die club alleen promootte omdat hij er waarschijnlijk commissie voor kreeg per aangeleverde klant maar stiekem was ik ook wel weer benieuwd waar zo'n flapdrol ons naartoe zpu sturen, dus toch maar ingegaan op zijn deal.

hij bracht ons naar club diana net voorbij malgrat del mar circa 15 min van lloret af. het was echter een pure hoerenkiet en van een striptent kon je dus niet spreken. verwacht overigens niets speciaals kwa locatie. de beneden verdieping bestaat eigenlijk alleen uit een ronde bar een een klein buitenverblijfje waar je kan roken. eigenlijk een kopie van de tietenbar in Tilburg, alleen heb stond hier niemand te dansen en was er geen strippaal te bekennen. er waren circa 15 a20 dames aanwezig, meeste waren zesjes maar er zaten ook een paar zevens en achten tussen. ze kwamen letterlijk met zijn alleen op je af wat de concurrentie tussen de dames onderling was aardig groot. alle dames weigerden echter om te dansen of te strippen wat ik wel raar vond. een lapdance was mogelijk als je mee naar boven ging.

ik besloot eerst even wat te drinken, ik had tenslotte twee gratis drankjes gekregen want die zaten in de 20 euro entree prijs. een lekker gesprek aangaan was wel wat lastig want het meerendeel van de dames sprak alleen Spaans en/of de taal van hun land. en aangezien mijn Russisch, Bulgaars, Hongaars en Spaans niet top is was dat niet geweldig. maar ja diepgaande gesprekken vinden er toch niet plaats dus met handgebaren en een paar steekwoorden kom je ook een heel eind

zoals bij al dit soort clubs kost het een godsvermogen als je drankjes voor de dames gaat bestellen. echter als je lang blijft en