Albanië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Albanië

Ik wil dit jaar Albanië bezoeken, en met name Tirana. Wie oh wie heeft er ooit daar gewandeld en kan informatie verschaffen?
    Ik hoor het graag.

Re: Albanië : Tirana

Ik was vorige maand in Tirana. Ik werd zwaar teleurgesteld in mijn verwachtingen want er was geen ruk te doen. Of anders gezegd, het laatst genoemde was het enige wat er te doen viel. Na een avond vruchteloos door de stad te hebben gezworven, op zoek naar meisjes, schoot ik ten arremoede een taxichauffeur aan. Toen ik het woord 'girls' gezegd had schoot hij schielijk terug in zijn taxi en smeet het portier dicht.

's Avonds wordt het straatbeeld in het centrum van de stad gedomineerd door hordes jonge lekkere wijven in strakke spijkerbroeken, maar het lijkt erop dat geen daarvan genegen is haar sex tegen een gepaste vergoeding aan te bieden aan een jonge Westeuropese held.

Commentaar

Voor nadere informatie over eventuele prostituees in Tirana kun je beter je kijken op de site van International Sex Guide. Hier vind je info over prostutie over de hele wereld en voor zover ik weet staat Albanie er ook vernoemd. Als ik mij goed herinner zijn er bepaalde clubs zoals Budhha Bar waar vermeende prostituees aanwezig zijn. Let echter wel goed op want het is een heel ander cultuur.

Naast de site van International Sex Guide kun je ook algemene info vinden over Tirana op Shqiperia.com. Best een leuke site moet ik toegeven.

By the way laat me horen hoe jou indruk was van Tirana in het algemeen. Binnenkort reis ook naar deze plek af om de sores van mijn Albanese vriendin op te lossen. Ik moet zeggen dat ik er enorm tegen op zie.

Groeten en ik hoop dat je wat hebt aan deze info.

Commentaar

Re: Albanië

Moldavie staat al jaren op 1 (eigenlijk is Transnistrie nog armer, maar dat wordt nauwelijks door iemand erkend)
        Albanie is een mooi land voor wat betreft natuurschoon, maar behalve voor kampeerders en mensen die met weinig luxe genoegen nemen, is dit land eigenlijk geen lekkere bestemming.
        Wel veel mooie vrouwen,maar ook veel met snorremans.
        En een beetje flirten is er daar ook niet bij. Er staat ook al snel een broer of neef of buurman boos naar je te kijken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door makamba Bekijk bericht

's Avonds wordt het straatbeeld in het centrum van de stad gedomineerd door hordes jonge lekkere wijven in strakke spijkerbroeken, maar het lijkt erop dat geen daarvan genegen is haar sex tegen een gepaste vergoeding aan te bieden aan een jonge Westeuropese held.
          Meer dan genoeg hele lekkere wijven daar en ze willen allemaal wel een ritje maken op een Westeuropees tapijt, alleen deze dames worden strak in het gareel gehouden door broertjes, neefjes en vriendjes van papa. En geloof me, met Albanezen wil je geen problemen. In Antwerpen al niet, maar in Tirana al helemaal niet.

Ik vond er weinig aan. Niets is zo frustrerend als hele batterijen met bloedmooie wijven, die je ondanks alle moeite en flappen die je uit de hoge hoed tovert niet gaat neuken.

Commentaar

Re: Albanië

Zo is het.
            In Belgrado hetzelfde verhaal eigenlijk.

Commentaar

Aan het werk...
            X