Spanje: Barcelona, Kiss Me bar

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Barcelona, Kiss Me bar

Een paar weken geleden ben ik in Barcelona geweest en weer heel wat ervaringen opgedaan.
    De eerste dag ben ik naar de beroemde Kiss me bar geweest. Ik kwam binnen om een uur of negen, en was tot mijn verbazing de enige gast. Van aandacht van de meisjes had ik dus niks te klagen. Na een klein half uurtje, en een aantal euros in de jukebox te hebben gehooid, uiteindelijk gekozen voor een Braziliaanse schone. Ze wierp zich tegen me aan en bogon me uitgebreid te zoenen, terwijl ze mijn hand in haar slipje deed glijden. Haar bovenstukje had ze inmiddels uitgedaan en ik zoende haar harde tepels vol overgave. Ze gleed langzaam naar beneden en haalde mijn keiharde lid uit zijn benauwde positie. Ze pijpte me vol overgave, terwijl er zo’n tien andere schoonheden toe zaten te kijken. Ik kon het een behoorlijk tijdje uittrekken, maar na een minuut of tien ben ik zalig klaargekomen in haar montje

Oorspronkelijk geplaatst door Stan

de beroemde Kiss me bar geweest.
    Zelf ook vorige vrijdag een te gekke ervaring gehad hier.
    Ik ken Barcelona van altijd maar ik kwam hier eens kijken na vele recensies van amerikanen in wgsforum.

De "kiss me" bar kan eigenlijk beter minibar heten want het is hoogstens 20 m2 ! Een barretje en 1 meter smal ervoor.
    Kwam er binnen om 5 uur middags en na gewend te zijn aan het donker zag ik 3 "collega's" die ieder door 1 of 2 meisjes werden ge-PZC; gewoon voor de bar.
    Dat is dus direkt nadat je de straatdeur binnenkomt!

Ik heb me dus maar snel aangepast aan de sfeer en kreeg ook 2 latina's bij me die gelijk begonnen met tongkussen en mij van boven tot onder te bevoelen etc.
    Van dat moment af na gevraagd te hebben of ze mij "gezelschap mochten houden", gaat "de taxiemeter" aan en is het syteem als volgt:
    1st drankje (30 e) is voor degelijk zoenen en voelen in beide richtingen
    2de drankje is beginnen om je zaakje uit de gulp te halen of haar bloot te voelen of zelfs te beffen. (Een van mijn brasiliaanse? -jessy- vond het helemaal te gek dat ik haar op de bar hees en haar daar begon te beffen)
    3de drankje is om het werk degelijk af te maken
    4de drankje eventueel is om als "fooi" een prima spel te belonen.

Voor Barcelona ratings is het dus niet kadoo, maar de kink om dit alles op 1 meter van de open straatdeur te doen is zeker de moeite waard!

Kiss Me is te vinden in Calle Mallorca op de hoek van Calle Viladomat.

En je eigen drankjes zijn 15 e.
    Laatste vrijdag middag waren er 6/7 meisjes, allen jonge latinas in de 6-8 rating.

Nota Mod : Deze bar is nog steeds open (jan '05)

Commentaar

De bar is open op doordeweekse dagen vanaf 1200-tot laat in de nacht
      Eigen drankjes 13, die van de dames 30,00 Je kunt ook in een klein kamertje dat eveneens dient als kleedkamer apart kost een half uur 100 euro per meisje, ook erboven is mogelijk in appartement dat kost 144 euro.

Commentaar

Kom net terug van Barca. Alwaar ik jullie site bezocht in een Internetcafe. Zeer verrast was ik doordat ik mijn hotel had op 50 meter van deze bar.Ik maar gauw gaan kijken en dat werd een leuke.......middag

Inderdaad is het een leuke bar met een andere aanpak. Ik heb in totaal 10 drankjes weggeven a Euro 32 per stuk. Ik heb 2 dames in de zaak aan de bar laten pijpen en heb ze ook geneukt 1tje achterwaarts en de andere liggend op de bar (na toestemming van de barkeepster.. Zelf heb ik maar 2 drankjes aan gerekend gekregen terwijl ze mij wel een ca liter fles whiskey hebben gevoerd. Plezierig contact gehad 1 van de meisjes was Mahrokaanse en sprak bijzonder goed engels.

Als je dus van exhiobonistische sex houdt dan is dit een goede plek.....waar is zoiets in Nederland.

Ik mis t nu al

Napoleon

Commentaar

Ach Napoleon betaald doorgaans niets voor zijn avonturen.....en dan toch moet er af en toe gewandeld worden. Ikzelf genoot in de kiss me bar omdat het kinky, ruw en absuurd was (andere klanten kijken de andere meiden frommelen en rommelen mee.) Bij thaien wordt het mij al snel te soft... Gaan ze plots zeggen I love you...dodelijk is dat...:-)).soms bij transsexuelsethaien ervaar ik hetzelfde hitsige sfeertje.

Ik heb geen moment spijt van betaalde geld.....weet je dit is eigenlijk best een leuk onderwerp...

Commentaar

Ik zou jullie graag willen uitleggen hoe nou echt de kissme bar werkt.

Je stapt er binnen en het is er inderdaad ontzettend klein. Je gaat aan de bar zitten en bestel wat te drinken. Je drankje kost je ongeveer 10 euro.

Als er een dame bij je komt dan kun je haar een drankje aanbieden. Hier zit nou de werking van de kissme bar.

Je betaalt haar een drankje en ze tongzoent met je, gaat aan je lul zitten en je maar hetzelfde met haar doen.

Je betaalt haar nog een drankje en ze gaat je lekker zitten afrukken terwijl jij haar lekker vingert als je wilt en je mag aan de tieten zitten.

Je betaalt haar nog een drankje en ze gaat je lekker zitten pijpen (iedereen kan dit zien) ondertussen en dat is dood normaal hier is zij helemaal naakt.

Als je verder nog wat wilt, dan kun je met haar naar een kamertje achterin de club of naar een apartement wat ze om de hoek hebben.

Groeten

Commentaar

kissme Carrer Mallorca 80

[IMG]img33.imagevenue.com/loc242/th_e99_kissme.jpg[/IMG]

Commentaar

Re: Spanje: Barcelona, Kiss Me bar

Oorspronkelijk geplaatst door samsara2
                hoe zijn de meisjes daar met een score van 1 - 10? knap, jong? of oud en ...
                ik wil gaan in april! nog interesse?
                Het hangt er vanaf denk ik. Toen ik er was waren er 5 meisjes. Eentje was een 8 waard maar die zat bij een andere klant (lucky bastard) en ik heb er eentje gehad die een 7 waard was. De rest ben ik eigenlijk al vergeten. Maar ik denk dat er veel "circulatie" is van de meisjes.

Spreek je eigenlijk wat Spaans want da's daar wel nodig! En wanneer ga je precies?

Nog een tip, www.vueling.com voor goedkope vliegtuigtickets, en www.hotelabviladomat.com voor een hotel vlakbij.

Commentaar

Het mooie van de Kiss Me bar, is gewoon de kick, je zit eigenlijk zo dicht op de straat, en om dan gepijpt te worden aan de bar is gewoon geil. Wel ben je dan minimaal 3 drankjes + wat je zelf drinkt, meer dan 100 euro kwijt.
                  In de Club's langs de nationale wegen betaal je zo rond de 60 euro voor ca 1/2 uur (met pzc en nmc in diverse standjes).
                  Ik vond het een goede ervaring in de Kiss Me bar, je moet het gewoon een keer meegemaakt hebben.....
                  Hij kwam, zag, kwam en keerde weer huiswaarts

Commentaar

Ben daar vorige week donderdag geweest. En ik vind het daar helemaal goed.
                    Er waren een stuk of tien dames aanwezig, geen supermodellen maar ik vond de meeste het aanzien zeker waard.
                    Ik heb me vermaakt met een dame uit Peru genaamd Talia ( of zoiets ).
                    Ze was 35 en klein van stuk met een leuk stel borsten en geblondeerd haar.
                    Ze sprak uiteraard alleen Spaans en ik een paar woorden. Maar we hebben best gezellig gelult en uiteraard ook andere dingen gedaan. Om mij heen werd driftig gepijpt door diverse dames en na een paar copa's ( drankjes voor de dames ) weggeven te hebben moest ik er ook aan geloven. Toch wel apart, ik zat nog geen meter van de buitendeur! Ze maakt je snikkel eerst schoon met een ijsklontje ( wat het formaat niet ten goede komt ) en gaat daarna aan de slag.
                    Ondertussen word jij geacht om wat met haar borsten of kutje te spelen.
                    Ze heeft me daar gewoon in haar mond laten klaarkomen en ze is daarna direkt haar mond gaan spoelen. Voor deze handelingen ben je +/- zo'n 100 euri's kwijt, doormiddel van de drankjes die je haar geeft. Ik ben daarna nog blijven zitten en na wat verder gepraat te hebben kreeg ik de keuze of naar achteren te gaan voor 100 euri's voor een half uur of naar boven naar een appartement voor 150 euri's per uur, dat heb ik dus gedaan. Voor het appartement moet je naar buiten en zo'n 100 meter lopen. Daar aan gekomen heb ik lekker gedoucht en een drankje van het huis gekregen. We hebben lekkere sex gehad in alle standen, ik kon eigenlijk gewoon alles doen wat ik wilde, alleen anaal was uitgesloten.
                    Maar heb haar lekker gebeft en gevingerd ( ook anaal ) en daarna geneukt in meerdere standen. En zij heeft me nog een keer heerlijk klaargepijpt. Al met al een heel goede ervaring. Ik ga daar zeker vaker heen.

Commentaar

Sorry dat ik misschien wat laat ben met mijn reaktie, maar ik ben de hele week en soms langer onderweg.
                      De dame in kwestie was 35 jaar oud maar heel goed geconserveerd, ik schatte haar namelijk achter in de 20.
                      Maar die avond waren er zo'n 8 dames aanwezig en ik denk dat de meeste tussen de 20 en 30 jaar oud waren.
                      Ik hoop dat je hier wat mee kan.
                      Denk dat ik deze week of volgende week daar weer langs ga, ik zag daar de vorige keer een lekkere Braziliaanse met een redelijke stapel hout voor de deur en daar hou ik wel van.

Commentaar

Ik las trouwens in 1 van de berichten dat iemand de openingstijden wilde weten, die heb ik bij mijn bezoek gevraagt maar vergeten te melden, maar hier komen ze; van maandag tot en met vrijdag van 13.00 tot 03.00. In het weekend zijn ze dus jammergenoeg dicht.
                        En de dames komen allemaal uit zuid-Amerika.

Commentaar

Re: Spanje : Barcelona, Kiss Me bar

Oorspronkelijk geplaatst door Sneeze
                          Zijn er mensen die soortgelijke bars kennen in de rest van Europa ?

Greetzzz
                          Volgens mij werd vroeger veel vaker volgens deze formule gewerkt dan tegenwoordig. Ik herinner mij nog heel goed uit mijn jonge jaren (hihi) dat er vroeger een club in de Jacobsstraat nr. 6 (zijstraat van de Nieuwendijk) in Amsterdam was waar ik een vrijwel identiek proces meemaakte. Daar ging het in etappes van 25 gulden. Bij de vierde etappe stond ik naakt aan de bar een eveneens naakte dame te neuken, waarbij de dame op een kruk zat en ik ervoor stond. Alle omstanders genoten mee - dat neem ik maar aan.

Ook in andere kroegen kwamen deze praktijken voor. Ik herinner me in ieder geval de Nwe Binnenweg in Rotterdam en voorts diverse kroegen in Hannover. Al dit soort kroegen is intussen verdwenen, vermoedelijk door de wetgeving.

Maar leuk dat het in Barcelona nog kan, tenminste...

Commentaar

Na Carrer rosseló 328 tóch even naar de Kiss me bar geweest.

Voordat mijn ogen aan het donker gewend waren had ik al de super geile Esmeralda voor me staan. Twee donkerbuine kijkers, lekker slank, strakke B- cupjes en klaar om te pijpen.

Er zaten een paar oude catalanen aan de bar die eerst eens wilden genieten van al dat schoons voor zij zich wilden commiteren. Er was geen muziek, dus heb ik Esmeralda mijn kleingeld gegeven om een beetje sfeer te creëren. Mijn favoriet ¨I´m too sexy¨ van right said Fred kende ze niet, hmm must be gettin´ old.

Toen mijn ogen eenmaal waren gewend kon ik maar een ding concluderen. Dit is gewoon super geil, anything goes.

Esemeralda stond erop dat ik haar de hele tijd aan haar tieten zat en kirde en wreef haar strakke billen tegen mij aan om me flink op te geilen. Ik had er al een uur op zitten bij carrer Roselló, maar heel vreemd, ze wist me tóch helemaal voor zich te winnen. (Raar hé)
                            Ik heb me lekker laten pijpen, ze moest echt haar best doen, ik was al verzadigd, maar ze kreeg het vakkundig voor elkaar. Omdat ik het zolang volhield kreeg ik het stempel ¨Campeón¨ en ze drukte me op het hart vooral terug te komen. Uiteindelijk heb ik het etablisement eur 103 lichter verlaten.

Het is wél een ervaring hoor. Bij carrer roselló heb ik me een uur lang laten verwennen voor dezelfde prijs. maar je kunt het eigenlijk niet vergelijken.

Esmeralda is de moeite waard, ze doet gewoon enorm haar best. En.. inzet is omzet!

I´ll be back!

Commentaar

Ik heb net op de pagina Spanje algemeen een reaktie gelezen van Dutchbed over de Kiss me bar. Helaas dus op de verkeerde pagina ! Maar goed hij was er donderdag, ik was daar woensdagnacht met 2 collega's die dat weleens wilde zien hoe het er daar aan toe ging. En ze werden niet teleur gesteld. Alleen ze hebben dat niet zelf aan den lijve ondervonden. De èèn is getrouwd en de ander is tè bleu. We waren eerst wezen eten en veel drinken en daarna naar de Kiss me bar getogen. Aangezien ik daar al 2 x geweest ben was het voor mij niet nieuw maar het blijft iedere keer weer een leuke ervaring. Toen we eenmaal binnen waren en wat te drinken in onze handen hadden stonden er vrijwel gelijk 3 dames bij ons. Mijn collega's maakten duidelijk dat ze niet geinterreseerd waren maar ik had de aandacht van een lief Equadoriaans vrouwtje van ongeveer 25 j. Ze had geblondeerd kort haar, slank met naar ik schat een B-cup. Natuurlijk sprak zij allen spaans en ik een klein beetje dus de conversatie beperkte zich nogal erg tot waar kom je vandaan en wat doe je hier enzo. Maar daar kwam ik toch niet voor. Natuurlijk wilde ze wat te drinken a 30 euro maar ik weet dan gebeurt er ook wat. Dus binnen de kortste keren zat haar hand in mijn broek. Aangezien ik op een kruk zat kon zij een been opgetrokken op mijn been leggen en mijn hand werd naar haar kutje geleid. Zo zaten we een tijdje te friemelen en te tongen. Na het 2e drankje werd mijn jongeheer uit mijn broek gehaald en trok zij haar slipje uit zodat ik haar ook wat beter kon bedienen. Uiteraard had zij ook haar topje naar beneden geschoven zodat ik ook met haar borsten kon spelen. Na haar het 3e drankje te hebben gegeven ging ze over tot het echte werk. Er werd van achter de bar (jammergenoeg, want de voorgaanden keren ging het zonder) een condoom gepakt en behendig met de mond om mijn pik geschoven en ze begon te sabbelen. Nou waren er inmiddels 2 dames langs geweest die mee wilde delen in de pret maar die heb ik gauw afgewimpeld om de kosten in de hand te houden. Maar presteren onder het oog van publiek is niet mijn strekste kant dus na een 3 kwartier aan de bar te hebben zitten spelen zijn we naar het achterkamertje verhuisd om het daar af te maken.
                              Al met al heb ik daar weer een leuke tijd gehad. Weer voor herhaling vatbaar.

Dus Roep de volgende keer jij ook mee ! Mazzzzzzl/

Commentaar

Ben afgelopen weekend samen met een vriend in de kiss me bar geweest en er is inderdaad geen woord aan gelogen. Bij binnenkomst direct enkele dames op ons af wat te drinken gegeven en het feest begon. We hadden allebei te maken met goed uitziende dames. Bij t 2e drankje had in mijn broek en vet zoenen, mijn vriend stopte na het 3e drankje dus hij kwam net verder dan een goede pijpbeurt. Ik had haar nog een 4e gegeven en kon haar gewoon in de bar van achteren nemen.

Het is een ervaring welke je absoluut moet meemaken wanneer je in Barcelona bent.

Groeten

Commentaar

Keesje is nog nooit in de kiss me bar geweest maar heeft in Hamburg op de Reeperbahn hetzelfde meegemaakt, dat is ondertussen zeker 10 jaar geleden, echter het concept was het zelfde.
                                  Overigens waren er hier ook travo's die gingen pijpen en de dames werden eerst gevingerd aan de bar.
                                  Overigens was het natuurlijk in de tijd van de duitse mark en toen was ik samen met een paar collega's daar, hebben veel schik gehad.
                                  Echter wat daar wel was dat je een hoop centen moesten neertellen voor de bewezen diensten ( 100 mark voor een pijpbeurt aan de bar.
                                  Daarna ben ik het nergens meer tegen gekomen.
                                  Leuk om te horen dat het in Barcelona nog kan.
                                  Keesje gaat eerdaags een tripje plannen naar Barcelona, en zal een verslagje doen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door el Incredible
                                    Als jij afgelopen weekend bent geweest dan hebben ze zeker sinds kort andere openingstijden, want ze hebben mij verteld dat ze alleen van maandag tot en met vrijdag open zijn ?
                                    Hierin heb je gelijk. Is vrijdag open tot 3.00 uur. Ik was het weekend in barcelona voor de wedstrijd tegen Real madrid. Dus correctie ik was er op donderdag 8 maart.

We zijn ook in club riviera geweest wat je daar ziet is ongeloofelijk. Wij waren daar net na 17.00 uur club net open en er liepen zoveel knappe vrouwen rond dat ik de tel kwijt ben geraakt.

Na twee biertjes en diverse lekkere vrouwen te hebben afgewimpeld, samen met een vriend en twee vrouwen naar de simple kamer gegaan dus zonder bad. Sex was redelijk maar wel gelachen met zijn vieren en dat maakte het de goede uitstap voor aanvang van de wedstrijd. Kosten 150 per uur per vrouw. Dit moest eigenlijk in andere topic sorry.

Commentaar

Ik ben afgelopen woensdag in de Kiss me Bar geweest.
                                      Rond middernacht stapje ik er binnen.
                                      Het was nog kleiner dan ik me had voorgesteld.

Er zaten twee andere mannen aan de bar en zo'n 12 dames om uit te kiezen.
                                      Aangezien mijn Spaans niet bijster goed is werd er een dame die Engels sprak mijn kant op gestuurd. En dat was niet verkeerd. Ze heet Aida en is marokkaanse. Prachtig gezicht, mooi lijf met bescheiden borsten, braziliaans streepje naar wat verkennend werk van mijn vingers.

Ze vertelde me over de manier van werken en stond me bij het eerste drankje al heerlijk te tongen, we zaten in het hoekje zo ongeveer naast de deur.
                                      Bij drankje twee vistte ze mijn pik uit mijn broek en stuurde ze mijn vingers naar haar al natte kutje. Drankje drie en het pijpen kon beginnen. Met haar mond pijpte ze eerst een condoom om mijn pik heen en werkte daarna op rustig tempo mijn pik en ballen op een heerlijke manier af. Ik kwam op moment dat ze hem diep naar binnen zoog en spoot het ballonnetje vol.

We hebben nog even na staan praten en ik heb afgerekend. Was denk ik zo'n drie kwartier binnen en inmiddels was het al drukker geworden.
                                      Leuk om vaker langs te gaan. De sfeer was prima, niet intimiderend of zo, maar anders dan anders.

Commentaar

Afgelopen week was ik in Barcelona. Op de vrijdagavond naar de Kiss Me bar begeven. Het was binnen veij rustig...zo'n 8 dames en 2 andere klanten. De schone Angela kwam mij uitleggen hoe de prijzen zaten en daarna besloten voor 1 uur te gaan genieten. De prijs was rond de 164 als ik me niet vergis...ik ben meestal gewend aan in tientallen de betalen wat toch makkelijker is. Een ieder geval na het graaien naar 4 euros met Angela naar het Appt. gegaan. Nou ik moet zeggen dat de service me uitstekend was bevallen!! Het was een intens uurtje van goede sex en diepe tongzoenen.

Zeker voor herhaling vatbaar alhoewel de prijzen toch wel wat hoog liggen
                                        Bring a silver tongue and carry a heavy wallet

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door meldo
                                          Hoi

Ik ga volgende week naar Barcelona en vroeg me af of de Kiss me Bar nog steeds open is?
                                          Ben hier 2 weken geleden geweest en het is nog steeds top. Open m t/m vr.