Kazakhstan

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Kazakhstan

Iemand ervaring met deze omgeving?

Ik heb hem maar bij Europe geplaatst vanwege het voetbal. Zij spelen in de European league.

Ben beniewd naar de mogelijkheden.

Re: Kazakhstan

Waar in Kaz wil je heen?In almaty is veel te .... Mooie meiden, alle kleuren en rassen.Russisch,uzbeek,kazakh, enz. Lopen in de buitenlandse barretjes en disco's. Meestal kost het niks, en neem je zo'n meisje gewoon mee voor de tijd dat je in Almaty bent. Heb nog wel adressen. In lobby van hotels zitten altijd meisjes. Niet in de 5 sterren hotels. Gewoon briefje met kamernr. bij haar neer leggen en 2 min later is ze bij je. wel betalen natuurlijk.

Commentaar

Onder hotel Otrar zit Disco Tequila.Veel meiden die een europeaan aan de haak willen slaan. Hier vind je zeker wat.
      ook vrijdag zaterdag naar Soho gaan. www.soho.kz
      Murpy's pub donderdag ladies night. mooie meiden.
      line brew, lekker eten zit aan Furmanovastr.187
      Verder veel disco's vraag maar in Soho en in de Irisch pub murphy's, waar je het beste heen kunt gaan. Veel expats in de PUB.
      Almaty is een neuke stad, veel vrouwen. meer % vrouwen dan mannen .
      ff biljartje of pool, bij Alfa . Zit op hoek Abai ave-Furmanova. Eigenaar is een Turk Gokhan, aardige gast. Weet ook wel wat tips. Vlak bij zit een Disco.
      Je zult zien, te gekke stad.
      Heb zelf heel wat meiden versleten daar.

succes

Commentaar

Een van jullie al geweest?

Ik ben er in Oktober geweest en weet er al aardig de weg.

Club Soho is een relaxte bar. Daar loopt een hoop rond wat op zoek is naar een heerlijke date (voor kleine bijdrage en een heerlijke avond). Dames houden daar van bling bling en uiterlijk vertoon. Zien er buitengewoon goed en lekker uit en als je makkelijk contact kan maken heb je ze onder de panne. Ik ben alleen niet zo op het blind afstappen op dames in een menigte.

Verder zijn er een aantal clubs waar een groot aantal bloedmooie dames hun kunsten vertonen. Cristal, Club Petroleum en zo zijn er nog een paar. Voor 100 euro heb je al een uurtje plezier.

Verder kan je gewoon de taxi chauffeur of the porter van het Hotel vragen of er iets te regelen valt. Als hij wat mag verdienen dan heb je zo een lekker ding op je kamer. Soms kan je eerst een keuze maken, maar dan moet je wel voor de afvallers de taxi terug betalen. Als de dame dan meevalt, dan moet je gewoon haar telefoon nummer vragen en dan heb je een gfe voor USD 100 per uur op afroep. Naar mate de relatie normaliseert wordt het nog meer gfe.

Ik heb een heerlijke week gehad. Ik raad een ieder aan om dit advies op te volgen.

Success

J-Los

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door flevoman62
          Ik denk dat Kazakhstan een land is waar je voor je werk heen gaat, niet om toeristje te spelen.
          Behalve dames die intresse in een europeaan hebben, wat bied het land nog meer aan de vermoeide buitenlandse reiziger?
          Zou dit dan ook niet van toepassing zijn voor bijvoorbeeld Kiev, en zo nog een paar andere steden uit de ex Soviet tijd?

De natuur heeft best veel te bieden. Wat dacht je van skieen of schaatsen op Medeo? Paardrijden dames is een nationale sport en hunting schijn ook een aardige bezigheid te zijn. Je zit met vier uur rijden in China of de andere kant op Tadjikistan? De hoofdstad Astana doet meer denken aan een befaamde Gokstad. Als je van Kaviaar houdt, dan heb je op de lokale markt ruim een kilo voor nog geen USD 400. Je mag het dan alleen niet exporteren. Het uitgaansleven is daar ook geweldig en zeker 's-avonds hoef je je niet te vervelen.

Ik ga liever voor de Dames. Sinds oktober ben ik er niet meer geweest, dus het wordt het weer tijd om mijn contacten aan te halen. Waarschijnlijk half maart als de kou uit de lucht is.

J-los

Commentaar

Aan het werk...
          X