Frankrijk: Toulouse

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frankrijk: Toulouse

Aardige stad, Toulouse, en er is zowaar een klein red light district. Vanaf het station de drukke weg oversteken, naar links, eerste straatje rechts; de Place Belfort is zo'n beetje het centrum van het geheel, in de straatjes in de buurt zijn ook verschillende sexbioscopen. Overdag, vanaf een uur of 11 tot5, kunnen de gerontofielen onder ons hier hun lol op, let op zwaar opgemaakte dames (vaak met hondje) die schijnbaar doelloos wat door de straten slenteren. Nu hou ik wel van rijp & mollig, maar dames van boven de 70 gaat me toch te ver. Meegegaan met een een van de jongeren, een aantrekkelijke vrouw van een jaar of 45 met enorme borsten. Na een beetje onderhandelen uitgekomen op 50 euri, en dat was zeker geen weggegooid geld. De dames in deze buurt werken vanuit hun eigen huis, er gaat dus geen geld vanaf voor de kamerhuur. Pijpen en neuken mc, niet verkeerd maar standaard, maar ze had er geen bezwaar tegen dat ik zc klaarkwam tussen haar borsten, en dat maakte alles goed. Ik vertelde haar over het verschijnsel Hookers in Nederland, vond ze intrigerend, maar ze wilde beslist niet dat ik een naam en adres op het forum zette - dat krijg je als prostitutie illegaal is.
    Ben een paar dagen later nog eens bij haar geweest, leuk hoe snel je je in een stad waar ik nooit eerder geweest was thuis kunt gaan voelen.
    Nog een paar tips: in het café aan de Place Belfort heb ik ook gezien dat mannen werden opgepikt, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
    Tussen 5 en 8 uur is er niks te beleven, na 8 uur zie je geen Francaise meer op de straten en is de hele scene overgenomen door veel jongere Afrikaanse meiden, sommigen bloedmooi en zeer uitdagend gekleed. Ondanks de verleiding ben ik er niet op ingegaan, de sfeer eromheen, met vage pooierachtige types, stond me niet aan. Wel of geen onzin? Misschien hoor ik het wel op dit forum.

Re: Frankrijk: Toulouse

Ik kom behoorlijk veel voor zaken in Toulouse en op zich vind ik het best wel een gezellige stad.
    Je vindt ook redelijk wat leuke dames vanaf 22h op de kaaien (les quais) langs de Garonne.
    Als je het treinstation uitkomt, rechtdoor het water over en naar rechts.
    Gewoon een kilometertje of 2 volgen en je zal wel wat meisjes tegenkomen. Steek dan de brug naar rechts terug over en rij terug tot treinstation. Ook hier zie je dames staan.
    Handiger is het als je een wagen hebt!
    Succes,
    C.

Commentaar

Aan het werk...
    X