Spanje: Overige plaatsen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Overige plaatsen

Als er interesse is voor spanje, dan kan ik jullie de weg wijzen in Barcelona, Valencia, Murcia, Madrid.
    Wie er eenmaal geweest is zal het met me eens zijn dat daar geen nederlandse stad/buurt tegen op kan.

Oorspronkelijk geplaatst door kuieren
    Murcia?
    Waar dan in Murcia heb daar nog nooit wat gezien.
    Ver tel daar eens wat meer over.

Groeten,
    Kuieren
    Murcia
    1.
    Naast de autoweg van Alicante naar Murcia, uitgang 80 bij Orihuela (ongeveer halverwege dus) zijn 2 clubs (voor de niet Spanje kenners=bars met dames en kamers)
    Van de 2 clubs is de PIPO'S de beste en staat bekend als een van de 5 clubs in Spanje met de meeste meisjes. Je kunt daar ongeveer 100 meisjes tegelijk vinden- en prima kwaliteit.

2. In Murcia zelf -ofwel in een buitenwijk- namelijk op de "oude" weg van Murcia stad naar Molina en Albacete op ongeveer 5 minuten van de stad in auto is ook een heel goede club (waar nu de naam me even ontschiet) maar die duidelijk te vinden is door de neon's. Daar zijn ook zeker minstens 40-50 meisjes per dag.

In beide clubs (zoals in de meeste van dezelfde kategorie) zijn de kosten rond de 90 E voor compleet p/n en rond 120 E voor rustiger (uur) met (nog) meer aandacht van het meisje ,-)
    Beste service is de Suite 180E voor een uur met champagne jacuzzi etc- en natuurlijk de beste aandacht van de meisjes die dat dus ook niet iedere dag gebeurt.

Succes

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door YvonneFan
      Ben wel een keer in Madrid geweest en ik geloof dat elke zijstraat van de Gran Via (?) wel wat mogelijkheden biedt. Maar ik heb het nooit aangedurfd en bovendien zagen de dames er ook niet echt apetijtelijk uit.

Ben eigenlijk benieuwd naar de mogelijkheden op de Canarische Eilanden, ga daar dit jaar naartoe op vakantie. ooit heb ik op Lanzarote twee bars gezien die het vermoeden deden rijzen dat daar iets te beleven viel, maar nooit gedurfd om naar binnen te gaan.

Wie weet er iets meer over alle Canarische Eilanden?

MADRID
      NEE zeker niet die straten rond de Gran Via in bars gaan en op straat nog minder! Drug hookers en ripoffs.

Madrid -zoals de meeste steden in Spanje- is het beste te beginnen door de lokale krant te kopen en de advertenties te bestuderen. Met enige woorden uit het woordenboek is al genoeg.
      De advertenties met fotos etc zijn dus van grotere en duurdere plekjes en de kleine advertenties geven de beste ideeen door de teksten die soms zeer "grafisch" kunnen zijn.
      Ik heb zelf een paar adresses geselecteerd, dus iemand die komt kan me schrijven voor direkte hulp. Alles veranderd nm wel de hele tijd.

Canarische eilanden weet ik niets van- sorry

Commentaar

A.
        Neem de kustweg tussen Alicante en Cartagena de N332. Tussen Alicante en Torrevieja aan de N332 zitten twee Clubs naast elkaar, je kan het niet missen. Ben daar een keertje geweest. Leuke en gezellige clubs, veel vrouwen van goede kwaliteit.

B.
        Net onder Torrevieja langs dezelfde N332 bij Campoamor zit nog een goede club. Kamers zijn niet bijzonder maar wel veel en lekkere vrouwen voor iets minder dan de clubs hierboven. Ik ben hier ca 10 keer geweest. Het is hier iets saaier dan bij de andere clubs maar de vrouwen vind ik hier gewilliger, ze doen meer kinky dingen. Leuke clubs met veel vrouwen van goede kwaliteit, prijs ca 75 euro voor een uur. Ik ben hier de afgelopen keer (begin juni 2002) twee en een half uur met twee biseks vriendinnen naar boven geweest, was 120 euro per uur dus totaal 300 euro voor twee en een half uur biseksfeest. Niets is lekkerder dan door twee biseks meiden te worden betast en te worden gelikt. En als ze elkaar tongzoenen, kut en kont likken en vingeren is mijn avond weer goed.

C.
        In Alicante zit een hele goede Club D' Angelo, heel netjes en mooie club met veel meiden en mooie kamers, ik ben hier een paar keer geweest. Echte topclub, te vergelijken met Yab Yum alleen de meiden zijn niet zo stijf en arrogant en de prijs is normaal, ik geloof 100 euro per uur. Twee bars, dansvloer en mooi en groot zwembad. De taxichauffeur weet waar die zit. Leuke en gezellige club, veel vrouwen van zeer goede kwaliteit.

D.
        Ik ben in de Club Pipo bij Orihuela aan de E15 afslag 80 geweest, dit ligt ca 40 km onder Alicante. Je kan het niet missen, er zitten twee Clubs naast elkaar maar in de Club Pipo moet je zijn. Tjonge Tjonge Tjonge wat een tent. TOP TOP en nog eens TOP. Ik ben toch wel wat gewend maar dit is TOP. Je moet 10 euro entree betalen en krijgt daarvoor een drankje. De drankjes daarna zijn ook 10 euro per stuk. Als je de deur binnenkomt betaal je je entree (10 euro dus) en ga je door een gordijn. Als je deze opendoet kijken direct ca 60 a 80 vrouwen je aan en die aandacht is overweldigend. Zeker 80% van de vrouwen zijn mooi en aardig. De Club is gezellig met een hele grote bar en een kleinere bar met discomuziek. De kamers zijn zeer netjes en schoon. Ik ben daar twee uur met twee vrouwen tegelijk geweest. Niet duur voor Nederlandse begrippen. Ik geloof dat ik voor twee vrouwen tegelijk per uur 140 euro kwijt was. Ik ga zeker terug.

In Spanje betaal je geen entree en is een uurtje in een club tussen 60 en 120 euro incl. kamer, e.e.a. afhankelijk van de grote van de stad en het niveau van de club. Ik vind Spanje een van de beste landen voor club en ander bezoek. Over het algemeen krijg je aandacht, gezelligheid, geen gehaast, lekkere seks met mooie vrouwen.

Groetjes Harm uit Rotterdam

PS: Een Club in Spanje betekend geen golf- of biljartclub of zo maar een hoerentent.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door towari
          Ga binnenkort naar Valencia. Wat is daar te beleven en waar vind ik de dames van plezier en lopen of zitten er ook stevige types?
          Valencia

In de stad is het beste de lokale krant te kopen en de ads te lezen.

Heb gisteren een adresje geprobeerd in de straat naast het stadhuis (ayuntamiento) dus centrum centrum. In Calle de la Sang (kort) is een binnenpassage - daar met lift naar apartement 31. Het apartement is triest maar er is een klein meisje 1,55 Veronica die werkelijk topgeil is. Pijpen zc, nat tongzoenen, haar hele gezicht insmeren met je p*k, en groots neuken. Heb me leeg geschoten over haar gezicht en ze genoot er prima van.
          Beffen ook graag en ze schoof steeds wilder over me heen.
          Alles voor e100, na wat ondehandelen want ik was in costuum met das binnengekomen (na een vergadering) en daarom vroegen ze mij dus eerst rustig e180! Gewoon doen of je weg wilt gaan, en ...............

Als je mogelijk hebt om een auto te gebruiken zijn er 2 prima clubs (zie andere berichten over clubs) in de buitensteden.

1) Autoweg richting Alicante vanuit het centrum. Die brengt je gelijk na de stad uit te gaan (over de droge rivier) via de autoweg die de daar de "Pista de Silla" noemen, langs een zone met winkelcentrum etc.
          Hier kom je de volgende uitritten tegen naar lokale buitenstadjes: Sedavi, Alfafar, Massanasa, en dan CATARROJA.

Die uitrit Catarroja nemen (+- 5 km na de droge rivier) en dan over de "via de servicio" of te wel de zijweg langs dezelfde hoofdweg door rijden. Je komt dan vanzelf een Club tegen met neons die je dus vooral savonds niet kunt missen.
          Prima tent met zeker 40 prima meisjes. Rustig drankje aan de bar en uitzoeken.........
          Had hier zelf een fantastische "amiga" Maria - klein marrocaans meisje, maar zij is de laatste tijd zoek: mischien thuis voor een tijdje?

Via zelfde autoweg iets verder, afslag SILLA - doorgaan over lokale weg steeds rechtdoor door het dorpje en verder weer uit Silla steeds rechtdoor (forget de club Cisne = nep) tot je onder een viaduct naast een grote chemisch fabriek komt. Daar aflsaan naar EL ROMANI.
          Langs de weg naar romani ligt dan gelijk na 2 km nog zo'n club die beroemd is in de streek; "romani" geheten natuurlijk.
          (je kunt de richting zien want hij ligt precies naast een enorme fabriek van Oscar Mayer worstjes.

Zelf al heb je geen vervoer kan je in spanje altijd prima een taxi nemen. Echt niet duur en in de club zelf kan je vragen of ze je nadien weer een taxi bellen voor terug.

Succes

Commentaar

Ik heb een zeer goede ervaring met een club in een zijstraat van de Gran Via in Madrid.
            Op de Gran Via worden flyers uitgedeeld voor deze club.
            Je komt binnen en besteld een drankje. Hierna komen diverse meisjes zich aan je voorstellen. Eerst kwamen de wat minder mooie, maar nadat ik aangeven had dat ik een ander meisje wel zag zitten kwam dat meisje naar met toe. Eerst hebben we een drankje gedronken waarna we naar boven zijn gegaan met een fles champagne. Ze was heel lief en nam echt de tijd. Na eerst gezoend te hebben begonnen we elkaar uit te kleden. Vervolgens pijpte ze me z.c. terwijl ik haar heerlijke vochtige kutje likte. Hierna heb ik haar in diverse standjes geneukt en ben twee keer klaar gekomen, waarvan de eerste keer over haar tieten.
            In september ga ik weer naar Madrid en ga zeker terug.

Commentaar

In Madrid, probeer de volgende prive huizen eens:

Hortaleza, 8 - 2e etage
              Prima adres sinds jaren. Altijd leuke meisjes, ook sm zaal prima ingericht voor beide "richtingen" en soms ook enkele travs.
              Eigenaresse is Señora Loli.
              Prijzen van 10-20 is prima service

Fuencarral, 8 -1ª (een parallel straat van vorig adresje)
              Ook leuk adresje. Keurig schoon en leuke meisjes. Soms ook amateurs (studentes?)

In andere buurt:

In Calle Martires paracuellos (Parallel straat achter de grote avenida General Peron - helemaal aan begin bij nummer 3 is een doorgang naar Martires.
              Het straat nummer van het huis onschiet me nu, maar het kan niet missen. Op de hoek een sportkleding zaak en een deur er naast een witte deur gelijk aan de straat - dus zonder portiek.

Leuk klein adresje met simpatieke "bazin".
              De star hier voor mij is ESTER: een zuidamerikaanse die vooral goed is in kinky. Zij valt op fetish kleding, high heels, nylons, speeltjes als cockrings etc. en vooral houd zij van beffen, fr zc, en pissen voordat ze je berijd als de beste cowgirl. Je ziet; het kan wild hoewel het natuurlijk niet hoeft. Uur met dis alles is 120e en iets minder voor e100.

Verder zijn er meestal nog enkele russische meisjes en spaanse. Laatst zag ik er ook nog een heel klein geblondeerd punkmeisje met peircings in neus en oren en wie weet waar nog meer?..........

En als het druk is en er geen kamers vrij zijn kan je ook nog een potje pokeren met de bazin en de meisjes die vrij zijn...........wat wil je nog meer?

Voldende keer meer............

Commentaar

En in Sevilla voor hogere prijs +- 180 € is club LA CASITA op een van de avenidas naar de buitwijken een prima adres op niveau van de Riviera in Barcelona (maar minder aantal dames). De taxi weet het zonder problemen te vinden en hoewel hij zeker commisie krijgt betaal jij dat niet extra.

Commentaar

Privé-adresjes in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche.

Ik kom sinds kort regelmatig in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche. Ik ben al in enkele clubs geweest en heb ook enkele nieuwe tips gekregen. Wat ik nu eigenlijk zoek zijn enkele goede privé-adresjes in die regio. Ik val wel op slank en blank tot zo'n 35 jaar.

Wie weet privé-adresjes in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche??

Commentaar

Nog een nacht te gaan in Barcelona voor ik terug vlieg, dus maar de gelegenheid genomen om nog een club te bezoeken.

Club Tentacion, te vinden op Corcega 257. Kosten zijn 90 euro voor een halfuur. Dit is een veel meer commercielere club dan die in mijn eerdere bericht. Opent de deuren pas om 1200 middernacht en sluit om 900 ´sochtends.

Je hebt wel meer keuze en de dames <ien er beter uit. Dat maakt me meestal wel argwanenend, maar
                    ik had een mooie russische genomen die erg aardig was in het tongzoenen en goed was in het wild berijden.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door John
                      In Barcelona heb ik een club bezocht. Rosselon 328.

Het is vlak bij het metro station Sagrada Familla, die mooie oude hoge kathedraal. Het is de straat Rosselon, evenwijdig aan de straat waar McDonald is. Nr 328. Tweede rode bel.

Voor 43 euro kan je een halfuur plezier beleven. Ik trof een dame die pijpte zonder condoom en tongzoende. Dat schijnt gebruikelijk te zijn daar.

Een goede beurt gehad in het warme Barcelona.

Jawel, dit is een van de "oudste" prive adressen van Barcelona. (zeker al 15 of meer jaar open)
                      Altijd prima en niet duur voor het gebodene. Alleen soms wat druk zodat zelfs met de vele meisjes er op een bepaald moment weinig vrij kunnen zijn.
                      Ze hebben meerdere etages in zelfde gebouw, maar altijd op die genoemde rode bel. De andere bellen zijn andere "huizen" die niet zo goed zijn!

Inderdaad is zc en tongzoenen hier (en in veel Spaanse adressen) niet moeilijk. Meestal is het hier: Hoe duurder het adres, hoe meer problemen om vrijuit je wensen te krijgen.

Commentaar

Madrid. goeie tent op het volgende adres.
                        Calle de Lopez. Begint vanaf de Paseo de la Castellana vlak bij het plein met de Gta de Emilio Castelar in de Castellana wijk.

Als je de C.d.L inloopt is het de 2e tent, heet
                        Don Juan de Marco. Veel vrouwen met zeer uitgebreide keus in kleur, borstomvang etc.
                        Helaas spreken de meeste alleen Spaans, maar dat is toch niet zo erg.

Ze vragen om E 250, maar met E 200 kan je er een mee naar je hotel nemen.
                        Heb een prima ervaring met Happy, een negerin uit Liberia. Hele lieve meid, gelijk al tongzoenen in de club
                        en op straat, lopend naar m'n (dichtbije) hotel, handjeshoudend en zoentjes geven. Op de kamer eerst wassen, zij wast jou ook.
                        Zag eerst het geld niet liggen en vroeg er heel bedeesd
                        om. Steeds doorgaan met tongzoenen, vond ze schijnbaar erg lekker.
                        Mooi strak lichaam, 24 jaar en flinke borsten met naar beneden kijkende tepels (toch geen hangborsten).

Eerst lekker gelikt, vanaf tenen tot spleet, daarna gebeft. Ze was erg relaxed en ,tenzij ze goed toeelspeelde, kwam klaar.

69 gedaan, met cd, op mijn seintjes hield ze op als het teveel werd. Daarna achterlangs geneukt, lekker strak.
                        Wat niet mocht is vingeren en anaal.
                        Was niet zo erg, want nadat ik klaar was, heeft ze me nog heerlijk gemasseerd, ook met haar borsten en we hebben nog wat nagepraat (ze sprak Engels). Heb uiteraard ook haar tel nr gekregen voor een volgende keer.

Al met al een goede GFE en zeer zeker voor herhaling
                        vatbaar.

Mijn 3 collega's waren ook zeer tevreden met hun dames, een heeft er zelfs 2 meegenomen voor maar E 250. Alle dames namen de tijd ervoor en deden goed hun best.

Guarantee dus, ga volgende keer weer.

Ben benieuwd naar ervaringen van anderen met deze tent.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Kees
                          Privé-adresjes in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche.

Ik kom sinds kort regelmatig in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche. Ik ben al in enkele clubs geweest en heb ook enkele nieuwe tips gekregen. Wat ik nu eigenlijk zoek zijn enkele goede privé-adresjes in die regio. Ik val wel op slank en blank tot zo'n 35 jaar.

Wie weet privé-adresjes in de driehoek Alicante-Torrevieja-Elche??

Geen priveadres, maar Clubs:

Alicante: Hoofdweg naar Madrid (A3), ongeveer 8 km, afslag "REBOLLEDO" Club El Castillo (Het kasteel) naast de lokale benzinepomp. Het is van buiten ook als kasteel gedecoreerd [net als in disneyworld ,-)]
                          Binnen ongeveer 20-30 meisjes afhankelijk van de dag.
                          Mix van zuidamerikaans, oostblok en afrikaans, van matig tot prima. Goedkoop; vanaf 40€

Was deze week hier. Prima Spaans meisje ontmoet. Helaas naam vergeten, maar er zijn maar heel weinig spaanse. Deze is een blonde krullekop met piercing in wenkbrouw, oren, tong, navel en............jawel clit!
                          PRIMA fantantisch tongzoenen, pijpen zc, ballen likken etc. en verder prima sex (mc of course) in alle standjes en steeds hele pretoogjes. Het enige waar ze te snel genoeg van had was beffen, omdat ze door de piercing erg gevoelig is daar.
                          Zij is er een van de "vaste" meisjes. Alleen in september gaat ze een maandje weg .................. om haar tepels ook te piercen!!
                          Overigens: Denk niet dat je een heavy metal type is om de piercings: ze is heel leuk "fris meisje" ong. 30 j.

Alicante: Uitweg vanaf de Universiteit (San Vicente) daar rotonde nemen van de Autoweg naar ALCOI.
                          Die 5km volgen tot uitrit AGOST. Richting Agost na 500 meter CLUB "ben de naam even kwijt".
                          In bezetting en prijzen zoals de vorige.

suc6

Commentaar

In het RAVAL district(barrio Xino) is er nog straatprostitutie te vinden.Vooral Carrer Sant Ramon en Carrer Robador.Het is niet meer wat het ooit geweest is,want de buurt werd reeds gedeeltelijk afgebroken.In de Carrer Sant Ramon staan de vrouwen op straat,ze varieren in leeftijd van ongeveer 20 tot zeer oud.De jonge meisjes zijn bijna allen van Zuid Amerika.De prijzen liggen zeer laag :20 euro voor zuigen (zonder condoom indien gewenst) en neuken en het hotel 7,10 of 12 euro.Er zijn namelijk 3 hotelletjes.Ik ben in dat van 10 euro geweest, was zeer netjes.In de Carrer Robador zijn nog een 5 tal bars waar binnen vrouwen zitten te wachten.Prijzen varierend van 25-30 euro en 10 voor de kamer.Ook hier leeftijd van jong tot zeer oud.Het beste tijdstip om er naar toe te gaan is rond 18 uur en zorg dat je er weg bent voor het donker wordt want het is een ruige buurt.Ik heb er overdag echter nog nooit last gehad of mij onveilig gevoeld.Politie is er ook nadrukkelijk aanwezig maar daar moet je je niet aan storen.Je kan er beslist aan je trekken komen,maar je moet wel wat rondkijken.De oudere vrouwen zijn namelijk in de meerderheid.Vermijd vooral de Afrikaanse vrouwen want die durven je wel eens agressief aanklampen.Als je met een oudere vrouw moest gaan zorg dan wel dat je vooraf zegt dat je met een condoom wil,want er zijn er die het ook zonder doen(tenzij je dit ook zou wensen natuurlijk)

Commentaar

Ik was laatst een paar dagen in Madird en hen naar de staat gegaan die loopt van de Plaza de Sol naar Galoa op de Gran Via. In deze staat staan vele jonge beeldschone dames. Ik ben met een Colombiaanse met een omvangrijke boezem naar een hostal gegaan. Voor 30 euro ben ik een half uur met haar bezig geweesd. Ze nam zelf het initiatief en begon me eerst te zoenen waarna ze langzaam naar onderen ging en me pijpte z.c.. Wat kon deze meid lekker pijpen, ik ontplofte zowat, dus ik trok haar van me af. Na even op adem gekomen te zijn heb ik haar in drie standjes geneukt. Ze genood er duidelijk van, want het geilvocht kloste in haar kut. Toen ik klaar kwam heb ik snel het condoom afgedaan en heb mijn zaad over haar tieten gespoten.

Latinas blijven voor mij toch de lekkerste en heetste meiden.

Commentaar

Ik ben in de Club Pipo bij Orihuela aan de E15 afslag 80 geweest, dit ligt ca 40 km onder Alicante. Je kan het niet missen, er zitten twee Clubs naast elkaar maar in de Club Pipo moet je zijn. Tjonge Tjonge Tjonge wat een tent. TOP TOP en nog eens TOP. Ik ben toch wel wat gewend maar dit is TOP.

Je moet 10 euro entree betalen en krijgt daarvoor een drankje. De drankjes daarna zijn ook 10 euro per stuk. Als je de deur binnenkomt betaal je je entree (10 euro dus) en ga je door een gordijn. Als je deze opendoet kijken direct ca 60 a 80 vrouwen je aan en die aandacht is overweldigend. Zeker 80% van de vrouwen zijn mooi en aardig. De Club is gezellig met een hele grote bar en een kleinere bar met discomuziek. De kamers zijn zeer netjes en schoon.
                                Ik ben daar twee uur met twee vrouwen tegelijk geweest. Niet duur voor Nederlandse begrippen. Ik geloof dat ik voor twee vrouwen tegelijk per uur 140 euro kwijt was. Ik ga zeker terug.

Harm uit Rotterdam.

Commentaar

Ik was half mei in barcelona en heb op de ramblas een club bezocht, genaamd "taboe", entree was 15 euro met afdwingen, live shows en 4 dames aanwezig.
                                  Een piccolo voor de dame was 25 euro.
                                  Een uurtje met een dame koste 175 euro, als je op de ramblas loopt heb je aan aandacht van vrouwen van plezier trouwens niet te klagen, genoeg dames die jou mee willen nemen naar een hotel.

Groetjes Jack.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tjierp
                                    Binnenkort een aantal dagen naar Barcelona, las iets over de Barri Xines, het Ravel district, daar zou een red light district zijn? Kent iemand dat en wat moet ik me daar dan bij voorstellen? Zijn er nog leuke clubs in de buurt van de beursgebouw?
                                    Nee; De Barri Xines (Catalaans voor Chinese Wijk) bestaat bijna niet meer sinds de Olympische spelen in 1992 toen de wijk is opgeruimd om geen "slechte indruk" te maken aan de bezoekers. Het is waar wat Putana zegt dat er nog enkele "resten" bestaan maar dat is niet meer de moeite waard, behalve voor wie houd van de "ouwe glorie".

In de buurt van beursgebouw heb ik nog nooit gehoord dat daar iets te zoeken zijn in Barcelona??

Voor leuke adresjes; of de lokale kranten "El Periodico" of "La Vanguardia" -Ga NIET naar adresjes met fotos en grote advertenties: Altijd duur en hurrie service-
                                    Beter de kleine advertenties met originele texten. Als je een beetje doorleest is het zelfs zonder veel spaans best te begrijpen.

Verder zie eerdere berichten hierboven in de forum.

Commentaar

Ja; ik weet dat je hier niet zo makkelijk langs zal komen, maar als je eens een keer met de auto van BCN via Zaragoza naar Madrid gaat, of zelfs als je in Madrid bent en een auto hebt, lees dit dan verder.

Langs de autoweg N-II op KM 78 afslag Trijueque is een klein club "Mirador"; eigenlijk niet veel aan, is de eerste reaktie - een van de honderden clubs langs de spaanse wegen-

Ja, inderdaad; de gewoonlijke mix van zuidamerikaanse en afrikaanse etc.

MAAR: Zoek naar ISA (of vraag om haar)
                                      Roodharig ong. 1,70, lekkere tieten, een geweldige stevige kont en ze is heel aardig als je ze leert kennen.
                                      Heel goeie sex. Tongkussen, beffen, pijpen zc alles fantastisch en ze heeft ook haar kinky dingen schoenen en laarzen met high heels - likt tot aan je voettenen als je opwarmt etc...... en mag zelfs op haar gezicht spuiten of in haar mondje.
                                      Alles voor 60 € terwijl "normaal" zelfs maar 40 is.

Vertelde me dat ze nog eens in Brussel heeft gewerkt.

Beste "collegas": Behandel haar vriendelijk - het is echt een lief meisje.

Commentaar

Tjierp,
                                        Wat de Barrio Xines betreft,ga eens kijken en vorm zelf een oordeel.Ik weet niet waar je naar op zoek bent.
                                        Zeer knappe vrouwen zijn daar uitzondering.Zoek je latina's,dan kun je daar terecht(Ecuador,Columbia,Dom Rep) voor de prijzen die ik genoemd heb.
                                        Ik heb geen ervaring met privé huizen,maar als je de voorgaande berichten leest, kun je die toch niet echt duur noemen(43 euro voor 30 minuten in Rosselon)
                                        Wat ik aan die huizen lastig vind is dat je niet veel tijd hebt om te kiezen.In de Barrio Xines kun je rustig een uurtje rondkijken,en vind je er je zin niet dan ga je gewoon terug weg.En dan heb je nog de club Riviera in Casteldefells,naar het schijnt 100 vrouwen aanwezig,60 euro voor 30 minuten.Berichten gaan van "uitstekend" tot "negatief".Vrouwen zijn daar naar het schijnt nogal "agressief" en daar heb ik iets tegen.

Commentaar

Heb gisteren een adres ontdekt in Valencia (stad) waar ik naar toe kwam via een advertentie in de lokale krant LEVANTE door een klein tekstje van een geile thaise.

Toen ik er eenmaal was, bleek het een adres te zijn met alleen thaise meisjes. - Dat zoek al jaren in Spanje en nooit gevonden!-

Aankomst was even vreemd. Deur open door een enorme blackman in een witte dokterjas. Die was dus de Assistent/Incasseur/security etc. maar heel aardig.
                                          Gelijk een drankje aangeboden gekregen

Prima kwaliteit. Heb een volledig pakket genomen voor 150 euro 1 uur.
                                          Let wel; het was duidelijk van het begin dat dit met "alles" was. Dus niet zoals in NL thaise massage huizen.

Hier kreeg ik in een prima kamer met massage bank met houten "stellages" waar ze zich aan vasthoud bij het massage met de voeten........ en een prima groot bed voor daarna.
                                          Eerste deel: massage op zijn thais met olie- handen, voeten , borsten, ellebogen; alles werd gebruikt.

Tweede deel: Naar de badkamer in de jacuzzi samen. Alleen jammer dat het maar een kleine badkuip was, niet een grote ronde dus. Maar toch lekker en daar dus olie afwassen en geheel gewassen en daarna overgaan op een ronde pzc en na vragen met een knipoog, een vingertje in de achteringang erbij.

Derde deel: Naar bed. Alle spelletjes die ik maar kon bedenken waren goed voor haar. Pzc, beffen, 69, vibrators voor haar, tongen; you name it. Alle standjes die zij onmiddelijk begreep zonder woorden.
                                          Uiteindelijk waar terug naar pzc een prima in haar mondje leeggespoten waar zij nog lekker aan door bleef sabbelen.

Prima!

Het adres voor de Spanje gangers:

de straat is Eduardo Bosch, 32, eerste etage, bel nummer 4.

Dit adres is gelegen vlak naast het hotel Melia Rey Don Jaime, of te wel heel dicht bij het Palacio de la Musica en ook het nieuwe Museumcomplex Ciudad de las Ciencias.
                                          Nou: Plattegrondje of een taxi is natuurlijk ook makkelijk.

Suck6