Oekraïne: Overige plaatsen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Oekraïne: Overige plaatsen

Goedendag allemaal,

Ik heb met bewondering al jullie artikelen zitten lezen, maar gezien ik sinds 1998 in de Ukraine leef en werk geef ik hieronder even aan hoe het precies zit allemaal.

Transport:

Vliegtuig. de meest eenvoudige van de drie genoemde, tickets zijn er af 280 tot endless te krijgen en je vliegt direkt aan op Boryspol Airport in Kiev. Het loont de moeite om de website van Ukraine Airlines in de gaten te houden of ze simpelweg te bellen. Wil je verder vliegen door de Ukraine, dan kom je vaak voor verrassingen te staan. Kan Ukraine Airlines niet de vlucht aanvullen dan zul je moeten overstappen naar een lokale maatschappy zoals Aerosvit of UM Air. Verwacht geen luxe, maar oude Toupolevs die dienst doen als binnenlandse maatschappy. Kosten voor de meeste vluchten landinwaarts zijn gemiddeld tussen de 80 en de 150$. Vraag 10 keer naar de prijs, want ze zijn goed in het teveel betalen, en het verschil gaat veelal in de eigen zak. Wat ook enorm scheelt is vliegen vanaf frankfurt of Hamburg.

Bus. vanuit Duitsland kun je zeer goedkoop voor z'on 86 euro naar Kiev toe. Ze rijden bijna vanuit iedere grote stad in het Ruhrgebied en de service is goed maar de reis is lang. En vergeet bovenal niet dat de reis langer duren kan ivm de grenscontroles in de Ukraine.

Trein. Wil je met de trein vanuit Nederland, dan wens ik je veel sterkte..het is duurder als een vliegticket. Maar reis je met de trein vanuit Kiev door de Ukraine dan is het een wereld reis. Er is geen betere manier naast de auto om het land kennen te leren. Voor zon 150 grivna dat is 25 euro, heb je een luxe coupe en reis je in 12 uur van de ene kant naar de andere kant en je kans dat je reeds een lekkere dame vindt in de trein is zeer groot. Dit is slechts een tip voor eenieder.

Auto. Ideaal en het is een mooie reis. Een heel belangrijk punt. Mocht je met een dienstauto of lease auto rijden en die staat niet op je naam, dan kom je Ukraine niet in. Daar de wet voorschrijft dat enkel en alleen voertuigen op naam van de eigenaar het land in mogen. Verkijk je er niet op en waag niet de kans, want je komt er echt niet in. Doe het ook niet met een huurauto. Je auto wordt in beslag genomen en verbeurd verklaart en jezelf gun je een plekkie in een cel..LET DAAR OP DUS.
    Door de gehele ukraine kun je prima reizen, de wegen zijn niet goed, er is slechts 1 snelweg tussen Kiev en Odessa, notabene aangelegt door Hollanders en alle andere wegen zijn lokale wegen waar ze veelal hard rijden, en uiteraard de politie loert overal met laserguns. Edoch de politie kun je vrij snel afwimpelen met dat je de taal niet begrijpt en hou een biljet van 20 grivna gereed. Daarmee koop je jezelf af en kun je verder rijden. Ze zijn niet zo gevaarlijk als dat men schreef. Ik heb nog nooit een ripoff verhaal gehad in mijn eigen kring van ukrainers of nederlanders. Dat zijn lul verhalen. Waar je wel op moet letten, is dat als je reist door het land, dat je savonds langs de wegen een grote parkeerplaats opzoekt waar ook de vrachtwagens staan. Deze staan bijna altijd bij een grote politiepost. En dan ben je safe. je kunt ook op een serviceplaats voor vrachauto;s overnachten, betaal je 3 euro en dan weet je zeker dat er niets gebeurd.
    De benzine en de diesel zijn navenant gelijk in prijs....ongeveer 1 euro de liter. Dus dat is lekker goedkoop toeren. Maar hou je ogen goed op de weg want anders is het gevaarlijk. Veel mensen drinken en zitten achter het stuur. Rij niet hard, want de wegen zijn er niet voor geschikt en niet goed voor je auto.

Hou er ook rekening mee, dat als er een ongeluk gebeurd je er met je groene kaart niet bent. Op de politie wachten duurt meestal uren, en je kunt beter afkopen met de diegene waarmee je in botsing kwam. Daarnaast is het zo dat bijna geen enkele auto in de ukraine verzekerd is, omdat ze er simpelweg geen geld voor hebben. Dus opletten geblazen.

De locals.. veelal lieve mensen, maar het leven draait om geld. dollars en euros. Je kunt overal pin automaten vinden, dat is erg goed geregelt, maar veel machines betalen uit in lokale currency. Dus beter geld meenemen, daarmee kun je goed handelen op de markt. Wil je geld wisselen dan doe je dat op de bazar. Vraag naar de wisselkoers en gaan met de banaan. Je zoekt gewoon de beste uit.

Supermarkten, vindt je overal, maar ook de kleine shops langs de weg hebben veelal alles en je kunt er heerlijk lokaal eten krijgen. Probeer Borsch, lands nationaal gerecht, een gevulde soep en errug lekker, en spot goedkoop.

Dames in de ukraine.
    Kiev is keiduur en gevaarlijk, daar de lokale mafia eigenlijk alles in handen heeft. je kunt iedere dame krijgen maar moet er flink voor betalen. Reken op 100 tot zelfs 400$ voor een nacht. Vaak proberen ze je in een appartement te klrijgen, maar daar vinden veelal na een avondje zuipen en neuken dan de ripoffs plaats. Ik kan de verhalen niet meer noemen, ontelbaar van hoeveel buitenlanders die hierin getuint zijn en alles kwijt waren. Ze halen gewoon je kamer leeg en je hebt niets meer de volgende dag, en dame in spe is pleite.

Ga je naar het zuiden daarentegen, tja dan wordt het heel anders, dan heb je echt lokale meiden, en die zijn niet duur en kun je heerlijk mee vertoeven voor een prikkie. Een prikkie, dat kan een etentje zijn, een biertje of een coctail en vaak een flap van 50$ voor een hele nacht. Tja dat zijn dus andere prijzen, en het komische hiervan is dat er veel lange kontakten uit voortkomen. Dus de Krim, ik woon er zelf,..ik kan het je aanbevelen..hier is geen mafia meer, en de meiden zijn beeldschoon.

Mochten jullie meer info willen hebben..mail me info@romashka.de

Ik zou zeggen, doe wat met de info...zo is het en niet anders.

Oekraiene algemeen, Crimea..Dames Deel 2

Tja beste mannen,

Als we toch aan kletsen zijn over de dames, dan hier een uiteenzetting van de dames die er zo rondwandelen. De hotspots waar je de dames in Kiev kunt vinden zijn denk ik zo wel bekend. Toch is het zo dat de boten aan het water in Kiev slechts de lokaties zijn waar je de pro dames tegenkomt. Merendeel zijn jonge chicks tot de leeftijd van 25 jaar die slechts op 1 ding uitzijn, geld , geld en nog eens geld. De gemiddelde meid in de grote stad wil graag kleding, telefoon, geld voor de kleine, en leven als een europeaan. Daarnaast zijn ze veelal op zoek naar oudere heren. Daar is een simpele reden voor, oudere heren zijn stabiel, hebben een goed inkomen, hebben levenservaring en kunnen een garantie afgeven voor een goed leven. De Oekraiense man, kan dat niet. Nu ga ik niet schrijven dat de gemiddelde Oekraiense man slechts is maar in 75% van de huwelijken tussen Oekraieners gaat kapot. Dat is statistisch bewezen. Oorzaken...geld, drank en de man was weer op pad met een ander vrouwtje. Een ander bijzonder fenomeen is dat je op een gemiddelde werkdag en ook in het weekend, als het zonnetje lekker schijnt, slechts enkel jonge meiden, jonge vrouwen met kinderen ziet.
    Je kunt er 2 conclusies uittrekken en ze zijn zoals ik ze beschrijf. Of de man is daadwerkelijk aan het werk in een bedrijf of op zee*Oekraiene kent vele zeemannen* of de dame is een avondje genomen door een kerel en hij is er vervolgens weer vandoor gegaan, omdat ie simpelweg niet aan zijn verplichtingen kan voldoen als toekomstig vader of niet de middelen ervoor heeft.
    Tijdens 1 van mijn bezoeken aan diverse ziekenhuizen, leerde mij iets bizars...de dames die kinderen baren , liggen daar op grote zalen, niet te vergelijken met de grote moderne ziekenhuizen als bij ons, en de gemiddelde leeftijd van de moeder bij het eerste kind..is..niet schrikken,...17 jaar. Ik heb jonge meisjes gezien van 14 jaar die reeds zwanger waren of reeds een eerste kleine hadden.
    Mijne heren. Dit is de realiteit in de Oekraiene.

Maar....de Oekraiense vrouw behoort tot de mooisten der aarde. Sinds De oekraine in 1991 onafhankelijk is geworden en het westen invloed kon uitoefen en op het dagelijks leven, zoals moderne voedingswaren, drank, sigaretten, mode en ga zo maar door. Is de vrouw een statussymbool geworden in de Oekraiene. Diegene die omgaat met een russin of oekraiense zal het beamen dat ze 200% voor je gaan. Wat je ook zal tegenkomen is als je eenmaal verwand bent met ze, dat ze je al snel ombouwen tot hun cultuur. Dat uit zich in het kopen van kleding voor je, dus oekraiense stijl, je haar moet korter, dat is een trend in het land, en ze leert je cultuur zeer snel. Hoe zijn ze....de vrouwen..
    Ze zijn hartstochtelijk, zeer romantisch, ze houden veel van sex, ze zijn zeer jaloers..kom niet aan andere vrouwen of kus een vriendin, want je hebt een probleem, ze zijn op het geld..als je zuinig wilt leven, dan regelen ze dit voor je, ..omdat ze het niet anders gewend zijn. Ga je uit savonds, denk niet dat je zomaar in een jeans de deur uit gaat. Ze spreekt schande van je en zal je direkt erop wijzen dat je nette kledij aan moet. Ga je de stad in met een vrouw, zorg dat je er goed uitziet, dan heb je namelijk de vrouwen om je heen. Dit zit in ze, en daar kijken ze naar. Je wordt er simpelweg op afgerekend. Vrouwen in de steden zoals Kiev en Odessa zijn anders, die hebben zich aangepast aan andere trends, maar ik moet zeggen, je komt het betere vrouwenwerk tegen als je je toppie kleedt.

Een europeaan die het land binnenkomt en een relatie begint met een dame, komt er achter dat je al snel gezien wordt als een zeer rijk en vermogend mens. Dat komt omdat het gemiddelde salaris ongeveer 100 dollar is van een normaal werkend mens. Hier komen ze ook van rond. Wij zouden ons geen raad weten , maar zij sparen hier zelfs nog mee. Hiernaast verdient men bij met allerhande klusjes. Iedere familie heeft een datcha, dit is een volkstuin en hieruit verkoopt men zelfs ook. Letterlijk alles is te koop in het land. Ik vergeet nooit het moment dat ik op een bazar een shopje tegenkwam waar ze 2ehands batterijen verkochten.

Waar vindt je nu die dames die echt de moeite waard zijn? Ga je voor een doodgewone neukpartij dan kun je in Kiev en Odessa aan je trekken komen. Daar lopen duizenden studentes rond die graag na een invitatie in een bar, met een drankje en een hapje met je meegaan om een nacht te beesten. Hier zitten ook de pro dames tussen die je graag 300$ laten betalen voor een nacht. 80% doet zonder condoom, en denk eraan, je bent vaak niet de eerste die het met ze deed, dus een slijmerig hangertje tussen je benen is snel gevat.

Zoek je meer temperament en kun je je instrument in bedwang houden, dan maak de keuze voor jezelf om langer om te gaan met een vrouw, vaak is het al raak na de eerste dag, en ik zweer dat je een supervakantie hebt en wie weet wat er nog uit voorkomt. Demeer je je inleeft in een vrouw, des temeer krijg je ervoor terug. Plaatsen in de Oekraiene te vinden zijn. In het oosten en in het zuiden in de krim.
    Oosten is vooral Kharkov, Dnepropretovsk, kherson en zaporozje. In de krim kun je tercht in Simferopol, Kerch, Sevastopol, Feodosya en in Sudak. De Krim is bij uitstek een wereldstek in de zomer, grote stranden, vol met vouwen, allen singke, allen op zoek, veel bars, en veel uitgaansgelegenheden.
    In het Oosten zijn de grote steden, en dat spreekt voor zich.

Een belangrijks iets waar je voor op moet passen in de Oekraiene zijn de zogenaamde Golddiggers, dit zijn dames die een beeldschone reputatie je voorhouden maar steeds meer geld vragen en vragen aan je. Dus je hebt een toffe vrouw, een leuke relatie maar ze plukt je helemaal kaal, zonder dat je erg in hebt. Want iedere keer dat je wat denkt, dan pak ze je bij je noten en dan ben je snel de andere zaken vergeten. Er lopen dames rond die hier pro in zijn en er een aardig jaarsalaris op nahouden. Heren let hier voor op. het gebeurd. Er zijn dames bij die zo een stuk of 10 kerels per jaar afwerken, zelfs tegelijkertijd, en hun geld laten opsturen via Western Union. en dat gaat niet met 10 euro flappen. het is treurig om dit te vermelden, maar een gewaarschuwd mens telt voor 2. En zelfs Oekraiense dames woonachtig in nederland zullen dit herkennen en beamen.

Waar kun je een dame mee versieren..? Simpel...ben je in een bar, zorg voor dure drankjes, zorg voor lekker eten, iets wat ze normaal niet kunnen kopen. Kijk wat voor telefoon ze gebruiken....koop telefoonkaarten voor ze, koop bloemen voor een dame. Over die bloemen nog een tip...koop rozen, maar nooit een even getal....een even getal in de oekraiene staat voor rozen voor een begravenis...maak die fout dus nooit.
    Koop een mobieltje voor ze, of neem een mobieltje uit nederland mee. Men loopt hier achter met de modellen, dus ze zijn er gek op.
    Verteer veel voor de dames. Lingerie en kleding zijn ze ook gek op.
    Leer de dagelijks gang van het leven van een dame kennen. Wellicht zij met een kind, accepteer het, eet met ze mee, drink mee, maar laat ook zien dat je niet van alcohol afhankelijk bent en ook niet van roken.
    Deze laatsgenoemde aspecten zijn belangrijk, omdat daar de meeste huwelijken aan stuk gaan. drank , ontrouw en roken.

Je kunt ze dus om je vingers wikkelen, als je hollands zuinig blijft, ze respecteerd, ze trouw bent, hun tradities volgt, hun karakter begrijpt, hin schoonheid aanbid, en ze in de watten legt.

Dan is de Oekraiense vrouw binnen handbereik, en beleef je nachten en dagen, die je met een nederlandse dame never zult hebben.

Groetjes uit Simferopol.

Commentaar

Oekraiene algemeen, Crimea..Dames Deel 3

Hoi allemaal,

Ik zag in mijn mailbox veel leuke berichten, dus ik ben weer even gaan zitten vanavond en geef ik even tekst en uitleg over de diverse russische en Oekraiense dating websites. Mijne heren...90 % is vullis van de eerste orde. Als je je geld over de balk wilt smijten of je creditcard weer eens even een genadeslag wilt geven, ..niemand houdt je tegen...edoch de enige die er van profiteert is de internetpimp en zijn egaatjes achter de website.

Hoe werkt het wereldje. Er zijn een aantal hele grote jongens, voornamelijk werkende vanuit het Oostblok. Het centrum van de zaken zit in Moskou, Kiev en een aanal buro's in de States. Allen voorspellen de meest ultieme dame, allemaal Anna Kournikova look a likes, en je kunt ze allemaal tegenkomen op de website. Je betaald een fee van 35$ voor de entrance en hoppa daar je in wonderlijke wereld van de russische nepboobies en de oekraiense zopka's *kont in het russisch. Direkt na het opstellen van je profile, ben je reeds verbaasd dat Olga, Anna, Irina en nog vele andere al direkt interesse in je emplooien..en jij bent direkt gestreelt in ego. Zit al zwetend achter de pc, en je denkt, waarom was het nooit zo met mijn nederlandse vrouw, en waarom deze wel allemaal. 90% van de vrouwen zijn fake. Ze worden ingehuurd om te reageren op je, ze krijgen 100$ per maand om je te kontakten, en je uit te kleden. En jij maar schrijven, en reageren op al dat moois. het wordt nog veel leuker als je je 2 keer inschrijft onder een andere naam..Hoho dat is leuk...Anna schrijft exact dezelfde brief als Olga naar mij..hoe kan dat nou?
      Simpel..de dames hebben dat truukje van jou niet in de gaten.
      Maar het gaat nog verder...het heeft allemaal een heel lang staartje...

Ze organiseren zelfs trips naar Kiev, voor maar 2500 $ mag jezelf een week lang verlekkeren op al dat schoons en je keuze maken. Edoch alle heren die boeken komen er snel achter dat het allemaal niet zo is als is voorgeschoteld. Met name amerikanen leggen dankbaar 2500 op tafel en gaan. Je wordt netjes uitgenodigd voor een pre meeting om iedereen van je reisgroep te leren kennen en wat wordt je bestemming. Wordt het Kiev, Moskou, Simferopol en ga zo maar verder. ok de meeting is geweest en we gaan op reis met mijn teamplayers. Zittend in het vliegtuig af amsterdam, kun je de heren al direkt herkennen uit de States. ..im going to my financee in Kiev, or i will meet finally olga from Dnepropretovsk....dat hopen ze.....Alleen Olgaatje is ingehuurd om ze een week te verteren op goede sex en een goed cultureel leven(wat er nog van overblijft). Olga krijgt zelf 100$ voor de fun, lekker eten, op zijn minst een ring van Gerry uit Wyoming en een goede beurt. Wat kun je je nog meer wensen. En Gerry maar denken dat ie haar uiteindelijk heeft gevonden.

De ellende begint als Olga Gerry begint te schrijven via email, wanneer ze gaan trouwen en wanneer ze naar hem toe kan komen. Gerry, zo verliefd als ie is gelooft Olga en stuurt geld en stuurt maar geld, en Olga maakt haar dagelijkse gangetje naar Western Union om het geld op te halen en direkt daarna te verteren aan haar baas en zelf behoudt ze 20% van het geheel. Heren , welkom in de professionele wereld van de alombekende Golddiggers. Ze kleden je uit tot op het bot.
      Gerry is onderwijl getrouwd en heeft zelfs Olga beloofd om samen een erfenisje klaar te stomen en kindjes te krijgen. Op zekere dag begint het langzaam te slijten in de relatie tussen de 2 en komt er ergenis, en met als eindresultaat....Gerry moet Olga aardig betalen volgens de USA Law en raakt in de goot....geen geld meer. En Olga....die neemt netjes het geld mee, verdeelt het weer met de baas en houdt er zelf een leuke zoon aan over en een spaarcent voor de toekomst. En Olga......kijkt uit naar haar volgende slachtoffer..oftewel Gerry 2. Die loopt vast ergens rond....wherever.

Als je een genocide wilt laten plaatsvinden op je bankrekening, je noten, je creditcard..begin dan met een lidmaatschap op z'n website..en resultaat verzekerd en plezier voor vele jaren.

Of kijk eerst goed rond en laat je informeren of ga gewoon naar de Oekraiene...ze loopt ergens, die niet zo is, als hierboven beschreven...

Dobre Nochi

Beau

Commentaar

Oekraiene algemeen, Crimea..Dames VIP SERVICE

Mochten jullie een keer op een speciale wijze de oekraiene binnen willen komen en je hebt geen zin in de ellenlange wachtijden voor de controle op de luchthaven, dan hier de tip van de week. het is een service waar ik al zon 6 jaar van gebruik van maak....

Het heet de VIP Service en je wordt bij het vliegtuig opgewacht door een lieftallige dame, spreekt goed engels, en je wordt in een luxe wagen afgehaalt, en naar Terminal C gebracht. Hier gearriveerd , wordt je direkt in een hele sjieke wachtlounge gezet, compleet met drank en alles er op en dr aan. heb je interesseante dingen bij je voor de douane, dan kun je hier gemakkelijk ontkomen, omdat je als een vip wordt behandeld en men kijkt nauwelijks naar je bagage. tevens is het de stek om voor een oekraiense date indruk te maken als ze je mag ophalen aan de vip terminal. dan ben je direkt de man!!!!niet vergeten dus deze tip.

In de tussentijd dat jij lekker aan je coctail zit...in de andere terminal staan ze dan nog in de rij, wordt je koffer netjes gehaald en bij je gebracht.

Hierna ga je door de special private control en hoppa binnen 5 minuten sta je buiten. En kun je direkt een taxi met private chauffeur pakken en downtown Kiev gaan. Ook voor vertek naar nederland of een andere bestemming een ideale manier om lekker pas 15 minuten van te voren aan te komen.

Kosten van het gehele grapje....100$ en de drank en het eten is vrij.
        De kick is uiteraard dat iedereen denkt dat je een hele speciale vip bent.
        ben daar persoonlijk 2x Chevchenko, voetballer, Klisko brothers en Yuchenko tegengekomen..errug leuk...

Je vindt ze ook terug op de website van de luchthaven..succes..

beau

Adresgegevens:
        VIP services in terminal "C"
        Laatst gewijzigd door Spring; 20-08-07, 21:50. Reden: Reclamegedeelte verwijderd

Commentaar

Oekraiene Politie jaagt op vrouwenhandel

Goedenavond allemaal, hier weer een berichtje uit de Oekraiene...

Gisteravond was er op de zender 1plus1 in ons landje een reportage over vrouwenhandel van oekraiense meiden naar het buitenland. Onder het mom dat ze een leuke dansjob kunnen krijgen met veel geld, worden de meiden nadien op de bestemming in de prostitutie gestopt en onder wurgcondities moeten ze werken.....met voor sommige een stille dood in een ver land.

Hier allereerst het artikel wat ooit in 1999 is geschreven en hoe het toen ging, en dan zal ik zometeen het aantal van 2005 en 2006 vernoemen.

Ukrainian Police Arrest Sex Trade Gang

RADIO FREE EUROPE/RADIO LIBERTY,
          PRAGUE, CZECH REPUBLIC

RFE/RL NEWSLINE Vol 3, No. 54, Part II, 18 March 1999

UKRAINIAN POLICE ARREST SEX TRADE GANG. Police in the port of Sevastopol, Crimea, have arrested two men and a woman suspected of selling some 200 females aged 13 to 25 years to individuals engaged in illegal sex business abroad, UNIAN reported on 17 March. The three allegedly received $2,000 for each woman sent to night clubs in Turkey, Greece, or Cyprus, where the women were subsequently forced to become prostitutes. The International Organization for Migration estimated last year that more than 1 million Ukrainian women seeking work abroad are in danger of becoming ensnared in the illegal sex business.

Dit was in 1999, nu is het aantal, schrik niet.....2,5 miljoen per jaar.
          De meeste meiden gaan naar bestemmingen als Dubai, Turkije, Griekenland en Cyprus.
          Ik ken zelf 1 dame die uit de oekraiene is weggegaan in 2001 en heeft me haar relaas verteld. Ik zeg bij voorbaat dat het interresant is om te lezen.

Lika, in dit geval, ging uit nood vanwege haar ouderlijk omgeving en de zorg voor haar kind in 2001 naar een agent die adverteerde in de lokale krant. Deze kranten worden overigens heel veel gelezen. Ze maakte kontakt en na een eerste uitnodiging koos ze voor een job als danseres in griekenland. Gezien het feit dat ze geen papieren en geen paspoort had, besloot de agent alles voor haar te regelen. Ze verkreeg een paspoort, maar geen uitreisvisum. Maar dat kon de agent ook wel regelen voor haar. Hij zou er voor zorgen dat ze met een speciaal georganiseerd transport naar griekenland zou gaan. Ze moest wel vooraf 1000 dollar betalen voor de reis. Dit deed ze met behulp van geld wat ze gekregen had van haar moeder.

Na een maand ging Lika met haar laatste spulletjes die ze had vol goede moed op reis. De reis begon in midden oekraiene en ging richting de grens met moldavie. Hier vlak voor de grens moest ze uitstappen en wachten op een kontaktpersoon. Deze kwam na een aantal uren opdagen en verzocht haar plaats te nemen in de bus die voor het station klaarstond. Bij de bus aangekomen, bemerkte ze dat ze niet de enigste was in de trein die haar gevoerd naar de grens. In de bus zaten nog 6 meiden, allen met dezelfde bestemming. Diezelfde nacht vertrok het busje met de meiden door een bergachtig gebied en over kronkelige weggetjes. Na uren van reizen , vaak lang wachten bleken de meiden de volgende morgen gearriveerd te zijn in Moldavie. Hier mochten ze wat rusten in een oude afgelegen boerderij en ze zouden later door de volgende persoon opgehaald worden. Minachtend keken de heren op de meiden neer en lachten enkel, maar er werdt geen woord gesproken met de meiden, noch namen genoemd van de heren die het transport deden. Dezelfde dag moest Lika en de meiden overstappen in een ander busje. Ze kregen allemaal een Moldavisch uitreisdocument in de handen geduwd en vervolgden de reis. Uiteindelijk na 4 dagen reizen en continu doorrijden....arriveerde de groep bij de grens van Bulgarije met Griekenland. Daar werden ze neergezet in een hut in de bergen en hun werd verteld dat ze moesten wachten. 6 tot 7 dagen moeten het geweest zijn dat ze daar zaten met af en toe een mannetje die langskwam om wat eten te brengen.

Op een avond kwam 1 van de mannen van het agentschap langs en vertelde de meiden dat het savonds zover zou zijn. Dat ye de overtocht zouden maken naar griekenland. Ze moesten beloven dat wat er ook gebeurde, niemand zou stil blijven staan en alleen maar doorlopen en mocht er wat gebeuren met 1 van de andere meisjes , men ze gewoon achter moest laten. Ongeacht wat er gaande was op dat moment. Die nacht vertrok de groep en een tocht van 15 km door de bergen voor de boeg. Nu moet je het grensgebied kennen aldaar om te weten hoe gevaarlijk is. Het is 1 van de gebieden waar gemiddeld per jaar 300 mensen omkomen, doordat ze neergeschoten worden door de grenswachten van Griekenland. De Bulgaarse zijde doet er niets aan, die houden slechts hun handje op. Die nacht werden 3 van de 6 meiden neergeschoten en gearresteerd door de grenspolitie. Lika en 2 andere meiden wisten te ontsnappen , echter na veel pijnlijke aanvaringen met de gids en diverse grensposten bereikten ze diep in de ochtend grieks grondgebied. Hier aangekomen bij een hut in de bergen moesten ze allemaal als eerste hun paspoort inleveren. Wie dat niet deed zou direkt neergeschoten worden. De meiden gaven allen hun paspoort. Deze zouden ze weer terugkrijgen nadat ze het geld 3000 dollars verdiend hadden.
          De avond daarop werden ze opgehaald door een vaag persoon en die zou ze transporteren naar Thessaloniki. Dit is 1 van de grotere havensteden van Griekenland en vol met bars, sexclubs en stripclubs. Lika kwam met haar 2 meiden in een kleine club terecht en ze werden niet al te hartelijk ontvangen. Ze werden opgesloten in een kamer en moesten daarin blijven totdat ze met de baas in het bed zouden duiken en dan mochten ze naar buiten om te werken, maar enkel en alleen in de club. Het was Lika die zich daar principieel tegen verzetten en dus ook het langste in de kamer verbleef, de 2 andere meiden lieten zich misbruiken door de baas en mochten eerder eruit. Door haar vasthoudenheid, heeft de baas haar laten gaan en vertelde haar dat ze slechts 1 avond mocht werken en hierna zou hij haar naar een andere club brengen. Haar paspoort zag ze nooit meer terug en Lika is nooit meegegaan met de clubeigenaar. Hij was er slechts op uit om haar te vermoorden en weg te doen, zoals dat met zoveel meiden die dwarslagen. Recent cijfer uit griekendland geeft aan dat er gemiddeld per jaar 30 tot 50 meisjes vermoord gevonden worden en dat door bijzondere omstandigheden. je kunt raden welke. Lika is dezelfde avond uit de club gevlucht met de hulp van een taxi eigenaar die haar naar een andere veilige plek heeft gebracht. Lika kon geen aangifte doen, daar ze haar paspoort niet meer had. En de griekse politie heeft te maken met een enorm aantal illegale russiche en oekraiense dames aan overschot. Ieder vrouw uit het oostblok wat er een beetje leuk uitziet, wordt automatisch gezien als een ****. oftewel prostitutka. En dus luistert de politie hier niet naar. Maar veelal worden de meiden direkt opgepakt.

De taxichauffeur heeft vervolgens haar begeleid en geholpen. Hij was gewoon getrouwd , ze hadden niks samen maar toch zorgde hij ervoor dat ze met de juiste mensen in aanraking kwam. In een club in Zakynthos kwam ze te werken en de baas zou voor haar in ruil voor haar dansen een nieuw paspoort regelen en de kosten hiervan dragen. Het heeft Lika 3,5 gekost om met pijn en moeite en veel bloed zweet en tranen haar griekse paspoort te verdienen. Haar enigste uitweg was om met een pseudo echtgenoot te trouwen op Cyprus en dan gewoon getrouwd blijven totdat ze weer van hem mocht scheiden . Een manier die eigenlijk overal wordt toegepast in Europa. Ook in Nederland en Duitsland, waar russsiche en oekraiense meiden, mannen geld geven, zo om en nabij de 3000 euro en dan "trouwen". Dit is schering en inslag in alle EU lidstaten. Slechts trouwen om te kunnen blijven.
          Wat de meiden vaak niet in de gaten hebben en dat had Lika ook niet , dat ze vreselijk misbruikt worden.
          Lika heeft 3 jaar lang dag en nacht gewerkt en kwam eindelijk na 3 jaar terug in de Oekraiene, moe, voldaan, maar niets verdiend. Vrouwenhandel van de bovenste plank. Van haar 6 vriendinnen in de wagen naar Moldavie, is er slechts 1 die het overleefd heeft. De anderen zijn ten onder gegaan in de bizarre wereld van de vrouwenhandel...waar dollars tellen en geen dames.

Kijk om je heen in het buitenland en je zult ze snel tegenkomen de meiden. Ze hebben allemaal eenzelfde verhaal, wellicht niet zo extreem als Lika, maar ze zijn navenant gelijk en komen op hetzelfde neer.

Momenteel is er in de Oekraiene een grootscheepse aktie gaande om al die agenten op te pakken en ervoor zorg te dragen dat de vrouwenhandel een enorme dolksteek toe wordt gebracht. Meer nieuws hierover zal ongetwijveld volgen op TV, radio en de krant.

Dobre Noichi, Beau

Commentaar

Re: Oekraiene algemeen: Crimea..Dames

Hoi,

Ik heb de berichten gelezen en idd dit is te erg voor woorden. Mannen die veelal jonge meisjes zo naar het buitenland verhandelen als dieren. Dit soort mannen mogen ze van mij ter plaatse ophangen.
            Dit raakt mij echt zulke verhalen. Zelf ga ik elk jaar naar de Republiek Moldavie waar ik mensen steun.
            Daar speelt hetzelfde als in de voorgaande verhalen. Ik probeer in ieder geval een paar mensen hiervoor te behoeden.
            Ik zal je zeggen dat ik een aantal meiden via het internet al had ontmoet. Ze hebben het echt zwaar. En ze zeggen allemaal werk te hebben maar durven? niet te zeggen wat precies. Maar ja het is gewoon een vaag land. Soms gewoon niet doorvragen.
            En met die meiden ga ik dan stappen in de hoofdstad Chisinau.
            Ze krijgen dan alles van mij. Ik hoef er vooralsnog niets voor terug. Sta er niet van te kijken dat een in een show gemaakte cocktail aan het publiek wordt verloot aan de hoogste bieder voor 160 dollar (maffia). De meiden die ik ken zeggen ook altijd duidelijk van te voren tot hoever ze gaan dus weet je waar je aan toe bent. Er is ook niemand van die meiden die zijn handje ophield bij mij. Ze zijn te trots om te vragen.
            Ik ging naar de disco de 'City Club' in Chisinau met twee bloedmooie meiden. Een prive hoek gehuurd voor 15 euro en champagne en veel drankjes later maar 28 euro die avond kwijt! Dat was nog eens uitgaan. En een van die meiden voelde zich schuldig omdat ik alles betaald had en zij bood aan om met mij naar het hotel te gaan. Toch maar niet gedaan. Ik loop niet altijd mijn lul achterna. Het was ook al weer licht toen we buiten kwamen en om 10:00 moest ik weer doorreizen. Staan dan wel jonge bedelaars buiten de disco omdat je dan geld in hun ogen hebt.
            Zo ook heeft een meid mijn oude digitale camera van mij gehad omdat ik vanwege het luxeprobleem hier een nieuw model had gekocht. Zij droomde daar van maar kon zoiets nooit betalen. Nog steeds is zij mij dankbaar en maakt ze veel foto's. Ik ga zomers altijd naar Oostenrijk om bergen te beklimmen en zij is volgens mij voor het eerst naar Roemenie met haar nieuwe vriend geweest en vol trots vertelde ze mij dat ze een berg had beklommen. En precies op de foto op een berg staan zoals ik haar ooit van mij liet zien. Is toch leuk! Ze hebben zo veel dromen. Op haar werk heeft ze een pc dus kan ze e.e.a. downloaden van haar camera. Ook krijgen ze meestal een paar maandlonen van mij als extraatje als ze mij normaal behandelen. Dan zie je ze weer glunderen (vol ongeloof, toink! hier moet ik normaal 2 maanden voor werken zie je ze denken.) en krijgen ze weer wat hoop.
            Daarom benader ik altijd de vrouwen, mocht ik op zoek zijn naar sex, daar met het grootste respect. Ze denken standaard weer zo'n buitenlander die goedkope sex wil. Maar vergeet niet dat het hier legaal is. Sex voor geld. Ik ben het hier gewend. Woon vlak bij Amsterdam. Sex voor geld kan, maar dan met respect vind ik.
            Meestal slaap ik ook nog een dorp bij de mensen thuis. Die alleen een gat in de tuin hebben om hun behoeftes te doen en geen cv en geen stromend water zoals wij hebben want dat water halen ze buiten uit de put.
            Een kachel is gewoon een holle muur waar ze sprokkelhout in doen. En dan slapen ze, het liefst met zijn allen, in een bedstee. Buiten -25 C is geen uitzondering. Dan pas zie je hoe zwaar en radeloos sommige families zijn. Werkeloosheid tot 90%!
            Laten wij niet vergeten hoe goed wij het hier hebben!

p.s. volgend weekend zit ik voor het eerst in Roemenie / Bucuresti.

Aan moderator: als mijn bericht hier niet past dan gelieve dit bericht verwijderen.
            Op ieder potje past een bathje.

Commentaar

Oekraïne: Overige plaatsen

Ik heb het artikel van Lviv zitten lezen, maar het is inderdaad eind van de wereld. Komt daarbij, dat ofschoon Prostitutie verboden is in de Oekraiene het een zeer groeiende markt is. Maar in lviv zul je het niet vinden. Het is een cultureel belangrijke stad voor de oekraiene, maar daar is dan ook alles mee gezegd. lviv is naast kanotop 1 van de meest gewelddadige steden van de Oekraiene. Je opmerking over mafiaachtige boys in de gokautomatenhallen. uh,..je vindt ze overal. overal in de oekraiene, en zoveel mafia is er niet aan. De echte mafia zit niet meer in die handel. Die zitten in het beton en de bouw, en worden hier ook wel de witte boorden boys genoemd met de plastickaarten. In 2001 is door heel de Oekraiene een grote aktie gedaan door de regering om voorgoed het fenomeen mafia uit te bannen en dat is aardig gelukt. Wat jij hebt gezien, zijn lokale kleine criminelen die nog de oude technieken hanteren. En waar vindt je ze dan? In gokpaleizen en in stripbars. Wat ik mis in je verhaal zijn de stripbars van lviv. Die zijn er namelijk wel veel, en daar vindt je de meiden genoeg voorradig en deze dames gaan ook met je mee voor 200 tot 300 dollar per nacht. Dus volgende keer beter zoeken en niet iedere persoon geloven. Zoals ik uit je tekst opmaak, ben je niet zo gewend aan de lokale omstandigheden van het oostblok. Als je ze eenmaal kent, dan kun je overal aan de dames komen. Bezoek de stripbars, begin te kletsen, zeg dat je voor business komt en niet als toerist en er gaat een wereld voor je open. Zeg nimmer dat je als toerist hier bent, dan is hun uitgangspunt direkt anders. Zeg bv dat je net gearriveerd bent en dat je hier blijft voor 5 jaar....direkt kennen ze ineens een heleboel meiden...en dat is nou net de truc die je moet hanteren...

Dus wees een toerist met je portomonnee, maar gedraag je als een businessmen, zoals ze dat noemen in de Oekraiene..

Gr

D

Oorspronkelijk geplaatst door THEI
              2 weken geleden de trein van Krakau (polen) naar Lviv in (ukraine) genomen, alleen die treinreis was al een belevenis (smokkeltrein).
              Lviv is een mooie 750 jaar oude stad, met veel bezienswaardigheden, maar op lopersgebied weinig tot niets te beleven. LET WEL !! in Ukraine is Prostitutie verboden, en een meisje komt ook niet zo gemakkelijk jou hotel binnen. Na eerst de kat uit de boom gekeken te hebben hoe alles werkt daar maar eens de proef op de som genomen , het blijkt dat er zich in die BINGO tenten (Roulette + fruitautomaten) zich maffia achtige figuren begeven. Spreek gewoon iemand aan, ze zijn best bereid een vrouwtje te regelen. Prijzen voor 1 uurtje ongeveer 300 Grivna (ongeveer 50 euro).
              Ze gaan bellen met dames, en brengen ze naar je appartement (in ons geval dan). Maar toen de 2 dames aankwamen zag er maar eentje goed uit, de ander was matig tot slecht, dus wij hebben ervan afgezien, de chauffeur toch de rit betaald (20 Grivna) jammer maar helaas dus niet kunnen sexen Maar ondanks alles een mooie 5 dagen beleefd, zo is alles spotgoedkoop daar (denk momenteel het goedkoopste land van europa), ook zijn wij in de "SPLIT" geweest (Casino + striptease tent) geweldig mooi en proffecioneel.
              Met geweldig mooie vrouwen, die ook lekker met hun tieten en lichaam jou lekker laten genieten (komen lekker tegen je aan staan).
              Buitenaf in Lviv (buitenwijk) heb je wel zo'n Truckers-bordeel.
              Maar de dames daar vond ik afgezaagd, en doortrapt, nee niet echt mijn ding daar.

Thei..

Commentaar

Re: Oekraïne: Lviv

Klopt ik ben niet zo bekend in de Oekraine, wel veel in Polen en Letland geweest maar dit is toch anders. Wij gingen eigenlijk in eerste instantie voor de locale meiden, maar daar bleek weinig mee te communiceren te zijn , bijna niemand spreekt een buitenlandse taal. Indd. er zijn veel stripclubs in Lviv, ben er ook in 4 a 5 geweest, maar alles komt op hetzelfde neer, je betaald tussen de 6 en 10 euro entree, drankjes voor ons waren redelijk goedkoop, maar voor de dames betaal je al gauw 10-15 euro p. drankje, ook was ik NIET van plan om 200-300 euro voor 1 wipje te maken, ECHT BELACHELIJK VEEL voor een land waar de meeste nog geen 100 euro p. maand verdienen !!!!!!
                Hier in Duitsland kan ik veel meer krijgen voor 300 euro , ga maar eens naar de saunaclubs, dan heb je alle moois voor 50-75 euro.
                Stripclub "Split" vond ik de mooiste en proffecioneelste, hier zaten SUPER meiden, en alles was tot perfectie gemaakt daar.

Thei..

Commentaar

Heren , als het dan toch in de UA moet gebeuren, enige Tips om redelijk goedkoop dit Paradijs binnen te komen. Vliegen is te duur...De trein vanuit Berlijn ...woeker - prijzen maar de zuinige Hollander gaat met de bus naar Polen , - Wroclaw -( retour : 100 € ) , heeft een Euro-Domino trein pas Polen
                  ( 3 dgn € 51)..koopt in Przemsyl een buskaartje naar Lviv ( 20 Zt)- deze bus is een avontuur op zich- en tenslotte koopt in Lviv een treinkaartje( slaaprijtuig) naar Kiev voor € 12,-.

Je hebt dan genoeg geld over om in het wat duurder zakenmannetjes Hotel je intrek te nemen ( Pension Annie past toch niet zo bij dit image), je steekt je goed in kleren..en gaat s avonds rustig in de lounge van het Hotel zitten. De dames zullen aan je voorbij paraderen....

Commentaar

Ja zeker,

Lviv ligt vlak bij Polen...de ere-divisie van de dames begrijpt dat daar de dollars liggen...In de hotels ( Opera) wel dames ontmoet welke regelrecht uit de CCCP tijd kwamen aangelopen....

Het is net voetbal..de betere spelers kiezen voor het grote geld....Deutschland

Commentaar

Oekraïne: Simferopol

Mijne mede wandelaars, als we toch alle geneugten des leven op een rijtje zouden zetten, wat komt er dan als eerste bij jullie op? Je eerste handkarweitje, je eerste servicebeurt, eten van het eerste banaantje, vloeiend rood in iets te nauw, ze was mooi en is nog steeds mooi? Of die heerlijke nacht met die ene dame? Zo liep ik rond een paar dagen geleden in het hartje, oftewel de hoofdstad van de Krim. Buitenaards om maar zo te spreken. Kwam ogen te kort. Zelfs een blinde zou hier licht krijgen in zijn ogen van al het moois wat hier rondloopt. Als eerste maar eens een brazilliaanse koffiebar aangedaan, die mij aandacht wekte door zijn mooie interrieur met mooie braziliaanse borsten aan de wand van de Copacabana. Oh wat lekker om met koffie en amaretto naar te turen. Al gauw begroef mijn linkeroog zich in een dwarslesie daar iets voorbijkwam richting het toilet met een dusdanig kort minirokje dat het venusje zichtbaar was. Al glimlachend bekeek ik het snel van achteren, en dat was nog meer tot tevredenheid van DTK. Die moeten we maar niet laten lopen dacht ik. Wist ik veel dat ze naast me zat aan een andere tafel met een 1 of andere knaap. Bleek later haar ex te zijn. Ze had een "rindivus" met hem. Wat mij deed lachen toen ze het zij. Ik schrijf het zoals ze het zei. Aha een rendezvous. Madame trachte met mooie bourgois woorden de aandacht te trekken. Tja in de Oekraiene geven ze niet veel franse les , dus maar even bijgeschaafd en netjes uitgelegt hoe je het wel zegt. Vervolgens de rest van de avond permanent dat woord gehoord, maar ach ..doet het er toe? Nuh. Een "rindivus" was geboren. Ze kwam terug van het toiletteren. In mijn stoute gedachtes was ik er helemaal bij aanwezig hoe dat toch daar zou zitten. yum yum. Maar goed ze passeerde, en paradeerde terug naar de tafel. Bij het zitten een diepe blik in mijn ogen en het kontakt was geboren. Maar voordat de koffie koud werd, eerst die maar even geledigt en geblust met de amaretto. Ik was er klaar voor. Zij was klaar met hem. Hij dronken en werd naar huis gebonjourd. Het was een simpele knik en daar kwam ze al.Ze heette Alina. 31 jaar, ****a, eindelijk eens wat ouder spul, en ze kwam uit Odessa, hier aan het werk als accounter, zoals ze dat zo mooi zeggen. Berekenend kam ze naast me zeggen, en ik moet zeggen dat de balans snel gemaakt was. Beiden waren we duidelijk aan een kwartaalafsluiting toe, dus wat lekker gedronken, gebabbeld en toen naar haar appartement. Wederom een verrassing...ik bij een oekraiense in het appartement, normaal zijn de rollen omgedraaid. Eenmaal aangekomen en al redelijk het vochtige zaakje bevoeld tijdens de wandeltocht, werd ik direkt op het bed gedumpt. Wil je iets speciaals? Ik zei ja, maar wat dat kost dat? Fuck you zei ze, en ik werd weggeduwd...bij het weglopen draaide ze zich om en lachte, .....ik slikte...

Terug uit de douche.....kwam ze met het idee....ik bind alleen je handen vast en de rest mag je lekker bewegen. Mijne heren..ik heb een beurt gekregen, niet gegeven, en ik ben tot aan mijn laatste druppel leeggezogen en mijn ballen zijn gemasseerd tot goddelijke hoogte. Hierna is ze op me gaan zitten en heeft me laten komen, als een bom. Ik weet bij god nog niet, wat ze allemaal heeft gedaan met me, want me noten zijn nog steeds niet in klank.
                      Hierna mocht ik het heerlijke kontje bewerken, slechts met de tong, want handjes nog steeds vast, die bleven ook vast. Deze dame rook zo lekker en alles subliem schoon. Een kontje , uit zeven hemelen, iets waar je zelfs je mooiste vrouw voor laat staan en direkt meegaat. Gut, wat heerlijk om dat te likken. Nog mooier werd het toen DTK mit seine Nase regelrecht in die druipende afdeling werd geduwd. En weer een lekkere smaak. kan geen kwaad dus. Ze brulde van genot en kwam als een godin klaar. Ik ook overigens. Voelde me Ceasar toen de vulkaan spuwde.

Tot slot hebben we heerlijk tot de ochtend gekroelt met elkaar. Alina, vergeet ik never meer, 1 van de hoogtepunten van de 2 dagen in Simferopol.

Papa DTK zou zich omdraaien in zijn graf en gniffelen als ie dit alles zou aanhoren..Vader en zoon vergeten nimmer de regel...zondags gewoon rustig bij mama aan de aardappelen, ballen gehakt en bonen zitten, en er is geen vuiltje aan de lucht.

Tot gauw weer, op de weblog foto;s van dit lekkere apparaat genaamd Alina.

DTK...ben nu in Kiev, dus wandelaars die er ook zijn...effe bellen.

Commentaar

Re: Oekraïne: Simferopol

Kennen jullie het spel, ik neem je wel en ik neem je niet...Zo was de eigenlijk de invulling van de tweede avond in Simferopol. Onze lieve Alina had al weer tig keer aan de telefoon gehangen, maar daar ik de kwartaalafsluiting met haar al had gedaan, vond ik het niet nodig om nog eens een avond als slaaf aan het bed gebonden te worden. Het leven ruikt naar afwisseling, dus maar weer de wandelschoenen aangetogen. Ik weet niet of jullie het gevoel kennen, maar uit mijn tijd in Nederland, had ik altijd een probleem met mijn auto als ik langs Mcdonalds reed dat mijn stuur plotseling naar rechts trok. Zo ook deze avond weer langs de koffiebar en het rechterbeen stokte de pas en dwong mij om naar binnen te spurten. Haha dachten daar hebben we hem weer,......you want cappuchino and amaretto....ik zei Da Da. En gaf me ogen goed de kost. 6 dames in totaal aan de koffie en 2 andere waren al compleet dronken. Dus niet interessant. Maar daar plusminus 1,5 uur gezeten, maar Ned kontakt.

Toen tegen sluitingstijd de bon werd gegeven, werd me wel al te diep in de ogen aangekeken door de bedrijfsleidster. Katia was de naam en of ik zin had om na sluitingstijd wat te gaan drinken, omdat ze me gewoon leuk en lollig vondt. Tja, waarom niet, onder tijdsdruk stond ik boven de gordel niet, daaronder wel....
                        Ik had de dame never nooit niet in me opgenomen, ze stond ook keer op keer geparkeerd achter de bar, dus onderlichaam zag ik niet. Maar kanonne, wat kan onze lieve heer lekkere lijven in coorporatie met Moeder Natuur voortbrengen...Waar is die fabriek die patent hierop heeft.
                        Lange benen, gespierd, mooi knieholtes, strakke achterspieren en oplopen naar een fenomenaal kontje! Een echte lekkere kont zouden we op zijn hollands zeggen.
                        Ze deed aan atlethiek, en was nu aan een zomerjob in deze bar, van familie. Heb ik weer, dacht ik...

Ze heeft me meegenomen naar een leuk pittoresk restaurant genaamd Inkerman, deze naam moeten jullie onthouden, is een te gave tent in het midden van simferopol. Is van een turkse eigenaar, heel groot terras en veel groen, en onwijs leuke stille plekjes.

Er hoefde dus ook niet teveel te gebeuren, samen een halve liter vodka met tomatensap, shaslik, en daar gingen we weer. Ik zag het al weer gebeuren. Ditmaal was mijn appartement aan de beurt. Ik heb heerlijk onder de tafel reeds een natte poes gevoelt, waar het werkelijk uitdreef.

In het appartement wilde ze slechts 1 ding, doorzuipen en doorhalen in de douche, van achteren. Daar hield ze van. In de Oekraiene hebben de vrouwen de theorie, dat mannen met mooie schoenen en lange neuzen automatisch ook een groot apparaat in de broek hebben. Dit is geen onzin, dit is echt zo, en kun je aan iedere dame vragen. En ze zullen het bevestigen aan je. Lange neuzen meenemen of ter plekke aanschaffen en je hebt al een halve Tour de France voorsprong.

Zo gezegd, zo gedaan, Katia en DTk uit de kleren, de douche even netjes gemaakt en het natte werk begon. Langzaam haar mooie gespierde handen over me heen en ik deed hetzelfde..hemels..Hierna ben ik naar onderen gestierd en maar eens even een flinke likbeurt van dat natte onderwerk geproeft. Yum YUm YUM ...weer lekker. Ook deze was vol met aangename geuren der liefde. Maar al gauw een hand in de nek, van , hierkomen ventje en madame daalde af naar beneden, de douche druppelde al op haar rug....een blowjob wederom, die echt Oekraiens was, lang, diep en stevig, tot ik bijna plofde....Zover heb ik het niet laten komen, liever ergens anders dan alleen een blowjob.

Al snel draaide ze zich om en DTK moest maar eens het geheel van achteren proberen. Heeft iemand ooit meegemaakt dat een dame je kan masseren met de lippen, althans ze kan bewegen, je voelt het heen en weer gaan. Mijn god wat was dat lekker. Langzaam erin en langzaam eruit...Diegene die Tantra kennnen, dan kun je heel lang je orgasme uitstellen met deze truk. Zelfs Sting weet dit, onze popartiest, schijnt een expert in dit te zijn.
                        Ik ben dieper en dieper gegaan en op gegeven moment schreeuwde ze, van ga er voor, dat deden we dus even lekker niet, nog even uitstellen, tot ze niet meer kon. Schrokkend klaarkomen is nog mooier en dan het geheel vullen met eiwit, dan heb je pas echt een moment supreme. Dus zo geeindigd. Beiden donderden we bijna door de douchebak heen, want we bewogen te veel. Gevolg sveel wit door de gehele douche heen en verwikkeling van armen en benen, but what the hack.....this is life..

We hebben dit geheel 3 keer herhaald deze nacht........jaha..zei kon dat wel met die benen, DTK had wat meer moeite met de benen de volgende ochtend ...een kleine Rotterdamse Marathon in de benen, maar weer een onvergetelijke nacht.

Ben nu in Kiev voor een paar dagen....ik hou jllie op de hoogte...en zeker geen sneeuwberichten maar slechts zonneschijn en verslaggeving van totale droogleggingen.

Gegroet

DTK

Commentaar

Klopt, ook kun je goedkoop vanuit Eindhoven naar Kattowice vliegen.
                          Heb geboekt voor 26 euro (retour incl. tax en toeslagen).
                          Dus lekker snel in Polen , vanuit Kattowice voor 10 euro de bus naar Krakau, en dan de slaaptrein naar Kiev (denk dat de slaaptrein 40-50 euro kost p. enkele reis).
                          Ik ga van 16 tot 23 augustus, hoop dat "downtownkiev" mij nog mailt betreffende zijn sexreis door Kiev, heb eigenlijk wel zin om 2 daagjes mee te gaan.

THEI...

Oorspronkelijk geplaatst door theolderone
                          Heren , als het dan toch in de UA moet gebeuren, enige Tips om redelijk goedkoop dit Paradijs binnen te komen. Vliegen is te duur...De trein vanuit Berlijn ...woeker - prijzen maar de zuinige Hollander gaat met de bus naar Polen , - Wroclaw -( retour : 100 € ) , heeft een Euro-Domino trein pas Polen
                          ( 3 dgn € 51)..koopt in Przemsyl een buskaartje naar Lviv ( 20 Zt)- deze bus is een avontuur op zich- en tenslotte koopt in Lviv een treinkaartje( slaaprijtuig) naar Kiev voor € 12,-.

Je hebt dan genoeg geld over om in het wat duurder zakenmannetjes Hotel je intrek te nemen ( Pension Annie past toch niet zo bij dit image), je steekt je goed in kleren..en gaat s avonds rustig in de lounge van het Hotel zitten. De dames zullen aan je voorbij paraderen....

Commentaar

Re: Oekraine: Rivne

Oorspronkelijk geplaatst door Thomas020
                            Beste medewandelaars:
                            Volgende maand augustus moet ik naar Rivne ivm mijn werk.
                            Nu mijn vraag is, wat is er in Rivne te doen wat betreft dames?
                            Weten jullie ook prive adressen waar ik heen kan gaan, of tel nummers van leuke meiden? (uiteraad mag je mij die via PM sturen)
                            Ik ben niet echt een disco uitganger, of is Rivne net zo een dooie stad als Lviv?
                            Gr. Th.
                            Thomas,

Er zijn geen clubs in Rivne, waar je de vrouwen kunt oppikken. Wel weet ik een disco waar je dames kan oppikken. De disco is direct naast het hotel 'Tourist', zo'n 50 meter van het centrale busstation ('Aftaboes vakzal'). Als je vanuit Rivne vanuit het oosten binnenkomt (vanuit richting Kiev) Zie je ongeveer 1 km na binnenkomst in Rivne een groot/hoog stalinistisch flatgebouw. Dit is het hotel 'tourist' direct daarnaast (naar de bushalte kant toe) is de disco. Je kunt gewoon op dames afstappen en er zijn dames die voor een nacht te koop zijn, echter laat je niet afzetten. een prijs per nacht voor 100 Hrv is meer dan zat voor Rivne (voor een beauty uiteraard). Verder heb ik gehoord dat hier ook een discotheek 'Languna' is waar je wellicht dames kunt oppikken, (heb het zelf niet geprobeerd) Hier in Rivne is minder te doen dan in Lviv echter de vrouwen in Rivne zijn meer toegangkelijker voor zowel betaalde sex als een date dan in Lviv.

Commentaar

Re: Oekraïne: Overige plaatsen

100 Hrv? Da;s wel heel weinig.
                              Ik ben weliswaar nog nooit in Rivne geweest. Alleen maar gepasseerd met de auto op weg naar Kiev of L'viv.
                              Maar dat zijn hoopvolle prijzen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Pants
                                100 Hrv? Da;s wel heel weinig.
                                Ik ben weliswaar nog nooit in Rivne geweest. Alleen maar gepasseerd met de auto op weg naar Kiev of L'viv.
                                Maar dat zijn hoopvolle prijzen.
                                Pants,

Rivne is een van de goedkoopste plaatsen (niet alleen met dames) in het land en ook het gemiddeld salaris behoort met 700 Hrv (+/- 100 Eur) tot een van de laagste in Oekraine. In Kiev kom ik tegenwoordig niet meer. De prijzen rijzen daar echt de pan uit en zelfs 30+ dames durven nog 150 USD per uur te vragen!! Echt belachelijk. Nadeel van Rivne is dat er geen clubs zijn waar je de dames kunt ophalen. Je zult zelf moeten zoeken en met de dame moeten onderhandelen over de prijs. 100 Hrv is normale prijs hier .

Groet

Commentaar

Wat betreft onderhandelen, vergeet niet dat het de Oekraine is en dat kennis van het engels of andere westerse talen daar ergens rond de 0,0 ligt.

Dus je zult wel Russisch (of Oekrains in Rivne) moeten spreken om te kunnen onderhandelen.

Commentaar

100 hrv...

hoeveel is het dan voor de ganse nacht?

Commentaar

erg weing denk dan 14 euro voor een wip doe dat maal 10 dan zit je goed denk ik

Commentaar

Als het in Roemenie kan, dan moet het financieel ook in Oekraine kunnen. Maar wellicht kun je met zo'n vraag ook even naar een prikbord van een Oekraine-startpagina gaan.
                                        Ik zou er niet teveel vertellen over je meisjes-wensen, want anders valt iedereen daar over je heen.
                                        Maar je hoeft in Oekraine zelf nooit bang te zijn dat je daar iemand schockeert met een vraag naar meisjes.

Commentaar

Hi. Spreek gewoon iemand aan en vraag of hij jouw prive chauffeur wil zijn. Het is raadzaam om alleen ouderen, (niet drinkers!)te vragen die in een lada rijden , daar zij naar mijn mening wel te vertrouwen en het goedkoopst zijn.
                                          Liever niet in de grote steden, daar je een vergroot risico loopt om opgelicht te worden.

Duidelijke afspraken maken over prijs.Laat de chauffeur desnoods een contractje tekenen om gezeik achteraf te voorkomen. Het is raadzaam om prijzen te vergelijken en zeker proberen af te dingen. Afdingen heeft bijna altijd resultaat. Prijsindicatie: Kiev - Odessa 500 HRV (100 USD)

Persoonlijk vind ik het reizen per 'Machutka' soort minibus veel gemakkelijker en goedkoper dan met een prive chauffeur. (Vaste prijs, je weet zeker dat je hetzelfde tarief betaald als een Oekrainer)

Een reis door Oekraine kun je ook met eigen vervoer doen. Deed ik ook deze zomer voor 2 maanden en het ging goed. Ik heb een reis gemaakt van Lviv Ternipol, Vinnitsa ,Melitopol , Nikolaev, Berdyansk, Cherkassy, Chelminitsky, Kherson, RIVNE en vele dames ontmoet in deze steden. Tip: In kherson woont een Israeli, Ayal. Hij weet alle plaatsen in Kherson waar je dames kan oppikken. Hij regelt niet alleen dames maar ook (goedkope) appartementen USD 20 p/nacht en als je wil ook een chauffeur. Zijn url is www.lady2u.net
                                          Groet