Frankrijk: Parijs

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Frankrijk: Parijs

Ga binnekort naar Parijs en zoek naar nieuwe ideeen.
    Rue St. Denis, Pigalle, en de verschllende bossen ken ik wel, maar ik heb nooit prive huizen of dergelijks kunnen ontdekken? Ik weet dat dat sinds ?? verboden zou zijn maar het kan toch niet waar zijn dat dat in Parijs niet zal bestaan?

Heeft iemand ervaring?

Ik ben speciaal in voor orientaals en/of kinky.

dank!

Kijk eens op worldsexguide.org (discussion board, europe, etc). Hier wordt Parijs uitgebreid beschreven en komen ook enkele prive huizen aan bod dacht ik.

Ik was van de week overigens in de Rue st Denis, waar ik van Dolores genoten heb, een goed geconserveerde rijpere dame. Prijs 50 euro, voor plm half uurtje p+n.

Overigens kwam ik toen ik het gebouw uitliep een bloedmooi plm 20-jarig blondje tegen, dus er zit hier voor elk wat wils. Ook totaal verlopen bejaarden overigens.

Commentaar

ehhh yeah right.
      Op de Rue St. Denis heb ik voornamelijk verlopen types gezien. Zo in het genre herintredende prostituee Ik ben vier jaar geleden 1 keer daar met een jonge meid meegeweest in een zijstraatje dat naar de blvd Sebastopol loopt. De Rue du Caire geloof ik. Het kostte me 400 francs en ik was nog geen minuut bezig toen begon ze al te roepen "vite vite". Of ik zo vriendelijk zou willen zijn nu klaar te komen ;D

Niet doen dus

Commentaar

Helaas heb ik ook slechte ervaringen in Parijs.
        Op de Rue St. Denis staan mensen buiten te lokken. Inderdaad geweldige verhalen. En duur. De vrouw gaat alleen uit de kleren en dat is het dan.
        Overal moet je natuurlijk oppassen, maar in Parijs heb ik bijna nog nooit een tevreden verhaal gehoord. Alle websites berichten van afzetters en hoge prijzen.

Jammer, het zou een bezoek aan zo'n mooie stad echt completeren.

Commentaar

In Parijs is er wel een en ander te vinden, maar het is niet zo makkelijk als in andere grote europese steden. De toeristenvallen op en rond Pigalle kun je beter mijden. Slechts 1 maal heb ik daar 5 jaar geleden een positieve ervaring gehad met een mooie noordafrikaanse en de rest was duur, nep en bitterslecht.
          Nee, in Parijs moet je gewoon een van de 2 kontaktkrantjes kopen - die staan boordevol met advertenties, vaak ook met foto van het meisje. De naam is me even ontschoten. Dan gewoon bellen, informeren en afspreken. Dit houdt wel in dat je frans moet spreken, want die enkele dame die engels kan zal je proberen het 3-voudige tarief in de maag te splitsen.
          Via de krant heb ik enkele zeer positieve ervaringen in Parijs, allemaal prive-ontvangst in appartementjes, zo rond de 100 euro en een maal een trio voor 150 euro.
          Deze kontaktbladen (krant) zijn de koop bij zowat iedere kiosk en ook bij de tankstations rond Parijs.
          Op de boulevards en poorten langs de BD Peripherique is soms ook wel wat te vinden, vaak oost-europees of albanees maar dit wisselt zeer sterk en uit ervaring bevalt dit vaak slecht. Het is niet zonder risico en je moet donders uitkijken om niet door de politie gepakt te worden en om niet beroofd te worden.
          Tip: pak de krant er dus bij en neem de kleine moeite om even rond te bellen.

Bij deze brunette ben ik 3 jaar geleden geweest, ze was erg goed en nam de tijd. Deze advertentie van haar is aktueel. Er staan ook foto's van haar op de site.

Je vous reçois à Paris dans le 16e, sur l'avenue Foch, dans un cadre discret et confortable
          Tel. 06.83.45.49.53.
          http://www.tinaparis.com/sommaire.html

Als ik me het goed herinner kostte het vertier destijds 800FF voor een uur bij haar thuis.

Succes!
          Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door breezahlover
            caveman,

Welke krantjes bekijk je als je het hebt over een leuke prive-ontvangst voor 100 oudhollandsche Euro's? In Parijs kom ik alleen maar behoorlijk dure tenten tegen, afzetters, of het gevaarlijke buurtje rond de Bois de Boulogne... Als iemand een leuk adresje heeft hier, wil ik die dolgraag even gaan recenseren ;D

Voor een 150 euro kun je een uurtje terecht bij Tina (zie mijn bericht hierboven). Aardig meisje en best lekker, ontvangt in een net privé appartement. De foto op haar website klopt goed.
            Je vindt ook meisjes die minder geld vragen in 2 contactkrantjes die bij alle kiosken en sommige benzinepompen langs de snelweg liggen. Deze krantjes staan boordevol met alleen sexadvertenties, zeker een paar honderd advertenties, keuze genoeg, sommige met foto, de naam vd krantjes is me ontschoten. Als je gaat rondbellen moet je uiteraard wel frans spreken... ;D
            Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Een woordje over Parijs !

Ga zeker niet langs bij de peepshows, zeker niet aan in de buurt van de "Moulin Rouge" (Pigalle), natuurlijk als je geld teveel hebt .... maar dan kan je mij ook een pleizer doen en het storten op mijn rekening.

Rue St Denis, moet je zeker eens doen, en zoek je een goeie Française uit, die staan er zeker tussen.
              Niet de top, maar toch een portie goeie sex voor 50€.
              Sommige zwartjes zijn er bloedmooi, maar ik heb wat negative ervaringen, ze kijken meer naar je geldbeugel dan hetgeen er in je broek zit.
              Een heel aangename ervaring, aan de porte St.Denis, dus op het einde van de straat aan de triomfboog (Arc de Triomphe), staan er savonds na 7 uur heel wat Chinese meisjes en dames, van sommige wist ik niet dat dat ze zo lelijk konden zijn !
              Maar er staan er vast wel een paar mooie tussen. Probeer er geen frans tegen te spreken want daar versta je geen ballen van, en mijn chinees is nu ook weer niet van dien aard om een vlotte conversatie op gang te brengen, maar ze was wel akkoord voor 60€
              Ik had er zo eentje gevonden, ze nam me mee met de metro tot aan het Noordstation (Gare du Nord), en daar ergens naar haar kamertje geweest. Jongens dat was een mooi ding,heel mooi teder lichaam met een paar prachtige borstjes, en daarmee wat spelen ... pfffff, lekker gepijpt en heerlijk geneukt, ... zoiets blijft me bij.

Commentaar

Volledig mee eens dat de clubs (Bd De Clichy) te mijden zijn. Het is er niet echt gezellig en de enige bedoeling is je zoveel mogelijk zogezegde champagne aan schandalige prijzen te laten tracteren. Als je niet oplet gieten de mijden hun glas achter je rug leeg zodat je snel een nieuwe moet bestellen. :-[
                In de buurt van Pigalle kan je in de straatjes die lager gelegen zijn dan de Bd De Clichy al eens een interessante tippel tegenkomen (rue Pigale, rue des Martyrs). Heb er een blonde dame van een 40 jaar ontmoet met dikke bontjas. Heeft me lekker met condoom gepijpt terwijl ze me gulzig aan haar goed gevormde C liet zuigen en likken. Slipje ging niet uit maar ze trok het even opzij waarna ik haar in missionaris houding verder kon nemen. 65 euro voor een lekkere 20 minuutjes. 8)

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door jjf
                  Een woordje over Parijs !

Rue St Denis, moet je zeker eens doen, en zoek je een goeie Française uit, die staan er zeker tussen.
                  Niet de top, maar toch een portie goeie sex voor 50€.
                  Sommige zwartjes zijn er bloedmooi, maar ik heb wat negative ervaringen, ze kijken meer naar je geldbeugel dan hetgeen er in je broek zit.
                  Een heel aangename ervaring, aan de porte St.Denis, dus op het einde van de straat aan de triomfboog (Arc de Triomphe), staan er savonds na 7 uur heel wat Chinese meisjes en dames, van sommige wist ik niet dat dat ze zo lelijk konden zijn !
                  Maar er staan er vast wel een paar mooie tussen. Probeer er geen frans tegen te spreken want daar versta je geen ballen van, en mijn chinees is nu ook weer niet van dien aard om een vlotte conversatie op gang te brengen, maar ze was wel akkoord voor 60€
                  Ik had er zo eentje gevonden, ze nam me mee met de metro tot aan het Noordstation (Gare du Nord), en daar ergens naar haar kamertje geweest. Jongens dat was een mooi ding,heel mooi teder lichaam met een paar prachtige borstjes, en daarmee wat spelen ... pfffff, lekker gepijpt en heerlijk geneukt, ... zoiets blijft me bij.
                  Afgelopen vrijdag ben ik eens gaan kijken bij deze kleine triomfboog of er nog wat te scoren viel. Nou, het staat er vol met nogal mooi uitziende dames van afrikaanse afkomst. Sommigen zijn echter wel erg jong. Als je niet meteen reageert op hun 'bon soir, monsieur' word je bijkans uitgescholden. Niet echt een prettig sfeertje...

Daarna eens goed uit mn ogen gekeken en een precies een enkele Chinese kunnen vinden. Zag er nog leuk uit ook. Slank, jaartje of 30, lang haar, prima stevig voorgeveltje (mocht even voelen op straat). Afspraak voor de prijs was snel gemaakt. 60 Euro TTC.
                  Meteen zet ze het op een rennen naar een klein hotelletje in de buurt. Mijn god, wat kon die meid sprinten. Geen wonder dat ze zo slank is... In het hotelletje heeft de dame 30 Euro afgedragen aan de kamerhuur en zijn we naar boven gegaan. Na eerst duidelijk gemaakt te hebben dat ze echt niet meer kreeg dan 60 Euro, trok ze dan toch alles uit. Vervelend hoor, die meiden die steeds meer geld willen zien...

Slank was inderdaad slank, die borsten waren een beetje van haarzelf en een beetje van de dokter. M.a.w. er was een beetje aan geklust, maar dat mocht de pret niet drukken. na een korte pijpbeurt maar verder gegaan met het betere werk. euk bij die chinese meid is dat ze spriethaar heeft, waar de meeste dames krullen schaamhaar hebben. ....

Na een tijdje het missionarisstandje te hebben uitgeprobeerd, heb ik het op z'n hondjes afgemaakt. Daarna ging de beste dame even op het bidet zitten om haar bedrijfsassets te reinigen. Tegelijkertijd klaterde een hoeveelheid pis in het bidet. Tja, 't was dat ik al klaargekomen was, maar er zijn weinig dingen die oncharmanter zijn dan dat.

Al met al was het een 'eens, nooit weer' ervaring. De hoge prijs, en de snelheid waarmee het allemaal moest, doen mij binnenkort gewoon weer eens de Geleen te Den Haag bezoeken...

Trouwens, heeft iemand een idee waar in het Bois de Boulogne je gewone dames kunt vinden? Straatnaampje of zo? Ik heb er tot nu toe geen kunnen vinden. Slechts chicks with dicks en homo's. En laat dat nou net niet mijn stukje gebak zijn... Iemand ook enig idee over de prijzen?
                  Veni Vidi Fiki

Commentaar

Beste medewandelaars,

Ik ben net terug uit Parijs en ziehier het resultaat van mijn omzwervingen.

Ik ben gedurende mijn verblijf een aantal keren de Saint Denisstraat en omgeving doorgewandeld, en wat ik daar zag beviel mij enorm.

Let op, als je niet van rijpe vrouwen houdt, heb je er niets te zoeken. Ik schat dat het leeftijdsgemiddelde zich ver boven de 45 situeert.

Maar voor de liefhebber van rijpe dames : je weet niet wat je overkomt. Ze zijn wel oud, maar de meesten zijn hééél mooi en bovendien uitdagend gekleed, in tegenstelling tot de meeste rijpe dames die je in Brussel of Luik aantreft.

Enfin, ik werd zot van de goesting elke keer ik door de straat liep, maar ik werd tegengehouden door wat ik op een andere site (dialogueslib.be) had gelezen over de prijzen. Volgens deze site kost 15 minuten in deze buurt minimum 80 euro.

Niet waar, zo bleek.

Anderhalf uur voor mijn trein vertrok wandelde ik een laatste keer door de Saint Denis/Blondelbuurt. Een vriendelijke dame (45/50 j, schat ik) lachte me vriendelijk toe en ik stapte op haar af en vroeg met schorre stem: combien ?
                    Bleek vijftig euro te zijn.

Ik haastte me naar de dichtsbijzijnde geldautomaat en stormde terug naar de Blondelstraat. Ik was ondertussen zo heet (twee dagen lang had ik door die buurt zitten lopen zonder erop af te durven gaan), dat ik na ongeveer vier of vijf minuten moet zijn klaargekomen. Op zich een ervaring die je alleen in een goedkoop romannetje zou verwachten: man kom te rap klaar omdat hij nog zijn trein moet halen.

Ik weet dus niet of deze buurt de moeite loont: het zou niet opgaan om op basis van een enkel bezoek te oordelen.

Wel een aantal algemene bemerkingen: de prijzen zijn minder hoog dan op dialogueslib.be (wel een stuk duurder dan op de oude topic over de rue Saint Denis die zich op deze site bevindt) wordt beweerd. Bovendien lijkt het erop dat de prostitutie ondanks de wetten van Sarkozy in dit deel van Parijs nog altijd wordt getolereerd: de dames lopen in groten getale en zeer opzichtig gekleed rond.

Wat mij echter een beetje tegenviel was het volgende:
                    Toen ik haar wou vingeren, begon ze meteen over 'langer blijven', hoewel we nog maar twee minuten bezig waren. Ten tweede wou ze wel dat ik haar borsten aanraakte, maar niet haar tepels.

Het is dus blijkbaar duurder dan Brussel, Luik of Nederland, maar aan de andere kant heb ik nog nooit zoveel prachtige oude dames bij elkaar gezien.

Als je dit kan aanvullen met eigen ervariongen: graag, dan weet ik of het de moeite is om er terug naartoe te gaan of niet.

Groeten van Ludo, de onverbeterlijke sekstoerist.

P.S. Om de hele wijk te bezoeken (de Saint Denis is heel lang), stap je best uit aan de metrohalte Strasbourg/ Saint Denis

Commentaar

Ik woon sinds enkele maanden in Parijs en moet zeggen dat het hier voor "wandelaars" treurig gesteld is.
                      Mijn bevindingen tot nu toe:
                      - Voornamelijk "streetwalkers" in en rond Bois de Bologne. Ook veel "streetwalkers" rond Denis, Porte Doree. Echter meestal oudere (vanaf 40) en lelijke vrouwen. Opgelet in Parijs zijn er tamelijk veel TS/TV.
                      - Vergeet de Pigalle buurt en blijf zeker weg van de "American Bars". Gelijk de bars in Soho (London) zijn het "clip joints". Raamprostitutie bestaat niet.
                      - De prive's vragen vergeleken met Belgie en Nederland enorme bedragen.
                      - De weinige massagesalons zijn helemaal niet zo discreet en niet al te proper en de meiden zijn niet al te jong of/en tamelijk lelijk. Ze sluiten ook vroeg.

Om toch een prive te vinden die niet al te lelijk en niet te oud is, moet men "beaucoup" euro's neer tellen.

De beste taktiek, die ik nu ga toepassen, is koop het tijdschrift LA VIE PARISIENNE (daar vind men nog enkelen tegen goedkope prijzen, i.e. vanaf 200), bel, vraag duidelijk om gegevens en proberen maar.
                      Ik moet wel zeggen dat tijdschrift op zijn frans is samengesteld, helemaal geen alphabetische indeling of volgens geaardheid (hetero's, transeksuelen door elkaar), of arrond... Opgelet vele foto's zijn volgens mij niet echt.
                      Als men op te grote honger zit en niet kan wachten terug in Belgie of Nederland te zijn, is dit laatste het enige dat ik je zou aanraden.

Je kan ook de paren-clubs (Swingers) uitproberen.
                      Deze scene heb ik nog niet verkend.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ivg1
                        Mijn bevindingen tot nu toe:
                        - Voornamelijk "streetwalkers" in en rond Bois de Bologne. Ook veel "streetwalkers" rond Denis, Porte Doree. Echter meestal oudere (vanaf 40) en lelijke vrouwen. Opgelet in Parijs zijn er tamelijk veel TS/TV.
                        Bovenstaande is wat mij betreft net iets te kort door de bocht. Ik heb zelf waargenomen dat er in het Bois de Bologne in de zomer 's avonds enkele tientallen tot wel 100 tot 150 sexwerkers kunnen staan! Heel veel verschillende types: van jong tot oud, van Oost-Europees tot aan Afrikaans/Zuid-Amerikaans, van man tot vrouw, van pre-op tot post-op, van het had je dochter kunnen zijn tot aan het had je moeder kunnen zijn, van blond en geblondeerd tot aan pikzwart, etc. Keuze genoeg.

Ja, als je door het bos rijdt en je kijkt alleen maar naar wat je wanstaltig vindt dan zie je de mooie 'dingen' niet staan. Langzaam alles goed bekijken, en de leuke meiden ook de tijd geven om (als ze bezig zijn met een klant) weer langs de weg te gaan staan. Auto neerzetten en wat gaan lopen is dan ook een goede methode. Op deze site staan een paar mooie ervaringen over het Bois beschreven.

Als ik in Parijs ben, rij ik er altijd even langs.

Veeel Ervaring,
                        Ook in Parijs.

Commentaar

Ben het wel met ivg1 eens. In de Bois de Boulogne zitten wel erg veel Chicks with Dicks. Na enige malen door het bos te hebben gewandeld, werd ik alleen maar aangesproken door kerels/trafo's. En uiteraard enige dames van ver over 40 van afrikaanse afkomst. Mocht iemand een tip hebben waar we de leuke, jonge franse dingetjes kunnen vinden in Parijs tegen een schappelijk tarief, dan hou ik me aanbevolen.

Bij rue St Denis zitten zitten wel wat chinezen, oosteuropeanen en afrikaansen, met name in de buurt van een soort kleine Arc de Triomph. Ik heb er een keer eentje uitgeprobeerd. 60 euro voor een snelle wip. Niet echt de moeite waard, maar voor de volle zak is het een goede oplossing.

Ga vooral niet met de chinezen praten, want ze verstaan noch Frans, noch engels en waarschijnlijk noch chinees...
                          Veni Vidi Fiki

Commentaar

beste medewandelaars,

Ik was een aantal dagen geleden nog in Parijs en mijn ervaringen zijn allesbehalve positief.

Ik heb alleen de rue saint-Denis doorgewandeld. Op het eerste zicht is het een paradijs voor de wandelaar die van oudere dames houdt.

Het probleem is echter dat de prijzen hoog liggen (minimum vijftig euro), maar 50 euro is als je een goede, vriendelijke service krijgt nog een redelijk bedrag.

Daar moet je voor vijftig euro in Frankrijk echter niet op rekenen. De vijftig euro is het bedrag voor een 'passe', een snelle wip dus. Bijna allemaal vragen ze je voor je goed en wel bent uitgekleed 'tu ne veux pas rester un peu plus longtemps ?'

Als je hier niet op ingaat werken ze je binnnen de vijf minuten naar buiten. Je krijgt na vijf minuten onmiddelijk te horen 'allez, faut jouir maintenant': heel romantisch.

Als ik bedenk wat ik bij sommige hoeren in België of Nederland voor veertig of vijftig euro kan krijgen, dan ben ik zeer gelukkig dat ik niet in Frankrijk woon.

Ik vind dat je als klant een hoer met respect moet behandelen, maar respect moet van twee kanten komen.

Wat mij opvalt is dat deze mentaliteit ook bij de Franse klanten als normaal wordt ervaren. Zo van, ja, wat wil je, het zijn toch maar hoeren, je kan toch niets beter verwachten van zo een mensen.

Zo blijft prostitutie natuurlijk in een sfeer van taboe hangen.

Spijtig, als je denkt aan de mythe die er rond prostitutie in Frankrijk bestond.

Groeten van Ludo (die voortaan zijn jachtgebied tot Brussel en de Randstazd zal beperken.

Commentaar

Voor de liefhebbers van black beauty.

http://www.dormaescort.com/#

Commentaar

Deze side heeft wel een uitgebreide keuze.

http://www.annuaire-escort-girl.com

En nog een site:

http://www.genhit.com/top/paris
                                Laatst gewijzigd door Spring; 09-01-06, 16:37.

Commentaar

Het kan je inderdaad de nodige stuivers kosten, maar daarom zeg ik ook duidelijk dat dit voor de meer ervaren translover is. Ben zelf al 2 x geweest en heb een wereldavond gehad.

p.s. nu we toch over ´ver´hebben. Barcelona club Glamour...ook zo een aanbevolen gezellig en geiligheid

Commentaar

Omdat ik voor zaken naar Parijs moest enkele dagen geleden, heb ik me uiteraard naar goede gewoonte eerst even goed geïnformeerd over de plaatselijke lekkernijen op dit forum.

Groot was eerlijk gezegd mijn verbazing dat er zoveel ronduit negatieve kritieken over prostitutie in parijs te lezen zijn.

Omdat ik niet over een auto beschikte (en het niet zo'n interessant idee vond om met een taxi het bois de boulogne te gaan doorkruisen), pakte ik de metro naar Châtelet-Les Halles en begon door mijn wandeling door de Rue St. Denis.
                                    Inderdaad een zeer lange straat, waarbij mijn geduld om wat meiden te zien behoorlijk op de proef gesteld werd (het was nochtans 23u).
                                    Helemaal aan het einde van de straat stonden ze er inderdaad : heel wat oude gloriën en hier een daar een (gelukkig jongere) zwarte madam. Als je gewend bent om in amsterdam/antwerpen en brussel te wandelen, zoals ikzelf, is Parijs inderdaad toch wel een triestige bedoening.

Wat me nog het meeste opviel, is de houding van de andere wandelaars. Men "staat" er maar wat op straat te hangen, eigenlijk nog het meest van al de andere mannen in de gaten te houden, zo lijkt het wel. Als je een zijstraatje durft in te gaan (waar de meisjes in een portiekje leunen, om zo weg te glippen als de politie eraan komt, waarschijnlijk) wordt je echt bekeken als een "durver" (!). Goed, da's mijn persoonlijke mening uiteraard.

Uiteindelijk na wat zoeken zwarte Sophie (ik schat een jaar of 30-35), met enorme joekels van borsten uitgezocht en voor mijn 50 eurootjes mocht ik dan wel een tien minuutjes mee naar boven. Tja, ik was vastbesloten geen cent meer uit te geven en dan weet je wat je mag verwachten. De meisjes huren een kamer voor de hele avond denk ik, en die "delen" ze dan gewoon met een aantal. Gelukkig was de kamer vrij toen wij boven kwamen (het idee alleen al dat je moet gaan staan wachten op de gang met z'n tweeën). Ze pijpte mijn jongeheer vakkundig klaar voor het echte werk, en ik moet eerlijk zijn : twee standjes én ik mocht met haar borsten en schitterende tepels spelen - het is niet slecht voor z'n geld in dit deel van europa blijkbaar. De show was wel over binnen de tien minuten, en ondertussen stond er dus inderdaad voor de deur een andere meisje met een klant te wachten tot de kamer vrij was, bizar toch wel.

Al bij al goed voor een keer - dit hele parijs bedoel ik.

Geef mij Brussel maar !
                                    Walking is like a religion

Commentaar

Boulevard Sebastopol. Als je in de buurt van metro ingang "Chateau d'Eau" gaat staan wordt je vanzelf op gegeven moment aangesproken, vaak door chinese dames. Vanaf het middaguur al, en veel 's-avonds. Het kost ca. 30 tot 50 euro, ze gaan daarvoor mee naar je hotelkamer. Heb je geen hotel in de buurt dan nemen ze je mee naar zo'n ranzige kamer-per-uur-te-huur, niet doen.

Commentaar

Beter Boul. de Strasbourg nu (het verlengde van Sebastopol). Het aanbod is echter treurig en de prijzen (50) te hoog. De politie is ook flink lastig.
                                        Een alternatief is met een auto naar Bois de Boulogne, afslag Pt. de Maillot, richting Bois, rechts aanhouden lange straat op gegeven moment met bord "gesloten op zondag etc...". Vanaf 20 euro en pas druk genoeg na 21:00. Maar er lopen daar ook erg veel travo-viezerds.

Commentaar

het lijkt ook goedkoper te kunnen met zekerheid voor wat je krijgt.
                                          Er zijn veelal oosteuropeeese escort dames die 'on tour' zijn. Ze zijn dan voor enkele dagen in een stad, bezoeken je in je hotel op een afgesproken tijd en je kan de foto's van de dames vooraf bekijken. Parijs kent veel van deze dames zie vooral http://www.leguiderose.net/Default.aspx?Page=TGL&Tri=0 of google op 'escort tout paris'

Succes ! (ps nog geen ervaring mee)