Italië: Garda Meer en direkte omgeving

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Italië: Garda Meer en direkte omgeving

Als je van Peschiera het zuiden van het Gardameer naar Verona rijdt. Staat er op iedere hoek een hooker. Je vindt ze overal in wijngaarden, langs de straat etc.
    Het zijn vaak mooie afrikaanse en latino's je vindt er ook mooie italiaanse dames bij.
    Prijzen euro 25 bij de mooie dames voor P&N in de auto tussen de druiven.
    En het valt niet tegen ;D ;D ;D ;D ;D

Onlangs aan het garda meer geweest en allerleukste ervaring opgedaan, die ik op het forum wil melden.

Via de lokale krant een advertentie gelezen van een nederlands meisje dat in Desenzano ontvangt. Ik gebeld voor een afspraak, maar ze sprak geen nederlands, wel italiaans en engels.
    Afgesproken voor het 's avond, adres van haar doorgekregen en ik daar naar toe gegaan.

Aangebeld en er werd opengedaan door een mooie meid van 22 jaar, geblondeerd, leuke glimlach en uiterst vriendelijk.

Afspraken gemaakt, half uur voor euro 125,-

Uitkleden en op bed (er is mogelijkheid om je te wassen, maar ik had net gedouched). Eerst beetje massage en opwarmen, toen pijpen, standje 69, diverse posities gedaan. Ik moet zeggen, alleraardigst.

Na afloop kon ik mij wassen op badkamer, aankleden en nog even gekletst. Het half uurtje was om en ik ben weer vertrokken.

Voor degene die naar het gardameer reizen en haar willen bezoeken kunnen via mail bij mij het telefoonnummer vragen. Voor andere mensen die in de overige delen naar italie willen reizen adviseer ik om bij de kiosk het maandblad "Chiamami" te kopen (ook online te bekijken).

Commentaar

idd, er staan er veel...heel veel...vooral als je vanaf Psciera, Lazise via het plaatsje COLA naar zo'n grote shoppingmal (echt groot 3/4 etages) rijdt, staan er op een gegeven moment op elke hoek en uitrit van de straat een hooker....vooral veel afrikanen en latino's...maar sommige zeker de moeite waard

Commentaar

Hallo , ik ben net terug van vakantie en wij zijn van Dezenzano binnendoor naar Verona gereden, over de binnenweg S11, zelfs vroeg in de middag staan op verschillende plaatsen jonge meisje in zijstraten of onder een viaduct , de ene plaats donkere Afrikaanse meiden en op andere plaatsen blanke blonde meiden, jammer dat mijn vrouw en kinderen erbij waren, volgend jaar gaan we weer naar het Gardameer en ga ik een goede reden bedenken om eventjes er alleen tussenuit te kunnen, succes

Commentaar

Langs de R11, een grote doorgaande weg tussen Verona en het Gardameer is het erg druk met tippelende hoertjes. Ook overdag. Om de paar honderd meter staan de mooiste vrouwen op je te wachten. Helaas was ik niet in de gelegenheid om van hun diensten gebruik te maken, maar anders...

Commentaar

Re: Italië: Garda Meer en direkte omgeving

Idd nog volop actie bij het Gardameer!

Vanaf Peschiera tot aan Verona op de s11 staan genoeg meiden. Vooral net voorbij Peschiera kom je veel blanke dames tegen...of eigenlijk moet ik zeggen jonge vrouwen! Met af en toe zeer aantrekkelijke!!! Ze lijken me pools ed maar er zitten ook wat italiaanse tussen. Loopt zelfs een meisje rond die lijkt op die Heidi van de Sugababes! Wees er wel snel bij want die meid staat nog geen 5 minuten langs de straat!
            30euro voor viga en trompata (pussy en blowjob)

Echter kun je het beste eerst een paar keer op en neer rijden ivm politie. Het is nog steeds illegaal in Italie om dames op te pikken. Als je politie tegen komt, wacht dan even een half uurtje met het oppikken. Meestal zijn ze dan wel weg.

Gr en veel plezier..en laat ons weten hoe het beviel!

Commentaar

Tussen Psciera (zal het vast wel verkeerd spellen maar je begrijpt wel wat ik bedoel neem ik aan) en verona daar lopen er genoeg veel succes

groeten eclips
              live fast, before you know you're to old to fuck asian pussy

Commentaar

Heb tijdens mijn verblijf een Afrikaanse vrouw opgepikt die stond te tippelen langs de baan van Peschiera naar Verona aan het Gardameer. Afgesproken voor 30€ p&n met één standje. Correcte afhandeling tussen de wijngaarden en alles safe maar na de daad moet het allemaal vlug gaan om nieuwe klanten te zoeken. Geen GFE bedoening.

Commentaar

Re: noorden Gardameer, Riva, Torbole, Limone Ledromeer etc.

Oorspronkelijk geplaatst door kees-61
                  Is er aan deze zijde wat te wandelen?
                  Geen idee, maar als je een beetje italiaans kunt ontcijferen kan je wellicht hier wat vinden
                  http://trento.bakeca.it/
                  en dan klikken op "donna cerca uomo".
                  Je zou het ook kunnen proberen op
                  http://brescia.bakeca.it/
                  en dan dezelfde weg volgen.

Commentaar

Ja er zijn inderdaad nog veel dames aanwezig op de SS11. Het gebied heeft zich zelfs uitgestrekt tot aan de rand van Sirmione waar je als je goed oplet in de zijwegels je "gids" vindt.
                    Het is eigenlijk wel verboden in Italië maar er wordt niet zoveel controle verricht.
                    Ook is er actie langs de weg van Peschiera naar Lazise en Bardolino.
                    's nachts wordt de actie meestal voorzien door Oosteuropese en in de dag meestal zwarte Afrikaanse meiden.

Commentaar

Ben er 2 weken geleden geweest. Klopt allemaal, ze staan op elk kruispunt, heb er minimaal 15 zien staan. Veel jonge en hele mooie meiden.
                      Ben later die week terug gereden (om een autowasstraat te zoeken) en heb een jonge meid meegenomen. Voor 40 euro 2 maal laten pijpen tot het eind.

Commentaar

Ben ik juli geweest daar, maar het is een stuk stiller met de dames.
                        Er staan er niet echt veel meer

Commentaar

Ik ben er 's avonds langs gereden en was zwaar teleur gesteld, slecht vier dames waren er te zien.
                          Heb er wel eentje mee genomen, 40 euro voor pijpen en neuken. Dat was weer heel lekker. Alleen jammer dat ze nauwelijks een woord Engels sprak. Ze kwam overigens uit Roemenie.
                          Persoonlijk vind ik het in een auto net echts iets, ik ga liever naar Heerenveen. Regelmatig mooie meiden, een fatsoenlijk bed en de prijs is slechts 30 euro.

Oorspronkelijk geplaatst door Hehe1 Bekijk bericht
                          Ben er 2 weken geleden geweest. Klopt allemaal, ze staan op elk kruispunt, heb er minimaal 15 zien staan. Veel jonge en hele mooie meiden.
                          Ben later die week terug gereden (om een autowasstraat te zoeken) en heb een jonge meid meegenomen. Voor 40 euro 2 maal laten pijpen tot het eind.

Commentaar

Net terug uit Bella Italia. Niet gepland (wel eerder eens gelezen op Hookers.nl) reed ik in mijn vakantie over de SS11 van Padova - Verona - Peschiera. Was vroeg in de middag dus nog weinig tot dat mijn ook viel op een gehurkte blondine in de berm.
                            Net toen ik langskwam rijden (gelukkig filevorming ivm vrachtauto met pech) kwam ze overeind. Lekker zusterspakje, super strak lekker figuur en mooie borsten.

Niet over nagedacht en raam open en vragen of ze engels sprak...A little maar genoeg.
                            50,- euro. Ze leide mij naar een zijstraat van de SS11 en vroeg mij een wijnplantage in te rijden. achter alle wijnplanten een mooie werkplek. ze vroeg mij om bij haar te komen staan bij de pagagiersstoel. Het geile zustersjurkje met borsten en eruit en slipje al ontdaan begon ze me lekker ZC te zuigen. Later draaide zij zich gewillig om om lekker te neuken. Superlekker echter het klaarkomen duurde nog al (spaning en 32 graden in verboden terrein). ze stroopte na het neuken de condoom eraf en rukte me klaar met haar gezicht er onder.........alle remmingen waren weg. Lekker onder gespoten, handoekje uit haar tas en klaar. Ciao! Wat was dat een lekkere ervaring!
                            Johny Bravo
                            Als je jeuk hebt moet je krabben....

Commentaar

Oude discussie maar kan toch wat toevoegen. Ik reed gisteravond over de SS11 en ter hoogte van Artigianato stonden drie vrouwen in de berm, het was duidelijk waarom ze er stonden. Even van dichtbij gekeken en toen gauw weer verder gereden. Ik ben wel in voor dergelijke dienstverlening maar niet door deze dames...

Oorspronkelijk geplaatst door roland_ero
                              Ik ben nu een paar keer vanuit desenzano over de ss11 naar verona en terug gereden maar kom steeds niks tegen. Moet ik ergens van de ss11 af? En rond welk tijdstip moet ik waar gaan kijken?

Commentaar

Ik ben deze zomer meermaals in de namiddag rond 4 à 5 uur over de ss11 gereden . Je vindt er verschillende dvp's, niet altijd langs de hoofdweg, maar ook vaak in de zijstraten. Ze stellen zich zo op dat je ze nog kunt zien staan vanaf de ss11.Ik ben bij meerdere dames gestopt en meestal vragen ze 50 euro.

In het dorp "bosco di sona" (als ik me de naam goed herinner) staan/zitten meerdere dames langs de weg. Iets voorbij dit dorp richting Verona ligt aan de rechterzijde een fitness zaak. Daar stond een heel knap meisje van ongeveer 25 jaar, ongeveer 1,75m groot, bruin haar en lekker gebruind. Ze vroeg 50 euro om in " campagna " (=wijngaarden) te gaan, en 100 euro in "albergo" (=hotelletje). In albergo waren dan ook meer mogelijkheden. Ik ben er toen niet op ingegaan en eigenlijk heb ik er nog spijt van. Dat heb je met twijfelaars zeker hé.
                                Uiteindelijk ben ik met eentje een wijngaard in gereden. Haar naam was Laura. Ik heb 40 euro betaald voor pijpen mc en intiem. Het was geen slechte ervaring, maar toch niet echt mijn ding. Misschien had ik ergens toch wat schrik van betrapt te worden.

Besluit: Als de nood aan de man is, moet er op de ss11 wel iets leuk te vinden zijn. Have fun.

Commentaar

Is er in Desenzano of Salo ook nog ander vertier te vinden in de vorm van clubs of privéhuizen? Ik ben niet zo van de straatmadelieven... alle tips zijn welkom!

Commentaar

Is er anno 2015 ook nog activiteit?

Ik ben momenteel aan het Gardameer op vakantie.

En dit lijkt me wel leuk om nog te doen.

Commentaar

Yep, kortgeleden nog via de provinciale weg van verona naar peschiera gereden. Was rond 22:30 en er stonden buiten verona diverse mooie jonge dames aan de kant van de weg.

Commentaar

Voor de Gardameer-bezoekers:

http://brescia.bakecaincontrii.com/donna-cerca-uomo-0

Op deze site (zeg maar de Italiaanse versie van kinky.nl) kun je dames vinden die privé ontvangen. In het voorbeeld in de omgeving van Brescia, waar ook veel dames uit de buurt va Desenzano staan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Jeff Bekijk bericht
                                          Voor de Gardameer-bezoekers:

http://brescia.bakecaincontrii.com/donna-cerca-uomo-0

Op deze site (zeg maar de Italiaanse versie van kinky.nl) kun je dames vinden die privé ontvangen. In het voorbeeld in de omgeving van Brescia, waar ook veel dames uit de buurt va Desenzano staan.
                                          Zoiets zocht ik!!

Commentaar

Ik reed er 2 weken geleden langs op deze weg ( ss11) van peschiera naar verona en dames stonden er genoeg, alleen geen gebruik van gemaakt. Ik had al gezelschap.