Spanje: Canarische eilanden

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Canarische eilanden

YvonneFan:

Ik ben eigenlijk benieuwd naar de mogelijkheden op de Canarische Eilanden, ga daar dit jaar naartoe op vakantie. ooit heb ik op Lanzarote twee bars gezien die het vermoeden deden rijzen dat daar iets te beleven viel, maar nooit gedurfd om naar binnen te gaan.

Wie weet er iets meer over alle Canarische Eilanden?

Joefoxxx,

Ik heb een op Gran Canaria diverse clubs/privéhuizen bezocht. Met wisselend succes. In Maspalomas -op GC-, naast de Golfbaan zo ongeveer, heb je een goed privéhuis, waar je in een schone nette omgeving voor een redelijke prijs je genot kunt halen.
    Verder heb ik in de Kasbah -winkelcentrum en broeiplaats van sexclubs- een uiterst negatieve ervaring opgedaan. Ruim -toen nog- Fl. 800 betaald om met het meisje naar haar appartment te gaan...

Bleek een afgetimmerd hokje naast de club te zijn... En het personeel kwam na 5 minuten vragen of ik een fles Champagne wilde.... IK vroeg in het Spaans: "En dan straks zeker daarvoor nog Fl. 250 of meer betalen"?
    Toen waren ze even stil. En ik had inmiddels een slappe pik gekregen > Toen heb ik maar gezegd: aju Paraplu!
    En ben opgestapt.

Laatste Nieuws: Ik heb daar relaties in de Sexwereld -net als aan de Costa Brava en Mallorca- en de kans is erg groot aan het worden dat je op GC binnenkort meisjes kunt aantreffen die je voorheen in Groningen zag. Ik bericht nader als het zover is.

Zuyderman

Commentaar

Op Tenneriffe is voor thai liefhebbers vlak bij playa americanos een thai shop gevestigd met diverse mogelijkheden(heb zelf geen ervaring was er op zondag en op die dag zijn ze gesloten(verder van 11.00 tot 24.00 uur)

website http://www.thai-massage-TF.com

Commentaar

Hoi,

Ben afgelopen jaar in Playa del Ingles op Gran Canaria geweest.
        Als je wat wilt kun je het beste een lokale krant kopen.
        La Provincia en Canarias 7 hebben pagina's met kleine advertenties. Daar tussen staan in een sectie genoeg dames van plezier. Als je spaans spreekt is het makkelijker. Maar zonder spaans kom je er ook wel uit. Gewoon bellen en als ze engels/duits spreken kom je verder.

Alle 'vermaak' in Metro/Kasbah of daar vlak bij is niet aan te raden. Voordat je goed en wel met de dame op een 'kamer' bent komen ze meer vragen en als je dan twijfeld staan er voor je het weet 2 kleerkasten voor je neus. Maar gewoon naar binnen gaan, entree is inclusief drankjes, en je een beetje door verschillende meiden laten opvrijen is wel leuk om in de stemming te komen. Vooral in 'la Coyote' onder appartementen Las Arenas werkten toen ik er was een paar erg mooi dames. Maar niet met ze naar een kamer gaan want dan krijg je boven genoemde problemen.

In het shopping center aan het strand zit een beach-club/bikini bar. Deze leek mij wel betrouwbaar. Maar alleen duur voor het geboden waar.

Heb je meer dan 150 euro te besteden dan kun je naar Salon Claudine gaan. Veel mooie vrouwen en mooie ruime kamers. Ze geven je er graag vrijblijvend een rondleiding. Salon Claudine zit in de kelder van Shopping Center San Augustin.
        http://www.salon-claudine.com/start.html

Wil je op de goedkope toer dan kun je proberen 's avonds na 23:00 wat rond een shopping center te lopen. Als je dan een donkere meid ergens alleen ziet zitten en je kijk eens naar haar dan is de kans groot dat ze je aanspreekt. Die wil dan wel met je mee naar je kamer of naar het strand.... Of ze betrouwbaar zijn? Geen idee.

Van het zomer ga ik weer naar Gran Canaria dus laat me je ervaringen weten

Commentaar

Hoi,

Meer info over Gran Canaria op

http://www.gran-canaria-info.com.

Op het message board lopen ook adult-threads.
          Veel plezier en ik hoor je ervaringen graag

Commentaar

Ik ben deze zomer in Playa de Ingles, Cran Canaria geweest.
            Ik was met een grote groep op vakantie, dus niet echt op zoek naar wat betaald vertier, in discotheken was ook al genoeg leuks te vinden. :P

Ik raad in ieder geval af om naar stripclub CC Metro, onder in de Kasba te gaan. Deze tent wordt gerund door Oost-Europeanen en is echt een rip-off.
            We kwamen daar na een flink disco-bezoek met een stel jongens. Zodra je er binnen komt wordt je benaderd door enkele Russische mesijes en naar een donker hoekje geloodst. Als je vraagt of ze wat willen drinken, bestellen ze gelijk een fles champagne en kun je 50 euro betalen, of er komen problemen.
            We waren binnen een minuut weer vertrokken, en hadden geluk dat we met een grote groep waren, want later hoorden we dat daar regelmatig toeristen worden opgelicht of in het slechtste geval in elkaar worden geslagen. Oppassen dus !!!

Ik heb wel 's avonds laat meisjes zien tippelen, maar dit leek me te link.
            Cran Canaria is een geweldig vakantie-eialnd, maar als je niet uitkijkt wordt je opgelicht waar je bijstaat.

Commentaar

Ik heb op GC gewoond en bevestig hierbij de kwaliteit van Sauna Claudine in de San Augustinus winkelcentrum.Hier geldt gewoon binnenkomen meisje uit kiezen vaak vanuit het Oost-blok (hongarije, slowakije ) en meestal leuke sex voor betaalbaar tarief.

Alle barren/clubs onder en nabij de winkelcentra zijn er op uit om je arm te drinken...tijdrekken veel beloven en inderdaad niets geven....niet eens sex. (8 ervaringen ) 1 maal is een meisje meegegaan met mij naar mijn hotelkamer. Haar oppasser bleef voor het hotel wachten.

Op de straat kom je echter wel leukertjes tegen vooral nabij de winkelcentra hier gaat het om veel gevallen om transsexuelen en vindt de sex plaats achter een bosje of in een steegje...wel spannend

Echter gewoon een toeriste oppikken in de Pacha is ook leuk.Ga maar eens kijken tijdens het happy hour een beetje strooien met drankjes...en de stroop is gelegd.

Het winkelcentrum achter hotel Neptuno Playe del Ingles is een een fameus homo ontmoetingsoord. met SM barren dark rroms enz...zeker in de nachtelijke uurtjes...De kwaliteit dat weet ik niet? Napoleon valt nl niet op mannen.

Claudine gaat aan t einde van de middag open...tot laat

Commentaar

Was een week in SANTA LUCIA ,waanzinnig je bent op vakantie,en als je zo'n club binnenstap,dan is het uitkijken dat je zonder geld weer de deur uitgaat.
                Want er lopen allemaal van die lekkere latina's.
                Ik had elke dag een ander meisje willen nemen,maar net wat ik eerder hebt geschreven oppassen.
                Ik hebt het maar bij 3 meisjes gehouden,en voor de rest lekker liggen geilen op het strand.

Commentaar

Enige tijd geleden op dit eiland geweest. Op zich nie nodig te betale: genoeg toerist. beste club in san augustin: http://www.salon-claudine.com/start.html

Makkelijk te vinden in shop center. Ben geweest, rondkijken gratis, verder alles dik betalen. Mooie meiden maar 30 min 100,= en uurtje 150,= biertje was 10,= gratis paaldansen lopen ook dikke vette meiden van over de 30 en slanke jonge van zo 20 zuid amerika en oost europa

maar geen ervaring: te duurr voor mij

Commentaar

Als toerist uit onze regionen, zal je waarschijnlijk booken in de buurt van Maspalomas. Het maakt eigenlijk allemaal niet veel uit, want taxi's zijn redelijk goedkoop ( ik had meestal voor een euro of 5), en brengen je sowieso naar de places to be. Een gouden tip: laat je nooit vangen om naar stripteaseclubs te gaan. Op straat, oa in Kasbah / Maspalomas, word je aangeklampt door lastige personen die je proberen mee te lokken.
                    In de vorige reactie was er sprake van Claudine. Dit is wel degelijk de grootste, meest bekende, en waarschijnlijk ook veruit de enige die publiciteit maakt.
                    Verder kan ik je Club Esmeralda aanraden. Er zijn steeds 3 à 4 meisjes aanwezig, uitstekende service!!! Je betaalt 75 voor 1/2, 150 voor uur. Dit zijn de prijzen overal, complete service. Het meisje waar ik telkens mee vertrok deed alles, inclusief anaal en pzc...

Commentaar

Re: Spanje: Canarische eilanden

Private Apartment in Maspalomas Meloneras.
                      Address: cap mar mediterraneo 41. Open after 4PM
                      There where 2 young Brazilian beauty’s on my visit.
                      Service 1 hour 150€, 30minutes 100€ everything with c.
                      No showers available. My meaning: to expensive for the service, not recommended.

Commentaar

Spanje: Canarische eilanden (Gran Canaria)

Op Gran Canaria vind je in de hoofdstad (Las Palmas) diverse plekken maar voor:

Raam en tippel prostitutie vind je in de wijk LUGO
                        met name in de zuidelijke buurt van de straat Passeo de Lugo.
                        Prijzen: vanaf 35 euro

Voor met name TV tippel prostitutie
                        Straat Portugal/Secretario Padilla
                        Prijzen: 35 euro

Commentaar

website san claudine niet meer actief. op worldsexguide las ik dit bericht:

*
                          Salon Claudine has moved from the San Agustin shopping center, to

Avenida Gran Canaria no 24
                          Playa Del Ingles

This is in the Jardin Del Sol complex, right next to Hotel Eugenia Victoria. It is located on the left hand side of the complex as you enter from the street, downstairs in the basement.
                          *

weet iemand meer - hoe kom je bij deze club en wat zijn kosten tegenwoordig

Commentaar

Hoi,

Dat Salon Claudine verhuist is kan kloppen. Stond tenminste op de reclame borden langs de weg.

Informatie over 'de scene' is ook te vinden op http://www.serviciosx.com/

Verder kun je de locale krant 'la provincia' (of zoiets) kopen. Staan alleen voor Playa del Ingles en Maspalomas al z'n 25 'kleintjes' in de sectie XXX. En dan gewoon bellen. Op de meeste nummers zul je iemand aan de lijn krijgen die alleen spaans spreekt. Maar als je elkaar echt niet begrijpt gewoon verder gaan met de volgende op de lijst

Veel plezier

Anton

Commentaar

Hoi,

Nog een (duitste) website. Hierop kan gratis geadverteerd worden
                              voor erotische contacten. Onder Sie sucht Ihn staan behalve wat
                              toeristen vormelijk......

http://www.xislas.com/index18.php

Have Fun,

Anton

Commentaar

Hoi voor de trans lieferhebbers,
                                http://www.rafaelahouse.com/travestis.html
                                Voor Tenerife, Gran Canaria en Lanzerote.
                                Dit staat ook op de Transstation van NL bij geouwezwam
                                Veel plezier
                                Wampie82

Commentaar

Het is eigenlijk heel simpel om vrouwen te vinden op GC al moet je in sommige gevallen idd op passen dat ze niet omgebouwd zijn maar dit kun je meestal al aan de stem horen.
                                  Bij de kashbah een groot shopping center (met bars disotheken etc.)
                                  zijn sávonds op de hoekjes en uiteonden vele donkere dames aanwezig waar je maar na hoeft te kijken en ze spreken je al aan.
                                  Prijzen liggen tussen de 20 en 40 euro maar dan zou ik ze wel meenemen naar je hotel anders moet je naar een of ander stil straatje dit kan niet zo prettig zijn ivm met de politie etc.
                                  Waar idd ook veel reclame voor word gemaakt folders onder ruitenwissers is salon claudine een volgens mij redelijk net bordeel stripclub maar iets duurder uiteraard dit zou tegenwoordig in shopping center jardin del sol moeten liggen vlak bij de gran chapperel (250 meter ongeveer) een bij Nedelanders zeer geliefd uitgaansgebied.
                                  heb helaas zelf niets gevonden maar het zou ergens onder een restaurant in een kelder moeten liggen de plaatjes van de brochure zagen er in ieder geval goed uit.
                                  Waar je absoluut niet in moet trappen zijn de stripclubs waar ze je in dezelfde
                                  kashbah de proppers die je proberen een stripclub binnen te trekken.
                                  je moet deze dan volgen en dan kom je in de uitgestorven metro shopping center ernaast uit je moet 10 euro betalen voor binnen te komen en dan zit er 2 glazen whiskey bacardi etc bij eenmaal binnen staat er een mooie bar dame en even later komt er een pooier van de balkan met nog een paar vrouwen pas op als ze vragen voor iets te drinken dit kost je 30 euro als ze de fles aanraken zit je er al aan vast.
                                  je kunt meegaan voor een strip show dit zou inhouden strip lapdance etc voor 50 euro meer als een lauwe stripshow word het echter niet meer ze blijft je wel gek maken voor nog 50 euro voor een pijpbeurt dit zou dan de duurste van mijn leven zijn dus maar voor bedankt.
                                  en bevalt de louche sfeer je helemaal niet en je denkt weer na buiten te kunnen gaan na je drankje gedronken te hebben en geen keuze gemaakt te kunnen hebben dacht het niet dan moet je eerst even aan de joegoslavische vriend 50 euro betalen om weer weg te komen.
                                  zo niet gaat de deur op slot en veel tramelant dus begin er niet aan als iemand je een uitgestorven winkelcentrum probeert binnen te loodsen draai om of het gaat je geld kosten.

Commentaar

Re: Spanje: Canarische eilanden, Gran Canaria

Ben in Gran Canaria in Playa del Ingles na een fijngevoelige intuitie bij Salon Claudine beland. Uitstekende club, vriendelijk, veilig en fantastische mooie meiden, stuk voor stuk. Voor 150 euro Rosauria (van Bulgaria, blond, mooie en DD cup, puur natuur) een uur lang mogen bewerken. Hetgeen zeer relaxed ging, in Nederland deze ervaring nog niet kunnen evenaren.

http://www.salonclaudine.com

Commentaar

http://serviciosx.com/

voor voornamelijk gran canaria!
                                      Dames die echt van topkwaliteit zijn!
                                      2008 daar was supergeil!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door bukkake-boy Bekijk bericht
                                        http://serviciosx.com/

voor voornamelijk gran canaria!
                                        Dames die echt van topkwaliteit zijn!
                                        2008 daar was supergeil!
                                        www.laguiax.es
                                        Een goede site voor begeleiders contacten, vooral voor Gran Canaria. Het is super search, forum, foto's en telefoonnummers van meisjes en huizen van ontspanning.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door koos-42
                                          Weet er iemand of er nog steeds iets te beleven valt in de Hoogste duinen bij Playa des Ingles. 2 jaar terug was hier een Nederlands stel waar lekker mee te rotzooien viel.
                                          Nou in de duinen is genoeg te beleven, komen er net van terug, maar wat ook een absolute aanrader is een nieuw erotisch swing cafe,welke we hebben bezocht in de cita de kelder. De naam sprak ons wel aan, fun4@all, we dachten das wel iets. nou....we kwamen binnen, pff wat een mooie tent, kamers met massage douches, vriendelijke rondleiding, en een bardame...wow, verder mooie bar luxe lounge room en belangrijk.toen, leuke mensen.
                                          wat ons vooral na een leuke avond opviel, was de zeer vriendelijke barprijzen,kijk, zo blijft een avondje lekker geilen ook nog eens leuk!

we komen der zeker nog eens terug.........

Commentaar