Armenië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Armenië

Hallo vrienden,
    Ik kan hier nergens iets vinden over Yerevan in Armenië.
    Schijnt anders wel de moeite te zijn.
    Iemand info?
    Bedankt
    Ruly

yerevan

Hoi vrienden,
    Ik heb in juni een reisje naar yerevan voorzien. Bij mij in de buurt is er een car-wash uitgebaat door armeniërs. Zij beweren dat er veel te zien is en dat er veel mooie vrouwen heel ver gaan om iets te kunnen verdienen. Niemand kan mij hier echter iets over vertellen. Please laat mij iets weten want de tijd dringt. Als er echt niets te beleven valt ivm onze hobby, dan kies ik wel een andere bestemming, maar het is een kwestie van iedere maal eens iets anders te zien, ik zoek ook altijd een bestemming waar je iets van de omgeving kunt zien.
    Groeten Ruly

Commentaar

Re: yerevan

Yerevan is een prachtige stad met vele terrasjes. Het eten is er mediteraan, goed en goedkoop (zoals alles daar). Er is veel schoons te vinden maar daarvoor moet je wel een beetje ingevoerd zijn in het nachtleven.
      Eens in de week komt een vertegenwoordiger van de Armeense ambassade uit Belgie over naar Amsterdam om je paspoort van een visum te voorzien.

Mister Spontaan

Commentaar

Re: Armenië

Idd. vorig jaar sept. kwam ik in Bulgarije een weleldwijf tegen
        Zij bleek uit Yerevan te komen, was gezellig in de omgang, en heel vrij.
        Helaas was zij al bezet, door een kerel die zich bezig hield met duistere praktijken.
        Hij kon vaak agrasief worden als je te lang praatte met haar.

Weet iemand van jullie een goedkoop vlieg-ticket er heen ?
        Dan ga ik er ook eens kijken

Thei.

Commentaar

Re: yerevan

Oorspronkelijk geplaatst door wplas1
          Voor het eerste gedeelte ben ik het met mr. spontaan eens, het is een pracht stad en het kost geen fluit. Het tweede gedeelte klopt niet. Je kunt gewoon op het vliegveld van Yerevan een visum kopen dus er komt helemaal niemand van de ambassade langs. Vergeet niet om zo'n $ 35.-- dollar apart te houden als je weer vertrekt want anders kom je het land niet uit. Dit moet je bij een speciaal loket op het vliegveld betalen en het betaalbewijs aan de incheckbalie overhandigen.
          Als je niet bevriend bent met de Armeense maffia of belangrijke zakenmensen kent (in principe is dat hetzelfde) dan valt er op het gebied van vrouwen geen ene malle moer te beleven. De meeste vrouwen lopen wel de hele dag te pronken op straat, zijn over het algemeen erg slank en zien er prachtig uit. Spreken geen woord over de grens. Gastvrijheid van de Armeniers is enorm groot. Kijk echter wel uit. Mannen nodigen je makkelijk uit bij hun thuis en moeder de vrouw zal zorgen voor een uitgebreide dis en rijkelijk veel drank. Gastvrijheid gaat zelfs zover dat Pa zijn dochter aan je aan kan bieden. Dit is echter een truc om je vriendschap en fatsoen te testen. Neem je haar aan dan heb je echt een probleem !! Lange messen dat ze daar hebben ......
          In Yerevan aan het grote plein met de vele terrassen is het `s avonds een parade met mooie vrouwen.
          Die zijn niet uit op betaalde dates dus verspil je moeite niet.
          Grootste probleem: de taal. Sommige jonge meiden spreken wat Engels maar velen niet.
          Bij dit plein is ook een disco, je kan het niet missen.
          Daar lopen wel jonge dames en oudere dames die na oogcontact wel in zijn voor betaalde sex.
          Niet meer dan 50 euro bieden en geven, dat is daar al een vermogen!
          Gek genoeg is pijpen vaak geen standaard handeling daar!
          En neem je eigen condooms mee, lastig of niet te krijgen daar en de dames hebben ze zeker niet bij zich.
          Je mag ze gewoon mee naar je hotel nemen of soms neemt de dame jou mee naar haar huis! Dat vind ik nooit zo prettig: je weet maar nooit, liever mijn eigen vertrouwde hotelkamer.
          De dames zijn ijdel, charmant en mooi!
          De dames in de disco zijn benaderbaar, andere dames ook maar dat lijd zelden tot een sexdate, ze spreken wel af met je voor bezoekjes, rondwandelingen enz maar tot sex komt het niet. Dus als je daarvoor gaat verspilde moeite om met de gewone dames te daten!
          Groetjes,
          Erasmusmc

Commentaar

Aan het werk...
          X