Rusland: Moskou

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Rusland: Moskou

anderhalf jaar geleden in Moskou geweest en ook daar is zeker wel wat te vinden,in het hotel waar ik was zaten beneden soms dames die je voor een uurtje mee kon nemen,een keer zat er een knappe blondine van 22 en met haar heb ik best een wild uurtje beleefd,alles met condoom maar ze ze tongzoende en liet zich vingeren,hoeveel ik er voor heb betaald weet ik niet precies meer.

S'avonds in de metro stations lopen er ook dames in 1e instantie lijken ze te bedelen om geld(maar daar zien ze te er mooi voor uit)als je daar op ingaat vragen ze je of je meegaat,zo moest ik kiezen tussen een blondine en een donkerharige en heb uiteindelijk voor de blondine gekozen en daar had ik geen spijt van,ze was echt heel lief en mooi en was misschien net 18 maar zou ook goed jonger geweest kunnen zijn(niet jonger dan 16 in ieder geval).De politie daar verjaagd wel de tippelende meisjes en je moet wel een beetje uitkijken voor ongure types zeggen ze maar ik heb daar eerlijk gezegd geen last van gehad

Hallo omdat ik voor 50% in Rusland woon en 50% in Nederland, zal ik jullie mijn ervaringen in Rusland meedelen.
    Allereerst Moscow, deze stad is vergeven van de prostitutie, vergeet de clubs, striptease bar´s, deze zijn erg prijzig(start vanaf 100$ per uur).
    Je hebt ook de line up op straat, je gaat met je taxi chauffeur, naar de bekende plekken, en uit het niets verschijnen 20 tot 30 dames per lokatie, sommige dames zien eruit als topmodellen, prijzen liggen op 100$ voor de komplete nacht.(dit systeem werkt het beste als je iets russisch spreekt)

Het beste is naar de bekende ontmoetings plaatsen te gaan zoals night-flight en de boar house, de boar house is voor ons Nederlanders denk ik de beste plek, de dames zijn echte model look alikes en de prijzen liggen ook hier op 100$ voor de hele nacht, sommige ladies spreken hier ook engels.
    Het is een gewoon cafe, geen entree, binnen lopen ± 50 meisjes van 18 tot ±25, te wachten op klanten.

Drank heeft hier ook nog normale prijzen.

Het enige nadeel in Moscow voor buitenlanders is dat deze meestal in Hotel´s verblijven, dit kan problemen opleveren als je met je meisje naar je kamer wilt, de beveiliging kan dan overnachtings geld vragen, dit verschilt per hotel(dus betaal de dame pas op de kamer)
    Het beste kun je in Moscow een prive appartament huren(kost niets meer als een hotel), je hebt dan geen gezeur meer.

Betaalde sex in de Russische provincies is aanzienlijk goed koper, de prijzen lagen in maart op vanaf ± 3 euro per uur, dit is goedkoop, maar je moet haast Russisch kunnen om de dames te vinden, het beste kun je taxi chauffeur vragen voor een line up.

Als iemand meer info wil hebben over Russische dames stuur me maar een berichtje.

Groeten Hunter

Commentaar

Aangezien mijn Russisch "wat" roestig is sinds het einde van de koude oorlog heb ik maar even een linkje toegevoegd voor de vertaling. Als je geen engels kan dan is dat erg rot voor je! Je moet namelijk de vertaling naar het engels kiezen.

http://babelfish.altavista.com/translate.dyn

Zo en nu zijn de niet russisch sprekende Ruslandgangers ook weer even zoet. ;D
      Veel plezier en schrijf even een berichtje hoe het was!!!!
      Ik ben wel heel erg nieuwsgierig!
      Vanaf 3 euro, kellere!

Gegroet,
      Kuieren

ps
      Geweldige verwijzing Hunter!!!!
      ©kuieren +

Het gebruik van de zoekfunctie op dit board kost niets en doet ook geen pijn!

Commentaar

Okee dan, vorige week in Moskou geweest voor de vierde keer. Ik wist al dat nachtclub Nightflight een goed adres was (op Tverskaya) maar van The Hunter las ik over de Boarhouse. Dusss, heb aan allebei een bezoekje gebracht met 6 mannelijke collega's. Wat een tent zeg....is Amerikaans van opzet en je schijnt er te kunnen eten maar daar kwamen we niet echt aan toe..
        Er waren zeker meer dan 80 vrouwen, van 18 tot 45. En, allemaal 'amateurs'..niet te geloven. Als westerse man voel je je gewoon Tom Cruise ofzo. Het mooie is, ze zijn geen geld troggelaars zoals op zoveel plaatsen maar houden van lol maken. Vrouwen in de boarhouse zijn op de schaal van 1 tot 10 van 6 to 8, voor 9 en 10 moet je in de Nightflight zijn. Maar alle waar voor zijn geld, zeg maar..Ik kreeg in de Boarhouse een aanbieding voor een trio met 2 X een 8, voor 150 dollar. Niet voor een uur, maar de hele nacht! Ajajaj...aangezien mijn mede-jagers nog naar de Nightflight wilden, heb ik pikmans maar even in een bak ijs gehangen en ben meegegaan. In de Nightflight waren ongeveer 25 dames, was al laat. Normaal zijn er zeker 50 tot 100. Stom eigenlijk, had eigenlijk niet zo lang moeten wachten want lang wachten = veel drinken..Uiteindelijk een 9 meegenomen naar mijn hotel, Sheraton Palace, voor een wat ze in Amerika noemen GFE (girl friend experience) voor 100 dollar. Moskou is mijn absolute nummer 1, maar volgende keer een appartement. De meeste hotels zijn niet echt gastvrij voor vrouwelijke bezoekers....

Commentaar

Beste mensen,

ik ben oa. ook in 99 in Ukraine geweest..Kiev en Krim.

Over Moskou ZELF weet ik niet veel(kennis is er wel geweest )..echter kan ik je zegen dat in de Oekraine de dames zeer zelf bewust zijn en de tijd dat je voor een spijkerbroek "plat" ging IS NIET MEER!!!
          Als je een leuke aantrekkelijke dame wilt hebebn voor een uurtje of wat moet je toch al snel € 50-80 neertellen...zeker in Kiev.

Denk dat dat in Moskou bij clubvrouwtjes nog wel meer zal zijn!!!!
          Luxe is er immers in overvloed voor de maffia. En geloof mijn....deze vrouwen zijn ECHT wat gewend.
          Veel clubs zijn zelfs duurder dan bij ons.

voor de goede orde...ik heb het NIET over straatmeiden of onervaren plattelands-meidjes....;-)

Ik neig er dus naar om al deze verhalen af te doen als "broodje aap"...zeker de laatste paar jaar.
          Moskou en ST.Petersburg behoren al sinds jaar en dag tot een van de DUURSTE wereld steden!!(samen met Tokio)

Geile Limbo.

Commentaar

Ik kom dus nog steeds regelmatig in Rusland.
            Inderdaad is er een klasse meiden die uitsluitend met russische maffia omgaat en niets met ons arme sloebers te maken wil hebben, maar die kom je toch niet tegen.
            Het is belangrijk om te zeggen dat ik in Rusland nog nooit een 'professionele prostituee' heb gezien, 99% van de dames die ik daar ben tegengekomen doen het 'erbij' om wat harde dollars te verdienen. Dat is niet naief van mij, ik werk met veel russen die dat beamen.
            Elk jaar in Juli ben ik in Moskou op de olie expositie daar en elk jaar barst het daar van de 'gewone' dames, tolken, serveersters etc die een westerse man erg interessant vinden en die je voor een diner ofzo je bed in krijgt. Maar eerlijk gezegd snap ik niet waarom iemand dat zou willen; ben je uren bezig om iemand je bed in te lullen, terwijl je voor 100 dollar de hele nacht een geweldig aardig, intelligent en knappe vrouw mee kan nemen naar je hotel in de Nightflight of Boarhouse!!
            Een beetje diner kost ook al 100 dollar, so what's the f'ing use? En neem van mij aan, die 100 dollar is beter besteed dan in Nederland....enthousiaste vrouwen, die Russinnen!!! ;D

Commentaar

Ik kan me voorstellen dat mijn reactie bij sommige mensen een verkeerd beeld heb geschetst. Het zit als volgt; ik kom met enige regelmaat daar, en ondertussen heb ik de taal ook redelijk eigen gemaakt. Het is voor mij gemakkelijk om daarom vrouwen op straat aan te spreken (hoewel dit in het Engels ook geen probleem moet vormen). Dit heeft misschien met mijn instelling te maken: geen hand vol maar een land vol. En een buitenlandse man (zowiezo intressant) die ook nog een dure, weliswaar gehuurde, BMW rijd ("inmarka" zoals zij dat noemen (buitenlandse wagen is daar een teken van $$$)). En geloof mij, dat verhaal dat ze voor een Levi's plat gaan is onzin, maar als je op die manier er bent scheelt een heleboel.

Maar zoals ik al zei, hou het bij leuk contact. Het is misschien niet voor iedereen weggelegt, maar ik heb al redelijk wat russische commune flats van de binnenkant bekeken, en ook andere gesprekken gehad met verschillende vrouwen, maar waar het op neerkomt grofgezegt: Russen zijn alleen maar dronken, en de vrouwen willen daar het land uit. Dit is echt geen onzin.

Commentaar

John en Kuieren,

Er zijn slechts 2 belangrijke, permanente congressen in Moskou die je moet onthouden:

1. Nightflight
                2. The Boarhouse.
                dan komt alles goed... ;D

Moskou is Brazilie maar dan dichterbij.

En Eddy, kan me goed voorstellen dat je succes hebt met een BMW en de Russische taal..Als ik zeg dat ik in de olie industrie werk (Neft Y Gaz), denken ze meteen dat ik een goede man voor ze ben, haha!
                Misschien komen we elkaar eens tegen...twee scoren meer dan 1! Huur je een appartement of hotel?
                Zou graag volgende keer een appartment huren nl, ivm de beveiliging.
                Spasiba!

Commentaar

ook ik werk in Rusland (al twee jaar). Heb nog weinig ervaring met betaalde sex aldaar. Alleen 1 keer in Siberie een meisje voor 1000 Roebel op mijn hotel kamer gehad voor 1 uur.

Het is waar dat de meisjes in Moskow fikse prijzen vragen. Althans in het Novotel waar ik vaak zit kan je dames ontmoeten in de bar in de basement. Vele mannen die ik heb gesproken (ik heb helaas niet de kans gehad er heen te gaan) zeggen dat mooie vrouwen vaak aan het begin van de avond (na 22:00) 200$ vragen. Dan moet je de dame ook nog eens als gast meenemen naar je kamer (via de receptie dus) en dat kost ook nog eens 1000 Roebel (wat op je rekening komt te staan ;D ) . Maar standaard prijs in de Novotel (nabij airport Sheremietievo 2) is 100$.

Ik weet dat veel meisjes "commuten". Ofwel ze werken in rijke plaatsen (vaak olie plaatjes) waar ze 1000 tot 1200 Roebel per uur vragen (ongeveer 35$). Van Russische collegas hoor ik dat dit DUUR is. In een plaats als Archangelsk betaal je 300 Roebel voor een uur (wat dus ongeveer 10$ is ...). Bovendien schijnen de vrouwen in Archangelsk ook weer boven natuurlijk mooi te zijn. En ik begin het toch echt te geloven want ik heb erg mooie vrouwen gezien in Rusland.

Van andere collegas (ja iedereen gaat naar de hoeren en heeft een vriendin naast z'n vrouw) hoor ik dat de straat meisjes in Moskow weer meer normale prijzen vragen. Ik hoor dat in Lenin street (of iets dergelijks) veel leuke tippelmeisjes zijn te vinden. En ja natuurlijk taxi drivers vragen. Ik heb nog geen gekke dingen gehoord maar zelf zou ik daar mee oppassen.

Veel mooie vrouwen in Rusland. Het is een interessant land maar een ongelooflijke zooi. Maar alles beter dan Groningen natuurlijk want daar raakt men onwel als men de publieke vrouwen buurt betreed tegenwoordig ...

Commentaar

Als je in Moskou of in Kiev bent kun je beter een apartement huren voor de tijd dat je daar vertoeft.
                    De apartementen zijn meestal in het centrum gelegen en het scheelt een behoorlijk stuk in prijs.

In Kiev kun je een goed apartement huren tussen 30 en 75 dollar per nacht.
                    In Moskou kun je ze huren tussen de 35 en 75 dollar per nacht.
                    De prijs varrieert natuurlijk van het aantal slaapkamers en de comfort die je wenst.

Je kunt natuurlijk ook gek doen en een apartment huren tussen de 75 en 250 dollar per nacht. Het is maar wat je wilt.

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat je zovel in Kiev alsook in Moskou een goed apartment kunt huren met twee slaapkamers voor 50 dollar per nacht.

De meeste apartementen zijn voorzien van permante bewaking en het kost je geen fluit als je iemand anders mee neemt in je hok ;D 8) ;D
                    Verder zijn ze meestal vorzien van alle gemaken zoals Telefoon, televisie, stereo video en eventueel een computer met Internet.
                    Bij het reserveren kun je je wensen achterlaten.

Als je een goed adres nodig hebt voor het huren van een apartement moet je me maar een mailtje sturen of een berichtje achterlaten.
                    Gegroet.

Commentaar

vanwege mist kon ik twee dagen achterelkaar niet in Moscow landen. Moest zelfs uitwijken naar Nizhny Novgorod. Na twee dagen tot laat 's avonds de hele dag op het vliegveld te hebben gewacht was het welletjes. Wij namen het duurste hotel in Nizhny Novgorod (Volna Hotel) en vroegen aan de barman hoe laat de meisjes kwamen. Het was zondag avond en ze zouden niet komen. Maar hij kon wel even bellen. 15 minuten later kwamen er 4 bloedmooie meiden binnen. Ik als organisator kreeg eerste keus maar kon niet zo snel beslissen en toen hadden de andere heren al een keuze gemaakt. Ik kreeg een zekere niet onaantrekkelijke superlange dame (Tanja) maar ze was wel al 32 (de anderen waren 21). Stom stom stom. Maar was wel leuk maar toch heb ik het gevoel dat ik nog heel veel moet doen daar in Nizhny N.

50$ koste het voor een uur.

Binnenkort ga ik wat vroeger dan normaal naar Moscow en ga dan naar Hotel Rossija. Enorm hotel en de meisjes bellen zelf naar de kamer is mij verteld.

Rusland ....... wat een mooie vrouwen zijn daar ....

Commentaar

hotel rossija is nogal een probleem als je een meisje wilt meenemen dat niet door de hotel pooiers gerund wordt, en de keuze aan de hotelbar is nogal beperkt.
                        met hulp van de dames die in de tweede biertent rechts van het entree werken is het mogelijk de meisjes
                        via een andere entree binnen te krijgen, ( kost een biertje of zo )dus jij gaat gewoon op je kamer en een paar minutjes later is je visite er ook
                        op de 8te verdieping kremlin kant zijn trouwens de mooiste kamers

Commentaar

na een wereldse pijpbeurt (zc ....) in Siberie een zeer slechte ervaring gehad in Moscow waar ik een meisje via een nummer in de Moscow Times naar het Novotel liet komen. Nadat ik een fee van 1040 roebel aan de desk heb betaald ...... om het kind mee naar boven te mogen nemen begon de ellende welke ik jullie zal besparen. Was ook nog veel geld kwijt. Heb haar na 5 minuten de deur uitgezet. Nu nooit meer iemand langs laten komen waarvan ik niet weet wie er komt.

Leuker was de ervaring op Leningradska street (ofzoiets). Als je bij Sherimietievo 2 voorbij het Novotel rijdt krijg je op een gegeven moment (na 3 km ofzo) een weg naar links. Deze weg loopt helemaal naar het centrum van Moscow en hier begint ook op een gegeven moment de metro. Omdat dit ook de weg is naar St Peterburg is er veel verkeer en staan er echt honderden meisjes langs de kant van de weg verstopt. Zichtbaar langs de weg staat meestal 1 meisje die alles regelt. Je rijdt naar haar toe en verteld haar dat je een meisje zoekt voor de hele nacht (kost 100$). Ze roept dan "sto dollare! sto dollare!" en meisjes die daar wel trek in hebben gaan in een rijtje staan voor de koplampen van de taxi. Dan kan je er 1-tje uitkiezen of verder rijden naar het volgende groepje meisjes.

Russinnen kunnen erg knap zijn maar ik heb gevonden dat als je een knappe Russin wilt je beter naar het platteland in Groningen kunt gaan naar 1 van de sexhuizen want de kwaliteit is momenteel bijzonder hoog.

Commentaar

verslag van wat avonturen in het ruige Moscow. Voor de avonturier is Moscow het Walhalla. De stad is uitgestrekt en louche maar bied wel vele kanzen voor de liefhebber van mooie jonge meiden.

Als basis had in voor twee dagen hotel Sovjetski wat aan de Leningradkaya ligt vlakbij metro station Dynamo. De metro is erg makkelijk en brengt je enorm snel door de hele stad heen. Bij elk metro station heb je een conglomeraat van winkels, restaurants, bars en straatventers en .....

De eerste dag gingen wij op pad al in de middag rond 15:00. We huurden een taxi voor 500 roebel en die bracht ons net buiten de stadsgrens op de Lenigradskaya waar over een langgestrekt stuk van deze 4 baansweg (in 2 richtingen) madams staan opgesteld. Je rijd er naar toe en ze geeft aan waar je heen moet rijden. Dan telefoneert ze een andere meid die verderop opgesteld staat.. Eenmaal aangekomen gaan de meisjes in een rijtje staan. Erg lelijke meiden overdag. Echt louche en ik vond er een erg linke sfeer heersen met al die jongens die er ook rondhangen. Die mensen zitten dus de hele dag een beetje in autos langs de kant van de weg sigaretjes te roken. Dus je kan je wel voorstellen hoe die meiden eruit zien. Ik koos niemand maar mijn compagnon koos een aardig uitziende Oekrainse van 27 jaar. Hij betaalde 150 dollar en bleef helemaal van 15:00 tot aan de volgende ochtend 10:00. Hij spreekt al aardig Russisch en het klikte wel. Gaat erg relaxed. Ik ben nog een uur langs geweest om een paar rum colas te drinken en ze gingen ook uit eten enzo. Hij had een goede keus gemaakt toch wel ...

De volgende dag weer wezen kijken maar de meiden zien er mij te ruig uit. Dus wij naar de Boar House (Chesterfields, Metro station Kurskaya, er recht tegenover). Dit is meer een gewoon (expat) cafe waar working girls rondlopen. Wij waren er vrij vroeg, tussen 21:30 en 22:15. We konden eigenlijk toen niet echt opmaken wie er nu working girls waren. Dus snel terug naar het hotel omdat er beneden in de kelder een striptent (Monte Carlo) zit en ik wist niet zeker of deze meiden ook te huur zijn. Mooie meiden maar ze komen na elke dans een kleine prive show geven en dan moet je weer een fooi in de broek stoppen. 1 meid gevraagd of ze ook mee ging naar de kamer maar ze zei dat ze alleen danste. Toen snel wegwezen want ik was al 400 roebel minder zwaar.

1 van de portiers wilde wel wat voor ons regelen. 20 minuten later kwamen 3 meiden op 1 van onze kamers. Eigenlijk maar 1 leuke en die kreeg ik gelukkig. Mooie meid van 20 jaar maar ik kreeg niet echt waar voor mijn geld (betaalde 100$ voor 2 uur). Mijn compagnon was nog minder tevreden.

Toen zijn wij rond een uur of 02:00 richting metro station Dynamo gelopen. Eerst nog meer gezopen in 1 van de kleine bar discos aldaar. Bij deze zomerse temperaturen heb je daar kleine terasjes buiten. Daar zitten allemaal meiden en de "madam" staat langs de kant van de weg. Als autos stoppen dan komen de meisjes naar de straat toe en doen een "line-up". Er stonden ook een aantal gewoon langs de kant van de weg zonder zich te verstoppen. Rond een uur of 03:00 liep ik naar een blond jong (20 jaar) een beetje mollig meisje met een beetje een Scandinavisch uiterlijk die langs de kant van de weg stond. Voor 100$ mocht ik haar 3 uur meenemen. 150$ mocht ik haar de hele nacht. Maar ik wilde alleen maar even van haar proeven eigenlijk. Geweldig lief meisje met een lief knap gezicht, waarschijnlijk nog maar net bezig om zo wat geld te verdienen. Zoenen vol overtuiging, pijpen zonder (ik voelde mij weer even een tiener). Gaf haar nog 1000 roebel fooi .... en ja ik heb een foto van haar gemaakt!. Hoeft niet maar het is wel normaal enige fooi (paar honderd roebel) te geven omdat de meisjes vaak een taxi moeten huren om weer terug te komen.

Tja, Moscow is een ruige stad met veel ongelijkheid, ongerechtigheid maar met als leuke bijkomstigheid voor een overtuigd jager de soms mooie jonge meisjes nabij metro stations (er zijn ook lelijke bij natuurlijk). Dus wel een paradijs voor de liefhebber. Je kan dus voor 150$ een meisje voor de hele nacht meekrijgen en er zijn er bij die waar voor je geld geven. Na deze ervaringen kan ik dus aanbevelen om rond metro station Dynamo te gaan zoeken ..... happy hunting!

Commentaar

Beste Rusland gangers ne vooral naar Moskou.
                              Reis sinds 1,5 regelematug naar Moskou.
                              Aanbod is inderdaad groot erg de prijzen verschillen nogal van de voorgangers.

Ik ken clubs http://www.fantasys.nu/08/01.html met als uitschieter deze Voctoria waar het $50 per uur is ( dus 45 Euro) Alles erop en ook weer eraf ;D
                              Zeer grote assortiment wel een keer kon ik kiezen uit^36 !! jaja echt waar.

Nightlife clubs zijn uitstekend om dames op te pikken echter duur. Minimaal willen de dames $250 per nacht.
                              Drankjes in de club ong 10 Euro. Zoals beschreven echte look a like van filmsterren. BEAUTIES.

Op straat oppikken kan, maar oppassen voor overvallers.
                              Als je loopt op de grote straat van Moska -Tverskaya straat richting Kremlin kom je na 22.00 zoveel fruit tegen dat Flipje in Tiel niet kan verwerken.

Echte tippelaars veel op weg van Vliegveld naar Moskou.
                              (Nog)Geen ervaring hiermee.

Indien er vraag is kjan ik nog wel teintallen sites vermelden waar je de dames prive kunt bestellen Bijv:
                              http://www.escort.cz/new/view/list_s...&Snr=100&Ppg=0

Sorry er is geen kortere link 8)
                              Ik hoor het wel!

Oorspronkelijk geplaatst door beffman69
                              Hallo Allemaal!!!

Iemand vanavond naar BNN op nederland 2 gekeken? 8) Mooie reportage over het nachtleven in Moskou. Hier werden onder andere de diverse night clubs besproken en ook de line-up (altijd weer prachtig om te zien) kwam aan bod. Voor meer info kan ik slechts verwijzen naar http://www.bnn.nl
                              Helaas moet ik donderdag weer naar Kiev en niet naar Moskou. Maar ook daar zal ik me zeker vermaken. 8) ;D 8)
                              Gegroet...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Joe
                                Nou ,dit mag even geupate worden, het Rusland verhaal.
                                Geïnspireerd door eerdergenoemde sites zelf nog wat verder op zoek gegaan naar 'het Russische' en kwam daarbij nogal wat plaatsen tegen die ik jullie niet wil onthouden.

Zo zijn er allereerst de veelal erg uitgebreide sites:

- http://www.moscowgirls.ru
                                - http://love.onweb.ru
                                - http://dolls.nu
                                - http://www.intimcity.ru
                                - http://girls.ruhost.ru
                                - http://publichouse.ru
                                - http://www.qween.ru
                                - http://www.ston.ru

... Enkele homepages:

- http://linavip.nm.ru
                                - http://be-mine.ru
                                - http://www.hitt.ru
                                - http://www.superlove.fatal.ru
                                - http://ws77.boom.ru

... En in het bijzonder een kleine greep uit al dit lekkers...

- http://dating.omen.ru/nph-love.ple?f=ushow&f_id=325141(
                                - http://dating.omen.ru/nph-love.ple?f=ushow&f_id=342399(
                                - http://dating.omen.ru/nph-love.ple?f=ushow&f_id=310300(
                                - http://dating.omen.ru/nph-love.ple?f=ushow&f_id=328780(
                                - http://dating.omen.ru/nph-love.ple?f=ushow&f_id=330752(

- http://www.intimcity.ru/persons.php?sex=F&id=4940(
                                - http://www.intimcity.ru/persons.php?sex=F&id=5930(
                                - http://www.intimcity.ru/persons.php?sex=F&id=6337(

- http://www.hitt.ru/13.html(
                                - http://www.hitt.ru/14.html(
                                - http://be-mine.ru/01/02.html(
                                - http://www.ston.ru/list.php?foto=p10...????&link=1052(

- http://www.otsos.ru/st/bids/1267.htm(
                                - http://www.otsos.ru/st/bids/1482.htm(
                                - http://www.otsos.ru/st/bids/1434.htm(

- http://publichouse.ru/ankets/1054204326.html(
                                - http://publichouse.ru/ankets/1066733338.html(
                                - http://publichouse.ru/ankets/1064504408.html(
                                - http://publichouse.ru/ankets/1o62151454.html( ('o'='0')

Helaas ben ik zelf nog nooit in Moskou geweest, maar als er iemand is die ooit nog 'ns een reisgenoot zoekt, ik houd me van harte aanbevolen.

Of misschien dat er bezoekers van privehuizen, clubs of raamprostitutie zijn die in Nederland werkzame dames kennen die enigszins lijken op bovenstaande vrouwen??

Want tsjezus zeg, wat een schoonheden... eigenlijk ongelooflijk gewoon...

Commentaar

Het is al jaren een bron van grote zorg in Rusland,
                                  waar zeker de Staat zich mee wil bemoeien: de bevolking die afneemt.
                                  Een beetje erotiek kan dat wellicht verhelpen, hoopt men dan.

http://www.indexmundi.com/russia/birth_rate.html
                                  10.09 births/1,000 population (2003 est.)

http://www.indexmundi.com/russia/death_rate.html
                                  13.99 deaths/1,000 population (2003 est.)

http://www.indexmundi.com/russia/pop...owth_rate.html
                                  -0.3% (2003 est.)
                                  Vergeleken met Nederland:
                                  +0.5% (2003 est.)

~ Komkommer
                                  People who buy a drill, don't need a drill. They need a hole.

Commentaar

We zijn in Moskou geweest, het was echt GEWELDIG.

Toevallig zaten wij in een hotel (Russija) waar zich in de kelder een aantal interessante tevens erg nette uitgaans gelegenheden bevonden, we hoefde het hele hotel niet uit!

Als je bij de oost ingang naar binnen gaat moet je meteen rechts met via een stenen trap naar beneden, eerst kom je dan een massage (gewoon) studio tegen en als je even door loopt kom je bij een soort striptease barretje waar de dames meer doen dan alleen acrobatische kunstjes........

Eenmaal binnen even lekker wat drinken, de dames, ong. 15 stuks, allemaal even prachtig met van die kleine strakke kontjes, komen vanzelf naar je toe waarna je of kunt blijven kletsen met een drankje of naar achter kunt gaan voor een private show of een ALLES er op en eraan behandeling waar overigens erg veel tijd voor uitgetrokken wordt vanaf 35 dollar.

Als je voor 200,00 dollar naar achter gaat dan maak je iets onvergetelijks mee....... :P :'(

Mochten jullie nog vragen hebben post ze dan gewoon en dan zullen wij deze beantwoorden.

Commentaar

Hotel Rossija, is dat dat mastodont-hotel vlak
                                      naast het rode plein/Kremlin ?

200 Dollar is wel een smak geld in Moskou.
                                      Wat kreeg je daar dan voor en hoe zagen
                                      de dames er uit?
                                      (en spraken ze engels?)

Commentaar

Voor de liefhebbers: Exile.ru: http://www.exile.ru/181/181112301.html
                                        (sorry - ik zit achter een frans toetsenbord waar ik de weg minder goed ken dan tussen een paar lelieblanke dijen...) (net 30 sec naar die stomme haken zitten zoeken...) Afin: Exile onderhoudt een lijstje kroegen met kans op wip. Verhaalt ook beeldend van ontmoetingen met betaalde liefhebsters.

YMMV
                                        Groente,
                                        Befke (die meestal in Limburg rondhangt)
                                        Whoremoans. Just whoremoans.
                                        B'dum tsch ®

Commentaar

Na een weekend in Moscow te hebben verbleven heb ik gereageerd op een advertentie in "The Moscow Times".
                                          Er staat niet zoveel adv. in zoals in Exile" maar goed, nood breekt wet. ;D
                                          Na wat gebelt te hebben naar zowel privé als prof escort agentschappen heb ik een afspraakje gemaakt bij Tamara. Geen nood, telefoonnummer kan hier niet vermeldt worden maar zend me maar een PM.
                                          Ze was ouder dan 28 zoals ze eerst zij aan de telefoon (ik denk rond de 35) maar een mooi lichaam met een goddelijk grotje.
                                          Alles gebeurt safe bj deze dame, ook oraal met condoom. Ik had juist Tamara gekozen voor de veiligheid want ALLE andere privé meisjes gebruikten GEEN condoom voor oraal of vaginaal contact

Voor 200$ bleef ze de hele nacht en werd er plezier gemaakt van 's avonds tot 's morgens.

Ging 2x na de sex naar de badkamer voor een douche.

Even wat randinfo:
                                          ALLE medicijnen zijn dus zonder voorschrift te koop in Moscow (Rusland algemeen). Zelf Cialis 20mg en Viagra 50mg gekocht (elk 4 pilletjes voor 6000 roebels.

Verdere vragen beantwoord ik graag in dit forum. (en enkel in dit forum, behalve het telefoonnummer)