Polen: Gdansk

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Polen: Gdansk

Boys,
    Onlangs in de fraaie stad Gdansk geweest. Ben in het centrum binnengestapt in de club Cabaret, waar af en toe een stripteasetje wordt opgevoerd. Ik kon van een van de vele jonge dames een priveshow krijgen van 10 minuten voor 30 of 35 Euro, 125 Zloty, maar daar heb ik feestelijk voor bedankt. Ik ga dat niet neertellen voor iemand die zich op de maat van de muziek uitkleedt.
    Opgepikt door een taxichauffeur aldar, die me bracht naar de club Hades. Entree 20 Zloty is 5 Euro. Heerlijke dame, Natialia uit de Ukraine, 27 jaar oud, maar zag er 10 jaar jonger uit, lief, strak in het lijf, 1 uur voor 190 Zloty is 47,50 Euro. Eerst douchen en daarna het uur gezellig vol maken op bed. Helaas niet zoenen.
    De volgende avond dacht ik het kunstje nog eens te herhalen, maar toen trof ik Ola, uit Gdansk, een prachtige meid, die helaas niet op al mijn wensen in ging. Sommige dingen wilde ze wel doen, maar dan tegen meerprijs. Dan wil je eigenlijk ophoepelen, maar je hebt al betaald, uitgekleed, gedoucht en dan lig je in je nakie op bed. Dan neem je maar voor lief wat er overblijft. Uit balorigheid heb ik het zo lang mogelijk opgehouden. Ik heb naderhand ook over haar geklaagd bij het management.

Re: Polen - Gdansk

Ik ben net terug uit Polen.
    Ik was in Poznan en had al een beetje gekeken op odloty.pl en roksa.pl of er iets te beleven is voor een wandelaar.
    Er zijn veel laaggeprijsde aanbiedingen, 20 euro voor een uur, of dat ook wat is kan ik niet beoordelen. Het is gewoon niet gelukt iets af te spreken.

Aanbiedingen genoeg maar helaas maar weinig met iemand die ook Engels of Duits spreekt.
    Probeer maar eens een adres in het Pools te onthouden. Dat lukt mij niet.
    Veel aantrekkelijke aanbiedingen maar contact leggen is lastig, telefoons worden vaak niet beantwoord.
    Dan maar eens naar de plaatselijke nachtclub.
    Een ongezellige boel met zelfs naar westerse begrippen hoge prijzen en een dame achter de bar die alleen Engels spreekt als er betaald moet worden.
    Studio-S is daarmee geen aanrader.

Het goede aanbod zit in Warschau maar 300 km rijden en een hotelovernachting erbij zijn voor mij geen optie.
    De kwaliteit en het aanbod zoals in de bekende Duitse clubs zul je hier tevergeefs zoeken.
    Polen zijn erg vriendelijke mensen die je open en belangstellend tegemoet treden.
    Geen onderwerp voor hookers.nl maar de vrije sector is zeker het overwegen waard als je daar tijd en gelegenheid voor hebt.

Commentaar

Re: Polen: Gdansk

In Gdansk, er zijn wel wat clubs;
      Hades ok.
      Rozi, duur en opdringerig, soms wel leuke dames / meiden.
      verder nog kabaret / striptease, alleen maar kijken, aankomen niet.
      beste nog via odloty iets afspreken, of in gdynia, bij de Bodega.

Commentaar

Ik ben hier inmiddels alweer 5 jaar terug geweest. Ik heb niks kunnen vinden maar was niet voorbereid. Dus mijn advies ga van te voren na waar je moet zijn anders zul je het niet vindenin Gdansk.

Commentaar

Voor Gdansk geldt het zelfde als voor Warschau. Er zijn veel dames daar, en heel veel verschillende keus, ook omdat ze er een grote haven hebben waar regelmatig wat zeelui binnen komen met wat behoefte aan gezelschap. De beste keus vind je bij Odloty of Roksa. Je kunt ook kiezen voor een dame uit Sopot of Gdynia. Dan heb je twee keer zo veel keus. Meestal rekenen ze sowieso wat voor transport en vaak maakt het niet uit of ze een kilometer extra moeten rijden.

Je hebt in de binnenstad een paar strip clubs en een massage salon. Ga er alleen heen als je te veel geld hebt of minder goede kwaliteit wilt. Als je toch een strip show wilt zien dan kun je een taxi of trein of bus pakken naar Sopot. Daar heb je een paar strip bars in het centrum (in de Monte Cassino straat) die wel redelijk ok zijn. Je wordt vanzelf aangesproken door een knap meisje met een roze paraplu als je het zelf niet weet te te vinden.

Je hebt buiten het centrum ook een paar clubs en massage salons. Daar weet ik verder niet veel van. Dat is voor iemand anders om te bescrhijven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door dinodong
            Zijn er naast odloty en roksa adressen bekend van bordelen of massagesalons? Ik kan zelf namelijk niet ontvangen ...
            Ik ben in juli in Gdansk en ik zit met dezelfde vraag en met hetzelfde probleem!

Commentaar

Wie heeft er via PM tips voor een leuk weekend Gdansk heb een eigen appartement dus de dames zijn welkom! Alvast dank! Als ik een reactie heb zal ik jullie van mijn belevenissen op de hoogte houden via dit kanaal!

Commentaar

Massage clinic Gdansk. Monika en Ola

Heb in Gdansk een massage gehad bij de "massage clinic". Ben er tweemaal geweest. Op de site adverteren ze met prijzen van 120-150 zloty. Wanneer je echter belt wordt je door een zeer goed Engels sprekende man medegedeeld dat de prijs 220 zloty bedraagt. Je kunt dan natuurlijk altijd nog er van af zien. Ik ben echter akkoord gegaan en heb een afspraak gemaakt. Werd ontvangen door een vriendelijke dame die helaas weinig Engels sprak en die zich voorstelde als Monika. Dat ze weinig Engels sprak kan ik haar natuurlijk niet kwalijk nemen, ik ben tenslotte in Polen en ik ben de buitenlander. Werd de kamer gewezen en kreeg een handdoek om te douchen. Zij verdween even, samen douchen was er niet bij en nog voor ik klaar was met afdrogen was ze al weer terug. Wel een pluspunt dat ze me niet liet wachten. Ook haar kleding ging uit en er kwamen een paar mooie borsten te voorschijn. Tijdens het masseren, terwijl ik op mijn buik lag verdween haar hand regelmatig tussen mijn benen en werd ik al aardig tegen het kookpunt gebracht. Erg lekker. Ook tussen de billen wat erg aangenaam was. Op een gegeven moment echter stond ze op, zei iets waar ik niets van begreep, en liep de kamer uit. Lag ik dan met een kloppende pik. Even later kwam ze weer terug en had ze een slip aan. Dit vond ik wel een afknapper en begrijp nog steeds niet waarom ze dit deed. De massage deed ze wel erg lekker en mocht ook aan haar borsten zitten. Uiteindelijk tussen haar borsten heerlijk klaar gekomen.

Een week later weer een afspraak gemaakt en nu werd er open gedaan door een lange slanke dame die heel goed Engels sprak en er naar mijn mening nog beter uitzag dan mijn vorige dame. De naam van deze dame was Ola. Met haar naar de kamer gegaan. Nog wel een pijnlijk moment toen mijn ex klaar was en om de hoek kwam kijken en ik een keuze moest maken. Mijn voorkeur was ola. Zag er beter uit, spreekt goed Engels en ik ben altijd nieuwsgierig naar een nieuw naakt vrouwenlichaam. Dus met Ola naar de kamer gegaan. Zelfde ritueel, alleen douchen en de massage begon. Ola heeft een en lekker slank lichaam met kleine borsten en een heerlijk paar kleine ronde billen. Was een genot om hier in de spiegel naar te gluren. Ook mocht ik overal aanzitten en heb heerlijk met haar poesje gespeeld. Eerlijkheidshalve denk ik dat Monika een geilere massage gaf met meer opbouw van opwinding. Toch ook nu weer lekker klaar gekomen. Helaas inmiddels weer vertrokken uit gdansk anders zou ik best nog een keer gegaan zijn. Elk van de twee zou ik zo weer willen bezoeken.

Commentaar

Hoi allemaal, over twee weken vertrek ik richting Gdansk. Heeft er iemand nog recente tips?

Stripclubs bijvoorbeeld?

Commentaar

Ben 1x in Gdansk, op aanraden van colega's in de nightclub van Hotel Marine Bar geweest. Daar bood een dame zich aan voor $ 200, dat was toenertijd 400 gulden voor een half uur. Ik heb alleen gevraagd of ze gouden kut had. Komop zeg, ik wil dat ding gebruiken niet kopen. Was mij te duur. Ben daar ook nooit weer geweest. Waar het wel betaalbaar was was bij Novotel Wroclaw in het zuiden. Daar had een hele leuke jonge meid toen haar werkgebied. Deze was wel betaalbaar. Maarja is ook al weer wat jaren geleden dat ik daar geweest ben dus die zal inmiddels ook wel vervangen zijn.

Commentaar

https://odloty.pl/de/frauen-sexkontakte.html

Commentaar

Aan het werk...
                      X