Italië: Milaan

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Italië: Milaan

Ik ben onlangs in Milaan gaan kijken op de via chinesa (heet echt zo) dat is namelijk de tippelzone van Milaan.
    Na een geprek te hebben gehad met een Milanees werd me duidelijk dat er alleen transsexuelen werken. 8)
    Dames worden er direct opgepakt door de carrabinierie. >
    Let wel op je spullen want die (heren) jatten alles wat los en vast zit in je auto onder het zogenaamde liefdesspel. >
    Laat je niet verleiden door heren ,want er zijn bloedmooie (dames) bij. ???
    Alles is trans.

Ben 4 jaar geleden voor het laatst in Milaan geweest en ben toen in een heel apart soort sex theater terecht gekomen. Zou niet weten hoe het heet maar het was ergens vlak achter de Duomo. Verder ben ik in een disco/bar terecht gekomen waar veel mooie dames waren voor redelijk veel geld. Eind Juli zit ik weer 2 dagen in Milaan. Kan iemand mij helpen aan enkele nuttige tips/adressen? bvd

Drs J.

Commentaar

Posted on Thursday, February 13, 2003 - 11:27 am en op 23 Augustus 2003 op www.dexterhorn.com:

--------------------------------------------------------------------------------
      As you probably know, in Italy streets are often a forced choice for prostitution.
      Around Milan, one of the best daytime pickup places (11 am to 19 pm) is the "Val Tidone" motorway, running north to south from the "tangenziale ovest", direction Opera and Pavia. On the first 10 km (useless to drive further than Pavia exit) some of the best street-girls I found, mostly Albanian or eastern Europe, some really good-looking ones.
      Prices around 30 EUR for suck and fuck in the car, some of them also come to the hotel for higher money.

This street, after 5 km, crosses orthogonally another famous prostitution street, which links horizontally two cities south of Milan: Melegnano-Binasco. Good action in both directions, same conditions (also evening and night action, but mostly black women).
      (by melting69)

I visited milan a few months ago and stayed in the leonardo divintce hotel, to my surprise i found street ladys within 5 minutes walking distance i couldnt tell you were all i know is it was on the way between the hotel and the main city centre (by Scotty)

Ga hier zelf binnenkort ook eens kijken en zal bericht posten als het wat geworden is. Net buiten centrum van Milaan en in de buurt van de sations zijn er vrij veel dames op straat zodra het donker is. Je kan dan meestal mee naar een appartementje of een hotel.

Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Milaan by night is echt iets voor wandelaars. s'Avonds na 23 uur staan er door de hele stad zeker een 300 dames langs de boulevards. Er is geen echte tippelplaats, je komt ze vrijwel overal tegen, dit verdeeld over de stad. Een auto komt dan goed van pas en anders moet je, zoals ik, flinke afstanden wandelen. Vlak bij het centrale station (Centrale FS) staan er in de omringende straten richting Loreto en Lima een aantal tippelaarsters. Via Settembrini etc. Je moet echt wat rondlopen en goed kijken om de dames te herkennen want sommige zijn heel normaal gekleed.
        Bij de starten rond de Fiera de Milano en San Siro staan er in de wat donkere straten ook diverse dames op klanten te wachten. Op de uitvalswegen idem ditto maar daar ben ik dit maal niet geweest (te ver lopen). Maar met de metro kom je vrijwel overal. Vanaf de Piazza Loreto (ten oosten van het centale station) een paar honderd meter de Via Porpora ingelopen. Daar staan om de 100 meter een aantal dames van diverse leeftijden. Ook op de nabij liggende Via Vallaze en Via Andrea Costa staan meerdere dames. Flinke afstanden lopen want de dames staan vrij ver uit mekaar en staan verspreid over hele woonblokken. Je loopt al snel enkele kilometers voordat je een 30tal meisjes hebt kunne bekijken. Je moet er vooral in het weekend snel bij zijn want ze staan er niet lang voordat ze opgepikt worden door een klant in een auto. De meeste meisjes werken in een hotelletje (Albergo) vlak bij en sommigen (de meisjes zonder papieren) doen het alleen in de auto. Een aantal meisjes vertelden mij dat ze je meenemen naar hun appartementje (geen hotelkosten dus). Clubs of andere vormen van bordelen heb ik niet kunnen vinden. De prijzen liggen bij 50 a 60 euro voor een halfuurtje met diverse standjes en pijpen (met condoom). Een enkele dame die dacht een buitenlande over de tafel te trekken vroeg 100 euro (niet doen of anders onderhandelen).

De meeste meisjes spreken vlot Italiaans. Velen komen echter uit Zuid-Amerika of uit de oostbloklanden, Bulgarije en Albanie. Ook enkele donkere meisjes. Voor iedere smaak wat zou ik zeggen. De leeftijden varieren ook van 18 tot 50 jaar. Er staan ook enkele zeer mooie oudere vrouwen van een jaar of 45, zelden zie je dames die er op die leeftijd nog zo aantrekkelijk uit zien.

Als je naar een hotelletje gaat met het meisje moet je allebei je paspoort achterlaten bij de balie (verplicht). De kamers zijn over het algemeen schoon en je betaald 20 euro voor de kamer waarvan het meisje (soms) de helft betaald. Wil je dit niet, moet je een dame uitzoeken met eigen appartement (ca. een kwart bood dit aan) of met een auto gaan. Het viel mij op dat sommige dames zelfstandig en alleen werken, andere hebben een vriend (of pooier) die in de auto volgt en die ze even bellen als je meegaat. Let hier voor op. Als je met een eigen auto gaat is het opsporen van de dames een stuk makkelijker in Milaan.

Commentaar

Ik ben in Milaan nergens privé-huizen tegen gekomen. Er wordt ook niet mee geadverteerd en op diverse internationale sites staat hier ook niets over geschreven. Clubs zijn er wel in Milaan maar zijn daar erg duur. Deze clubs adverteren in sommige grote dagbladen.

http://www.adultsexguide.it/locali.htm

Hier staan een aantal links naar clubs, striptenten en het nachtleven in Milano.

Succes!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kras
            Gisterenavond op Canvas (tweede keten Vlaamse televisie), een reportage gezien met straatbeelden in Milaan, waar meisjes halfnaakt rondliepen. Men zag er onder andere een mooi meisje van plezier met enkel een slipje aan en een wijd openstaande vest, die haar prachtige tieten uitdagend aan voorbijgaande auto's liet zien. Is hier iemand die Milaan kent en dit reeds live heeft meegemaakt?
            In Milaan heb ik op straat vele meisjes gezien op diverse plaatsen, maar nooit halfnaakt. Het was warm weer maar de meisjes waren allemaal gekleed, sommige sexy en uitdagend, andere heel gewoon zodat je goed moet kijken of ze niet gewoon op de bus staat te wachten ;D

Commentaar

LET OP !!!!
              's nachts na 23 uur kan je oa. langs Viale Zara inderdaad zeer mooie blote volle borsten bewonderen.
              Deze "dames" zijn 1,85 meter groot en hebben uitzonderlijk grote handen en een ruw gezicht. :-[

Ikzelf heb een genante ervaring opgedaan na pickup van een hoertje. In Centraal stationsbuurt. Normaal gekleed, zeer slank 1,75 meter groot, smalle heupen.
              Ze zei 50 Euro voor fuck bij haar thuis. "Scopare casa mia"
              Toen ze in de auto zat, merkte ik haar grove handen en zware hoest op. Dit was een TRANS !!!!
              Ik zij dat ik mij vergist had en vroeg haar terug uit te stappen.
              Hij zei dat ik die 50 Euro moest betalen of we nu sex hadden of niet. Dat wilde ik niet, maar gaf hem de 10 Euro tipgeld die ik altijd in mijn borstzakje klaarhoud.
              Toen trok hij de contactsleutel uit de auto en dreigde met vanalles in het Italiaans.

Ik had geen zin in een gevecht/ carjacking om mijn nieuwe Golf. En gaf hem onmiddelijk 50 met mijn excuses.

Ik kan jullie verzekeren dat ik die avond geen zin meer had in een meisje van plezier.

Commentaar

Around Milan, one of the best daytime pickup places (11 am to 19 pm) is the "Val Tidone" motorway, running north to south from the "tangenziale ovest", direction Opera and Pavia. On the first 10 km (useless to drive further than Pavia exit) some of the best street-girls I found, mostly Albanian or eastern Europe, some really good-looking ones.
                Prices around 30 EUR for suck and fuck in the car, some of them also come to the hotel for higher money.

This street, after 5 km, crosses orthogonally another famous prostitution street, which links horizontally two cities south of Milan: Melegnano-Binasco. Good action in both directions, same conditions (also evening and night action, but mostly black women).
                (by melting69)

Hier staan inderdaad meisjes overdag"op de bus te wachten" Ze vragen 30 Euro voor pijpen op de parking.
                "Bocchino". Je mag ze voor dat geld niet aanraken. Zelfs op de kleren was niet op prijs gesteld.
                Ze staan er nooit lang. Na max 5 minuten zijn ze mee met een klant. Na 10 minuten staan ze erweer.
                Klanten zijn vooral truckers van nabijgelegen industrieterreinen. Dan neuken ze ook voor +/- 150 Euro in de cabine.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door williefrank39
                  Ben deze week in Milaan geweest voor het werk en had graag mijn ervaringen meegedeeld.
                  Je vindt er prostituees op straat in het centrum in de aanpalende straten rond het centraal station en dit na 22 uur.
                  de prijzen zijn 50 Eu voor sex in hun kamer vlakbij.
                  Meestal kort en snel maar weinig andere keus in de stad of je moet naar een club gaan en de dame nadien meenemen naar je kamer maar dat kost al snel 200 eu of meer.
                  Je moet wel met de wagen in deze straten rondrijden en zoeken want de dames staan verspreid meestal op de hoeken van de straat.

Anders kan je ook gaan kijken op de afrit via Val Tidone en de verbindingsweg tussen Binasco en Melegnano waar verscillende dames voor 30 Eu het in de wagen doen en dit ook overdag.
                  et mooiste schouwspel speelt zich echter s' avonds af waarbij meestal donkerkleurige prostituees zich laten aanschouwen via aangemaakte vuurtjes in olietonnen en zich alzo langs de weg opstellen en dit moet je zeker eens gaan bekijken en uitproberen.
                  Deze dames doen wel alles voor wat geld bij te verdienen en maken sexplezier.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Minskie
                    Bijna alles wat er in Milaan langs de weg staat is Travestiet , veel succes allemaal
                    Dit klopt niet: de travestieten staan vooral langs een paar grote uitvalswegen in Milaan. In de stad zelf zijn er op vele plaatsen echte vrouwelijke tippellaarsters te vinden, zoals bijv ronde het metrostation Loreto.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lusto
                      Ga binnenkort naar Milaan met vliegtuig dus geen auto zit wel midden in het centrum in hotel bij International trade fair en via cenisio en sempione park.
                      zijn hier in de buurt tippelaarssters te vinden geen travestieten waar ik lopend mee weg kan hotelletje of zo of waar kan ik hotelletje boeken tevens voor overnachten waar ze in de lobbie bar zitten.
                      of geef eens een goed idee mee.
                      Tip: Neem de metro en stap uit bij het station Loreto. Dit ligt aan het einde van de populaire winkelboulevard 'Corso Buenos Aires´. Loreto is een stervormige plaats. Loop de Via Porpora in en evt de Via Costa. Hier staan diverse tippelaarsters, ook in de zijstraten van dit stadsgedeelte. Ze staan wel vrij ver uit elkaar, vaak op straathoeken. Het is dus redelijk veel wandelen maar er is best wel wat keuze. Deze dames werken allemaal in kliene hotelletjes in de buurt, een kamer voor een uurtje kost meestal tussen de 15 en 20 Euro, de dames zelf vragen 50.
                      Meer richting het centraal station bij de Via Vitruvio en de via Scarlatti + omringende zijstraten vind je ook dames. Goed opletten want vaak zijn ze nauwelijks van normale voetgangers te onderscheiden en moet je het gewoon even vragen. Veel oostblok meisjes uit bulgarije etc. Veel plezier! 8)

Commentaar

ik ben zelf afgelopen zomer tijdens een avondwandeling achter de prostituees gekomen in Milaan. Allemaal rond San Siro (voetbalstadion) en op 1 na waren het allemaal transsexuelen.

Voor 20 euro kon je je laten pijpen door een vent, daarnaast zien er sommige best goed uit voor een transsexueel.

Commentaar

Nou dit was dan weer Milan,echt slecht.
                          Ben naar de plaatsen geweest zoals hier boven staat
                          van Mannus en Caveman maar alleen hele oude en smerige vrouwen en bij San siro alleen omgebouwde of travestieten.
                          dus heb ik een dag voor het voetbal en na het voetbal maar een toeriste opgepikt en deze lekker geneukt in mijn hotel. dus ga niet naar milaan voor de tippellaarsters wand dat is zonde van je tijd.Rome is beter lees maar.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door lusto
                            Nou dit was dan weer Milan,echt slecht.
                            Ben naar de plaatsen geweest zoals hier boven staat
                            van Mannus en Caveman maar alleen hele oude en smerige vrouwen en bij San siro alleen omgebouwde of travestieten.
                            Jammer en pech! :-\
                            Tijdens mijn diverse bezoeken in de zomer tippelden er in de omgeving van Loreto ook heel wat leuke jongere meisjes (leeftijd tussen de 18 en de 30j) rond waarvan ik er enkele opgepikt heb. :P

Commentaar

mijn opmerkingen over de prostitutie rond San Siro was ook geen reclame hoor om er heen te gaan. Want ja zoals ik al had opgemerkt allemaal transsexuelen.

Commentaar

Was van het weekend in milaan,niet voor de hoeren,maar kwam wel op een weg tussen een weilandje ineens een praar tippelaars tegen, volgens mij waren het vrouwen, het was trouwens al om 5 uur smiddags maar de politie reed er ook en deed niks dus het zal wel gedoogd worden.
                                Is dit het bekende straatje wat bedoeld wordt,was niet in het centrum maar op ongeveer 2 km van san siro stadion.

Commentaar

De weg van San Siro naar de tangenziale Ovest is een hotspot; op elk willekeurig moment van de dag kun je hier prima terecht voor circa 30 euro. Veel oosteuropese meisjes en verbazingwekkend genoeg bijzonder fraai!

Commentaar

Re: Italië : Milaan, algemeen

Mijn ervaring in Milano is dat er genoeg dames te vinden zijn als je vanaf het station Milano Centraal richting het centrum loopt , in de zijstraten (waar je ook goed kunt eten) staan genoeg dames . Voor pmc/nmc wordt rond de 40 a 50 euro gevraagd Een deel van deze dames werkt in eigen "huisjes" en niet in Hotels .
                                    Wat mij opviel was wel dat ze allemaal snel geld willen verdienen anders moet je flink bij dokken . Als je gewend bent dat de dames in Nederland de tijd voor je nemen dan valt dit dus wel even tegen .

maar toch het is best even lekker relaxed als je toch lekker verwend bent door deze dames ondanks de "snelle" beurt .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door diddledany
                                      Hallo, is er nog iemand met ervaring in Milaan de laatste tijd.
                                      Ik ga binne 4 weken voor een weekendje en wil wel wat voorbereid zijn
                                      tips welkom !
                                      Sorry het is echt slecht en de dames die je vind daar wil je vaak niet op kruipen
                                      zie bericht van Caveman op 19-04 2005.
                                      Hier ben ik ook geweest en als je geluk hebt misschien een enkele die de moeite waard is in de avond van 21.00 u tot 24.00 u

Commentaar

Hoi medewandelaars,

zopas terug uit Milaan en ik kan je zeggen dat aan de overkant van m'n hotel, gelegen in VIA NAPO TORRIANI, er een 5 à 8 dames van alle leeftijd (30 tot 50 j)aan het werk waren.
                                        Deze straat is gelegen in de buurt van het centraal station.

Let wel de dames beginnen daar pas na 1800Hr en je wordt er afgewerkt op hun eigen appartement.

Commentaar

De beste plaats is voor mij rond piazzale loreto. Via porpora etc.
                                          Je hebt een wagen nodig, want de meesten werken thuis op enkele km.
                                          Als je een buitenlandse nummerplaat hebt, dan willen vele niet meerijden.
                                          De buitenlanders hebben bliujkbaar geen goede reputatie; zeker niet als je niet piekfijn gekleed bent.hygiene??? je moet weten dat zelfs de italiaanse mannen na het toilet hun kont wassen in het bidet.
                                          Als je vlot italiaans spreekt heb je meer kans.
                                          Vele meiden komen uit Uruguay, en spreken zelf niet zo goed. zijn minder kieskeurig.
                                          55 euro is overal standaard voor 15 min. tenminste als ze er een beetje knap uitzien.
                                          Ik durf alleen de kleintjes met dikke kont aanspreken.
                                          De grooooooten zijn trans.
                                          Veel geluk.
                                          In bocca al lupo

Commentaar

Ook zonder auto kan je in Milaan goed terecht. Het beste is uitstappen bij het metrostation Loreto. Loop de Via Porpora in en probeer ook wat zijstraten uit. In de winter als het koud is staan er minder dames dan in de zomer (mijn ervaring). Vele zijn zuid-amerikaans, heb er diverse argentijnse dames ontmoet. Je moet wel flink wat lopen, want de dames staan behoorlijk verspreid, meestal op straathoeken. Ze nemen je dan mee naar een eigen appartementje of soms naar een goedkoop uurhotelletje (die zijn er genoeg). Pas op, want op de Via Porpora patrouilleert veel politie en de dames worden ook regelmatig op hun papieren gecontroleerd. Het is veiliger om met het meisje mee te wandelen naar haar studio ipv haar in de auto mee te nemen. De politie zit vaak in een donkere auto langs de weg.
                                            Je kunt ook bij metrostation Lima uitstappen (een halte voor Loreto) en daar bij de Burgerking de zijstraat inlopen. s'Avonds staan daar enkele dames. Pas op, er zitten soms ook goed verklede travestieten tussen. Ook in de achterliggende straten richting station staan er dames. De beste tijd is na 22 uur, maar je moet er de tijd voor nemen om iets leuks te vinden.

Happy walki