Roemenie: Hunedoara, Deva

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Roemenie: Hunedoara, Deva

Gaat hieronder wat ervaringen uitwisselen.

Volgende tripje staat gepland op 22 september as!!

Gegroet,

BigCor
    Altijd (nog) op zoek naar mijn vrouwelijke sexmaatje uit de ruime omgeving van 010

Beste wandelaars/medelopers,

Bij deze een samenvatting van het reisje, afgelopen weekend.

Naar aanleiding van mijn oproep, zijn er twee medelezers, bij mij in de auto gestapt, en zijn we moedig aan de 2000 km tocht begonnen.

We vertrokken Donderdag om 12 uur, en kwamen vrijdag om 15 uur in het hotel aan, alwaar ik reeds de kamers gereserveerd had.

In de avond een paar vrouwtjes gevonden voor ons allemaal....... Zelf hou ik de recessie bij mijzelf, wat de medereizigers doen, qua recessie, zie we vanzelf hier verschijnen

In de avond heb ik bezoek gehad van een Roemeense schone, 19 jaar jong, 165 lang, donker haar, cupje D, zeer strak in het vel. Was een goede ervaring op de kamer, sex was matig, maar kon ook aan mij liggen, was best wel versleten van de trip.

Daarna in de stripbar geweest, waar ik wel meer komt, en even gezellig wat rondgehangen daar met bekende dames.

Daags rna, kwam ik een paar bekende dames tegen op een terras, waarvan er twee met mij meegingen naar het hotel. Bezoek daar ontvangen is trouwens beslist geen probleem. Dit is een leuke ontmoeting geworden. 1 der dames ontdekte mijn foto toestel, en het was maar goed dat het geen video camera was, anders had ik nu mijn eigen sexfilm. ;D ( Dus jullie raden het al wat er de volgende keer meegaat in mijn bagage)!
    Kosten trouwens 30 euro totaal.....

's Avonds contact gezocht met mijn favoriete dame op het moment, Emma.........zucht. Wel de duurdere klasse, vraagt 60 euro voor een paar uurtje plezier :

Wat een verschijning, wat een souplesse, 21 jaartjes op deze aardbodem, 175 lang, lang zwart haar tot de billen, borsten naar de D toe, redelijk stevig, en wat een ogen........... om in te smelten. En de sex met haar....als dat geen GFE ervaring is, shoot me then. Zoenen, pijpen, beffen, spelen, likken, je lichaam wordt helemaal afgelikt. Uiteraard hebben we beide wel van te voren netjes een douche genomen.

Met haar heb ik de rest van de dagen ook doorgebracht, en het werdt alleen maar beter! Moest p het laatst zelf aan het condoom denken, anders was het volledig zonder gebeurt. ( Wat trouwens best veel voorkomt daar, dus zorg zelf voor genoeg voorraad, vaak hebben de dames deze niet zelf bij zich)

Ik hoop dat ik jullie zo een indruk heb gegeven van mijn reisje. Heb echt niet alles beschreven, maar het was weer fantastisch vakantieman!

Gegroet,

BigCor.

PS: volgende trip staat op 22 September alweer gepland, vrij...3 plaatsen.
    Altijd (nog) op zoek naar mijn vrouwelijke sexmaatje uit de ruime omgeving van 010

Commentaar

Ik was dus een van de medereizigers.
      En ik zou meteen iedereen aanraden meer gebruik te maken van dit forum om samen ritten te regelen en zo.
      Een kosten delende rit is een voordelige manier om te reizen. Daarnaast was de ervaring van Cor zeker meegenomen.
      Wel moe van de lange rit, maar een uurtje na aankomst had ik al het gezelschap van een lokale schone: Ramona, 1m67, zwart haar, minder dan een a-cup (niet echt iets voor de tietenliefhebbers dus) maar een stevige kont en benen. Top kwaliteit zoen, pzc en neuken. Soms klikt het echt met zo een dame.
      's avonds dan een aanrader besteld... niet slecht, maar ondertussen had ik al door dat er voor mijn moeilijk iets beters dan Ramona te vinden zou zijn. Dus dan maar met haar mijn twee volgende avonden doorgebracht.
      Ramona haar prijs is 60 euro voor wat al gauw een festijn van rond de drie uur wordt. De duurdere lokale klasse dus, maar had het zo naar mijn zin met haar dat ik de 30 euro klasse maar overgeslagen heb.
      Al met al een positieve ervaring, zeker voor herhaling vatbaar.

Commentaar

he bigcor,

zo te lezen ben je een echte roemenië liefhebber geworden. Ben ik zelf ook. Maar ik verdeel mijn (haha) energie wat anders. Ik hou van reizen en koppel dat altijd (ben een echte wandelaar) aan mijn sport. In de zomerperiode neem ik vaak een periode van 2 tot 3 weken en reis via Tsjechie (soms slowakije), hongarije naar roemenie en weer terug. Onderweg wordt dan natuurlijk van alles aangedaan. Campings, hotels etc. In de hotels pik ik 's avonds wat dames op aan de bar. In die landen is het blijkbaar vaak heel gebruikelijk dat er naast slapen eten etc. ook andere 'waar' aangeboden wordt. Onderweg staat er vaak heel wat moois langs de kant. En dat vind ik nou echt geil zeker met mooi weer. Sex in de natuur. Op sommige plaatsen is het echter oppassen met de politie. Tot op heden 1x in de buurt van Cheb de koplampen op de auto gehad. De dame (toevallig net een van mijn lievelingen) werd meegenomen in hun auto en later heb ik van haar begrepen dat ze de 1000 kronen af heeft moeten staan en nog enkele uren in het cachot heeft mogen doorbrengen. Zelf probeerden die lui ook geld van mij af te troggelen. Ik heb me van de domme gehouden. 'Habe es nicht gewust'. Dit is gelukkig met een sisser afgelopen. Maar ik heb verhalen gehoord van boetes van 200 / 300 euri. In Roemenië heb ik mijn mooiste ervaringen in de buurt van cluj napoca en timisoara gehad. Hoewel ik in die laatste ook mijn slechtste ervaringen heb gehad: wel betalen en niet neukuh. Inmiddels heb ik ook een vriendinnetje (22 haha) in Bucuresti en die hou ik helemaal voor mezelf. Bucuresti echer is een klote plaats met veel criminaliteit. Verhalen van meisjes bestellen, bij de receptie de pimp eerst betalen en dan wegwezen zijn niet van de lucht. Zelf ben ik er nog niet ingetrapt maar toch. Uiteraard altijd oppassen met roma / gypsy girls zitten prachtexemplaren bij (heb ik ook geile uren mee mogen beleven) maar d'r zit ook veel crap tussen. Inmiddels heb ik een soort 6e zintuig ontwikkeld voor bij wie wel en bij wie niet. Maar met al die reisjes tot nog toe: Roemeense meisjes zijn echt de mooiste in die uithoek. Ik herken me dan ook helemaal in je verhalen. Deva ken ik nog niet. En de 22e weer die kant op klinkt me heel verleidelijk in de oren. Daar denk ik nog even over na. Voor de Tsjechië meelezers maak het tripje eens van Teplice naar Cheb via Bilina Most Chomutov en Karlovy Vary. Je moet dat wel doen vanaf 1200. Let daarop ook op de meisjes die op de viaducten staan. Kun je vaak heel veel geluk meehebben. In Teplice heb ik op parkeerplaatsen (ik heb een bestelwagen met slaapmogelijkheid en wordt tussen de vrachtwagens daardoor niet gestoord door politie) tot 3 keer toe zonder gekheid voor 700 kronen uren wilde sex gehad. Inmiddels heb ik daar 3 vaste meisjes. Voor de liefhebbers ik heb enkele opnames gemaakt met mijn Nokia met videomogelijkheid. Alleen fatsoenlijk af te spelen op de Nokia. Maar goed terug naar Roemenië. Bigcor ik reageer nog of ik met je meega.

Commentaar

Re: Roemenie: Hunedoara, Deva

Tot voorkort verbleef ik daar altijd bij vrienden, afgelopen september heb ik via hun een appartement geregeld, de kosten voor 4 weken waren 400euro. Als je langer dan een paar dagen blijft raad ik je aan een appartement te nemen.

Wat betreft de clubs heb je er een aantal. Persoonlijk ga ik altijd naar de stripclubs in Deva of in Simeria. Dat soort avonden kunnen aardig duur uitpakken, vooral als je een aantal vrouwen op schoot krijgt die coctails of champagne gaan drinken. Uiteindelijk heb ik aan deze dure avonden wel een paar telefoonnummers overgehouden. De ene keer loopt dat uit in een afspraakje de andere keer in een blauwtje. De namen van deze clubs ken ik niet, maar als ik er ben loop ik er met mijn ogen dicht naartoe. Waarschijnlijk kent Big Cor de namen van die tenten wel.

Commentaar

Aan het werk...
          X