Turkije: Overige plaatsen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Turkije: Overige plaatsen

wie weet waar ik de leuke dames kan vinden daar?
    en hoe kan ik ze herkennen .
    zitten ze in een bar of is het een huis?
    ik hoor het graag

Oorspronkelijk geplaatst door SMarcel
    Probeer gewoon een meid te versieren die in een vakantie stemming is.....
    Heeren,

Als de verhalen uit mijn eigen kring hoor, is het maar beter als u het vertier bij de Westerse vakantiegangers zoekt. Knappe Turkse dames lopen er genoeg, dat is geen probleem.

Maar kijk uit, want als een Turkse vader erachter komt dat zijn dochter met een Christelijke westerling n**kt. Dan is het goed mis.. >

Ook heb ik zeer slechte ervaringen gehoord over de onwetende toerist die bij een nachtclub naar binnen werd getrokken.

Aan het einde van het verhaal was het net als in London. Alleen kijken en drinken, maar daar komt u natuurlijk niet voor. Maar echter wel een flink gepeperde rekening, die onder dwang betaald moest worden.

Sagat
    Thai rak Thai!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door SMarcel
      Ik zou oppassen, prostitutie is daar verboden en als je als hoerenloper opgepakt wordt door de politie is dat geen pretje. Persoonlijk zou ik daar niet in de cel willen zitten zeker niet voor een 'sex' delict.
      Probeer gewoon een meid te versieren die in een vakantie stemming is.
      Ik ben in 1976 en in 2001 met de Marine in Izmir geweest. Geen toeristenplaats maar een havenplaats. De eerste keer dat ik daar kwam was ik een jonge jongen van 17 lentes. Uitgaansgelegenheden waren er amper. Er was echter een aparte ommuurde wijk waar de hoeren zaten. De eerste keer zijn we daar met behulp van een taxi terecht gekomen. Bij de poort stond politiebewaking. Maar we hadden geen enkel probleem om binnen te komen. "s lands wijs "s lands eer de meeste vrouwen die er zaten waren behoorlijk mollig. Maar ook wij troffen een jonge vrouw (18/19) die aan onze smaak voldeed. Van haar heb ik leren neuken. Ook bij het weggaan waren er geen problemen. In De acht dagen dat we binnen lagen ben ik er zes keer geweest en tot volle tevredenheid.
      Bij mijn tweede havenbezoek aan Izmir, ben ik met een maat terruggegaan naar deze "wijk" ook deze keer weer met hulp van een taxichauffeur.
      Er was niets veranderd (Behalve de vrouwen) en we hebben er weer een hoop lol gehad.
      De Turken zijn een gastvrij volk. Je kunt rustig met een taxi naar de speciale wijken toegaan. voor de rest is het "like any place" doe normaal en je zult weinig problemen tegenkomen. Hou er alleen rekening mee dat smaken verschillen en je er meer gezette vrouwen zult tegenkomen dan magere. Ik heb ruim 18 jaar gevaren en de nodige plaatsen gezien. Maar mijn eerste bezoek aan Izmir is voor mij nog steeds een aangename herinering. Zowel aan het meisje als de vriendelijke bevolking. Inclusief de lokale politie.

Commentaar

Heb geen schrik
        Ga gewoon s'avonds naar de discoteken van hotels , 9 van de 10 kom je op zo'n plaats , waar een hoop russish meisjes om beurten zullen dansen , en jij enkel maar hoeft uit te nodigen aan uw tafel , daarna vraag je gewoon hoeveel ze willen
        Vorig jaar was het 100 euro voor de hele nacht
        Probeer wel geen tirkse , want 9 van de 10 zul je niet meer terug komen
        Groetjes

Commentaar

Turkije: Overige plaatsen

Zelf woon ik in Turkije en ja er zijn gelegaliseerde bordelen. Of er een is in Alanya weet ik niet. Maar als je niet naar Izmir gaat, vermijd ze.
          Of je moet vallen op een snelle tot zeer snelle wip (5-10 minuten) met een veel te dikke lelijke minimaal 35 plusser. Als buitenlander zonder Turks zal je dat al snel 30 – 60 miljoen (28 – 57 Euro) kosten.
          In Izmir is er wel wat redelijk aanbod maar in de rest van het land is het waardeloos.
          Allen werken in principe hetzelfde. Ze zitten, meestal zeer ongeinteresseerd, op een afstandje van de deur waar je doorheen mag kijken. Dan loop je naar de dame en zij vertelt de prijs, je betaalt en ze brengt het weg. Klee je mar vast uit vertelt ze je maar als je terug komt vraagt ze je of je geen geld hebt voor haar. Heb ik toch al gegeven! Nee hoor, dat is voor het huis, ook de dame moet nog een keer betaald worden.
          Heb me er een paar keer mijn vingers aan gebrand en vandaar zeg ik je daar dat dit geen goed idee is als je ook plezier wilt hebben.

Er zijn Oost Europese dames en die zijn te vinden via telefoon nummers. Vaak spreken die geen Engels, alleen hun eigen taal en Turks, maar er zijn uitzonderingen. Zeker in Istanbul wordt er meer Engels gesproken onder de dames.

Vergeet niet te onderhandelen als je belt indien je een nummer ergens gevonden hebt. Probeer aan te pappen met een lokale gids en breng het onderwerp voorzichtig naar al die mooie vrouwen die je zo heet maken terwijl jij toch slechts een vrijgezel bent.

Wat je ook kunt proberen is het aan een taxi chauffeur te vragen. Zoek er een waarvan je verwacht dat die wel wat weet, geen nette oudere man bv., en probeer met hem een praatje te maken. Bijvoorbeeld en hotel naam niet precies bekend waarvan je gehoord hebt van je vriend. Daar zit die (Russiche) vriendin Natascha. Die naam is belangrijk, die staat gelijk aan ‘meisje van plezier’ en een ieder weet wat je bedoelt terwijl je het heel netjes brengt. Als hij dan zegt dat die dat hotel wel weet, bingo anders vergeet het en probeer het bij een ander.

Het heeft me ongeloofelik verbaasd hoe Turkse mannen ten opzichte van deze activiteiten staan en ik schat dat zeker 50% van de mannen als niet meer er gebruik van maken.

In Alanya heb ik geen idee of er dit soort activieiten te vinden zijn. Maar heb gehoord dat de Oost Europese dames zowiezo ongeloofelijk heet zijn. Dus een avondje uit in een leuke disco zo ook al aardig wat moeten brengen. En dan ga je de avond erop toch gewoon naar een andere disco!

Kom je nog in Antalya dan moet je zijn in het Mir hotel (disco) aan het Lara strand waar de mooiere dames rondlopen (200 – 300 US per nacht) of aan de Konya alti kant Petek pansyon, ongeveer halfweg de straat die overigens 4 km lang is. Van de stad afgekomen rechts te zien vlak na een bruggetje. Pas dezelfde truck toe als bij de taxi chauffeur. 50 miljoen per uur, neem je eigen condooms (preserfatief) mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Veel succes en laat wat weten.

Commentaar

In Alanya heb je wel prosti's maar niet zo als Utrecht de Rode brug enzo. Gewoon bij de haven, de disco's zijn ze te zien en als je 'Baba Hotel' voor staat, zie je steeds lelijke mannen met knappe vrouwen, allemaal apen met knappe Turkse hoeren. Ik zal zeggen, ga naar binnen en vraag hoe het zit, geef ze een paar Lira's en je hebt gelijk sjans met een hoer.

Commentaar

Hallo Akeem,
              In bodrum zelf zijn er geen clubs enz..,hiervoor moet je naar gumbet 10min met de dolmus en vraag dan naar z'on club en ze zullen het je wel wijzen.Zelf ben ik in gumbet noch niet geweest,want je kan veel beter in bodum in een van de pubs wat dansen en je hebt zo prijs for free.
              Succes

Commentaar

Re: Turkije : Algemeen

Hello guys,

heeft er iemand ervaring in de buurt van Kemer?
                Naast van zon wil ik binnenkort daar ook liefst van iets anders genieten.

Thanks in adance.
                Ik ben er vorige jaar en dit jaar geweest, en ik ben geen officiele dames van plezier tegengekomen. Wel kan je erg makkelijk met oost-europese dames, die op vakantie zijn, leuke tijd doormaken. Ook al zijn ze met manlief, die zich meestal bedrinkt/verdrinkt aan de all-inclusive formule. De dames zijn na een uur of 10 of 11 meestal alleen, of worden alleen gelaten omdat de man aan de bar bijna in coma ligt, of in de kamer zijn roes zit uit te slapen.
                Wat ik ook meegemaakt heb is dat jongeren, dus ook meisjes, soms met 100$ op zak op vakantie komen, en die al heel snel uitgeven, waardoor ze zonder geld zitten. En dan kom jij als Nederlandse vakantie-vierder erg goed van te pas. En... natuurlijk omgekeerd ook.
                Laatst gewijzigd door Spring; 07-04-08, 14:24.

Commentaar

Turkije: Antalya

Terwijl de een er op zoek naar is, heeft de ander er last van. Oh ja, ik zou wel een goed hotel in de buurt zoeken om tot rust te kunnen komen. Afkomstig van:

http://www.prikpagina.nl/read.php?f=...=13019&t=13019

Na een overboeking van Corendon air naar Sky air ben ik dan toch in Antalya aangekomen. Na een vriendelijk ontvangst in een klein hotel met een prachtig uitzicht dachten wij het wel getroffen te hebben. Helaas was dat gevoel maar van korte duur. Het hotel bleek te worden gebruikt als bordeel voor Russische meisjes. De klanten van de meisjes maakten ook gebruik van de bar waardoor je telkens maar bekeken werd en er zelfs foto's met mobiele telefoons zijn gemaakt. In het hotel zitten standaard 4 meisjes die elke maand "geruild" worden.

'S avonds was het vreselijk rumoerig in het hotel en waren er geregeld vechtpartijen. Bij navraag 's morgens bleken er 30 meiden te zijn binnengekomen die avond die de klanten oesten "afwerken". Heel veel lawaai, ruzie en het gooien met deuren zorgde ervoor dat je geen oog dichtdeed en zo nu en dan rechtop in bed zat van de schrik.

Een personeelslid dacht ook wel bij de gasten handtastelijk te kunnen zijn en na meerdere malen waarschuwen heeft hij uiteindelijk de sfeer in het hotel nog erger verziekt. Het eten was elke dag hetzelfde en ook nog eens koud. Als je geen kip wilde eten omdat er gewaarschuwd werd voor vogelgriep had je pech.....je kreeg niets anders. Nee voor mij even geen vakantie meer. In ieder geval niet meer via Corendon en zeker niet in het Grand Moonlight Hotel in Antalya.
                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 26-10-05, 19:47.

Commentaar

Re: Turkije: Antalya, Russische dames

Mijnheer waardeerde de Russiche toeristen niet zo schijnbaar.
                    Nou ik had er niet zoveel problemen mee.
                    Verbleef in de Ramadan hotel in Beldebi en had al snel oog kontakt tijdens het eten met een paar schone dames.
                    Een daarvan liepik letterlijk tegen het lijf, of liep ze 'per ongeluk' tegen mij op? Na en drankje een dansje en wat moeizame kennismaking in gebrekkig Engels en Duits maakte ze duidielijk dat ze moest plassen en haar vriendin lag te slapen op de kamer (??). Of ze dat op mijn kamer mocht doen. Geen probleem maar ik had de deur nog niet achter me dicht gedaan of ze was haar plasje vergeten, draaide zich om en ik had een dikke tong zoen te pakken.
                    Elkaar uitgekleed en de hele nacht heerlijk met elkaar gespeeld. En dat ondanks het leeftijds verschil, zij 25 en ik 45. Wel begon ze daarna over mijn tel. no in Nedserland en dat we contact moesten blijven houden. Ik heb haar openlijk verteld dat ik dat allemaal niet zo zag zitten en dat ik dit meer als een klein avontuurtje zag. Ze was wel wat teleurgesteld maar desondanks hebben ,we nog 3 nachten met elkaar doorgebracht voordat ze weer terug ging naar Moskou.
                    De avond erop had ik de indruk dat er weer een paar dames me in de gaten hielden en iets probeeren. Ik was e,chter helemaal leeg en het afscheid had me toch iets meer gedaan als dat ik zelf gedacht had. De volgende dag moest ik ook weg.

Al met al een ervaring waaruit bliekt dat het ook leuk uit kan vallen als je er zin in hebt en dat de verhalen die ik ook al eerder gehoord had waar zijn.
                    Turkse hotels is een walhalla voor een avontuurtje met dames uit het oostblok.
                    Hoeft niet altijd goedkoop te zijn aangezien de dame verwacht dat je dan ook alles betaald.

kan niet wachten totdat ik weer kan
                    doeg

Commentaar

Re: Turkije: Antalya, Russische dames Wees voorzichtig.

Jongens,

Mijn vriend is daar ook geweest en is in een loden kist terug gekomen.

5 meisjes in bed.

Hij bestelde voor iedereeen `n drankje.

De dames hadden vermoedelijk wat in z`n drankje gedaan.

Portemonaie en hij weg.

Commentaar

Re: Turkije: Antalya, Russische dames

bbever2003, het is voor russische dames gebruikelijk dat de mannen ALLES betalen in een restaurant (eten, drinken etc). Dat krijgen ze als norm en waarde mee. Geldt (dus) ook voor russische dames die je hier in holland mee uit neemt - ook als ze al jaren in holland wonen ... t is even een weet - nooit een russin meenemen uit te eten als je nie zeker ben dat je wat terugziet (in nature

Commentaar

Re: Turkye: Kusadasi

Oorspronkelijk geplaatst door ska jongen
                          Weet er iemand wat er in kusadasi te beleven valt?

Net als Marmaris en Bodrum krioelt het van de Russische meisjes. Dus duik gewoon een discotheek in.
                          Wil je wandelen in Turkije, vraag dan de taxichauffeurs of kelners om telefoonnummers van dames. Die geven ze heel graag. Zodoende heb ik heel wat telefoonnummers verzameld. Echter heb ik er nooit gebruik van hoeven te maken. Helaas weet ik dus niet hoe dat uitpakt. Trouwens s'avonds hangen er soms dames rond bij de boulevard. Ze proberen zoveel mogelijk oogcontact met je te maken. De meisjes die ik heb gezien waren echte locals en zagen er niet heel lekker uit. Ook Russische meisjes hangen rond in de stad. Zij vragen doorgaans 100 euro voor een uurtje.

Commentaar

Re: Turkije: Antalya

In antalya is het geen probleem om een betaalde/onbetaalde dame op te pikken, ga gewoon naar een populaire discotheek en je pikt ze er zo uit geloof me het is mezelf deze vakantie ook overkomen. Ben in antalya en in alanya geweest maar geloof me je pikt ze er zo uit, super verzorgd, erg mooi uiterlijk, nette kleren en proberen te dansen met iedere blanke man cq toerist heb hier zowel mogen genieten van de pro's en de niet-pro's maar beide super

Groeten Eclips
                            live fast, before you know you're to old to fuck asian pussy

Commentaar

Re: Turkije: Alanya

In Alanya is het echt makkelijk en van die problemen met de vaders die jullie hier vertellen heb ik nog nooit gehoord, ga gewoon naar een disco bijv. de bistro erg leuke disco en je pikt ze er zo uit ben er deze zomer heen geweest maar je pikt ze er zo uit super netjes en stijlvol gekleed, super aantrekkelijk en probeert te dansen en oog contact te krijgen met iedere blanke man cq toerist, heb het met pro's en niet pro's daar gedaan maar nooit geen problemen gehad

Groeten Eclips

Commentaar

Re: Turkije: Algemeen

Onlangs ook in Turkije geweest, in Belek, Hotel "papillon Belville". Geen "officiele" dames te vinden in de buurt, maar wel verschrikkelijk veel russische meiden. Zoals eerder beschreven inderdaad met manlief, maar die is na 10 uur te zat om te weten wat vrouwlief doet, maar ook vrouwen alleen of zelfs met kinderen.

In ons hotel waren 4 alleenstaande russische meiden / dames met elk één kind, en iedere avond blef er een bij de kinderen terwijkl de andere drie zich gingen amuseren (lees bijverdienen) 20 euro voor het betere orale werk (zc) op het strand.

Commentaar

In en rond Antalya komen inderdaad veel Rusische toeristen.
                                  Belek en Kemer zijn populair bij de Russen. Naar ik gehoord heb Bodrum en Marmaris ook maar daar ken ik het niet goed. Gewoon een groot hotel resort boeken in die omgeving en gegarandeerd kom je ze tegen.
                                  Dit jaar gaat het erg slecht met het toerisme, althans vanuit West Europa.
                                  Dit probeert men op te vangen met aandacht voor Rusland. En dat opvullen gaat ze goed af met als gevolg dat er aardig wat schoons rond loopt.
                                  Bbever

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door engel
                                    Ik ga eind september naar alanya.

Wat zijn de plaatsen om :

1. Gewillige geile turkse dames te vinden, geen beroeps ;
                                    2. Beroeps turkse dames te vinden ;
                                    3. gewillige oosteuropeese dames te vinden ?

bij voorbaat dank Engel
                                    Er zijn zat vrouwtjes te vinden ga naar de discotheek bistro en daar lopen genoeg vrouwtjes rond wel beroeps maar ja en kun je ze zelf niet vinden vraag t dan even aan een ober zeg gewoon dat je leuke dames zoekt. En er lopen ook genoeg russen rond de man ligt vroeg in de avond al zat op bed en dan kun jij je gang gaan

Commentaar

Re: Turkije: Antalya

was vorige week op de Konyaalti, zo rond ahlf elf s'avonds. Langs de kant van de weg stonden wat dames en met een ervan heb ik een paatje gemaakt.
                                      Half lang donkerblond har, 1,65m, zeeeeer slank en mooie lange benen.
                                      Met haar meegegaan voor 70 YTL (38 €) en een super behandeling gekregen.

Ze kuste lekker enthousiast, pijpte zonder en liet zich gewillig likken. Ik had de indruk dat ze het lekker vond, na enige tijd moes ik van d'r ophouden.
                                      Daarna heerlijk haar in de missionarisstand in haar gekomen.

Let wel op at ze condoom gebruikt. Ik had de indruk dat ze het geen ramp had gevonden als ik er zo was ingefloept.

Commentaar

Re: Turkije: Alanya

Zoals Eclips al schreef, en zoals ik ook ervaren heb, ga naar discotheek Bistro Bellman aan de havenzijde van Alanya, en gegarandeerd succes!

Commentaar

poco
                                          in Bodrum heb ik 2jaar geleden meisjes zien tippelen aan de jachthaven vlakbij de telefoonhokjes