Bosnië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bosnië

Hallo heeft iemand hier wat info of er wat te beleven valt in sarajevo, bosnie qua dvp's??
    Alle info over prijzen mogelijkheden etc etc. zijn welkom ook via pb'tjes thanks

Re: Sarajevo (bosnie)

Oorspronkelijk geplaatst door T Bekijk bericht
    Hallo heeft iemand hier wat info of er wat te beleven valt in sarajevo, bosnie qua dvp's??
    Alle info over prijzen mogelijkheden etc etc. zijn welkom ook via pb'tjes thanks
    Was een paar jaar geleden voor mijn werk in Sarajevo. Was toen op wandelgebied niks te beleven. De vrouwen zijn tov buitenlanders heel afstandelijk.

Groeten,

Vlaamse Leeuw

Ik ben een Chippendale, ik heb een dikke steel
    Ik ben een chippendale, ik heb de dikste steel

Commentaar

Bosnie

Wat valt er in bosnie te beleven qua dames van plezier? Hoop graag iets te vernemen van jullie aangezien me ballen op springen staan. Ik beschik over vervoer dus de plaats waar het is is geen probleem.

Hoor graag van jullie

Gr

Commentaar

Re: Bosnië

Ik was een paar weken geleden in Bosnie en er is weinig te beleven. Misschien kwam het door de ramadan, maar zelfs in de hotel bar waren geen dames. Mijn taxi chauffeur had wel een adresje maar vroeg 400 euro voor een uur. Dat heb ik niet geprobeerd.

Commentaar

Alles bij elkaar ben ik voor mijn werk anderhalf jaar in Sarajevo geweest. Prostitutie is verboden in Bosnië, maar komt echter wel voor.

Zelf ben ik aangesproken in een internet cafe net naast hotel Hollywood in de wijk Ilidza. Ik heb daar geen gebruik van gemaakt. Bij mijn weten wordt er niet getippeld.

Succes

Commentaar

Door een vrouw of een man?

Gr

Commentaar

Aan het werk...
            X