Turkije: Ankara

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Turkije: Ankara

Afgelopen maand ben ik in Ankara geweest. In Kizilay zijn veel hotels en clubs. In deze clubs is nogal een verschillend aanbod aan vrouwen: vrnl Turks sprekende vrouwen en nauwelijks engels sprekend. Ze vragen op zijn minst 100 $ voor een uur (of 1 keer sex), nadat je eerst verplicht 1 tot 2 drankjes hebt moeten betalen a 20-30 Tytl (circa 12-20 Euro) voor jezelf en haar.
    Wie kan mij tips geven voor meer redelijke prijzen ?

Hoi,

Ja in Ankara heb ik ook een dame geneukt. Zij was van Mersin (200km oosten van alanya) en was super lekker.

Ik had toen 70 euries betaald voor een uur incl. hotel. De prosti's weten alle hotels dus maak je geen zorgen. Regel wel condooms want anders heb je een goedkope van de hotel en is meestal niet lekker.

Ik had de ene Melisa, een lekkere Turkse (ja ja ook moslim) en zij deed het perfect, heb dr gefinger fukt en je voelt dat ze echt meewerken, poesje wordt namelijk strakker als je vingerd. Maarja, als je in Kizilay bent, dan moet je buiten opletten, kijken wie met verschillende mannen loopt en die persoon die je steeds ziet met verschillende mannen moet je even aanspreken als zij ALEEN is. 50 euro per uur kost het ongeveer kan meer zijn maar geen 150 euro.

Dames zijn meestal schoon, douchen voor de sex en nadat jij ze hebt geneukt dochen ze weer met in de hotel

Commentaar

Re: Turkije: Ankara

Enkele deuren naast het hotel demedan zit een barretje waar aktie is. De tent heet av flu of zoiets en het begint er te leven vanaf een uur of tien. Dan arriveren de meisjes, veelal turks maar ook wel oost europees.

Het barretje is een pijpenla, met aan de rechterkant een lange toog en links comfortable zithoeken. Aan de toog lulde ik wat in het frans met de bartender, een op zich symphatieke vent maar uiteraard wel uiterst professioneel, dat wil zeggen dat hij zijn de taak mij te laten spenderen nimmer vergat.

Misschien was het omdat ik de enige klant was, maar over gebrek aan aandacht van de meisjes had ik niet te klagen. Er waren er twee die me behoorlijk interesseerde: een geile blonde lolita met tits and ass en een vroege dertiger die de klappen van de zweep kende. Mijn keus viel uiteindelijk op de laatste omdat ik weet dat die jonge wijven meestal niet kunnen neuken, om maar te zwijgen over pijpen.

De wip in m'n hotel, voor een eurootje of honderd, was niet uitzonderlijk, maar toch zeker bovengemiddeld. Pijpen zonder, cumshot zonder en tongen was geen probleem.

Toen ik me de volgende avond weer aan de toog meldde, bevesitigde dezelfde bartender (die me natuurlijk meteen als stamgast ging behandelen) dat ik de juiste keuze had gemaakt: die lolita zag er dan wel geil uit zei hij, maar dat neuken van haar was niets. Het bleef onduidelijk of hij uit eigen ervaring sprak, maar ik speurde al weer het barretje rond naar nieuwe kansen.

Commentaar

Aan het werk...
      X