Italië: Sicilië

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Italië: Sicilië

Ik ga op vakantie naar Sicillie...weet iemand of daar nog geile plekjes zijn voor de spannende belevingen??
    Ze zullen er vast ook wel 'betaalde liefde'kennen?

Italië: Sicilië

als het donker wordt langs de doorgaande wegen van palermo naar messina en richting de etna daar staan diverse vrouwen langs de weg.
    In palermo midden in de stad richting strand vanaf de haven een drukke weg met gescheiden rijbanen waar een park doorloopt daar staan tussen de bomen diverse afrikaanse vrouwen je kan rond rijden en parkeren op een grote parkeer plaats waar ook homo,s rondlopen.
    deze vrouwen kosten vanaf 20 euro voor een nummertje ,gewoon staand in het bos.
    soms staat er een homo op afstand mee te kijken maar dat stoorde me niet.
    Waar ik een kik van kreeg was dat ik er drie mee nam voor 60 euro en me lekker vermaakte om de beurd en mijn handen vol.

deze vrouwen staan er al vanaf 13.00 u in de middag,er staan ook blanke tussen maar dat zijn vaak niet de mooiste.
    Laatst gewijzigd door Dick31; 26-03-09, 16:30. Reden: Kan samen

Commentaar

Re: Italië: Sicilië

langs de rondweg richting catania bij het shell station op de parkeerplaats, en verder in het havengebied en directe omgeving

Commentaar

Vlakbij de veerponten richting het vaste land staan ze weleens onder een boom o.i.d. althans afgelopen zomer had geen gelegenheid om iets te doen, maar check daar 's nachts maar.

Commentaar

laatste bericht dateert alweer van december 2007!
          Iemand up 2 date informatie? Voornamelijk is mijn intresse voor Trapani eo

groet

Commentaar

Langs de kant van sommige provinciale wegen staan (illegale) Afrikaanse prostituees. Meestal vanaf het eind van de middag. Ze hebben zelf condooms, maar dat zijn rare dikke (misschien maar goed ook!) en van mij onbekende merken. Maar zelf meenemen wordt niet altijd gewaardeerd.
            Ze stappen in, wijzen je een stille plek in de buurt (vaak een ingestort oud huis of boerderij, zorg dat je niet vast komt te zitten met een simpele huurauto!), altijd vrij gammel en meestal tussen de gebruikte condooms van je voorgangers. Het is weinig verheffend allemaal, maar het kost dan meestal ook maar een euro of 20-30. Ik las ergens 50, da's echt veel te veel!

Je kan de plekken vinden door deze kaart: doxyspotting.com/map/ Daar verzamelt men google streetview plaatjes van de dames. Google heeft streetview ondertussen trouwens flink opgeschoond, je vindt er nauwelijks nog dames, alleen langs de ss285 zag ik er net nog een paar op streetview. Ik denk dat ze gewoon in de ochtend gereden hebben, dan staan er niet veel.

Ik ben bekend met de wegen rond Catania, vooral de ss192 en ss417, en de ss194 - ss385 (en dan Catania stad uit, ze staan ongeveer vanaf dat je onder/over de E35 bent). Daar stonden er eind vorig jaar nog heel wat.
            Niet op de kaart, maar uit mijn hoofd: rond Siracusa was er een beetje actie rond het oude race-circuit. Die is niet te vinden op google maps, maar nog wel goed herkenbaar als je de satteliet-laag aanzet. De Via Antonio Ascari loopt er dwars doorheen, en daar stonden een paar (uiteraard Afrikaanse) dames. Systeem is hetzelfde, 20-30 euro voor pijpen/neuken en dan in een of ander lokaal afgebrokkeld bouwval.

Een vrij memorabele ervaring was precies daar waar de 194 en 385 samenkomen. Daar staat een vervallen electra-huisje (oid) waar altijd meerdere dames rondhangen. Ik heb er een vrij jonge, zeer donkere dame opgepikt in niet meer dan een wit hemdje en een strak stringetje. Prachtig contrast! Ze had twee kleine, van die typische Afrikaanse versier-sneetjes in haar wangen wat haar iets heel dierlijks, bijna gevaarlijks gaf. Ze zat snel naast me en opeens, sinds jaren dat ik wandel, vond ik het plots weer enorm spannend! We reden best een end, dan de weg af en een enorm hobbelig en nauwelijks begaanbaar pad zodat ik iets eerder moest stoppen uit angst anders vast te zitten. Ze lachte me uit, en voelde dat ik het spannend vond. Er zat iets spottends in haar blik, maar de gedachte haar alsnog te gaan neuken maakte me daardoor juist enorm geil.
            Iets verderop stond een oude muurtje, meer was het niet, met een struikje en een stapel afval. Waaronder heel wat condooms. Ik ging iets verderop staan en haalde mijn geslacht uit mijn broek. Ze bukte zich, schoof er een veel te dik condoom omheen en pijpte me hard, diep en zalig. Ik trilde letterlijk op mijn benen, schommelde, kon nauwelijks rechtop blijven staan. Vasthoudend aan een stukje muur, probeerde ik haar te voelen. Puntige borsten door het hemdje heen, zacht en hard tegelijk. Haar hand hield mijn lul strak vast, haar hoofd bewoog stevig over hem op en neer, en met haar andere hand bewoog ze mij in en uit haar. Mijn hele lijf werd gepijpt! Ik moest echt terugtrekken want ik explodeerde bijna! En anders lazerde ik wel omver door spanning, geilheid en haar heftige pijpwerk. Ze draaide zich om, bukte en schoof haar string opzij. Ik stootte diep in haar, en kwam binnen een paar stoten klaar.
            De spanning was weg, de spot bleef en ze ruimde snel alles op. En nee, douchen langs de ss385 zit er niet in.. Enigszins bedremmeld reed ik haar terug naar de kruising. Ze lachte oprecht toen ze uitstapte, maar dat was vast vooral voor haar vriendinnen bedoeld. De heftigste beurt die ik ooit voor 25 euro kreeg, en je wordt bestraft en pleziert tegelijkertijd. Dat gold overigens alleen voor haar. Alle andere Afrikaanse dames die ik van de weg plukte waren vooral heel bedreven in snel afwerken. Lief lachen, fake kreunen en hop, klaarkomen. Maar soms heb je mazzel!

Commentaar

Aan het werk...
            X