Bulgarije: Overige plaatsen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bulgarije: Overige plaatsen

Zit dit komende jaar met reglemaat in Varna, Bulgarije. Wie heeft wat adressen van clubs, en Bars waar de meiden zitten, en betaalbaar zijn.
    Bij voorbaat dank.
    ABC

Hallo,
    Gewoon in taxi springen en vragen voor sex,brengen ze je naar appartement waar een aantal dames zitten.Ben er zo in een vijftal geweest,helaas weet ik van geen enkele de naam kost 60leva(30euro)voor een uur.In golden sands lopen veel prostituees op straat kost echter 50 euro voor snelle wip(golden sands is resort)Je bent beter af in de appartementen zitten echt mooie meisjes bij en laat iets weten hoe je het gemaakt hebt.Misschien kan jij naam onthouden ,ga in mei ook terug naar Varna.
    Grtz

Commentaar

Ben gister in klein clubje geweest in centrum Varna. Aantal leuke meiden, niet te opdringerig. Hebben een paar kamers, maar je kunt ze ook mee nemen naar je hotel. Ben met een mooie meid gegaan en een heerlijk uurtje gehad.
      Club Max op de straat Kniaz Boris 1 nummer 6
      Maar ik ben op zoek naar meerdere adresjes zoals deze club. Misschien iets verder uit centrum?? wie kan mij wat meerdere adressen geven??
      Prijs voor een uurtje rond de 30 euro/40 euro
      Groeten ABC

Commentaar

Bulgarije: Overige plaatsen

Inmiddels meer dan een jaar geleden heb ik een knappe Bulgaarse meid ontmoet in Holland. Ze heeft me nadien uitgenodigd om eens naar haar land te gaan ... en ja hoor, het klikte. Ik was wel verliefd op haar, maar je zou voor minder, ze heeft een goddelijk lichaam en ze is temperamentvol. Ondertussen heb ik al een tijdje een relatie met haar en binnenkort komt ze bij mij inwonen. Maar mannen, Bulgarije biedt ongelooflijk knappe vrouwen die bovendien van sex houden. Ik snap niet dat er hier nog geen recessies geschreven zijn over de Bulgaarse meiden. Ze zijn supersensueel, slank, vaak lange donkere lokken en hebben één voor één een fantastisch lichaam. Alleen de taal kan een barriere vormen. Maar Bulgaarse vrouwen zullen geen nee zeggen als een man sex wil, dat is onbeleefd ! En nee, het is gratis heren ...
        Good luck !

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door barttttt
          Ik ga binnenkort naar Sunny beach. Jij bent daar dus geweest Theo? Of zijn daar andere mensen geweest met enige ervaring? Wat kan ik dar verwachten? Waar moet ik zijn voor de dames?
          Net terug uit Sunny Beach. Alleen maar in een club GoGo Girls geweest. Drie keer in totaal. Dames aardig, altijd in voor een praatje na afloop. Goede ervaring. Vaste prijs is 100 Lev wat zo'n 50 euro is. Meestal 10 lev van te voren voor een lapdance alwaar je ze sex aanbieden. Eén keer een fantastische pijpbeurt gekregen.

Al met al. Sex is goed, meiden zijn aardig maar het blijft een zakelijke transactie.

Commentaar

Als je goedkoop wil, moet je zeker niet aan de zwarte zee zijn, daar worden bijna westerse prijzen gehanteerd. Zoek liever wat kleinere, minder toeristische plaatsen op, daar kun je beter aan je trekken komen :P

Commentaar

Als je gewoon de auto neemt (huur er een) van Varna naar Obzor (dit is de weg van Varna naar Burgas) daar staan ze gewoon langs de weg
              geen probleem, zelfs redelijk interessant
              O ja betaal nooit meer dan 50 leva (dit is 25 euro) anders ben je afgezet

Commentaar

Bekijk deze ook nog eens:

http://www.sunny-beach.com/index.asp

en lees nog eens wat lager op deze pagina onder Bulgarije: Albena , da's bij Bourgaz. Daar staat wel een van de meest rake verhalen in denk ik (van Pineukio) Veel meiden in Alkmaar vroeger kwamen uit Bourgaz.
                Veel plezier, ben benieuwd , in ieder geval , de tijd dat je voor twee tientjes op de eerste rij zal is far gone ....
                Mr. Goodbar gaat er altijd in ....

Commentaar

Mr Goodbar...als je naar albena wilt,moet je op Varna vliegen,afstand+/-25 kilometer.Vanaf bourgas afstand +/_ 130 kilometer.Is natuurlijk te rijden,maar vooral 's avonds levensgevaarlijk op de bulgaarse wegen.

groetjes Pelikonjoe

Commentaar

Beste Medelopers,

Vorige week heb ik samen met een vriend Bourgas bezocht, in 1 woord fantastisch. Goedkoop en vooral lekker We hadden een hotel midden in Bourgas geboekt, er komen bijna geen toeristen maar dit mag de pret niet drukken. Er bevinden zich 4 clubs/bars in Bourgas, en div. app. ook voor de sex natuurlijk
                    Vraag aan een Taxichauffeur naar sex, en alles wordt geregeld, de prijzen zijn tussen de 50 en 60 Leva per uur. (25 a 30 euro). de meiden zijn super jong en mooi. Denk zo ongeveer tussen de 17 en 20 jaar. Je kunt ook een meisje voor tussen de 60 en 100 Leva meenemen naar je hotel. Taxichauffeurs kunnen dit makkelijk voor je regelen. Heb vaak het idee dat het een bijbaantje voor hun is Je moet niet vergeten het gemiddelde salaris in Bulgarije zit op 300 leva per maand (150 euro).
                    Voor "sunny-beach" heb ik een ander verhaal, hier liggen de prijzen 2x zo duur kwa sex, omdat er veel toeristen komen. Moet zeggen ga naar Bourgas en ervaar het zelf, bijna iedere vrouw die ik s'avonds/s'nachts tegenkwam had wel zin in een lekkere stoeipartij, of anders regeld een taxichauffeur wel wat zou zeggen geniet van het leven, het is al zo kort

Groet, Thei de genieter

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door ABC
                      Ben gister in klein clubje geweest in centrum Varna. Aantal leuke meiden, niet te opdringerig. Hebben een paar kamers, maar je kunt ze ook mee nemen naar je hotel. Ben met een mooie meid gegaan en een heerlijk uurtje gehad.
                      Club Max op de straat Kniaz Boris 1 nummer 6
                      Maar ik ben op zoek naar meerdere adresjes zoals deze club. Misschien iets verder uit centrum?? wie kan mij wat meerdere adressen geven??
                      Prijs voor een uurtje rond de 30 euro/40 euro
                      Groeten ABC
                      Foutje. De club heet niet Max maar Maja en het zit niet op de straat boris Kniaz 6 maar in een zijstraatje van deze straat op nummer 6.
                      Naam van de straat weet ik niet; het is het zijstraatje waar op de boris kniaz een terras voor staat. Als je met je rug naar de nicolaaskerk staat is de zijstraat links voor je.Je deur staat altijd open; je kunt zo naar achter lopen waar een barretje staat en de dames zitten.Bevalt het je niet dan loop je zo weer naar buiten. Er makkelijk dus.
                      Een ander adres is hier vlak bij: Deina op ivan vazov straat 20a.Hier sta je voor een poort waar je moet aanbellen.
                      Ik was niet onder de indruk van beide tenten.

Commentaar

Re: Bulgarije: Algemeen

Beste wandelaars,

er is toch wel wat aan het veranderen aan de Zwarte Zee, ik kom er nu al meerdere jaren (een tiental dus) en ik merk duidelijk een nieuwe aanpak. De echte toeristische centra (Albena, Sunny Beach en Golden Beach willen zich meer en meer profileren voor families met kleine kinderen. Gevolg hiervan is een strengere beteugeling en controle van de prostitutie. Ik vrees dat je voor je pleziertjes ofwel, heel erg clandestien en dus duur (in Bulgarije is dat dan meer dan 100 lev voor een uurtje) ofwel uit die centra zal moeten. Ikzelf ben naar Obzor geweest, waar er wel nog makkelijk aan "fun" te komen was. Maar ja, met vrienden en kinderen beetje...

Commentaar

Re: Bulgarije: Algemeen

Hallo Leffeboy!
                          Hier wat informatie over Golden Sands.Er zijn geen echte clubs,wel wat GoGo bars,waarvan ik denk dat Rai de beste is.Deze zit aan het begin van de boulevard boven een restaurant,tegenover hotel Bonita(doe hier Vanya even de groeten uit Nederland!!!)hier normaal gesproken geen seks,alleen kun je prive -dance met een meisje,waar ze helemaal uit de kleren gaat(kostte vorig jaar 25 euro.
                          Straat prostitutie is als je bij hotel Bonita omhoog loopt,en dan bovenaan rechts gaat.Hier lopen in de avond heel veel meisjes rond,categorie..van alles wat.Met sommige kun je gewoon aan een bar aan de straat wat drinken en kletsen,maar de meeste zijn alleen op aktie uit.Je kunt ze meenemen naar je hotel(moet je wel aan de receptie betalen,volgens mij +/_ 10 euro)of ze nemen je mee naar '' hun'' hotel waar je ook moet betalen voor de kamer.Aan de straat waar de meisjes lopen heb je ook een groete GoGo bar(naast diskotheek bonkers)waar de meisjes ook klanten oppikkken.Voor de meeste meisjes is het klant oppikken,afraggen,en weer terug(omdat ze erg streng gecontroleerd worden door hun '' bazen''.Deze zijn ook zeer zichtbaar aanwezig.Kosten zijn meestal 50 euro voor wat pijpen en neuken.Een goede tip is,als ze er weer werkt,Sisi..klein,zwarte haren engrote tatouage op haar rug(en zo lopen er nog 50 rond.
                          Een naaktstrand vind je volgens mij helemaal aan het einde van golden-sands,nog voorbij het haventje...je moet er maar eens gaan kijken.Pak het treintje,want het is redelijk ver lopen!!
                          Maar ga ook eens in Varna kijken...vraag een taxi chauffeur naar adresjes van prive-clubs.LET WEL.....de meeste playboy-bars betaal je veel te veel voor drank en diensten!!!!
                          Ik hoop dat je wat aan deze informatie hebt...ik ga weer eind augustus!
                          groetjes Pelikonjoe

Commentaar

Golden Sands

Tuurlijk even op het forum gekeken wat er allemaal gebeurt in Golden Sands.
                            Dus ook zelf maar eens even geinspecteerd afgelopen jaar en ja hoor de beschrijving van "pelikonjoe" klopt als een bus.

Hoewel ik geen gebruik van betaalde diensten heb gemaakt, heb ik wel even
                            met een aantal dames een glaasje bier gedronken (die bij het kleine barretje naast Bonkers hingen).
                            Sommige waren erg spontaan en openhartig, ook nadat ik had gezegd niets te willen.
                            Aan de prijs valt trouwens niet te onderhandelen (100 Leva). Alhoewel er 1 dame was (die me elke dag vrolijk gedag zei als ik langsliep) die i.p.v. 1 uur er wel 2 van wilde maken. Reken ook nog op 20 of 30 leva registratiekosten voor het hotel.

In Varna liggen de prijzen lager heb ik begrepen (60-80 Leva), maar niet
                            geweest.

Ik zou zeggen spring niet de eeste dag op zo'n dame, neem er de tijd voor
                            en ga aan het buiten-barretje links naast Bonkers en de gogo-bar een
                            biertje drinken. Praat met een aantal dames, enkele kunnen ook nog over
                            wat anders dan hun werk praten. Vraag gerust naar hun mobiele nummer
                            voor later.

Ik vond de dames over het algemeen niet super mooi, maar een enkel juweeltje
                            liep er wel eens tussen.

Commentaar

Re: Bulgarije: Bourgas

Voor de liefhebbers heb ik nog wat info binnen gekregen van sex clubs ( al heten ze soms anders ) in de stad Bourgas .
                              - Sex Club Venera
                              - Massage Saloon Kleopatra
                              - Massage Saloon Mesalina
                              - Massage Saloon Kaligula
                              - Massage Saloon Seemans Club
                              Ik ga er a.s.week naar toe om ze allemaal te controleren , 2e week van sept.
                              terug en doe jullie verslag

Commentaar

Beste wandelaars terug van Bourgas , allereerst heb ik nog 2 clubs aan het rijtje toe te
                                voegen , en dat zijn club Intriga achter hotel Bulgaria en Crasy girls bij het busstaton .
                                De enige clubs waar je naar binnen kunt gaan om wat drinken zijn Intriga , Crasy girls ,
                                Kaligula en Seamans club de rest zijn privé huizen . De prijzen liggen op ongeveer 25 euro
                                per uur en de reistijd naar het hotel is voor de klant , allen in club Intriga kun je te plaatse
                                een wip maken . De meiden zijn over het algemeen mooi tot zeer mooi maar hebben volgen mij de arrogantie uitgevonden , en komen ze de afspraken niet altijd na . In de clubs halen ze bijna je gereedschap te voorschijn maar op je kamer zitten ze alleen maar tv te kijken , en zeggen over een half weg te moeten terwijl ze net gearriveerd zijn en dat als je ze voor 2 uur ingehuurd hebt . Daarom mijn advies neem niet een al te mooie meid en kijk of ze een lieve
                                uitstraling heeft , en je hebt een fantastische tijd . Bourgas is ook een gezellige stad met leuke
                                eet gelegenheden zoals restaurant National ( acterkant van hotel Bulair en bij Hotel
                                Primorets) waar je leuke contacten kunt maken , vooral als je vaste klant bent . Bij het personeel gaat het alleen wat moeilijker maar het lukt uiteindelijk toch , maar wees vooral een heer en kleed je netjes , na een avondje stappen met een restaurantje heb je de hemel op aarde.
                                De eerste chartervlucht naar Bourgas gaat medio Mei 2007 ,veel plezier .

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door goodbar
                                  Bekijk deze ook nog eens:

http://www.sunny-beach.com/index.asp

en lees nog eens wat lager op deze pagina onder Bulgarije: Albena , da's bij Bourgaz. Daar staat wel een van de meest rake verhalen in denk ik (van Pineukio) Veel meiden in Alkmaar vroeger kwamen uit Bourgaz.
                                  Veel plezier, ben benieuwd , in ieder geval , de tijd dat je voor twee tientjes op de eerste rij zal is far gone ....
                                  Nou, Albena is niet bepaald in de buurt van Bourgas hoor!!
                                  Albena ligt bij het Goudstrand en Bourgas bij het Zonnestrand.
                                  Dat is met de auto 1 1/2 uur rijden over bergachtige wegen.
                                  Met openbaar vervoer wel 2 uur.
                                  Groetjes,
                                  Erasmusmc

Commentaar

als je met het vliegtuig gaat,land je in Bourgas....vandaar uit ga je naar Sunny beach...weet je gelijk hoe ver het is!!

groetjes Pelikonjoe...die vanaf 20 july Golden Sands(Varna) weer onveilig gaat maken!!

Commentaar

Bourgas is heel dichtbij vanaf Sunny Beach.
                                      Zowieso gaat er een bus vanaf het midden in Sunny Beach.
                                      In Bourgas zijn de prijzen voor de dames minimaal de helft als in Sunny Beach zelf.

Tevens is het zo dat je de vrouwen daar op je gemak kunt versieren en niet hoeft te betalen.
                                      Zelf ben ik dit jaar voor de derde keer in Bulgarije en heb "gelukkig" al veel vakantievriendinnetjes als back up .
                                      Ik ben er vanaf 9 juli voor twee weekjes in SUnny Beach.
                                      Mochten er medeHookers er ook zijn, dan kan je altijd een PM sturen, zodat zwe een feestje kunnen houden.

P.S.: In bourgas spreken ze bijna allemaal geen engels.

Commentaar

Re: Bulgarije: Varna

ben regelmatig in Varna geweest, vind het in de stad erg duur en vaak zeer opdringerige pooiers/taxi chauffeurs in de buurt.
                                        Ga zelf altijd naar het zeemanshuis in Varna-West, haven gebied 15km land inwaarts. Een aantal zeer gezellige betaalbare dames.

Commentaar

sunny beach

Ben pas teruggekeerd van korte vak. aan de zonnestrand.
                                          Moet zeggen dat je hier buiten de sex-clubs niet goed kunt wandelen. de clubs zijn ook erg duur en proberen je ook te afzetten.

Je hebt alleen stoepslet-ten en die aan de drukke straten toeristen proberen te pikken met "" do you want sex".
                                          ook ik ben eerste avond ingetrapt moet ik zeggen , met zo''n tippelster. het was 3 uur snacht en we spraken af voor 90 leva voor een uur in haar appartement.
                                          Ik mee en na de pijpbeurt van 7 min was ik klaar, ze trok de kleren aan en vertrok zonder om te kijken. Ik zat in haar appartement nog mn JAAP te wassen.
                                          ze zijn dus niet te vertrouwen, ik was levas kwijt , dus geen uurtje sex en standjes. maar dat deed ik nooit meer en raad ik ieder AF.
                                          volgende dag weer door een andere tippelster aangeproken en afgesproken voor
                                          40 leva, en ze vroeg ook 100. na de pijp beurt schudde ik haar van me af, ze wilde perse nog extra geld voor doggystijl.
                                          mensen KIJK uit in de vakantie zones, ik heb dus slechte ervaring opgedaan, sex was SHIT wat wandelen betreft. ze willen aleen je geld afrommelen in aantal minuten. ook moet je oppassen dat ze je niet beroven snachts. ga dus niet als ik snachts risico nemen.
                                          beste kan je inderdaad net als was Justme zegt, met lokaal meiden proberen vanuit hier iets te afspreken. maar ja wie kent bulgaars , ik niet!!

Commentaar