Finland: algemeen

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Finland: algemeen

mis ik iets? ??? ik ben volgende week in Helsinki ivm. werk, dus even kijken op mijn favo forum voor tips.
    Helemaal Nix! Is daar nog niemand geweest, of is er gewoon geen aktie?

Hallo Jongens,

Helsinki is een plaast waar ik wel vaker vertoefd heb. De beste plaats om er te gaan is charles VII (Disco club, waar je mits wat drankjes wel wat ladies aan de kaak kan slaan - meestal russische of E/L/L ). Let op , dit zijn meestal semi-professionele meiden of gewoon meiden die wat verteier zoeken. Je kan je hier best vermaken. Zeker in de wintertijd, als het buiten miezerig en donker is, is dit een plaatst waar de vrouwtjes gewillig zijn. Mijn ervaring is , betaal hen wat drankjes en daarna sex in je hotel.

Als Versieren je niet ligt of je tijd is beperkt, is er MIKADO (dit is een bar waar alle vrouwen prof. prostituees zijn). Iedereen in Helsinki kent die plaats en het is er super-veilig (taxi-chauffeurs zullen je altijd kunnen helpen). De inkom is +- 3 euro. De drankjes zijn er democratisch 5 euro en de meiden komen voorbijgewandeld en slaan graag een babbeltje. Ik vergelijk het met een prachtig groot café, waar je gezellig een pint kan drinken en waar de vrouwen gezellig en niet te opdringerig zijn. De tarieven liggen meestal rond de 100 euro voor 2 a 3 uur naargelang de dame. Ik heb er ook al geweten die 100 euro per uur durven vragen. De Dames zijn niet allemaal even knap, maar scoren minstens 7/10. Plezant is ook dat ze gekleed zijn in gewone uitgangskledy. De dames gaan mee naar je hotel -als dat niet te ver is- (nadat je haar vestaire betaald) en de teller loopt vanaf het hotel . De meeste grote hotels liggen in die buurt. Ik ben er verschillende keren geweest met zakenrelaties en alleen , en ik moet zeggen nooit teleurgesteld geweest. De aangename sfeer van de plaatst doet het net denken alsof je een griet versierd hebt en ze mee naar je kamer neemt. Persoonlijk trekt me dat wel aan

Commentaar

Inderdaad, de tijd was beperkt dus we zijn even naar Mikado geweest.....
      NIEMAND!
      De (mooie) tent was zo goed als leeg. Bleek te komen door de vakantieperiode.
      Blijkbaar zit heel Helsinki met de kerst in Lapland. Zelfs ons hotel (radisson!) ging dicht voor de kerstvakantie.
      Jammerjammer.......

Commentaar

Ikga zeer veel naar Finland en het is er echt niet nodig om te betalen voor sex als je er een beetje ok uitziet.
        Een goude raad, alle goede dating hotels hebben een disco of night club. Op Donderdag en Vrijdag avons is er altijd iets te beleven. En ben reeds meerdere malen met fantastisch wilde finsche meisjes in bed beland.
        En het is echt niet moeilijk de mannen ginder drinken zich een ongeluk en de vrouwen juist genoeg tot ze klaar zijn voor sex. Dit heb ik zowel in Helsinki - Tampere - Joensuu maar niet in Lapland daar zijn enkel toeristen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door DikTrom
          mis ik iets? ??? ik ben volgende week in Helsinki ivm. werk, dus even kijken op mijn favo forum voor tips.
          Helemaal Nix! Is daar nog niemand geweest, of is er gewoon geen aktie?
          Dear readers of Hookers.nl. First I have to say I’m sorry that I don’t speak and write any Dutch. I understand that some members of Hookers.nl have been more than disappointed by what Helsinki has to offer in terms of prostitutes.

If one of you is going to go to Helsinki the easiest way of finding sex is to go Restaurant Mikado. It is located on the main road Mannerheiminkatu 6 opposite “the Swedish theater. Other place is restaurant Alcatraz ( Eerikinkatu 3 / http://www.alcatraz.fi/). You find number of prostitutes in both places.

If you go to the above clubs, let the girls come to you and do the opening talking. It will save you from embarrassments. Do the negotiations and the girl will take you to her working flat. The girls usually have a one room flat in a usual residential building or to their hotel room.
          There are also numbers of prostitutes in the nightclubs of best hotels. Again the advice is; let the girls spot you.

Then there are number of clubs were you find nice local girls and get laid if you use your charms and you are not drunk. Use your charm. Young Finnish girls are for foreigners if you speak moderately good English.

One other way is to look in:

http://www.seksitreffit.fi/treffit/i...sii+miest%E4ee
          orrikinkatu 3). Or:
          http://www.sihteeriopisto.net/?lang_so=eng&

Both links take you to adverts of prostitutes. You get the girls cell phone numbers. You call them. They tell you how much they charge for ½ h. and their location. Usual charge is 60 – 100 euro for bj and fuck. Most of the girls are from former USSR, most of them being from Estonia or Russia.

There is hardly any street prostitution in Helsinki as it is forbidden. Buying sex on street is forbidden.

I hope this helps.
          Regards, Accme
          accme@suomi24.fi

Commentaar

Was afgelopen week voor het eerst in Helsinki. Een beetje huiswerk op "hookers.nl" had me verteld dat Mikado een leuk adres was.
            Toegang was 10 Euro, de vestiaire 2. Je kan in de Mikado eten, dansen, gokken en een prosti oppikken. Wat me wel opviel was het feit dat de dames allemaal professionals waren, maar je amper werd aangesproken. Later hoorde ik dat dat kwam omdat er recentelijk een paar controles waren. Dus, collega's, je hoeft helemaal niet te wachten tot ze je aanspreken, stap er gewoon zelf op af en vraag bv "Of ze er dikwijls komen?". In de twee volgende zinnen zal dan al de vraag zitten "Want to make love in the hotel?".
            Ik heb een griet uit Wit Rusland (de meeste daar), meegenomen voor 150 Euro voor een uurtje ,all in, inclusief zoenen. Meestal vragen ze 200 maar afdingen is dus mogelijk... Ze heette Vicky, was een jaar of 25 en had een hoog pocahontas gehalte door een superslank figuurtje en een zwarte paardestaart. O, ja de sex was een van mijn betere ervaringen en krijgt zeker een 9! 8)

Commentaar

Re: Finland: Helsinki

Oorspronkelijk geplaatst door accme
              Dear readers of Hookers.nl. First I have to say I’m sorry that I don’t speak and write any Dutch. I understand that some members of Hookers.nl have been more than disappointed by what Helsinki has to offer in terms of prostitutes.

If one of you is going to go to Helsinki the easiest way of finding sex is to go Restaurant Mikado. It is located on the main road Mannerheiminkatu 6 opposite “the Swedish theater. Other place is restaurant Alcatraz ( Eerikinkatu 3 / http://www.alcatraz.fi/). You find number of prostitutes in both places.

If you go to the above clubs, let the girls come to you and do the opening talking. It will save you from embarrassments. Do the negotiations and the girl will take you to her working flat. The girls usually have a one room flat in a usual residential building or to their hotel room.
              There are also numbers of prostitutes in the nightclubs of best hotels. Again the advice is; let the girls spot you.

Then there are number of clubs were you find nice local girls and get laid if you use your charms and you are not drunk. Use your charm. Young Finnish girls are for foreigners if you speak moderately good English.

One other way is to look in:

http://www.seksitreffit.fi/treffit/i...sii+miest%E4ee
              orrikinkatu 3). Or:
              http://www.sihteeriopisto.net/?lang_so=eng&

Both links take you to adverts of prostitutes. You get the girls cell phone numbers. You call them. They tell you how much they charge for ½ h. and their location. Usual charge is 60 – 100 euro for bj and fuck. Most of the girls are from former USSR, most of them being from Estonia or Russia.

There is hardly any street prostitution in Helsinki as it is forbidden. Buying sex on street is forbidden.

I hope this helps.
              Regards, Accme
              accme@suomi24.fi
              Unfortunately mikado club was closed at 23.12.2005 due to unpayed rents,
              luckily there is new, much bigger club called soho.
              It´s located nearby old mikado at ratakatu 9.

Nice clean place and you´ll see most of the mikado girls over there.

Cheers!
              vv

Commentaar

ik ben vorige week nog een paar dagen in Helsinki geweest, dus gelijk even s'avonds naar de Mikado-club, helaas hangt er een briefje op de deur, dat de club gesloten is, en dat de "activiteiten" verder plaats vinden in de nabijgelegen SOHO club. Dus snel naar de SOHOclub, er zitten inderdaad zo'n 10 vrouwen, waarvan de meeste uit Rusland, en ook een hele mooie uit Brazilië, genaamd Maria. Biertje kost 5,50 euro, en Maria drinkt alleen maar thee, 3 euro.
                De prijzen voor de dames vind ik persoonlijkt teveel, nl. 200 euro voor een uur, ze zakken nog wel in prijs tot 150 euro, maar voor een uurtje vind ik dat teveel.
                Ook veel zeer jonge meiden gezien, ik schat ze jonger dan 18, dus let op met hun leeftijd.......

Commentaar

Finland: Helsinki

Victoria from Ukrainia - Escape from Alcatraz.

Gusto sloot enige tijd terug een bericht onder Erotic Club Odal in Reykjavik als volgt af;
                  “….Een van de dames die het spel erg gewiekst speelde was Daniëlla.....Een Finse schone die later op de avond nog wel héél indringend nieuws had voor Gustomass…..

Gustomass heeft daarop menig traantje weggepinkt, maar….was het van verdriet….., was het van blijdschap …….of was het van beide een beetje.......

De lezer die zich de moeite heeft genomen tot hier te geraken zal het opvallen dat het verhaal nog weinig van doen heeft met de gekozen titel. Maar wat in het wat zit verzuurt niet.

Wordt vervolgd.....”

Nou, hierbij dan het vervolg..
                  Omdat al Gusto’s kontakten met Victoria in het Engels waren en omdat hopelijk zij zelf nog eens op deze recensie zou kunnen stoten, ga ik vanaf hier in het Engels verder.
                  Maakt een en ander nog realistischer.

The story commences during my visit to Erotic Club Odal in Reykjavik at May 16th 2007.

......Yes indeed, I did get news from Daniella.
                  I had already been watching this Daniëlla for quite some time. She had been flirting with one young guest, who apparently was not aware of what was going on. She did it with a friend of hers. This guest was treated in a very special way, he will probably never forget this event, if only for the amount that will be deducted from his bankaccount one of these days.

Later that night there was a very nice stripact by no one less then Miss Daniëlla. She was from Finland, as I found out later. I tipped her and I thought that would be it for the night.......but .after quite some time she grabbed all her guts and walked out on to me all from the bar. That was a very nice vieuw..after all, the ladies in this club are just gorgious for their looks, one by one really beautys, almost models...
                  She kindly asked if I would appreciate her company. Well who would I be not to let her and let her take a seat right next to me. That was fine with me, so I really got a good chance to get to know her better......and not only her.....

“So you are from Finland.? That’s nice, very nice....!!!” ”Yes from Helsinki” “Yeah right, I have been there quite a few times. Do or did you also dance in Finland??” “Oh yeah sure, why are you asking??” “You’re not gonna tell me that you did dance in Helsinki??” “Sure, I have danced in Club Alcatraz, do you know that Club???” “ Do I knów that club Daniella, you are asking me, do I knów that club??!! Sure I know that club. “ She had been dancing there for some years now but she quit there recently. “Well, then I really dó have a question that I really would like to asl you.........Do you happen to know a dancing girl over there, a very little girl wearing very long black hair?? “ “Oooh, you mean Viktoria, you know her?? !! “ “ Do I know Viktoria?? Yes sure!!”
                  Daniella; “Viktoria is my best friend in Helsinki, I last met her just few weeks ago. So you know her as well!!”
                  “I know Viktoria since 2002 , spingtime 2002. I was there for my very first visit for business ( and pleasure ofcourse) She happens to be one of my first striptease experiences. And what kind of an experience with this little lady. Now I am becoming a little emotional, please forgive me. She always was, still is and always will be my all time favorite. Viktoria’s performance was so special, so deep, so good, so unforgettable. She is the one and only”

Daniëlla explained that Viktoria was doing fine now, very well indeed. But she also quit dancing in Alcatraz, only few months ago. The club was not so good anymore, some things had happened and she had decided to quit definitely.
                  “So she finally managed to escape from Alcatraz.........” Daniella agreed.

Now I had mixed feelings. Very mixed indeed.
                  I see Viktoria’s quiting in Club Alcatraz as Victoria’s Escape from Alcatraz.
                  She had been dancing there from early 2002, that is over 5 years now.
                  Knowing how she felt and how she experienced dancing in club and living the life she lived, she is now set free from all of that. She is free now, at least I hope...I hope she has managed to break away from the tangles of this business..

But who is Victoria.?? I am happy to tell you..

Victoria is a special girl. She is small, little, tiny and very easy to bend.
                  She dances like no other dancer in the whole world, at least that is in my perception.
                  I saw her first performing in Erotic Club Alcataz in April 2002.
                  Visited the Club just for a few hours then and I was struck by this little girls’ performance and personality. Usually every evening there were 3 or 4 girls dancing in turns. They used to make 2 dances on a stage positioned in centre of the bar. Guests came slowly on to the platform in order to be as close as possible, when Vikctoria was announced by the DJ. When Victoria was dancing, you had to be quick to be in front in order to have a good vieuw. Mostly I took a seat already some time before and just awaited her performance.
                  During her performance everybody had only eyes for her. It was silent, the music was playing loud and clear. It was here that I got to know and got to like Moby, his first released CD. She choose some tracks that she had mixed by the DJ in a very nice way and she danced on this. Heavenly, like in paradise, goddelijk, like an Angel was dancing. She swung around the pole, she climbed it, she let herself come down slowly, gently, teasing, erotic, very gentle, very nice. She never looked into the public,into the guests eyes, at least not in the beginning, she never looked in guests eyes, like Tina Turner is stating in Private Dancer song. No, she always was looking close and far away at the same time. Later, when we got to know one another a little better, she sometimes looked at me, very short, very brief, but very meaningful. It was like she rewarded me , simply with “just” a glance in my direction, with a little eye contact. How deep, how heavy, how meaningfull, such a rare glance, a glimpse can be.!! These glances of hers were so rare, that they were upgraded to very high value, of supervalue to me at least.
                  As we got to know each other a little better and as she was always dancing in her same way, I appreciated and enjoyed her dances very much. But she was a good teaser, sometimes slightly unfriendly, a little stubborn and she coul be very closed if she did not have her day. She had emotions and she did not make many efforts to hide them. This was Viktoria.
                  Once I came in the club rather late, she came on to me and smiled a little and said. “You’re too late know, I already danced on Moby” She was not gonna ask permission to dance again. Some times, very rarely, she choose Moby a second time when she was dancing her last performance way after midnight. During many performances she many times made me really cry, made tears coming into my eyes and I just let them flow, I let them come down freely. Like a child in trance. It was so beautifull, so emotional, so perfect, it was so Victoria.
                  In her first years she was wearing here straight hair very, very long, all the way down to her waist, the tips reached her bottom, her hips.. Later she cut off part of it, I did not like that but......there was no way back......
                  Gusto likes girls with long hair, especially when they are dark brown or even black. Victoria has real black hair, very nice, very very nice.
                  It was this hair she perfectly integrated in her show, like no other dancer could.
                  She swung around her hair, like in a caroussel. Around and around and around, until she made you become dizzy, but not her, she was stable. Then she sat down, sat around the pole, her long hair all around her, spreaded all around in such a way that she herself was completely invisible, out of sight. Everything, her whole little body was then covered with a curtain of .......long black hair......everything hidden under hair. Imagine, imagine, wish I could have taken a picture. I once tried but I did not dare to actually do it. It is strictly forbidden. I also once thought of picking up her pants, that she always left on stage while making her round collecting her tips from guests. That job was best to do immediatly after the performance since many people wanted to sneek out in order not having to give a little tip. Oh how tight these Finnish are......
                  But I did not take her pants, the only thing I have of her is a matchbox and a small part of a cigarrette she has been smoking in my company. And a small receipt , for the drink I bought at her last visit.
                  Victoria made me cry many many times. Mostly when she was dancing, I remember once she was dancing, late at night, closing time at 03.00 in the night. Not many guests left anymore, and 2 of her friends, collegue dancers, they were sitting left and right of me on the bench.
                  The performance by Victoria as usual was just perfect, and she made me cry and the little girls they, they supported me. They smiled and they understood, they knew my feelings, my adoration for this little girl form Ukrainia.
                  In those years from 2002 till 2005 I have been talking to Victoria many times.
                  She was and I guess still is very special. She is a somewhat difficult to approach. She plays cool, she is cool, she wants to keep a distance( Tina Turner- Never look the men in their eyes..) .
                  But, we always exactly noticed how we were feeling and how things were. She nor me did try to hide our feelings , our emotions and our state of mind. It was pure, real.
                  Many times when talking to Victoria, she really was quite deep into a dip. Then we were sitting at a small table, talking very little, we did not need many words, we just tried to support each other. Several times this support was just crying over the sorrow she was going through. This helped, after this she always felt a lot better. You can not image how great a feeling it was in those encounters with her, that she really wanted to share her emotions with me. These moments were quite rare and seldom. She was playing cool and kept distance most of the time, but sometimes I was dealing with the real Victoria, then she let herself go quite far. Oh my God, this felt good, very good, to the both of us.
                  Through all these encounters one can really find out what it is to be a dancer in a Helsinki Nightclub, coming all the way from Ukrainia, being all by yourself in Helsinki, far away from home. This during already 4 years when I last met Victoria in August 2005 . Her life in Helsinki was nothing special ,but returning to Ukrainia was no option anymore either. In fact she did not have a home, or a goal where she wanted to end up. In fact she was homeless and this feeling she radiated, in our talks, and ...in her dances... They were so real, so dramatic and beautifull at the same time. They were so full of emotions, emotions that I knew about but most guests did not have a clue. I take it most guests just don’t care a bit. They are there to watch some girls dancing, having a drink and picking up a hooker and pay 150 to 200 Dollar for just one hour of fun....
                  No most guests were not aware, but I was.....That felt good, very good. Knowing about the sorrows in the life of this little lady, blackeyed, black hairs long like never seen before.
                  Her dances they were just an ultimate expression of .......Victoria.

Last time I visited the Erotic Club Alcatraz, I announced my visit quite far ahead on the internetsite of Alcatraz. I just wanted to make the chance meeting Victoria over there as big as possible. Since on internet the club no longer put the scedule of the dancers, like they did before when club business was still going well.
                  I did visit Alcatraz, and guess who was dancing ......yes, Victoria, a little bit my Victoria, at least for the night, because she told me that she read the e-mails to the club and there she found out that I was going to visit her..... Good that I had not changed the day of visiting.
                  It was beautifull and a very good final show and encounter of the two of us.
                  This time I ordered her a drink, that was in this club a new way to “buy company of a girl”.
                  This was very good and gave us so much, but this was still the same as always.....Victoria in all her characteristic way of being Victoria.

Now, almost 2 years later, I am visiting Iceland and here in Reykjavik some dancing girl, Daniella from Finland is giving me the latest details on Victoria....
                  The world is small sometimes, very small.

But, Ok with mixed feelings, Victoria did quite Alcatraz and as I presume, she also quited dancing. She is now in her early Thirties, something you would not believe when you see her performing.
                  She is now picking up her normal life again. That’s just perfect.
                  Ok it is a pitty that I will never again see her performing, never see her giving all she got in her heavenly dances. That’s the past now, there is an end to everything in life , also to these perfect dances. But they are still there in my memory and hopefully I can pick them up from there for a long time.
                  Yes, I am very happy that she finally quit the club, that she managed to work herself loose, that she has managed to free herself and that she can make a brandnew start. A brandnew start of a new life. I will not be part in that new life of hers. That is OK, I thank God I was so lucky to meet her, to get a chance to see her dancing and to get to know her. That’s is the luck I have had.
                  No, Victoria can make a new life...Victoria finally made a very succesfull Escape from Alcatraz.....

Victoria , from here, from an internetsite in Holland , I wish you all the best in your new life, all the best , take care and make something beautifull out of every single day, every single hour out of every single moment..... They , these moments are the bricks that when put together will build your new life.
                  Thank you very much that you gave me by making all those almost countless performances on stage and in the bar. These dances where heavenly, Thank God I was there to witness all this BEAUTY. Thank God that you also were able to enjoy your dancing, because that’s what you did.
                  No one could have done what you did, if not enjoying it the way you enjoyed it. You have been dancing in this Erotic Club Alcatraz from 2002 till 2007, that is almost 6 years.
                  Gustomass was present many nights during 2002 till the last visit in August 2005.
                  Never before and as I take it never in the future will I get to see this kind of dances .
                  This was so unique , one can not and one would not want these dances again.
                  That is just a once in a lifetime-experience, but it was there to last for over 4 years, 4 beautifull years.

Victoria, Thank you so much, thanks a million...Victoria.....

Gustomass, more happy then ever before.......
                  Laatst gewijzigd door bobby vitale; 04-06-07, 10:16.
                  zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Ik ben een maand of 3 geleden ook in club SOHO binnengestap. Er zaten zo'n 10-15 vrouwen gaande van 5/10 tot 8,5/10, maar overwegend waren ze zeker om aan te zien. Na ongeveer 300 milliseconden stond er al eentje voor mijn neus die mij wel beviel. Haar naam ben ik vergeten, maar ze was +- 1.70, blond, Russisch en ergens vanvoor in de 30. Ze is heel trots op haar achterwerk en dat mocht er idd zijn . Drankjes zijn er idd niet duur. Al snel prijs genegocieerd en van 200 naar 160 + taxi gekregen voor 1h. Taxi moest ik toch nemen naar 't hotel dus no prob for me.
                    Eens op de kamer opgefrist in de badkamer en dan aan het werk begonnen.
                    Kussen deed ze niet en dat vind ik jammer maar begrijpelijk dus daar struikel ik niet over. Maar wat ik wel een afknapper vond is dat ze zich niet laat beffen, en als er nu iets is wat Fastsniper graag doet is het dat wel. Zij heeft kleine sniper dan een pijpbeurt gegeven die goed maar niet geweldig was. Daarna paar standjes en in doggy afgemaakt.
                    Nog wat liggen praten en daarna is ze na +-45 min vertrokken (hoewel we een uur hadden afgesproken). Al bij al heb ik voor dat geld al VEEEEEL beter gehad (niet in Finland), maar alles is nu eenmaal duur in 't noorden.

Goeie raad voor wie naar de SOHO gaat: kijk eerst een beetje de kat uit de boom voor je toehapt en maak duidelijke afspraken over wat wel en niet inbegrepen is.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kuifje_2
                      Hoe zit het met het sex leven in Kusamo boven in finland (lapland) of is het daar te koud voor sex.
                      Zijn er hier tenten waar je ook voor sex naar toe kan in Kusamo ?
                      In Kuusamo betaal je niet voor seks, misschien betalen de vrouwen jou wel Grapje over Lapland: wat doen Lappen in de zomer? A: neuken en vissen. Wat doen lappen in de winter: dan wordt het vissen meestal te moeilijk.

In het Finse platteland zal je eerder sukses hebben dan in Helsinki. Hij de sihteeriopisto kom je inderdaad de betaalde dames het best tegen. Maar ja, wat is er nou leuker dan eens versierd worden

Commentaar

http://www.clubsoho.fi/

Commentaar

bedankt, had ik inmiddels ook gevonden.

Kan alleen niet achterhalen wat de kosten zijn.

Moet je entree betalen ? zo ja hoeveel ?

en de prijzen die ik hier lees zijn nogal verschillend,
                          als ik aanneem tussen 150 en 200 euro is dit reeel ?

En hoe gaat het in z'n werk, dame regelt taxi naar mijn hotel ?

advies welkom,
                          zit momenteel in Lathi in Finland en ben 9 en 10 in helsinki. wil voor 9 wat scoren..

/marty01234

Commentaar

Hoi,
                            enkele jaren terug hele mooie ervaringen gehad in Club Alcatraz , Erintinkati of zoiets ook in helsinki.
                            Club waar erotische stripshows ten beste worden gegeven. Hier veel dames die op zoek zijn naar klanten. Meestal in hotel of eigen apartement. Ik heb zelf één keer een dame meegenomen naarv hotel. Inderdaad, afdingen naar minder dan 150 euro ging niet.
                            Was Ok, maar niet meer dan dat.
                            Valt in zijn geheel niet te vergelijken met wat we in Duitsland krijgen, maar waar kun je dat wel; meer vergelijken???

Veel plezier in Finland, tis er mooi, ook zonder sex.
                            Overigens, ik heb me katen vertellen dat Finse vrouwen in bars etc heel graag met niet finnen meegaan. ze zijn dat gezuip van hun langenoten beu , niet in de laatste plaats omdat er dan van fatsoenlijke en lekkere sex niks meer terecht komt.

Mucho gusto.

Kiitos.

Gustomass. still going strong....
                            zo ge ut makt, zo hedde ge ut

Need first "to-get-her" before we can be "together".

Commentaar

Re: Finland

Net terug van Helsinki. Vroeger was het er wel tof ja, beste plaats vond ik club Alcatraz. Voor 150 a 200 Euro kon je daar echt wel lieve dames vinden. Maar opgelet, gisteren ging het er enigszins anders aan toe daar. De 'paal' is weggehaald, geen stripshows meer dus. Wel nog wat mooie dames aanwezig, maar die gaan niet meer met je mee. Aan de praat gegaan en blijkt dat de 'law' enigszins stokken in de wielen stopt. Na een echt fijn contact gelegd te hebben met een zeer bevallige jonge meid, gevraagd of ze mee wou naar m'n hotel. 'Not tonight' kreeg ik te horen. Lijkt wel of ze allemaal schrik hebben gekregen nu en niet durven ofzo. Anyhow, jammer want je kon in deze club best wel leuk gezelschap krijgen. Ik ga eind oktober terug, zal dan opnieuw poolshoogte nemen. For now, Helsinki is a sad place to be, they took the fun away :-(

Commentaar

Ik heb er een jaar gewoond dus hier wat aanvullingen. Deze club in Helsinki is momenteel de place to be:
                                http://www.clubsoho.fi/clubsoho-english
                                Het is een erg nette club en het aanbod is er doorgaans vrij groot, vooral Russische dames waar ook zeker goodlookers tussen zitten en ook steengoeie maar dan moet je mazzel hebben. Prijzen van 150 tot 200,- voor een uur + taxi. De dames komen zelfstandig over en de knappere zijn zelfs vrij kritisch en gaan dus zeker niet met iedereen mee.
                                de meeste dames hebben wel een eigen apartementje in het centrum.

Sites van escorts:
                                http://www.sexwork.net/girls/FIN
                                http://www.seksitreffit.fi/treffit/i...etsii+miest%E4
                                www.escort-date.com
                                Prijs varieert van 100 tot 150 per half uur. De professionele fotos zijn vaak nep maar er zitten ook hier zitten toppers tussen.

Commentaar

September 2010 - Op aanraden van Hookers forum naar Soho geweest. Wilde eerst naar Caarle XII, maar die was gesloten. Geen Finse meisje om op te pikken dus.

Was in Club Soho een uur of negen. Niet veel dames. Ze komen vanzelf op je af. Minimumprijs 150 euro. Met Diana gesproken. Italiaanse. Ziet er goed uit. Vertelde dat ze dit de tweede avond in haar leven deed. De avond ervoor slechts een klant. Vroeg of ze zoende en pzc deed. Dat deed ze. Wel 200 euro voor een uur. Afgesproken. Vroeg bij het wandelen naar de taxi of ze haar kut wel had geschoren en wanneer. 2 dagen geleden. Daar had ik wel een oplossing voor: scheermesjes... In de taxi naar het hotel. Op de kamer zei ze me iets te professioneel: "Money first!" 200 euro dus. Zij ging eerst naar de wc. Riep me toen ze klaar was. Ik gaf haar m'n scheerspullen en ging zelf pissen. Ze schoor haar kut helemaal kaal. Klaar voor gebruik.

Ze zoende ok en pijpte lekker zonder condoom. Na 5 minuten wilde ze er een condoom om doen. Ik had betaald voor een uur, dus ik zei: "Not yet, we have time." Terwijl ze me pijpte, vingerde ik haar uitbundig. Heerlijk, zo'n versgeschoren kutje... Na een paar minuten deed ze een condoom in haar mond en zei dat het toch echt wel moest met condoom omdat ze bang was dat ik in haar mond zou komen. Weinig aan te doen. Niet veel ****en kunnen zo een condoom omdoen, dus ze was wel degelijk professioneel. Pijpen met condoom kon ze ook, dus dat was toch wel ok. Ze wilde dat ik haar neukte en dat heb ik gedaan. Hard. Heel hard. Terwijl ik haar van achter neukte, sloeg ik haar met de vlakke hand op d'r kont. M'n handafdruk was goed te zien. Heerlijk. Ik neukte haar weer lekker. Wijzigde van positie en neukte haar op haar rug terwijl ik zoenend klaarkwam.

Ze was snel vertrokken. Het uur was begonnen toen we de club verlieten, zei ze.

Dus: maak goede afspraken. Wanneer gaat het uur in? Pijpen zonder condoom of niet? Zoenen of niet? Extra's betalen of niet?

Oh ja, ze wilde dat ik de taxi terug betaalde. Heb haar 10 euro gegeven. Vond ik wel genoeg.

Conclusie: Was erg lekker, maar was het duurste dat ik ervoor heb betaald. Amsterdam heeft 't. Daar hoef je niet voor naar Finland.

Commentaar

Vorige maand voor het eerst in Helsinki geweest. Na een avondje stappen liep ik terug door het centrum van de stad. Op de Mannerheimintie werd ik aangesproken door een paar dames, waaronder een Russische dame van eind 20 met lang zwart haar en grote borsten, die vroeg of ik met haar mee wilde. Na wat onderhandelen van EUR 150 uitgekomen op EUR 100 voor een uur. In een taxi in een paar minuten naar een klein appartement vlakbij.

Na de financiele kant te hebben geregeld hielp ik haar met uitkleden, en greep meteen mijn kans om die heerlijke borsten te voelen. In een klein badkamertje even allebei opgefrist, waarna werd gevraagd of ik wilde beginnen met een massage. Terwijl ik op mijn buik lag werden mijn schouders even gemasseerd, waarna mijn ballen en pik onder handen werden genomen. Al snel draaide ik me om en vroeg haar me te pijpen. Snel een condoom omgedaan, en mijn pik verdween meteen diep in haar mondje terwijl ze me geil aankeek. Ik voel tussen haar benen en merk dat ze nat is. Ik glij een vinger tussen haar lipjes, wat een kleine kreun oplevert.

Na een paar minuten vraagt ze me hoe ik haar wil neuken. Ik zeg doggy en ze zit bijna meteen op haar knietjes, met haar stevige kont in de lucht. Ik glij naar binnen, pak haar billen vast en begin haar in stevig tempo te neuken. Ik spreid haar billen en leg een vingertop op haar kontgaatje, en druk er zachtjes op. Dit levert al vrij snel een "no anal" opmerking op. Ik blijf doorneuken terwijl ik die lekkere borsten kneed, en spuit al snel een rubbertje vol..

Ik zie geen klok maar ga ervan uit dat het uur nog niet voorbij is. Ik lig op mijn rug en vraag of ze me weer hard wil maken. Vaardige handen hebben dat snel voor elkaar, waarna er weer een condoom wordt omgedaan. Na een korte pijpbeurt vraag ik of ze bovenop komt zitten. Ze laat me naar binnen glijden en begint me te berijden. Eerst mechanisch, maar al snel sluit ze haar ogen en wordt er sneller geademd en gekreund. Na een tijdje geeft ze aan dat de tijd op is. Ik wil nog een keer komen en zeg dat ik nog een keer doggy wil. Ik krijg een nieuw condoom, en ze gaat op haar knieen voor de bank zitten, kont in de lucht. Met dat uitzicht vul ik snel een tweede rubber, waarna ik snel de deur wordt uitgewerkt. Na precies een uur sta ik weer buiten.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door marty01234
                                      Ik zal het nog moeilijker maken.

Ik moet voor werk naar een plek Kuopio, zo'n 400 Km boven Helsinki !

iemand ervaringen daar ?

marty
                                      Kijk hier eens: http://www.sexwork.net/girls/FIN/Kuopio/0/0

Commentaar

Re: Finland: algemeen

bedankt die had ik na google al gevonden, maar dat was ook het enigste wat ik kon vinden !

of zijn er sites ala marktplaats waar misschien iets aangeboden wordt ?

marty01234

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door geert103 Bekijk bericht

www.cityoflove.com en doorklikken naar Helsinki.

Ik ga dit weekend ook weer eens naar Helsinki, maar heb nog geen neukplan... iemand nog nuttige tips/ervaringen?