Spanje: Madrid

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Madrid

Een super club in Madrid waar je echt ruim 150 lekkere dames kan vinden is Flowers Park. Ik ben nog nooit in een club geweest met zo veel mooie meiden. Ik moest entree betalen van 12 euro omdat het zo druk was. Daar krijg je dan ook wel een drankje voor.

Naar de kamer gaan kost normaal 60-70 euro voor een half uurtje. Als je wat later op de avond gaat dan kun je met de prijzen spelen. De club is tot 05:30 geopend en zo tegen het eind willen de meiden hun laatste wipje maken. Omdat er zo veel meiden zin is de concurentie erg groot. Ben de laatste keer met een super strakke Braziliaanse naar de kamer geweest voor 100 euro een uur inclusief pijpen zonder en anaal.

Flowers Park ligt aan de snelweg naar "a Coruna". Ik weet het niet meer precies, maar zo ongeveer bij kilometer 23. Aan de linkerkant zie je vanzelf het grote verlichte bord. Daarna kun je da afslag nemen.

PS
    Even nog als toevoeging op wat ik geschreven heb. Flowers Park ligt aan de A6 richting "A Coruna". De afslag die je moet hebben is nummer 26. Dit betekent dus ook dat het 26 kilometer buiten Madrid is. Het is dus makkelijk als je een auto hebt.

Ben pas weer geweest en heb er weer de mooiste meiden gezien. Je kan het beste op een weekdag gaan. Op zondag bijvoorbeeld is het wat minder.

Spanje: Madrid,

Ik heb sinds laatste maand een nieuw adres in Madrid gevonden dat ik na enige bezoeken nu wel kan aanbevelen.

Het is een prive adres in het centrum.
    Zeer discreet adres, begane grond. geen portier.
    Er zijn 4 meisjes.
    1. Denisa: Roemeense jong 22? fors maar niet dik, met 130! borst, kort rood haar.
    Prima voor alles (behalve anaal niet) Pijpen, zoenen, spelen, posities: you name it...... Doet ook goeie masage - voelde professioneel aan.

2. Alita: Andere Roemeense mischien nog wat onervaren maar gaf een fijne "onschuldige vriendin experience" Je moet self aangeven wat je wilt maar daarna geeft ze je alles wat ze heeft!

3. ??, Spaanse, iets ouder (27?) Slank, donker lang haar. Niet geprobeerd.

4. Sara: Is de Madame? Doet alleen als Mistress. Heb dit niet geprobeerd, maar heb haar wel in vol ornaat gezien na een andere bezoeker (slaaf). Wow: Leren rok en jasje met daaronder alleen een bikini van kettingkjes. Op hoge, hoge rode rijgveterlaarzen.

Ah: vergeet bijna: De meisjes presenteren zichzelf allen in een schoolmeisjes dress: Mini jurkje in schotse ruit, hogo hakken en kousen, en een heel klein stropdasje boven een openstaande blouse of over blote borsten! Zeer geile binnekomst.

Kost mij 120 voor een uur met alles. 60 voor half uur.

Tel. 91 309 1226
    Adres is in straat Agustina de Aragon, dat is een klein straatje dat tussen Juan Bravo en Francisco Silvela ligt.

Commentaar

Ben ook al meerdere malen in Flowers Club geweest is een echte supermarkt is gelegen in Las Rosas,en goed zichtbaar van op de A6 met lichtreklame op dak.Moet inderdaad entree betaald worden van 12€ maar drank mag je er een nemen,heb er meermaals geweest in een week tijd,vanaf de tweede dag gratis entree gehad.Lopen werkelijk bloed mooie meiden rond van alle rassen,en is zeer veelmogelijk.Laatste keer daar geweest met twee vrienden,hebben twee zwartje van ivoorkust mee boven genomen voor 150€.Hebben eerst goed overlegt met de dames en er een orgie van gemaakt,alles mogelijk,tongen,beffen,wippen,anaal.Ga achter paar weken terug.Plaats wel nieuwe ressie

Commentaar

Ik ben ook een keertje gaan kijken bij Vaji. Het is een club die aan de snelweg ligt, net als Flowers en lovely. Deze zit aan de N-IV richting Cordoba bij het dorpje Valdemoro. Eerste afslag naar Valdemoro Oeste (je hebt dan net de club links langs de weg gezien) Onder de weg door terug richting Madrid over VIA SERVICIO (weg naast de hoofdweg).

Een leuk meisje dat hier zit is Carla. ze komt uit Roemenië. Ze heeft een mooi slank klein lichaam an lang donkerrood haar. Ze is gewoon een hele lieve meid. Op de kamer komt ze wel echt los. Je herkend haar omdat ze een litteken in haar gezicht heeft.

Commentaar

Als je van Puerta del Sol naar Grand Via loopt, er is een plein vol van cafes, waar iedere avond kun je circa 15 meisjes vinden, van niets sprekende 18 jaar romeense tot echte spanse oude hoeren! Ze werken voor hetzelfde 'bedrijf', een oude gebouw met drie kamers, die door twee huismeesteressen is van schone hand-doeken en ontluchting-spray voorzien tussen iedere gebruik! Mischien moet je wachten op de gang tot een kammer vrij is, en dan moet je alles doen zo snel mogelijk - of meer betalen naar de huisbaasin!
          Afrekenen met de meisje - 37Euro, 15 min! - Ja!? - heeft wel 25min geduurd: pijpen, beffen, 69, neuken, - Vamos, moeve-te; termina ja! - schreewt de huisbaasin, door de helft-open deur! - , toch nog aftrekken! Kan niet klachten! Best lekker, die romeense meiden!

'Tuurlijk hebben ze geen 3Euro wisselgeld! Maar dat weet je al!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny
            Hi Robser of andere lezers,

.Mijn vraag aan jou: heb je voor mij een aantal veilige en goede adresjes voor dames die ik mee kan nemen (naar mijn hotel in het centrum) of clubs waar ik langs kan gaan. Bij voorkeur voor onder de 100 euro voor een uurtje.

Ik kan je niet speciale adresjes geven waar de meisjes mee gaan naar je hotel.
            Het beste advies wat ik je kan geven is de volgende web's te bezoeken:

www.anunciox.com
            www.prorelax.com
            www.rexis.org

Hoop dat je iets naar smaak kan vinden.

Commentaar

Zo net terug uit Madrid waar ik toch wel een erg leuke week achter de rug heb. Lekker eten en zeer mooie vrouwen gezien (als je teminste op latinas valt). Wat me erg opviel is dat de meeste Spaanse dames er toch wel erg elegant gekleed bij lopen.
              'S avonds veel straat prostitutie gezien, maar die vrouwen zagen er over het algemeen niet erg appetijtelijk uit en waren bijzonder opodringerig (in het bijzonder de Afrikaanse hoeren). Uiteindelijk in een club genaamd Chelsea II (zijstraat Gran Via) beland waar ik uit pure niewsgierigheid naar binnen ben gegaan. Binnen waren heel veel mooie vrouwen aanwezig (ik schat meer dan vijftig!). Eerste drankje gratis en striptease show was net begonnen op klein podium. Werd door gastvrouw naar tafeltje begeleid. Na enkele minuten kwamen eerste vrouwen zih voorstellen. Deze waren veelal russisch. Na een korte introductie vroegen ze om een drankje. Bleek dat ze hiervoor maar liefst 30 euro vroegen. Verder vertelde één van de meiden me dat sex, met alles erop en eraan, voor een half uurtje 150 euro kost. Geschrokken van deze hoge prijzen vertelde ik een stuk of acht dames beleefd dat ze gerust wat van me mochten drinken maar dan geen glaasje champagne van 30 euro per stuk. Zodoende droop de ene na de ande schoonheid af en bestelde ik nog een biertje a 10 euro terwijl ik na de lekkere stripshow keek. Op een gegeven moment kwam er een werkelijk schitterende dame bij me zitten die me wel hel geil aankeek en gelijk een hand in mijn broek stopte. En ja, op dat soort momenten kan de geest wel sterk zijn, maar blijkt het mannelijk vlees zwak.
              Ik kreeg erg veel zin om deze pracht meid een goede beurt te geven en zij gaf duidelijk aan daar ook zin in te hebben. Vervolgens begonnen de prijs onderhandelingen die erg moeizaam verliepen. Na veel gezeur afgesproken voor 100 euro voor een half uurtje. Condooms waren 2 euro per stuk. Mary-Belle uit de Dominicaans Republiek nam me mee naar achteren naar een klein prive vertrek met groot bed, spiegelwand, wastafel en douche. Ze begon (met onbloot boven lijf) mijn opgestijfde pik te wassen daarna gingen we op bed liggen. Za had zich uitkleed en haar schitterende lichaam deed little Johnny behoorlijk stijgeren. Wat een mooie vrouw. Schitterende volle borsten en lekkere mooie kont! Ze begon me te pijpen dat het een lieve lust was en ik draigde al na enkele minuten klaar te komen als ik haar niet tot rust had gemaand. Vervolgens ging ze op me zitten (ik zei dat ik geen zin had in missionarishouding) met haar rug en kont naar mij toegekeerd. Wow, wat een lekkere kont! Hierna heeft ze hem eruitgehaald en met haar borsten lekker gemasseerd. Haar vingers speelden met mijn ballen die behoorlijk opgewollen aanvoelden. Ik begon het moeilijk te krijgen en heb het uiteindelijk op zijn hondjes afgemaakt. Een heerlijk orgasme vormde de bekroning van deze sessie. Een goede ervaring en Mary-Belle is een aanrader.......

Commentaar

Ik vind wel dat jullie teveel betalen in Madrid: heb er vaak er mooie meiden gehad voor hoogstens 25 Euro een half uur. Gewoon afdingen en dan gaan ze heus wel mee hoor. Inderdaad zitten in die clubs meestal enkel oplichters....Het is wel zo dat ik altijd in de middag of aan het begin van de avond, altijd voor achten ga, misschien is het daardoor ook goedkoper. Ik ga komende maand weer als aanloopje voor ruim 3 weken Zuid Amerika...en dat zal zeker een prettig aanloopje zijn ....

Commentaar

Carla is helaas weer vertrokken naar Roemenië. Ik ben pas nog wel weer in Vaji geweest. Ik heb er heerlijk met een Braziliaanse meid geneukt. Ze pijpte me zonder condoom en ik mocht haar ook anaal nemen. Ik heb haar 100 euro betaald voor een uur.

Er zijn in ieder geval nog genoeg lekkere meiden aanwezig om je ei kwijt te raken.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door omuryjap
                    ik ben in madrid geweest in calle montera en casa del campo
                    calle montera ligt bij metro station sol in het centrum
                    er liepen 20 meiden 15 spaanse 5 afrikaanse
                    mijn oog viel op een jonge slanke mooie afrikaanse ze heette Sandra ze zij ga je mee 25 euro ik zeg sorry ik heb alleen 20 ze trok me gelijk mee ik zeg ik heb ook geen geld voor de kamer, maar ze bleef me mee trekken
                    dus ik naar binnen grote kamer zag er goed uit, waar ze 7 euro moest betalen ,ze had 5 euro en vroeg heb je nog twee euro nou die had ik nog
                    ze kleed zich uit en had echt een prachtig lichaam
                    met condoom begon ze mijn eikel te likken , prachtig gezicht hoe ze dat deed
                    na een tijdje ging ze met haar kale kutje van 22 jaar op me zitten en begon heerlijk te rijden , toen ik klaar kwam bleef ze maar doorgaan , ze wou zelf ook klaarkomen
                    ik heb echt genoten met dit meisje ze krijgt van mij een 10

2 dagen later ben ik naar casa del campo gegaan dat is een heel groot park waar veel vrouwen lopen te tippelen ik stapte uit bij metro station Lago
                    en liep naar het meer daar wemelde het van de afrikaanse vrouwen vaak door nigeriaanse maffia uitgebuiten meisjes dus die ben ik maar over geslagen
                    toen ben ik linksaf gegaan en toen rechtaf richting de vele áuto's met zoekende mannen
                    nou daar liepen ook een stuk of dertig vrouwen soms spiernaakt met alleen schoenen aan
                    ook halve man/vrouwen liepen er
                    een paar vrouwen zaggen er heel goed uit,de weg loopt door tot het eind station van de kabelbaan teleferico , overdag zag ik van uit de kabelbaan dat er flink getippelt werd ,kabelbaan teleferico metro station arguilles
                    bij het eind station stond weer een bloedmooi afrikaans meisje ik vroeg hoeveel ze zegt 20 ,ik zeg o sorry dan kan ik niet met je mee want ik heb niet meer dan 15 euro,ze nam me gelijk mee naar de bosjes en begon me te pijpen met condoom ik vroeg hoe oud ben je ze zegt 20 jaar en ze kwam uit kameroen na het pijpen ging ze voorover staan want het gras was een beetje nat
                    ze stak hem erin in een heerlijk nat jong kutje en ze had een kont zo lekker als ik nog nooit in mijn handen had gehad zo verschrikkelijk lekker ik dacht o shit ik moet de laatste metro halen en morgen gaat het vliegtuig weer terug anders had ik het drie keer met haar willen doen op 1 avond ik denk er sterk over om weer terug tegaan naar madrid naar dit heerlijke ding ongeloofelijk wat was zij lekker ze had een prachtig slank lichaam en een spijkerbroek aan die open stond
                    en waar aan de voor en achterkant een heel klein geil slipje uitstak :-*geweldig een 10 plus
                    en madrid is ook nog eens een hele mooie stad
                    ik ga zeker terug ik heb echt genoten alleen zomers erg warm.
                    Alzheimers advantage: new chicks every day

Commentaar

Even een kleine aanvulling op het laatst geplaatste bericht. In Casa Campo is een grote schoonmaak actie geweest en er is niet veel meer te doen.

De Spaanse meiden waarover je het hebt op de Calle Monterra komen allemaal uit Roemenië. Er zijn hier zoiezo weinig Spaanse meiden die werken.

Commentaar

Ik ben vaak daar bij Calle Montera geweest maar mensen wel goed uitkijken voor je waardevolle spullen meestal zijn die wat gebruiken die dat proberen te doen bij je zoals bijv. je jongheer strelen en zogenaamd dat ze met je mee willen of als iemand dat bij je probeert op straat let dan zeer goed op je spullen die je bij je hebt ook je GSM toestel want die kunnen ze ook makkelijk verpatsen voor drugs.....
                        Trap ook niet in als je in de kamer bent van het meisje en ze is zogenaamd de condooms vergeten en of jij ze wilt halen want er is wel eens gebeurd dat het meisje nadat je betaalt hebt pleitos is.
                        En in Casa de Campo overdag zijn er ook wel paar meiden/vrouwen... maar toch kijk uit in sommige plaatsen daar want als je even niet oplet boem dan beroven ze je van je spullen

Commentaar

Eind maart was ik in calle Montera en toen was ook daar een grote schoonmaak-actie aan de gang. Ik ga binnenkort weer naar Madrid, vandaar de vraag of iemad weet of het in die straat nu echt afgelopen is. Overigens: het is absoluut niet waar dat de dames die in Calle Montera tippelen allen uit Roemenie komen, want ik heb ze gehad uit: Ecuador (diverse meisjes) Peru, (idem), Dom republiek en meisjes uit Aziatische landen...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door erik2002
                            Eind maart was ik in calle Montera en toen was ook daar een grote schoonmaak-actie aan de gang. Ik ga binnenkort weer naar Madrid, vandaar de vraag of iemad weet of het in die straat nu echt afgelopen is. Overigens: het is absoluut niet waar dat de dames die in Calle Montera tippelen allen uit Roemenie komen, want ik heb ze gehad uit: Ecuador (diverse meisjes) Peru, (idem), Dom republiek en meisjes uit Aziatische landen...
                            Tot zover ik op het nieuws heb kunnen zien van Telemadrid is de tippelgedoe in C Montera afgelopen.
                            Maar als je op de Gran via bent tegenover die Mc donalds dat is het gebouw van telefonica die straat daarachter stonden ze ook te tippelen maar als je daar heen gaat kijk goed uit voor pooiers enz en mocht een leuk meisje zeggen neuken zonder condoom doe dat ALTIJD MET! ikzelf ben daar nooit ingetrapt en heb het altijd met condoom gedaan.
                            En klopt in Montera zie je of zag je vrouwen van veel landen maar wat het meest overheerst zijn de spaanstalige meisjes meestal uit Zuid Amerika en soms ook wel een verdwaalde soms lekkere russische dame.
                            Waar je ook kan proberen is bij Av: Capitan Haya of vanaf Plaza Castilla naar buiten centrum madrid soms is daar ook wel wat te vinden tegen een uur of 18:00 en op vrijdags en zaterdags en aan het eind/begin van de maand als daar iedereen zn salaris ontvangt is dan meer aktiviteit zo ook bij Casa de Campo.
                            Gr. J

Commentaar

Dankje voor je info!
                              Inderdaad ben ik ook al vaak op die straten die je beldoelt (achter het Telefonica-gebouw) geweest en had dan vaak - soms met een halfjaar tussenpoos - hetzelfde meisje: veel zijn Afrikaans (en vaak ook Oost-Europess) en niet al te duur. Maar je hebt gelijk : jemoet wel uitkijken.
                              Casa de Campo is toch enkel voor autorijders? En die andere adressen: dankje, die kende ik nog niet!!!

Commentaar

In de Calle de la Montera (tussen metrostations Sol en Gran Via) vind je vanaf het begin van de avond tientallen dames die hun diensten aanbieden. Ook zijn er enkele travestieten.

De dames maken gebruiken van een paar hostals, waar ze voor een bedrag van € 7,= of € 8,= tijdelijk een kamer kunnen gebruiken. Het is allemaal een beetje ranzig; niet erg hygiënisch.

De dames vragen uiteenlopende bedragen. Heb me laten verleiden door een leuk meisje (uit Roemenië). P&N voor € 20,= plus € 7,= voor de kamer. Geen geld. Eenmaal op de kamer, kleedde ze zich snel uit, waarbij ze heerlijk tegen me op begon te rijden. Pijpen mc, waarbij ze me geil bleef aankijken. Daarna cow-girl.

Als je de ietwat ranzige kamer voor lief neemt, krijg je veel waar voor weinig geld.

Commentaar

Ja, ik heb ook vaak goede ervaringen gehad bij deze straat. Maar de afgelopen maanden is er veelk politie-controle en is de pret daar echt wel over of heb jij sinds eind maart (toen de politie ging optreden) andere ervaringen ? Ik hoor het graag want ga over 3 weken weer naar Madrid.

Commentaar

Heren:
                                    Voor degene die naar Madrid gaan, Calle Montera vanaf 18:00 is er dan wel wat leuks te zien (mits de politie het niet verpest), 1 zeer goede tip probeer daarheen te gaan als het eind/begin van de maand is want dan is de keuze daar en ook op andere locaties (zie elders deze topic) veel ruimer zelfs zowat het dubbele en dat is omdat iedereen zn salaris binnen krijgt.
                                    Beste dagen: tussen de 25e - eind van de maand, en van 1 tot en met 7 van de nieuwe maand, mindere dagen tussen de 15e en de 23e van de lopende maand.
                                    Groeten: J.

Commentaar

In deze club moet je zeker naar Ana "la Portuguesa" zoeken.
                                      Zij is een 30+ blonde. Grote borsten (natuur) en meestal te vinden in strakke zwarte jurkje met borsten goed zichtbaar. 165 cm+-

Haar service voor 1 uur (140€) is verreweg een van de toppers die ik in Madrid kan vinden. Niets is haar te gek.
                                      Pzc tot het eind. Beso Negro of te wel Lotus Kus. Laten beffen. spelletjes met speelgoed. Ze heeft me ook verteld dat ze soms leuk vind om als mistress op te treden, alleen of met een vriendin die sub doet.
                                      Doet dan ook golden shower en fetish.

Werkelijk te gek!

Sorry als ik de juiste worden niet vind maar ik ben al lang weg uit nl.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door robser
                                        Ik heb sinds laatste maand een nieuw adres in Madrid gevonden dat ik na enige bezoeken nu wel kan aanbevelen.

Het is een prive adres in het centrum.
                                        Zeer discreet adres, begane grond. geen portier.
                                        Er zijn 4 meisjes.
                                        Tel. 91 309 1226
                                        Adres is in straat Agustina de Aragon, dat is een klein straatje dat tussen Juan Bravo en Francisco Silvela ligt.

Dit adres bestaat niet meer.

Commentaar

Hey Erik, je hebt natuurlijk gelijk dat er niet alleen maar Roemeense meiden zijn in calle montera. ik bedoelde alleen maar dat de meisjes die op Spaanse meisjes lijken bijna allemaal Roemeense meisjes zijn. Je zult op straat weinig Spaanse meisjes vinden.

Als je trouwens een beetje geld over hebt moet je eens gaan kijken bij "Hot". Dat is een mooie luxe club op Plaza Colon. Het is een perfecte plek om eens lekker een biertje te gaan drinken en om van de prima strip shows te gaan genieten. Die biertjes zijn trouwens niet goedkoop.

Het ziet er van binnen uit als een luxe discotheek. Hier gaan voornamelijk de zakenmannen naartoe. Je betaald wel een entree van ik geloof 20 euro, maar er lopen echt prachtige meiden rond. Bij Hot heb je zo'n 150 meisjes. Een gedeelte daarvan zijn er alleen maar om strip shows te geven op een groot podium midden in de club met 4 van die danspalen.

Ze zitten in een hoekje in de buurt van het Museo de Cera (Wassenbeelden museum). Het is een van de topclubs in Europa.