Spanje: Granada

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Granada

In Granada zijn enkele clubs en veel privehuizen. Voor het laatste is het het beste om een lokale krant te kopen: met name Ideal (absoluut de beste). Heb gekozen voor Venus in het centrum van Granada. (Calle recogidas 42) Werd hier ontvangen door een goeduitziende dame van ongeveer 30 jaar (Jessica). Zij vertelde eea over het huis en de huisregels. Kosten bedragen 60 euro per half uur. Hiervoor is alles mogelijk behalve anaal. Er zijn normaal 4 dames aanwezig, maar de rest was op dat moment bezet. Dus met haar meegegaan naar de kamer.

Jessica is een Venezolaanse van ongeveer 30 jaar, 1.70 m lang, met een lekker lijf, B cup en gebondeerd haar. Nadat ze me had gewassen kon het feest beginnen. Pijpen (zc) beffen, tongzoenen, alles zonder problemen en met volle overgave. Na een tijdje geneukt te hebben begon ze me opnieuw te pijpen. Toen ik aangaf dat ik klaar ging komen (nog steeds zonder condoom) ging ze gewoon door en slikte alles door. ;D Dit was het betere werk. Ga hier vaker terugkomen.

Mijn aanrader voor Granada is 'casa don jose'. ;D
    Heb zelf 3 mnd. in Granada gezeten en heb ontdekt dat alle 'locals' hier naar toe gaan.
    Casa don jose is een zeer groot prive-huis met een enorme bar in het centrum van de ontvangsthal. Het grote voordeel hier is dat de vrouwen zeer vriendelijk en verleidelijk zijn, maar niet opdringerig!. Je kan ervoor kiezen om ze een drankje aan te bieden maar hoeft niet (ikzelf heb dit nooit gedaan).
    Ruim assortiment; latina's, afrikaanse maar ook zeer veel oost-europese vrouwen. Voor latina's is spaans aanbevolen maar engels werkt perfect voor de oost-europese. Goede prijzen +service (30 euro=20 min en 50 euro=40min) daar zit alles bij in (incl. zoenen geen probleem). Enig minpuntje is dat aan het einde van de sessie een irritante bel afgaat >.
    Verder goede muziek en ontspannen sfeer, begrijp zeker waarom de lokals hier rondhingen, wat mij betreft hadden ze het ook wel 'el paradiso' mogen noemen
    can't we all just get along ?

Commentaar

Aan het werk...
    X