Spanje: Barcelona

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Spanje: Barcelona

Oorspronkelijk geplaatst door Summerlover
    Barcelona, Tips gevraagd.

Is er iemand laatstelijk nog in Barcelona geweest? Verneem graag jullie ervaringen?
    Ik ga begin oktober. Zo'n 12 jaar geleden was ik er voor het laatst, ben heel benieuwd hoe het veranderd is. Voorheen struinde ik de Ramblas en omgeving af. Daar werkten toen veel streetwalkers, waaronder een grote groep transen en travo's uit Zuid Amerika. Placa Real schijnt ook wel een vunzig plein te zijn met wat ouwe hoeren, laat ik daar maar een cerveza of vino nuttigen en wat rond kijken.

Tips zijn welkom :P

Samenvoeging

Vandaag terug gekomen. Mijn ervaringen zijn als volgt:
    1. De straatdames op de Ramblas zijn trans, oud & lelijk, Afrikaans of junkie. Ik heb me er niet mee in gelaten, vond ze abosluut niet de moeite waard. Je vindt ze aan de Raval-zijde vanaf de haven tot en met de Opera. Des te later, des te meer. Ik vind het er niet beter op worden.

2. Robador is een oud vunzig straatje tegenover een afrbraakterrein (daar komt een 4-sterren hotel las ik op WSG). Ook daar dezelfde ervaring als op de Ramblas. De Afrikaanse dames (proberen) plukken je van de straat, zijn erg \"arm\"tastelijk en agressief direct. Ik val niet op hen en heb de negatieve recensies van WSG en Hookers goed in mijn achterhoofd gehouden, dus \"rukte\" me keer op keer los.

3. Sant Ramon is een merkwaardig plein. De moeite van het bezoeken waard! Op zaterdagavond stond het vol met mensen. Een facinerend schouwspel. Mannen staan bij elkaar, of wachten alleen. Groepjes dames van plezier staan bij elkaar te kletsen/roken. Er wordt geloerd en af en toe bemoeit de ene partij zich met de andere. Je kan ook gewoon een biertje drinken in een barretje en een beetje rondkijken of bij de Indier een biertje kopen en op het plein op drinken. Behalve de lelijke&oude Spaansen, zie je veel Zuid-Amerikaansen, een paar Afrikaansen en vooral de moeite waard de Roemeense meiden. De Roemeensen zijn jong en zien er vrij goed uit. Met 2 van hen ben ik voor 30 -en voor 40 euro (inclusief 10 voor de kamer) van bil gegaan. Voor zo'n 20 minuten kan je verschillende standjes, soms pijpen en een beetje zoenen doen. Stel er niet teveel van voor, het is vooral een kick om het voor betrekkelijk weinig te doen met een jong grietje. Gisteren had ik ook nog een Bulgaarse, maar die zeurde teveel over de slechte politieke situatie in haar land, mijn animo en pipo verslapte aardig. Dat terwijl ze op straat er erg kinky uitzag in haar grote rode laarzen \ Toch nog lekker op zijn hondjes afgemaakt. Een waarschuwing, Nl-pipo's zijn denk ik gemiddeld groter dan Sp-pipo's. Op zijn hondjes zorgde nogal eens voor veel gezucht en gedoe
    Maandag en Dinsdag was het qua clientele erg rustig dus had je de meiden voor het uitzoeken. Vanaf 12.00 uur s'morgens tot een uur of 22.00 uur is er wat te doen, daarna \"moet\" je naar de Ramblas. Enig Spaans spreken is aan te raden, want Engels is een curiositeit, behalve voor de Afrikaansen (maar wie wil die?).

4. Kiss me bar heb ik niet gevonden, ondanks heel wat rondjes rond gelopen te hebben op de hoek C/Mallorca & C/Villodamat. Is die gesloten of is het een heel geheim adres?

5. Rosselon 328 is ook een bezoekje waard! Op de 2e rode bel gedrukt en even later werd ik voorgesteld aan de aanwezige dames. Ze hadden allemaal wel iets, niet echt heel mooi maar ook niet lelijk. Gekozen voor Judith, een Catalaanse van 28. Geblondeerd haar en mooie grote borsten. Prijzen zijn vanaf 45 euro voor een half uur. Ik nam 45 min. voor 65 euro, inclusief massage. Judith wist me goed geil te maken toen ik op mijn rug lag. Na een body-to-body ging ze met haar tong mijn dijen verkennen, al snel had ze mijn pipo in haar mond en verwende me heerlijk. Daarna een paar standjes gedaan en heerlijk op haar tieten gespoten. Echt een goede beurt. Dit adres zal ik zeker nog eens bezoeken als ik weer in Barcelona ben.

Tongzoenen? Het is gebruikelijker in Barcelona dan in Amsterdam, maar verwacht er niet teveel van. De recensie is over die mooie (timide) 19-jarige Roemeense, waar ik een foto van heb mogen nemen

Slap lullen kan altijd nog :-)

Spanje: Barcelona2

Lekkere stripclub/live sex al is de toegang van 60 euro wel aan de hoge kant. Mooie vrouwen 7-9, sommige kijken lekker geil sommige wat verveeld. Live sex stelt niet al te veel voor. Ga vooral wel op de eerste rij zitten en laat je op het podium trekken (letterlijk, incl. pijpen met condoom!). Prive shows (en meer) zijn mogelijk maar zijn wel prijzig, vanaf 100 euro (strip) tot 300 euro (sex). :P

Commentaar

Hoewel ik er zelf geen ervaring mee heb, weet ik wel dat de dames aan het eind van de Ramblas, vlak bij de haven zich ophouden. Je kunt ze vrij gemakkelijk herkennen. Waar ze je mee naar toe nemen en of het ook echt dames zijn durf ik niet te zeggen.

Veel plezier, en onthoudt dat Barca meerdere culturele hoogstandjes herbergt voor de vakantiefoto's voor het thuisfrond ;D

Dick31
      Dick31
      EX-Moderator Alkmaar / Haarlem / Europa / SOA Hoekje

Commentaar

pas op de ramblas goed oper word veel balle balletje gespeeld vaak met 3 waar bij een een klant speelt die natuurlijk wint. stond een keer toeristen te waarschuwen maar niet luistern 200 euro later haden ze het door. De dames op de ramblas zijn vaak van afiraanse afkomst en hoe later hoe agresiever ze klanten proberen te werven. Mijn toen malige vriendin werd bijna in elkaar geslagen door een dame die we probeerde te negeren. in de kleine stegen lopen ook veel dames rond 1 jaar geleden was dit niet veel soeps veelal 50 plus zigeuners ect. Oja somige stegen lopen kleine zigeunertjes die je proberen te rolen dus pas op

Commentaar

Ik ben tweede week Maart weer in Barcelona. En ik ken de stad redelijk goed en mijn tip is een tent in de straat Pge. De Valeri Serrra.

Deze straat kun je bereiken door de 3e straat rechts te nemen komend vanaf de Gran via de Les Corts Catalanes nadat je Univeritat de Barcelona gepasserd bent (komend vanaf binnenstad). In de straat aangekomen na ca.25 meter (nadat je een airco hoort blazen) is het rechts (één van de eerste portalen) de verlichte bel in de kleuren groen en rood. Neem de onderste namenlijk de prijzen zijn het goedkoopste en het zijn dezelfde vrouwen. Loop vervolgens de trap naar boven, et voila. Veelal hoef je de mannen maar te volgen. Indien je met de auto bent kun je verderop in de straat in een parkeergarage parkeren.

Na binnenkomst wordt de service uitgelegd en vervolgens de vrouwen voorgesteld, keuze gemaakt, betaald en ... (weggaan na de vrouwen gezien te hebben is geen probleem maar is mij ondanks dat ik veeleisend ben is het daar nog niet vaak voorgekomen).
          Over het algemeen vind ik de betaalde sex prijzig in BCN. Maar deze tent kan ik je aanbevelen want hier heb je redelijke prijzen, lekkere wijven en correcte service.

Het juiste huisnummer, naam en de actuele prijzen zal ik na mijn tripje melden.

Als je in dezelfde periode daar bent, laat mij het weten dan kunnen we wellicht samen wat ondernemen! Indien je goed spaans spreekt kun je bij het uitgaan veelal ook scoren! 8)

Commentaar

Afgelopen weekend ben ik nog eens in Barcelona op sjouw geweest en uitgekomen bij een vrij nieuwe club: La Vie en Rose. Hun adres is Calle Rector Ubach 46, redelijk bovenin Barcelona. Het ziet er binnen allemaal nieuw, netjes en schoon uit.

Het is een club van het type waar je ontvangen wordt en de meisjes stuk voor stuk aan je voorgesteld worden. Ze waren allemaal jong en aantrekkelijk. Geen spaansen, maar Oost-Europees en Zuid Amerikaans.
            Ik koos voor "Sandra" een kleine, slanke Brazilliëne van (naar eigen zeggn) 21. Ze was heel gewillig en gaf een goede standaard performance. Ik zou zeggen een 7,5.

De prijzen zijn best pittig. Van € 135,- voor een half uur tot € 900,- om een van de meisjes een dag mee te nemen. Grieks kost bv. € 360,- en een 1 1/4 uur met aller erop en eraan € 220,-
            Life is too short to have regrets.

Commentaar

Dit weekend kwam ik er achter dat er tussen Camp Nou (het voetbalstadion van FC Barcelona) en de Plaza de Piu XII (een rotonde aan de Avda. Diagonal) 's nachts stevig getippeld wordt. En er liepen zeker niet de minste rond! Echt bloedmooie meiden! Helaas had ik mijn auto vol zitten en verder geen tijd, anders was ik zeker terug gegaan! ;D
              Mocht ieman wel hier ervaringen opgedaan hebben, dit gaar geven melden!
              Life is too short to have regrets.

Commentaar

Spanje: Barcelona

:P 8) Er zijn niet genoeg icoontjes om uit te drukken hoe veel lol je kunt hebben in de Spaanse club Riviera in Barcelona.

Voor degene die het nog niet wisten. Barcelona is de sexcity nr 1 geworden in Europa en je kunt hier een hoop beleven. In combinatie met de goedkope vluchten van Easy Jet, Ryanair en Basiqair is het de moeite waard om een keer op en neer te wippen,

Mijn favoriete stek is de Riviera in Casteldelfells (aan de snelweg) vlak bij de luchthaven. In Nederland heb ik nog nooit zoiets mee gemaakt.

De club is open vanaf 18:00 en gaat pas dicht rond 04:00 hrs. Entree Euro 10 incl 1 drankje.

Als je binnenkomt weet je niet wat je mee maakt. Als een klein jongetje in een snoep winkel.

Je komt in een grote ruimte met een lange bar. Er zijn wel 100 meisjes aanwezig! Zonder dolle dit is niet overdreven! En het zijn over het algemeen mooie meiden om te zien. Ze komen van over de hele wereld bol dus voor elk wat wils.

De concurrentie is groot en daarom zijn ze recht door zee. Stap niet vreemd te kijken als je na 5 min al bij je ballen gepakt wordt. Even rustig rondkijken is er niet bij.

Achter de club is een giga Hotel waar het allemaal gebeurt. Gemiddeld kost een half uurtje Euro 70 en een uurtje Euro 100. Je moet meestal wel nog de handdoeken betalen maar dat kost niet zoveel.

De kamers zijn netjes, de meisjes gewillig en de bewaking alert.

Handig is als je een beetje Spaans spreekt maar met handen en voeten kom je een heel eind. Er zijn ook meisjes die Engels of Duits spreken.

Ik ben er nu al een paar keer geweest en elke keer is het weer een avontuur. Het is een leuke club om met een groep vrienden naar toe te gaan.

Ik heb diverse dames geprobeerd en heb hele goede ervaring en een paar mindere ervaringen.

Onlangs ging ik met een lekker ding mee uit Roemenie en moet zeggen dat ik mijn mening over oost europeese vrouwen heb moeten bijstellen.

Ze had een prachtig lichaam en ze was hitsig. We liepen al te vozen voordat we boven waren. Ze had prachtige borsten en een heerlijk kutje netjes opgeschoren.

Ze pijpte me eerst lekker lang en kwam toen op me zitten waarna ze me bereed. We hebben nog een aantal andere standjes uitgeprobeerd en ze deed lekker mee zonder te ouwehoeren over van alles en nog wat. Ze deed niet moeilijk over een tweede condoom (sommige meiden proberen je meer te laten betalen voor het tweede ritje).

Het was echt een fantastische nacht, ik moest wel lang wachten op mijn maat die voor een tweede keer was gezwicht..........

Commentaar

Dat verhaal klopt , ik kan daar nog aan toevoegen dat in het weekend de entree prijs 12 euro bedraagt en dat ze dan om 5 uur dichtgaan. Wel een beetje oppassen wat de prijzen betreft, mij overkwam namelijk het volgende, ik was nog geen minuut binnen of een jonge spaanse meid, met keiharde siliconen tieten, greep mij onmiddelijk bij mijn lul en sleurde me richting kassa, de afspraak was, een kamer met yakuza, en nog een vriendin van haar erbij, ik betaalde voor 1 uur en 2 meiden 450 euro, alleen de kamer met yakuza was bezet, zodat ik in en normale kamer terecht kwam, de sex was fantastisch, alleen wel wat teveel betaald, maar gezien de taal kon ik daar nog weinig aan veranderen.
                  Daarna raakte ik ook nog in gesprek met een mooie vrouw uit Venuzuela, Sandra was haar naam, ik nam haar snachts mee naar mijn hotel, en ze bleef bij tot smorgens 9 uur, kosten 600 euro, maar dit was het dubbel en dwars waard, alles mocht en kon.
                  Normaal gesproken zijn er in het weekeinde zo´n 100 meisjes aanwezig, maar als er grote evenementen zijn in Barcelona, kan dit oplopen tot zo´n 300 meisjes!!!
                  Wat een tent, het beste wat ik ooit gezien heb, zoveel keus.Voor de liefhebbers van o.a cocaine, ook dat is mogelijk, wel oppassen want er loopt ook veel politie in burger rond in deze tent.

Commentaar

;D :P 8)
                    Door collega wandelaar Pitu ben ik hier inmiddels al 2 keer naar toe gesleurd, en, laat ik eerlijk zijn, niet zonder tegenzin!!!!!
                    Het is terug in Nederland inderdaad behelpen als je hier geweest bent. Met zijn 2-en is het leuker, dat is waar, maar heren: het is de moeite waard!
                    Gelukkig heb ik hier noet zoveel uitgegeven, tenimste in 1 keer.... Wel was mijn eerste bezoek als ik het wel heb maar liefts 3 wipjes met 3 verschillende vrouwen.
                    Keigaaf, een leuke sfeer en..... mooie vrouwen.

Ik droom er soms nog van..

Hasta luego Riviera !
                    Wandelen is sometimes like a box of chocolates......

You never know what you're going to get...

Commentaar

jij kijk onder pallamos is iets ten noorden van Barca
                      bij La Bisbal tegekke clubs goede sex veel mooie chika's
                      mucho grande fantastico
                      heb in club eclipse een heel mooi geil griet ontdekt

tokus

Commentaar

Dit was niet normaal bij FC barcelona stadion wel meer dan 100 jonge meiden lopen op straat te tippelen ook transen ertussen maar merendeel jonge meiden naakt/half naakt ik heb veel gezien maar dit sloeg alles, een jong ding heeft me gepijpt voor 20 euri wauw

Commentaar

2 tips in Barcelona:

1) San Eusebio, 68 , bel Entlo, oftewel 1ste tussenetage. (geen website)
                          Dit is zonder meer het favoriete adres voor mensen die goeie kwaliteit willen voor redelijke prijs. (heeft dus niets te maken met dingen als ramblas, san ramon, barça etc)
                          Altijd zeker minimaal 12 top meisjes aanwezig, 24h.
                          Alle kamers hebben een verschillende inrichting, meest met jacuzzi.
                          70 compleet, 110 voor een uur met alles!

2) Voor BDSM in alle tendenties en niveaus, maar ook voor gewone sex met de sub ladies:
                          Rexis (www.rexis.org)
                          Calle Balmes 72 Principal.
                          Beste info via de website.
                          Heel redelijke prijzen maar natuurlijk afhankelijk van wat je wilt.

Commentaar

Voor de Barcelona gangers, nogmaal het adres van Club Riviera in Casteldelfells, 20 euro per taxi vanuit Barcalona. Iedere avond minimaal 200 meisjes en bij evenementen 300 per avond, kanjers uit alle windstreken, entree doordeweeks 10.- euro inclusief drankje in het weekend 12,- euro. Neuken vanaf 50 euro tot 400 in speciale room. Geopend iedere dag van 17.00 tot 5.00 in de ochtend. For a ocean of joy you go there!!!!

Commentaar

Ik ben er ookgeweest en het klopt er zijn beeld schone meiden aanwezig en ze zijn zeer direckt om je naar boven te krijgen.
                              Ben er voor het eerst met 2 meiden naar boven gegaan, en nadien met een beeldschone russische blondine met C cup.
                              Het is wel een dure belevenis geweest. ;D

Commentaar

ben er ook naar toe geweest en begeleid door laten we zeggen familie. waaroom doen ze hier zo'n zaken niet open? een goudmijn. anyway, ik wist totaal niet meer wat kiezen en koos voor een braziliaanse marcia van sao paolo. op haar kamer bood ze mij meteen coca of ander wit poeder aan.ongelooflijk maar wel gevaarlijk denk ik.een leuke ervaring maar jongens op de baan van riviera aan de overkant zijn ook hele leuke zaken. geen 200 vrouwen maar een 30 tal is ook voldoende.en het gaat er rustiger aan toe niet zoals riviera gelijk een fabriek.probeer maar eens

Commentaar

Wijn gaan 2 keer per week naar riviera en hebben intussen de VIP card.

Wel is belangrijk dat je niet in de handen valt van de oostblock meiden.

Gouden regel :

Brasiliaans en als dat er niet is zuid americaans.

zijn minimaal 150 meiden dus kijk eerst kat uit de boom.

en ga nooit met een meid die je al de eerste 30 seconden na binnenkomst aanspreken.

Commentaar

Regelmatig geweest, vanaf het vliegveld in Barcelona ben je er in een wip . Mijn ervaringen hier zijn over het algemeen wat tegenvallend. Het komt op mij allemaal een beetje te gehaast over. Een tip: ga niet met een meisje mee dat binnen een minuut bij je staat en zich aan je opdringt, kijk rustig rond en geef je ogen goed de kost want er loopt zeker heel veel lekkers in het rond. Mijn beste ervaring hier is met een braziliaanse geweest. Als je spaans spreekt helpt het wel. Trouwens als ik vertel dat ik hollander ben, krijg ik meestal te horen dat wij meestal lekker neuken 8). Dus let op jongens, laat dit zo blijven!

Commentaar

kan iemand wellicht ook het adrs weergeven en/of hoe je aan taxichauffeur duidelijk maakt waar je heen wilt. zag dat de prijzen tussen 50-400 euri liggen. kan iemand daar ook iets meer duidelijkheid over verschaffen. ben zelf nog nooit daar geweest dus casteldelfells zegt mij niets. ligt het in de stad of daarbuiten?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Summerlover
                                        kan iemand wellicht ook het adrs weergeven en/of hoe je aan taxichauffeur duidelijk maakt waar je heen wilt. zag dat de prijzen tussen 50-400 euri liggen. kan iemand daar ook iets meer duidelijkheid over verschaffen. ben zelf nog nooit daar geweest dus casteldelfells zegt mij niets. ligt het in de stad of daarbuiten?
                                        ;D iedere taxichauffeur is wel bekend met het adres van deze "horeca"zaak. Gewoon zeggen Club Riviera Casteldefells en je wordt er heengebracht (misschien wel met een kleine smile). De tarieven zijn inderdaad verschillend. Hangt af van de meisjes. Normaal is 60 à 70 € voor een half uur. Laat je niet gek maken met prijzen van 400 € in de z.g. suite, de service zal niet beter zijn, het tijdverlies met het laten vollopen van het bad moet je ook incalculeren. Nou ja, dit is mijn bescheiden mening. Aanrader: neem eerst een halfuurtje, bevalt het meisje dan kun je altijd je verblijf verlengen. Succes en veel plezier. By the way, Casteldefells ligt buiten Barcelona niet ver van het vliegveld, langs de (oude)weg naar onder andere Sitges.

Commentaar

Onbekend, Onbekend, Onbekend (?)

Oorspronkelijk geplaatst door platje
                                          [size=2]
                                          Enkele weken geleden met de wagen naar Maroco geweest,tussen stop voor wat nachtrust gehouden in de nabijheid van Barcelona, normaal zou ik me gaan behengsten in deKis me Bar maar na een heerlijk bad kon ik die opoffering niet meer aan
                                          Spaans foonboekie er bij genomen en effe escortje getelefoneerd. half uurtje later stond er een heerlijke spetter voor mijn Deur,Viviane vooraan in de 20 uit Venezuela.
                                          lekker geil speeltje alles er op en der aan, niets verkeerd alles precies op zijn plaats waar onze goede god het normaal bij iedere vrouw had moeten steken, ok effe terug naar het wijffie.
                                          toen ze haar bloesje los knoopte kwam er een lichaampje te voorschijn om van te snoepen, een stel pret tietjes werden bedekt door een groen bhtje, ook zag ik een schattig naveltje waar ik best zelfmoord in zou kunnen plegen.
                                          Pijpen gebeurde netjes met condoom maar goed, aan de start van partijtje picolo blazen ging ze zachtjes te werk, leek of mijn mannelijk bewijs van porselein was, even later werd er getoeterd of het een heuse bombardon was waar ze de nodige noten wist uit te halen.
                                          Ik werd ook helemaal gek van de manier hoe ze me regelmatig aankeek tijdens het oraaltje,
                                          Als heuse archeoloog mocht ik haar grotje ontdekken eerst via mijn tong, daarna met je weet wel,
                                          de nodige stanjes kwamen aan bod,we kusten waar het kon en mocht mijn sausje droppen over gans het lijfje, terwijl mijn zoete gekriebel nog na sidderde lag mijn mooie schone mijn drapje uit elkaar te wrijven met een van haar elegante vingertjes.
                                          Was een heerlijke belevenis een echte aanrader voor de wandelaar
                                          Viviane vind je ook op het internet http://www.afrodita-models.com/ klikken op escort en Barcelona
                                          Gluur regelmatig naar de foto op de site en dank dan bij mezelf, dit prachtig bouwwerk ws ooit een uur mijn eigen bezit[/size]

Commentaar