China: Shanghai Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• China: Shanghai Recensies

Weinig dames in China ??? Ik dacht het niet hé!!! Je moet eens weten hoeveel er rondlopen. Shanghai-girls zijn ook nog de meest geile dames in China (chinese dames zijn opzich al geil, maar dat zie je niet aan hun buitenkant). En ze zijn zeer gastvrij, je moet ze opzoeken in discotheken en/of karaokebars(als je kan zingen). Als je een buitenlander bent, weten ze je wel te vinden. Dat merk je wel als je daar bent, want als je het goed doet, is er geen sprake van alleen slapen. Ze zijn gek op buitenlanders.

Maak je geen zorgen. In Shanghai kom je de dames vanzelf tegen. Vaak vind je ze zelfs in je eigen hotel. Ga eens kijken bij de sauna of kapper in je hotel en soms ligt het er dik op, andere keer moet je een beetje aftasten of daar speciale diensten worden verleend ( vaak gewoon in je kamer) Je kan bv een massage aanvragen in je kamer en dan worden meestal vanzelf meer diensten aangeboden.

Buiten je hotel, ga naar bars (waar de Westerlingen komen, Hardrockcafe's en dat soort cafe's) en disco's.
    Verder zijn er sauna's en healthclubs, waar je alles included kan krijgen. Eerst gewoon naar sauna, dan een gewone massage en dan ....vul zelf maar in wat je wil.
    En inderdaad ook gewoon op straat ( voor of in dure hotels of dure shoppingmalls)
    Als je de weg eenmaal gevonden hebt, is het echt een paradijs. Kijk wel uit met je geld. Maak goede afspraken en neem niet teveel geld mee ( dit geldt eigenlijk overal).
    Veel plezier!! ;D

Commentaar

Inderdaad, ik ben er geweest en het was waanzinnig simpel om de dames te vinden.
      Bij het uitgaan kon je bij wijze van spreken zo uit het publiek kiezen.
      Ook komen ze gewoon op je af en laten hun waar even zien.
      Kortom ik heb er lekker geneukt en veel genoten van de verschillende dames. ;D
      Allemaal bedankt voor info!

Commentaar

Hoi,

Ben paar keer in Shanghai geweest. Met name Hard Rock cafe .. zit vol met dames die je direct benaderen ... wel stevig aan de prijs.

Er schijnen ook wel goedkopere plekken te zijn. Zelf daar niet geweest

Commentaar

ga is kijken bij de kapperszaken. Het lijkt op haartje knip maar is toch echt wat anders vaak. Ook genoeg karaokezaken waar een lekkere meid te scoren is . Voor massage's kan je ook in Shang Hai goed te recht. Kijk ook is op wsgforum.com daar staat genoeg van wat je zoekt qua China en dus ook over Shang Hai . Neem je eigen rubbers mee want ze zijn niet zo van die grote jongens gewent daar.
          He mooie tijd daar en maak er wat van

Commentaar

Ga naar een willekeurige disco of (nog beter) club! Pegasus schijn nu hot te zijn (eenmalige entrée, dan vrij drinken). Als het je binnen niet lukt iemand op te pikken, moet je je bij sluiting door een haag van dames werken om de taxi's te bereiken.

Commentaar

Hey vleespet,

Ga zelf de 15e nov. naar shanghai en ook naar andere steden. In de sauna's bij de massage kan je ze allemaal vragen gem. prijs in de sauna voor het afwerken
              800 rmb kost wat maar discretie verzekerd wel eerst prijsafspraken maken.
              Wil je nog meer info omtrend andere steden zoals hangzhou 2 uur rijden van shanghai mail me maar.
              het beste is wen zhou 5 uur rijden van hangzhou
              en wat je daar meemaakt overtreft alles.
              Oh ja moet verblijven in hotels vanaf 3 sterren waar je met chinees geld kan betalen kosten gem. 380 rmb
              ongeveer 36 euro met ontbijt en in deze hotels wordt je savonds of smiddags opgebeld of je een massage wil, je moet altijd ja zeggen dan he die kosten gem.300-400
              rmb dus genoeg keuzes

wandel ze!!
              tommy

Commentaar

ook lekker en ranzig: bij niet sjiek uitziende kappers binnenstappen. massage vragen en je wordt meegenomen naar achter/boven..... smaakvoller zijn de vele massagesalons waar over het algemeen wel het een en ander aangeboden word. voor de niet chinees lezer eerst lastig te vinden maar zodra je beeldtaal door hebt zie je ze overal.
                beide opties vind je overal in heel china

Commentaar

Boys,
                  Ik ben anderhalf jaar geleden in Shanghai geweest, schitterende stad overigens. Ik verbleef in het Portman-Ritz aan Nanjing Road, waaronder het Hard Rock Cafe is gevestigd. Daar zitten de dames aan de bar, een paar keer oog contact en het is zo gepiept. Wel pittig qua prijs en ik dacht dat ik het nog zo goed geregeld had, met zoenen en zo, maar het mochten alleen small kisses zijn.
                  Die zelfde avond ben ik nog naar Judy's Too of Two geweest, een soort cafe/discotheek. Dat schijnt de hottest place in town te zijn. In de buurt daarvan heb je tenten, waar je leuke dames kunt ontmoeten, die tegen een wat schappelijker prijs graag met je meegaan. Was wel een leuke ervaring.

Commentaar

Waarom moeilijk als het makkelijk kan. Check eens de website http://shanghai.asiaxpat.com , en kijk naar de advertenties. Plenty leuke jonge meiden die wel van een westerse vent houden. Ben zelf net 40 en heb een heerlijk jong ding van 25 aan de haak geslagen. Weet dat ik getrouwd ben, maar dat maakt niet uit. Elke keer dat ik in SH ben is ze 24/7 bij me, slaapt in mijn hotel, regelt alles voor me, kortom een personal assistant met extra service, en dat voor nop. Nou ja, je koopt eens wat kleding voor haar, gaat lekker op stap en uit eten, en dat is meestal genoeg.
                    Verder leuke bars op Xin Tian Di, genoeg meiden die wel een lekkere blanke vent willen hebben.....

Succes

Commentaar

Re: China: Shanghai

Oorspronkelijk geplaatst door tommyhill
                      He hallo ik heb op die site gekeken en aangemeld maar kan helamaal geen advertentie's vinden , kan je me vertellen naar waar ik het moet zoeken, ga 1 november namelijk daarheen.

groeten.

Pas op met dames die je op straat aanspreken. je wordt naar een shabby bar geleid waar je in record tempo whiskeys van 50 euro wegslaat....Als je als westerse kerel alleen over straat loopt wordt je echt voortdurend lastigegevallen hiermee...

Zoek het in westers georienteerde barren (de bekende grote ketens)....zat dames die op zoek zijn naar een westers vriendje voor eventjes.....
                      L, L, L en L..........:-)

Commentaar

het is in Sjanghai niet al te moeilijk met dames in contact te komen. Het eerste advies is bezoek gewoon de bar van je hotel In welk hotel je ook verblijft er wordt getippeld. Ik logeerde in Sjanghai Mandarin en was eigenlijk verbaasd dat daar ook dames in de bar aanwezig waren die genegen waren mij in mijn kamer chinees te leren. Helaas had ik in mijn kamer gezelschap zoodat ik daar niet op in kon gaan. Wat massage betreft ik heb daar een bezoek gebracht aan een hotel annex sauna annex massage in de Jiangxi straat dat is een straatje tussen Beijing Road en de Wusong rivier. Massage kostte 90 yuan voor één uur goede en lekker massage. Ook daar werd het voorstel gedaan " you sleep with me"maar omdat op de tafel naast mij mijn reisgenote lag kon ik daar evenmin op ingaan.
                        Gang van zaken je gaat het "hotel"in naar de receptie zegt dat je een body-massage wil. Je wordt dan naar een ruimte met kluisjes gebracht waar je je kunt omkleden in een door hen verstrekt shirt en short. Na afloop reken je bij de receptie af. Drankje krijg je gratis.

Commentaar

Beroofd in Shanghai

Vorige week ben ik voor zaken naar Shanghai geweest. In het hotel was weinig te beleven dus dan maar op zoek naar wat warms voor de nacht. Taxi ritje naar de bond, alwaar ik en mijn collega werd aangesproken door "Jimmie". Deze zou ons de beste plaatsjes wijzen voor shopping en meer.
                          Nadat we wat leuke kado's voor het thuisfront hadden gevonden zijn we met jimmie meegelopen naar een bar waar mooie vrouwen zouden zijn. Nog even geinformeerd wat de prijzen zijn. 40 Yuan, ong 4 euro voor een pilsje. OK.
                          Bij binnenkomst een rij van zo'n 15 dames op de barkruk, waarna wij werden doorgeloodst naar de karaoke room, Hier 2 pilsjes besteld en de dames werden allemaal voorgesteld. Keuze gemaakt en de dames een drankje aangeboden, vooraf geinformeerd wat dat kostte, 50 yuan. De sfeer was leuk en gezellig en wij wilden de dames graag meenemen naar het hotel. Prijs 500 yuan voor de hele nacht. Hier hoefden wij niet lang over na te denken. Hotel en kamernummers werden gevraagd, want de meisjes werden bij het hotel afgezet. Tijdens de onderhandelingen werd er in rap tempo drankjes voor de dames ongevraagd bijgevuld. Dit herhaalde zich om de minuut. na drie drankjes de rekening gevraagd. Deze bleek 5000 yuan te zijn. ?????????? Manager kwam erbij met 2 potige kerels en hielden ons een drankenaart voor de neus waarin stond dat het bezoek van de karaoke ruimte minimaal 5000 kostte.
                          Hierop werd ik boos en wilde vertrekken waarna een klein gevecht onstond, maar toen er nog 3 mannen erbij kwamen hebben wij wijselijk de beurs gedraaid en hadden nog 3200 bij ons. Na dit afgegeven te hebben mochten wij gaan. Ik kreeg nog 60 yuan terug voor taxi, ongeloofelijk !
                          Na buiten te zijn gekomen stonden om de hoek 2 politie agenten, wilde juist zeggen wat er gebeurd was toen 2 van de uitsmijters achter de agenten gingen staan en ons aankeken met een blik van : durf het niet te zeggen !
                          We hebben toen maar de taxi gepakt terug naar het hotel met een bittere levenservaring rijker.

Commentaar

je moet als buitenlander niet naar een Karaokebar gaan. Ze zijn berucht voor dit soort oplichtpraktijken. Beter is een sauna of een meisje oppikken uit de bar.

Commentaar

Ik ben net als collega "sleuvepreuve" (prachtige limburgse naam overigens )
                              veelvuldig aangesproken toen ik langs de Bond slenterde. Ben hier niet op ingegaan omdat ik in gezelschap verkeerde.
                              Achteraf was dat ook maar goed blijkt het

Commentaar

Shanghai aan de Bund

Je kunt het slechter treffen. "Ja, sorry, het is echt nodig dat je twee weken naar Shanghai moet, jij weet hoe die relais werken". Dat ga ik dus doen, ergens in een hotel aan de Bund (?) slijt ik 18 nachten.

Zijn er lopers met ervaringen in deze wijk? Ben nog nooit in China geweest.
                                Waar zijn de ladies, gaan ze mee, valt de politie niet binnen of moet je de hotelboy omkopen? Loop je het risico dat als ik een dame uitkleedt, ze dat ook bij mij doen? Wat is een reele prijs?
                                Tsja, in China ben ik nog maagd.
                                Welke lopers willen wat wandelervaring kwijt.

Commentaar

Re: Beroofd in Shanghai deel 2

ik ben gisteren terug gekomen van een vakantie uit China en daar de oa de steden Beiijng en Changhai bezocht, ik heb hetzelfde voorval als sleuvepreuve in September zelfs 2 keer meegemaakt in een tijdsbestek van 3 dagen, bij het eerste voorval werd ik in de hoofdwinkelstraat Naijing Road aangesproken door 2 dames of ik een kopje thee wilde drinken in een theehuis, ik dacht waarom niet het was gewoon overdag trouwens en de dames zagen er niet als prostituees uit, dus ik dat theehuis in met de dames en vroeg wat ze wilde drinken de een wilde een cola en de ander een thee, toen de bestelling kwam zag ik tot mijn verbazing, dat de dames ook een aantal versnaperingen en wat leek op whiskey hadden besteld, ik vertelde ze luid en duidelijk, dat ik alleen mijn eigen drank (biertje) en de thee en de cola zou betalen en niet de rest waar ik niet om had gevraagd, toen ik de dames vertelde dat als ik mijn biertje op had zou gaan vertrekken, vroeg een van de dames de rekening en tot mijn verbazing was de rekening 1140 rmb, bijna 100 euro omgerekend,toen werd ik helemaal boos en de manager werd er bij geroepen, deze vertelde mij, dat het gewoonlijk is in China, dat de man altijd de rekening betaald, ik heb toen 1/3 van de rekening betaald (400 rmb = 40 euro ) en ben toen kwaad weggelopen, bij het tweede voorval in Shanghai werd ik laat in de avond in dezelfde straat door een jongen aangesproken of ik zin had in een massage, ik was tot niets verplicht en als de dames mij niet zouden bevallen, zou ik zo weer het pand kunnen verlaten, ik met deze persoon mee en werd op de 3e etage voorgesteld aan 7 dames, ik koos een van de dames uit en vroeg wat de prijs was, deze was 100 rmb=10 euro, even later werd er thee en weer een aantal versnaperingen en champagne de kamer binnen gebracht, ik vertelde de dame ,dat ik helemaal geen thee wilde en dat ik alleen voor de massage kwam, maar zij vertelde, dat het gewoonlijk is dat er eerst wat gedronken wordt en bovendien de kamers op dat moment bezet waren, even later kwam er nog een andere dame bij om zogenaamd te vertalen in het engels, want de dame die ik had uit gekozen sprak alleen maar chinees, ik zag de bui alweer hangen, dus voordat ik mijn thee op had, vertelde ik de dames, dat ik drankjes niet zou gaan betalen,de manager werd er bij geroepen en vertelde dat ik maar 200 rmb=20 euro voor de drankjes en de versnaperingen hoefde te betalen en dat dit onbeperkt was, de dames bleven inmiddels maar bij bestellen, een paar drankjes verder vond ik het wel erg lang duren met de bezette kamers en wilde weglopen opdat moment werd ik tegen gehouden bij de deur door een van de dames, zij voelde zich bedreigd en riep de baas, die even later de kamer binnenstormde met nog 3 andere potige heren, hij ging toen voor mij staan en vroeg aan mij of ik wel wist wie hij was, daarop schreeuwde hij zeer dreigend I am the boss of Shanghai en maakte daarop een gebaar, dat hij mij zou onthoofden, ik moest terug gaan zitten op de bank (inmiddels hadden de dames de kamer verlaten) en de rekening werd mij voorgeschoteld 4940 rmb = bijna 500 euro en of dat ik even wilde betalen, en haalde daarbij een pistool te voorschijn en hield, dat tegen mijn hoofd. Ik vertelde hem nogmaals, dat ik het geld niet had, hierop vroeg hij of ik creditcards bij me had, deze moest ik afgeven. Inmiddels was ik heel emotioneel geworden en deed net of ik aan het huilen was, daarna werd ik onder begeleiding van een zijn medewerkers met een taxi naar mijn hotel gebracht om de rekening te betalen, die inmiddels was terug gebracht tot 200 euro, dus de moraal van dit verhaal voor iedereen die naar Shanghai toe gaat ga nooit met mensen mee, waar je op straat door wordt aangesproken, want ik dacht zoiets overkomt mij niet en ik ben in heel wat steden geweest in de wereld, voor de rest heb ik mij in de steden Beijing en Xian uitstekend vermaakt in de "gewone'' massagehuizen met menu kaarten.

Commentaar

Onlangs in Shanghai geweest. Verbleef op Nanjing Road, midden tussen de grote shopping malls. Na 19.00 uur verzamelen meisjes zich buiten de hotels op straat en spreken iedere man aan voor massage of vertier. In het hotel zat een "Night Club" oftewel een bar waar men vroeg of een meisje bij je mocht zitten om een soort sake te drinken. Die betaal jij dan en ook de tijd die je met hen doorbrengt aan de bar wordt je geacht te betalen. Massage of iets werd aangboden voor 2100 RMB. Teveel naar mijn mening. Dit is €200.= of iets meer.

Op een late avond werd ik buiten aangsproken door een kleine rondborstige, spontane en zeer mooie Chinese. 800,= RMB voor de nacht en ze zou naar mijn kamer komen binnen 15 minuten. Na een half uur verwachtte ik haar niet meer. Na 40 minuten werd aangebeld. Daar stond een ander goedlachse Chinese die zo mooi was dat haar niet weigeren kon. Een vriendin en ze heette Mi. Even douchen en hups. Wauw!!!!Wat een mooie meid en zo heet!! Na een wilde maar korte nacht nam zij de 800 RMB en vertrok in de ochtend naar haar werk in het ziekenhuis.Alsof het de normaalste zaak ter wereld was. Verder kreeg ik in de stad vele lachende blikken op straat van meisjes. Denk dat het daar niet zo moelijk is om contact te leggen in een bar of club. Oh ja, het Hard Rock is gesloten in Shanghai. Dus geen pick up plaats meer daar.

Commentaar

op woensdagavond is het Ladies Night in restaurant/lounge Barbarossa (in het park van People's Square).
                                      Veel filippijnse en thaise DVP die hun diensten aanbieden aan vnl expat mannenvolk.

Ik logeerde in het Royal Meridien (People's Square) en rond 8 uur 's avonds zitten er meerdere meisjes te wachten in de lobby van het hotel.
                                      Geen idee over prijzen maar ze zagen er wel leuk en sexy uit.

Commentaar

Was een maandje geleden in Shanghai en heb het een en ander ondergaan

In de Disco's vind je ze maar vragen ze veel te veel 1500Rmb en moet je uitkijken voor de omgebouwde filipino's

De Sauna in het Shanghai Hotel (achter het Hilton Hotel) 700Rmb incl red rope, leuke ervaring en mooie kamers,
                                        Bijna overal waar je een Sauna vind kan je full service krijgen

Barber shops: neem Xikang road is een zij straat van west nanjing road daar weer zij straten van zoals kangding rd of wuding rd en of changping rd vind je er een stuk of 10 ,
                                        Of nog beter neem een kamer in het Bridge Hotel (OK Hotel) op Xikang rd en ga een beetje wandelen, s'nachts is het er veilig op straat,
                                        prijzen barbershops P/N voor ons buitenlanders 300RMb locals betalen 200Rmb ,alleen P 150Rmb, kamertjes verschrikkelijk ! outcall ook mogenlijk 400Rmb p/u

ben nu ook een chinalover !

Commentaar

China: massageparlours Shanghai

Hoi iedereen,

Woon al jaren in Shanghai en wou hier effe m'n bijdrage doen en zien of er nog iemand wat nieuws weet. Persoonlijk vind ik de meiden in de massageparlours en mooier en vriendelijker dan de types die je in bars of tongren lu e.d. vindt, zolang je naar de juiste plekken gaat.

Als je in Shanghai zit of hierheen komt, geef me even een seintje!

Overigens, ik heb er van een heel aantal freebies gekregen op vrije dagen etc. , maar een vereist is wel dat je wat Chinees kan.

Een heel gemakkelijke manier om parlours te vinden is een Japans restaurant binnenstappen en een foldertje meepikken, waar zo 30 parlours in vermeld staan (vooral deze met prijzen rond de 500 - 800 RMB, dit zijn de alles kan stekjes) Het moet wel gezegd: er zijn er veel kleine bij waar misschien maximaal 10 meiden zitten en de service en kwaliteit niet je dat is.

Dus, ik vermeld hier effe de best die ik dusver heb gevonden:

No 1: Op de hoek van Jiaozhou Road en Changping road zit een beetje weggestopt een parlour met zoiets van Men's health op de deur. Je herkent de plek meteen door de hoop deurwachters beneden. Van buiten ziet het er maar niks uit, maar eens binnen is het een grote ruimte. Ga rond 6-7 uur 's avonds en je hebt bijna gegarandeerd keuze uit 20-30 dames, waarvan er minstens een paar echt hot zijn. Ze douchen met je, doen de natte body-massage en daarna doe je war je wil, meestal hebben ze ook allerlei geile kleren bij. (verpleegster, stewardess etc.)

Er komen weinig buitenlanders behalve Japanners en ze kunnen geen Engels, maar als je wat Chinees kan, zijn er een heleboel echt coole meiden bij. (Ik kan er overigens tijdelijk niet meer heen, want ik krijg momenteel freebies van een hele leuke meid....die geef je niet zomaar op!) Prijs staat vast op 760 RMB voor anderhalf uur of 1 u tijdens drukke periodes (na 9u, ga dan vooral niet!) De meiden kunnen NIET met je mee naar huis of naar buiten; als je dat wil moet je ze overhalen om op een vrije dag met je mee te gaan.

No 2: Deze is vrij bekend; 2de verdieping van de Shanghai Hotel, Wulumiqi Bei Road en Yanan Road. Meestal ruime keuze aan meiden, maar sommige dagen
                                          niet (erg bekend = veel volk) Er komen overigens veel buitenlanders, dus freebies zijn toch een beetje moeilijker los te peuteren. De hele massage is droog en het kost 650 RMB als je voor 7 u betaalt en 750 erna.

No 3: Compleet onbekend, maar zit op de hoek van Zhongshan Bei Road tegenover Wuzhong Road (aan een T-kruispunt) een beetje weggestopt achter een autoshowroom en kleerwinkels. Je kan het herkennen aan de deurwachter met de walkie-talkie. Prijs is 650 RMB voor 8 u en 750 erna. Meestal goeie keuze. Ze ontvange bijna geen Westerlingen meestal en je wordt er goed behandeld. Onlangs doen ze ook douche-service en natte massage op de kamer.

Dit zijn de best plekjes die ik tot nog toe kan vinden! Meer input is heel welkom!