Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 13 (Thermae) Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 13 (Thermae) Recensies

Voor Hookers, lang geleden dus, minstens een jaar of 8 geleden liet ik me informeren over Thailands Nightlife door Sir Stickman from England (http://www.stickmanbangkok.com).

Zijn tip was de Thermae Coffeeshop in Bangkok. Zijn favoriete bar in Bangkok. In die tijd kende ik Sukhumvit nog niet eens. Ik had hooguit van Patpong gehoord en kende wat Massagesalons. Overnachten deed ik in de buurt van Khao San Road. Toen was er nog niet zoveel te vinden op Internet.

Vanaf Khao San nam ik een taxi naar Sukhumvit om de Thermea te ontdekken. Een bijzondere ervaring. Het was ook mijn eerste keer in een freelancerplace en ik had nog nooit een thaise mee genomen naar mijn hotelkamer. Mijn eerste schreden op het wandelvlak in Thailand dus.

Thermea is een echte freelancerplek. Dames komen wanneer ze willen en gaan mee met wie ze willen. De heren doen hetzelfde maar zijn de sponsers uiteraard. Vooral in het weekend of tegen het einde van de maand kan het behoorlijk vol zijn in de Thermea. Elke avond is anders omdat er geen vaste clientele is en er geen barmeiden werken. Soms zit het dus mee en soms zit het tegen.

Inmiddels vele jaren verder, wat haartjes minder en wat kilootjes erbij kom ik nog wel eens in de Thermea al is het alleen maar om even te kijken wat er zoal zit. Dit weekend viel me opnieuw op dat er erg veel Japanners of lookalikes zaten. De Thaise bijverdiensters passen ook steeds meer in het profiel waar Jappanners graag hun vingers in roeren. Veel kleine Thaise popjes en Japanse mannetjes die om elkaar heen draaien. Het was trouwens erg vol, ik schat de verhouding man/vrouw op zo'n 80/20, genoeg keuze dus.

Naast de Thermea zit Bush Garden, een beerbar met 2 mooie pooltafels. Daar drink ik graag een biertje. Relaxte plek met een mooi uitzicht op de straat en alles waar in -en uit de Thermea gaat. In gesprek met een bardame die daar al een paar jaar werkt, kwam ik er achter dat mijn vermoedens juist zijn. "Thermea is Japanese Ambassy" zie Fon. "Japanese men pay good money, so lady look Japanese men in Thermea". Het schijnt dat de Japanners rustig 2000-4000 baht neerleggen voor een vluggertje uit de Thermea.

Het verbaast me trouwens dat ik vrijwel niets lees over de Thermea op Hookers. Het ligt toch midden in ons veel beschreven actiegebied tussen Nana en Cowboy. Reacties zijn dus erg welkom!
    Slap lullen kan altijd nog :-)

Re: Bangkok, Sukhumvit de Thermea

In augustus ben ik er ook geweest. Mijn eerste keer Thailand, eerste keer Bangkok en zelfs de eerste avond. Na wat tenten te zijn afgelopen op Soi Cowboy kwamen we op het einde van de rit in de Thermea uit. Had twee 'experts' bij me die de betere plekken in BKK kennen

Het aanbod is er inderdaad groot. Binnen no-time stond er een Thaise schone naast me. Na een kort gesprek besloot ik haar mee te nemen naar het hotel. Eerst nog wat gegeten met haar, vervolgens mee naar m'n kamer. Aangezien het voor mij de eerste keer was dat ik überhaupt een dame mee naar mijn kamer nam, liet ik mij even goed 'voorlichten' door de twee experts. Uiteindelijk voor ST gekozen, omdat ik dat iets veiliger vond.

Die ervaring vergeet ik waarschijnlijk nooit meer Prima tent dus met veel Japanners, maar als jonge Europeaan had ik ook niet te klagen over aandacht
    Hellooooooo, welcooooooome! เจ้าชู้

Commentaar

Voor mijn eerste reis naar Thailand had ik me vooraf uitvoerig verdiept in de mogelijkheden. Na alle verhalen was Thermea een absolute must. In mijn eerste dagen in Thailand nam ik een kamer in het hotel erboven: Ruamchitt Hotel.

Ik ben er op verschillende tijdstippen geweest en ik vond het steeds (bijna) leeg of met een paar niet zo heel aantrekkelijke meisjes. Er kon ook amper een lachje af. Vreemd omdat ik snel genoeg een leuk meisje vind als ik even over Sukhumvit Road wandel.
      Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Ben in het verleden enkele malen in de Thermae geweest.
        Soms zie je wel wat lekkers rondlopen hier.
        Vooral in het weekend komen hier nog wel eens studentjes om wat bij te verdienen.
        Heb nog nooit een girl meegenomen van hier.
        Was er 1x dicht bij, maar het ketste af op de vraagprijs.
        Mijn prijs voor freelancers in BKK is 1,000 ST en 1,500 LT.
        Zij wilde het dubbele, ja hallo, ik ben geen Japanner
        Mijn freelancer dus opgepikt later op Sukhumvit

Commentaar

de Thermae was en is misschien nog een nachtplaats, vele dames komen hier na hun werk in soi cowboy of nana, ook de beergardendames komen hier hun nachtelijk inkomen versterken. daarom is er overdag niet zo veel te beleven, buiten een enkeling natuurlijk. vroeger zat de thermae afgeladen vol 's nachts
          i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Bedankt voor de reactie's!

Thermea sluit om 01.00 uur, de dames van cowboy, Nana en Beergarden moeten dus de straat op of ergens anders(Nana disco bijvoorbeeld) om misschien nog salaris te scoren.

Oorspronkelijk geplaatst door peterba
            de Thermae was en is misschien nog een nachtplaats, vele dames komen hier na hun werk in soi cowboy of nana, ook de beergardendames komen hier hun nachtelijk inkomen versterken. daarom is er overdag niet zo veel te beleven, buiten een enkeling natuurlijk. vroeger zat de thermae afgeladen vol 's nachts

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 15 (oa: Thermae)

Hier is nochtans wel wat over geschreven hoor, ook wel de "Star Wars" bar genoemd, omdat er zo'n diverse rare snuiters komen.
              Ik kom hier al zeker 10 jaar regelmatig (logeer dikwijls in Ruamchitt, en dan hoef je enkel de trap af te dalen aan de receptie voor of achteraan).
              De glorietijd is al lang voorbij maar het is nog altijd leuk om er kort eens door te glippen als tussenstopje tussen Soi Cowboy en Nana. Effe tussendoor afdalen tijdens een partijtje pool vanuit de Bush garden, en terwijl je naar de toiletten gaat daal je even af langs de achterste trap om langs de voorste weer boven te komen, en je hebt al een hele hoop blikken kunnen uitwisselen.

TIP: de Thermae is best als ze gesloten is, dan zitten de dames buiten op de trapjes en zijn ze met (veel) minder tevreden
              Sommigen blijven hier de hele nacht rond hangen omdat er op dit stuk van de Sukhumvit ook allerlei hapjes food te vinden zijn. Het volstaat dan dikwijls om je hier aan een tafeltje neer te zetten, en er komen wel wat vliegjes op je af. De ervaring met de dames die ik hier heb meegenomen zijn erg wisselvallig, je moet wat geluk hebben. Van alles wat...

Commentaar

Ben er zelf ook maar 1 keer binnengeweest op een avond en was toen weinig te zien of te doen...

Sluit mij dus aan bij de overheersende mening dat de Thermae een mijlpaal is uit het verleden; als onze japanse vrienden hier de dienst beginnen uitmaken hoeft het voor mij niet meer want met die budgetten wil ik zelfs niet concurreren.

Zou dus nog eerder naar de biergarten soi 7 lopen, maar ook daar kan het natuurlijk als eens wisselend uitpakken...

Wil niet muggenziften verder, Paulus, maar ik dacht dat Stickman een Nieuw-Zeelander was/is? Niet dat het verder enig belang heeft maar we houden nu eenmaal van correcte info

CP

Commentaar

Stickman is inderdaad een Kiwi, mijn fout .

Bedankt voor alle reactie's. Ik loop tegenwoordig ook vaker Gullivers, de Beergarden of Shark Pool binnen voor mijn vertier. Die plekken zijn m.i. beter verlicht en bieden nog wat afleiding zoals een hapje en/of pooltje.

Oorspronkelijk geplaatst door Cornerpocket
                  Ben er zelf ook maar 1 keer binnengeweest op een avond en was toen weinig te zien of te doen...

Sluit mij dus aan bij de overheersende mening dat de Thermae een mijlpaal is uit het verleden; als onze japanse vrienden hier de dienst beginnen uitmaken hoeft het voor mij niet meer want met die budgetten wil ik zelfs niet concurreren.

Zou dus nog eerder naar de biergarten soi 7 lopen, maar ook daar kan het natuurlijk als eens wisselend uitpakken...

Wil niet muggenziften verder, Paulus, maar ik dacht dat Stickman een Nieuw-Zeelander was/is? Niet dat het verder enig belang heeft maar we houden nu eenmaal van correcte info

CP

Commentaar

Bkk Spicey club

Deze zit in de garage van het ambassador hotel entree na 1.00 is 200 bath met een gratis drankje voor die tijd gratis entree maar een drankje kost al minstens 150 bath een dure tent dus maar ik dacht ach laatste nacht in bkk 2 grieten een tequila gegeven a 200 bath maar dan ben je wel meteen vriendjes natuurlijk... het is alleen irritant hoe opdringend die obers zijn en dan nog in de weg lopen blijf lekker achter die bar.. maargoed gezellige tijd gesjanst met die griet maar toen kwam ze met 3000 bath als vraagprijs en toen ik 2000 zei gedroeg ze zich toch wat anders dus heb de boel maar laten gaan kan ook wel een dag zonder.. maar verder een club waar je leuke meiden kan oppikken je moet alleen wat meer uitgeven.

Commentaar

Ik bedoel niet Shark Pool maar de New Wave bar. Ik gooide weer eens wat namen door elkaar .

Oorspronkelijk geplaatst door pussyjager
                      Gullivers en Beergarden weet ik te vinden, echter Shark Pool ken ik niet of is dat die tent in soi 7 aan de rechterkant voor Beergarden. Klopt je kan boven in Beergarden een potje pool spelen, maar wordt slechts sporadisch of eigenlijk vrijwel geen gebruik van gemaakt.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 13-15 (oa: Thermae, Spicey)

17 jaar geleden voor het eerst in Thermae geweest de oude Thermae was stukje terug richting Nana . Was toen de hele nacht open en afgeladen ook morgens om 7 uur nog.
                        De huidige Thermae is kijken en bekijken , beetje sfeerloos . Komen ook studentes die goed engels spreken. ook meisjes die geen engels spreken maar dan wel weer een vriendin hebben. Prijzen 1000 thb en hoger .inderdaad de japanners smijten met geld.
                        er loopt nog steeds een oude thaise dame 60- 70 jaar die leeft van het halen van een biertje voor je ,geef haar dan het wisselgeld 20 thb of zo.
                        Krijg je ook nog gratis respect van de jongere garde !
                        Om 01 uur gaat hij dicht en kan je voor de tent nog je slag slaan en anders later nog op de Sukhumvit.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 13-15 (oa: Thermae, Spicey)

Even een "kleine" correctie!

De Spice Club zit in Soi 11 Ambassador Hotel

De Spicy Club zit Ronmuang Soi 1.

Je zal het maar net verkeerd zeggen tegen de taxi chauffeur kom je op een hele andere plaats dan dat je had verwacht.
                          "love you, love your money, same same"
                          "My girl's different"
                          "When you find a great looking girl in Pattaya you can be sure she is sponsored"

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok, Sukhumvit Soi 13-15 (oa: Thermae, Spicy)

Gisteravond laat nam ik nam ik nog even een biertje met een wandelbroeder in de Thermea. Op een gegeven moment verdwenen alle vrouwen uit de zaak. Het leken wel lemmingen die wegstoven .

In nog geen 3 minuten was Thermea praktisch leeg. De lichten gingen aan. We keken op ons klokkie, 23.50 uur . Voor de zaak stond het nog vol met dames, er waren veel dames overigens. Ik schat de verhouding M/V op dat moment 1/25 . Bushgarden was ook al dicht.

We liepen door naar Gullivers in soi 5. Ik hoefde niet meer zo nodig iets te scoren want ik had mezelf al helemaal suf geneukt op een private swingerparty. Vooral die ene Chinese was een toppertje.

In Gullivers bijna hetzelfde ritueel maar nu een uur later. Om 1 uur is het dus afgelopen in BKK. The City of Angels houdt nog minder van barflies dan Pattaya .

Commentaar

En voor al diegenen die eens wat anders, en meer up market, zoeken zou ik zeggen kijk eens op www.mikesbarguide.com voor de Thonglor / Ekkamai omgeving of iets dichterbij, achterin Soi 18 zit Toxic. Een hele leuke en verrassende lounge bar.

Met name Thonglor is echt heel wat beter en van een andere kwaliteit dan Nana of Cowboy. Hier kom je dus gewoon de snoepjes tegen die je overdag in de Skytrain of op Siam Square kunt aantreffen. De drank mag er dan wat duurder zijn, maar de girls hier zijn geen pro's. Die zijn echt nog blij met een nachtje in jouw luxe hotelkamer en 's morgens 1000 Baht als tip!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX Bekijk bericht
                                Gisteravond laat nam ik nam ik nog even een biertje met een wandelbroeder in de Thermea. Op een gegeven moment verdwenen alle vrouwen uit de zaak. Het leken wel lemmingen die wegstoven .

In nog geen 3 minuten was Thermea praktisch leeg. De lichten gingen aan. We keken op ons klokkie, 23.50 uur . Voor de zaak stond het nog vol met dames, er waren veel dames overigens. Ik schat de verhouding M/V op dat moment 1/25 . Bushgarden was ook al dicht.

(.
                                Gisteravond hetzelfde meegemaakt. Kwam rond half 1 langs de Thermae die volledig was leeggestroomd. Buiten stonden de freelancers te flirten met alles wat langs loopt. Vreemd, daar de Thermae oorspronkelijk werd beheerd door de politie zelf had ik verwacht dat deze zaak minstens tot 2 uur open zou blijven.

Commentaar

Tijdens mijn verblijf in Bangkok een aantal keren bij Thermae binnen geweest. Eén keer al om een uur of 9, liep er toch langs, maar toen was het vrijwel leeg. Links en rechts aan de kant wat dames maar zowel kwantiteit als kwaliteit vielen nogal tegen.
                                  Een andere keer, later op de avond, meer geluk. Het was behoorlijk druk en na een beetje rondkijken met Lyly aan de praat geraakt. Een half cambodjaans/thaise hoewel het cambodjaanse gedeelte nogal vaag was. Had bij meer dingen die ze zij mijn twijfels maar ik was toch niet op zoek naar een goed gesprek voor de rest van de avond. Ze was speels genoeg om mee te nemen naar de kamer.
                                  Lyly is een jaar of 30 schat ik, en een meid die zelf initiatief neemt en niet bang is voor een vingertje hier of daar. Pijpen deed ze bij goed maar af en toe te snel en moest haar een beetje temperen, Verder neuken in diverse standjes tot een heerlijk hoogtepunt. Na een rustpauze doorgegaan met de 2e ronde.
                                  Heb haar daarna laten gaan, het was voor mij al een lange dag geweest en de kamer had geen kluisje. Uit voorzorg maar alleen gaan slapen.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok Sukhumvit Soi 13 (Thermae)

Zelf ben ik niet een echte Thermae fan, dit komt ook door die vervelende met centjes smijtende Japanners.

Zoals de andere heeren al schreven. Buiten is beter en na sluitingstijd is het nog veel beter.

Niet alleen direct voor de deur. De hele Sukhumvit in dat gedeelte wordt diftig door vraag en aanbod bezocht in de late avonduurtjes.

Zelfs om 5 uur kun je nog wat leuks tegenkomen, maar verwacht natuurlijk niet teveel. Het meeste mooie spul is natuurlijk al ingepakt en meegenomen.

Let well ff op de ladyboys, zeker voor de firsttimers. In het donker is het voor hen een stuk moeilijker

Btw, mocht je een lb liefhebber zijn, vraag het gewoon, zodra ze doorhebben dat je een kenner bent is daarna gewoon alles mogelijk. En is jouw die eerste vraag alweer vergeven....
                                    Thai rak Thai!

Commentaar

Ben afgelopen week nog even wezen kijken.

Ben nog steeds van dezelfde van mening.
                                      Je kunt beter iets drinken langs de Sukhumvitroad rond sluitingstijd.
                                      Dan zijn de meeste marktkraampjes veranderd in bier barretjes.
                                      De beste spot is vanaf soi 3- 18. Op het einde(circa soi 15-20) zitten veelal Afrikanen. Daar zit ik liever niet tussen. En de laagste soi's staan de dames gewoon op een rij. Ook afrikanen en arabieren voor de liefhebber.

Ik meestal rond 2.00 op pad om nog even rond te kijken.
                                      Hapje eten en dan kijken. Thaise dames eten dan meestal en de farang zijn aan het wandelen of drinken bier. Ook in de lage Soi nummers zelf loopt genoeg mooi spul rond.

Ik ga nog liever buiten de Thermea om buiten een peukie te paffen. Op straat loopt genoeg binnen vind ik te opdringerig.
                                      Thai rak Thai!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sagat Bekijk bericht
                                        Ben afgelopen week nog even wezen kijken.

Ben nog steeds van dezelfde van mening.
                                        Je kunt beter iets drinken langs de Sukhumvitroad rond sluitingstijd.
                                        Dan zijn de meeste marktkraampjes veranderd in bier barretjes.
                                        De beste spot is vanaf soi 3- 18. Op het einde(circa soi 15-20) zitten veelal Afrikanen. Daar zit ik liever niet tussen. En de laagste soi's staan de dames gewoon op een rij. Ook afrikanen en arabieren voor de liefhebber.

Ik meestal rond 2.00 op pad om nog even rond te kijken.
                                        Hapje eten en dan kijken. Thaise dames eten dan meestal en de farang zijn aan het wandelen of drinken bier. Ook in de lage Soi nummers zelf loopt genoeg mooi spul rond.

Ik ga nog liever buiten de Thermea om buiten een peukie te paffen. Op straat loopt genoeg binnen vind ik te opdringerig.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door pando
                                        Inderdaad, een gezellig boeltje daar vanaf 02.30 u, alle bars gesloten en het straatleven komt volledig op gang.
                                        Op sukumvit tussen soi 9 a 11 ga ik dan altijd iets gaan eten op de stoep, héél gezellig en lekker en rond de vijven naar hotel.
                                        Groten ambi verzekerd.
                                        Yep, ik kan dat beamen.
                                        Ook ik vertoef hier graag na 02:00 uur.
                                        Lekker pilsje pakken, wat eten, flirten met de freelancers.
                                        Hier in het verleden een 5 tal keer een freelancer opgepikt. LT 1500 ST 800 - 1000.

Hhmm, in het najaar toch maar weer eens een paar dagen BKK aandoen

Commentaar

ook om 2 uur in de middag stond er al een rijtje dames op klanten te wachten tussen soi 3 en soi 5. zaten enkele leuke exemplaren bij. let wel op hier staan vaak ook de ladyboys.