Thailand: Jomtien Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Jomtien Recensies

In Jomtien is zeker genoeg vertier te vinden voor ons wandelaars.
    Het is vaker wat meer bedekt en de bars zijn niet zo open als in Pattaya.

De meeste bars hebben echter wel ST rooms boven de bar.

"Take care bar" is zo'n grote aircon bar. "El coyote" ook.
    "Country road 3" is de grootste van ze allemaal en heeft soms tot 40 werkende meiden in de bar.

"Las vegas bar & restaurant" is uniek in zijn soort.
    Een potje pool met de meiden is niet zo uitzonderlijk. Maar wel dat ze voor 200 baht al haar kleren uittrekt

Er bevindt zich slechts 1 agogo in Jomtien, te weten "we are no. 1 agogo".

Verder is er uiteraard nog de infamous "Blind beggar bar" waar expats van twijfelachtig allooi hun vertier zoeken

Kortom, genoeg te beleven in Jomtien

Re: Thailand: Jomtien

Verder is er uiteraard nog de infamous "Blind beggar bar" waar expats van twijfelachtig allooi hun vertier zoeken

Beter bekend onder oude naam "Winchester" waar 's zondags vanaf de middag naakt op de bar gedanst werd. Ook gratis warm en koud buffet op zondag.
    Laatst gewijzigd door bobby vitale; 15-05-07, 08:37. Reden: Tekst.....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alxvtm
      Beste wandelaars, heeft er iemand ervaring in zuid pattaya, meer bepaald jomtien. Zijn er daar ook leuke bars zoals op beachroad pattaya. Of moet ik voor het leuke werk dan toch in pattaya zelf blijven.

CU maybe their
      Gisteren aangekomen in mijn Hotel in Jom Tien. Brommer gehuurd en naar Lotus gereden voor het kopen van een fatsoenlijke helm. 'S avonds naar de bar Country Road II geweest in Jom Tien. Shingha erbij en al snel had ik contact met May. Iets voller maar een lekker ding en een lekkere C cup. Dat kom je niet vaak tegen. Paar biertjes gedronken en toen met mamasan de barfine besproken. Dit kostte 300,-. May achter op de brommer mee naar het hotel voor een st. 700,- baht. May is een gezellige redelijk engels sprekende griet. Aangekomen in het hotel id afgeven en naar de kamer. Eerst ging ze douchen. En ik snap het best hoor. Even je doos schoonpoetsen voordat mijn harry erin gaat. Maar het duurde allejezus lang. En door dat wachten geraak je wat uit de geile sfeer. Maar affijn. May komt met de bekende handdoek omgeslagen de kamer binnen en gaat lekker naast me liggen. Mijn handen betatsten haar mooie borsten, ik voel aan haar natte geschoren poes, en onderwijl tongen we of ons leven eraf hangt. Dan dirigeer ik haar naar mijn pik om eens heerlijk afgezogen te worden. Dit wilde ze uitsluitend met condoom. Daar baalde ik als een stekker van, ook ik had me uitgebreid gedouched en was zo schoon als wat. Maar goed. CD om en zuigen, maar de echte lol was er een beetje af. Dus ik may op haar rug gelegd, haar klitje gelikt waar ze hoorbaar van genoot en mijn zaadstengel in haar leeggespoten. Al met al een redelijke avond maar voor mij geen may meer.

Vanmorgen wakker geworden met een harde harry. Daar moeten we wat aan doen nietwaar mannen!! Dus op naar the wild beggar, voorheen Winchester in Jom tien. Was de eerste klant kopje koffie gedronken samen met Naam. Rond de 30, lekker figuurtje, lief en geil. Ook weer niet heel bijzonder maar ach in plaats van jezelf afrukken is dit wel zo plezierig. Direct zaken gedaan want ik moest het kwijt zonder teveel poespas. Barfine 250,- Naam 500,- en op naar boven. Daar waste ze mijn stijgerende en keiharde pik en liefjes trok ze me onde de docuhe al een beetje af. Daarna haar licht behaarde poesje gelikt, en ze kreunde als een krolsche poes. En okay of het gemeend is of fake; maakt me geen flikker uit klinkt gewoon lekker. Ze pijpte heerlijk, likte mijn ballen bijna ontploft. Dus snel een cd om en diep in haar penetreren. Sterren schoten door mij heen toen het goedje me verliet en in het condoom bij Naam werd gespoten. Gewoon een lekker ochtend wipje. Doet een mens goed. En oh ja, voordeel van the wild beggar is dat je naar boven kunt en voor weinig even lekker kunt stoeien. En ook geen gezeur op je hotel en heen en weer brengen van die grietjes.

Nou vrienden tot snel!!!!

Commentaar

Target: “een freelancer oppikken op de beachroad, meenemen voor een st en me tot de laatste druppel in haar leeg spuiten” Zo gezegd zo gedaan. Met de brommer naar Mike en daar geparkeerd. Uit de garage en hup de straat over en dan lekker cruisen over de boulevard van Pattaya. Ik loop eerst naar links tot aan de walking street. Er zijn vele girls. Maar ik vind dat ze wat agressief, of eerder verbeten overkomen. Dus terulopen en ver voorbij Mike gewandeld. Vond er niets van mijn gading. Althans niet wat het risico waard was. Het was zo rond 16.00 uur en de barretjes in Pattaya waren nog behoorlijk leeg. Ik besloot terug te gaan naar mijn hotel in Jom tien en een uurtje te gaan slapen. Toen ik in Jom Tien was besloot ik via een ander weg te gaaan en sloeg linksaf richting Jom Tien Beach Hotel. Gezellig straatje en besloot een afzakkertje te drinken en kwam terecht in de Superior Bar. Een niets voorstellende beer bar in een omgebouwde garage. Nou ja maakt niet uit biertje drinken en hup mijn nest in. Ging zitten aan de Bar en al snel kwam Mee. Naast me zitten. Top figuur, mooi koppie, en lekkere handjes. Sprak geen engels jammer. Maar affijn voor de activiteit waar ik zin in had hoef je niet te spreken. Dus Mee moest mee. Barfine 300,- baht en hup op de brommer naar het hotel. Gebruikelijke ritueel Mee eerst douchen. Maar vrinden wat een lekker lijf toen ze met de bekende handdoek uit de douche kwam. Ik voelde me in een Bond film zo gracieus ze binnenstapte en ik haar liggend banuit bed haar gade sloeg. Ja het was een zeer stijlvol type. Ik ook snel douchen en nog sneller terug. Ze lag nu naakt in mijn bed ging naast haar liggen en begonnen te tongen. Ik betatste haar kleine borstjes, en tepels en voelde haar steeds vochtig wordende gleufje. Hmmmm lekker strak. Ze begon actief te worden en pijpte me met diep halen en masseerde onderwijl mijn ballen. Daarna heb ik haar kutje heerlijk gelikt en dat werd op prijs gesteld gelet op de kreunpartij die volgens mij door de muren hoorbaar was. Vervolgens cd om en diep in haar warme doosje. God wat een heerlijkheid lekker strak en precies goed qua vochtigheid. Al snel spoot ik het cd vol in Mee. Ik hield het niet meer. Ik heb haar nog even klaar gevingerd.Gillend en zuchtend kwam ze tot een orgasme. Dag iets anders verlopen, maar Mission completed. Kosten 550,- baht.

CU Fuckthem

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door alxvtm
          Beste wandelaars, heeft er iemand ervaring in zuid pattaya, meer bepaald jomtien. Zijn er daar ook leuke bars zoals op beachroad pattaya. Of moet ik voor het leuke werk dan toch in pattaya zelf blijven.

CU maybe their
          Ik ben al redelijk vaak in Thailand geweest samen met een vriend van me en elke keer als we er weer gaan, verblijven ook altijd een aantal dagen van de vakantie in Jomtien, je zou gerust zeggen dat het een vaste spot van ons is
          Hoe ik het ervaar is dat als ik moet kiezen waar ik liever verblijf; Jomtien of Pattaya, kies ik altijd Jomtien.
          Als je namelijk ff gezellig een rustig barretje wilt bezoeken maar niet in een te drukke sfeer/omgeving is Jomtien ideaal, ze hebben genoeg barretjes and plenty nice girls to offer.. Maar als ik zin in echte drukke uitgaans omgeving, neem ik gewoon de taxi en ga vanaf Jomtien naar Pattaty, je bent er zo..
          Maar denk dat hier wel meerderen zijn die er zo over denken

Commentaar

Gegroet medewandelaars!

Ik volg het forum al een tijdje en besloot mezelf ook maar ff aan te melden aangezien Thailand toch wel m'n favoriete bestemming is om te wandelen .. Ik verblijf in de meeste gevallen in Jomtien, een paar km. van alle drukte vandaan maar desalniettemin een omgeving met daarin toch een aantal leuke barretjes.

3 april kwam was ik weer in LOS, kon helaas maar 10 dagen blijven maar heb weer volop genoten van de lekkere Thaise schatjes. Een maat van me verbleef in Jomtien Garden hotel en omdat ik pas in de late avond aankwam besloot ik de eerste nacht er ook te verblijven. Eenmaal aangekomen bij de receptie zag ik een lief en goedlachs Thais/Chinees meisje bij de receptie die mij verder wou helpen met het inchecken. Ze gaf aan Benz te heten, 20 jaar, vrolijke meid. Ze komt uit Chonburi stad en is bijna klaar met studeren, het werk als receptioniste is een soort van afstudeerproject voor haar. Afijn, na wat te hebben gebabbeld vroeg ze me waarvoor ik was gekomen naar Jomtien. Tja, wat moet je daar nou opzeggen? haha. Ze vroeg zich af of ik daar voor de bargirls kwam.. Hm, nee eigenlijk voor Royal Garden Plaza .. Ik vertelde haar dat ik gewoon benieuwd was naar de omgeving, en ze dacht dat het m'n eerste keer in town was.

Haar shift zat er bijna op en ze vroeg me of ik ook zin had om nog de buurt met haar te verkennen.. Nou daar zegt Kurt natuurlijk geen nee tegen hè. Wij met de bahtbus richting Walkingstreet en daar bij een seafood tentje nog gegeten. Hierna vertelde ze me dat ze koppijn had en liever terug naar Jomtien wilde. Ik zou bijna denken dat ik iets verkeerds had gezegd, maargoed, wij terug naar Jomtien.. Ze bleek een paar minuten van het hotel te verblijven in een appartement. In eerste instantie wou ik haar d'r afzetten om zo vervolgens de eerste de beste bar in te duiken voor een biertje, maar zo ver kwam het nog niet.. Benz vroeg of ik terug naar het hotel wou gaan omdat ze er een tasje met medicijnen had. Pharmacy was namelijk al gesloten en ze had het nodig. Aardig dat ik was, weer teruglopen en het voor haar opgehaald. Ik bel daarna bij haar appartement aan en het blijkt dat ze ineens geen hoofdpijn meer heeft. Ik had er ondertussen wel een beetje genoeg van dus ik wil die medicijnen bij haar droppen om zo daarna alsnog wat van m'n avond te maken, sleurt ze me ineens aan m'n arm naar binnen Ik dacht wat krijgen we nou Benz? Maar ze begon me ineens te kussen en haar ware aard kwam ineens naar boven. Ze maakte kleine Kurt ondertussen ook wakker en ze streelde over hem heen.. Ondertussen knoopte ze m'n broek open en begon me een beetje af te trekken. Ze duwde me op het bankstel en kwam naast me zitten terwijl ze m'n staaf nog zat te masseren.. Ik werd steeds geiler en wou voelde haar lichaam.. Ze had lekkere billen en ik stond net op het punt haar in het geheel uit te kleden.. hoor ik ineens een gebonk op de deur Bleek een vriendin (roomie) van haar thuis te zijn en binnen wou komen. Jezus, werd ik me eerst een partij opgegeild gebeurt me dat.. Wij snel onze kleding aandoen en doen net of ik haar zojuist heb thuisgebracht.. Ik nok dus af en besluit me maar goed klem te zuipen om daarna dan maar te gaan pitten, ik vond het wel best voor vandaag. Ik was toch al "genaaid" door die vriendin van Benz

Ik besluit nog wat te gaan drinken bij de beerbar van Night Life (Jomtien Beach road, naast de Holland bar), aangezien die op m'n weg terug was richting het hotel en deze, als één van de weinige op dat moment nog open was. Er waren helaas ook nog maar weinig dames in de bar aanwezig dus al met al leek het een nogal beroerde eerste nacht voor me te worden. Maar hey, wat zag ik in m'n ooghoek verschijnen.. een toch wel aardig meissie hoor.. Ze kwam naast me zitten en vertelde me dat de bar bijna zou gaan sluiten en of ik nog zin had in een verzetje. Als je dit alles hebt gelezen dan weet je wel dat ik hier absoluut mee instemde. Ze vertelde me dat ze Daeng heet, geverfd blond haar tot op haar schouders, lekkere volle lippen, 22 jaar. 200 baht barfine en haar voor de nacht meegenomen (1000 baht). Samen allereerst onder de douche gestapt waar zij me heerlijk masseerde en me tevens pijpte. Kijk, zo douche ik natuurlijk het liefst Toen we uiteindelijk op bed waren beland vroeg ze me "What you like? With or without condom?".. Het is toch heerlijk zonder condoom, maar toch maar ff het rubbertje erbij gehaald.. Een geile meid die lenig met de heupen is terwijl ze je berijdt. Ze kan ook heerlijk diep pijpen en al met al heb ik toch nog een geslaagde eerste nacht gehad

Commentaar

First Experience

De eerste keer dat ik naar Thailand ging paar jaar terug, herinner ik me nog als de dag van gisteren, eerste dag/avond meteen raak.
              Ik had het er al eerder eens met een vriend van me erover om keertje die kant op te gaan, eerste instantie was Indonesia de bedoeling omdat ik daar oorspronkelijk ook vandaan kom. Maar we zagen een mooie aanbiedingen voor Thailand, dus hadden we die maar geboekt.

Eenmaal bij het hotel aangekomen, Welcome Jomtien Beach Hotel wat een aanrader is trouwens, dropten we onze stuff op de kamer en gingen we ff beetje chillen enzo, we waren best wel moe maar wat wil je na bijna 11 uren in de plane te hebben gezeten?
              Daarna was het tijd om de boel/omgeving te verkennen, we dachten eerst dat er niet veel te beleven omdat het een klein plaatsje was.
              Op een gegeven moment wilden we ff wat geld pinnen bij zo'n ATM machine en achter mij hoorde ik twee mannen praten, tot mijn verbazing bleken het Nederlanders te zijn, dus ik draaide me om en vroeg of ze misschien ergens in de buurt iets hadden op gebied van uitgaan of ja wat meer gericht was op 'jongeren'
              'Maar natuurlijk weet ik dat jongen' zei hij.
              Hij zei met een sneaky grin dat we de taxi moesten nemen en tegen de cabdriver alleen maar het woordje 'Walkingstreet' hoefte te zeggen.
              Yeah whatever dacht ik. Want we wisten toen nog niet what the fuck Walkingstreet was.
              Maar goed, maybe een leuke suggestie voor later in de avond.
              Later die avond toen we een taxi zochten, bleek het rustige Jomtien veranderd te zijn een uitgaansgebied, overal open barretjes en roze verlichtingen, kreeg langzaam vermoeden waar ik me begaf, wel grappig want voorheen zag ik zulke dingen alleen maar op tv enzo.
              Na even wat rond gekeken te hebben, stapten we in een taxi en reden we richting Pattaya..
              We wisten niet waar we moesten uitstappen dus we drukte zo'n knopje, we stapten uit en liepen verder, we gingen eerst wat eten bij zo'n italiaans restaurantje want we hadden eigenlijk niet zoveel gegeten.
              We zeiden nog tegen elkaar van, alleen ff wat drinken ergens en daarna terug naar t hotel maar het liep anders dan we hadden gepland hahaha!!
              We gingen bij zo n barretje zitten en we zaten beetje half aanwezig om ons heen te kijken, alsof we in soort roes zaten.
              Ik bestelde weer iets te drinken en op een gegeven moment vroeg zo'n girl achter de bar aan mij of ik een spelletje wilde spelen en voor ik het wist, zette ze een Vier Op N Rij set op tafel, moest lachen in mezelf maar dacht why not? Terwijl we beetje aan het spelen waren, stelde ze zich voor als Kwan. Ze sprak gebrekkig Engels maar ze was wel aardig.
              Toen ik me even omdraaide zag ik die vriend van me ook druk in gesprek was met zo'n girl.
              Hoe later het werd, hoe 'intiemer' het werd om het zo maar te zeggen.
              Opeens legde ze het spelletje aan de kant, liep achter de bar vandaan en kwam aan onze kant en ging ze bij me op schoot zitten en hele tijd tegen me aan te kruipen, dacht eerst zal we aan de drank liggen maar opeens zei ze zo tegen mij 'I wanna go with you, i wanna go with you!' en die girl waar die vriend van me aan de praat mee was, zei t zelfde tegen hem.
              Dus ik vroeg zo verbaasd aan haar waar ze heen wilde dan.
              Wilden ze allebei met ons mee naar ons hotel haha.
              Daarna begon ze heel sneaky zo aan mijn kruis te voelen en in mijn oren zachtjes te bijten, ik stootte mijn vriend aan en zei zo tegen m dat t beter was om nu terug te gaan naar t hotel als we nog beetje onze slaap wilden inhalen enzo.
              Dus we zeiden zo van dat we terug naar ons hotel gingen en dat we eventueel morgen weer kunnen afspreken bij de bar.
              Dus we betaalden de drankjes, ondanks we ook wat drankjes voor hun hadden betaald was het niet echt een duur avondje.. maar wat we niet wisten dat we extra geld hadden betaald voor die girls, (wat later barfine bleek te zijn) We stonden op en wilden weer een taxi zoeken maar die girls liepen met ons mee.. stapten met ons in de taxi en liepen ook mee met ons naar het Hotel waar ze hun ID aan de receptie moesten laten zien, waarom kwamen we later achter.
              Eenmaal op de kamer, pakten we wat drinken erbij en gingen beetje op t balkon zitten, ik ging ff weer naar binnen om mijn cdplayer te pakken maar Kwan liep met me mee en begon opeens aan me te zitten overal en al gauw belandden we op bed, toen ik zo bij haar doos voelde, was ze redelijk nat.. damn dacht ik en toen stond ze opeens op om een rubber uit haar tasje te pakken.
              Ondanks ze beetje luidruchtig was tijdens het ballen, was het lekker, later hebben we nog samen onder de shower gestaan, heb ik nog een lekkere blowjob van haar gehad (heeeeyaaaa!! )
              Terwijl we aan het douchen waren, had die vriend van me zich ook uitstekend vermaakt met zijn girl in de room kwam ik achter.
              Zelfs tijdens het slapen ging het door, ik kon gewoon horen hoe die girl hem zat af zuigen hahaha
              S ochends met ons vieren wat ontbeten en daarna hadden we ze op een taxi afgezet.
              En dit allemaal na de eerste avond in Thailand... maar.. de tweede avond was weer raak in Pattaya

..to be continued..

Zal dat wel bij Pattaya-topic zetten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door PaulusXXX
                Mooie binnenkomer Kurt!

Eigenaardige afleidingsmanoevre van je receptioniste, als een Kadetje opstarten blijkt het ineens een Mercedes Benz te zijn .

Wij NL-mannen zullen de versiertrucs van Thaise niet-pro's toch nooit begrijpen. Te omslachtig -en voorzichtig voor ons.

Ik ben benieuwd of je haar toch nog ingereden hebt .
                Thanks Paulus

Ja, ik wist me dus ook totaal niet wat me die nacht allemaal te wachten stond.. Aan de ene kant wou ik het nog rustig aan doen na die lange vlucht. Ik was namelijk al 2 dagen wakker, de laatste nacht in NL namelijk ook wezen doorzakken om de vakantie alvast ff in te luiden, maargoed dat is een ander verhaal

Toen ik de tweede dag wakker werd had ik me toch een kater. Daeng was bleven slapen maar zij kon in de ochtend de kater helaas ook niet wegzuigen. Ze vroeg wat ik wou doen vandaag (er al vanuit gaande dat ze bij me zou blijven die dag ?) Ik vertelde haar dat ik me niet goed voelde en het rustig aan wou doen. Ze vroeg me nog of ik in de avond wellicht terug naar haar bar zou komen.. Misschien schat, dat weet ik nu nog niet. Goed, zij douchen en er daarna vandoor.. Ik val weer in slaap en om 2 uur wordt er op de deur geklopt.. Schoonmaaksters... Ik doe open en die meid kijkt echt loerend naar binnen, net of ze me stoorde en ik midden in een 'sessie' was ofzo. "You alone sir?" vroeg ze me. "Can I clean the room?" - Ik verzocht haar vriendelijk om een half uurtje later terug te komen zodat ik de tijd had om me te douchen en klaar te maken voor een nieuwe dag. Na een half uur doe ik de deur achter me dicht en loop voorbij de ruimte waar de receptie ook is. M'n maat zat daar in de lobby op me te wachten en zat druk te gebaren. Ik loop dus naar hem toe om te vragen hoe z'n nacht was. Zegt 'ie: "Kan ik beter aan jou vragen" al wijzend naar de receptie.. Ik zie Benz staan en loop naar haar toe om gedag te zeggen.. Bleek ze van een andere collega te horen gekregen dat Daeng uit m'n kamer vandaan kwam.. Shit, heb ik weer hoor.. Ik had nog stiekem gehoopt om in de avond wat met haar af te spreken.. Maargoed, een zorg voor later.

Allereerst "ontbijten", het was inmiddels 3 uur geweest. Maat van me stelde voor om naar Thappraya Road te gaan (de L-straat net voor Jomtien Beach Road, vlak voordat je Jomtien in rijdt, daar heb je o.a. ook Pan Pan enz). Hij had de nacht ervoor een meid opgepikt uit Scooby's bar en vroeg me of ik zin had om daar een hapje te eten. Mij best, ik begon toch wel trek te krijgen. Toen we naar binnen gingen stapte de dame met wie hij de vorige nacht was meteen op hem af. Best een mooie meid en ze kwam bij ons zitten. Terwijl zij iets te drinken bestelden zat ik al om me heen te loeren of er wellicht nog wat andere poppetjes aanwezig waren. Niet veel soeps, hooguit 4 andere dames op dat moment aanwezig en niet allemaal moeders mooiste. Ondertussen bleef Benz ook nog door m'n hoofd spoken en zat ik al een listig plannetje te bedenken om het allemaal goed te praten die avond. Na het ontbijt besloot m'n maat met z'n 'tee rak' de stad in te gaan om te gaan shoppen. Ik ging terug naar het hotel om te luieren bij het zwembad. Die ligbedden lagen erg goed moet ik zeggen, dus ik val weer eens in slaap, haha (hoe bedoel je bijkomen van een kater?). Na verloop van tijd voel ik een plas water op me, ik schrik echt wakker en had zoiets van wie flikt me dit? Zie ik Benz voor me staan met een emmer water en een grote glimlach op haar gezicht. "You need it" zei ze. Nou zeg, thanks. Humor had ze in ieder geval. Ze was zojuist klaar met haar shift en ze ging op het ligbed naast me zitten. Ze vroeg me wie die meid was van afgelopen nacht.. Ik had natuurlijk geen idee, waar had ze het toch over Ze begon meteen van alles tegen me te vertellen dat ze er niet van zulk soort grappen houdt enz. Huh? net of ik al iets met haar had ofzo.. Ik begreep er weinig van moet ik jullie zeggen hoor.. maar oke, het was m'n laatste avond in het hotel en wou nog wel een stapje verder met haar dan de vorige nacht dus ik hield me in ieder geval even gedeisd. Soms als ik iets in m'n hoofd haal zal het ook moeten gebeuren en deze missie was duidelijk ingesteld op Benz

Ik zal op een later tijdstip meer posten.

Greetz, Kurt.

Commentaar

Bedankt voor het hartelijke welkom

Om dan meteen maar verder te gaan hoe de dag erna zo'n beetje verliep... In de avond afgesproken met Benz. Ze wou naar Big C toe om te eten bij MK. Ik netjes op tijd klaar, gaat m’n telefoon… En ja hoor, ‘tis Benz met de mededeling dat ze verhinderd is.. Ze moet een paar uurtjes invallen voor een collega van haar. Het feest werd wederom uitgesteld dus..

Maat van me was ondertussen druk in de weer met z’n meid, dus besloot ik eerst maar in Jomtien te blijven om wat rond te wandelen. Tussen soi 3 en 4 lopen naar mate de avond verstrijkt vaak wel een handjevol freelancers rond. Een klein stukje verderop kwam ik in contact met Orn, een jongedame van 19 jaar. Ze zag me lopen aan de overkant van de straat, stapte vervolgens op haar scooter en reed achter me aan. Ze vroeg waar ik vandaan kwam en op het antwoord van Holland deed ze een poging om 'Nederlands' te praten. “Guten abend” zei ze, met een brede glimlach op haar gezicht. Ik kon er wel om lachen. “I say it good right?” – Ja hoor, perfect Duits was het in ieder geval wel. Ze zag er wel bloedmooi uit moet ik zeggen en haar Engels was in orde, ik kon goed met haar communiceren. Orn bleek uit Nong Wa te komen, een klein dorp nabij Rayong. Al studerend in Khon Kaen kwam ze in contact met een aantal meiden uit de omgeving die haar over Pattaya/Jomtien vertelden. Door toedoen van haar “foute” vriendinnen kwam ze dus zelf polshoogte nemen van de omgeving omdat ze zelf wel nieuwsgierig was hoe het er afspeelt en om zo ook een extra zakcentje in haar school vakantie te verdienen. Ik heb nog een hapje met haar gegeten bij die tent naast de KFC en wou eigenlijk al dat ze met me mee ging die avond, maar ja ik moest het immers nog 1 nacht gedeisd houden ivm met Benz, dus besloten we telefoon nummers uit te wisselen en had haar beloofd de volgende dag te bellen.

De volgende dag uitgecheckt bij Jomtien Garden om vervolgens te verblijven in het Orchid hotel (Thappraya Road). Een simpel hotel, ok kamers (+/- 750 baht per nacht), vriendelijk personeel en ze deden bij mij niet moeilijk over een dame die ik mee bracht naar het hotel. Het begon toch wel weer wat bij me te kriebelen, dus had ik Orn opgebeld. Ze vroeg me waar ik was en gaf haar door waar ik verbleef. Terwijl ik net onder de douche vandaan stapte werd er op de deur geklopt. Ik deed de deur open, stond Orn er. Toch wel grappig hoe sommige meiden toch precies weten waar je dan bent, want ik heb haar verder geen kamer nummer of wat dan ook doorgegeven. Orn zag er vrolijk uit, heeft vaak een glimlach op haar gezicht en begon mij ineens te bespringen en overal te kussen. Whoa, van een student die aan het bijverdienen is ging ze toch meteen aardig los. Ik rook hoe fris ze was en haar haren waren nog nat van de douche die ze nam voordat ze mijn kant op ging. Ze begon kleine Kurt al te masseren en deze werd natuurlijk binnen de korste keren omgetoverd. Orn deed pzc en verder (uiteraard) nmc. Ik kon wel merken dat ze nogal onervaren was maar het pijpen deed ze dan toch aardig goed en op een manier die ik zelf heel prettig vindt, langzaam en diep. Daarnaast deed ze zo haar best en ik heb haar 1500 baht na afloop gegeven. Normaal gesproken geef ik voor een ST nooit een bedrag als dit, maar ik kon er bij haar gewoon aan merken dat ze geen pro is en toch dolgraag via deze weg iets wou bijverdienen. Ze liet me weten nog t/m medio mei in Jomtien te verblijven omdat daarna haar summerbreak er op zit en ze weer terug moet om te haar studie af te ronden.

Greetz, Kurt.

Commentaar

first time first love?

Ja er zijn heel wat dingen gebeurd tijdens mijn allereerste verblijf in Jomtien / pattaya.
                    Eén ding zal ik nooit vergeten, moet nog steeds lachen iedere keer als ik er weer aan denk.

Naar paar leuke avondjes in Pattaya te hebben beleefd, wilde ik even een keer een avondje rustig aandoen en besloot gewoon om in Jomtien te blijven, ergens wat gaan drinken enzo.
                    Die vriend van me vond dat ok, hij ging alleen naar Pattaya want hij had met zijn girl afgesproken daar van twee avonden terug.
                    Ik verbleef dus zoals eerder vermeld met die vriend van me in Welcome Jomtien Beach Hotel.
                    Als je vanaf de Beach Road (soort hoofdstraat zeg maar) naar het hotel wilde of vanaf het hotel naar Beach Road wilde, moest je eerst door één van die twee zijstraatjes, je komt bij beiden namelijk bij
                    het zelfde punt uit.
                    Dus ik wilde s avonds beetje in het centrum van Jomtien kijken en liep dus zo'n zijstraatje in, dat straatje heet trouwens Soi Welcome Jomtien.
                    Ik had amper 2 minuten het terrein van het hotel verlaten en ik hoorde al zo'n girl roepen naar mij 'hey sexy man, where are you going?' dus ik draaide me om en zag daar stelletje van die girls zitten op zo'n bankje bij een klein barretje.
                    En begonnen ze beetje aan te dringen dat ik gezellig bij hun in de bar ff wat kwam drinken, 'waarom ook niet' dacht ik. (laugh now, cry later haha)
                    Ik ging daar ook op zo'n bankje zitten, bestelde wat drinken en keek toen verder de bar in, het was er niet echt druk, stonden twee mannen en twee andere Thaise meisjes te poolen, verder zaten drie andere meisjes, vermoedelijk van de bar wat te eten.
                    Ik kon vanuit de bar het hotel nog goed zien.
                    Opeens kwam er zo'n girl naast me zitten, how are you, where you from begon ze mee.
                    Ze zag er wel leuk uit, niet echt superknap ofzo, klein beetje stevig maar was wel ok. Ze sprak gebrekkig of zeg maar gerust slecht Engels.
                    Ik stelde mezelf maar voor en dat deed zij ook; 'my name Tam' zei ze, precies zoals ik t daar schrijf haha, klonk wel grappig.
                    Later pakte ze zo'n boek bij "Thai - English" ze was beetje bezig om haar Engels bij te scholen.
                    Dus we hebben zo'n beetje de hele avond via dat boek zitten communiceren, op een gegeven moment werd het wel vermoeiend. Toen kwam Mama San (ze heette ook nog eens San haha) er ook bij zitten en die sprak wel aardig goed Engels.
                    Tam deed het boek weg en liet haar het laatste halfuurtje alles vertalen haha.
                    Toen vroeg Mama San aan mij of ik het leuk vond als Tam vanavond met mij meeging naar het hotel. Ik zei ja terwijl ik eigenlijk andere plannen had maar goed, zou wel zien hoe het allemaal zou lopen.
                    Eenmaal op mijn kamer aangekomen, werd standaard zoals altijd gedouched, gingen elkaar beetje wassen enzo, toen ze bij m'n dick zat met d'r hand kon ik me steeds moeilijker inhouden, ik ook beetje aan haar voelen, kreeg toen een nice blowjob onder de shower (again?) deze duurde lekker lang..
                    Toen we klaar waren met douchen, gingen we nog even snel wat drinken op het balkon, waarna we op bed gingen liggen en daar ook het een en ander beleefd hadden, volgens mij wilde ze dat ik haar ook in dr ass
                    neukte want ze zat hele tijd mijn hand richting d'r ass de duwen en te pushen hahaha
                    Maar goed, na twee dagen beetje met haar door te hebben gebracht had ik in de gaten gekregen dat ze best wel jealous was aangelegd, ze moest alles weten en had al gauw door dat ik me een hoop geouw**** kon besparen door niet naar andere girls te kijken laat staan te praten en dat laatste heb ik geweten!!
                    Was namelijk op een middag met die vriend van me en zijn Thai love gezellig met ons drieën naar Big C gegaan in Pattaya, beetje chillen daar en raakte daar aan de praat met zo'n girl die in zo'n shop werkte.
                    Gewoon onschuldig praatje zonder enige bijbedoelingen.
                    Toen we weer terug gingen naar het Hotel later in de avond, kwamen we weer langs de bar van Tam (die bar heet trouwens San Snackbar voor diegene die interesse hebben) dus we gingen daar ff wat zitten.
                    Kwam Tam bij ons zitten, zo'n één of ander Duister, waarschijnlijk de vriend van San en San zelf.
                    Maar nu komt het; gaat die vriendin van van die vriend van me tegen Tam in het Thais praten, ging ze beetje vertellen dat ik in Big C met een andere girl heb zitten talken enzo, de sneaky fuckbitch haha..
                    But i won't blame her, zou maybe hetzelfde doen als ik haar was maar goed, ik heb dus de hele avond gezeik gehad van Tam, zit ze me de hele avond tot 4 uur s nachts kwaad voor zich uit te kijken zonder iets te zeggen en hele tijd moeilijk te doen, weet niet ze allemaal precies zei maar het was duidelijk bezig de hele avond mij erop te wijzen dat ik degene was die fout was geweest damn en dat tijdens
                    een fuckin' vakantie.
                    Ik wilde van haar af maar dat werd lastig haha omdat punt 1 na dit "Big C-incidentje" nu helemaal bleef sticken bij mij en punt 2 de bar waar ze vandaan kwam zat gewoon in dezelfde straat zowat van mijn hotel.
                    Ik moest dus gewoon door dat andere zijstraatje sneaken als ik haar wilde ontwijken...ALS ik de kans er al voor kreeg..Maar was gewoon ontkomen meer aan, mijn lot was bezegeld voor de rest van de vakantie haha
                    1 ding wist ik wel..volgende trip naar Thailand ga ik echt heel anders aanpakken.
                    Toen ik eenmaal thuis was gekomen, belde ze me in het begin ook vet veel, had mijn mobile nr gegeven, dacht dat ze er toch niets mee zou (kunnen) doen maar opeens belde ze niet meer.
                    Mooi dacht ik, ze heeft het opgegeven. Maar nu komt het hoogtepunt van het verhaal..
                    Enkele weken later erna had ze mij een mailtje gestuurd, had namelijk ook mijn email gegeven T_T
                    Omdat Tam dus niet goed Engels kon, had San een berichtje naar mij gestuurd met de mededeling dat Tam haar mobieltje was kwijt geraakt of kapot was.
                    Daaronder had ze Tam's (of d'r eigen) rekeningnummer gezet, of ik even geld erop wilde storten voor een nieuwe mobiel.. hahahaha damn dacht ik, what a nerve!! dit moet een grap zijn.
                    Maar heb er niets op uitgedaan.
                    Ben erna nog velen malen naar Thailand gegaan, ben net weer 3 dagen terug van Pattaya/Jomtien maar heb nooit meer zoiets meegemaakt..

Commentaar

hahaha, heel herkenbaar
                      Het valt soms niet te geloven hoe bezitterig ze kunnen worden nadat ze je een keer LT hebt meegenomen en een goede beurt hebt gegeven .

In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd hebben niet alle bargirls een thai vriendje. Ik weet dit trouwens van thaise bareigenaars die close zijn met de girls. In sommige bars hebben 80% een vrindje, in andere nog geen 50%.
                      Het ontbreekt ze vaak ook aan tijd om een vast vriendje te hebben.

Dus als een barmeid al een tijdje droog staat kan het gebeuren dat ze je helemaal voor zichzelf wil. De bahtjes blijven natuurlijk ook belangrijk

Om dergelijke zaken te voorkomen vertel ik vrijwel meteen aan de barmeiden dat ik een butterfly-man ben. Als ze daar problemen mee hebben kunnen ze beter een andere farang proberen te scoren

Heb je nog meer van die verhalen ?

greetz
                      Nightmare

Commentaar

"Nightmare"

Jazeker heb ik nog meer verhalen Nightmare haha, hoewel ik net van Thailand weer kom, heb ik niet van zulke gevallen meegemaakt, maar die Tam was echt een nightmare hahaha
                        Damn maar nu weet ik wat ze dus bedoelen met 'Butterfly-en'.
                        Want na dat geouw**** met Big C, zei ze dus hele tijd niks tegen mij alleen van "you butterfly" . Had echt zoiets van yeah whatever?
                        Maar gelijk heb je, als ze probleem van maakt dan moeten ze idd maar een andere farang zoeken.
                        Is gewoon fuckin annoying dat jaloerse gedrag en dan te bedenken dat ik best wel wat pegels aan haar besteed heb nu ik er zo overna denk, ff nieuwe nagels hier, ff naar de kapper daar dan weer ff naar de dental clinic om de hoek om maar even wat voorbeeldjes op te noemen.
                        Wat ik hier soms lees is dat sommigen zelfs per dag gewoon 1000 baht handje kontantje moeten geven aan zo'n girl.. damn dat had er eens bij moeten komen bij Tam, dan was het helemaal een duur grapje geweest hahaha!
                        Maar wat je al zei van dat bareigenaren idd close zijn met de bar/go go girls.
                        En dat was in dit geval ook zo, die San had mij zelfs verteld dat Tam familie van d'r was en dat op die manier bij haar in de bar terecht kwam, wel beetje raar idee maar goed.
                        Oh ja en trouwens ze had een baby van haar vorige vriend (een Thai overigens) naar eigen zeggen.
                        Maar die verbleef bij haar ouders die ver buiten Pattaya wonen.
                        En jij Nightmare, ook zulke shit meegemaakt? Damn achteraf moet je eigenlijk best om lachen als je er aan terug denkt hé? hoewel.... haha

Commentaar

Altijd vermijden om een meisje mee te nemen uit een bar vlak bij je hotel.
                          Heb het ooit ook eens meegemaakt toen ik in de Palm Garden,voorbij de Big C verbleef, en heb daarna dagen moeten omlopen langs de beach road haha.

Ook nu ik op Soi Bua kaow verblijf vermijd ik om meisjes uit die barretjes in Soi Diana mee te nemen (soms verdraaid moeilijk), omdat je daar later toch met elke nieuwe verovering voorbij moet komen.
                          Ondertussen kennen ze me wel denk ik ....

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kalung
                            Altijd vermijden om een meisje mee te nemen uit een bar vlak bij je hotel.
                            Heb het ooit ook eens meegemaakt toen ik in de Palm Garden,voorbij de Big C verbleef, en heb daarna dagen moeten omlopen langs de beach road haha.

Ook nu ik op Soi Bua kaow verblijf vermijd ik om meisjes uit die barretjes in Soi Diana mee te nemen (soms verdraaid moeilijk), omdat je daar later toch met elke nieuwe verovering voorbij moet komen.
                            Ondertussen kennen ze me wel denk ik ....
                            Ey Kalung, is dat beetje goed hotel dan die Palm Garden?
                            Maar idd, heb sindsdien nooit meer een meisje uit de bar genomen dat vlak in de buurt van het hotel was. Hoe is t daar op Soi Diana dan? allemaal relaxt?

Commentaar

Ja, de Palm Garden is een heel leuk hotel, prachtig zwembad. Ze hebben een oude en nieuwe vleugel.
                              Nu logeer ik in de 18 Coins op Soi Bua Kaow, een nieuw hotelletje, zonder zwembad echter, maar voor de rest tiptop in orde. Nu ben ik in Bangkok, maar morgen of overmorgen dus terug in Pattaya.

Commentaar

Het ziet ernaar uit dat "The Blind Beggar" in soi wat boon weer verder gaat onder zijn oude naam "The Winchester Gun Club".
                                De bar is in ieder geval gesloten op het moment en krijgt een opknapbeurt.
                                Er staat een bord buiten met de Nieuwe (eigenlijk oude) naam erop.

Commentaar

In tegenstelling tot wat vaak wordt beweerd hebben niet alle bargirls een thai vriendje. Ik weet dit trouwens van thaise bareigenaars die close zijn met de girls. In sommige bars hebben 80% een vrindje, in andere nog geen 50%.
                                  Het ontbreekt ze vaak ook aan tijd om een vast vriendje te hebben.

De meeste vriendjes hebben ze ontmoet in Pattaya! Zal wel nooit begrijpen het spel van de thaise girl en haar man. Met het spel bedoel ik dat de girl het verdiende geld (gekregen van haar falang) weer geeft aan de thaise man.
                                  En deze besteed het weer aan gokken en drank en andere luxe goederen. En meestal zie je het niet aan ze en is de motortaxi waar jij gebruik van gemaakt hebt een van de mannen. This is Pattaya.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door vakantiemartin
                                    De meeste vriendjes hebben ze ontmoet in Pattaya! Zal wel nooit begrijpen het spel van de thaise girl en haar man. Met het spel bedoel ik dat de girl het verdiende geld (gekregen van haar falang) weer geeft aan de thaise man.
                                    En deze besteed het weer aan gokken en drank en andere luxe goederen. En meestal zie je het niet aan ze en is de motortaxi waar jij gebruik van gemaakt hebt een van de mannen. This is Pattaya.
                                    Heb dat zelf ook al meegemaakt. Met mijn bargirl beide op een scootertje naar het hotel. De jongen van de scooter keek me niet echt vriendelijk aan. Later ben ik er achter gekomen dat het haar man was

Wat ik met het stukje bedoel is dat alle meiden worden afgeschilderd als dat ze er nog een thai vriendje op na houden.
                                    Ik denk dat dat in ca. 60% van de gevallen ook zo is, echter er zijn zat meiden die hiervoor gewoon geen tijd of zin hebben.
                                    En juist deze meiden proberen je snel te claimen als zijnde haar boyfriend.

Commentaar

al rijdend op de motorbike door jomtien kreeg ik zin in een massage.
                                      ik had alle zijstraatjes eens doorgereden en kwam toen uit in soi 6, een doodlopend straatje van nog geen 100 meter lang waar aan het eind wel 10 dames aan het zwaaien en schreeuwen waren al was ik nog op 50 meter afstand.
                                      het bleken 2 massage salons naast elkaar te zijn waar de dames buiten onder de parasol zaten.
                                      voor mij liep een oudere man die ook die kant op ging en met een dame de achterste salon in ging, dus ik heel sociaal de voorste in gegaan om de inkomsten wat te verdelen
                                      naam van de salon is "smile massage" en van de 4 dames die buiten zaten stond er al 1 op om mij te arresteren, echter had ik mijn oog op een leuk jong uitziend meisje laten vallen en deze ging al glimlachend met me mee.
                                      het meisje heet pon en is 30 jaar oud maar je geeft haar eerder 20 komt uit chiang mai.
                                      ze werkte er al 3 jaar maar dit jaar zou de laatste zijn want ze wilde een eigen salon en spa beginnen.

de massage was op mijn verzoek stevig (ze gaf keuze) en dat deed ze dan ook. in 2 uur tijd werd ik lekker gekneed, precies waar ik naar verlangde.
                                      na het omdraaien begon ze af en toe aan de zak te strelen en mijn wakkere vriend reageerde daar goed op, dat vond ze leuk en na 1,5 uur begon ze aan een heerlijke rustige H.J. zonder dat ik het vroeg.
                                      na een tijdje was de tijd daar en hield ik het niet meer.
                                      na wat opruim werkzaamheden ging ze weer door met masseren.
                                      het was echt een heerlijke massage en na dat ze ook mijn hoofd en nek gedaan had met herbal oil was het tijd om te douchen, mocht niet mijn schouders en hoofd nat maken want daar zat de herbal oil op en dat moest ik laten zitten zei ze.

toen kwam het afrekenen en hoefde maar 500bth af te rekenen!
                                      en dat voor een 2 uur durende olie massage met hoogtepunt! laagseizoen?
                                      heb haar uiteraard een goede tip gegeven en keerde voldaan naar mijn kamer.
                                      maar ga zeker nog eens heen.

gr koop

Commentaar

na dat ik laatst voor de afwisseling eens wat gegeten had in jomtien had ik weer zin in een massage.
                                        dus ik vanaf beachroad de hoek om en door soi 6 gelopen en deze keer een dame van de achterste massage salon gekozen. (zoals eerder vermeld, er zitten er 2 naast elkaar aan het einde van dit korte straatje)
                                        ze was 37 en kon goed masseren en de olie stroomde rijkelijk uit het flesje over mijn lichaam.
                                        ze was al een paar keer met haar vingers langs m´n vriend gegaan en die reageerde daar positief op door een ander formaat aan te nemen.
                                        dit beviel haar wel en liet dit blijken door mijn voet in haar kruis te drukken en er zachtjes tegen aan te rijden en daarna mijn voet tegen haar borsten te zetten waar ik weer op reageerde door met mijn voet haar borsten te masseren.
                                        plotseling ging ze naar mijn vriend en nam hem spontaan in de mond! nou ja zeg mevrouw, wat doet u nu? dit beviel me wel natuurlijk en ik heb niet tegengesputterd!
                                        ze vroeg me of ik niet een half uurtje langer wilde blijven en gezien de sfeer die tussen ons was leek me dit wel wat.
                                        ik maakte haar bh los en begon haar borsten te masseren en te sabbelen aan haar tepels, dit stelde ze zeer op prijs en ze drukte m´n hoofd stevig tegen haar aan, ze werd werkelijk bloedgeil.
                                        toen vond ze dat er spijkers met koppen geslagen moesten worden en kleedde zich uit en besprong me letterlijk, voor ik het wist had ze mijn vriend er in gestopt en bereed me heerlijk tot zij klaarkwam, iets wat erg snel gebeurde zo geil was ze…..
                                        ze vroeg me om niet in haar klaar te komen en dat heb ik dan ook niet gedaan, ze maakte het klusje voor mij handmatig af.
                                        en dit alles tussen de houten half hoge schotjes waar in het begin nog meer klanten waren maar na afloop niemand meer was. ik denk ook omdat het inmiddels al middernacht geweest was.
                                        ik heb er gedouched en de dame keek me daarna vragend aan, of ik niet wilde blijven slapen bij haar! maar dan wel in de salon want daar woonde ze. daar had ik nou niet echt zin in dus ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod en me met een smoes uit de voeten gemaakt nadat ik haar nog 500 baht tip heb gegeven (het shorttime tarief leek me wel toepasselijk)
                                        ze heeft me gevraagd om volgende dag terug te komen want ze ging daarna op familiebezoek in het noorden van thailand. (12 uur met de bus) hier heb maar wel gehoor aan gegeven want het was me wel bevallen dus de volgende dag alles nog eens dunnetjes over gedaan. met dien verstande dat ze me nu aanspoorde om vooral wel in haar te komen!!! en aldus geschiede.
                                        de grote grap is dat ik niet eens weet hoe ze heet!!! eerste keer dat ik iemand n##k waarvan ik de naam niet weet, het kwam er niet van en was ook niet zo belangrijk want we hadden andere dingen te doen!

terwijl we bezig waren hoorde we opeens een grote knal, onweer… en op de terug weg begon het inderdaad hard te regenen.
                                        als je van jomtien naar pattaya rijd kom je halverwege die fly-over tegen en daar stonden al wat motorbike taxi´s, dames en politie te schuilen dus daar heb ik me maar bij aangesloten en alle harde klappen aangehoord en de massale regenval aanschouwd, het was zo hevig dat de riolering de regen niet aan konden en er zelfs bij een groot putdeksel het water een halve meter omhoog spoot, dit dus incl. het al aanwezige rioolwater wat dus een vreselijke putlucht achter liet.
                                        we stonden op een laag punt want om ons heen steeg het waterpijl op straat.
                                        het duurde wel wat lang dus uit verveling maar een beetje heen en weer gelopen daar, er stond een geel hokje onder de fly-over. aan de zijkant hangen daar allemaal foto´s van mensen die niet meer onder ons zijn, heel luguber al die foto´s met veel schade aan het menselijk lichaam, voor de liefhebber, neem eens een kijkje….
                                        na een uurtje schuilen werd het minder en ging een ieder weer een poging wagen, maar kwam alsnog redelijk nat thuis.
                                        boeddha heeft het zo gewild…..

gr koop

Commentaar

Na de berichten van Koop 9 gisteren voor een massage naar Jomtien soi 6.
                                          Aan het eind zitten twee massegesalons met heeel veeeel dames voor de deur. Bij de achterste stond een goed uitziend meisje met prachtig lang haar me als het ware op te wachten. Haar naam is Soda.
                                          Een goede rustige massage zonder aanraken van de private parts ; ik dacht nog , dat wordt geen happy ending .
                                          Toen de massage klaar was zat ze achter me en begonnen we als vanzelf te zoenen. Binnen no time waren al haar kleren uit - een mooi lijf met prachtige borsten ! - full service werd geboden.
                                          Daar geen gebruik van gemaakt.
                                          Ik heb me heerlijk laten pijpen en in haar mondje klaargekomen.
                                          Ze vroeg niet eerst geld - heb haar 500 baht tip gegeven en daar leek ze gelukkig mee.
                                          Zeker voor herhaling vatbaar.