Filipijnen: overige plaatsen Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Filipijnen: overige plaatsen Recensies

Ik ben regelmatig in Sabang geweest om te duiken, voor de rest is er niet heel veel te beleven in vergelijking met Angeles en Manila. Er zijn 3 a 4 kleine barretjes en een discotheek die nog wel het meest leuk is. Meisjes zelf zijn niet echt de mooiste is mijn ervaring. Het is leuk voor een paar dagen. Het duiken is echt super mooi en er zijn ook enkele nederlandse duikscholen, 1 in Sabang en 1 verder naar small La Laguna; beslist de moeite waard!!

Re: Fillipijnen: Borocay

Voor het dames hoef je niet naar Borocay te gaan. Niet veel te beleven. Ga naar Puerto Galera. Vlakbij Manila en genoeg keuze om je te vermaken.

Commentaar

Boracay is volgens velen het mooiste strand ter wereld maar als je op zoek bent naar sex tegen betaling kan je het best vergeten.

De meesten westerlingen gaan er met hun vriendinnetje en dat is maar goed ook, laat dit paradijs een paradijs blijven en laat de wandelaars maar naar Angeles gaan, daar vindt zelfs de meest onaantrekkelijke dikzak wel iets, als hij geld heeft tenminsten.

Commentaar

je moet niet zoveel geld hebben in ac , 15 euro voor 24uurtjes niet slecht.

Commentaar

Re: cacayan de oro

Als je even zoekt (via alfabetisch bijvoorbeeld) zie je dat er weinig informatie over Mindanao voorhanden is op dit forum. Ik ben er bijna geweest en zal waarschijnlijk op mijn volgende Fillipijnen reis naar Cagayan de Oro gaan. Jouw informatie vanaf februari 2007 is dus zeer welkom.

Wat je zelf kunt doen is op de Engelstalige fora gaan kijken, daar vind je vast wel iets. Probeer http://www.internationalsexguide.inf...play.php?f=247 maar eens, misschien kom je dan al meer te weten.

Succes!
          Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Omdat cagayan de oro op mindanau ligt zal je weinig info vinden.
            Mindanau is het minst populair voor toeristen wegens de aanwezige terreur dreiging.
            Vroeger werden daar wel eens toeristen gegijzeld en nu durft er nog wel eens een bom ontploffen.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door infas
              Omdat cagayan de oro op mindanau ligt zal je weinig info vinden.
              Mindanau is het minst populair voor toeristen wegens de aanwezige terreur dreiging.
              Vroeger werden daar wel eens toeristen gegijzeld en nu durft er nog wel eens een bom ontploffen.
              wat je zeg klopt misschien maar ben vorig jaar in generale santos geweest en helemaal niets van gemerkt
              had daar een leuke van uit yahoo lol een eigen huisje gehuurd en motor heel leuke tyd maar ze liet me niet alleen
              ,alleen 1 nacht toen ben ik pier 8 gaan bekuken dat is een club nu daar niet wat ik zocht volgens my daar alleen dik trom gevallen lol
              ik heb ze nu gedumpt want toen ik daar was txt alleen manila bf lol maar dat gevoel had ik al

Commentaar

google eens rond.....

best wat te vinden

http://www.freewebs.com/cdorelax/nightlife.htm

anders, neem contact op met meisjes van daar..... (cherryblossom!!!)
                i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Re: Fillipijnen: Overige bestemmingen

Als je naar de Filipijnen vliegt kom je meestal 's-middags aan op het vliegveld van Manilla.
                  Naar het zuiden, Mindanao, vertrekken alleen ochtendvluchten.
                  Je moet dan toch overnachten in de stad.
                  Ga naar hotel Century dat is een net hotel gelegen in de wijk waar veel vermaak te vinden is. De wijk heet Makati.
                  Een dame mee nemen naar dit hotel is geen probleem. In het zuiden is dat soms niet mogelijk.
                  Een dame vinden ook niet het is er vergeven van de bars waar vele dames al naar je komst hebben uitgekeken.
                  Realiseer je wel dat de levensstandaard daar anders is.
                  Een Filipino is blij als hij werk heeft en verdient gemiddeld minder dan veertig euro per maand.
                  Wees vriendelijk, bedenk dat men nooit nee durft te zeggen en hou er rekening mee dat niet iedereen de Engelse taal goed beheerst.
                  Je zult dan een geweldige tijd hebben in de Filipijnen.

Ik heb voor een Nederlandse eigenaar in Mindanao een resort gebouwd
                  met alle faciliteiten die een man maar kan wensen en heb het gedurende de tijd dat ik daar verbleef erg naar mijn zin gehad.

Pinnen is mogelijk bij de meeste banken.
                  Zorg ervoor dat je wat USD hebt om de eerste dagen door te komen.
                  Op het vliegveld kun je USD wisselen tegen de lokale valuta (pesos)

Commentaar

Mindanao kan je best vermijden, als je pech hebt kom je vervroegd naar huis in een donkere kist want Abu Sayaf is vrij actief de laatste tijd en toeristen zijn hun uitverkoren doelwit.

Natuurlijk is het niet altijd en overal gevaarlijk maar toch.

Op de internationale luchthaven van Manila kan je geld uit de muur halen, links in het hoekje zijn 2 geldautomaten. Geld wisselen op de luchthaven is af te raden vanwege de wisselkoers.

Op zoek naar sex? Burgos Street is de place to be, veel bars, veel straatprostitutie maar ook veel minderjarigen en veel aids, meer en meer.

En oppassen voor raids op bars, de politie is erg actief want ze hebben geld nodig. En als je gepakt wordt met iemand onder 18 ben je snel 100.000 P kwijt om je vrij te kopen.

Cheap sex kan je vinden in Ermita maar af te raden tenzij je een ervaren azieganger bent, het gevaar loert om elke hoek.

Voor de rest heb je natuurlijk AC, Angeles waar de engeltjes meestal meisjes zijn uit de armere provincies zoals Samar of Mindanao die de enige kostwinner zijn.

Moderne slavernij dus.

En dus hoeven we niet fier te zijn omdat we voor weinig geld met een mooi meisje kunnen flaneren.

Boracay is zalig maar geen sex tegen betaling. Laat het ook zo blijven.

En neen, maak jullie geen illusies, Filipinas zijn niet heet, warmbloedig, geil, .... ze willen enkel geld verdienen voor hun familie.

Een rijke westerling opscharrelen voor een nacht of de rest van hun leven staat in funktie van geld, dat heeft niets met warmbloedig zijn of liefde te maken.

Maar ja, wij willen zo graag iets anders horen he, het ego wordt graag gestreeld.
                    Laatst gewijzigd door Benn0; 18-10-08, 12:07. Reden: quote gewist

Commentaar

Geen dollars meenemen maar gewoon Euro's.
                      ik kom er al een aantal jaren en ze hebben al liever euro's nu dan dollars.
                      Verder kan je zowat overal geld uit de muur halen met de maestro of cirrus functie van je bankkaart.

Commentaar

Re: Fillipijnen: cagayan de oro

ben nu 2 weken terug uit cagayan de oro sorry nog geen tyd gehad om iets the schryven
                        met klm naar manila was vroeg daar on 8.30 am toen naar domistic want my vlucht was al vroeg ik gebelt me my contact die ik al 2 jaar ken studente en nog maagd zegt ze.
                        eerst zien dan geloven lol
                        een 1 uur en 20 min vlucht kleim vliegveld maar goed en ja hoor ze stond te wachten nerveus want ze zag me niet .
                        eenmaal gezien was ze erg verlegen een taxi genomen naar hotel die ze geboekt had maar niet in het centrum want ze was bang dat ik naar een pick up zou gaan hehehehe
                        my hotel pearlmont 1400 a nacht me onbyt voor 2 dacht nu ze zal wel weg gaan maar nee verrassing
                        gelyk der vriendinnen bellen dat ik daar was ze gezien toen ik zy sorry maar ik wil douchen zy gelyk ok ik ook weer een verrassing
                        na douchen gaan liggen begon ze me te masseren maar zy zei ga maar slapen je ben moei
                        nu daar waar ik aan dacht ben ik echt niet moe voor lol
                        ok zy lekker tegen me aan en een kus de eerst lol
                        rustig terug kussen en begon te voelen eerst niets geen reactie toen ga maar slapen ik ook
                        maar dacht daar echt niet aan weer begonnen te voelen en ja hoor ze was nat
                        langzaam verder gegaan toen ze boven op me kroop wel met alles aan undy an bh
                        lekker strelen en bh af gedaan erg harde tieten en harde nipless
                        zy niets ze liet het begaan ik in tussen my bigg one er uit zonder dat ze het wist lekker met der tieten spelen begon ze toch te kreunen teken voor my dat het goed was lag lekker in der speet toen ik begon te voelen en nat jezus een fontyn
                        ik zelf ook in tussen begon lekker te bewegen hy was toch al vry lol maar dat wist ze niet
                        zy kant opzy geduwd en maar kreunen lekker er tegen aan ryden nog merkte ze niets tot dat ik voor het gatje zat zy ze aub nog niet het is te vroeg
                        ik ook maar bleef maar bewegen en steeds iets verder der in
                        nee nee aub het doe zeer ik ok laat maar toen ze van me af ging toch blyven voelen en der undy uit gedaan zy dat ik daar niet van hield lol
                        oook toe gestaan maar later wel als we gingen slapen zy ze

begon der lichaan te kussen top tot teen daar beneden echt nat dus zy ik .ik pak een handdoek rooie hehehe weet je het al lol
                        zo gezegt zo gedaan verder met der lichaan kussen pussy leker gebeeft echt ze zy niets alleen kreunen maar ik weer naar boven nu kon ze niet ontsnappen hehehehehe weer lekker liggen ryden en ja hoor benen begonnen opzy te gaan now moet je niet met my doen lol
                        eerst zacht stootjes en ja hoor au au begon zeer te doen ik ok zal er niet verder in gaan maar ja was zo lekker steeds dieper maar rustig toen ze zy stop doet echt zeer ik ok maar in 1 stoot zat hy er diep in lol zy huilen huilen lol ik leeker klaar gekomen toen ik zag echt dat ze maagd was bloeden ho maar
                        zy gelyk douchen een kus en slapen hmmm
                        s,morgen weer maar nu een beetje pyn zo een week lang maar elke keerr meer fun nu oooo s..tt nice lol
                        lekker elke mall gaan zien
                        na een week begon ze echt te bezitterig te worden heb haar naar huis gestuurd alleen nog gezien en gevoeld de last nacht want ze wou me naar het vliegveld brengen
                        soory boys meer de volgende keer ik had er nog meer maar nu geen tyd
                        o ja domistic van uit cagayan 30 pesos het is ook verandert in manila nu 550 +200 zo 750 peso

Commentaar

ik heb bijzonder weinig tijd gehad sindsdien, sorry
                          ik zal in een vluggertje enkele dingetjes doorgeven
                          manila heb ik niet bezocht, hiervoor ga ik terug
                          angeles is het paradijs voor wandelaars
                          ik bezocht er bijna alles denk ik, alaskabar vond ik leuk en nifty-verder weg- vond ik bijzonder (met twee naakte meisjes achter een gordijntje en dan smaple blow job - jammer dat ze niet tot het einde gingen, maar ze wisselden eelkaar leuk af en gebruikten ijsblokjes...)
                          voorts had ik in april verschillende keren een barretje voor mezelf alleen, weinig toerisme, en da's leuk, zeker als je wat verder richting nifty en rio gaat
                          voorts is er in banaue wel een karaoke aan het marktpleintje heb ik horen zeggen
                          in tuguegarao (niet i mindanao !!!) zijn er talloze karaokebarretjes waarvan de beste buiten het centrum liggen vlakbij ivory hotel
                          hier is stephany de top - 18 jaar
                          ik ga nu terug en hoop oa cebu en bohol te doen, tips voor alles welkom

Commentaar

Re: Fillipijnen: Overige bestemmingen 2 ervaring

hier ben ik dan weer na myn eerst contact dus weg gestuurt te hebben had ik nog 2 telefoon nummers van meiden nu ik dus txten the erst van cagayan de tweede van butuan
                            eerst die van cagayan gebelt wou me gelyk zien maar met babysitter lol
                            ik zy dat ze mocht komen maar de andere moesten beneden blyven zo gezegd en gedaan
                            ze kwam leuk om te zien maar erg verlegen ze kon maar 1 uur blyven want ze wachten an thuis 2 kids lol
                            alleen gepraat en na een uur wou ze weg ok ze zou nog contact zoeken
                            nu vanaf die dag elk uur een txt ik weer er gek van zo no 2 dagen wou ze me weer zien ik zy ok maar zonder babysitters ok ze kwam
                            weer verlegen maar nu ging ik op bed liggen en tv aan ze bleef ver weg lol
                            na 20 min vroeg ik of ze bang was ze zy nee want vorige keer gedroeg ik me ook als een heer hehehehe
                            dus kwam ze toch twyfelend naast me
                            na een minute of 5 begone it haar te betasten an dat vond ze toch maar eng
                            toen maar even gestopt en begone haar te kussen now toen begone ze toch well te reageren
                            lekker tong kussen en me handen begonnen weer lol
                            nu zy ze niets en liet het toe
                            verder strelen en toen onder haar shirt eerst my handen proberen weg te duwen maar nee hoor ik bleef hehehehe
                            ze voelden erg zacht aan kon voelen dat ze 2 kids had maar daar dacht ik niet aan
                            het eerst gekreun begon en ze begoin zelf der bh lost te maken now dat was het sein groenvoor my en begone haar lekker haar niples te zuigen weer niets geen comentaar
                            langzaam my hand naar beneden en weer probeerde ze me te stoppen mar kreeg echt geen kans
                            eenmaal daar een volle poes met haar ging moeilyk dus maar de rits open
                            ze zy gelyk het mag maar niet naar binnen en of ik het beloofde ik zy oke
                            dus broek uit en daar lag ze in volle gloria echt nog mooi na 2 kids lol
                            eerst nog betasten en toen met me hoofd naar beneden
                            haar lekker gebeft en ik me broek maar uit gedaan schrok ze me toch en weer zy ze aunb niet naar binnen ik zy ok echt niet hahahaha maar dacht daar echt wel aan lol
                            na beffen lekker richting haar tieten en maar kreunen nu was my heertje in volle lengte en byna daar lol
                            lekker kussen an haar tieten voelen en hy was daar
                            was wel leeker maar zy doe echt niets zo begon zachtjes tegen haar te ryden en weer aub lol
                            ik zy alleen zo te ryden niet naar binnen ok zy ze
                            begon echt nat te worden en langzaam begonnen haar benen te openen lol
                            nog stteds heerlyk maar zo nat en begon steeds langere haalen te doen nu dat was echt voor haar het sein en telkens als ik byna naar binnen ging weer net niet lol ik gegon haar te pesten haar heupen begonnen nu ook het ritme te krygen ik steeds eenstukje dieper tot een gegeven momment bingo hy schoot naar binnen geen reactie om te stoppen van haar kan dus heerlyk door gegaan
                            hoop alleen dat de buren weg waren want ze weg echt geluidrugtig
                            na zoon 30 min was ze 3 keer gekopmen ik nog niet zy ze is het niet lekker ik zy ja maar ik controle ik will meer
                            zy maar ik ben moei
                            dus maar de sneltrein in gezet
                            heerlyk gekomen nog 5 minuten gerust zy ge ik moet gaan zonder te wassen ging ze
                            heb haar nog chocolade voor de kids gegeven en een kus en weg was ze
                            nu dit was de last keer lol ik how van schoon an strelen ze lag daar echt als een steen eerst
                            s,avond s lekker de stad in en butuan ge text volgende keer dat verhaal

Commentaar

Hoi Pussyjager,

Bedankt voor je verslagje over de PH. Ik ben al zo'n 6x in Thailand geweest en wil nu wel eens wat anders. Ik zit aan de PH te denken als mijn volgende bestemming maar helaas 95% van de info hier is over Thailand. Kun jij nog wat meer info geven over de PH en de dames aldaar? De thaisen ("good" girls) zijn erg naief en preuts vind ik zo en inderdaad het engels domineren ze niet al te best. Hoe zijn de PH dames? Zijn die wat vrijer in de omgang? Zoenen en sex is geen taboe voor ze? Hoe liggen de prijzen van hotels, transport, eten etc. vergeleken met Thailand? Bij voorbaat dank!

Groeten,
                              Tycona

Commentaar

Bij deze een denk ik interessante post van een ander forum over de verschillen tussen Thailand en de Filipijnen (= RP ). De kat en hond vergelijking tussen Thaise en Filipijnse vrouwen vond ik erg geslaagd.

-----------
                                Thailand vs Phillipines

Having lived in Thailand for 6 yrs.. and now looking at moving to the RP.. which I have visited many times... many have wrote me asking what I see as the difference..

Overall I see.. that there is about 40% in common.. and 60% is different in my view.

Whats common?:

Well the asian way of communicating.
                                Indirect Language - Yin Energy, Saving Face and all that..
                                Tight sprawling families.
                                Hiarchical Society ..though more so in Thailand.
                                Girls Need Security and marry for that and will marry much older guy (less so in Thailand unless she is a bar girl)

Whats different ?

Well - The Biggest Difference..
                                Buddhism vs Catholicism
                                Buddha taught that the way to love is through peace
                                Jesus essentially taught that the way to peace is through Love.
                                Less hypocrisy in Buddhism.. More wisdom... More peace .. Less love..

Major Language Barrier in Thailand.. This is also very Significant.
                                In Thailand.. Bar Girls of course are easy to meet and pick up... Real thai girls are not!!
                                It takes much more flirting and relationship development before a real Thai girl will go with you. They mneed to trust and see who you are much more than a pinay normally does.

In the RP where nice girls , virgins etc.. are much more open to westerners ..since its been colonized for so long.

Thailand on the other hand has never been colonized. Their wisdom... is just that. Strength through peace and non- confrontation. There culture is much more homogeneous. They have a mind/culture of their own. In the RP.. from the bottom directly to the top.. in times of difficulty.. they look to the USA/Americans for help. Self confidence.. is lower from individual to collective consciousness,

THE RP- Men have a lot more macho edge that you rarely witness in thailand. There it’s seen as ignorant.

Even the incredible thai boxers.. demonstrate respect, discipline.. and spiritual practice at the beginning and conclusion of the match. You rarely see thais fighting/shouting in public.

Thais are respectful of all religions.. and foreigners yet when it comes to letting there daughter date a westerner.. many are simply not allowed .. unless the westerner is very clean cut and mannerly, by thai standards. This means, thin, peaceful, chivalristic and respectful of elders..as a basis.. but even goes further of which I could write a book on by itself.

Money carries more weight there as does with all societies emanating from Chinese culture. Many pinays will marry you if you are poor. Few Thais will.. some definitely will.. but less overall in my experience.

In both, the women are far better workers than the men. Filipinos are quite lazy .. Some Thai men can be also.. but not nearly as many..

Filipino men are, I think much more likely to become good friends with a westerner.. in genuine friendship. This is very rare in Thailand... Friendly yes.. but hang out buddies.. I have never seen it. Just too different in the way they work and the difference in status, communication, etc..

Thailand is much more progressive.. Things work better.. from the phone companies to the Post Office.. Thailand is more orderly, cleaner. Both have big corruption.. though recently in thailand last few years .. a lot more transparency has been instilled in Thai Governemnt Operations its made big differences. You can not buy a drivers license.. all monies are computerized.. customs is all networked etc..

The RP is way behind as most here know.

On both sides.. girls can seem childish..though pinays are more mature than thai girls.. yet this is Asia..where they both are very far behind Americans who lag behind Europe.

PInays can endure more.. and are willing to handle more.. hardship and in general.. warmer.. and more loving.. yet much more emotional.

Thai girls on average, are much better looking as most guys I know ..who know both would agree.

Thai girls will tolerate men having a 2nd girlfriend/wife if he does it in right way not to embarrass her... Pinays simply, wont tolerate this and look down it it. This is a big difference between western and Chinese cultures.

In Chinese culture.. proper expression of sexual energy can be enlightening and a path to enlightenment and be closer to spirit and universe. Tantric teachings etc..

Most importantly and what most guys here want to know.. :-0

Is that Thai girls.. when it comes to sex and simply much better.. they dont have stupid Catholicism teaching "God doesn’t like sex" or its "dirty " and bad.. and only if you are married can you have sex.

Someone, in my humble opinion needs to teach them that God created Nature and all and Sex is Unquestionably THE Most Powerful Force in Nature across all species. Learn to direct it properly and many things open up.

In Christian societies.. there is so much ignorance here.. and often why men simply go with bar girls .. their sexual and other energy gets drained.. and they get tired and sometimes ill.

In Chinese medicine.. and teachings.. Learning to control and direct this force can yield much strength and happiness. Much of this comes from ancient Taoist teachings.

Such simple common sense.. which is accepeted in China, Europe, Russia nevertheless Thiland for example.. in the RP.. there is total ignorance and stupidity.

IN The Phil.. The church is a major force..with Cardinal Sin (LOL) leading the way. The don’t realize that the catholic church is another bureaucracy created by men. They are under the complete illusion that its sanctioned by GOD. Almost like thinking the world is flat.

Thailand has a elected president/Pime minister who bows to the king.. who in turn bows to the head Monk.. and is much wiser and more principled than the hypocrisy and politics that is woven into RP Leadership.

When you hook up with a thai girl.. she will please you without guilt... and openly aim to satisfy you.. behind closed doors of course... in private.

In public.. no touching is tolerated in public.. If a girl does hold hands with a western guy.. she is quickly viewed as a hooker..

I analogize Thai girls to cats.. You will love to pet and hold them.., nice having them around..yet communication/ understanding or even
                                speaking the same language ..well almost never.

Filipinas.. are more like canines.. more loyal... more mutual understanding, much more loyalty .. more submissive.. yet not as good looking and not as independent in thought and behavior. Much easier to relate to.

Pinays .. will often stay with you until you tell them they must go.. and then its with a big drama... Thais will leave..and you have to beg them to stay.. Just like cats and dogs..

THe biggest negative with thais.. is that they are really money focused.. yet in general.. much lower maintenance..

The biggest negative for pinays is so much emotional drama.. they have little control and can really blow a fuse..

Pinays want to marry right away. A good thai girl will not at all.

In the RP .. often you have to meet parents /family first .. when dating a girl. In Thailand, You usually never meet the parents until you are ready to ask for daughters hand in marriage and then a dowry is discussed.

In RP.. There is no dowry explicitly, yet as you see here.. there are big expectations.. and often the Pinay's family will gladly suck the life/energy/money out of the western guy gradually .. like a bunch of leeches in the forest. Thais do this less. ... in most cases.. and are more respectful though poor families are poor families and they will ask inevitably yet bow in thx when they receive.

In general.. Filipinos are much lazier and the Government is much much less effective.

The RP has much nice beaches.. many more expats.. and much higher REal Estate /Apartment prices. Thailand is much cheaper.. yet the economy is definitely 2 notches above the RP.

Thailand also has many Burmese, Laotion and Chinese "Illegal Immigrants" which work as maids, farm workers etc... Rarely do you see this in Phil.

I think Thais are also more honest.. I had many maids and workers in Thailand.. and in 6 years had next to nothing stolen.. literally zero.. the idea of a maid coming in and pawning things when you are gone in Thailand.. is unheard of. IN RP.. I hear it all the time.

Of course in Bangkok ..as a big International city.. the lines are blurred a bit.. but outside there and especially up north.. in Chiang Mai where i lived.. These customs are more noticeable.

I could write a book here.. I am sure many others have additional comments and stories..

For me.. I have had my fill of Thailand..and its time to learn something new in another culture.. So I have my reasons for coming to the RP.. the beaches.. Healers, and all speak english.. which benefits in many ways..Though I will be visiting Thailand on Occasion for sure.

Hope that helps. ;-0

Commentaar

puerto gallera: mabuhay beach resort - leuk hotel, mooi zwembad en goed restaurant. vele gogo's in het binnenstadje op loopafstand. er is ook een disco en ook hier vind je gegarandeerd je gading. wacht maar tot de meisjes van de restaurant big apple gedaan hebben met werken en hiernaar afzakken en dansen... superstrakke lijfjes en dansen dat ze kunnen... je ogen vallen er bijna uit...prijzen 1000 barfine en 1000 meisje (angeles blijft dus veruit het goedkoopst) in de disco vind je zeker een vriendinnetje voor enkele dagen en ze vinden het gewoon 'tof', verwen ze 'n beetje hé en ga lekker met hen uit eten, zwemmen, snorkelen, enz

Commentaar

Toevallig iemand die weet of er op wandelgebied nog iets te beleven valt in Puerto Princesa de hoofdstad van het eiland Palawan? Nu zal iedereen denken als je wilt wandelen ga dan niet daar heen, maar naar Angelescity of Cebucity, maar ik zit daar binnenkort voor een project van een paar maanden en weet niet of de planning het toelaat om een paar dagen eruit te piepen naar Cebu, in dat geval ben ik voor vertier op de locale scene aangewezen ,als die al bestaat natuurlijk. WIE weet meer?

Commentaar

Best Kolokoi,

In Puerto Princessa hebben ze zeker nachtleven (14 jaar geleden tenminste) Als je van het vliegveld naar het centrum rijdt kom je bij een blauw hotel La tratoria Terrace van een Zwitser, die geweldig goed kan koken.

Daar schuin tegenover 2 a 3 gebouwen verderop is een disco/nachtclub. Daar dansen de dames en doet 1 voor 1 een dame een striptease tot het laatste er helemaal van af is. Is uitzonderlijk, maar waar in de RP.

Geen dame gehuurd, dus ik weet niet wat het toen koste, maar daar heb je nu toch niets meer aan. Goed wellicht is het veranderd, maar mischien kun je er nog wat mee. Veel plezier is de lekkerste speeltuin voor grote witte mensen.

Groet, Foots

Commentaar

Wat jij bericht over Cebu klinkt heel bekend, Daar in Mangoavenue tegenover die witte Iglesia kerk zit een heel kluitje met nachtcluls bij elkaar, staan helaas allemaal slecht bekend,wat je ook afspreekt met meiden in de bar, ze gaan standaard allemaal na een uurtje pleite. Als er iemand is met betere ervaringen daar laar maar weten. Over het nachtleven in puertoprincesa heb ik op buitenlandse forum nog goede info gezien. Schijnen daar toch wel zo,n 20 bars te zijn , maar alleen 3 waar je ook kunt barfinen ,etablissementen heten Phoenix, Rivival en Bodyshots, ik zal ze met een bezoekje vereren,en nog wel laten weten of het de moete waard is.

Commentaar

Heren,

Er is al een item over Cebu, namelijk http://www.hookers.nl/showthread.php?t=65874.

Ik ken de bars, A Go Go's, clubs e.d. in Cebu vrij goed, hoewel ik er nog nooit een dame uit meegenomen heb. Je vraagt er volgens mij een beetje om, als je mee gaat in hun systeem van vooraf betalen, bedrogen te worden.

De Fillipijnen kent een typische macho-cultuur. De mannen bepalen met wie hun vrouwen mee gaan, hoeveel ze daarvoor krijgen etc.

Je kunt m.i. het beste met de vrouwen rechtstreeks onderhandelen. Dus niet met dames die in dienst zijn maar met de vrije dames. Dan gaat de hemelpoort voor je open. Hoewel je ook dan (af en toe) op je tellen moet passen.