Thailand: Bangkok Patpong Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Bangkok Patpong Recensies

Bericht gesplitst en verplaatst.
    Oorspronkelijk geplaatst door sixtysex
    Beste tent is voor mij altijd nog Queens Castle III in Patpong. Vanuit Silom Road komend is dat de eerste tent aan de linkerkant. Ik was er een jaar niet geweest, maar een stuk of vier meiden herkenden me direct en kwamen meteen bij me/boven op me zitten: Noi, Naan, Yao en Toi. De meiden dansen er het grootste deel van de tijd naakt; een heerlijk gezicht, al die blote kontjes en kutjes op het podium! En ze komen ook naakt op schoot zitten en laten zich zonder problemen vingeren, likken en zoeken. De sfeer is goed, het is er altijd vol, er wordt veel gelachen en de prijzen zijn normaal, 110 baht voor een biertje. Queens Castle III is het voor mij helemaal. ;D

Re: Thailand: Bangkok, Patpong

Inderdaad Queens Castle is een hele lekkere vunzige tent .

Gisteravond was ik daar met een Nederlander die in Bangkok woont.
    De meiden zijn niet erg mooi, ze zijn wel supergeil. Ze duiken naakt op je, halen je pik uit je broek en geven je sample-blowjobs. Na een minuut of 10 had ik geen hand meer vrij, want links en rechts had ik 2 vingers in een doos.

Na onderhandeling gisteren kon ik voor 500 baht in de A Go Go door Nom gepijpt worden. Ja jullie lezen het goed, gewoon op de bankjes . Eerst pijpte ze me heel lekker zc, ze deed het condoompje erom en wilde het mc afmaken. Omdat ik pijpen als voorspel zie, vroeg ik haar om me te berijden. Dat deed Nom met veel enthousiasme, zodat ik zo'n 5 minuten later al haar doosje heerlijk volspoot. Een collegaatje zoog en beet in mijn tepels.

Een supergeile ervaring voor slechts 1500 baht totaal aan LD's, tips etc.

Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Heb zelf één keertje deze wijk bezocht en blijkbaar voor de verkeerde tent gekozen. Liet me binnenlokken door die "have-show-now-sir"-gastjes. Geen idee van de naam van die keet. Ik had nog geen plaatsje uitgekozen of ik werd al op de hielen gezeten door 3 meiden. Of beter, twee en 1 ladyboy. Al snel de ladyboy en een dame afgeschud en me wat beziggehouden met Noi. Biertje besteld voor mezelf en de dame: 500 Bht Onmiddellijk afrekenen please
      De shows stelden weinig tot niets voor. En na elk nummertje kwam er zo'n oud besje om tip-money bedelen. Biertje leeggekapt in ijltempo en taxi naar Soi Cowboy.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door daan67
        Heb zelf één keertje deze wijk bezocht en blijkbaar voor de verkeerde tent gekozen. Liet me binnenlokken door die "have-show-now-sir"-gastjes. Geen idee van de naam van die keet. Ik had nog geen plaatsje uitgekozen of ik werd al op de hielen gezeten door 3 meiden. Of beter, twee en 1 ladyboy. Al snel de ladyboy en een dame afgeschud en me wat beziggehouden met Noi. Biertje besteld voor mezelf en de dame: 500 Bht Onmiddellijk afrekenen please
        De shows stelden weinig tot niets voor. En na elk nummertje kwam er zo'n oud besje om tip-money bedelen. Biertje leeggekapt in ijltempo en taxi naar Soi Cowboy.
        Je moet erg uitkijken in Patpong. Voor je het weet wordt je belazerd. In Queens Castle moest ik ook gelijk betalen voor mijn drankjes, dat is niet erg trouwens, dan weet je dat je i.i.g. niet teveel betaald.
        Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Tijdens mijn laatste bezoek aan Bangkok ben ik weer terecht gekomen bij de Star of Light Bar in Patpong 2. Een niet al te grote bar een klein beetje verscholen achter een paar straatbarretjes. De reputatie van de bar is groter dan de bar zelf. Het is een BJ-bar en als het kamertje bezet is dan kan het ook gewoon op de bank in de bar zelf.

Net rond de middag binnen gelopen, en samen met een van de dames een drankje genuttigd. Omdat het kamertje bezet was werd het licht in de bar wat gedimd en tot aktie op de bank overgegaan. In de weg zittende kleding aan de kant, met wat tissues de boel schoonmaken en ze ging aan het werk. Een wat oudere collega die alvast haar broek uit had gedaan kwam hand en spandiensten verlenen maar na mijn ontkennende antwoord op de vraag of ik haar er ook bij wilde hebben droop ze af.

De dame met haar lippen om mijn paal verstond haar vak. Ondanks de lokatie, gedachten aan de belastingaangifte en het tellen van de tegeltjes duurde het niet al te lang voordat ze de zaadjes uit haar mond in een tissue liet lopen.

De geleverde service kost je 700 bath, ladydrink is 100 bath. De meeste dames hebben al wat vlieguren maar er zitten nog best leuke tussen. De service is in ieder geval goed.

Commentaar

Vorige week was ik in Bangkok en heb me door een knulletje op Patpong laten verleiden om mee te lopen naar een tent met very nice girls. Trapje op, ik heb geen idee van huisnr of naam van de club, maar er lopen voortdurend van die jongetjes aan je te trekken, dus je komt er vanzelf wel achter. In de ruimte op de 1e etage zaten een stuk of 20 dames, dus ruim keus. 1300 baht afgerekend aan de mamasan en met en zeer verleidelijke schone mee naar boven. Het kamertje was wat ranzig, maar het meisje maakte veel goed. Samen onder de douche, helemaal ingezeept, en passant effe een beetje pzc, en dan verder op het bed. Mijn neus tussen een paar forse borsten, vervolgens afdalen en verder pzc. Toen een rubbertje om en werkelijk heerlijk gewipt. Ik vroeg of ik op haar borsten mocht klaarkomen en dat was geen probleem. Condoom eraf, beetje olie op de borst en hoppa, binnen de kortste keren lag het resultaat tussen haar tieten.
            Nog een fooitje van 200 baht gegeven en na nog weer douchen ging ik als een tevreden man mijns weegs.

Commentaar

BKK - Dag - 5 ( Laatste Dag )

Zo na bijna 1 week lekker troeven is mijn bezoek aan Bangkok bijna voorbij.
              Dus ik dacht bij me zelf vanavond ga ik het groot uitpakken.
              Vanavond duik ik de wereld van de Ago go in en effe kijken wat daar allemaal te beleven valt.
              Patpong was de laaste party zone dat ik nog niet overal ben geweest dus daar ging ik als laatste stappen.
              Rond een uur of 22.00 ben ik de hotel uitgegaan want dan begint de nacht leven pas echt in Bangkok.
              Het was goed weer dus ik dacht nu effe die kant op lopen het ligt toch dicht bij ongeveer 20 min te voet.
              eenmaal aan gekomen ben ik direct door gelopen naar mijn favourite hangout station de pub ( Wilco ) dit is een relax club waar elke dag life bands komen optreden en hier spelen ze van alles.
              naast de poduim heb je links een schuifdeur die bijna uit elkaar valt en bij elkaar gehouden wordt met wit plakband.
              als je die deur open maakt kan je zo naar boven lopen naar een mini discotheek ik moet zeggen dat voor de gene die hier in de buurt zullen komen te verblijven dit een perfecte hangout station is met heel veel freelance chikkies
              Na een uur dacht ik nou ga ik effe lekker de patser uithangen bij de ( Ago go - Strip )
              eenmaal aangekomen waren 3 lekkere snoepjes buiten aan het rond lopen en lollipop aan het uitdelen.
              een van hun kwam meteen naar me toe met een lollipop en vroeg of ik er een wilde en welke smaak ik wilde.
              Ik koos voor een rood aarbeien smaak die maakte ze open stak het in haar mond en vervolgens in mijn mond met een big smile op haar gezicht.
              zij riep iets aan een andere die bij de deur zat die maakte meteen de deur open en gingen we hand in hand naar binnen

( Batchelor Club - Strip )

Van buiten meteen herken baar door de groote reclame poster
              Deze club zit achter bij ( Patpong - 1 ) de club heeft heel veel te beiden naast de normaal entertainment is er ook een hoek buiten met zijn eigen ingang voor de SM liefhebbers
              binnen zijn er verschillende cabine waar je een ( Lapdance ) of een lekker ( Blowjob ) kan krijgen er zijn verschillende shows incombinatie met slangen en vuur.
              De dames krijgen wel een wat minder score een redelijk 7
              en er waren alleen 3 bij die een 8 score kreeg
              De muziek is relax en de sfeer is ook relax
              De Bar fine is 1200 Bath en jij spreek met de meid zelf af wat je aan haar zal geven na de dienst die jullie hebben afgesproken

die avond heb ik een mooie met pik zwaart lang haar half ( Maleisie / Thai ) mee genomen naar de hotel
              Maar eerst wilde mvr een beetje feesten ik zij oke dan op naar de pub ( Wilco ) daar had ik wel zin in.
              Eenmaal aangekomen begon zij meteen met vodka te tanken en na een tijdtje ging ze op de bar dansen en ging hellemaal uit haar dak
              tegen een uur of 01.30 had ik er genoeg van en sleurde ik haar mee naar mijn hotel.
              zij was ladder zat en liet iedereen die het maar wil zien of niet zien haar tieten zien , gek wijf
              eenmaal op mijn kamer stuurde ik haar naar de douch onder weg heeft ze 2x flink gekotst en zij rook niet echt fris meer en kon ze ook meteen lekker afkoelen.
              Toen ik de indruk had dat zij bijna klaar was met douche sprong ik ook erbij en ging haar lekker vingeren en beffen waar na zij mij op mijn beurt ging pijpen.
              klaar met douch wilde zij zich afdrogen maar ik vond het zonde van het bad doek dus nam mijn tong het werk over om haar langzaam maar zeker af te drogen
              daarna in de 69 positie elkaar lekker verwennen en toen in de doggie positie vaginaal en anal genomen
              zij kreeg maar niet genoeg van en het ging maar door en maar door.
              Terwijl ik bezig was zag ik dat het langzaam dag licht begon te worden en rond een uur of 7 had ik er genoeg van.
              maakte ik mvr attent dat blijven slapen zit er niet in want ik moet dadelijk in pakken en weg wezen want vandaag was mijn laaste dag in bangkok en ik ga dadelijk naar pattaya
              Na veel strellen en zoenen en weer lekkere douch naam de schatje afschied van mij en kon ik effe bij komen en verder in pakken , wat een leuke week

Commentaar

Kameraden,

Sinds afgelopen dinsdag zit ik voor de eerste keer in bangkok! Na al mijn vragen, ben ik jullie wel een aantal verhaaltjes verschuldigd .

Na mijn aankomst(reis van 20 uur) op dinsdag, gisteren dus, je hebt echt geen benul van de tijd hier, ben ik zonder een minuut te rusten op stap gegaan om mijn eerste verovering binnen te halen voor die nacht. Aangezien ik geen benul had waar ik de goede clubs kon vinden, heb ik maar een thai aangeschoten en die bracht mij naar een soort kleine karaoke bar, volgens mij patpong 2 of 3 (naam weet ik zo 1 2 3 niet meer). Lekker een drankje genuttigd en van die thai kom je dus niet af, dus ook maar een biertje gegeven. Zonder dat ik het doorhad, stond er opeens een rij van vrouwelijk schoon naast mij, dus dat was wel even slikken . Toen heb ik nummer 47 gekozen, ju genaamd. Lekker klein ding, lief koppie, kleine borsten, lekkere kont(ik ben toch een billenman) en een paar geile tattoo's, ze zei dat ze 24 was maar dat klopt volgens mij niet, ze is al ouder !!!

Toen deze dame ook een biertje gegeven en zoals gewoonlijk kwam de bazin ook bietsen om een drankje, nou vooruit dan. Ik wilde hier zo snel weg, drinken op mijn kosten, mooi niet!!! Toen onderhandeld met de baas, vertelde mij eerst 6000 b voor de hele nacht, mooi niet natuurlijk! Toen uitonderhandeld naar 3000 bath incl de drankjes en fine. Ik 3000 neergelegd, kwam die vrouwtje nog even met de rekening van 1000b voor de drankjes, heb ze duidelijk gemaakt dat het zo niet werkt en dat het een vieze actie is, toch maar betaald. Geen zin om ruzie te maken om 1000b.

Toen nog wat met haar gegeten en naar de kamer gegaan. Ze bleek nogal verlegen wat betreft haar lichaam, ze doet dit werk ook niet dagelijks. Dat is ook wel te zien haar kutje is nog echt strak!

In het begin was ze niet zo losjes in bed, met pijpen moest ook het condoom om, wat ik wel een minpunt vond. Na een uurtje te hebben geneukt in allerlei standjes was iknog niet klaargekomen (met een condoom kan ik dat niet). Dit heb ik haar ook duidelijk gemaakt, en toen zei ze dat ik hem af mocht doen. Daarna heeft ze mij klaargepijpt alleen mocht ik niet in haar mond klaarkomen , ze had het op mijn buik gedeponeerd. Zo werkt dat natuurlijk toen, dus heb ik even over haar heengerold . Na de 1e vrijpartij zat ze hele tijd te jammeren dat ze naar huis wilde en nooit long time doet. Ook zei ze dat mijn panus te groot is en dat ze daarom b ang is om dat de hele nacht te doen. Echter we hebben daarna nog gezellig gepraat en toen was ze niet meer weg te slaan . Totaal die nacht zijn we nog 3 x van bil gegaan, waardoor ze nu geblesseerd is en niet kan werken hehe. De laatste 3x hoefde mijn jonge heer ook geen jasje meer om, met pijpen en neuken. Dus ik heb haar heerlijk 3x nog volgespoten, wie weet komt er wel een kleine thai . Ik weet dat het riskant is, maar zei was echt schoon en netjes, maar dan nog weet je het niet natuurlijk. Maar met condoom is echt geen pretje voor mij. Ik heb nu over een paar uurtjes met haar afgesproken na het werk om wat te gaan doen, zodat het mij niets kost aan die bar. Dit is echt een goede en lieve meid, ze heeft al meerdere malen dingen betaald, en vraagt niet om geld.

Hierbij mijn iets wat korte verslag, aangezien ik nu in een internet cafe zit en mijn muntgeld op is. Later volgen nog meer verslagen, ik ga nu even wat eten. Wordt wel gek, om de minuut wordt je gevraagd voor een tuk tuk etc. Ook elke vrouw en zelfs mannen zeggen dat ik op brat pitt lijk op holleywood ster, best wel grappig om te horen .

Groetjes.

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok Patpong

hallo mede lotgenoten, in januari is het weer zover, dan pak ik mijn halfvolle koffer en vertrek naar Bangkok. Ik ga nu eens niet naar Nana of Soi Cowboy, maar naar Patpong, ik ben daar nog nooit geweest en dus wel nieuwsgierig wat me te wachten staat. Hebben jullie nog tips voor me, wat betreft tenten daar? In ieder geval ook tenten waar free-lancers komen. Een hotel heb ik al. Al weet ik niet zeker of het GF friendly is. Alvast bedankt. Steven

Commentaar

ik denk dat je patpong het beste kunt mijden.niet echt veel goede tenten en de kans een te hoge rekening voor show te betalen is zeer groot. freelancers, volgens mij niet. alleen in het park tegenover dusit thani, maar dan aan de andere kant, dus wel een stukje weg.dusit thami en andere hotels meestal daar niet echt girl friendly. easy kan je waarschijlijk ook nog wel een paar tips geven.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door thaiexpert Bekijk bericht
                      ik denk dat je patpong het beste kunt mijden.niet echt veel goede tenten en de kans een te hoge rekening voor show te betalen is zeer groot. freelancers, volgens mij niet. alleen in het park tegenover dusit thani, maar dan aan de andere kant, dus wel een stukje weg.dusit thami en andere hotels meestal daar niet echt girl friendly. easy kan je waarschijlijk ook nog wel een paar tips geven.
                      ok dank je, ik zal eerst eens rondkijkenen mocht het inderdaad niet veel soeps zijn en de prijzen te hoog, dan ga ik maar met de skytrain richting Nana of Soi Cowboy. Ik heb mijn hotel voor de eerste 2 nachten in de buurt van Patpong reeds geboekt, dus daar zit ik helaas aan vast.Ik geef wel een bericht van mijn ervaring daaro.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steven sterk Bekijk bericht
                        Ik heb mijn hotel voor de eerste 2 nachten in de buurt van Patpong reeds geboekt, dus daar zit ik helaas aan vast.Ik geef wel een bericht van mijn ervaring daaro.
                        Je zit helemaal niet aan dat hotel vast. Als je de kosten van de Skytrain en ander transport (incl. taxi naar huis voor je liefje) samen neemt met eventuele guest fee als het hotel niet girl friendly is, dan kun je net zo goed een ander hotel boeken, zelfs als je het eerste hotel moet betalen (en meestal kun je afzeggen zo lang voor de trip met weinig of geen boete).
                        En een eventueel prijsverschil is een kleine prijs voor minder tijd verknoeid en minder miserie. Je bent daar voor je plezier(tjes)!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steven sterk Bekijk bericht
                          Ik ga nu eens niet naar Nana of Soi Cowboy, maar naar Patpong, ik ben daar nog nooit geweest en dus wel nieuwsgierig wat me te wachten staat. Hebben jullie nog tips voor me, wat betreft tenten daar? In ieder geval ook tenten waar free-lancers komen.
                          Hmmm, Patpong is een beetje vergane glorie. Je kunt er nog wel een leuke avond beleven, maar het bruisende gevoel van een jaar of 10 geleden is er niet meer.

Redelijk goede Gogo's zijn: Safari, Spanky's 2, Electric Blue, Black Pagoda, Kings Castle 1 en Kings Castle 2. In de Kings Castle bars werken ook kathoeys.

http://www.clubelectricblue.com/
                          http://www.spankysbkk.com/site/patpong/
                          http://blackpagoda-bangkok.com/bangk...pagoda-en.html

BDSM: Bar Bar

http://www.barbar-bangkok.com/bangkok_mistress.html

Blowjob Bar:

SOL (Star of Light). Dit is geen tent voor de wat verlegen wandelaars, Blowjobs openlijk aan de bar en op de sofa. Neuken op het toilet...

Freelancers:

Niet zo veel als in de Nana regio, maar soms zijn er een aantal in Lucifer Disco.

Niet doen:

Ga nooit in op uitnodigingen om boven een show te bekijken, er wordt gegarandeerd een poging gedaan om je op te lichten door buitensporige bedragen voor drankjes te vragen.

Groetjes,
                          Easy

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door steven sterk
                            Bedankt easy. Dat van die uitnodigingen had ik al van wat vrienden van me gehoord, die moesten idd veel te veel voor hun drankjes betalen.
                            Het is alweer een paar jaar geleden dat ik Patpong heb bezocht. Toen was het zo dat je zaken van King's en Queen's Castle rustig kon bezoeken. Ik ben daar de afgelopen 20 jaar vaak geweest en ben nooit opgelicht of bestolen.
                            Ik ben een keer in een andere zaak geweest en kreeg toen inderdaad na 1 pilsje meteen een rekening van, ik meen, zo'n 1500 baht. Ik heb dat, onder zeer intimiderende omstandigheden, wel naar beneden kunnen lullen tot zo'n 700 baht (voor 1 pilsje).
                            Of is dit tegenwoordig anders en kun je nu nergens meer veilig naar boven om een showtje te zien?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Orlando F Bekijk bericht
                              Toen was het zo dat je zaken van King's en Queen's Castle rustig kon bezoeken. Ik ben daar de afgelopen 20 jaar vaak geweest en ben nooit opgelicht of bestolen.
                              Ik ben een keer in een andere zaak geweest en kreeg toen inderdaad na 1 pilsje meteen een rekening van, ik meen, zo'n 1500 baht. Ik heb dat, onder zeer intimiderende omstandigheden, wel naar beneden kunnen lullen tot zo'n 700 baht (voor 1 pilsje).
                              Of is dit tegenwoordig anders en kun je nu nergens meer veilig naar boven om een showtje te zien?
                              Kings Castle, Queen's Castle en andere Gogo's kun je nog steeds rustig bezoeken zonder bang te zijn om opgelicht te worden.

Die showtjes boven lopen bijna altijd in pogingen tot oplichting uit, als je rustig blijft en weigert te betalen zal de prijs inderdaad danig zakken. Vervelend blijft zo'n ervaring toch...

Gr,
                              Easy

Commentaar

kan iemand mij zeggen of de star of light nog bestaat ?wat de prijzen zijn en waar die is?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Thomascuttler Bekijk bericht
                                  kan iemand mij zeggen of de star of light nog bestaat ?wat de prijzen zijn en waar die is?
                                  Yep, bestaat nog en ligt in Patpong 2; het straatje naast de Patpong 1 waar de nachtmarkt is. Prijzen: rond de 1000 Baht, afhankelijk van wat je wilt en hoeveel meisjes je kiest.

Groetjes,
                                  Easy

p.s: dit is niet bepaald een plek voor verlegen wandelaars, het pijpen en neuken vind hier praktisch open en bloot plaats.

Commentaar

bedankt voor de locatie, ik ga er eens langs en breng verslag uit .. iemand in bkk op 19 en 20 maart 2012 ?

Commentaar

Re: Thailand: Bangkok Patpong Recensies

Ik ga binnenkort naar Patpong. Wat zijn de beste bars om bargirls mee te nemen?

Commentaar

zijn er elders bars waren pijpen en zelfs neuken vrij open gebeurt...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door samsara2 Bekijk bericht
                                          zijn er elders bars waren pijpen en zelfs neuken vrij open gebeurt...
                                          In Soi Cowboy heb je de Afterschool Bar met de beruchte "Naughty Boy" corner waar de dames je pijpen.