Thailand: Pattaya Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Pattaya Recensies

Gisteren nog maar eens naar de beruchte JP-bar gegaan. Ik had mij op een kruk gezet aan de bar met een singha toen er plots een jabbahead op mij afkwam, haar ogen plakte bijna dicht van waarschijnlijk de jabba die ze binnen had. Zij beweerde achteraf dat ze iets te veel whiskey had gedronken. Hoedanook, ze was totaal van de kaart maar dar geeft niet wat dat zijn meestal de geilste.
    Zonder ook maar 1 woord te wisselen kwam ze tegen mij hangen en nog geen 5 sec later stak haar tong al diep in men mond. Zo zijn we een kwartier doorgegaan tot ze men hand pakte en in haar slipje stak en ik haar nat kutje kon vingeren. Iedereen kon het zien, maar kom, het is pattaya voor iets he.
    Na een half uurtje mekaar te staan opgeilen kwamen haar eerste woorden uit haar mond: You wanna go room? En of ik dat wou. Het was geen thaise beauty maar ze stond bloedgeil en da's nog altijd het belangrijkste. En ze had wel een lekker figuur en dito kontje.
    Eens op de kamer kleedde zij zich meteen uit en kroop in bed zonder eerst de tradionele douche. Ik volgde haar meteen en na eerst wat passioneel kussen is zij mij beginnen pijpen en ik haar beginnen beffen in 69 houding. Toen ze lekker nat stond heb ik zonder dat ze vroeg om een condoom men pik er bare ingestoken. Na 5 min had ze er genoeg van en kwam zij boven op mij zitten. Nu is dit allesbehalve mijn favoriete standje en ze deed dit dan ook nog niet al te best dus men pik stond vrij snel terug slap. Na een kwartiertje naast elkaar te hebben gelegen en wat trekken en kussen enzo kwam men pik terug recht en heb ik haar weer op men rug gelegd. Na enkele min wou ze weer bovenaan maar hier had ik echt geen zin in. Ze werkte echter tegen en wou koste wat kost bovenaan. Mijn zin was intussen over en dan zijn we maar in slaap gevallen.
    's Morgens, of beter gezegd 's middags, bij het ontwaken begon ze meteen met men pik te spelen en vroeg me of ik haar wou neuken. Natuurlijk wou ik dat!! Weer men pik er bare in en ditmaal heb ik haar kutje lekker volgespoten. Na een uurtje hebben we dit nog eens overgedaan. Dan was het voor mij genoeg geweest en vroeg ik haar om te gaan. Ik heb haar 1000 bath gegeven. Dit was natuurlijk niet genoeg want ze vertelde mij dat ze naar de pharmacy moest omdat ze geen baby wou en blablabla. Die trukken werken bij mij niet. Ik heb haar nog 100 bath gegeven voor de taxi en haar vriendelijk gevraagd om te vertrekken.
    Al bij al een leuke en geile ervaring met een zeer lieve meid die ook nog eens graag knuffelde. Komt goed uit want ik doe dat ook graag. Een echte GFE dus.

Voor de moraalridders: ik ben me goed genoeg bewust van de gevaren van neuken zonder condoom en zeker bij een thailady, dus gelieve jullie commentaren voor jezelf te houden!! Dank u!!

Re: Thailand: Pattaya 2011

Ik zit nu al 5 jaar af en toe te lezen,en ben inmiddels 10 keer in Pattaya geweest..Heb er veel vriendinnen opgedaan....Ik logeer altijd in het Sunshinehotel soi 7..Als je daar op het terras zit buiten kijk je op de beerbar daar tegenover op de hoek..Er staat daar een heerlijk mens met siliconen prammen die er wezen mag...Als ik aankom neem ik haar meestal mee voor twee nachten en reken 2000 baht af...Ze doet alles en is nergens vies van..Haar naam is joy en heeft een heerlijke toet ( is kont)..Ze woont in een appartement een paar straten verder en kan je ook leuk gidsen door Pattayaland..Kortom voor mij een leuk begin voor mijn vakantie..

Commentaar

September 2010,een week voordat ik weg ging..Rolling stone bar walking street...Kom daar wel meer ,pool graag met de meisjes en door het vele oefenen zijn de dames er verdraait goed in..Ik stond dit keer met Bom te poolen een leuk volslank meisje van 30 jaar,kon rustig haar kontje bekijken als ze aan stoot was..We dronken wat en Bom stelde haar vriendin Lek voor,een beetje type Yoko Ono,eigenlijk iets te mager naar mijn smaak..Bom had toch gauw een D cup en Lek kwam denk ik net aan een B cup..Later op de avond na een paar shingatjes besloot ik Bom mee te nemen ze zat lekker voetje te vrijen en had een paar goddelijke benen..Bom had een wit rokje aan en per ongeluk expres gaf ze af en toe zicht op haar kleine rode slipje..Wat mij opviel was dat Bom erg close was met vriendinnetje Lek,ik vroeg ernaar en het bleek dat ze elkaar al 5 jaar konden en samen een flatje deelden,ik zei voor de grap dan gaan jullie toch allebei een nachtje mee,de dames zagen dat wel zitten en ik vond het helemaal prima..We gingen gedrieën gearmd enigzins beneveld door de alcohol op weg naar het hotel.keurig dochen oms de beurt en daarna vleide Bom zich naast me en begon heerlijk met me Joris te spelen,ook ik liet me niet onbetuigd en pakte haar snel bij haar kleine kutje,Lek begon zich te melden en begon me ballen een likbeurt te geven,ze ging door over Bom haar rug en kont en de dames begonnen elkaar te vingeren en te strelen..Dit had ik niet verwacht en ik mengde me dan ook snel in het spel en het werd een hete nacht..Ik zette de dames op hun knieën en neukte ze om en om op zijn hondjes..Bom ging daarna op me zitten en neukte zichzelf klaar en ik spoot het condoom vol,daarna hebben we samen Lek klaargevingerd..Wat een nacht mannen,we hebben het zo 4 dagen volgehouden en hebben ook nog een nachtje in hun flatje gebivakkeerd ,en toen was ik echt total los..s'morgens pijpend wakker gemaakt worden, en s"nachts twee keer helemaal leeggemaakt,ik moest even rust nemen..Heb ze allebei netjes 4000 Baht gegeven voor de 4 nachten..Ga in mei weer en Bom smst me wel is ..Lek heeft een man maar Bommetje is nog steeds werkzaam in het walhalla,zoek haar zeker nog even op

Rolling stone bar Achterin Walkingstreet..

Commentaar

Pattaya. Dames tegenkomen die niet in een beerbar of gogobar werken..

Ook mij is dat meerdere malen overkomen,en natuurlijk weet ik dat er op straat of op de beachroad zat lekkere meisjes rondlopen.Maar als ik in Mike's shopping center loop en beneden een broodje zit te eten tegenover een opticien,dat er dan een bloedmooi meisje naar me gaat staan lachen en wenken,daar keek ik toch wel van op..Ze stond er met 2 andere dames in een mantelpakje en ik melde me in de winkel..Ik dacht nog misschien is het wel alleen beleefdheid..Ik begon een praatje te maken over een zonnebril en zo ging het gesprek verder of ze vrijgezel was,ja hoor zei ze haar naam was ling..Ik vroeg of ze wat wilde drinken met me na haar werk en dat wou ze wel..Pikte haar om 6 uur voor de winkel op, en ze nam me mee naar haar huisje waar ikzelf voor de deur wilde wachten maar ze stond erop dat ik mee naar binnen ging..Daarna wat gaan drinken en eten en ik zag haar steeds losser worden ,god wat een verschijning..Lang zwart haar een c cupje en een heerlijke kont..We liepen gearmd door walking street en ik werd aangehouden door een meisje met een foldertje en ineens kuste ze me vol op de mond..Daarna zijn we in een bar terechtgekomen waar ik haar in het donker op een haar na al bijna vingerde..Nam haar mee naar me hotel en het beest ging helemaal los in haar ze reed als een stier op me en slokte Joris gulzig naar binnen..Mannen wat een nacht met dit schepsel..heb haar de volgende ochtend voorzichtig gevraagd of ze dit wel meer deed ,en ze antwoordde alleen als de nood erg hoog is..Ik heb haar 1500 baht gegeven maar ze weigerde ik zei dat ik begreep hoe het gesteld was met de economie in Thailand en stond erop dat ze het aanpakte..Ze wil geen relatie daar had ze geen tijd voor volgens haar, want dat moet geen probleem zijn voor zo'n heerlijk schepsel..Heb haar na een weekje nog is gepolsd maar ze had geen zin zei ze..De laatste keer toen ik in Pattaya was ben ik nog is in het zaakje langsgegaan maar ze had veel familie trubbels zoals ze zei..Mie Ling dus, een mooi en mysterieus schepsel..Heb zo nog wel een paar avontuurtjes beleefd..

Commentaar

Hier weer een avontuurtje wat ik jullie niet wilde onthouden.
          .Ik was na een dagje rust,want dat heb ik wel nodig af en toe ,aan het lopen door soi 6 om 7 uur in de avond..Vind dat wel leuk want daar is altijd wel wat te zien en te doen..Kwam terecht in de Sohobar en aan de straatkant zaten de shorttime dames te schreeuwen om klanten,na me daar doorheen geworstelt te hebben zocht ik een mooi plekje uit en genoot van het voorbijtrekkende publiek..Een paar tafels verder dieper in de zaak viel me oog op een bloedmooi volslank meisje c cupje en mooi lang zwart haar tot op de kont,ze merkte dat ik haar gadesloeg en ze lachte naar me ,ik zei nice boek en we raakten aan de praat,ik bood haar iets te drinken aan en ze verplaatste zich naar mijn tafel,jezus wat een heerlijke kont die puilde een beetje uit haar witte hotpants,ze stelde zich voor als Sunee en we hebben lekker een uurtje zitten tanken en praten..Ik vroeg of ze mee wilde en ze zei short stay kan hierboven,shortstay??? Niks shortstay jij gaat gewoon lekker met mij mee..Ik regelde de barfine (700 baht) zeker duurder omdat het een shortstaybar was dacht ik nog ,maar wat the hel het is allemaal al goedkoop...We gingen samen lopend over beachroad en belande in een restaurant,ze zat lekker te smikkelen en lachte omdat ik het spicy eten lekker vond, ze schoof zich naast me en begon over me been te vrijven ik werd daar echt geil van en ze zei you fery horney man haha,gelijk had ze..Ik vroeg haar of ze naar walking street wilde en dat zag ze wel zitten ,we stapten in een bahtbus en daar gingen we.Wat een lekker wijf deze sunee mannen,een paar benen om van te kwijlen,en dan die hotpants met billen er half uit pppff,ze had heel wat bekijks van de medelopers merkte ik ..Na een paar barretjes en de nodige alcohol belande we in de Bleus Factory,De fillipijnse zangeres zingt daar lekker bleus en Snow tokkelt op de gitaar. Ben daar vrij veel te vinden..Sunee en ik zaten aan elkaar te pulken en het zweet gutste van me af,na een half uur gevoel en ge zoen legte ze haar vest onverschillig over haar en mijn schoot heen ,na 5 minuten begon ze onder het vest me been te aaien en tikte af en toe tegen me klokhuis aan,mijn lul sprong omhoog en ze lachte , ze keek me aan toen ze merkte dat die hard werd,ze ging met haar vinger langs me gulp deede die open en begon me lul te masseren,pppffff mannen dit hield ik niet vol ik riep dan ook stop stop please,want ik was bang dat ik alles vol zou spuiten zo teder deed ze het,zou zonde zijn dacht ik nog als ik hier me kruid zou verschieten..We besloten (2 uur s'nachts) terug te gaan en Sunee had hem aardig geraakt net zoals ik trouwens..We stapten het hotel in en in de lift begon ze al aan me te rukken,we kwamen vrijend in de kamer kleden elkaar uit en stormden onder de douche,ze begon me onmiddellijk te pijpen want daar was het een echte liefhebster van bleek later,na het douchen bellande we in bed en moest ik in het geweld nog een condoom zoeken maar zekerheid voor alles,pijpen gaat dan nog maar neuken zonder is aan mij niet besteed..Sunee was heerlijk geil en nat en niets was haar te dol,wat een heerlijk schepsel mannen...Heb haar 4 dagen bij me gehouden en iedere keer als we in de lift stapten op de zevende etage vond ze het een sport om me te pijpen, en als er iemand instapte razendsnel te gaan staan of er niets aan de hand was,ze lachte dan stout en sloeg haar ogen neer naar me stijve jongen,en ik stond daar hulpeloos te zijn..Wel 2 keer per dag flikte ze me dat totdat ik het zat was en haar midden in de nacht voorover duwde en haar kennis liet maken met neuken in de lift..Prachtig vond ze dat .Ook je lul eruit halen als ze achterop de motorbike zat als we in een stil stukje reden was een hobby van haar, ze rukte er dan op los en zodra er iemand kwam zat Joris weer netjes in me broek ze schaterde het dan uit..Heb haar voor 4 nachten 5000 baht gegeven en haar beloofd dat ik zou bellen enz enz..Maar de laatste keer dat ik belde zei ze dat ze niet meer werkte en nu een boyfriend had..Wens haar veel geluk die kleine geile vriendelijke Sunee..

Commentaar

Ik had mij deze keer voorgenomen om maar eens rustig te beginnen en eerst van de vliegreis te bekomen. Dacht rustig water te kunnen kopen in de 7/11 naast soi 11, maar het duiveltje op mijn linkerschouder wilde niet mee werken.

Tussen de Pringels zag ik een mooi snoetje vandaan komen, strak figuur en haar tot op de billen. Voordat ik het door had stonden wij samen onder de douche en had ik de Pattaya blues te pakken.

Levens gevaarlijk natuurlijk vooral als je nog een maand voor de boeg hebt. Zo meteen maar een Thaise simkaart kopen en nummers verzamelen.

Commentaar

Elders (ik weet niet meer in welke draad) reageerde ik al eens ivm de keuze tussen de freelancers op beachroad (niet doen volgens sommigen) of meiden uit beerbars/go gobars. Ik zoek ze graag uit op beachroad: is rustiger, goedkoper en er zitten mooie meiden tussen. In november vond ik hier een echt schatje. Gisteren, mijn eerste dag in Pat, trof ik er een meid die ik in noevember al zag: toen had ze ruzie met haar vent aan het ontbijtbuffet in Apex, ze was behoorlijk heftig. Eigenlijk dom van me om die meid dus toch te scoren, maar: ze is bloedmooi en vroeg slechts 500 voor ST. Nou, short was het. Dat tot daar aantoe maar: ze had ofwel ADHD in zeer ernstige graad of ze zat vol speed: ze kon echt geen seconde stil zitten/liggen. Ze zoog me alsof ze hoopte via mijn lul nog een dosis binnen te doen. Heel short dus, en maar goed ook want ik werd bloednerveus van die schoonheid. Vanavond toch maar eens naar een beerbar.
              Laatst gewijzigd door Benn0; 03-04-11, 12:52.

Commentaar

Voor Wammie, die nu niet meer mag zeuren tegen me.

Eigenlijk weinig nieuws onder de zon.

Ben Soi 6 alleen maar weer uit gegaan om te eten, alhoewel ik heb een vibrator slaafje in Drinking street zitten en wat neukertjes in het barretjes complex in soi 3, maar dat mag geen naam hebben.

Ik schat dat het zo'n 30 meisjes zijn geweest die er in een maandje aan zijn gegaan en aangezien het 3 tot 4 keer per dag gebeurde betekent dat er een aantal meerdere
                malen aan de beurt zijn geweest. Maar ja als iets zeker weten goed is wil je dat wel vaker doen toch.

Één van me favorieten bordeeltjes blijft toch de Saigon bar. Niet alleen omdat hier goed spul zit maar ook omdat ik vaak te goor ben om ver te lopen dan is een meter of vijf meer als genoeg.
                Gelukkig was de line up er weer verbeterd. Afgelopen maand November vond ik 75% zeer aanvaardbaar om te naaien. Dit was de maand Februari gezakt naar 30 maar gelukkig heeft de toevoer vanuit de rijstvelden en de terugkeer van een paar oude bekenden veel goed gemaakt. Het is er dus weer goed toeven.
                Jammer alleen dat er één tussen zit met een kleine kut die aan alle nieuwe meisjes verteld dat ik te lang en te hard neukt en die daardoor al op voorhand nee zeggen.
                Nu moet ik zeggen dat ik die bitch met me kamagra mattenklopper ook flink te grazen genomen heb maar om dan die andere meisjes wat wijs te maken en daardoor het geld uit hun mond te stoten vind ik nergens over gaan want het viel allemaal best wel mee.
                Maarja TIT, ze werd alleen elke keer bij een rondje van mij wel overgeslagen. Zo ben ik dan ook wel weer, allemaal wat te drinken behalve jij.

Uiteraard bij een favoriet van Zoeg en mij in de Stierenring bar een keer of 5 langs geweest. Wan blijft namelijk leuk.
                Nu moet ik zeggen dat juffrouw Oy kwa seks helemaal top is daar. Niks is haar gek, alle gaten worden gebruikt en als je met ze tweeën over haar heen wilt walsen ben je van harte welkom.
                In dit bordeeltje zijn ze er op één na allemaal door me opgezet en van goed tot zeer goed gekeurd. (Dit is natuurlijk zeer persoonlijk en de meisjes hebben ook zo hun voorkeuren, ze doen echt niet bij iedereen hetzelfde)
                Zelfs die vreselijk lelijke katoy die 6 weken daarvoor nog bij de 3 Angels zat is best grappig, ze mot alleen van me lul afblijven.
                Ook als je vroeg land kan je gelijk in dit tentje terecht bij Wie de schoonmaakster die na het cleanen vrolijk mee gaat zitten pezen. ze heeft een beetje zeiloortjes maar de seks is goed en heeft een lekker lijf. Douw kan je lekker douwen.

Natuurlijk in nog veel meer barretjes me rek en strek oefeningen gedaan. Kortom de hele mieterse mikmak dubbel gevouwen en uit elkaar getrokken.

Heb de laatste paar dagen van de Songkran mee gemaakt. Dit hele feest in Pats mee maken zal ik waarschijnlijk nooit meer doen maar dit was wel leuk.
                Had met wat kennissen afgesproken die zo nodig elk jaar moeten, maar als je vanaf een uur of half vijf mee gaat doen is vroeg zat. De laatste dag wel helemaal mee gedaan en we waren "de baas' van de straat. Sue heeft de klassefoto aan de paal in de Tornado bar gehangen. (gelukkig heeft ze al een paar foto,s van Hubert weg gehaald want het leek wel een tempel)

Misschien voor sommige van jullie nog interesant;
                Weduwe Wreker zit voor 3 maanden in een Scandinavisch land.
                Ze had het me niet verteld maar 9 van de 10 keer krijg je toch alles te horen en omdat ik haar twee wekelijkse (huil)telefoontjes al mistte had ik al zo vermoeden.
                Hoop dat ze zwaar gelukkig wordt en ik haar niet meer tegenkomt. Scheelt me zowiezo weer wat cash, want echt met geld kan(zoals zoveel meiden daar)ze niet omgaan.

Omdat er dit jaar alweer 2 maanden Pats opzitten zal me derde maand pas aan het eind van het jaar zijn. Heb me ticket maar alvast gehaald en omdat ik zooooo lang moet wachten gaat ik gewoon gelijk maar 2 maandjes want het is toch een hele beproeving 6 maanden zonder Pats.

btw in de pook bar zag ik een hoop nieuw spul dus je kan je nog bedenken.

Commentaar

Familybar en Familydance Soi 8

Stom ik dacht dat ik nooit dit zou overkomen.

Een kennis van mij was vorig jaar gelijktijdig met mij in Pattaya. Hij was weg van een meid uit Soi 8 de naam was Miauw. Nu was gisteren toch in Soi 8 en dacht waarom niet een drankje drinken met haar.

Had haar nummer dus een sms en ja hoor even later antwoord en kwam in de familybar. Een drankje samen genomen en ze vroeg voor een potje pool. Ach het was stil we waren met ons vieren in de bar. En ik gaf een rondje.

Ik won het eerste potje pool beginnersgeluk, de tweede speelde om een rondje, ach wat kan me dat kosten. Ik verloor ze kwam met twee glazen met er in nog een glaasje met twee soorten sterke drank. Sloeg er hard in bij mij. Het derde potje verloor ik weer en wederom hetzelfde.

Ze stelde voor om naar haar bar te gaan de familydance, denk en weet haast wel zeker van dezelfde eigenaar. Check bin 3000 bath ( voor 6 drankjes plus die 4 dubbeldrank !!!)
                  Ik was aangeschoten en betaalde het.

In de familydance nog drie potjes pool gespeeld, 3 drankjes weggegeven 1x wederom de dubbeldrank. Vroeg toch even hoeveel die kosten (320 bath!)

Miauw verleiden m om met haar naar de kamer te gaan, ze had me met voldoende weten op te winden, dat ik de 300 BF, en 1000 voor haar moest betalen aan de bar ?? Totaal rekening hier 2900 bath.

Naar een kamer op Soi 7 kosten 300 bath. Zij douchte alleen iets wat ik niet gewend was. Maar even later kwam er achter Miauw was geen lady maar een ladyboy.

Ach dacht ik misschien valt het wel mee. Nu het viel me niet mee. Snel maar een eind aan gemaakt. Vroeg "ZIJ" nogmaals een 1000 Bath. Nu was ik direct geheel nutter en ook een smeekbede voor een tip legde ik naast me neer.

Met een kater zocht ik maar vlug Soi 6 op.

Maar ik denk dat een waarschuwing voor het schrijven met een kam in deze tenten van de Family wel op ze plaats is. Want nu ik weer helemaal nutter ben heeft elke drankje daar zo 350 bath gekost.

Een gewaarschuw mens telt voor twee.

Commentaar

Chane

Ik zat op het terras van mijn vertrouwde Sunshinehotel in soi 8..Je kan daar mooi het voorbijtrekkende volk gadeslaan wat langsloopt..Er lopen zat dames die vanaf de straat een klant proberen te scoren ,zo ook chane.Normaal ben ik er niet kapot van soms zijn ze smerig en onverzorgd,maar deze dame zag er mooi en verzorgd uit en viel op door haar zeer korte rokje..Ze knipoogde wat en ik wenkte haar voor een drankje.ze had groene ogen en ik verzoop er meteen in mannen..Mee naar boven genomen en haar heerlijk geneukt,met me staafje kon Chane goed overweg ze bleef maar trompet spelen.Heb haar nummer gevraagd en haar nog een paar keer gezien daarna..Chane vond het leuk om ineens midden op straat te zeggen no panty en lachte dan stout,,dat moest ik controleren en klopte dan ook altijd ..een geile gedachten vond ik als ze zo naast me liep te paraderen...De laatste keer dat ik haar aan de foon had werkte ze in Bangkok,wie weet als ik aankom...

Commentaar

Wat loop ik nou te lullen over Afrikaanse of Oezbeekse meiden in Pattaya??? Gewoon kutje vullen van een leuke Thaise!

Gisteravond zag ik weer een paar toeristische DVP's. Niet erg aantrekkelijk en wederom weinig toeschietelijk. Een Thaise in een mooi jurkje wenkte me. Ze heet Aoy, 25 jaar en komt uit Rayong. Niet de standaard Isaan BR-girl. Ze zag er stijlvol uit in haar mooie jurkje. We kletsten wat, dronken wat en besloten onze kennismaking op intiemere wijze voort te zetten.

Daar heb ik geen spijt van want Aoy heeft een mooi slank lichaam, pronte borstjes en genoot van sex. Lekker zoenen, een heerlijke 69 en een mooie wip later lagen we lekker naast elkaar. Aoy gaf me haar telefoonnummer dus wie weet tot zoens.

When in Thailand do as the Thai .
                      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Het bloed kruipt waar het niet gaan kan, mijn sperma spuit waar het niet spuiten kon.
                        Of toch wel?

Twee keer heb ik een Sinhalese bestegen. Ze staat vaak tegenover Mike's Shoppingmall op de Beachroad. Soms is ze als een traditionele Hindu gekleed, hoewel ze Budhist is.

Voor 1000 baht (+200 voor haar mooie kamer) mocht ik haar bespringen. Een mooie D-cup kwam tevoorschijn toen ze haar Sari uit deed. Ze heeft haar tot over haar kont. Het is een pracht van een vrouw die erom vraagt om goed bemind te worden. Dan maar een keer wat dieper in den buidel tasten. Ze was het waard!
                        Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Loop alweer een week of 2 soi 6 af te struinen maar daar daar heb ik onder tussen wel genoeg over verteld.(ja en me taal gebruik he)

Maar afijn normaal gesproken ren ik na aankomst gelijk naar de sokkepokstreet maar nu dacht ik het mezelf is makkelijk te maken door een hoe.rt te bestellen van de Devils den voor me eerste 2 uurtjes. Even lekker rustig Olga inCommandeuren en daarna door voor zo lang en zo hard mogelijk van rammenstein gaan in me geliefde strasse.

De taxichauffeur hing bijna in de vangrail toen ik op geheel eigen wijze met de DD contact had maar de beste man stopte daarna om voor mij (en zichzelf) een pils te kopen dus het is hem vergeven. Ik begreep er een klein beetje van maar volgens hem kon ik het wel gebruiken.

Bobby stond dus naast me toen ik aant insjekken was. Zo'n beetje alles was bij haar aangevinkt behalve dat ik niet over der muil mocht zeiken e.d. Maar aangezien ik daar de lol (en het geeft zo'n rommel) niet helemaal van in ziet dacht ik een goede keuze te hebben gemaakt.

Koffer in de hoek gepleurd en douche maar dus.

Eerst maar is op me gemakkie gaan liggen en haar aan het stokslobberen gezet. Was opzicht niet slecht maar als je dan een kruisje zet achter het onderdeel diepzeezuigen dan mot je het gvd ook doen en anders zet je erbij alleen voor jappen met een vuurtoren van 3 cm want veel verder kwam ze niet ondanks mijn vriendelijk aanmoedigingen met me hand op der hoofd.
                          Nadat ik die hele huig wit had gekalkt ff uit gerust en naar de douche gelopen. Op een tactiche plaats had ik al een zakkie kamagra gel geplaats en je raad het al; ik hep ut ingeslikt.

Nadat ik me koffer om had gekeerd in de kast begon me duitse helm wild omzich heen te slaan. Om hem een beetje handtam te maken er gelijk maar een plasticzak omheen gedraaid en het onderdeel mismaak een pussy was begonnen.
                          Ik mot zegge dat het niet echt verkeerd was maar toen ik haar op de knietjes zette om haar bruine anjer te penetreren zei ze ook nee.
                          Wat is dit nou voor gezeik, wel aanvinken maar niet doen.
                          Kan daar niet zo goed tegen dus zo hard mogelijk verder stampen in die ku.t waar ze geen probleem over maakte.

Al met al was het best wel lekker met enige tegenvallers.

Bobby
                          Devils den
                          2500 bath(voor 2 uur, zo duur heb ik Thaipoppen land nog nooit geneukt)

Commentaar

Heb zelf recent nog van de Devils Den gebruikt gemaakt in mijn laatste doortocht eind November.
                            Normaliter ben ik een fan de de Den, maar deze keer was door allerlei redenen toch maar minnetjes.

By the way, ze hebben ondertussen wel andere problemen, want gaan weer op zijn thais allerhande geruchten:
                            Website was uit de lucht voor enkele dagen; nu staat er een melding van een soort van 'hostile take-over'

Sommigen zeggen dat het nog open is, en alleen de website dicht is.
                            ' T zal me benieuwen of ze nog in dezelfde vorm open gaan (blijven?), de opening enkele jaren terug en verandering van hell club naar devils den was ook al zo een soap!

Leden die ter plekke zijn kunnen wellicht hun licht opsteken en correcte info geven, voor de rest verwacht ik me aan veel speculatie, maar de laatste uren van "de Den" zouden wel een een feit kunnen zijn.

CP

Commentaar

Re: Thailand: Pattaya Recensies

Wil mijn mening hierbij kwijt over hetgeen zich momenteel in Pattaya afspeelt. En dit niet in het positieve. De gemeente heeft in een opwelling van wijsheid besloten dat Pattaya van de ' slechte' naam af moet en de plaats moet toegangelijker worden voor families. Dit staat zij natuurlijk vrij om te doen. Echter, wat speelt zich momenteel hier af. De plaats wordt overspoelt door Russische boerenfamilies, vrouwen met uitgezakte permanentjes en gemiddeld 100 kg, de mannen dito waggelen ernaast en bewegen zich al drinkend en etend door de straten. Vele aanduidingen in winkels en restaurants (menu) staan alleen nog maar in het russisch. Walkingstreet wordt plat gelopen door arabieren die je moeilijk een geciviliceerd optreden kunt toedichten, lopen gewoon door je heen op straat. De Beachroad is na een regenbui niet beloopbaar door het vele water dat daar blijft staan, om niet te spreken over de werkelijke gigantische gaten in de straat. Als je je leven dan toch daar waagt dan wordt je adem gesnoerd door de luchtvervuiling van de vele (lege)autobussen en bahttaxis.
                              Soi 2 en 3 is dood, veel wordt afgebroken maar zal jaren duren voordat er iets nieuws komt. Soi 8 is gehalveerd qua bars.
                              Het heeft 3 jaar! geduurd voordat er een stukje weg tussen Jomtien en Pattaya aangelegd werd.
                              Doordat men de bars etc verwijderen wil en ook druk doende bezig is (zie vele lege panden in en om Walkingstreet)blijven de van oudsher klandizie weg. Het klantenbestand van mannen loopt terug voor de dames van plezier. (arabs willen 1 dame op 4 mannen). Het is dan ook veel stiller in Pattaya. Hoe lost men dit op? Eenvoudig, men verhoogt alle prijzen. De dames zijn hier al duurder dan in Nederland, de prijzen in de winkels lopen gierend uit de hand en restaurants doen het slimmer, verkleinen hun porties. En daarbij komt dan ook nog het weer dat de laatste maanden echt hopenloos is met veel regen. Ongewoon voor Pattaya.
                              Woon je al langer in Thailand zoals ik, dan leer je ook de echte karakter van de Thai kennen. Geldbelust en kent totaal geen scrupules. De kranten hier mogen niet berichten(censuur) over de vele mannen die allemaal van het balkon vallen, de vele overvallen en berovingen die op straat plaatsvinden, daar hoor je niets over.
                              Ik heb zelf een man nog niet zo lang gelden zien doodschieten in een van de straten, niets over gelezen. Zou immers slecht kunnen zijn voor de image van Thailand en met name Pattaya.
                              Kijk dan ook al langzaam om mij heen voor een andere bestemming in Azie. Geen goede dingen te melden? Jazeker, de vele poesjes die hunkerend verlangen naar farang zaad (lees=mone), maar daar moet je dan ook gruwelijk gebruik van maken.
                              Hoor graagf jullie commentaar.

Commentaar

Was verleden week daar ook .Inderdaad ...die zuipende russen die hun bier in 7/11 gaan kopen en in de walkingstreet uitzopen stoorde mij mataloos .Ook de russisch DVP die zich probeerde te mengen in het millieu en zeer hoge prijzen vragen ergerde mij ook .Ook dat lege bath bussen gedoen (100meter aanschuiven voor walkingstreet).
                                In walkingstreet is een russisch go-go (je ziet meiden aan paal op 1ste verdiep .Ze vroegen 300bath voor flesje bier .Na prijs gevraagd te hebben inzake drank ...de uitgang gezocht (een hoop verwijten volgde mij).
                                Een goede plaats om te eten was schoppingcenter (naam met festival)Gemakkelijk met kaart systeem.
                                prijzen die ik betaalde ..500bath ST beachraod)1000Bath LT .Soi6 700bath+300bath kamer (ST)
                                masages waren er al van 99bath voor 1h voetmassages

Commentaar

Het shopping center heet Central Festival met daarboven het Hilton Hotel. Zou deze mall er een paar jaar geleden niet gekomen zijn dan zou Pattaya na Soi 8 totaal dood zijn. Gelukkig kunnen hier de Russen met honderden tegelijk deze mall bezoeken en alle plaatsen in het Food Court voor zichzelf reserveren.
                                  Twee weken geleden heeft de politie een razzia gehouden in Walkingstreet en een hele buslading Russische ****en opgepakt die allemaal illegaal waren. Niettemin lopen er nog genoeg rond.
                                  Algemene tendens is dat het peil, hoe ongelooflijk het wellicht een vreemde in de oren klinkt, beduidend zakt. Jammer.
                                  Laatst gewijzigd door Arturo; 30-10-12, 05:03. Reden: Quote eruit.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door JPA
                                    Iedereen mag zijn mening hebben en uitdragen. Op een enkele Russische h*** na zijn het m.i. alleen maar knap aan de maat zijnde, onverzorgde vrouwen. mannen dito. Maar ja, smaak is altijd een heikel punt.
                                    In een masterplan van de stad Pattaya staat ook dat de situatie in Si 6 veranderen = lees verdwijnen moet. Dit in de algemene tendens en vooornemens om van Pattaya een gezinsvriendelijke plaats te maken.
                                    En wat jouw shorttime dames van 500 baht betreft, je komt af en toe nog een 50+ op het laatste gedeelte van Beach Road tegen die voor die prijs wel ST wil doen. Dit kun je echt niet serieus menen.
                                    Raar ...tijdens mijn 7 daags bezoek ...op de beachroad 100x de prijs van DVP gevraagd ...nooit werd meer dan 500 gevraagd .Leek echt een standard prijs

Commentaar

Pattaya voelt inmiddels als een soort thuiskomen. Het is al het vijfde jaar op rij dat ik hier kom. Na aankomst eerst maar even gaan liggen, in slaap gevallen en om half twee ’s nachts wakker geworden. Dan wordt het toch wel tijd om er een op te gaan halen. In de Silverstar zag ik een meid dansen die ik vorig jaar een keer had gehad. Dacht ik. Bleek toch een ander te zijn, maar ze leek er sprekend op. Ik had Twen al gebarfined toen ik ineens een andere bekende zag, Noe met de mooiste borsten van de club. Had dus beter even afgewacht, maar die gaatv er later deze week nog wel een keer aan. Twen viel eerlijk gezegd wat tegen. Dronk graag bier, sprak amper Engels en was van mening dat langzaam uitgesproken Thais voor een farang wel te begrijpen zou zijn. Zoende redelijk, had weinig sjoege van pijpen en een te strak doosje. Dan maar weer met het handje, waarbij ze er behoorlijk onder kwam te zitten, en meteen in slaap viel van het vele bier.’s Morgens weer de bierfles aan de mond, waarop ik haar maar wegstuurde.

Overdag mooi weer, dus maar met de ferry naar Koh Larn om wat te zwemmen en te zonnen aan het strand. Terug in Pattaya eerst een degelijke Thaimassage bij de VIP in soi 10 en bij dat restaurantje tegenover Mike Shopping Mall de heetste Tom Yam Kung ooit naar binnen proberen te werken. Even door soi 6 gewandeld, maar niet zo gauw iets van mijn gading kunnen vinden. Gaan slapen met de wekker op middernacht en toen eens gaan kijken of ik mijn vriendinnetje sinds enkele jaren uit soi zeven nog terug kon vinden. In haar bar was ze niet. Schuilend voor de regen liep ik onder de beschutting van de barretjes door toen ze ineens voor me stond. Was van bar veranderd, en inmiddels weer behoorlijk mollig geworden van het dagelijkse bier. Maar toch leuk haar weer eens te zien. Vroeger veel trio’s gedaan met haar. Een collegaatje erbij geroepen met redelijke looks en hun beiden meegenomen, de een st, de ander lt. Toen Kae uit de douche kwam lagen Noi en ik lekker te zoenen. Kae nam de onderkant voor haar rekening en bezorgde me een enorme paal. Er werd gewisseld zodat Noi ook even kon proeven voordat ze geneukt werd. Die griet is altijd kletsnat van zichzelf, en wordt graag zo hard mogelijk genomen. Nadat ze aan haar gerief was gekomen even de rubbers gewisseld en Kae een beurt gegeven, met de hoofdjes vlak naast elkaar zodat ik zo van het ene mondje naar het andere kon omschakelen. Daarna kwam Kae in mijn arm liggen, en diep tongzoenend en haar mollige billen knedend, maakte Noi het karwei af met hand en mond, en liet de witte stralen lachend hoog boven haar hoofd uitspuiten. Noi ging terug naar haar bar, Kae bleef slapen, en pijpte me een paar uur later naar goed Pattayaans gebruik wakker. Ze had er wel even werk aan maar kreeg er toch weer een schot uitgeperst.

Overdag wat geshopt, dat doe ik liever alleen, voordat ik soms een meid tref die de hele dag bij me blijft. Want dan heb je dik kans dat je in een of andere afschuwelijke Shoppingmall belandt, waar ze niet uit vandaan te branden zijn. Aan het eind van de middag nog even in soi 6 wezen kijken. De meesten vallen daar eigenlijk buiten mijn range, maar deze keer was het raak en goed ook. Met Mem van de Red Point Bar. Dertiger met een prachtig figuur. Beloofde goede service, en maakte het waar ook. Naar eigen zeggen pas begonnen in de barscene, daarvoor verkoopster geweest ergens in Zuid Thailand. Wat ik betwijfelde, want voor een winkelmuts pijpte ze toch wel verschrikkelijk lekker. Maakt verder ook niet uit. Heerlijke borsten, echte vaklui, die Thaise chirurgen. En botergeil, eerst reed ze zichzelf klaar, daarna omgedraaid en haar in missie gepakt. Toen staand voor het bed met haar benen over mijn schouders haar naar eigen zeggen voor de derde keer laten komen. Toen had ze wel even genoeg, trok het rubber eraf, pijpte me in een keer klaar en liet de hele boel tegen haar prachtige borsten spatten. Echt een schot in de roos die meid, die zoek ik later deze week nog wel een keer op. Nu eerst een paar uur slapen en rond middernacht weer op pad, want Noi heeft me een trio met een topmeid uit haar bar in het vooruitzicht gesteld, ik ben benieuwd.

Die meid die Noi me voorstelde zag er inderdaad niet verkeerd uit, maar vorig jaar hebben we er een keer een uit de gogo gehaald die echt top was en ik had eergisteren al gezien dat ze er was. Dus besloten we om maar eens poolshoogte te gaan nemen. Noe stond met haar prachtige borsten op het podium te swingen. We nodigden haar bij ons uit voor een drankje, ze kwam tussen ons in zitten en we konden geen van beiden van haar borsten afblijven. Half uurtje later hun beiden meegenomen. Ze gingen samen douchen. Toen ik zelf uit de douche kwam waren ze druk met elkaar bezig, zo bi als wat. Ik nam ook maar een tepel in mijn mond en liet het vingerwerk aan hun zelf over. Ik kan me de volgorde van alles niet meer precies herinneren, maar het was weer een geile orgie. Nadat ze beiden geneukt waren volgde er nog een sandwich blowjob, waarna Noe in mijn arm kwam liggen, haar verleidelijke voorgevel tegen me aan nestelde en diep begon te tongen. Intussen pijpte Noi me klaar. De avond was weer geslaagd. Noe bleef slapen. Om een uur of acht, ik kwam net weer bij mijn positieven, toen er een handje in mijn kruis begon te tasten. Het mondje nam het over en een kwartiertje later werd de in de loop van de nacht aangemaakte zaadvoorraad er weer uitgehaald.

Die meid van de vorige dag zat nog in mijn hoofd, dus tegen de avond haar weer opgezocht. Nu wat langer met haar gesproken voordat we tot actie overgingen. Dit was toch echt een vrouw met meer klasse dan de gemiddelde bargirl. Tijdens een neukpauze, terwijl ze nog onder me lag, afgesproken om haar longtime te barfinen en er een dagje aan vast te plakken. Noi had me wel gevraagd om ’s avonds terug te komen, or I kill you, maar dat risico nemen we dan maar, deze meid was veel te lekker. We maakten ons ding af, en gingen met de bahtbus naar Walkingstreet. Was ze nog nooit geweest en in een gogo al helemaal niet. Eerst gedineerd aan de Waterside achter de Beergarden, en begonnen in de Windmill. Mem had de grootste lol toen de eerste meid met een banaan werd geneukt. En schaterde het uit toen de ijsklontjes uit de kutjes in de checkbin geschoten werden. Aldoende weer wat wijzer geworden gingen we nog even een paar shows bekijken bij Angelwitch. Rond middernacht terug in het hotel voor de volgende sexronde. En bij het wakker worden nog een keer, er komt geen eind aan hier. Na het ontbijt met de ferry naar Koh Larn voor een relaxt stranddagje. Ik merkte dat ze met haar prachtige figuur de aandacht van veel mannen trok. Onder andere van een stel Russen die hun eigen opgeblazen Baboesjka bij zich hadden, hoe stom kun je zijn. Leuke oppepper voor je ego om eens een keer met een van de mooiste meiden van het strand te lopen. Terug in Pattaya speelden we een paar potjes pool tot het tijd werd voor de afscheidswip op de hotelkamer, voordat ze zich weer bij haar bar moest melden. We namen met lichte tegenzin afscheid, hadden allebei een leuke dag gehad. Denk dat ik haar later nog wel een keer opzoek.

Het was niet eens nodig haar op te zoeken, ze zocht mij al op. Om vijf uur in de ochtend telefoon, it’s me, Mem, can I sleep with you? Okay, kom maar naar boven dan. Nog een geluk dat ik niet intussen een andere meid in bed had gehaald, dan zou de chaos pas echt compleet zijn geweest. Wat was er aan de hand, de meid waar ze een kamer mee deelde boven de bar was stomdronken en maakte amok. Ze was er klaar mee en had aan mij gedacht. Mem was echt een aardige vrouw, ik ben in zo’n geval ook de beroerdste niet, dus sliepen we samen verder namen in de loop van de ochtend dan toch afscheid.

Eenmaal per Pattaya bezoek permitteer ik me een schuiver naar de Devil’s Den. Vorig jaar vond ik het al wat teruglopen qua service. Deze keer viel het jammer genoeg ronduit tegen. Ik heb de indruk dat ze moeite hebben om meiden in huis te halen die de service te geven waar ze om bekend staan. Linsey ging nog wel, maar Monica had er gewoon geen zin in. Amper zoenen, toch een essentieel onderdeel van een bezoek aan een huis van deze reputatie. Uiteindelijk geëindigd met een facial bij Linsey, die daarna nog een redelijke massage gaf. Volgend jaar maar niet meer dus, er zijn betere kansen op goede sex in deze stad.

Mijn semi vaste vriendinnetje had een paar lekkere meiden in de bar. Wilden allemaal wel mee, maar dat werd me toch te dol, twee is wel genoeg. Mai had mooie stevige borsten en een geil bekkie, zij ging het worden. Na een paar drankjes, niet te veel, met zijn drieën naar het hotel. Mai was een voortreffelijke tongzoenster en pijpster. Nadat ze allebei geneukt waren, waarbij ze er op kickten dat ik intussen met de vriendin aan het tongen was, werd ik door Mai volgens de regels van de kunst klaar gezogen met het andere meisje zoenend in mijn armen. Haar kin droop van het zaad na mijn eindschot. We schoten alle drie in de lach en gingen ons weer opfrissen. Mai bleef slapen. In de vroege ochtend hoorde ik haar naar de badkamer gaan en voelde even later dat mondje weer om mijn lid. En het bleef daar tot ze er weer een lading uitgesabbeld had. Weer een Pattayaans ontwaken.

’s Avonds afgesproken met een kennis van een paar jaar geleden, eerst wat zitten jackpotten met de meiden van de Lucky Star, en ons daarna een tijdje vermaakt in de Windmill. Terug naar de beerbarren, maar mijn vaste scharrel was naar huis gegaan, she drink too much. Zat er aan te komen, aardige meid, ik mag haar graag, maar dat bier he. In het verbindingsstraatje tussen soi zeven en acht Moon, een lekker ding, opgepikt voor een shorttime. In de lift stonden we al te tongen als bezetenen. Op de kamer rukte ze me de kleren van het lijf, duwde me op het bed en begon lekker zacht te pijpen. Oh so big, better come in my mouth. Ze maakte er een geile pornoshow van, ging gewoon door toen ik afgeschoten had en liet het zaad langs de stam sijpelen. Likte hem af als een waterijsje en kwam nog even op me liggen zoenen. Gekke griet, het was kort maar hevig.

Door die shorttime was de ochtendwip er natuurlijk bij ingeschoten, maar dat kwam tussen 11 en 12 helemaal goed in soi zes. Nog weinig meiden aanwezig zo vroeg, maar toch vond ik er een met een slank middel en een paar tieten die niet van haarzelf konden zijn. Waren ze ook niet, maar die billen wel en die waren perfect, de handen meer dan vol, tref je niet vaak bij een Thaise. Stelde zich voor als Eileen. Tijdens het kennismakingsglaasje zaten we al met de monden op elkaar. Naar boven, samen douchen en weer een verrukkelijke blowjob. Haar een poosje geneukt, tot ze zei dat ze het wel met haar mondje af wilde maken. Niets op tegen uiteraard, en zo werd er even later weer een verhemelte gewit. Op de terugweg bij de My Friend You bar begroet met een high five door Chompoo. Leuk haar weer te zien, maar de pijp was nu even leeg, morgen misschien even bij haar langs gaan, was altijd wel een aardige meid. Voor vanavond laat ik me maar weer verrassen het gaat hier toch altijd anders dan je denkt.

Deze avond was mijn soi zeven vriendinnetje nog steeds ziek thuis, you boom boom her to much, grijnsden de anderen. Ik ging eens kijken of ik Noe te pakken kon krijgen, dat vind ik toch wel een van de mooiste meisjes van Pattaya. En qua service zou ze in de beste saunaclubs tot de top behoren. Op het podium was ze niet, maar mamasan regelde het wel en even later zat ze naast me. Na slechts een drankje haar gebarfined en weer van haar heerlijke lichaam en haar fluwelen mondje liggen genieten. Geslapen met een zachte grote borst in de hand, bij het ontwaken even gedoucht en nog een keer gestoeid. Haar met tegenzin laten gaan, hopelijk is ze er volgend jaar nog. Het was een mooie zonnige dag, dus maar weer met het bootje naar Koh Larn en wat gezwommen en geluierd aan het strand. Zal wel weer een maand of acht duren voor ik weer enige zon van betekenis op mijn lijf krijg. In de avond ineens een heftige regenbui, onder de paraplu een paar barretjes afgehopt, en uiteindelijk in soi Diana een meid meegenomen. Maar die viel tegen helaas. Wilde niet zoenen, pijpte met condoom. Als je
                                      dan niet op je tanden let, loop je later bij het neuken kans op een klapper, wat dus ook gebeurde. Dan maar afgemaakt met een chokwow en de tieten onder gespoten. Was wel de goedkoopste, duizend baht voor een lt, maar ook de slechtste van de trip.

De laatste dag is altijd de vervelendste, je bent al uitgecheckt, en loopt nog een beetje rond door Pattaya. In soi 6 gaan kijken of Chompoo er misschien was, maar helaas nada. Wie me wel stond toe te wuiven was die Eileen van een paar dagen geleden. Die was helemaal niet verkeerd geweest, dus nog maar een keer met haar naar boven. Ze pijpte zo lekker dat we het neuken maar overgeslagen hebben. Nog een poosje tegen elkaar aan liggen zoenen en weer aangekleed, waarbij ik haar even hielp om dat lekkere achterwerk in die strakke broek te persen. Zat als gegoten. Met de gebruikelijke tegenzin vertrokken uit pussy paradise, terug naar het saaie kille Nederland, vijftien graden kouder, tendens dalend. Maar volgend jaar hoop ik toch weer een Thaitrip te maken in dat heerlijke land waar ik noglangnietuitgewandeld ben.
                                      Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
                                      En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bijdoen.

Commentaar

Wat mij opvalt op deze site, dat er de laatste tijd steeds minder reacties komen van wandelaars in Azie en met name ook over Pattaya. Wat ikzelf duidelijk ervaar hier in Pattaya, dat er veel en veel minder bezoekers uit Europa komen.
                                        Heeft dit te maken met het feit dat de autoriteiten er alles aan doen om Pattaya steeds minder aantrekkelijk te maken voor de farangs? Heb de laatste weken diverse mensen gesproken die voor de eerste keer hier kwamen en niet wisten hoe snel ze weer weg moesten zijn. Er werd genoemd, weinig tot geen strand, en dan nog overwegend enorm smerig met veel ratten, smerig zeewater, een 'vernieuwde' boulevard zonder bankjes om te zitten, je kunt er als vrouw met behoorlijke schoenen niet behoorlijk lopen, het is praktisch onmogelijk de straat veilig over te steken, en je wordt overal opgelicht (o.a. jetski). Gebrek aan controle/veiligheid (zinkende ferries, niet de eerste keer) werkt ook niet echt mee.
                                        Ja, ik weet dit soort reacties zul je niet tegenkomen op thailandblog.nl, die promoten nog steeds met halleluja verhalen.
                                        Maar dat er iets aan de hand is dat is zeker. Grote aantallen Russen uit Aziatisch Rusland met flessen drank uit de 7/11 in de hand lopend over straat, moeten dat de redders zijn?
                                        Hoor graag jullie mening hierover!

Commentaar

Er zijn een aantal leden van hier overgestapt op Asia 4 Fun,maar daar is ook niet echt veel nieuws te lezen de laatste tijd.
                                          Zelf schrijf ik ook niet veel,lees wel wat andere schrijven.
                                          Hoe Pattaya aan het veranderen is en ook duurder wordt met alles,is niet leuk,maar doe je niks aan.
                                          Daarom als ik daar ben,doe gewoon me eigen ding,en al die Russen of Arabieren of wie dan ook zal me een zorg zijn,Jetski doe ik toch niet,Zwembad van het hotel Sabai Lodge vindt ik fijner dan het strand.Wel het verkeer is waar je goed voor moet uitkijken,maar ik kom zelf bijna niet aan de andere kant van 2 Road,
                                          Pattaya blijft voor mij voorlopig de nr 1 vakantie bestemming,ben er nu 8 keer geweest de laatste 5 jaar.