Thailand: Udon Thani RECENSIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Udon Thani RECENSIES

Wie kan mij vertellen of er in Udon Thani iets te "wandelen" valt?
    Ik heb veel gelezen over de Isaan, maar geen ervaringen gevonden uit deze stad.
    Love the life you live,
    live your dream,
    don't dream your life
    and live the life you love !

Re: Udon Thani

Een jaar of 8 geleden kwam ik voor de eerste keer in Udon Thani, en toen was er nog zeer weinig te beleven. (alhoewel ook weer niet onvindbaar) Ik was er toen 5 dagen en heb toen maar 2 keer een andere westerling ontmoet ! Ondertussen is deze stad veel toeristischer geworden, en overal zijn disco's en karaoke-bars verschenen, maar echte prostitutiebarretjes zoals in Pattaya of Bangkok, heb ik ook vorig jaar nog niet gevonden. Je maakt het meeste kans in bepaalde kleinere disco's denk ik, maar ik kan niet direct een naam of adres uit mijn mouw schudden. Ik denk dat je het beste die info ter plaatse kan vragen aan de portier van je hotel (indien je het onwaarschijnlijke geluk hebt dat deze Engels spreekt) of aan een of andere Toektoek-bestuurder ( die vrijwel zeker geen Engels spreekt ) Mijn ervaring in Udon is dat vrijwel alles er nog niet zo 'pro' verloopt als in Bangkok of Pattaya, maar dat is zeker geen nadeel. De mensen zijn er over het algemeen vriendelijker en eerlijker. Veel succes en plezier.

Commentaar

In mei was ik nog in Udorn. Mijn ervaringen zijn terug te lezen op het forum. Probeer de barretjes tegenover Robinson, winkelcentrum. De Go Go kun je wat mij betreft overslaan. Verder is er nog een shortime-circuit, daar moet je wel zin in hebben. Te vinden in de buurt van het Karin Hotel, taxichaufeurs weten de weg wel.
      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Een site goede met algemene info over Udorn is www.udonmap.com
        Voor de wandelaars onder ons zou ik zeggen wandel eens door soi 2 en 3 van Adunyadet road. Hier bevinden zich enkele barretjes en ktv's met voldoende dames voor een leuke nacht. Maar verwacht geen BKK of Pattaya.
        Als alles naar plan verloopt arriveer ik 21 november in Udon Thani. Ik zal dan eens een rondje maken en mocht ik meer info hebben dan kunnen jullie het hier lezen. Echter geen verhaal over actie want mijn vakantievriendin is dan bij mij, een ruim denkende meid maar wel ietsjes jaloers.

Commentaar

Re: Thailand: Udon Thani

Yep , Udon is echt niet te vergelijken met Bkk en Pattaya , je hebt er de bars recht tegenover Robinson complex zoals Paulus zei , en ja de enige agogo The Wolverine is buiten het feit dat het er duur was (ik ben er maar één keer geweest) niet om over naar huis te schrijven. je hebt de Yellow bird pub van het Charoen hotel , een "disco" ... en aan het Napalai hotel kun je buiten ook iets gaan drinken...

ik ben tijdens men 2 weken-verblijf with the family veel gaan bowlen en pool gaan spelen in Big C. ik bowl en pool graag dus had ik toch nog iets om de tijd te verdoen.
          GOD... i miss Pattaya (",)

Commentaar

In Udon Thani zijn heel sexy, mooie, aardige meisjes.
            Je moet dat voorbereiden door vooraf met ze te chatten en dan te daten.
            Vrijwel alle dames hebben een mobieltje.
            was ik nu maar in Udon Thani ....
            Khon Kaen is overigens niet ver.

Als je er bent zónder telefoonnummers verveel je je dood terwijl er veel meisjes wonen die maar wat graag een farang willen ontmoeten.
            Big Benn0 is watching you!

Commentaar

Udon Thani is geen plaats waar je als wandelaar naartoe wil zolang er pattayas en bangkoks zijn, MAAR voor wie toch die richting uit gaat, om andere redenen, of gewoon omdat je dit als tussenstop gebruikt heb ik toch enig goed nieuws

Ik heb mijn verblijf er zelfs met 2 dagen verlengd.

www.silverreefudon.com

Dit nieuw hotelletje is girlfriendly, 650 baht/dag. Eigenaars zijn een vriendelijk Canadees koppel van aziatische oorsprong.

Zoals hier reeds gezegd zijn de weinige bars in Udon te vinden rond de megagrote Robinson, maar zelfs zonder enige voorbereiding die hier werd aangeraden (chatten en zo) heb ik hier niet eens gebruik moeten van maken om toch een gewillige dame te vinden.
              Mogelijk had ik gewoon geluk maar in het eerste restaurant (Steve's) waar ik kwam had ik na een beetje kletsen met het serveerstertje "O" van 27 al meteen een afspraakje geregeld om 23 uur in Mr Thong (kleine dancing rechtover Robinson). Niemand in het restaurant mocht het weten want haar zus werkte daar ook, dus alles wel een beetje stiekem moeten regelen, maar toen ik naar Mr Thong reed kwam ze een kwartiertje later netjes op de afspraak. Ondertussen werd ik bij het binnenkomen door een juffrouw in het kruis gegrepen, en een ander zag ik gelijktijdig met een veelzeggend knipoogje met haar tongetje een likbeweging van de ene hoek van haar mondje naar de andere maken

Nu ja, mijn date was al geregeld, dus heb ik maar mooi gewacht op O. Uiteindelijk stomdronken met O naar Silver reef, en ik vreesde te moeten bijbetalen voor mijn gezelschap of gewoon te worden geweigerd, maar niks.
              Een zeer wilde nacht beleefd zonder te moeten betalen, maar ik heb haar 500 baht gegeven, zogezegd voor de motorcycle. Om 7 uur moest ze terug beginnen werken, ondertussen ik nog een nachtje bijbesteld want dat wou ik natuurlijk nog eens overdoen
              De dag erop was het heel wat minder druk in Mr Thong, blijkbaar moet je hier vooral in het weekend zijn. Geen handtastelijke toestanden meer van stoute dames.
              Opnieuw in dronken toestand de halve kamasutra uitgeprobeerd.

Volgens mij is het heel erg simpel om net zoals ik hier of daar een lady mee te scharrelen, en zoniet leek Mr Thong me helemaal niet slecht om alleen te komen, en je hebt iets verder ook nog Berry Bar. Dit is een beer bar à la deze in Pattaya, maar behalve een drankje hier niks geprobeerd (waarom zou ik betalen, als het zonder kan ook?)

Commentaar

In het barretjescomplex t.o. Robinson geweest. een straatje van zo'n 100 meter met aan weerszijden barretjes. Ik vond de dames wel erg vriendelijk, maar niet al te prachtig en de entourage ook niet om over te juichen. Omdat de barren niet ver naast en tegenover elkaar liggen, hoor je de muziek van alle kanten hard op je afkomen. 1 avondje en toen had ik het gezien.
                Een ervaring rijker en dat was het.
                Love the life you live,
                live your dream,
                don't dream your life
                and live the life you love !

Commentaar

In Udon Thani heb je het Ruysuk hotel.
                  Sinds enige tijd organiseert de eigenaar, Joe, elke zaterdagavond een "Love & dating seminar".
                  Op dit seminar krijg je tips over verschillen in cultuur en gewoontes tussen Farang en Thaise vrouwen, over taalproblemen en over serieuze relaties. Tevens uitwisselen van ervaringen met andere Farang.
                  Bedoeling is ook dat Farang daar vrouwen kunnen leren kennen die niet in het barcircuit werkzaam zijn, en die interesse hebben in een relatie met een Farang.
                  Niet echt voor wandelaars dus, maar wel een gelegenheid om een leuke vakantie te hebben waar wellicht nog een vervolg op kan komen.

Overigens zijn veel meisjes in Pattaya en Bangkok ook uit Udon Thani afkomstig.

Commentaar

Re: Thailand: Udon Thani RECENSIES

Het uitgangsleven in Udon Thani bevindt zich tussen Central Plaza (groot winkel centrum) en het station. Aan de linkse kant als je richting station wandelt. Eigenlijk rond het Bangkok Hospital. Hier ligt ook nog een "isaan-disco". Vorige maand er geweest. Vrij kalm. Als je voor het station staat met het gezicht naar het station, heb je rechts nog een groot eetcomplex. Hier bevindt zich ook een grote overdekte hal met een podium. Ik dacht dat de naam "beer garden" was. Hier speelt elke avond een groep en dan is er heel wat (jong) volk op de been.

http://www.youtube.com/watch?v=70-tzcZx_hk

Commentaar

Ben 4 dagen in Udon geweest.
                      Sisters bar die Titanio zei viel mij tegen.
                      Er zat 1 dame die ik leuk vond, lady drink gegeven.
                      Maar toen ik wou overgaan tot het betalen van de barfine, meldde ze me dat ze niet met klanten meegaat omdat ze er "nog maar" 1 maand werkt.
                      De naastgelegen thaise disco was open, maar er was nooit een kat.

Hetzelfde heb ik meegemaakt in een bar in Nutty Park, een dametje dat nog niet lang actief was. Zeer gretig in het aannemen van lady drinks, maar gaat niet mee met klanten.

Uiteindelijk in het beperkte barleven van Udon toch nog 2 toppertjes gevonden, die mij uren sxplezier verschaften. Eéntje uit een bar in Nutty park, en éentje uit een bar op de hoek van soi Sampanthamit en soi Watthana nuwong.
                      Maar dat het barleven in Udon niet uitgebreid is, daar ben ik ondertussen wel achtergekomen.
                      En nu de locale thaise bordelen met laos meiden ter hoogte van soi2 en soi7 zijn dichtgesmeten, valt die optie ook weg.
                      Maar als je een paar dagen in Udon bent, kan je je nog steeds behelpen, dat is het belangrijkste.

Ook heb ik in het pratchak park en bij de night market een paar keer rondgehangen, ik had gelezen dat je daar evt. ook wel contacten kan leggen. En ook central plaza shoppping mall. Als je er langer bent en een beetje vlot bent zal je daar ongetwijfeld wel af en toe iemand kunnen strikken.
                      Maar als je naar daar gaat met het idee "vandaag ga ik daar iemand oppikken" dan kom je waarschijnlijk teleurgesteld uit. Met Engels kom je al niet ver bij de meiden daar, en ik ken wel wat basis thais, maar dat is nog te beperkt om gesmeerd mee te kunnen converseren. En wat leuk uit de hoek komen is wel nodig heb ik de indruk omdat de dames hier niet zoals in Pattaya in je armen vallen. In Pattaya is zowat elke dame op straat beschikbaar, in Udon is dat toch meer zoals in het echte leven, aan haar reactie moet je wat zien te polsen of ze beschikbaar is, en/of er voor open staat.
                      Desalniettemin zijn het park en de night market wel gezellige plaatsen om rond te hangen.

Oja, en de farang expats die in Udon in de bars rondhangen zijn klootzakken heb ik de indruk.
                      Ze vloeken de ganse boel bij elkaar als ze dronken zijn, en ééntje begon uit het niets amok te zoeken met me omdat ie niet kon verdragen dat ik een passerende olifant te eten gaf. "Fucking tourist" noemde ie mij, en ze moesten hem tegenhouden of hij had in me nek gezeten

Hotelgewijs kan ik jullie Athome@udon aanbevelen in soi sampanthamit. Uitstekende locatie en 650/nacht voor mooie kamer met lekker zacht bed en de krachtigste douchestraal van heel thailand.
                      chi ama è perduto - wie bemint is verloren

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door fijnschieter Bekijk bericht
                        Ben 4 dagen in Udon geweest.
                        Sisters bar die Titanio zei viel mij tegen.
                        Er zat 1 dame die ik leuk vond, lady drink gegeven.
                        Maar toen ik wou overgaan tot het betalen van de barfine, meldde ze me dat ze niet met klanten meegaat omdat ze er "nog maar" 1 maand werkt.
                        De naastgelegen thaise disco was open, maar er was nooit een kat.

Hetzelfde heb ik meegemaakt in een bar in Nutty Park, een dametje dat nog niet lang actief was. Zeer gretig in het aannemen van lady drinks, maar gaat niet mee met klanten.

.
                        Dit was mijn ervaring ook tijdens mijn laatste bezoek aan Udon. Ik heb dit ook verschillende keren meegemaakt. Ik raad aan om op tijd te informeren of de dame beschikbaar is voor een barfine voordat je een behoorlijke checkbin aan het opbouwen bent vanwege de veel te dure ladydrinks daar in de beerbars. Veel barretjes daar hebben studentes rondlopen om klanten naar binnen te lokken voor ladydrinks. Ook moet je niet te lang wachten met je keuze te maken. Het nachtleven sluit vroeg als je de andere toeristenplaatsen gewent bent. Na 10-11 uur wordt het lastiger. Normaliter begint mijn zoektocht dan pas.

Als je nabij de Sisters bar het steegje inloopt zijn er hier nog aan werszijden beerbarretjes, Ik vond het hier gezelliger dan in de Day Night complex en omgeving. Dit ondanks dat er daar veel beerbars of gesloten of for sale waren. Daar wel een leuke bar gevonden, gerunt door een fransman en zijn vrouw Phla. Dit is mijn drinkplek geworden, heel gezellig, maar weinig dames. Het is heel erg een wereldje waar iedereen iedereen kent, en dus ook de dames.

Na sluitingstijd van Day Night kun je nog die straat uitlopen richting de 7-11, dan rechts afslaan, stukje doorlopen; aan de overkant vd straat is nog een nachtclub/bar waar je veel klanten en dames van andere barretjes vindt.

Commentaar

In juli ben ik weer zo gelukkig om naar Thailand te gaan en zal ook weer in Udon verblijven voor een tijdje. Heb ook gehoord dat de Thaise bordelen hier, waar veelal Laos meisjes werkten, gesloten zouden zijn door de politie. Heeft hier iemand meer info over. Ongetwijfeld zullen er al terug zaken geopend zijn veronderstel ik?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door solemate Bekijk bericht
                            In juli ben ik weer zo gelukkig om naar Thailand te gaan en zal ook weer in Udon verblijven voor een tijdje. Heb ook gehoord dat de Thaise bordelen hier, waar veelal Laos meisjes werkten, gesloten zouden zijn door de politie. Heeft hier iemand meer info over. Ongetwijfeld zullen er al terug zaken geopend zijn veronderstel ik?
                            Ja, inderdaad zijn gesloten met groot machtsvertoon in januari dit jaar. Op andere plaats ook gesloten. Weet er nog een, maar daar is het te vragen en dan komen ze naar daar voor te kiezen, ben er al heel lang niet meer geweest, weet dus niet of het nog open is.

Commentaar

Enkele weken geleden nog in Udon geweest en wat gedronken in een van de barren van Day & Night. Gezellige boel en niet zo pusherig als in de grote toeristenplaatsen.

https://youtu.be/RQghypywwMs

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Asianvid Bekijk bericht
                                Enkele weken geleden nog in Udon geweest en wat gedronken in een van de barren van Day & Night. Gezellige boel en niet zo pusherig als in de grote toeristenplaatsen.

https://youtu.be/RQghypywwMs
                                Ik ben nu een tijdje in Udon Thani en ik heb inmiddels een beetje de boel verkend met betrekking tot het "wandelen".
                                Op wandelgebied is Udon Thani natuurlijk niet te vergelijken met Pattaya en Bangkok. Maar er valt best wat te beleven.
                                In Sampantamit Road, waar ook het Pannarai Hotel is gelegen, zijn er een aantal massage salons waar veel meer mogelijk is dan alleen een massage. Niet alle dames hebben het keurmerk "ziet er fantastisch uit" maar er zitten zeker een aantal snoepjes tussen. Links van het Pannarai Hotel zit het beerbar complex Day and Night met hele verrassende uitschieters.
                                Neem b.v. de Scottisch Bar, inmiddels van naam veranderd want overname door een nieuwe eigenaar. Het is de 4e of 5e bar aan je linkerhand als je Day and Night binnen wandelt. Eigenaar is Oy. Ze heeft leuke meisjes zoals Kad and Naam. Short time is mogelijk in b.v. het hotel Top Mansion, op 50 meter lopen vanaf Day and Night.
                                Voordeel in Udon Thani is:
                                1. verkeer veel minder hectisch als in b.v. Pattaya en Bangkok
                                2. de dames dringen zich niet zo op. Het is eerder omgekeerd > jij moet de eerste stap(pen) zetten

Als je vanuit het Pannarai hotel rechtsaf loopt kom je nog een aantal massage salons tegen. Aan het eind ga je linksaf, passeert nog 2 massage salons en dan ben je bij Good Corner. Behalve ontbijt, een gebakken of gekookt ei, en Thai eten is de rest voor ons farang bijzonder slecht eten.
                                Ik zit er vaak, om onder het genot van een drankje, te zien wat er allemaal voorbij trekt. En de bediening, allemaal lieve dames, is uitermate vriendelijk. Deze zaak is ongeveer 1 jaar geleden overgenomen door een Deens stel en een Deense kennis van hun.

Links van Good Corner is de Sisters Bar. Daar is ook van alles mogelijk. Wel zaak om redelijk in het begin met een meisje te checken of ze in is voor een uitje met je. Sommige dames willen namelijk niet mee en zitten daar alleen voor de lady drinks. Beetje vervelend als je daar pas aan het einde van de avond achter komt.

Commentaar

Ik hoorde van een vriendin dat The Sisters Bar gesloten zou zijn.
                                  Zou wel verdomd jammer zijn, want ik vond het er altijd wel gezellig toeven, en altijd wel een paar leuke, sexy vrouwen.
                                  Ga het van de week even checken en ik hou jullie op de hoogte.

Commentaar

Aan het werk...
                                  X