Thailand: Kanchanaburi RECENSIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Kanchanaburi RECENSIES

Vanuit Bangkok een kleine 300 kilometer naar Kanchanaburi gereden. Eerst inchecken in mijn favoriete hotel "The RiverKwai Hotel", is niet de goedkoopste maar voor 1000 baht per nacht is het wel voorzien van een fitnessruimte en zwembad en heeft het een uitstekend ontbijtbuffet. Na eerst even douchen en opfrissen een oliemassage genomen bij de massagesalon aan de overkant. 400 baht is niet goedkoop vergeleken bij andere plaatsen in thailand, maar deze dame had een behoorlijk bos hout voor de deur en ze masseerde het gehele lichaam inclusief de jongeheer. Helaas spreken de meesten hier maar een paar woordjes engels, dus komt het wel van pas dat ik een klein beetje thais spreek. Van dat gemasseer wordt je behoorlijk geil en aangezien ze het ook niet erg vond dat ik overal bij haar aanzat werd het toch nog een shorttime experience. Helaas zijn de prijzen hier behoorlijk hoger dan in Pattaya, want ik moest 1000 bath aftikken.

's avonds naar Maenam. kwai road waar enige barretjes zitten. Zaten inderdaad wel lekkere snoepjes en kwam uiteindelijk uit bij Easy bar waar een paar lekkere schatjes zaten. Uiteindelijk gekozen voor Oei (weet niet of het juist gespeld is maar zo klonk de uitspraak) Zij sprak redelijk engels en zag er gewoon lekker uit. Erg slank en een platte buik ondanks dat ze een zoontje van 3 heeft. Heb haar gebarfined (300 bath) en samen op haar scooterje naar het hotel gegaan.

Was een uitstekende keze aangezien deze dame er wel pap van luste. Heb haar meerdere keren geneukt (of zij mij ) en was kapot. 'S ochtends nog even een laatste beurt gegeven en daarna afscheid van haar genomen. De prijs was 1500 bath, dus ook duurder dan in Pattaya, maar ze was het absoluut waard.

Vanavond nog maar eens kijken of er wat lekkers is, anders wordt het Oei, als ze niet weggekaapt is.
    Laatst gewijzigd door Benn0; 20-07-13, 15:58.

Thailand: Kanchanaburi

Deel 2

Zondag even de tourist uitgehangen, eerst het ereveld bezocht en daarna doorgereden naar Hellfire Pass. Ben er reeds meerdere malen geweest, maar elke keer maakt het een behoorlijke indruk op me. Je kunt inderdaad wel merken dat het gerund wordt door de Australiers, aangezien het er in de puntjes verzorgt uitziet.

Hierna teruggereden richting Kanchanaburi en onderweg nog even gestopt bij de Sai Yok Noi (de kleine waterval). Even paar foto's gemaakt en daarna even een hapje eten bij een tentje aan de andere kant van de straat. Was hier reeds eerder geweest dus had een prachtig uitzicht op de bergen. Ook hier spreekt men geen woord engels, dus in m'n beste thais een maaltijd besteld en inderdaad kreeg ik ook nog wat ik had besteld (gebakken rijst met garnalen). Colaatje erbij om de darmen in conditie te houden.

Terug in het hotel eerst even lekker gezwommen en daarna eventjes een tukje gedaan. 's Avonds eerst even rondgereden, maar wat was het uitgestorven. Nee om uit te gaan hoef je niet naar Kanchanaburi te gaan. Auto geparkeerd en daarna maar naar Jenny bar gegaan. Hier zaten heel veel vrouwen, maar achteraf waren dit niet mijn type. Erg veel plakplaatjes en toch wel wat dikker op de verkeerde plaatsen. Hierna maar weer naar de Easy bar gegaan. Oei die vloog me om de nek, was erg blij me te zien. Samen nog even naar de voetbal gekeken (Newcastle tegen Sunderland) en daarna samen terug naar het hotel gereden. Onderweg vertelde ze me dat gisteren het eigenlijk meer zakelijk voor haar was, maar dat vanavond ze me extra zou laten genieten.

Nou dat heb ik geweten, op een gegeven moment nam ze het initiatief over en het hele arsenaal aan standjes kwam voorbij, doggy, cowgirl, reverse cowgirl, noem maar op. Ze genoot er zichtbaar van en ik natuurlijk ook. Hierna lekker tegen elkaar aangekropen en in slaap gevallen. 's Ochtends nog eventjes dunnetjes overgedaan, en daarna afscheid van elkaar genomen. Tot volgend jaar zei ze nog...., inderdaad mocht ze er volgend jaar weer zijn, dan weet ik het wel.

Commentaar

Re: Thailand: Kanchanaburi RECENSIES

Om te wandelen: ga naar Maenamkwai Road. Ik kwam naar Kanchanaburi met het idee om er hooguit een paar dagen te blijven, het werd een hele week. Ik kan me voorstellen dat Pattaya 30 jaar geleden zo was: relaxed, goedkoop, en geweldige meiden. In die 7 dagen 4x long time voor de spotprijs van 1000 baht (+ zeer verdiende fooi) Mijn favoriet: de Ting Tong Bar, ongeveer 100 m van de Lotus-winkel aan de overkant van de straat. Geen gezeur over lady drinks, als je alleen je chang beer wilt drinken is het ook goed, maar wel een paar snoepjes. De bar ertegenover, Betty Boop, is eigenlijk meer een ontmoetingspunt voor bejaarde alcoholische farang die zich hier hebben gevestigd, maar als je aan de praat raakt met de eigenares, Mem, en haar vertelt waar je naar op zoek bent, dan belt ze en staat een half uur later je droomdate in de bar, volgens mij kent ze hier iedereen. Ok'e, dat belletje kost je wel een barfine van 300 baht, maar dankzij haar ontmoette ik wel een absolutely stunning freelancer die me een paar nachten heeft bezorgd waar ik nu nog over loop te dromen.
      In de bars in de hoek van Maenamkwai Road zijn m'n ervaringen minder, maar misschien heb ik wat dat betreft pech gehad.

Commentaar

Hoe is het met het engels daar nu, was er een paar jaar geleden en toen werd er nog weinig engels gesproken...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door gethijsem Bekijk bericht
          Hoe is het met het engels daar nu, was er een paar jaar geleden en toen werd er nog weinig engels gesproken...
          Het is als in zowat elke middelgrote plaats in Thailand waar wel toeristen komen: weinig Engels, de meeste bargirls hebben een woordenschat van misschien 100 Engelse woorden, en reken er niet op dat ze jou verstaan. En in plaatsen waar nauwelijks toeristen komen: daarvoor zul je echt een beetje Thais moeten leren.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door konijnen2 Bekijk bericht
            Het is als in zowat elke middelgrote plaats in Thailand waar wel toeristen komen: weinig Engels, de meeste bargirls hebben een woordenschat van misschien 100 Engelse woorden, en reken er niet op dat ze jou verstaan. En in plaatsen waar nauwelijks toeristen komen: daarvoor zul je echt een beetje Thais moeten leren.
            ondanks dat ik er 2 jaar op heb moeten wachten toch bedankt voor het antwoord

Commentaar

Aan het werk...
            X