Indonesië: overige plaatsen RECENCIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Indonesië: overige plaatsen RECENCIES

Na ons bezoek aan Java wilden we toch eigenlijk eens wat ontspannen, vlucht naar Lombok en ineens verder naar Gili Trawangan, een klein eilandje op 15 minuten varen van Lombok. Ida zou de dag nadien ook naar daar komen maar ging eerst haar familie bezoeken. Gili Trawangan is een heel klein eilandje waar geen autos of enig gemotoriseerd voertuig is en geen politie, meteen synoniem voor alles kan op Gili. Het is er dan ook gekend voor zijn mushroom cocktails en andere drugs. We hadden er afgesproken met vrienden die ook in Indonesia waren en hebben ons daar een paar dagen eens goed laten gaan, voor de kenners onder ons, ik heb wel een paar keer in de helicopter gezeten amai jihaa, de boog moet niet altijd gespannen staan he. Alhoewel op Gili weinig meisjes zijn heb ik er de laatste dag toch eentje kunnen knippen, Nana, een heel klein fijn ding die in de ocean bar werkt, 200000 rp gegeven na afloop, gewoon sexavontuurtje, niks speciaals over te vertellen maar ik kon toch moeilijk een eiland laten passeren zonder er een neuk te zetten he. Terwijl Ida in het hotel lag te zonnen ben ik met Nana een muurtje overgekropen he, hierna gaan we terug naar Bali, Ida keert terug naar Lombok dus vanaf nu heb ik mijn handjes vrij he, voor zover ik mij daar natuurlijk iets van aangetrokken heb. Ida wel tof meisje eigenlijk, sex zoveel ik wilde en minstens 2 keer per dag super massage maar ik had nu echt wel nood om weer alleen te zijn, mijn laatste dagen op Bali laat ik haar terug komen...

Indonesie: Makassar

Afgelopen week terug uit Makassar.
    In het weekje dat ik er was naast werk en de gebruikelijke sightseeing ook de lokale poelier bezocht. Helaas niks in de etalage.
    Locatie 1:
    Te vinden als je bij Fort Rotterdam naar links loopt (zee aan je linkerhand)
    Een soort massagesalon. Geen was gelegenheid op de kamer. Meisje was verder prima. Als ik meer tijd heb én er is belangstelling wil ik de details wel posten.

Locatie 2:
    Net voorbij Fort Rotterdam, rechtsaf voorbij het graf van Diponnogoro. Iets verder links een massage salon. Meisje ietsje minder. Wel gelegenheid om je wassen, wel zo fris met die temperaturen.

Beide locaties: Totale kosten 300K Rp. Als je echt goed kan onderhandelen kan het goedkoper, maar ik vond het proma zo. Het zijn meisjes van Java..... en geen Bugis girls.
    Wie heeft er ook ervaringen in Makassar?

Commentaar

Re: Indonesie: Makassar

Hallo,

Tot op heden was ik een niet-geregistreerd lezer van deze forums. Toen ik hier echter de bijdrage van “Johnny Wandelaar” over “mijn Makassar” las, vond ik het tijd worden om zelf ook eens een bijdrage te leveren en Johnny en andere liefhebbers in Makassar op de juiste weg te zetten.
      Ik heb een aantal jaren als expat “gewerkt” in Makassar ( destijds Ujung Pandang ) en kom er nu nog regelmatig voor werk en ontspanning. Vroeger passeerden er nogal wat toeristen in Makassar op doorreis naar Tana Toraja. Maar de buitengebieden in Indonesië lijken, nog veel meer dan Bali, getroffen te zijn door de heisa van de laatste jaren. Er komt op Sulawesi nog amper een toerist. In Makassar wordt dan ook nog maar weinig engels gesproken, de locals geraken niet veel verder dan een welgemeende “Hello Mister”. Wat kennis van het huis-tuin-en-keuken-Indonesisch kan dus geen kwaad.

En net zoals elders in Indonesië, is ook in Makassar het shoppingcenter voor mij het ideale werkterrein. In Makassar rijzen ze als paddestoelen uit de grond. Ik kom nogal eens in de “Ratu Indah Mall”. Die ligt vrij centraal ( Jl. Ratulangi, denk ik ) en is altijd voorzien van mooie fijne vleeswaren. Zo viel daar enkele jaren geleden mijn oog op een klein, slank ding met, in verhouding, grote longen en zeker ook een leuk snoetje : net wat ik zocht. Ze stond in de deur van een kledingwinkel en net zoals ik haar, leek zij mij tijdens het voorbij wandelen te inspecteren. Ik knipoogde, ze lachtte haar tanden bloot en toen twijfelde ik. Haar tandjes waren ook een beetje buiten proportie en stonden niet mooi recht in het kleine mondje. Meestal is dit voor mij een afknapper, maar ze had zeker mijn aandacht getrokken door mij van
      kop tot teen te keuren. Ik maakte het rondje op die verdieping nog wel af, maar ipv. de roltrap te nemen naar een volgend level, wandelde ik er terug naartoe. Ik kon nog wel een broek en T-shirt gebruiken. Ze was met een klant bezig. Ik slenterde wat door de rekken en werd aangesproken door een winkeljongen die me verder hielp. Ik pakte wat spullen mee naar het kleedhokje en toen ik buiten kwam, stond ze me op te wachten. Hoe ons gesprek letterlijk geweest is, weet ik niet meer maar vrij vertaald moet het ongeveer zo zijn gegaan :
      Ik : En, hoe zie ik er uit ? Ben ik knap genoeg, zo ?
      Zij : Ik denk het wel. Wat ga je doen ?
      Ik : Ik ga vanavond een meisje versieren.
      Zij : Dan ben je zeker knap genoeg. Probeer maar eens bij mij.

Ik hou wel van die directe aanpak, maar ik zag ook dat ze zelf schrok van haar antwoord en die jongen was er ook net terug bij komen staan want ik was tenslotte zijn klant. Ze draaide zich om en liep naar de kassa. Ik had gevonden wat ik zocht ( ook wat broek en T-shirt betrof ) en rekende af. Daarna sprak ik haar terug aan : of ze vanavond met me op stap wou gaan ? Ze krabbelde haar naam ( Lily ) en adres op een papiertje en ik ging ze die avond netjes afhalen. Ze woonde met enkele vriendinnen op een kamer. Ik had nog een klein cadeautje voor haar bij en deed de deur van de taxi voor haar open toen we vertrokken. Ik hoorde nog net de vriendinnen vanuit een raam op de derde verdieping goedkeurend kwetteren. De zaak was toen al beklonken. Als je een Indonesisch vrouwtje als een dame behandelt, krijg je alles gedaan. In de taxi kroop ze dicht tegen me aan en toen we aan het
      restaurant uitstapten, liepen we al hand in hand. Aan tafel heb ik, zoals het hoort, de stoel onder haar mini-kontje geschoven en haar het duurste gerecht op de kaart laten kiezen. Daar at ze ongeveer de helft van op en toen ging het naar haar favoriete disco : ze wou haar “verovering” laten zien, had ik de indruk. Een half uurtje later was ze al moe en wou ze gaan slapen. “Zet ik je thuis af of wil je bij mij slapen ?” Natuurlijk wou Lily bij mij slapen … .
      Slapen hebben we die nacht amper gedaan. Ik durf al wel eens de oogjes dicht te doen na de tweede ronde ( ik word een dagje ouder ) maar daarvoor heb ik de gelegenheid niet gekregen, ze kreeg er maar niet genoeg van. Ook de volgende dagen verliepen ongeveer hefzelfde : etentje, disco, hotel. De dag voor mijn vertrek zijn we nog gaan shoppen en tot vorig jaar heb ik nog geregeld met haar afgesproken. Volgens haar vriendinnen is ze nu getrouwd en woont ze in Manado. Lily zou al enkele jaren verloofd zijn geweest. Dat had ze me nooit verteld (!?!), maar dat hoeft ook niet want ik maak altijd snel duidelijk dat ik niet op zoek ben naar de eeuwige liefde. Daarvoor is dit leven immers te kort.

Het nachtleven in Makassar speelt zich vooral af aan de kust en in de buurt van het door Johnny Wandelaar al genoemde Fort Rotterdam. Ten noorden van het Fort Rotterdam ligt de nieuwe haven. In Jl. Nusantara en omliggende straatjes zijn er heel wat karaoke-bars waar het vrouwelijk schoon niet echt over noemenswaardige zangtalenten beschikt. De prijs voor de andere talenten begint vanaf 200.000 Rph en afhankelijk van de zaak en het tijdstip moet je ook nog wat barfee betalen. Aan het begin van de avond kan je dat wel 50.000 Rph kosten. Als je kunt wachten tot aan sluitingstijd, spreek je gewoon buiten achter het hoekje af of in de lobby van je hotel.

Ten zuiden van Fort Rotterdam begint de Jl. Pantai Losari. Officiëel heet deze straat anders, ik zou de echte naam niet weten, maar elke taxichauffeur kent deze “boulevard” als Jalan Pantai Losari. Daar bevinden zich enkele discotheken, o.a. “The Colors” niet ver voorbij Fort Rotterdam en in de kelders van de hotels “Imperial Aryaduta” en “Quality Inn”. Hier kan je met wat geluk upperclass-amateurtjes vinden die wel wat engels kunnen en een handvol Rupiah’s willen bijverdienen. Ook hier is het bedrag van de Rupiah’s omgekeerd evenredig aan je onderhandelingsvermogen en de kennis van het Indonesisch. In de Quality Inn is bovendien een ganse verdieping ingericht als karaoke en heb je, verspreid over 2 verdiepingen, een welnesscenter en een groot massagesalon. In het massagesalon kan je de dames op foto kiezen. Hier geldt dat de meer fotogenieke dames dikwijls minder goed masseren. Massages zijn er altijd zonder extra’s ( zelfs geen hand-job), maar de dames willen na de uren nog wel eens afspreken.

Tussen de Quality en de Imperial Aryaduta, heb je nog de Irani, een karaoke- en TV-bar, een beetje verder nog een openluchtcafé met life-act waarvan de naam me nu niet te binnen schiet en tot slot nog de Kios Semarang. Dat is ongetwijfeld de beroemdste café van Makassar. Je kunt er vanaf 17u30 genieten van een fantastische zonsondergang en het is dé ontmoetingsplek voor expats. Hier vallen niet veel girls te scoren, want de expats houden het beste voor zich ( ik kan het weten, hé hé ), maar zij weten altijd wel wat er gebeurt in de stad.

In de hotels tot slot valt ook al wel eens een kippetje te scharrelen en heeft elke bellboy en portier wel zijn connecties. Over de rupiah’s valt ook dan te onderhandelen ( vanaf 200.000 Rph ), maar je ziet de koopwaar pas als je de deur van je hotelkamer opent.

Zo, ik hoop dat iemand er wat aan heeft.

Commentaar

Re: indonesie:Sulawesi

In Manado is er enige actie in de GP-club (kelder van het Gran Puri hotel). Enkele jaren lang kwamen hier rond 11 uur een flink aantal dames (5-15) die duidelijk bijverdiensten zochten, maar de laatste keer dat ik er was (2006) werd de spoeling dun, (2-5) en niet altijd van het beste postuur. Een van mijn "oude" vriendinnen vertelde mij dat veel actie verplaatst is naar het Ha-Ha-cafe op de vierde verdieping van de nieuwe Matahari mall aan de boulevard, ik heb dit echter nog niet persoonlijk kunnen verifiëren. Verder zijn er aan de boulevard nog enkele disco's waar working girls komen maar daar moet je oppassen, omdat je ook voor embarrasment kunt komen te staan. Omdat Noord Sulawesi in tegenstelling tot Java niet-moslim is komen er 's avonds in de café's en disco's ook veel "nette" meisjes die gewoon een avondje uit zijn en die niets met P4P dames van doen hebben. Niettemin, als je beduidend jonger bent dan ik, kun je daar ook goed scoren.

In Makassar moet je naar Jl. Nusantara, tussen het oude centrum en de haven. Hier lopen en zitten veel dames die eenzame heren toesissen en hun in hun eenzaamheid willen troosten. Oud en lelijk mengt hier met jong en mooi, ik heb geen significante prijsverschillen kunnen ontdekken, maar de wat meer volwassen dames zijn vaak ook veel meer bedreven. In deze straat zijn ook enkele massagesalons (met happy end) en korte-tijd-hotels dus er is genoeg om te ontdekken.

Ten slotte, tussen deze plaatsen in is het ongewis. De weinige ervaring die ik in centraal Sulawesi heb (Rantepao, Toraja) is zonder meer negatief, maar misschien heb ik pech gehad en heeft een ander meer geluk. Let er wel op, dat het gebied rond Poso streng moslim is met alle problemen van dien. Er geldt hier dan ook een negatief reisadvies, zelfs als je alleen voor de bergen en het landschap gaat.
        Laatst gewijzigd door Benn0; 02-04-09, 05:11.

Commentaar

Re: Indonesie: Overige plaatsen

Manado is in het duikwereldje zeer bekend, de streek is zeer mooi, in de heuvels is het altijd wat koeler, er zijn heel wat resorts en cottages op het strand.
          Maar de belangrijkste troef van Manado is het vrouwelijk potentieel. De mooiste Indonesische vrouwen komen ( althans wat mij betreft ) uit Manado : mooi, rank en elegant. Zowat overal kan je er contacten leggen, als je tenminste wat Indonesisch spreekt. Mijn favoriete jachtterreinen blijven er de vele shoppingcentra, zoals in alle grote steden. Manado heeft niet echt een red-district, het nachtleven is er verspreid over de ganse stad. Je vraagt best aan de hotelportier in welke discotheek of karaoke er actie te beleven valt. Of je vraagt hem om iemand naar je kamer te laten komen.
          Vanuit Manado kan je naar de Togian-eilanden, maar daar is niets te beleven, vrees ik.

In Centraal Sulawesi ( Palu, Poso, ... ) blijf je beter weg, tenzij je er het hoofd bij wilt verliezen. Dit mag je letterlijk nemen. De toestand is er nog steeds bijzonder explosief ( mag je ook letterlijk nemen ).

In zuid-oost Sulawesi ( streek rond Kendari, Bau-Bau / Buton ) valt er bijna niets te beleven, hoewel ik me ooit kostelijk geamuseerd heb in een bordeeltje in Pasarwajo ... .

Over Makassar ( zuid-west ) heb ik in die thread al eens wat info achter gelaten. Vanuit Makassar kan je noordelijk naar Toraja : een heel mooie streek met een fascinerende cultuur, maar geen nachtelijk plezier. Je kan ook naar Bira, op de zuid-oostelijke punt van het zuid-westen. Ideaal voor een zeer rustige strandvakantie, met 3 of 4 karaoke-bars. De aangeboden vleeswaren kunnen er varieren van "reeds lang over de vervaldag" tot "meer dan behoorlijk".

In de andere grotere steden in het zuid-westen ( Watampone, Pare-Pare, Bulukumba ) valt helaas ook bijna niets te beleven.

Hoewel .... ik moest een aantal jaren geleden voor het werk een weekje naar Pare-Pare. Omdat er zo weinig te beleven valt, had ik in Makassar mijn voorzorgen genomen. Ik zou vanuit Makassar een speeltje meenemen. Op de dag van het vertrek bleek echter dat het juffertje haar "maandelijks probleempje" had. Lupus Major vertrok dan maar alleen naar Pare-Pare, in de stellige overtuiging een week te moeten sparen. Ik had wel een kamer voor 2 personen geboekt onder "de heer en mevrouw ...". Dit vinden ze namelijk altijd zeer romantisch. Ik checkte in ( de naam van het hotel ben ik kwijt ) en achter de balie stond een wondermooie verschijning in een strak mantelpak-uniformpje : op hakjes bijna 1m80 groot, knalrode lippen, haar in een dotje, een beetje loens kijken, ... zo heb ik ze graag. Ze wou natuurlijk weten waar mijn mevrouw was. Ik zei dat ik geen mevrouw meer had ( dat was niet echt gelogen ) en ik vroeg of ze niemand wist die mij wat gezelschap wou houden ; een etentje en zo. Nee, ze zei, ze wist niemand. Ze poeierde me vriendelijk en beleefd af. Later die avond zat ik alleen in de bar van het hotel. Tot 3x toe liep ze in en uit en de derde maal sprak ik ze aan. We hadden een afstandelijk babbeltje, ik presenteerde haar een drankje maar ze mocht van het management niet drinken met de gasten. Uiteindelijk ging ze in op mijn voorstel om iets te drinken als ik kon raden waar ze vandaan kwam. Yep, ze was van Manado afkomstig. "Hoe wist jij dat ?", vroeg ze. "De mooiste vrouwen komen allemaal uit Manado", was mijn logisch antwoord en het ijs was gebroken. Maar toen het drankje op was, was ze weg. De tweede avond zag ik ze niet, de 3de en 4de avond ging ze mee op restaurant en pas de 5de avond bleef ze bij me slapen. Maar het wachten en de investering van enkele etentjes waren zeker de moeite waard geweest.

Samengevat : buiten Manado en Makassar is de pret meestal ver te zoeken.

Groeten,

Lupus Major.

Commentaar

Beste Non Olet,

Hoewel ik de Manado-girls tot de absolute top reken, is het toch al weer even geleden dat ik er nog uitgebreid van het nachtleven heb geproefd. Shame on you, Lupus !
            Dan maar even op het net gesurfd ... en een Indonesisch forum gevonden dat een beetje op het deze lijkt, tiens, tiens.

http://www.kaskus.us/archive/index.php/t-590312.html

Hier worden wat dames en etablissementen genoemd, een zekere Linda krijgt goede punten, haar prijs wordt vermeld én de aangename mededeling dat ze het enkel mét condoom doet ( goed zo ! )

Verder blijkt een zekere J-Lo toegang te kunnen verschaffen een hele "koleksi" "Manado-models".

J-Lo is blijkbaar vrij makkelijk op te sporen in het door jou reeds genoemde Ha-ha Cafe. Zijn volgens de thread verder ook nog de moeite waard om met een bezoekje te vereren : Hollywood Café, Corner Café, Score!, Gypsy, ... .

Duik- en wandelsport combineren in Manado ? Moet zeker lukken. Als je één van de resorts in Manado boekt ( Murex resort & divecenter of de resorts bij Eco Dive of Celebes Dive ) of eentje in Lembeh, dan kan ik me niet voorstellen dat de nachtwaker je niet kan helpen.

Beter nog dat je zelf de contacten legt in bovenvermelde clubs. Het is altijd beter als je de "gula-gula" vooraf hebt kunnen inspecteren.

Verdorie, ik moet dringend zelf nog eens naar Manado.

Groeten,

Lupus Major.

Commentaar

Re: Indonesie: Yogyakarta

Oorspronkelijk geplaatst door Fan2do
              mooi gezelschap in Yogyakarta?
              Yogja geeft niet het wandelplezier van Jakarta, Bali of Surabaya en de keus is (in mijn ervaring) niet zo groot. Neem een taxi en vraag hem je naar Corona te brengen (dit is een groot bordeel met meeneemfaciliteiten). Je kunt de taxi laten wachten als je je keuze maakt. Een andere mogelijkheid is om in een becak (betjak) te stappen en tegen de man te zeggen "cewek (tsjewek)", dan weet hij genoeg. Meer gedetailleerde informatie kun je vaak ook bij de portier van je hotel krijgen. Verder kun je altijd nog proberen om massages uit te breiden.

N.B. Bali (Kuta) is de beste combinatie van strand en wandelplezier. Als je alleen voor de dames komt en niet voor het strand is Jakarta (Blok M) een goede keuze.

Oorspronkelijk geplaatst door Fan2do
              Zijn de budgethotels in het Malioboro gebied girlfriendly?
              Ik heb nog nooit een hotel meegemaakt, waar moeilijk gedaan werd over het meenemen van vrouwelijk gezelschap (en ik kom al heel wat jaren in Indonesië), hoewel ik heb gehoord dat er in Jakarta een (1) hotel is uit een Arabische keten waar moeilijk gedaan werd omdat er strenge moslimregels gelden.

Ik heb zelf weinig ervaring met struinen in het Malioboro gebied. Van horen zeggen zijn er verschillende mogelijkheden, die allen goed bekend zijn bij de locale Becakers. Ook met budget hotels heb ik weinig ervaring omdat ik meestal in de luxere ketenhotels logeer. Daar is het meenemen van een dame nog nooit een probleem geweest (en ik kom al heel veel jaren in Indonesië). Ik kan me voorstellen dat als een security of portier in een kleiner hotel sputtert hij eigenlijk om een fooi vraagt. 20.000 rups (=1,50 Euri) opent veel deuren, 50.000 doet wonderen (= 3,70 Euri), zo zou ik het aanleggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Johny Wandelaar
              Maak 's avonds daar (op de grote weg langs de weg or richting dat plein) eens een wandelingetje. Valt genoeg te wandelen. Ik vond de keren dat ik er was voldoende aanbod. Kwaliteit matig. Streethookers zijn Indonesië is niet mijn ding. Let wel op je veiligheid. Ik ken een Duitser die van mooie bariton een sopraan geworden is in een achteraf straatje daar. Meestal geen problemen daar.
              Laatst gewijzigd door Benn0; 02-04-09, 05:28.

Commentaar

Op bijna alle eilanden van het mooie Indonesie geldt dat een massage in een goed hotel aangevraagt kan worden.Hiermee bedoel ik de hotels in het duurdere segment, maar dat is op die locaties niet veel.Als er dan op gezegt wordt dat het een een gewone traditionele massage is, dan is dat ook bijna altijd zo. Als er geen mededelingen verder worden gedaan is het bijna altijd zo dat de masseuse tot meer bereid is dan masseren alleen. Zelfs op de meest 'vrome ' moslim eilanden (Lombok, Sumatra, Kalimantan) in de meest afgelege locaties blijke de maseuses onder hun gewone kleding* geile lijven te hebbe die ze graag gebruiken voor geld, voor jou gerief en soms ook voor haar eige* gerief. Op straat scoren kan je wel vergeten (mijn ervaring)

Commentaar

Re: Indonesië: Batam

Batam is qua wandelen behoorlijk afgenomen. Er zijn genoeg meiden te plukken maar in de avond zijn ze moeilijk te vinden. Je moet alle in Nagoya zijn voor enige acties. Iedere belboy weet zeker de actuele plaatsen in Batam.

Verder weet ik ook dat het Formosa hotel nog een redelijk actief hotel is op wandel gebied. Op de 4de etage (dakterras) heb je een groot karaoke festijn inclusief een vistank. Kwaliteit van de meiden laat te wensen over.
                  Maar "Pacific" discotheek is een tempel met vele meiden. Het is er relatief donker en met name in de weekenden is er zeker goed te scoren. Entree is 30K Roepia inclusief 1 drank. Maar deze discotheek begint pas na 11 uur een beetje vol te lopen. Verder heb je in het Harmonie hotel de disco "no name". Daar kan ook gescoord worden. Sub contractors brachten me op diverse interessante plaatsen. (informatie per mail ontvangen van Hein).

Batam is een klein eiland van de Indonesische Riouwarchipel dat ten zuiden van Singapore (ongeveer twintig kilometer) en ten oosten van Sumatra ligt.
                  http://nl.wikipedia.org/wiki/Batam
                  Laatst gewijzigd door Benn0; 26-01-09, 10:31.
                  i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Re: Indonesië: overige plaatsen

Delta Spa & Health Club, een naam om te onthouden …. .

Onlangs kwam ik terug van een duiktripje Komodo – Takabonerate – Selayar. We meerden aan in Bira ( Zuid-west Sulawesi ) en na eerst met enkele vrienden de locale karaoke-bars van hun koude bier te hebben verlost, kropen we rond 3u ’s morgens in een Kijang richting Makassar. We checkten in in een hotel dat een expat uit Makassar voor ons had geregeld : het Clarion-hotel. Onthou die naam, want het is een uitstekend hotel met een leuke disco. Na het ontbijt besloten we nog even de oogjes dicht te doen. ’s Middags hadden we immers afgesproken met die expat-vriend die ons zou trakteren op een namiddagje in de “Delta Spa & Health Club” in datzelfde Clarion-hotel. Gelet op de zware voorgaande nacht, kon ik een massage wel gebruiken.

De Delta-club is strikt enkel voor mannen ( op het personeel na natuurlijk ) en verschilt, wat vele aspecten betreft, niet veel van de andere spa & health-clubs : zwembad, sauna, stoombad, jacuzzi, hapje, drankje, etc. Het verschil zit ’m in de massages. Die zijn zondermeer fantastisch.

Je kan kiezen uit 1, 2 of 3 aaneensluitende sessies van 45 minuten. De twee eerste sessies zijn steeds gewone massages, de derde omvat altijd een manuele happy-ending. De sessies kosten 75.000 rupiah per 45 minuten en voor het laatste gedeelte wordt geen extraatje gevraagd.

Ik heb uiteraard voor het volledige programma gekozen en ik heb het me niet beklaagd. De eerste twee sessies waren zoals een Indonesische massage hoort te zijn. Ik heb de masseuse maar één keer moeten aangeven hoe hard ( of zacht ) ik het precies wou. Aan het begin van de derde sessie lag ik op mijn buik. Ze spreidde mijn benen en kwam op haar knieen tussen mijn benen zitten. Ze tilde me op en legde mijn dijen op haar dijen. In die houding begon ze aan een ontdekkingstocht langs al mijn gevoelige plekjes. Toen ik een dik half uur later, ondertussen op mijn rug liggend, ook werkelijk tot mijn happy-ending kwam, vestigde ik voorzeker een persoonlijk record : nooit zag ik mijn kleine jongens zo hoog omhoog springen. “Wow, you are a strong man”, lachtte ze en ik voelde de krachten uit me weglopen, voelde het wit uit mijn ogen wegtrekken … nooit zo’n happy-ending meegemaakt.

Pluspunten :
                    - alle meisjes mogen er best wezen,
                    - geen gezeur over extra geld,
                    - alle meisjes hebben dezelfde hoge standaard qua massagetechniek, dus als je 2 uur en een kwart de tijd hebt : een perfecte massage.
                    - je hoeft zelf niet naar de extra’s te vragen,

Minpunten ( maar dat is alleen de eerste keer omdat je dan nog niet weet wat er volgt ) :
                    - je mag het meisje zelf niet kiezen, geen fishbowl dus,
                    - je moet drie sessies nemen, als je een happy-ending wil. Geen happy-ending in de eerste of tweede sessie, zelfs niet als je de volle pot wil betalen voor slecht 1 of 2 sessies,
                    - geen blowjob of intiem,
                    - er wordt vooraf op geen enkele manier melding gemaakt van het verrukkelijke derde gedeelte.

En om het helemaal geweldig te maken : “Delta Spa & Health Club” is een keten. Er zijn blijkbaar al minstens 4 of 5 filialen in Jakarta, éentje in Yogja, ééntje in Surabaya, etc. en binnenkort zou een eerste filiaal in Bali opengaan. Allemaal hanteren ze dezelfde standaarden en principes.

In Makassar is de “Delta Spa & Health Club” ondertussen een hype. Indonesische vrouwen zijn over het algemeen vrij tolerant t.o.v. hun expat-mannen die een massagesalon bezoeken, maar die tolerantie geldt ondertussen niet meer voor bezoekjes aan “Delta”.

Ik heb me onmiddellijk een membershipcard aangeschaft. Dat geeft me alvast recht op gratis inkom in alle filialen.

Zoals ik in het begin al schreef : Delta Spa & Health Club, een naam om te onthouden …. .

Groeten,
                    Lupus Major.

Commentaar

Hallo, hier Bandung....

Onlangs ben ik weer eens in Bandung geweest. Mijn voorlaatste verblijf was tijdens de Ramadan en dat kan ik iedereen afraden omdat alle bars in Bandung gesloten zijn en er weinig wandelplezier is te beleven, maar buiten de heilige maand is het goed toeven. Prettige temperatuur, vriendelijke mensen en mooie vrouwen.

Mijn eerste gang was naar de North Sea bar, een typische koloniale ex-pat bar onder Nederlandse leiding in Jalan Braga in centrum Bandung, waar o.m. ook kroketten en uitsmijters geserveerd worden, maar ook met een enorme aantrekkingskracht voor lokale dames van plezier. Toen ik de straatnaam aan de taxichauffeur opgaf begon hij al te grinniken en vroeg "Noth Sea Bar, sir?" De ambiance was als vanouds, amicaal en met voldoende vrouwelijk schoon om uit te kiezen. Naast enkele nieuwe dames was ook de oudere garde present, ieder jaar iets weelderiger maar nog steeds zeer wulps om te aanschouwen en in de bloei van hun schoonheid, vooral als ze zich over het biljart buigen en ik heb me dan ook met veel plezier door een van hen laten verleiden en heb een zeer bevredigende nacht met haar doorgebracht.

Toen ik de volgende avond weer bij de NSB binnenstapte werd ik met veel enthousiasme begroet door iemand die ik eerst niet goed thuis kon brengen. Ietwat zedig gekleed, weinig make-up, kortgeknipte nagels en een geheel nieuwe coiffure verhulden de dame die ik bij meerdere voorgaande bezoeken als een zeer zinnenprikkelende en weinig geremde persoon heb leren kennen. Ze was door mijn date van de vorige avond van mijn aanwezigheid op de hoogte gebracht en vertelde mij dat ze gestop was als DvP omdat haar zuster nu oud genoeg was om voor de familie te zorgen(!). Zij werkte nu in een naaiatelier waar spijkerbroeken gemaakt worden. Voor mij wilde ze echter nog wel een uitzondering maken. Nou ja, wie kan zo'n aanbod weigeren en nadat ik ook aan zuslief was voorgesteld (voor een volgende keer) was het tijd voor een taxi naar het hotel. Dat ze haar skills nog niet verleerd was heeft ze uitvoerig bewezen maar het was nu veel meer een girl-next-door belevenis, maar dan wel een zeer ervaren "buurvrouw", die graag de uitdaging (weddenschap) aannam om mij nog iets nieuws te leren. Ze had ook meer passie dan toen ze nog in het vak zat. Toen we na gedane arbeid aan wat rust toe waren wilde ze wat roken, maar, ik had een no-smoking kamer met een fikse schoonmaakboete. Geen nood, na een discussie in de trant van : "dat durf je niet... o, nee???" stapte mevrouw in haar piere-naakie het balkon op vanwaar we een prachtig overzicht over een deel van Bandung hadden. Ik weet niet of we veel publiek hadden (het balkonlicht brandde niet en we waren een flink stuk boven het straatrumoer verheven) maar ik raakte snel weer opgewonden van de situatie, vooral toen ik (in badjas) op de stoel op het balkon ging zitten, zij mijn jas losknoopte en op mijn schoot kroop. Toen ik de mantel om ons beiden sloeg moest ik aan de spreuk:'met de mantel der liefde bedekken' denken.

Helaas was dit alweer mijn laatste avond in Bandung. Met een (nieuw) telefoonnummer op zak ben ik verder gereisd, maar volgende keer zal ik haar zeker nog eens bellen (misschien wel samen met haar zusje).

Have fun

NO

Commentaar

Re: Indonesië: overige plaatsen RECENCIES

Lombok...

Lombok wordt het nieuwe Bali. Nog niet zo druk als hun westerbuur, maar er is wel een nieuwe airport geopend.
                        Zelf arriveerde ik per ferry vanuit Bali. Enfin Senggigi aan de westkant van Lombok is de grote toeristenplaats.
                        In hotel sprak ik een oudere Duitse man aan om info te vragen over de dames. Enfin na zonsondergang gewoon naar centrum lopen waar freelance dames in groepen klaarstaan om met mannen mee te gaan.
                        Aangezien ik destijds nog onervaren was betaalde ik de hoofdprijs voor een niet zo knappe dame die naar mijn hotel ging. Ze was overdag en paar avonden per week een zangeres in een hotel en deed dit er bij.
                        Gelukkig spreek ik Indonesisch dus al snel begon ze over dat ze zo van witte blanke pisangs (bananen) hield terwijl ze mijn tool met haar hand kneedde. Al met al een matige ervaring maar er zijn absoluut mogelijkheden op Lombok en nu het eiland toeristischer wordt zal het aanbod dames alleen maar toenemen.

Enfin volgende dag zou ik teruggaan naar Bali waar ik met mijn reisvriend afgesproken had. Hij wou een toertocht op oost Bali doen terwijl ik Lombok verkende. Op de veerboot terug was ik de enige blanke! Ik zat tussen de Indonesiers op een bankje en raakte aan de praat met drie vrouwen. Twee moslima's en een hindoe. Het waren duidelijk geen pro of freelancers. Gewoon dames op doorreis naar familie toe. Toen de boot aankwam kon ik de bus naar Kuta niet goed vinden en ik nam afscheid van de vrouwen. De Hindoe vrouw vroeg echter of ze met me mee kon reizen omdat ze ook naar Kuta toe moest en we gingen samen achter in de bus zitten. Uiteindelijk heb ik haar uitgenodigd naar een toeristisch restaurant en de menukaart voor haar deels vertaald. Schandalig dat er alleen Engelstalige menukaart was terwijl zij geen woord Engels sprak!
                        Daarna vroeg ze of ze met me mee kon want ze zou pas volgende dag naar familie toegaan. Enfin het was niet zo goed idee om haar in ons huisje te laten slapen want er was maar een kamer! Mijn vriend was wel verbaasd dat ik met dame aan kam zetten! Hij wenste me een goede nacht met een knipoog! Ik wist niet goed alternatieve slaapruimte te vinden, maar zij kende de omgeving beter dan ik en uiteraard veel beter de Indonesische taal. Kortom nacht met haar doorgebracht in ander huisje en zij heeft me de Indonesische sex vocabulaire geleerd in woord en daad! Volgende dag haar toch beetje geld gegeven dat ze eigenlijk niet wou aannemen.
                        Al met al een heel leuke en onverwachte situatie!
                        Laatst gewijzigd door Azieliefhebber; 31-12-13, 13:10. Reden: spelling

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lupus Major Bekijk bericht

De Delta-club is strikt enkel voor mannen ( op het personeel na natuurlijk ) en verschilt, wat vele aspecten betreft, niet veel van de andere spa & health-clubs : zwembad, sauna, stoombad, jacuzzi, hapje, drankje, etc. Het verschil zit ’m in de massages. Die zijn zondermeer fantastisch.

Je kan kiezen uit 1, 2 of 3 aaneensluitende sessies van 45 minuten. De twee eerste sessies zijn steeds gewone massages, de derde omvat altijd een manuele happy-ending. De sessies kosten 75.000 rupiah per 45 minuten en voor het laatste gedeelte wordt geen extraatje ...

En om het helemaal geweldig te maken : “Delta Spa & Health Club” is een keten. Er zijn blijkbaar al minstens 4 of 5 filialen in Jakarta, éentje in Yogja, ééntje in Surabaya, etc. en binnenkort zou een eerste filiaal in Bali opengaan. Allemaal hanteren ze dezelfde standaarden en principes.

In Makassar is de “Delta Spa & Health Club” ondertussen een hype. Indonesische vrouwen zijn over het algemeen vrij tolerant t.o.v. hun expat-mannen die een massagesalon bezoeken, maar die tolerantie geldt ondertussen niet meer voor bezoekjes aan “Delta”.

Ik heb me onmiddellijk een membershipcard aangeschaft. Dat geeft me alvast recht op gratis inkom in alle filialen.

Zoals ik in het begin al schreef : Delta Spa & Health Club, een naam om te onthouden …. .

Groeten,
                          Lupus Major.
                          Klinkt goed! Waar in Soerabaja zit de Delta Spa and Health club? Bij Delta Plaza mall?
                          Hoeveel kost een lidmaatschap?
                          Laatst gewijzigd door Azieliefhebber; 15-02-14, 16:37. Reden: spelfout

Commentaar

Re: Indonesië: Batam

Oorspronkelijk geplaatst door peterba Bekijk bericht
                            Batam is qua wandelen behoorlijk afgenomen. Er zijn genoeg meiden te plukken maar in de avond zijn ze moeilijk te vinden. Je moet alle in Nagoya zijn voor enige acties. Iedere belboy weet zeker de actuele plaatsen in Batam.

Verder weet ik ook dat het Formosa hotel nog een redelijk actief hotel is op wandel gebied. Op de 4de etage (dakterras) heb je een groot karaoke festijn inclusief een vistank. Kwaliteit van de meiden laat te wensen over.
                            Maar "Pacific" discotheek is een tempel met vele meiden. Het is er relatief donker en met name in de weekenden is er zeker goed te scoren. Entree is 30K Roepia inclusief 1 drank. Maar deze discotheek begint pas na 11 uur een beetje vol te lopen. Verder heb je in het Harmonie hotel de disco "no name". Daar kan ook gescoord worden. Sub contractors brachten me op diverse interessante plaatsen. (informatie per mail ontvangen van Hein).

Batam is een klein eiland van de Indonesische Riouwarchipel dat ten zuiden van Singapore (ongeveer twintig kilometer) en ten oosten van Sumatra ligt.
                            http://nl.wikipedia.org/wiki/Batam
                            Ben recent een paar dagen in Batam geweest tijdens een vakantie in Indonesië. Een van mijn scharrels (Wulan) woont daar tegenwoordig en het contact moest wel onderhouden worden.
                            Achter Hotel Harmoni ligt een wijkje met veel barretjes die door bleekneuzen worden gefrequenteerd en dat heet dus ook "Kampung Buleh" onder de plaatselijke bevolking. Er is daar goed te scoren qua dames. De meeste barretjes hebben goed licht en een normaal muziekvolume zodat je een visuele inspectie kunt doen en enige conversatie kunt plegen voor de onderhandelingen. De NoName disco heb ik na één keer voor gezien gehouden. Bij 130 dB is het slecht converseren en het management bezuinigt hevig op verlichting, zodat je nauwelijks kunt zien waar je mee aan het "praten" bent.

Groet,
                            Ko

Commentaar

Delta Spa in Yogya? Ik zoek er al jaren naar. Volgens mij is daar geen Delta Spa, hun website geeft dat ook niet aan.
                              Als je weet waar die is, houd ik mij aanbevolen.

Oorspronkelijk geplaatst door Lupus Major Bekijk bericht

Groeten,
                              Lupus Major.

Commentaar

Aan het werk...
                              X