Indonesië: Java Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Indonesië: Java Recensies

Hoi,
    Hier het vervolg van ons reisje, ik had dus vanop Bali een meid meegenomen naar Java.(heb daar het een en ander overgeschreven onder Bali) De vlucht ging eerst naar Surabaya omdat we daar een afspraak hadden, er een nachtje gelogeerd en s anderendaags morgens die firma bezocht, nadien wilden we een vlucht boeken naar semarang maar die bleken voor die dag vol te zitten dus wij het lumineuze idee om dat met de wagen te doen, pfft 8 uur hutsen en klutsen niet te doen jong, volgende keer wachten we wel op een vlucht, wat een baan. Ongeveer halfweg waren we gestopt om iets te eten, ben de naam vergeten maar heb er ergens een kaartje van dat hotelletje. We werden in dat resto waar we trouwens alleen zaten om te eten bediend door een mooi slanke javaanse en ik had er al enkele keren oogcontact mee gehad, op een bepaald moment verstelde ze zich zelfs zodat ze achter ida stond (mijn vriendinnetje die mee was) en me ongestoord kon staan uitdagen, toen we vertrokken liep ze langs de buitenkant om en kwam me om mijn telefoonnummer vragen, maar Ida had het wel door en was haar te snel af, weet enkel dat ze Miwil heet maar het was al bij al wel een leuke situatie, dat maak Je bij ons normaal niet mee. Wij verder gehotst naar Semarang, daar geboekt in het novotel, pas vernieuwd en heel luxueus en hele mooie meiden die er werken, de eerste dag hier en daar beetje tgen die meiden gezeverd en gelachen maar zo veel waren we niet in het hotel omdat we moesten werken, de tweede nacht krijg ik op mijn kamer telefoon in het midden van de nacht van een meisje die vraagt of ze naar mijn kamer mag komen voor sex not money, ik natuurlijk van ja gezegd maar Ida lag naast mij he, eventjes later klop klop op de deur, ik doe die open en staan er daar toch geen twee meiden zeker, ik die doorgestuurd naar mijn maat zijn kamer en mij terug naast ida gelegd, die vraagt natuurlijk wat dat allemaal was en leg uit dat ik die naar mijne maat zijn kamer gestuurd heb, zij zegt onmiddellijk dat hij wel moet voorzichtig zijn van zijn geld als ze met twee zijn, net wat ik nodig had, ikke broek aan en mijn maat zogezegd gaan waarschuwen, hij was al met eentje aanhet stoeien in zijn bed en de tweede stond daar eigenlijk maar te kijken, ik trok haar mee naar de andere hoek van de kamer en het duurde geen twee minuten of ze stond met mijn lul in haar handen, eventjes later de knieeen op en een lekkere pijp tot het einde, alles in het mondje, meteen ook mijn laatste goeie pijp van mijn indo avontuur, ik broek weer op en naar mijn kamer, ida had het blijkbaar in het snotje en wilde ook weer sexen, gelukkig was ik door het ganse avontuur super geil en hebben we nog lekker liggen sexen terwijl ik op mijn pijp van daarnet dacht hihhi. Dag 3, de meiden uit het hotel kenden ons al een beetje en als ida er niet bij was had ik de ene conversatie na de andere, eentje kwam me vertellen dat haar vriendin een beetje gek van me was en hoopte dat ik er morgen ook zou zijn want die was die dag in verlof, nadien gaan internetten in het hotel en de meid die daar mijn paswoord en zo gaf had ook wel zin in een babbel, 22 jarige die nog studeerde en nu stage liep in het hotel, knap ding maar ik had daar zo weinig tijd en ida was er ook nog natuurlijk, hebben wel een leuke babbel gehad en op het einde frommelde ze een briefje met haar email adres tussen mijn papieren, ben er ondertussen mee aan het mailen en tijdens mijn volgend bezoek op Java gaat ze met me mee als tolk en ik moet geen twee kamers boeken heeft ze al gezegd ole ole. De sfeer op Java is veel minder dan op Bali, maar de meiden even makkelijk of zelfs makkelijker blijkbaar, er zitten ook zeker bij de meiden die in die mooie hotels werken mooie exemplaren tussen, van hier gaat onze reis naar Gili Trawangan, een klein eilandje bij lombok....

Re: Indonesie: Java Semarang

Oorspronkelijk geplaatst door Ioan
    Tristan1237, je hebt een meid 'ingevlogen' naar Semarang. Heb je ook ervaringen met plaatselijke meisjes/vrouwen? Of iemand anders misschien?
    semarang,vol op meisjes te vinden die mee willen in elke club vind je ze, of ze vinden jou,kom hier vaak dus is er is genoeg te vinden.ook is er een tippel zone maar voor mij net iets te onveilig...teveel bekende..

Commentaar

Re: Indonesie: Java

Op straat werd ik wel 'ns aangesproken of ik geen 'lady' wilde.
      Als ik door de steegjes wandelde werd ik wel eens aangesproken om binnen te komen voor een 'massage'. Wel aardig allemaal, maar geen topervaringen! Rond de buurt van het station? (weet ik niet meer zeker) vind je, vanaf het vallen van de avond, meisjes die op straat tippelen. Vaak spreken ze je zelf aan... ze nemen je dan me naar hun kamer. Daar stonden wel enkele schoonheden tussen.
      Veel succes!

Commentaar

Re: Indonesie: Java

hai mocht je in de buurt van midden java terechtkomen ( yogya - magelang - semarang ) waar ik woon en je wilt wat kontakten opdoen ben ik je man wil je wat geregeld hebben ....... ben ik je man stuur mij een pm met je vragen want wat je zoekt weet ik te vinden namelijk

Commentaar

Midden-Java: Semarang

Beste luitjes,

In augustus ga ik naar Bali en midden-java. Ik maak eerst een korte tussenstop in Singapore. Daarna dus naar Bali. Ik zal een week verblijven
          in Lovina. Weet iemand of er daar nog leuke dames te vinden die voor wat actie in zijn ?

Dan ga ik naar midden-java, ik verblijf daar een dag of 10 in Semarang.
          Weet iemand of daar nog plaatsen zijn waar je dames tegen het lijf kunt lopen ? Ik ga er nu voor de derde keer heen, maar ik moet nog een hoop ontdekken, dus alle adviezen en tips zijn welkom ! Alvast bedankt !

Ferry

Commentaar

Indonesie: Bandung

Bandung is een oude universiteitsstad en het onderwijscentrum van Indonesie met veel universiteiten (en studentes). De stad was zeer in trek bij de koloniale Hollanders om vier redenen: Door de hoogte is de temperatuur er altijd aangenaam (25 oC), door de hoogte was er uitstekende radioverbinding met het vaderland mogelijk, door de hoogte kon hier de enige Nederlandse sterrewacht op het zuidelijk halfrond worden gebouwd en de vrouwen zijn plaatjes (ik weet niet of dit ook door de hoogte komt). Het grote nadeel is dat Bandung midden in de "Koran-belt" ligt. Hierdoor is enige takt nodig als je een dame probeert te versieren buiten de gangbare gelegenheden om. Het wandelleven in Bandung is beperkt en haalt het niet bij b.v. Jakarta, maar Jalan Braga is al generaties legendarisch. Oorspronkelijk een sjieke winkelstraat met de bijbehorende heerenclubs, na een periode van verval wordt het nu in snel tempo opgelapt.

De beroemdste expatclub in Bandung is de North Sea Bar, een klassieke bruine kroeg waar de (koloniale) tijd stil is blijven staan, gerund door John, een Amsterdamse oud-politieagent! Er wordt uiteraard Heineken geschonken, maar op het menu staan, naast nassi en sateh, ook stampot, bitterballen en broodje kroket. De sfeer is zeer gemoedelijk en de drempel is laag. Er lopen vanaf 9.00 uur verschillende dames rond, in aantal varieerend naargelang de dag van de week. Ook deze dames zijn gezellig en laagdrempelig en John zorgt er goed voor dat ze niet vervelend worden. De gemiddelde leeftijd is tussen de 30 en 35, maar er zijn (vooral in het week-end) ook jongere vrouwen aanwezig. De belangrijkste bezigheden in NS zijn zoals een goede bruine kroeg betaamt: drinken, ouwe h**ren, en pool biljart spelen. De dames fladderen wat om je heen en proberen onopvallend een drankje los te peuteren en willen graag met je poolen, maar als je niet wilt: geen probleem. Mocht je wel iets (verder) willen, voor de deur staan altijd wel een paar taxi's te wachten, maar spreek wel een prijs voor de rit af voor je instapt. Ik heb overigens in Bandung nog geen enkel hotel ontdekt dat problemen maakte over damesgezelschap.

Het vinden van de North Sea Bar is geen enkel probleem. Als je (met het eenrichtingverkeer mee) door Jalan Braga loopt is het aan het einde aan de rechterkant en als je een taxi neemt en tegen de chauffeur zegt Jalan Braga is bijna de automatische wedervraag tegen een blanke: Nort Sea Sir? Dicht bij NS vind je ook nog enkele andere bars en disco's waar het ook goed toeven is, maar ik vind North Sea het gezelligst. Verder lopen er enkele DvP's door de straat, waaronder ook enkele fraaie exemplaren.

Have fun,

NO

Commentaar

Re: Indonesie: Bandung

Oorspronkelijk geplaatst door non olet Bekijk bericht
              Bandung blabla

NO
              De meiden die tippelen op en om Jl.Braga zijn meestal goedkope meiden, die met name de locals hun diensten aanbieden. Er zijn naast de north sea bar nog enkele andere leuke barretjes te vinden daar.
              Wil je gewoon een leuke meid ontmoeten ga dan overdag ook eens naar een van de grote winkelcentra en ga wat eten bij de restaurantjes die op een verdieping zijn samengevoegd daar wordt je vanzelf aangesproken door de mooiste meiden.

Commentaar

Re: Indonesië: Java

Zojuist terug uit Semarang. Verblijf gehad in het Patra Semarang Hotel. In de kelder onder het hotel zit een "health center". Oftewel een fishbowl met 10/15 dames. Hieruit kun je een keuze maken voor een massage en/of massagePlus+.

De prijs voor de massage & kamer was Rp100,000 voor de + 300,000/400,000.

Was er vorig jaar ook al geweest toen waren er meer dames aanwezig en de ruimte ook groter. Maar er zitten leuke dames tussen.

Veel plezier!

Commentaar

Re: Indonesië: Java Recensies

Ik weet niet of er nog mensen zijn die bij bovenstaande "health center" geweest zijn.
                  Het was er dit jaar nog rustiger. 6 dames aanwezig. gelukkig zat er toch 1 leuke tussen.
                  Wel handig als je wat woordjes Indonesisch spreekt of verstaat.
                  Deze dames kunnen bijna geen engels.

Maar ik vind het nogsteeds een geweldige oplossing in de kelder onder het hotel...

Commentaar

Aan het werk...
                  X