Thailand: Ao Nang, Krabi Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Ao Nang, Krabi Recensies

Hoi en welkom terug.. Valt er wat te beleven in Krabi?

Krabi is wel aardig. In de buurt van Rai Lee/AO Nang zitten vooral veel familie's. Rai Lee vindt ik vrij duur en erg op de spenders gericht (vanaf 1500 per dag). De omgeving is erg mooi. In AO Nang heb je een paar barretjes, moet je wel goed zoeken
    Slap lullen kan altijd nog :-)

Onlangs nog Ao Nang geweest. Dit ligt in de buurt van Krabi en is vele malen goedkoper en beter dan de rest van het zuiden. Als je Ao Nang gezien hebt, skip je Pattaya en de rest vanzelf.

De local girls zitten aan de boulevard, bijna in het midden. Daar loopt een klein straatje tussen de winkeltjes door naar de barretjes erachter. Betaal de barfine en off you go. Ik ben al heel wat keren in Thailand geweest en al heel veel gewend, maar deze waren toch wel heel bijzonder. Alles erop en eraan, bijzonder ervaren, alles is mogelijk en de prijs blijft tussen de 400 en 800 bt.

Als je Ao Nang uitrijdt via de zuidelijke route, op weg naar Krabi, kom je na ca. 1000 meter ook weer bij wat leven in de brouwerij. Loop eens vanaf het strand die weg op, en je ziet het vanzelf.

veel sanuk, tom uit leiden

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Tycona
      Tom, Paulus,

Kunnen jullie nog enkele hotelletjes aanbevelen in Ao Nang? Gaarne guest-friendly ... ;D En is er 's-avonds nog wat te beleven in Ao Nang?

Thx!
      Ik zat in NOI's Guesthouse, halverwege de strandboulevard. Heel aardige eigenaresse (doe haar de groeten van "Handsome Thaibeer drinker"). Voor 900 Baht had ik een prima kamer met airco, TV en VCD.

S'avonds kan je naar Happy Bar en enkele andere barretjes gaan achter het smalle steegje langs de strandboulevard. Er zijn ook nog een paar Girlybars boven t.o. de MacDonalds. Volgens mij moet je nu genoeg keuze hebben want mijn AO Nang vriendinnetje(Ying, groot en goed gebouwd) vertelde me net dat het slechte weer begonnen is.

Vertel eens wat je meemaakt.

Overigens vond ik internet, ruim voor de Mac, buiten naast een supermarkt, het snelste en goedkoopste.

Mazzel,

PaulusXXX
      Slap lullen kan altijd nog :-)

Commentaar

Hoi hoi, zat zelf in Ao Nang bungalows. Ao Nang is een plaatsje met een vrij labge boulevard, aan de westkust bij Krabi. Aan de zuidzijde loopt een weg naar Krabi, en vanaf het strand tot zeker een kilometer loopt een weg met heel veel goedkope en gf-accomodatie. Keus genoeg in en om Ao Nang, niet alleen in het midden van de boulevard, achter een paar winkels, ook langs de weg met al die accpmodatie. Ik betaalde 250 bht barfine en afhankelijk van het meisje tussen de 500 en 1000 baht voor dehele verder avond en/of nacht. Het gaat vaak niet zozeer (of: niet alleen) om het geld.

Het strand is verder prachtig, niet alleen in Ao Nang, ook iets ten zuiden daarvan, er varen de hele dag bootjes naar toe. Je kunt gerust je meisje meenemen, er wordt helemaal niet vreemd van op gekeken.

mail anders even als je meer details wilt!

gr, tom

Commentaar

Oja, Ao Nang bungalows kostte me 500 bt per nacht, inclusief airco en tv. Is absoluut gf-friendly. En ja, er valt redelijk wat te beleven in Ao Nang, zowel night-life, beachlife, maar ook als je sightseeing (James-Bond Island is vlakbij) of sportief wilt zijn (bekend om rotsklimmen). Doe er je voordeel mee. Ik ken Thailand vrij goed, niet alleen de "tourist places" maar ook het binnenland, de Issan, Pitsanoluk, Nong Khai etc, maar Ao Nang staat redelijk met stip bovenaan. Niet zo comercieel als Pattaya en Phuket, stukken goedkoper en veel betere/hetere meiden!

tom

Commentaar

Pi.Storm,

Ben afgelopen augustus nog een paar dagen in Ao Nang geweest. Relaxed en leuke kleine badplaats.
            Volop duikgelegenheden en daytrips.. De omgeving is qua natuur, rotsen en eilanden magnifiek !!
            Beter dan Phuket en niet zo druk.

Echter, ik denk dat 3 weken wel erg lang is voor Ao Nang.. Een lange beachroad en een paar kleine zijstraatjes en dan ben je Ao Nang alweer uit.

Vergelijk het niet met Pattaya.. Dan kom je bedrogen
            uit. Het is een relaxte plaats en daar komen de
            meeste voor. Zijn een aantal leuke pubs en goed eten.
            Uitgaansleven is beperkt, maar gezellig. De bar-scene speelt zich af in een zijstraat van beachroad. Schat ongeveer een 10-tal beer-bars (2003).. That's all..
            Ik was er met mijn Thaise GF, dus heb alleen maar kunnen "kijken":-)

Ik zou wel een hoteltje van tevoren boeken. Er is
            genoeg keuze, echter je gaat in de tijd van "Songkran".
            Dan kan het er nogal druk zijn.

Tips:
            - Limestone rotsen beklimmen (of abseilen).
            - Dagtrip met speedboat naar diverse eilanden.
            - Krabi / Kho Phi Phi.
            - Kanoeen in de mangrove bossen.

Have fun!
            Tweety.

Oorspronkelijk geplaatst door PI.STORM
            Heeft iemand nog wat recente info over Krabi of liever nog Ao Nang? Ik wil daar een week of 3 heen om af en toe te duiken en wat girls te vermaken. Eind maart, begin april. Weet iemand een niet te duur hotelletje (girl friendly) met prijs. Van te voren boeken? Waar vind je de beerbarretjes, wat zijn de prijsjes? Ik ben wel in Bangkok en Pattaya geweest. Is dit vergelijkbaar?
            Verder nog tips? Goede duikschool bv.?
            Alvast bedankt.
            Pi.Storm

Commentaar

Hoi PI
              Ao ang is inderdaad zoals hier beschreven, erg relaxed etc. Zelf ben ik van mening dat je het daar wel een paar weken kunt uithouden.

Aan de "boulevard" zit inderdaad halverwege een girlie-scene (ff zoeken, maar het is de moeite waard). Echter, aan de zuid-kant van Ao Nang gaat de weg weer landinwaarts en na circa 800 tot 1000 meter kom je in een fantastische girlie-scene terecht. Een enkele farang heeft dit ontdekt, maar de meeste niet. Echt, een superervaring. Ik zat in Ao Nang Bungalows, , aan de weg die dus vanaf de zuid-kant van Ao Nang landinwaarts loopt. Prachtige bungalows, vorig jaar 800 baht per nacht (het was hoogseizoen!!) met airco, tv, douche etc enne ... heerlijke bedden. Oja, girlfriend-friendly natuurlijk. En dat zijn de meeste accomodaties aan deze weg. Heb daar nooit vantevoren geboekt. Gewoon langsgaan en zoeken maar.

Sux-6, The Sir

Commentaar

Als je de hoofdstraat die van het strand wegloopt neemt heb je na een paar honderd meter op je linkerkant een mc donalds restaurant. aan de overzijde (dus zijstraat rechts als je van het strand komt) is een straatje waar enkele barretjes zitten en waar ik eerder dit jaar een ongelooflijk geil en knap ding heb meegenomen. Normale prijs van 1.000 baht. Het is niet Pattaya of Phuket, maar alleen slapen (?) hoef je er zeker niet te doen .....

Commentaar

Ben er een hele tijd geleden geweest, probeer op Railay beach te overnachten (Hat Rai Leh); veruit het mooiste plekje daar.
                  www.globalgentlemensclub.com

Commentaar

Afgelopen maart in Krabi en omgeving rondgehangen. Door de tsunami was er weinig tourisme aanwezig en was de keuze van iets lekkers ook minder. Ik weet niet hoe het er nu voorstaat. Maar in Krabi zelf was echt niks te scoren. (ik moet ook zeggen dat ik niet zo oplettend was, omdat ik met mijn vriendin er was ) Wel vind ik de omgeving, de stranden en ijlandjes van een adembenemend schoonheid, dat je zeker je aandacht ook daar op moet richten. Railay beach is zeker aan te bevelen! Trouwens gingen toen veel Phuket en Phi Phi liefhebbers richting Lanta ijland. Nog een beetje zuidelijker van Krabi. Daar was het weer een ander verhaal met het aanbod van lijfelijke schoonheden.

Commentaar

Re: Thailand: Ao Nang, Krabi

Wandelaars, lees weinig over Ao Nang.
                      Moet toch zeggen dat dit een heerlijke plek is om te verblijven...leuk dorpje, schitterende eilanden en stranden voor het oprapen...en natuurlijk ook leuke meiden.

Deze zitten op twee locaties, straatje schuin tegen over Mc Donalds is hier al vernoemd, maar er zijn nog meer bargirls.

Locaties vinden zich in de kleine steegjes die allemaal uitkomen op de hoofdweg langs het strand.........loop een steegje in en je vindt zeker een dame naar je smaak. Kamers kun je er huren, maar natuurlijk liever lekker je hotel in. Tt 1000 bath. Kan lager maar moet een leuke dame toch ook belonen..

Mocht je een lekker en relaxed girlfriendly hoteletje zoeken....kan je in contact brengen...als je zegt dat je via Thierry komt..krijg je zeker een plezierig verblijf!

ciao,

Thierry

Commentaar

Waarschijnlijk mag het niet direct zichtbaar zijn vanaf de straat. Wel zie je nog steeds (sinds 2005) de steegjes of andere ruimtes net van de doorgaande wegen waar "barcomplexjes" te zien zijn. Helaas heb ik van hier geen ervaringen met prijzen etc.. Het is allemaal wel netjes opgeknapt na de tsunami, ook de moderne eet- en drinkgelegenheden zijn hier aanwezig.

Als je bij "de rots" zo'n 200 meter landinwaarts loopt heb je, net van de straat af, aan de linkerkant een iets groter complex. Daar is zeker gezelligheid te vinden.

Wat ook mooi is, is de natuurlijke zee-omgeving. Een aanrader, als excursie, is om met een longtailboot (met chauffeur) de zee op te gaan en wat eilandjes bezoeken. Gezelschap meenemen hierbij is wel gewenst daar er geen loslopend wild op die eilandjes rondloopt.
                        Genieten is mooi en dat kunnen we maar het beste blijven doen!

Commentaar

Ik zeg doen , krabi town heeft diverse massagesalons tegen het centrum aan ,tussen de hoofdstraat en shellstation naar links.het ligt aan jezelf of je een lt meekrijgt,prijzen wel iets duurder 2000 maar aanbod is ok,weinig engelstalige dames.tevens verderop een karaokewijk maar dat is echt voor de thai,moeilijk contact te maken.
                          Ao Nang heeft een soi tegenover de Mc. Donalds,ook weinig Engelstalig maar service kwaliteit ok. dit is zeker een prachtige omgeving met goede aansluitingen naar bkk.
                          o ja heb respect voor de thai en de meisjes.

Commentaar

Re: Thailand: Ao Nang, Krabi Recensies

Oorspronkelijk geplaatst door aras
                            de laatste recensies zijn van 2005. Is iemand sindsdien naar ao nang geweest???
                            . Ik denk dat het wel wat veranderd moet zijn. Zelf nooit in de buurt vab krabi geweest maar wil dat wel doen de volgende keer.....
                            Van www.krabi-hotels.com de volgende info over het uitgaansleven. Ik denk dat het realistisch is en als je komt om lekker te wandelen zou ik het gewoon niet doen. Op veel sites lees ik over plaatsen in Z.O. Azie: Niet te vergelijken met Pattaya, Phuket en Bangkok. Bij mij is Bangkok nr 3, Phuket nr 2 en Pattaya nr 1 dus ik ga alleen nog maar naar Pattaya. Heb je eens een keer de kans om het neusje van de zalm te proeven, waarom zou je dan met minder genoegen nemen? Als ik goedkoop aan het strand wil liggen ga ik wel all-inclusive naar Turkije.

If you’re looking for a mad night scene that encompasses partying until dawn then Ao Nang is not necessarily the best place to head to but if a mid-range, mellow groove is your thing then you’ve come to exactly the right place.

Ao Nang’s main esplanade is dominated by shops and restaurants and so it’s the out-of-the-way venues such as the southern end of the beach and down alleyways that are the places to look for the area’s nightlife.

Read more: Ao Nang Nightlife - What to Do at Night in Ao Nang http://www.krabi-hotels.com/seedo/ao...#ixzz1srDl5fXE

Laatst gewijzigd door bobby vitale; 23-04-12, 18:27. Reden: Passage eruit.

Commentaar

Toch even kort een warning voor de toekomstige bezoekers van Krabi. Er zijn verschillende operatoren die busverbindingen aanbieden tussen Samui, Phi Phi, Bkk, Airport, Krabi. Mijd de firma Holiday als de pest. Deze nemen echt een loopje met je, wetende dat je geen andere kant meer op kan.
                              Verder is srisuksant resort een super hotel op Ao Nang waar je makkelijk discreet mét GF op je kamer kan zonder iemand het merkt. Dit is een prachtig hotel met groot zwembad aan het strand en kost je net geen 2000 per nacht.
                              Zoals eerder aangehaald is de girlie scène beperkt en discreet. Hier dien je te weten dat er een grote moslimgemeenschap is, vandaar de discretie.

Commentaar

En natuurlijk het belangrijkste: inderdaad een tiental bars schuin tegenover McD. Enkele staan te huur/over te nemen... Zelf heb ik er niet veel soeps aangetroffen.

Commentaar

Informatie in dit draadje klopt nog. Twee straten. Eentje op zijstraat van de de beachroad. Andere bij de MacDonalds. Zit als je een beetje de tijd neemt best wat goeds tussen. Goedkoop ook, vooral in laagseizoen. Had er een voor duizend batjes. Enthousiaste en mooie meid die er voor ging. Veel barren, met name die bij de MacDonalds hebben ook ladyboys en katoeys er tussen lopen.

Commentaar

Vorige maand enkele dagen in Krabi geweest. De barren bevinden zich inderdaad op 2 plaatsen:
                                    - tegenover de Mac Donalds heb je een straatje met wat barren
                                    - Halverwege de Beachroad vlak naast de Burger King 100m tussen de winkels naar achter lopen. Hier liggen wat barren en op het gelijkvloers een disco. Links van deze disco kan je de roltrap naar boven nemen. Dit is een gebouw met 3 verdiepingen met enkele clubs. Hier vond ik het leuker dan aan de Mac Donalds.
                                    Ao Nang is mooi maar voor het nachtleven ga ik er toch geen tweede keer naar toe. Al bij al zeer rustig. Dan kan je in die buurt veel beter naar Phuket of Koh Samui gaan.
                                    PS: voor 600 bath kan je met de bus en ferry makkelijk naar Koh Samui. 's morgen om 7u vertrekken en rond 14u ben je in Koh Samui.

Commentaar

Eventjes proberen wat leven in deze thread te brengen.

Ik ben net vertrokken uit Ao Nang en nu in Bangkok, na een weekje Krabi. Fantastische week gehad. Ik bevestig de prijs van 500 Bath barfine. Lees de post van spiceboy in een andere thread.

Een eerste straat met bars is de Soy RCA. Gelegen op de weg naar het strand, en een tweede in beach road zelf. (Hier is tevens een ladyboy show bij te wonen.)
                                      Er zijn vele aktiviteiten te doen,maar je moet wel een beetje moeite doen om uit de toeristische overal aangeboden zaken te geraken. Tip: maak kontakt met een local of een aangestrande westerling (genoeg te vinden)

Ik had reeds een contact met een meisje daar, en er was duidelijk even klik, want voor een exemplaar klant(Ik dus) dat meer neigt naar de kategorie oudere????, heb ik wel een vriendenprijs gehad. En veel meer waar voor mijn geld gehad dan verwacht.
                                      Uitstekende aerobics eerst, maar ze bleef de hele dag nog met me optrekken (met haar motorbike - scheelt toch wat aan taxikosten) Op een sluitingsdag werd ik bij haar thuis uitgenodigd op even avondeten.enz. Uiteraard is het duidelijk dat ze graag meer heeft, maar ze is realist genoeg om dat niet onmiddelijk re verwachten/vragen.
                                      Uiteraard betaalde ik alle uitgaven voor haar ook maar ze vroeg nooit naar meer, behalve als het on een ladydrink ging. Dat heeft me een avond dan ook wat gekost????, maar ach het was gezellig.

Ik vind het een meer dan geslaagde week daar. Nu op weg naar de nightlife van Bkk energy Pattaya.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door twixbe Bekijk bericht
                                        Eventjes proberen wat leven in deze thread te brengen.

.
                                        Zo zie je maar, dat het op de niet-zo-heel-toeristische plaatsen soms heel wat gemoedelijker en ook nog goedkoper kan toegaan....Geen 'band-werk' voor de meisjes, al hopen ze natuurlijk allemaal op...enz, logisch allemaal. Alleen is het aanbod daar heel wat minder, maar bon, enkele tientallen kippen is wel voldoende voor een paar weken;-). Desnoods dezelfde voor enkele dagen, ieder bekijkt het maar. Ja, Krabi is wel heel klein, dat fameuze straatje met enkele barretjes.... Heb niks uitgeprobeerd omwille van, stomme reden, het volgende : was op zoek naar een internetkeetje, zit daar een Belg die daarnaast een kroeg heeft met biljart e.d. Hij ging het me eens allemaal uit de doeken doen.... Dat de barretjes daar een enorme barfine vroegen enz enz. Die motherfucker heeft zelf een meisje/vrouw of 4 in z'n keet, en die heb ik dus allemaal uitgeprobeerd, de ene al wat 'beter' en mooier dan de andere.... Die gozer ving dus telkens de barfine, want veel volk komt daar niet, is ook een 500 meter van het centrum e.d., maar toen ik voelde dat hij me aan het bedonderen was (de exacte aanleiding weet ik niet meer) ben ik toch eens gaan kijken in het RCA-straatje. Zijn verhaal klopte dus langs geen kanten...
                                        Had ik 't maar eerder geweten, maar ja blind vertrouwen in een landgenoot nietwaar, een 'verankerde farang'. Hij wou dan nog dat ik z'n keet promootte op internet, ja m'n hol ! Ik wens hem een vroegtijdig bankroet, en misschien is het intussen al zover;-). Telkens trakteerde ik hem een bier, maar nooit eentje teruggehad, dat soort volk begrijpt U....Tja, we reizen om te leren;-).
                                        Laatst gewijzigd door solemate; 07-10-17, 13:30. Reden: quote slopen

Commentaar

Aan het werk...
                                        X