Filipijnen: ladyboys Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Filipijnen: ladyboys Recensies

Voorwoord
    Tegenwoordig weten de meesten van jullie die hier op de Azië forum lid zijn wat een ladyboy is. Jullie weten nu ook in welke landen je ze kunt vinden.
    Jullie weten ook in dat land , in welke A go go of clubs je ze kan vinden.
    Jullie weten ook wat is het verschil tussen een , pre-op en post-op ladyboy.
    Maar hebben jullie er ooit bij stil gestaan , hoe het dagelijkse leven van een ladyboy er uit ziet?

Als zij eenmaal 's morgens bij jou wakker wordt en haar geld heeft ontvangen en zij die taxi terug pakt naar haar thuis bestemming, hoe het dan verder gaat met haar.

Al 2 ½ jaar heb ik contact met een Filippijnse ladyboy met de naam Archie. Mijn hechte band met Archie is ontstaan door haar levensverhaal en haar vechtlust ondanks alles om toch iets van haar leven te maken. Dit verhaal wil ik in vervolg met jullie delen.

Archies levensverhaal
    Als een normaal geboren tiener in een land als de Filippijnen is het al moeilijk genoeg om alle obstakels op je pad te omzeilen en een comfortabel leven te leiden. Laat staan als je geboren bent als een jongen en later blijkt dat je in werkelijkheid een meisje bent in een jongens lichaam, wat als gay wordt bestempeld. En je meteen iedereen, maar ook iedereen, tegen je krijgt, door het simpele feit dat je anders bent dan de rest.

Hoofdstuk No 1 - (Wat is er mis met mij?)
    Mijn Naam Is Richard Alfred Pino. Ik ben op 04 april 1983 geboren en opgegroeid in de stad Dicayas (Dipolog Filippijnen).
    http://www.dipologcity.com/Barangay%20Dicayas.htm

Ik ben het voorlaatste kind van mijn vader Rodrigo Pino en mijn moeder Patricia Pino. Ik heb één oudere broer en een klein zusje. Toen ik op 4 april geboren werd, was ik de tweede trots van mijn vader , ik was zijn tweede zoon en hij was heel blij met mij. In onze traditie zijn kinderen de trots van de familie en hier mee laat je zien dat je een gezond en gezegend leven leidt want naast de familie band , is jouw religie de pilaar van jouw bestaan.

Mijn ouders hadden het in die tijd best wel goed , mijn vader was chauffeur op een vuilniswagen en mijn moeder deed het huishouden , en koken bij de welgestelde familie en zo af en toe deed ze oppassen , en zij was in haar vrije tijd ook kapster.
    Wij woonde in een klein gezellig huisje met ons vijven , eigenlijk zessen want later kwam de broer van mijn vader ook bij ons wonen , mijn moeder kreeg medelijden met hem want hij was alcoholist en werd elke keer uit huis gezet , omdat hij elke keer weer zijn huur niet kon betalen.

Ik zat op de lagere school en behaalde al mijn cijfers die ik nodig had en vloog toen verder naar de middelbare school , ik droomde om later kapper te worden en onze eigen zaak te openen samen met mijn ouders , veel geld te gaan verdienen en dan te verhuizen naar een wat betere buurt met betere leef omstandigheden , weg uit dat getto waar wij nu in zaten.
    Gelukkig hadden wij niet zo veel last van maar in onze buurt en wijk kwamen veel roofovervallen voor en leefden veel drugdealers en pooiers , en de buiten straat van ons wijk was het elke avond druk met de tippelaars die hun dagelijkse kost op de hoek van de straat stonden te verdienen.
    Maar dat was allemaal tot nu toe ver van mijn bed, zo leek het tenminste.

Tot zo ver ging het allemaal prima en leek het er op dat wij als een sprookje familie zo als al de andere verder door het leven zouden gaan.
    Tot op een dag ik me raar begin te voelen , ik was toen 16 jaar oud , ik had een heel leuke jongens vrienden kring opgebouwd , en we gingen heel vaak leuke dingen doen na schooltijd.
    Maar ik vond met die jongens optrekken niet meer zo leuk , ik begon meer en meer met de meiden op te trekken , en ik vond hun doen en laten en uitstraling meer en meer leuker dan die van de jongens.
    Elke keer als mijn moeder weg ging om iemand haar te maken of te knippen wilde ik mee gaan ik wilde dit ook zien.

Na school tijd ging ik heel vaak weg en kwam heel laat thuis van het voetballen , die interesse had ik ook niet meer , als mijn vrienden langs kwamen moest mijn moeder nu vaker dan ooit door geven dat ik geen zin had om mee te spelen. Op een zondag ochtend na de kerkdienst liepen we met z`n allen naar huis , draaide mijn moeder zich om en vroeg aan mij heb jij ruzie met je vrienden , is er iets?

Ik zei nee er is niks , mijn moeder zei tegen mij: de moeder van een van jou vrienden vond het raar dat je niet meer langs kwam om met haar zoon te spelen , zij dacht dat het niet meer mocht van mij. Ik heb voorlopig geen zin in mama , antwoordde ik , ik pik dat later wel weer op ben nu meer bezig met mijn huiswerk.

Normaal gaat mijn moeder elke vrijdag naar de markt om boodschappen te doen en verse vis te kopen ik weet dit , dus die dag toen ik thuis kwam was ik alleen.
    Ik snelde vlug naar mijn moeder zijn kamer en ging voor de spiegel staan , waar zij haar make-up heeft liggen , en ging voor de spiegel zitten.
    Ik wilde haar heel graag nadoen , waarom weet ik niet maar er komt meer en meer een meisjes drang in me op , en wat ik ook doe ik kan het niet tegen houden.

Zij had heel veel make-up te veel om een goede keuze te maken , na een paar minuten kiezen had ik voor mijn smaak de goede combinatie.
    En dat is de eerste keer dat ik het leuk vond om als een dame er uit te zien , de combinatie was afschuwelijk want ik had hier geen verstand van , maar ik vond het reuze spannend en kei leuk.
    ‘s Avonds als ik naar de televisie kijk bleef ik de gezichten met de make up onthouden , en na school tijd liep ik effe de shoppingmall in om naar de mooie Filippijnse dames magazines te kijken. Ook begon ik meer en meer naar de dames kleding te kijken , ik vond de jongens kleding langzaam maar zeker helemaal niks meer.

Ik was helemaal weg van de mooie dames schoenen met hoge hakken hoe hoger hoe beter , en pumps waren mijn favorieten.
    Ik voelde steeds meer dat er iets vreselijks aan de hand was met mij , maar ik kon mijn vinger er niet op leggen wat het was dat ik vrouwelijke neigingen begon te krijgen , door meer vrouwelijk te gaan praten en vrouwelijke trekjes begon te tonen.

Ik begon me zorgen te maken hier over , en ik was bang dat mijn familie vrienden en kennissen dit zullen gaan merken , en ik hier door in gruwelijke problemen zal komen.
    Ik kom uit een zeer strikte katholiek religieuze familie , en het horen of aanzien van een lid die vermoedelijk Gay is zal funest zijn voor de familie band en verhouding.

Maar ik wist niet wat ik moest doen of met wie hier over kon praten , want niemand is te vertrouwen , voor je het weet weten mijn ouders het en dan heb je de poppen aan het dansen.
    Ik probeerde keer op keer mijn vrouwelijke gevoelens te onderdrukken maar het lukt me gewoon niet , en hier door werd ik zeer wanhopig en ongelukkig.
    Ik begon slechte cijfers te krijgen op school en kon me niet meer zo goed concentreren en leren , ik was constant gestrest en opgefokt.
    Zelfmoord pogingen begonnen in me op te komen , en met mijn leven en gevoelens te spoken en ik wist geen raad meer met mijn gevoelens en mezelf.

Ondertussen werden mijn gedrag en houding ook door mijn ouders opgemerkt , ik kreeg steeds vaker straf omdat ik tegen de wil en zin van mijn ouders in mijn eigen gang wilde gaan en niet meer wilde luisteren.
    Op een avond zat ik alleen thuis , mijn moeder was bezig alles aan het klaar maken voor een grote trouw partij die zij de volgende dag bij zou wonen en begeleiden, zij was de kapster die alles moest klaar maken voor de bruid en de bruidsmeisjes. Op haar bed lag haar prachtige jurk en de bij behorende schoenen.

Even stond ik naar alles te kijken en ik vond het allemaal prachtig , en droomde ik weg dat ik die gelukkige dame kan zijn die dit een keer zal gaan mee maken.
    Plotseling knapte er iets in mij en kreeg ik de drang om mijn moeders jurk uit te proberen in combinatie met mooie make-up.
    Ik was toch alleen dacht ik dus waarom niet , ik vind het allemaal zo mooi.
    Na wat rond kijken en kiezen had ik een leuke make-up combinatie bij elkaar , en na de make-up ging ik de jurk van mijn moeder aantrekken.
    Nu nog de schoenen aantrekken en toen voel ik me zelf compleet , ik was even groot als mijn moeder dus qua lengte en gewicht waren we hetzelfde. Maar haar voeten waren ietsjes kleiner dan die van mij dus ik had wat moeite met haar schoenen , ik moest bukken om die aan te doen en toch nog in balans te blijven.

Maar daar kreeg ik geen kans voor want achter mij hoorde ik iemand tegen mij zeggen , “ What The Fuck Do You Think You Are Doing?!? “ in mijn bezigheid had ik ondertussen niet door dat mijn oudste broer was thuis gekomen.
    Geschrokt draaide ik me om en zag mijn oudste broer daar in de deur opening naar mij staan kijken en hij was in één woord razend.
    Kans om iets tegen hem te zeggen kreeg ik niet hij begon me meteen in elkaar te slaan , en terwijl hij me sloeg schreeuwde hij “ What`s Wrong With You? Are You Gay? , You Are Not My Brother Any Longer , I Hate You , I Hate You. “ “Wait Until Mom and Dad Come`s Home I will Tell Them Everything “ Hij stormde de kamer uit en ik lag daar op de grond met een hevige bloed neus die was gebroken.

Tot mijn schrik was de jurk van mijn moeder helemaal onder mijn bloed , Shit !!! , hier ga ik nog meer problemen mee krijgen. Ik raakte compleet in paniek en trok de kleren van mijn moeder uit , en rende de woonkamer in , die was leeg.
    Ik rende naar de badkamer en ging mijn gezicht wassen en de make-up af doen , en barstte uit in een vreselijk huil bui , ik wist niet meer wat ik moet doen en wat ik moet zeggen.

Wat ik ook deed, vanaf dit moment ben ik in een andere fase van mijn leven terecht gekomen, vanuit de fase van een kind zijn in de fase van een tiener die als een trans moet verder gaan en alle kansen moet pakken om te overleven.

Later die avond toen mijn moeder thuis kwam werd ze bijna gek , de jurk dat zij die volgende dag moet aan trekken voor die bruilof was niet meer te gebruiken. Dus zij moet iets anders verzinnen om aan te trekken , en zij was ook vreselijk kwaad over het feit dat ik me als een gay gedroeg volgens haar zeggen.
    Ik zal alles aan doen om te voorkomen dat je vader hier achter komt want die zal je meteen afslachten zei ze tegen mij , beloof me dat je nu een beetje normaal gaat doen.
    Laatst gewijzigd door Benn0; 14-05-10, 05:41.

Hoofdstuk 2 - Ontmaagd Door Monica !!!

Dit normaal doen was maar voor een korte duur , het vrouwelijk instinct binnen mij wilde er uit weg uit die mannelijke lichaam , en het was niet meer tegen te houden.
    Ik begon jongens leuk te vinden , en was meer en meer in gaybar te vinden omdat in mijn regio geen Trans bar waren en nu nog steeds niet.
    Op een dag ontmoet ik een jongen die de zelfde Trans trekjes zo als ik vertoonde , en hij had ook de zelfde problemen.
    Monica was 5 jaar ouder dan ik en zij had al heel veel mee gemaakt , leuke dingen en minder leuke dingen.

Een van de leuke dingen dat zij elke jaar aan mee doet was een gay miss verkiezing , waarom schrijf jij je zelf niet in vroeg Monica aan mij gaan we samen mee doen aan die verkiezing.
    Dat vond ik een tof idee en stemde meteen in , om mee te doen heb ik geld nodig , en die zal ik van thuis uit niet krijgen.
    Dus besloot ik tegen de wens van mijn ouders in om te gaan werken , mijn vader was niet blij met het idee dat ik ging stoppen met mijn studie om te gaan werken , na heel veel gezeur mocht ik dat maar dan moet ik wel beloven dat ik later de draad weer zal op pikken.

Het ontmoeten van Monica kwam als een geschenk uit de hemel , zij werd meteen mijn hart vriendinnetje en we waren bijna niet van elkaar te scheiden.
    Door haar begon ik mijn toestand en mijn leven beter te begrijpen en de hoe en waarom ik zo bent en hoe er mee om te gaan.
    Op een avond vroeg Monica aan mij waar ga je meestal stappen , ik gaf aan dat ik meestal in die en die gay bar zit , zij begon te lachen , heb je zin om naar een Trans ontmoeting plaats met mij te gaan.

Zo gezegd zo gedaan , en kwam ik bij een woning aan , met een enorme kelder , die omgebouwd was in een mini bar met Pool tafels , Dart borden en achter aan een mini dans vloer met veel sofa`s om lekker te relaxen
    De eigenaar van die woning ken ik toevallig dus ik was meer dan welkome , het was door de week en het was vrij rustig , ik en Monica ging hellemaal uit ons dak door te dansen , lol trappen en gek doen.
    Ik had geld nodig om mee te doen met die gay verkiezing , Monica had een heel groot kleren kast met heel veel dames kleding , zij had ook een behoorlijk assortiment make-up , kies wat je leuk vindt aan komend weekend gaan we als 2 echte diva`s naar ons club toe.

Thuis vroeg ik aan mijn ouders of hun mij konden helpen een baan te vinden , het antwoord hier op was niet echt overtuigend.
    Dus besloot ik om zelf erop uit te gaan om een baan te zoeken , om de hoek bij ons was een heel grote Toko , die man had iemand nodig om bestelling die gemaakt werd door oudere mensen weg te brengen , en iemand nodig om de rekken te vullen en nu en dan achter de kassa te staan.
    Het verdiende niet veel maar ik had in iedere geval een baan , en daar ging het om.
    Ons dorp bestaat uit een kleine gemeenschap en iedereen ken elkaar , ik weet niet hoe maar algauw kreeg mijn ouders te horen dat ik regelmatig te zien was in de gay scene
    En tot mijn schrik kwam mijn vader hier ook achter , nou , die was laaiend en erg boos en van tijd tot tijd brak er heftige discussie uit , zo heftig dat ik keer op keer geslagen werd , maar ik bleef elke keer ontkennen dat ik Gay was of Trans.

Weekend was aan gebroken , mijn eerste feest compleet gekleed als een Trans kwam er aan en ik was dol blij , ik was ook flink aan het sparen voor mijn inschrijf geld en jurken voor mijn eerste Gay verkiezing.
    Monica kwam me op werk ophalen zij was in het bij zijn van 2 jongens allemaal ons leeftijd , die weekend zal ik bij haar logeren.
    Na het eten gingen we bij haar thuis nog wat drinken en na praten , tijdens het gesprek kwam ik er achter dat Monica die jongens alles over mij heeft verteld
    Een van die jongens vroeg aan mij waarom ga je geen hormoon gebruiken , dat kan zij nog niet doen zij woon nog thuis zij Monica , zij kan daar pas mee beginnen als zij op haar eigen gaat wonen , heb jij daar over na gedacht schat.
    Nee , daar heb ik niet over na gedacht want ik heb zo veel geld hellemaal niet ik verdien net genoeg om mee rond te komen.

Nou als je wil kan je altijd bij mij intrekken , kijk maar of je ouders dat goed vinden.
    Het werd tijd om aan te kleden en naar die club te gaan , ik hou van sexy kleding dus ging ik naar die outfits tussen het vele uit kiezen.
    Na wat kijken ben ik een heel leuke tegen gekomen het was een heel mooie korte jurk , hoef alleen voor te bukken en je kon mijn kont en onder broek en alles zien.
    Even de juiste pant`s bij gepakt en de juiste make-up aan gezet en ik was klaar om te gaan feesten.

Monica zag ook mooie strak en sexy uit , zij had ook verschillende soort pruik liggen , zij had die avond blond haar op.
    Voor dat we opstap gingen dronken we bij Monica thuis Bacardi coke , eerste keer dat ik dronk , Monica gebruik ook drugs , zij gebruikt coke en marijana , dat was ook de eerste keer dat ik blowde
    Een uur later stond ik in de club met zijn allen te dansen en gek te doen , ik voelde me geweldig eindelijk vrij voor een paar uur me zelf te zijn , met mensen die het zelfde zijn als ik en me begrijpen.
    Een van die jongens die met ons mee waren gegaan vond me leuk , ik kon het aan zijn lichaam taal zien en voelen , hij was hellemaal over mij en liep constant de helle avond achter me aan.

Ik was behoorlijk aan geschoten , en vond die aan dacht dat ik kreeg en de sfeer er om heen behoorlijk opwindend.
    Een sigaretje roken deed ik vroeger ook stiekum , nu kon ik dat in deze club vrijuit doen.
    Na het dansen ging ik naar de hoek waar wij normaal zitten , het is achter in de club en wat donker , daar zat Monica met die andere jongen , maar hun zat in een raar houding , toen ik goed keek zag ik het pas.
    Die jongen was haar aan het pijpen , en zij was heftig aan het genieten.
    Dit is het eerste keer dat ik zo iets zag , en ik vond het een geile blik.
    Plotseling gaf iemand mij een kus in mijn nek , geschrokken keek ik om en het was die andere jongen die constant achter me aan liep , hij fluisterde in mijn oren , ik heb ook zin om jou te pijpen.

Hellemaal verstijfd bleef ik hem aan kijken , en er kwam geen woord uit mijn mond.
    Hij kwam naast me zitten , trok mijn slipje opzij en begon langzaam in mijn lul te knijpen , tot mijn schrik begon ik een stijve te krijgen en ik vond het erg geil.
    Een maal dat mijn lul stijf genoeg is geworden , dook hij ook naar beneden en begon me te pijpen.

Ik keek naar Monica , die was op haar beurt die jongen aan het pijpen , effe keek zij naar mij , gaf me op een afstand een kus , en een smile en ging verder.
    Ik vond het heerlijk die blowjob dat ik kreeg , en wilde niet dat hij er mee stopte.
    Na een tijdje haalde hij zijn lul uit zijn broek en ging ik hem pijpen , was ook de eerste keer dat ik een blow job deed , en bleek dat ik het ook heel goed daad want plotseling voel ik een warm klodder in mijn mond hij kwam heftig klaar , een mond vol.
    Ik sprong snel op en snelde naar het bad kamer en spuugde het uit in de was bak.
    Achter mij hoor ik 2 persoon lachen , in de spiegel zag ik 2 Trans achter mij ze waren in het bad kamer elkaar aan het zoenen , je moet het niet uit spugen maar door slikken zij de ene tegen mij , echt niet zij ik , het heeft een vieze smaak.

Na mijn mond te hebben gewassen kwam ik terug naar de hoek , ik heb zin om te dansen zij ik tegen die jongen en ging de dans vloer op om verder te genieten.
    Rond 04.00 ging de lichten aan , tijd om naar huis te gaan.
    Monica was zo zat als een garnaal en behoorlijk onder de invloed , die jongen dat met haar was , kwam met het voorstel om bij hun verder te gaan feesten.
    Hun huis was niet zo ver van de club , ongeveer 30 min loop afstand , ik kreeg medelijden met Monica zij moest bijna naar huis gedragen worden.
    Eenmaal binnen viel zij flauw , ik schrok me een hoedje en probeer haar op alle manier weer wakker te krijgen maar het lukte me niet.
    Relax , zij een van die jongens , laat haar maar slapen , dan gaan we met jouw verder feesten.

Op dat moment wist ik niet wat ze daar mee bedoelde , de muziek werd aan gezet en de drank en de drugs vloeide rijkelijk.
    Die ene jongen die me leuk vond ging me op een gegeven moment weer pijpen , en de andere wilde gepijpt worden , en dat deed ik.
    Naast het pijpen werd mijn kont van tijd to tijd door gelikt , en kreeg ik van de andere jongen een uitgebreid rimming , heb ik nooit gedaan ik voelde me in de 7de hemel zo lekker was dat , tussen door kwam die andere jongen met een pot gel aan gelopen
    Mijn kont werd goed ingesmeerd en werd ik door de andere jongen die blijkbaar meer ervaring heeft dan die dat mij leuk vond , genomen.
    Het was behoorlijk pijnlijk , dit was mijn eerste seks ervaring , stom van mij om niet te zeggen dat ik nog maagd was maar ik zij niks en hield mijn mond dicht.
    Na een half uur kwam die jongen klaar , en nam de ene die mij zo leuk vond het meteen van hem over.

Al had hij niet zo veel ervaring , hij deed het met iets meer gevoel , tijdens het neuken werd ik ook gekust en gestreeld , wat ik wat aangenamer vond.
    Op het bed hoor ik Monica kreunde geluiden maken , ik keek schuin naar haar toe , en zag dat die ene jongen die me ontmaagde nu met haar bezig was.
    oen hij klaar kwam vroeg hij aan mij of ik hem wilde neuken , ik heb nooit iemand geneukt , maar tot mijn verbazing ging het allemaal automatische.
    Mijn drang om seks was op dat moment enorm , en dat had hij ook geweten want ik ging tekeer , en kwam bruisend klaar.

Dat weekend verbleef ik bij Monica , mijn maagdelijkheid was volkomen verdwenen en ik ging van af die tijd ook blowen.
    Thuis werden de ruzie`s alleen maar erger en erger , en op een gegeven moment liep ik van huis weg , en ging bij Monica wonen.
    Niemand wist waar ik toen verbleef en dat was een fijn gevoel voor mij , want ik kreeg eindelijk rust aan mijn kop , mijn moeder kwam wel soms naar de toko toe om mijn te overhalen om weer thuis te komen maar daar wilde ik niks van weten.
    k had andere belangrijke dingen aan mijn kop , de Trans verkiezing stond voor de deur en ik moest nog 2 nieuwe jurk laten maken , ik wilde heel graag die verkiezing winnen.
    Voor mij was het een soort status symbool en een manier om wat meer zelf vertrouw te winnen.

1 week voor de verkiezing was ik financiële niet in staat om die 2 jurken te kopen , wat ik bij die toko verdiende was 10x niks
    Ik was radeloos en wist niet wat ik moest doen , dus ging ik Monica om raad vragen.
    Ik zij tegen haar dat ik geen geld heb om die 2 jurk te kopen , geen nood schat zij ze , ik leen je die geld wel en kan je het later aan mij terug betalen.
    Ik was zo blij dat zij dat voor mij kon voorschieten , nu kan ik toch mee doen.
    Die middag heb ik met Monica afgesproken om samen te gaan shoppen , heb ik een halve dag vrijgevraagd op werk.
    Tot mijn verbazing kwam zij aan lopen met die 2 jongens , ik voelde me niet echt op mijn gemak ik dacht dat wij als 2 meiden onder elkaar gingen shoppen en had geen pottenkijkers nodig.

Eenmaal onderweg gaf die ene jongen dat mijn ontmaagde het geld , ik keek Monica verbaasd aan maar die glimlachte en zij , ik had jouw helle bedrag niet bij me dus schiet hij jou wel voor , komt wel goed.
    De shoppen was een geslaagd feest ik heb 2 heel leuke jurk gekocht en Monica ook , nu gaat mijn eerste droom in vervulling, mijn eerst Trans verkiezing
    Na de shoppen en wat eten ging ik met de andere jongen die mij zo leuk vond , die nu trouwens ook mijn eerste vriend is geworden mee zijn naam is Roy.
    Thuis bij hem heb ik heerlijk liggen Sexxee , ik wist wel dat hij in de verkeerde scene zat samen met zijn vriend maar op dat moment vond ik het niet erg.
    Ik was een tiener die er op uit was naar avonturen en herkenning en status en heel erg de drang had om ergens bij te horen en begrepen te worden , dus bij iedereen die ik het kreeg was het mooi mee genomen.

Eindelijk was het zo ver de avond van de Trans verkiezing , Monica was een wraak , tegen al mijn adviezen in lag zij de helle dag aan de coke , en aan de drank samen met die oudere jongen.
    Pas 4 uur voor de verkiezing knapte ze een beetje op , maar blijkbaar niet genoeg en zeg ze op het laatste moment tegen mij dat ze niet meer gaat meedoen , nou ik was op het zachts gezegd laaiend op haar en die sukkel die samen met haar lag te drinken en te snuiven.
    Boos verliet ik samen met Roy haar woning en ging alleen naar de verkiezing , het was behoorlijk druk maar heel leuk.
    Zo goed als het kon , heb ik ruim van te voren een beetje van alles met Monica geoefend , en er waren tussen door 2 keer in de week een middag dat wij aanwezig moesten zijn om met de helle groep te oefenen.
    De show was kei leuk en ik was me hellemaal aan het vermaken , ik had het tot de 10 finalisten gered , maar verder kwam ik niet want de nadruk ging echt meer op de meiden die meer vrouwelijk uit zagen met tieten en hormoon keur , dus daar na viel ik uit de kwalificatie.

Backstage keek ik de rest van de show toe , en spraak met andere kandidaten die ook uitviel en ging het over alles wat met Trans te maken had , en kreeg ik veel info over het hormoon keur , ombouwen , spraak cursus , etc etc.
    Na de show gingen we allemaal nog op de stage om de winaars te feliciteren en toen was het echt afgelopen en liep ik naar het kleed kamer , eerst zocht ik naar Roy die stond hier achter maar kon hem nergens vinden.

Opeens kwam 2 mensen van de bewaking naar me toe lopen , de ene zij tegen mij er zijn 2 mensen hier die met jou willen praten , ik dacht in me zelf heb ik zo veel indruk gemaakt dat ik al een sponser heb gekregen , mooi
    En liep zonder enig besef van wat mij te wachten staat met hun mee naar de bijgelegen kamer , toen ik de deur open maak en naar binnen stapte , kreeg ik bijna een hart aanval.

Daar stond mijn vader en mijn moeder en mijn oudste broer met een dodelijk blik naar mij te kijken en op mij te wachten.
    De grond ging van onder mijn voeten weg en ik stond daar te trillen van paniek , ik ben nu echt betrapt en kon geen kant op.
    Mijn vader begon met praten en die zij tegen mij , is dit de dank dat wij van jou krijgen door jou hier op deze wereld te zetten en voor jou al die jaren te zorgen ???
    Tot op mijn werk kreeg ik te horen dat mijn zoon Gay is en dat hij met criminelen om gaat , heb jij enige idee hoe veel pijn dat doet.
    Toen naam mijn moeder het woord , wat is in hemelsnaam met jou gebeurd waarom gedrag jij je zelf zo , wat hebben wij jou mis gedaan om dit te verdienen , schaam jij je niet ??

Ik wil jou nog een keer de kans geven om te veranderen , maar dan moet je echt beloven dat je gaat veranderen en niet meer met de verkeerde mensen omgaat.
    Op deze woorden barste mijn vader uit in een luidruchtige woede , niks daar van ik wil deze kootzak nooit meer zien , jij komt niet meer bij mij in huis , jij ben een schande in de familie.
    Op die woorden kreeg mijn vader en moeder een behoorlijke ruzie , en toen was de maat van mijn oudste broer vol en die zij tegen mij , kijk het is allemaal jou schuld wat nu hier gebeurd , was jij toch nooit geboren , ik maak je eigen handig af , van uit zijn zak haalde hij een keuken mes te voorschijn en viel me daar mee aan.
    Ik kon hem nog net optijd ontwijken , want hij wilde me in mijn buik steken , maar ik trapte over mijn lange jurk en viel , en kreeg hier na , mes steken in mijn borst , arm en mijn nek.

Door het gillen van mijn moeder , kwam de beveiliging net op tijd de kamer binnen rennen en pakte het mes van mijn broer en nam hem mee.
    De andere beveiliger ging meteen hulp hallen en een ziekenwagen bellen.
    Mijn vader zij en deed niks om me te helpen , hij bleef me met heel veel woede aan kijken , en spuugde vlak voor mijn gezicht op de grond en liep de kamer uit.
    Mijn moeder was aan het huilen en schreeuwen om hulp , en gelukkig kwam die ook , een dame van de organisatie werkte toevallig in een ziekenhuis en gaf me eerste hulp , kort daar na kwam de politie met de ziekenwagen aan rijden , en werd ik mee genomen.
    Mijn moeder ging met me mee en bleef de helle tijd bij me , ik was niet in levens gevaar maar mijn verwondingen waren best wel ernstig.

Na een maand mocht ik naar huis , mijn moeder wilde dat ik niet meer bij Monica bleef maar naar huis kwam , dat wilde mijn vader niet en de ruzie thuis waren behoorlijk.
    Onder druk van mijn moeder mocht ik geen aangifte doen tegen mijn broer , die was behoorlijk over de zeik en besloot om op zijn eigen te gaan wonen , maar hij zij tegen mijn moeder maak niet uit waar hij me tegen komt hij zal me vermoorden.
    Mijn zusje had gelukkig niet zo veel moeite mee , dat ik een Trans was met haar kon ik goed mee opschieten en van haar kreeg ik ook de hoog nodige troost.
    Mijn vader had heel veel moeite mee , hij raakte aan het drinken en werd meer en meer agressief tegen over mij mijn moeder en mijn zusje , en kreeg hier de hulp van mijn oom die nog steeds bij ons in woonde , die koos de kant van mijn vader.

Tot op een dag mijn moeder er genoeg van had en hem ging bedreigen en zo moest hij zijn bezems op pakken en weg wezen , was mijn vader hellemaal niet blij mee.
    En weer brak de hel los bij ons thuis , van af dat moment werd mijn moeder ik en mijn zusje keer op keer door hem vreselijk mishandeld.
    Patricia mijn moeder is een zeer sterke vrouw , van jongs af aan heeft zij ons gekregen , zij was pas 18 toen mijn oudste broer was geboren.

Mijn moeder kwam ook uit een gebroken gezin met heel veel geweld , incest , en drank en drugs misbruik , zo werd zij jaren lang misbruikt door haar vader en oudste broer en werd zij samen met haar moeder en jongste zus de prostitutie in gedwongen.
    Overdag werken ze als schoonmaaksters bij rijke gezinnen en avonds moesten ze tippelen , al die geld ging aan het vertier van mooie auto`s en kleren kopen , drank , drugs en de ****en.

Via via kwam mijn moeder bij de ouders van mijn vader werken , mijn vader werd op den duur verliefd op mijn moeder , en raakte zij zwanger , dat was een behoorlijke schande in de familie , vooral toen mijn vader ouders er achter kwamen wat zij deed in de avond uren.
    Mijn vader moest haar meteen met rust laten en zij werd gesommeerd om uit de buurt van mijn vader te blijven en de kind weg te doen.
    Deze actie hield niet lang stand want na 4 maanden besloot mijn vader om , het compleet contact met zijn familie te breken en met haar weg te vluchten , en hun eigen leven op te bouwen.

Dus nu dat mijn moeder weer zo`n trauma mee maakt , kon ik het niet langer aanzien ik raakte in een diepe depressie en schuld gevoel.
    Het is allemaal mijn schuld dat alles nu gaat zo als het gaat , mijn moeder neemt het op voor mij en moeten voortdurend klappen en vreselijk mishandeling mee maken omdat ik een Trans bent.
    Ik zag het niet meer zitten , en dacht aan verschillende zelf moord pogingen , als ik er niet meer bent dan hou het eindelijk op , zo dacht ik.
    Ik heb 2x geprobeerd om me zelf om te brengen , 1x met een overdoses slaap middelen , was niet gelukt want mij moeder vond mij net op tijd bewusteloos op bed
    En de andere keer heb ik al mijn 2 pols door gesneden , toen ik alleen thuis was maar door de pijn en paniek begon ik te schreeuwen en kwam mijn buurvrouw aan rennen en werd ik tot mijn spijt weer gered.

Mijn moeder was behoorlijk over de zeik met mijn actie`s al begreep zij mij , wilde ze niet dat ik dit nog een keer deed.
    Toen besloot zij om mij weg te sturen naar mijn tante in Zamboanga , dat wilde ik eigenlijk niet , ik kon nooit goed opschieten met mijn tante die daar woonde al was zij toen die tijd heel lief voor ons.
    Na heel veel smeken , stemde ik in om het voor een half jaar te doen , zo dat er weer rust in de tent kwam en daar na zal ik weer naar huis toe keren.
    Monica deed heel afstandelijk na die gebeurtenis bij de Trans verkiezing , tot de dag van vandaag weet ik niet waarom zij was er niet eens bij.

Van mijn moeder kreeg ik geld om haar vriend terug te betalen , die lul wilde ook nog rente geld , omdat het zo lang duurde voor hij zijn geld terug kreeg.
    Roy liet mij als een bak steen vallen , later hoorde ik dat hij was weg gerend toen hij hoorde wat er was gebeurd.
    Voor ik naar Zamboanga vertrok zag ik hem 2 keer elke keer gaf ik hem de middelvinger , hier op kreeg ik geen reactie , hij maakte snel dat hij weg kwam.

Commentaar

Hoofdstuk 3 - Brut Verkracht Worden Door Je Eigen Oom !!!

Op een maandag ochtend vroeg pakte ik de bus van Dipolog naar Zamboanga , het is bijna 1 dag rijden met 3 tussen stops, om wat te eten en benen te streken.
      Bij aankomst moest ik zelf de Jeepney pakken naar mijn tante toe , die stond niet op mij te wachten.
      Eenmaal daar aangekomen , kreeg ik een helle preek van haar wat zij wel en niet tolereert , en als ik me niet aan die regels kan of zal houden , dat ik dan direct moest vertrekken.
      Ik zij niks en knikte oké , ik had geen keuze , en wilde mijn moeder niet teleurstellen, ik stond al op de rand van de afgrond , dus weer boven op klimmen dat was mijn enige doel.

Na die preek liep ik achter haar aan naar buiten , waar zij een bij vertrek liet bouwen met 3 kamers , toen ik voor bij de deur van de eerste kamer liep , zag ik een bekend gezicht op het bed liggen , het was mijn vader zijn broer, mijn aan alcohol en drugs verslaafde oom die mijn moeder weg heeft gestuurd , die is hier bij mijn tante ingetrokken.
      Hij bleef mij met een heel vies gezicht aan kijken , en zij op dat moment niks , mijn tante maakte een grapje in de geest van , je heb gezelschap dan hoef je niet alleen hier te zitten tussen al de varkens en kippen die hier rond lopen.
      Nou , nogmaals gedrag je en alles komt goed , zoek een baan om voor je zelf en je eten te zorgen , want ik kom amper rond met wat ik zelf verdient , je kunt verlopig wel mee eten maar veel zou het niet zijn.

Later die middag zaten we met z`n 3 aan tafel te eten , mijn oom zat de helle tijd naar mij te kijken maar zij niks , mijn tante zat wat bij te lullen over de politiek en dat zij een lotto heeft gekocht en hoop dat zij iets zou winnen om zo uit die sloppen wijk te kunnen verhuizen bla bla bla , toen mijn oom plotseling tegen mij zij , en hoe is het om als een Trans te leven , inplaats om een normaal leven te lijden ???
      Mijn tante keek geschrok naar mijn oom en toen naar mij , Marcel zo heet mijn oom , hou eens op en laat hem met rust zij mijn tante.
      Ik wil zulke gesprekken niet in mijn huis hebben , dit is een gezegend huis en zo wil ik het ook houden.

Mijn tante is een streng gelovige die elke zondag naar de kerk gaat , en zij doet actief mee bij heel veel wijk bijeenkomsten met betrekking tot de kerk.
      Ik gaf geen antwoord terug , en dacht dan stop deze getreiterd van zelf wel , maar daar zat ik goed naast want van af dat moment , elke keer dat hij mij ziet en mijn tante is er niet bij , krijg ik alle soort commentaar aan mijn hoofd toe geslingerd , en erger nog als hij mij op straat tegen komt , scheld hij mij uit voor Bakalas een ander woord voor Trans in het Tagalog ons moeder taal.

Na heel veel moeite kreeg ik een baan bij een restaurant als afwasser , het was lange uren maken en hard werken en weinig verdienen.
      Maar ik moest voor mijn eigen eten zorgen en me zelf dus het moest , ik heb geen goed opleiding en geen papieren dus een goede baan kan ik op mijn buik schrijven.
      Door al wat met mij geduurde die tijd gebeurde raakte mijn Trans gevoel een beetje in het achter grond , en was ik met andere dingen bezig dan me zelf.
      Maar hoe meer ik tot rust kwam , hoe meer het vrouwelijk gevoel en Trans zijn , weer zijn kop boven water ging steken , en ik wist geen raad mee.
      Op een zondag middag zat ik televisie te kijken bij de buren , want zij hadden televisie en wij niet. Zag ik tot mijn schrik een advertentie van een Gay miss verkiezing die aankomende week in een club dicht bij ons zal plaats vinden.
      Ik glinsterde hellemaal , hier moet ik zeker naar toe , hier hoor ik thuis tussen de Trans dames , maar hoe ga ik dat voor elkaar krijgen , ik moet werken.
      Tegen mijn baas had ik een leugen verteld dat ik weg ging met mijn tante , en dat ik niet kon komen werken , het was oké.
      Ik durfde niet om te kleden als een meid , dus ging gewoon als jongen uitziende daar naar toe , de sfeer was geweldig en de show was ook goed georganiseerd , in de pauze kwam ik in gesprek met een paar van de trans meiden die daar rond liepen , en ik voelde me meteen thuis.
      Wij stonden gezellig met elkaar te praten toen ik een bekende stem achter me hoorde , ik keek om en tot mijn schrik stond mijn oom met zijn rug naar me toe met 2 Trans te praten , hij zag me niet want hij was druk bezig met een van die trans te zoenen en te knuffelen.

Op dat moment werd omgeroepen dat de pauze voorbij was , en de 2de helft van de verkiezing gaat beginnen.
      Toen ik langs liep gaf ik hem een schouder klop met de mededeling , lekker he Trans meiden.
      Hij stond verstijf naar me te kijken , hij had niet verwacht dat ik daar zou zijn , zijn houding veranderd hellemaal.
      De volgende dag aan tafel was hij muis stil en durfde me niet eens aan te kijken , was ik heel blij mee dat ik niet meer geterroriseerd werd.
      Effe leek het goed te gaan met mij , van afwasser werd ik gepromoveerd naar keuken hulp , ik mocht de voorbereiding doen voor de koks , mijn chef vond het ook geen slecht idee om mij in de bediening te zetten als het druk werd , en hij was blij met mijn prestatie.

Ik ging wat meer verdienen en zat niet meer zo krap aan de kassa , ik ging nu ook vaker stappen en langzaam begon ik me weer in de Trans Circuit te begeven , in de korte tijd kreeg ik weer een hoop Trans vrienden.
      Maar ik vond het minder leuk , dat ik heel vak in mijn geliefde club , elke keer weer mijn oom tegen kwam , het was behoorlijk irritant ik kon me zelf niet zijn , hij hield mij constant in de gaten.
      Tijdens het stappen kwam ik in contact met Trans Georgina , zij was een echte **** en was geld aan het inzamelen met haar werk , voor het ombouwen van haar borsten en later een nieuwe vagina.

Ik trok heel veel met haar op , door haar kreeg ik weer de energie en moed om me zelf te zijn , en langzaam maar zeker begon ik me als een ware trans te gedragen.
      Ik ging me omkleden bij haar , en samen gingen we naar de clubs , het was weer fun hebben zo als oudst.
      Ik dacht dat zij een echte vriendin was van mij , maar niks was daar van waar , zij duwde me gewoon de afgrond in.
      In mei was Georgina jarig en een week van te voren maakte ze aan mij bekend dat zij in ons favoriete club die feest zal gaan houden.
      Die avond zijn we allemaal 8 meiden sterk bij elkaar gekomen , ons omgekleed en klaar gemaakt voor het feest

Van die 8 kende ik alleen 2 de rest waren allemaal onbekende voor mij , wat ik wel wist is dat hun allemaal uit de escort en tippel circuit kwam.
      Thuis bij Georgina werd al heftig gedronken en hier was het gebruik van hard drugs en soft drugs geen uitzondering.
      Eenmaal in de club ging ik hellemaal uit mijn dak en het was heerlijk genieten , na een tijdje kwam een leuk man de club binnen , na wat rond lopen kwam hij vlak naast mij staan en zat de helle tijd naar mij te kijken , na een tijdje kwam hij naar mij toe lopen met de vraag of ik met hem wilde dansen.
      Tijdens het dansen vroeg hij aan mij , en Archie heb jij het naar je zin ??? , In Dipolog heb ik mijn naam van Richard naar Richie gemaakt een maal hier in Zamboanga heb ik het van Richie naar Archie veranderd , ik keek hem aan met wat ongeloof in mijn ogen , hoe kom jij op mijn naam , ik ken jou hellemaal niet !!!
      Oh , ik heb van Georgina gehoord hoe jij heet , zij hij zo een beetje zenuwachtig , ja ik vermaak me prima zij ik tegen hem.
      En zo bleven wij samen de helle avond dansen , ik raakte meer en meer aan geschoten door de cocktails , en werd ik met het uur geiler.
      Het duurde niet lang dat wij met elkaar zaten te zoenen , hier in deze club kon ik niks doen dus ik bleef als maar in zijn lul knijpen en masseren.
      Georgina zij tegen mij na hier gaan we naar een afther club als je nieuwe vriend wil kan hij mee gaan , ik vroeg aan hem heb je zin om mee te gaan hij zij ja , ik zij tegen Georgina , oké doen we.

Ik stond op en ging effe naar de WC om te plassen , tijdens het lopen voelde ik mijn hoofd draaien en werd ik een beetje duizelig , een maal in de WC aangekomen en geplast , ging ik mijn gezicht wassen dat hielp niet echt.
      Ik ging weer tussen de groep zitten en probeer bij te blijven , die ene man bleef me alleen aan kijken maar zij niks tegen mij , op dat moment wist ik niet dat hij iets in mijn drank heeft gegooid , na 10 minuten stonden we op en gingen we naar buiten om een taxi te pakken naar de volgende club , het enige wat ik nog kon herinnerd was dat die jongen geen taxi wilde pakken maar zijn eigen auto. Ik stapte in zijn auto en voor de rest weet ik niks meer.

Toen ik wakker werd begon de nachtmerrie pas echt , het was een living hel.
      Ik lag vast gebonden op een bed , met mijn mond dicht geplakt zo dat ik geen geluid kon maken.
      En werd ik op dat moment verkracht door mijn verslaafde oom , en die ene man die achter af zijn vriend bleek te zijn.
      Dat ging eindeloos door , ik was vreselijk aan het huilen en hellemaal in paniek ik wist niet waar ik was en wat met mij allemaal ging gebeuren.
      Door de vreselijke pijn die ik had , want alles werd gedaan zonder gliimiddel , raakte ik in een soort coma en viel ik flauw.
      Sinds de eerste dag dat ik in Zamboanga aan kwam , en mijn oom mij zag zat bij hem de schrik goed in.

Hij had een geheim leven , en ik maakte jammer genoeg deel uit van die geheim leven , en hij was bang als het doods dat ik er achter zou komen en de waarheid zou gaan vertellen.
      Mijn oom was een Trans lover maar meer een schoft type , hij ging met Trans ****tjes om en verslaafden , hij had 3 verslaafde Trans ****tjes die voor hem werkten , al het geld dat deze meiden verdienen werd van hun afgepikt voor zijn drugs en zijn drank verslaving , en in ruil kregen ze wat smerige eten en drug toegediend om hun verslaving in stand te houden , hij met zijn vriend waren ook zeer perverse , en er werd wreed spelletjes met de dames gespeeld , en dit werd heel vak door hun opgenomen en door verkocht aan andere zieke gasten net zo als hun.

Toen hij nog in Dipolog woonde had mijn oom een hekel aan mijn vader en mijn moeder , omdat wij wel een goed leven had en hij niet volgens hem , hij was vreselijk jaloers.
      Van hem kreeg ik ook te horen dat hij mijn moeder vak heeft versierd , maar zij wilde niet toegeven om iets met hem te beginnen , Je moeder was niks meer dan een **** , zij kon makkelijk voor mij had kunnen kiezen dan die lul van je vader , kreeg ik keer op keer van hem te horen waneer hij bezig was mij aan het verkrachten en mishandelen

Mijn oom heeft mij sinds ons ontmoeting in die club al die tijd gevolgd en na gevraagd wat ik allemaal deed en met wie ik allemaal omging.
      Hij wist alles van mij en hij wilde wraak nemen die hij al een heel lange tijd mee rond liep.
      Na een week van verkrachting en vreselijke mishandeling had hij genoeg van , en moest ik geld gaan verdienen om zijn onkosten te vergoeden net als zijn ander ****tjes.
      Op een regenachtige middag kwam een vies wijf langs om naar mij te kijken , na wat discussie voeren kwamen ze overeen met een prijs.
      Avonds werd ik naar een club gebracht , later kwam ik er achter dat zij de eigenaar was van die club ,een vies achter hoek tent waar allemaal taxi chauffeurs , vrachtwagen chauffeurs , en illegaal gast arbeiders en lousjes type kwamen.
      Daar moest ik leren paal dansen en serveren , in de achter vieze kamers moest ik de klanten bevredigen soms 10 a 15 klanten paar avond , het was vreselijk.
      Ik werd gevangen gehouden in het huis van zijn vriend , en crimineel die leefde van berovingen en gewapende overvallen.

Mijn oom bleef gewoon thuis bij mijn tante wonen als of niks was gebeurd , niemand wist waar ik was dus mijn tante zij tegen mijn moeder dat ik was weg gelopen.
      Ik werd net als een hond behandeld , ik zat de helle dag naakt met mijn handen op mijn rug vast gebonden en opgesloten in mijn kamer , in de hoek van mijn kamer had je een teil en daar in moest ik mijn behoefte doen.
      Ik kreeg niet te eten en te drinken tot waneer die vriend van mijn oom thuis kwam toen pas mocht ik naar buiten om mijn teil schoon te maken , daarna moest ik het eten klaar maken plus het huis schoon maken , daarna moest ik me zelf snel opmaken en klaar maken om te gaan werken ik werd pas om 22.00 naar de club gebracht , eerst moest de vriend zijn sadistische seks spelletjes met mij spelen en nu en dan komt mijn oom voor of na het werk ook langs om zijn sex deel te eisen.

In de club werd ik constant in de gaten gehouden , zo dat ik niet kon weg rennen.
      Op een dag kwam de eigenaar op het idee dat ze me wilde uitlenen , omdat haar zus die een ander club run mij daar ook wilde hebben.
      Ik was de jongste en het best uitziende Trans van uit de groepen , en met mij werd heel veel geld verdiend , er kwamen klanten die van her en ver om kwamen om special met mij seks te hebben en dat viel hun meteen op bij de kassa , mijn oom was heel blij met dit besluit , want dat betekende extra geld in zijn zak.
      Het is niet leuk om te zeggen maar gedurende tijd dat ik daar opgesloten zat gingen mijn haren groeien.

Ik hoefde geen pruik meer te gebruiken , ik leerde ook hoe ik beter mijn make-up op moet zetten , en na een tijdje kreeg ik mijn eigen kleding set die meer bij mij past
      Elke keer voor dat ik ging dansen kreeg ik in de club , hormoon injectie toe gediend om mijn transformatie op gang te brengen.
      Het was goed koop spul uit India , en ik kreeg nare bij werkingen er van en uitslag die ik met veel make-up moest verbergen.
      Op een dag kwam de vriend van mijn oom niet meer thuis , de volgende dag ook niet , uitgehongerd , begon ik alles aan te doen om die touw los te krijgen , na veel moeite en me zelf een paar keer flink te hebben gesneden lukte het.
      Ik kleed me zelf snel aan , en met een stoel maak ik de raam kapot waar ik door naar buiten klom.

Eenmaal buiten begon ik keihard te rennen , waar naar toe wist ik niet maar ik moest hier weg.
      Ik ken hier niemand , je weet niet wie bevriend is met wie , en de politie is hier niet te vertrouwen , ik denk na velle uren lopen , kwam ik in de binnen stad van Zamboanga.
      Ik zat heel ver van enige bekende omgeving , en van af dat moment werd ik een dakloos zwerver , ik sliep in verlaten gebouwen tussen de junks en de ****tjes.
      Later kreeg ik te horen dat die vriend van mijn oom niet meer thuis kwam omdat hij tijdens een bank overval was dood geschoten door de politie. Ik had geen geld , om aan eten te komen dus deed ik veel jatten.
      Naast mijn zwerver gebouw was een markt die was elke dag bom vol , overdag ging ik daar wat rond zwerven om klanten op te hallen en avonds ging ik langs de snelweg tippelen.
      Tussen al deze ellende was een dame die op de mark werkt en vis verkoopt heel lief voor mij , bij haar mocht ik me wassen en schoon maken , en bracht zij gebruikt kleren voor mij van haar dochters , en kreeg ik 2x per dag eten van haar.
      Op een dag voor dat zij naar huis ging stopte ze me wat geld toe , ga bij de schuil huis slapen zij ze tegen mij blijf niet op straat het is levens gevaarlijk.
      Bij het schuilhuis was het een corrupte bende , de verzorgers daar koos wie wel en wie niet binnen mocht komen. Gelukkig mocht ik daar wel slapen en aan een betere leef omstandigheid beginnen.
      Ik wilde niet meer naar mijn oude zwerf huis gaan , het was een vies stikkend zooi daar iedereen deed overal in het huis gewoon hun behoeftes , daar ben ik meerdere mallen door andere zwervers verkracht en mishandeld en werd alles wat ik had van mij afgepakt , daar was het een kwestie van overleven en de wet van de sterkste , ik was heel blij met het schuilhuis.

Ik moest aan meer geld komen om wat beter te gaan leven en niet uit eigen wil maar uit armoede ging ik door met tippelen , het was zwaar werk , soms wordt je vreselijk mishandeld, of wordt je niet betaald en als je iets van zegt krijg je rake klappen.
      Als zwerver heb je niks te kiezen er wordt voor jou gekozen , fillipijnse mannen hebben een hekkel aan condooms , alles wordt gedaan zonder condoom.
      Voor de politie moet je ook uitkijken er werken heel veel meiden voor de politie als je eenmaal in hun klauwen terecht komt raak je ze nooit meer kwijt.
      Het enige voordeel is dat waneer er razzia`s zijn wordt je met rust gelaten en je krijg van hun gratis drugs , maar je moet bijna al je geld aan hen afstaan , en met ze neuken hun worden langzaam maar zeker je pooier.

Commentaar

Hoofdstuk 4 - Ladyboy Mimi , Mijn Redende Engel - R.I.P. !!!

Nu ben ik officieel straat prostituee geworden en ik tippelde elke dag van morgens vroeg tot avonds laat , overdag pikte ik mijn klanten op bij de markt dat was om de hoek van mijn schuilhuis , ik had ook contact met een paar taxi chauffeurs die brachten me nu en dan een toerist , in de straat naast de markt waren er 3 ST hotels daar ging ik hun bevredigen.

De optie om een normaal baan te zoeken kwam niet meer in mij op nu dat ik wat meer ervaring heb opgelopen , weet ik hoe ik dit vak moet beoefenen , het is nog steeds gevaarlijk maar verdien 10x beter dan 8 uur lang ergens werken.
        Ik ging heel makkelijk over een DVP ladyboy zijn denken , zonder de realiteit onder de ogen te zien , die later keihard op mijn deur kwam kloppen.

Het duurde heel lang voor dat ik mijn horror periode die ik heb mee gemaakt bij mijn oom had verwerken , ik liep heel lang met de gedachte rond dat het mijn schuld was wat met mij gebeurde en diepe schaamte gevoel.
        Ik wist ook niet goed hoe ik dit verhaal aan mijn ouders moest gaan vertellen , die zullen me nooit geloven , want tot die tijd liep iedereen nog vrij rond zonder dat een persoon voor hun misdaad werd opgepakt , met uitzondering van die kootzak vriend van mijn oom , die zijn verdienden loon kreeg tijdens die schiet partij met de politie.

Ik heb mijn verhaal aan de vis boerin verteld , die zij tegen mij hoe dan ook je moet dit toch aan je ouders vertellen , en misschien aan de politie , deze laatste was ik aan het twijfelen want die vertrouw ik niet.
        Ik besloot op een dag mijn moeder te bellen en de knop door te hakken.
        Zij was dol blij om te horen dat ik nog leefde , want zij wist niet waar ik was , zij ging hellemaal over de rooi toen ik haar over mijn oom vertelde.
        Hellaas kreeg ik van haar daarna te horen dat mijn vader zelf moord heeft gepleegd , alles dat was gebeurd kon hij niet meer verwerken , dit nieuws vond ik vreselijk.
        Mijn moeder wilde dat ik direct terug kwam naar huis , maar dat kon ik niet en wilde ik ook niet ik wilde op mijn eigen benen blijven staan , en zij mocht niet weten dat ik hier de **** was aan het uithangen.

Nu dat ik meer geld had koop ik gebakken vis bij de vis vrouw en ging ik achter bij haar in de tent eten , zij was voor mij een soort moeder geworden , ik had niemand hier die ik kon vertrouwen en zij was de enige die iets om me gaf , Als je arm bent heb je geen leven hier op de Filippijnen , laat staan als je een ladyboy bent , je wordt behandeld als een schoft van de maatschappij , want de meeste mensen denken dat ladyboy zijnde is een keuze die wij zelf maken , er zijn weinig tot geen mens die echt weet wat een ladyboy is , of zich in ons interesseert , als dat zo was dan zouden ze weten dat wij zo geboren zijn het is een geboorte afwijking.

Na het eten ga ik een paar uurtjes achter in haar markt tent slapen, dat is bijna onmogelijk met al het lawaai van schreeuwende markt lui maar omdat ik dood moe bent val ik als een blok in slaap.
        Meestal slaap ik zo`n 3 a 4 uurtjes bij haar want om 18.00 gaat de markt dicht , dan maak zij me wakker voor dat zij alles gaat afbreken.
        Eenmaal wakker maak ik me een beetje schoon trek andere kleren aan die zij voor mij heeft gebracht , en ga ik weer aan het werk , nu pak ik de Jeepney en ga ik de stad in dat is ongeveer 30 min rijden van het schuilhuis.
        Eenmaal in de stad loop ik naar de hoofdweg midden in de stad , hier staan standaard elke avond tussen de 20 a 30 meiden , soms meer als het bijna einde van de maand
        wordt , dan heeft iedereen weer geld op zak , tussen al deze meiden werken we met een groep van 12 Trans dames , de competitie hier is moordend en de klanten zijn veel eisend , hoe meer bizar dingen een DVP doet hoe vakker zij wordt opgepikt , de straat taal hier is de klant is de koning , en zo als ik eerder zij Filippijnse mannen neuken allemaal zonder condooms , hier komen veel getrouwde mannen , veel worden ziek door geen veilig seks te hebben met ons , maar het lijk er op als of het hun weinig schellen.

Met de tijd werd ik meer en meer volwassen , en ik zag ook niet slecht uit voor een ladyboy , nu heb ik genoeg geld om mijn eigen hormonen te kopen , en het schoot aardig op qua groei van mijn tieten en mijn kont , ik heb nu ook geen last meer van haar groei op mijn arm en mijn benen , en mijn haren zijn langer en dikker geworden.
        Ik heb nu de pijp kunst aardig onder controle , en ik kan nu redelijk goed mijn gevoelens afsluiten waneer ik bezig bent met een klant , vroeger had ik schuld gevoel omdat ik een DVP was , nu boei mij dat niet meer ik ben nu geld aan het verdienen om te overleven.
        Vandaag was het een drukke dag veel klanten had ik en het geld stroomde binnen , er was een leger oefening hier in Zamboanga en verschillende van mijn klanten waren militaire.

Op een afstand van ons zag ik een heel mooie ladyboy staan , die ken ik niet , ik ken bijna al de meiden die hier staan maar zij is nieuw , en zij zag er goed uit qua body en kleding , binnen de kortste keren kreeg zij veel klanten , de auto`s reden af en aan langs haar.
        Uit nieuwsgierigheid liep ik elke dag langzaam maar zeker meer haar kant op, ik zag dat zij naar me keek maar ze zij niks tegen mij.
        Op een dag kwam zij 2 dagen niet opdagen , dus ik stond op haar plek ver van de ander meiden.
        De 3 dag stond ik weer daar , werd ze afgezet door een heel mooie jongen in een heel mooie auto .
        Zij bleef me even ondervraagd aankijken , zo iets als wat moet jij , hier is mijn plek.
        Na een paar Coke shots naar binnen te snuiven was zij klaar om te werken , en kwam zij zich zelf spontaan voorstellen , als ladyboy Mimi uit Cagayan De Oro.
        Gelukkig klikte het meteen tussen ons , nu stond ik hier niet meer alleen , hier kan je niemand vertrouwen , ik was heel blij en zo stonden we op den duur, elke avond samen
        te tippelen door dat wij bijna rond de zelfde tijd aan kwamen lopen , ons gespreken gingen over van alles en nog wat.

Zij was een heel slimme meid maar door omstandigheden is zij ook in dit scene beland en door haar verslaving zit zij nu bij af.
        Het enige voordeel van Mimi is , zij heeft haar eigen kamer en hoef niet op straat of bij een schuilplaats te slapen , elke avond als zij weg gaat wil ik ook zo dol graag mee maar durf haar niks te vragen.
        Op een avond was het vreselijk aan het regenen , wij stonden daar maar te niksen er was voor die avond niks te beleven.

Mimi keek me aan en vroeg waar ga jij voor vanavond slapen , ik keek haar aan en zij daar bij die schuilplaats met de andere meiden.
        Mimi keek even stil voor zich uit en zij toen spontaan , anders ga je dan toch met mij mee , mag dat vroeg ik zo aan haar , tuurlijk kom maar mee.
        Ik was dol blij van binnen dat ik vanavond niet bij dat schuilhuis hoef te slapen.
        Na een tijdje niks doen want we hadden geen klant en het begon nog harder te regenen pakt we een taxi naar het appartement van Mimi.
        Ik dacht altijd dat zij alleen woonde maar zij woonde in dat appartement met een andere ladyboy , dat was haar minnaar en hun deelde de onkosten samen.
        Ik snakte naar een warm douche en een schone omgeving , Mimi kon dat van mijn gezicht lezen.

Ga maar lekker douche ik neem wel wat schone kleren mee , na de douche trok ik wat schone kleren aan , daarna liep ik samen met Mimi naar beneden.
        Haar vriendin zat T.V. te kijken , lust je kip , ik knikte ja en zij verder niks , ik had veel honger.
        Na het opwarmen in de magnetron schoof zij het bord voor mij neus , en die was heel snel op , wil je wat meer ik knikte ja en toen ging ik wat rustig eten.
        Na het eten ging wij op de bank zitten T.V. kijken , het viel niet mee om T.V. te kijken , uitvermoeid hied en stress viel ik meteen in slaap.
        Morgens werd ik boven op bed door heftig gekreun wakker , die geluiden kwamen van uit de kamer er naast , Mimi lag met haar vriendin te neuken. Een uur later zaten we samen bij het keuken tafel te eten.

Magdalena was de naam van Mimi zijn vriendin , zij was een bloed mooie escort ladyboy , en zij werkte voor een , luxe escort bureau en zij was bijna alleen top , zij was de gene die iedereen neukt een werd zelf heel weinig geneukt.
        Mimi kijk mij met een dikke smile aan , mijn vriendin mag jou wel je mag hier blijven , eenmaal dat ik dat hoorde ging een muur van een last van mijn rug af , pppffff , nu kan ik eindelijk aan mijn herstel werken.
        In de maanden die volgen heb ik van Mimi en haar vriendin heel veel geleerd , en het allerbelangrijkste ik had weer twee vriendinnen en zij hebben mij weer uit de slump getrokken en mij mijn mens waardigheid terug gegeven , dat zal ik haar beide voor altijd zeer dankbaar zijn.

Door hun heb ik ook veel andere ladyboy`s leren kennen , een daarvan is ladyboy Pocca die noem ik het Digital Lady , via haar ben ik voor het eerst in aanraking gekomen met het medio internet.
        Eerst had ik hellemaal geen interesse in de computer , ik zag het als een stom ding die je toch niks aan hebt en tegelijk tijd te moeilijk om het te begrijpen.
        Waneer Pocca bij Mimi langs kwam ging zij daarna naar het internet café of kwam zij daar net vandaan, ik snap er hellemaal niks van wat zij zo leuk vond aan die computer.
        Een keer vroeg ik aan Mimi wat doet Pocca elke keer achter die Pc , zij kijkt naar de berichten die zij krijgt van haar Amerikaanse vriend , die komt binnen kort hier op vakantie en hij heeft plannen om haar mee te nemen.
        Vol ongeloof bleef ik Mimi aan kijken die goedkeurend met haar hoofd blijf knikken , en hij is zeer knap ook nog , en schoot bij het zeggen van deze zin in een lach.
        Later kreeg ik van Pocca de foto van haar vriend te zien , en van af dat moment was ik hellemaal verkocht en geïnteresseerd.

Van Pocca en Mimi kreeg ik elke keer te horen dat die buitenlanders heel veel geld bezitten en als je een aan de haak slaat dat zit je binnen.
        Pocca heeft me geleerd hoe ik een E-mail account moet aan maken en me zelf aan verschillende date site kan aanmelden.
        Een daarvan was de date site Ladyboykiss.com , ik had geen idee van hoe het allemaal werkte en wat ik van kon verwachten.
        Een man online tegen komen die mij uit deze ellende kan helpen en misschien weg uit de Filippijnen klink als muziek in mijn oren.
        Na 1 maand online begon ik het helle online date gedoe minder leuk te vinden , iedereen wil alleen seks van je hebben en voor de rest was er niks bijzonders aan , niet echt iets dat ik zo leuk vond , en mijn aandeel hier aan ging van elke dag actief zijn , naar 1 keer per week naar kijken.

Op een dag zat ik met de vriendin van Mimi , te praten zij vroeg aan mij heb je zin om meer geld met seks te gaan verdienen.
        Ik bleef haar met vol ongeloof aan kijken , tuurlijk zij ik als ik meer geld kan verdienen met seks wil ik dat zeker.
        Oké , ik en Mimi zijn van plan om naar Cebu te gaan verhuizen en ons alleen maar op de seks toerist te gaan concerteren , daar kan je veel meer geld aan verdienen dan de lokaal Filippijnse mannen.
        Avonds tijdens het tippelen vroeg ik aan Mimi waneer gaan jullie naar Cebu verhuizen , Mimi zij tegen mij , ik probeer via een vriendin die daar woont een verblijf plaats voor ons te regelen , eenmaal dat het rond is gaan we , ik hoop tussen nu en 1 maand.
        De plannen van Mimi en Magdalena ging hellaas niet door , Mimi werd plotseling ziek en het ging met de dag steeds slechter met haar , zij kreeg een griep die maar niet weg wilde gaan.

Zij was iemand die een hekel had aan de dokter , dus die kwam pas heel laat te pas toen zij bloed begon te brakken.
        Zij werd in het ziekenhuis opgenomen en werd aan haar griep behandeld , een paar weken daarna was zij weer thuis maar het bleef slecht gaan met haar.
        Samen met die griep kreeg zij een long ontsteking , weer werd ze opgenomen in het ziekenhuis en tot mijn schrik en ieder zijn verbazing ontdekken hun dat zij Aids had.
        Tot die dag wist ik hellemaal niks van Aids af ik heb wel vak een SOA opgelopen en werd voor behandeld maar voor de rest , Nee ik wist niet dat ik door geen condoom te gebruiken die ziekte kon krijgen en sterker nog de kans was groot dat ik en Magdalena het ook had.
        Magdalena zij tegen mij wij moeten ons laten testen , ik was als de dood bang dat ik het zou hebben en stemde hier niet mee in.

En toen zij ze iets heel gemeens tegen mij , dat ik haar tot de dag van vandaag zeer dankbaar voor bent want anders zou ik die test nooit hebben gedaan.
        Ze zij als je die test niet doet zal je niet bij ons kunnen blijven , want ik ben bang om door jou besmet te raken.
        Met het vooruitzicht om weer op straat te gaan leven en weer een zwerver leven te gaan leiden keer ik in en besloot ik om die test te gaan doen.
        Het was een vreselijke tijd voor mij die wachten op de uitslag , niet normaal , ik moest ook veel huilen aan het denken dat ik het misschien hebt , en dan ??
        Eindelijk kwam de dag van de uitslag , ik had geluk ik was Aids vrij , Magdalena kreeg het slecht nieuws zij was ook besmet , dat kwam als een enorme klap bij haar aan.
        3 weken na ons uitslag was Mimi aan een longontsteking en complicatie`s gestorven
        Haar begrafenis was zeer droevig , Magdalena kon het niet aan zien halve weg de begrafenis moest zij weg worden gehaald zij viel 2 keer flauw.

Ik kon door stress het allemaal niet meer aan , en belde mijn moeder op dat ik graag langs wil komen , die kwam mij de volgende dag met het bus ophalen.
        Na 2 dagen door te brengen met ons , en Magdalena een hart onder e riem te steken , vertrok ik met mijn moeder voor een week terug naar Dipolog.
        Ik was zeer blij om weer thuis te zijn weg van alles en iedereen , ik had het hard nodig.
        2 dagen voor ik weer naar Zamboanga vertrok met de bus belde ik Magdalena op , om tegen haar te zeggen dat ik weer terug komt naar huis , maar zij nam haar telefoon niet op.

Eenmaal terug in Zamboanga stond een nare en enge verassing mij te wachten , het appartement van Mimi en Magdalena was hellemaal leeg , en al mijn spullen waren weg , en niemand wist waar zij naar toe is vertrokken.
        In paniek belde ik Pocca op en vertelde haar wat is gebeurd , gelukkig kon ik een paar dagen bij haar blijven zij ze , die paar dagen werd een half jaar.
        Na flink sparen had ik genoeg geld om de kamer te betreden waar ik anno 2010 nog in woont , het is een gebouw met 12 kamers 6 aan de onder verdieping en 6 boven , en
        wordt bewoond door all soort volk met 2 groot woonkamer 1 boven en 1 beneden en 1 groot keuken.
        De eigenaar is een heel vriendelijke mvr , waar ik gelukkig heel goed mee kan opschieten.
        En daar ben ik heel blij mee , de laatst 2 jaar ben ik eindelijk in rustige vaar water terecht gekomen en mijn leven is nu een stuk beter.
        Ik heb de prostitutie leven afgezworen , en heb me zelf beloofd dat ik het never nooit meer zal doen , dan ga ik liever dood dan mijn lichaam ever ooit weer op die manier te verkopen , en als ik seks met iemand hebt doe ik het altijd met een condoom.
        Ik werk nu als serveerster en bar tender bij een luxe restaurant en heb een vast inkomen , het is niet veel maar ik heb net genoeg om mijn kamer te betalen en er van te kunnen leven.

Mijn droom is wel nog steeds om ooit eens een keer kapper te worden , en als het lukt om genoeg geld bij elkaar te sparen mijn eigen kapper zaak te beginnen , Pocca is gedurende de jaren mijn beste vriendin geworden.
        En heb ik heel veel van haar geleerd qua het leven , en hoe als een Trans alles uit de kast te hallen.
        De Amerikaanse vriend van Pocca was nu al 2x uit Amerika langs gekomen , en zij was daar heel gelukkig mee.
        Plannen om mee te gaan naar Amerika gingen niet door, die jongen wil nu zelf naar de Filippijnen komen wonen.
        Hij was een knappe vent en hij hield van Trans dames en zij was smoor verliefd op hem en daar gaat het om.

Op de Filippijnen kan je bijna vergeten iemand te vinden die je als vriendin wil hebben , het meeste willen wel maar om van jou te profiteren en misbruik van te maken.
        Dus meer en meer begon ik toch in te geloven dat mijn geluk en toekomst in het buiten land zit.
        Op een dag begon ik weer actief online aanwezig te zijn , en op leuke jongens te reageren door hun een e-mail te sturen , je weet maar nooit.
        Al de reactie waren allemaal het zelfde als het eerste keer , ze willen allemaal met je chatten , om je bloot te zien etc , etc.
        Ze beloven allemaal dat ze zullen langs komen maar je hoort nooit een vaste datum.
        Ik begon langzaam te geloven dat het allemaal een groot spel is die ik geen zin meer in had om mee te spelen.
        En begon mijn interesse weer langzaam maar zeker af te zakken tot het kijken van mijn e-mail ongeveer 1x per week.
        Tot op een dag ik een leuk e-mail tussen al de andere zag , en deze keer in plaats van Australië of Amerika , kwam die uit Europa.

Terwijl ik achter de Pc zit in het internet café bel ik Pocca op , he je raad nooit van welke land ik een mail hebt gekregen , Europa , waar blijft dat land.
        Pocca kon mij het allemaal niet zo goed uitleggen , maar wist wel te vertellen dat het een rijk land is met heel veel leuke jongens en dat ik die mail niet meteen weg moet gooien.
        De volgende dag gingen wij samen naar het internet Café , daar gingen we Europa op zoeken voor meer informatie.
        De informatie was indruk wekkend , en leuk , de gene die op mijn Profile reageerde kwam inderdaad uit een rijk land.
        Pocca zij tegen mij laat eens kijken wie hij is , wij keken naar de foto en ik was meteen hellemaal weg van , zijn profiel zag ook heel goed uit.
        [Dat hij een ladyboy lover was en dat lifestyle beleefd sprak me meteen aan , niet alle leden hadden zo`n profiel en zijden duidelijk dat ze van Trans houden , hij vond het niet erg om me een keer te ontmoeten zij ik tegen Pocca , sterker nog hij komt dit jaar hier op vakantie.

Pocca gaf me een dikke knuffel en een kus , dan heb jij je eerste buitenlandse vriend , Hmm , nee hij wil geen relatie met mij alleen vrienden blijven , dat zal jij heel erg vinden of niet zij Pocca want jij ben op zoek naar een relatie.
        Ja , maar beter iets dan niets , hij ziet er goed uit en is heel eerlijk en lief , ik zal het niet erg vinden om seks met hem te hebben al is het alleen maar een vriendschap , wie weet misschien als hij me ziet en we kennen elkaar langer kan het altijd nog meer worden.
        Ik zij al tegen hem dat ik niks van hem qua geld en zo wil hebben , dus dat hij dat weet en hij vond het heel fijn om te horen.
        Pocca zat heel stil naar mijn verhaal te luisteren , nou ik ben blij voor jou schat dat het nu weer beter gaat met jou en jou leven , trouwens hoe heet hij ??
        Phoe , even kijken hoor , hij heeft wel een aparte en moeilijke naam , Pocca keek over mijn schouders mee , Stealth dat is inderdaad een heel aparte naam ja !!!
        Laatst gewijzigd door Stealth; 16-05-10, 10:13.

Commentaar

Ladyboy Basir - Indonesie - R.I.P.

Deze Biografie van Ladyboy Archie is ter nagedachtenis van Ladyboy Basir uit Indonesië , hellaas heb ik de kans niet gekregen om haar Biografie te maken , 2 maanden na kennis making online was ze spoorloos verdwenen , en werd ze op een zeer gruwelijke wijze vermoord door haar oudste broer.
          Ladyboy Basir was gevlucht van Jakarta naar Balie ( kuta ) voor haar familie , die er achter is gekomen dat zij een ladyboy was en haar lichaam verkocht aan de lokaal toeristen al daar.
          Zij werd in haar appartement op Balie terug gevonden ( onthoofd ) en de rest van het lichaam was in stukken gehakt.

Rest In Peace Girl , I hope Where Ever You Are , That Your In A Better World Then Where We Are Living In Right Now , Love You Alway`s – 01-02-2009.

Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 1 , Davao

Davao City: Miss Ladyboy Davao 2007 – Melanie
            ( Specificatie )

Naam: Melanie Deborah – AkA Tia
            Kleur Ogen: Licht bruin
            Lengte: 168 – 170 Cm
            Gewicht: 59 Kg
            Sex: Ladyboy ( Pre-op )
            Geaardheid: Seks met hetero mannen
            Ras: Halfbloedtje – Chinees , Filippino
            Leeftijd: 27
            Afmetingen: 36c – 24 – 35

Ladyboy Lover On Tour – Part – 1 , Davao

Zo het heeft even geduurd maar daar gaan we dan jongens vers van de pers , 2 jaar lang mijn ladyboy geilheid zitten op sparen bij het zien van al deze schatjes via Webcam , lange erotische geile gespreken houden via Skype , en soms ook via de telefoon , nu mag ik ze eindelijk ontmoeten.

De routine aankomst procedure doorlopen met inchecken en paspoort controle , en dan door lopen om mijn bagage op te hallen.
            Ik heb een gewoonte om altijd om me heen te kijken , of ik geen Nederlanders kan spotten die ook met het zelfde vliegtuig zijn mee gevlogen.
            Vermoedens gewijs heb ik zo`n 12 mensen geteld waar van 4 zeker , want die stonden naast mij om ook hun bagage op te hallen , en waren hartelijk Nederlands met elkaar aan het praten.
            Eenmaal mijn bagage uit die carrousel op gevist reed ik er mee naar de douane , ik werd vriendelijk met een hoofd knik van een van de douane personeel verzocht om door te lopen ik werd niet gecontroleerd.

En dat is maar goed ook , ik had veel seks Toys`s bij me die ik zal gaan gebruiken om de kinky part van mijn vakantie alleen maar met meer lust door te brengen.
            Eenmaal buiten keek ik om me heen opzoek naar mijn eerste schatje ladyboy ( Melanie )Die stond op een afstand op mij te wachten en toen zij me zag kwam
            Die stond op een afstand op mij te wachten en toen zij me zag kwam ze langzaam naar mij toe lopen , met een big smile op haar gezicht.
            “ Hi Babe how are you , how was your flight ” , lang en vermoeiend zij ik tegen haar maar wel blij om eindelijk hier te zijn en om jou eindelijk te mogen zien natuurlijk.
            Ik kreeg een dikke knuffel van haar , en ik gaf haar meteen de traditionele lekker tong zoen die ik haar al heel lang wilde geven.

Mijn taxi moet hier ergens zijn zij ik , die snel opzoeken want ik wil uit deze vieze kleren en een lekker douche nemen en wat eten ik heb fucking honger.
            Zo gezegd , zo gedaan , hellemaal aan de linker kant stond bij de uitgang een klein meneer met mijn naam op zijn bord.
            Gaf aan hem door dat Melanie ook met mij mee rijdt naar het hotel , “No probleem sir, she also go to , i understand “.
            Tijdens het rijden kwam ik een beetje tot rust en bleef Melanie aandachtig na kijken , op de foto`s zag ze best wil groot en lang uit , maar dat zijn de high heels die zij meestal aan heeft , is zij hellemaal gek op.

Zij is mooier dan ik heb verwacht en zeer verlegen , zij durft me niet eens constant aan te kijken , als zij dat doet komt een big smile op haar gezicht en wordt ze meteen verlegen en draai zij haar hoofd naar de andere kant toe.
            Na een half uur rijden kwamen we bij het hotel aan , het inchecken leek soepel te verlopen tot het front desk manager die erbij stond de ID van Melanie nader wilde bekijken , die sukkel bleef ons alle 2 een tijdje grondig bestuderen , waar op hij uiteindelijk haar ID terug gaf aan de balie medewerker , ik liet geen gras over heen groeien en vroeg aan hem wat is aan de hand , ik stond op oorlog sterkte klaar om gas te geven als ik de mist gering kut opmerking te horen kreeg , maar dat was gelukkig niet nodig en gingen we samen met de bellboy met mijn koffers up to my room.

Al deze tijd liep Melanie heel stilletjes met me mee en zij hellemaal niks , eenmaal op de kamer aangekomen zij ik tegen haar waar zijn jouw spullen je zult een helle week bij mij blijven ???
            “ Haal ik morgen wel , wilde eerst zien of jij in het echt wel kwam en of het tussen ons click , heb zo vak mee gemaakt dat ik voorgelogen werd door onliners van ik kom bij jou op bezoek en bijna altijd een “No Show “ of zijn ze in het echt zulke asshole dat ik meteen weer weg gaat “
            Oh , oké en wat vindt jij er van nu dat je me in het echt heb gezien , weer kwam die big smile op haar gezicht , “Your oké babe your the same as i have expected and even more , en gaf ze me een strakke knuffel en een lekker tong zoen.
            Na een tijdje elkaar te staan af likken , stormde ik de douche in om een heerlijk warme bad te nemen , halve weg de douche riep ik haar om bij me te komen , dat heeft niet lang geduurd binnen 2 minuten stond zij tegen mij aan gekleefd.
            En ging ik de boel inspecteren en gaf alles dat ik leuk vond een dikke kus , zij had zachte hormoon tieten een hand vol.

Ik merk dat zij nu wat relax is geworden en kom nu ook wat meer los , zij begon me heftig terug te zoenen , en zakte langzaam naar beneden en had in het korste keer mijn klop boor in haar mond en begon me heftig te pijpen.
            Ik ging tegen de douche muur staan en het water stroomde zo over mijn hoofd en mijn lichaam over haar gezicht en genoot intens van dit lekkere pijp beurt.
            Na een tijdje kwam zij langzaam naar boven en gingen we verder met tongzoenen , ik draaide haar om krulde haar lang zwart haar in een knop en duwde haar tegen de douche muur aan , omhelsde haar terwijl ik haar borsten masseerde en likte haar nek aan beide kanten.

Het kietelde dat zag je meteen en zij kreeg hier kippenvel van , en trok haar nek een paar keer weg , maar kon geen kant op want ik hield haar goed vast.
            Na een tijdje gleed ik langzaam naar beneden en ging haar kont masseren , ik keek om me heen en zag van alles in de douche vak liggen , ik pakte de douche gel van het hotel en smeerde een beetje op haar kont en ging zo naar voren tussen haar ballen en haar lul , alles werd grondig schoon gemaakt.

Tijdens het schoon maken kreeg ik een enorm zin om haar te neuken ze had een jong maar toch strakke lichaam en ze zag er heel mooi uit , zij is een half bloedje , half chinees half Filippijnse, half bloedjes ladyboy`s zijn het mooist vind ik persoonlijk.
            Mijn line up van ladyboy die ik zal tegen komen tijdens mijn vakantie zijn bijna allemaal half bloedjes en hun leeftijd varieer van tussen de 22 en 28 jaar , plus zijn de meeste nog MAAGD , want ze komen bijna allemaal niet uit de p4p scene , ze zijn allemaal op zoek naar een vaste relatie maar ik heb ze zo omgelul dat hun het niet erg vonden om met mij het hotel bed te delen , hun motto beter iets dan niets !!!

Eenmaal klaar met douche heb ik haar afgedroogd en zij op haar beurt deed het bij mij , ik tilde haar op en liet haar op het bed vallen , en sprong boven haar en begon haar te kietelen , want ik weet dat zij hier niet tegen kan , en ja hoor zij ging behoorlijk te keer met krijsen , pakte haar handen vast en klemde die boven haar hoofd en begon haar over al langs haar gezicht mond en nek weer te likken en toen waren haar tieten aan de beurt en zo ging ik langzaam naar beneden naar haar navel en naar beneden voorbij haar lul naar haar ballen.

Effe pauze en mijn neuk spullen van de tafel op het bed gelegd , haar ballen met wat vet ingesmeerd en ging die zachtjes masseren , pakte haar benen en gooide die over mijn schouder , smeerde een beetje gel aan de ingang van haar kont , smeer het verder met mijn pink naar binnen en er om heen , en deed een heen en weer neuk beweging met mijn pink.
            Je kon zien dat zij het leuk vond want zij begon zachtjes te kreunen , na een tijdje smeer ik haar kont nog meer in met het vet spul en ging ik met eerst 2 daarna 3 en daar na 4 vingers tegelijk in haar kont om de anus wat open te rekken.

Zo was ik een minuut of 15 mee bezig , tot ik het welletjes vond en tijd voor het grote werk , opende een condoom zakje zet het er op smeerde het goed in met de gel , smeer haar kont nog een keer goed in met gel , duwde haar benen tegen haar borst aan en gaf haar de instructie om die vast te houden.
            Begon haar eerst liefkoos te tong zoenen met een heen en weer beweging naar haar tieten toe en daarna weer naar haar mond.

Zet mijn lul tegen de opening van haar kont en duwde de kop langzaam naar binnen
            Melanie lag al die tijd met haar ogen dicht te genieten , bij deze actie gingen haar ogen in een keer wijd open en ging zij op haar tanden bijten kon je duidelijk zien dat zij pijn heeft.
            Mijn lul was halve wegen binnen en ik wacht effe om haar wat lucht te geven , een maal dat haar ogen weer dicht ging begon ik langzaam heen en weet te bewegen.
            Terwijl ik langzaam heen en weer bewoog penetreer ik haar meer en meer tot ik op een gegeven moment hellemaal binnen haar zat.
            Na z`n 10 minuut zag ik dat zij niet meer op haar tanden zat te bijten , haar anus heeft de omvang van mijn lul genomen dus genoeg uitgerekt en zij was klaar om gefucked te worden.

En haar neuken deed ik ook , het was heerlijk zo`n stak kontje ontmaagden , ik moest me behoorlijk in houden om niet vroegtijdig klaar te komen. Na een tijdje kwam ik bruisend klaar spot het condoom hellemaal vol , ik trok het uit het leek net een luchtballon zo vol was het.
            Ik had zin in een creampie act , haar kont stond nog open in de omvang van mijn lul “Anaal Gaping “ ik schud mijn volle condoom in haar kont.
            Langzaam begon haar kont spier terug te trekken en mijn sperma stroomde er uit
            Melanie wilde dat ik haar verder ging neuken zo dat zij ook kan klaar komen , na een nieuw condoom erop ging ik weer er in , terwijl ik haar neukte trok ik haar af en na 15 min spot zij aan alle kanten.

Melanie draait zich om nam mijn lul in haar mond en zoog het hellemaal leeg en ging ze me verder pijpen en deze keer deepthrought ook nog , heerlijk….
            Ze bleef mijn lul zo lang mogelijk hellemaal in haar mond houden tot ze bijna geen lucht meer kreeg , en begon keer op keer te kokhalzen , hier mee kwam dikke klodder slijm naar boven , en bleef overal over mijn lul en ballen kleven , dit schouwspel hield ze zeker een minuut of 15 vol tot ze buiten adem op het bed ging liggen.
            Ik stond op en ging wat drinken voor haar inschenken , zij draaide zich , om het glas aan te nemen , zag ik bloed vlekjes op het bed , ik liet haar liggen en ging haar kont inspecteren , de buiten inloop rand van haar kont had een klein scheurtje maar het was niks erg , een beetje met vet ingesmeerd en het was weer oké.
            Savond na het eerste avondje stappen in Davao bij de aankomst in het hotel nam zij mijn gelid weer volop in ontvangst , de was bloeding volledig gestopt , het echte werk kon beginnen.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboylover On Tour - Part 2 , Davao ( Samal Island )

Na een lange trip zijn we eindelijk op ons kamer beland , na het weg werken van ons bagage gingen we buiten naar het spectaculair uitzicht en strand kijken.
              Wat is het fucking mooi hier echt , lijk me wel een drama als een Orkaan of Tsunami hier langs kwam maar we zijn nu ver van die seizoen verwijderd dus , het wordt genieten geblazen.
              Ik denk dat wij zeker een uur of 2 rond liepen , langs het water in het water , rond het hotel en park en pool area , zeer mooie hotel met zeer vriendelijk personeel en er waren veel familie gasten aanwezig.

Hier moet je zeker met je een DVP van het vaste land komen logeren , van uit gaan dat je een DVP hier zal tegen komen kom je bedrog uit.
              Later op de kamer gedoucht en bij het restaurant van het hotel lekker BBQ gegeten , en bij de pool terras gaan liggen chille , hier lag ik zeker een uur of 3 a 4 met Melanie te praten over alles en nog wat , over haar leven , over de politieke situatie op de Filippijnen , over het leven als een ladyboy op het Filippijnen , hoe ziet zij haar toekomst , wat zijn haar toekomstige plannen. Etc ,etc.

Tussen het praten door heel veel gezwommen en in het water geouwe**** , savond kreeg ik van haar een lekker massage en werd haar sterretje meerdere malen geprikt. Moe en volmaakt viel zij naast mij in slaap , ik was nog lang niet daar aan toe.
              Ik ging t.v. kijken naar het lokaal en buitenlandse nieuws , vooral het lokaal nieuws want binnen kort ga ik me rond een bepaald gebied begeven die niet echt veilig is waneer het op buitenstanders aan komt.

WARNING , PARENTAL ADVISORY EXPLICIT CONTENT !!!!!!!

Vooral de gene die niet gewent zijn met SM of Bondage & Kinkysex , kan deze vorm van seks overkomen als vrouwen mishandeling.
              Mijn advies aan jullie forum lezers is om deze recensie over te slaan , want hier in zitten behoorlijk veel seks handelingen die over kan komen als vrouwen mishandeling of misbruik of iets in die geest , dus je bent gewaarschuwd !!!!

Kinky sex part – 1 ( Shibari – Japanse Bondage )

Die avond voor ik ging slapen heb ik mijn SM spullen die ik heb mee gebracht uit Nederland op de zij kast gezet en wat extra dingen
              Melanie was voor mij wakker en ging plassen , toen zij terug kwam in de kamer stond ze de spullen te inspecteren , what is all this babe !!!
              Sex toy`s lachte ik haar toe , so you are going to rope me up to have sex with me ??? yes and many more , lachte ik haar weer toe.
              Zij bleef me een beetje na vragend aan kijken , maar zij verder niks en kwam naast me liggen , all you want to do is fine with me als long as you dont hurt me , oké.!!!
              Het werd tijd om te gaan eten ik had honger , na een lekker douche samen gingen we het voedsel bank opzoeken.

Na het voedsel bank gingen we hand in hand terug naar ons suite , er was een Filippijnse stel de helle tijd naar ons aan het kijken , de vrouw had Melanie door en zij liet het duidelijk merken dat zij haar aanwezigheid niet echt leuk vond.
              Ik dacht in me zelf , niet naar kijken en me daar niet druk over maken zo lang zij en haar Buffalo met hun poten van Melanie af blijft is het voor mij kitsch.
              Terug op de kamer begon het spelletje !!!
              Zij ging voor me staan met haar handen op haar rug , die begon ik als eerst vast te binden en daarna de rest van haar lichaam met nadruk op haar tieten. Alleen haar benen bleven verlopig vrij

Daarna hielp ik haar om bij de rand van het bed te gaan zitten , effe na vragen of het pijn deed en het antwoord was , Nee…
              Ik ging voor haar gehurkt zitten en begon haar te tong zoenen en aan haar tieten te zuigen en te likken , daarna ging ik likkend naar haar navel toe.
              Haar lul was snoei hard geworden , en ik begon die af te trekken terwijl ik verder ging met haar tong zoenen , Melanie was behoorlijk aan het genieten door wilde kreun geluiden te maken.

Op een gegeven moment zij ze tegen mij , suck my dick babe i am so horny.
              Ik stond op pakte haar haren vast en duwde mijn lul in haar mond en liet me pijpen, door haar te laten bewegen en nu en dan bewoog ik zelf ook.
              Na een tijdje liet ik haar zo zitten , en ging ik naar de nacht kast toe en stak ik 4 kaarsen aan. ik zij tegen haar ik ga kaars vet over jou heen smeren als het te veel pijn doet moet je dat zeggen dan stop ik onmiddellijk , oké
              Ik pakte een doek en wilde haar blinddoek , dat vond zij niet fijn , please , please dont babe !!! , I want to see what you are doing or going to do !!!

Om de pijn te verzachten smeerde ik haar vitale delen van haar lichaam dat ik gaat gebruiken met wat vet van de gel.
              Om haar tot rustig te houden bleef ik haar constant tong zoenen en reageerde ze botergeil daarop.
              Na een half uur ging ik de kaars hallen , de binnen rand zat goed vol met kaars vet , ik ging achter haar op het bed hurken en trok haar naar achteren in mijn armen , en langzaam goot ik het kaarsvet over haar tieten heen.

Dat ging niet zonder een geile gil van haar kant , ik heb rood kaars mee genomen het vet was overal over haar tieten heen en de nippels van haar tieten waren snoei hard.
              De 2de kaars ging over haar naval en haar buik , en de 3de ging over haar armen , verder dan dat kwam ik niet want Melanie was aan het gillen van de pijn om te stoppen. Ik haalde langzaam het kaarsvet weg , Melanie heeft een mooie lichtbruine tint kleur
              overal waar de kaars heeft gehangen was een rood stream te zien , leek als of zij met een zweep was bewerkt , zag er geil uit.

Ik legde haar weer voorzichtig neer op het bed en draaide haar weer om op haar buik , nu ging ik haar benen ook in binden , jammer dat ik geen Truss Bars kon mee nemen om die uit elkaar te houden , dus bind ik het ene been aan de ene kant van het bed en het andere been aan de andere kant van het bed , schof 2 kussen onder haar buik zo dat zij met haar kont de lucht in ging.
              Ik smeerde haar kont goed in met de gel stak 1 voor 1 mijn vingers in haar kont tot ik op een gegeven moment 3 vingers tegelijk daar binnen had , duur niet lang of zij weer zachtjes begon te kreunen , ging ik over de rood opgezwollen huid van haar met het rood stream likken , en terwijl ik dat deed bleef ik met mijn vinger haar kont bewerken.
              Melanie kon de drang om te neuken niet meer weerstaan , en schreeuwde het uit , Please fuck me babe !!!

Condoom er op en zij werd hard en ruw geneukt , hoe meer zij kreunde hoe harder ik haar ging neuken.
              Voor ik klaar kwam trok ik mijn lul uit haar kont en spot mijn white cream all over haar rug.
              De bondage begon haar pijn te doen , dus voorzichtig maakte ik alles los en kon zij weer vrijuit bewegen.
              Ik had nog zin in , dus voor mij zal het feestje nog effen door gaan, ik stopte mijn lul weer in haar kont , en begon haar nek , oren , schouderblad , arm ,vingers te likken.
              Na een tijdje ging ik over om haar haarhuid te masseren , Melanie lag muis stil zachtjes te kreunen en van tijd tot tijd deed ze wat neuk beweging met haar kont.
              Al die tijd zit mijn lul diep in haar , alles wat ik doet stimuleer haar geilheid alleen maar meer en meer.

Ik gleed mijn hand onder haar buik en terwijl ik zelf op mijn knee ging zitten trok ik haar omhoog op de doggystyle stand.
              En daar ging ik weer lekker te keer met haar sterretje , bij Melanie gingen alle remmen los zij was de boel behoorlijk bij elkaar aan het gillen zo geil was zij geworden.
              Vlak voor dat ik klaar kwam trok ik mijn lul uit haar kont , draaide haar om en spot haar gezicht hellemaal onder
              Melanie zoog en likte al het eiwit van in en om mijn lul weg , en begon me weer te pijpen , wat een seks drive heeft dit schatje zeg , zo hé…
              Maar voor mij was het effe genoeg , tijdens het pijpen trok ik mijn lul uit haar mond en gaf haar een kus ik ga effen plassen.

Dat plassen werd meteen douche , ik was aan het zweten als een speenvarken , terwijl de airco op volle toeren stond te draaien
              Eenmaal klaar kwam ik de kamer binnen lopen lag Melanie als een tijger die een prooi heeft gezien naar mij te kijken , ik gaf haar het teken van time out , en zij begon keihard te lachen , you will get only 5 min babe , then we will play , oké
              Ik ging de spullen en de kamer wat opruimen , Melanie bleef me aan kijken en vroeg speel jij zulke spelletjes heel vak ??
              Ik zij nee ik moet echt in de stemming zijn en de juiste ladyboy tegen komen , en bij jou click het dus dacht ik effe proberen.
              Why me ??? , if my boyfriend do this to me everyday i will kill him !!!
              Mijn antwoord daar op was , I am not your boyfriend and you like me so your trust me that`s why you play the game with me.

Greetz , Stealth
              Laatst gewijzigd door Stealth; 05-06-10, 06:21.

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 1 , Davao

Na 3 dagen op Samal Island zijn we terug gekeerd naar het vaste land, ik moet zeggen voor herhaling vat baar zeker weten.
                Ik vond het een prachtig eiland met zeer mooie stranden , leuke hotel met een goede service en zeer vriendelijke hotel personeel.
                Rond de middag uren kwam we terug in ons hotel , Melanie was hellemaal over mij heen in de taxi met kussen voelen en weet ik veel wat allemaal , echte geile tante haar verlegenheid en schuwheid was hellemaal verdwenen , en zij was nu prep en ready to fuck any time any where , precies wat ik wilde want voor mijn vertrek had ik weer een leuk spelletje in petto voor haar.

WARNING , PARENTAL ADVISORY EXPLICIT CONTENT !!!!!!!

Vooral de gene die niet gewent zijn met SM of Bondage & Kinkysex , kan deze vorm van seks overkomen als vrouwen mishandeling.
                Mijn advies aan jullie forum lezers is om deze recensie over te slaan , want hier in zitten behoorlijk veel seks handelingen die over kan komen als vrouwen mishandeling of misbruik of iets in die geest , dus je bent gewaarschuwd !!!!

Kinky sex part – 2 ( Rape Play )

Ons hotel zit dicht bij de Shopping Malls , ging een nieuwe set smeer gel hallen , en dat gaf mvr meteen de gelegenheid om te gaan shoppen.
                I want you to buy me a gift , i want to have something to hold close to me when your gone babe !!!
                Mijn antwoord was ja en wat wil je , Uhh , een nieuwe telefoon ???…
                Yeah right , dus eg nie !! , kies maar iets anders…
                Na veel kijken , koos zij een mooie hals ketting in combinatie met een mooie armband , dat vond ik wel kunnen en deed daar niet moeilijk over.
                Na wat rond slenteren en veel tease , lache en grapjes maken , gingen we bij een fastfood restaurant wat eten.

Tijdens het eten zij ik tegen haar , dadelijk gaan we een ander spelletje spellen , de blik dat ik van haar kreeg was het zelfde van , oh mijn god daar heb je hem weer.
                And what sort of game will it be this time ??? , you will eat my shit ???
                Nee , this game call “ Rape Play “ , jullie hadden haar ogen moeten zien , fuck it I will not play that fucking game , no way Stealth.

Ik zij tegen haar het enige wat je moet doen is tegen stribben en niet op mijn versier trucks en avances op in gaan , en voor zekerheid gaan we nu een mooie outfit voor jou kopen. New outfit , why do i need a new outfit ???
                Omdat ik wat je nu aan hebt gaat kapot maken , Your fucking sick guy you know that !!!
                Om haar reactie moest ik keihard lache , want zij bleef me perplex met grote ogen aan kijken.

Na het eten sleur ik haar weer de shoping mall in en het duur niet lang of zij een heel mooie out fit heeft gekocht.
                Now you can brake this one i am wearing , i dont need it any longer , en bleef ze me vol ongeloof aan kijken.
                Ik zij tegen haar niet hier in de shopping mall gek , ik doe het later als we in het hotel aan komen , Melanie begon keihard te lachen , chiken shit , jij durf het hier niet te doen nee , sluit ze jou en je lul op voor een lange tijd.

Onder weg naar het hotel zij ik tegen haar oké nu moet jij weerstand beiden maar nu op een subtiele manier , door mij niet de kans te geven om jou aan te raken en niks te doen.
                Melanie snapte het meteen en elke keer dat ik haar probeer aan te raken of vast te pakken trok zij zich terug en keek me heel boos of vies aan.
                Eenmaal in het hotel ging ze op een afstand van mij staan voor het pakken van de lift , een van het hotel waitress bleef ons aan kijken , met een blik van shit die 2 hebben zeker ruzie.

De lift ging open en wij stapte met z`n 2 naar binnen , ik drukte de knop naar ons verdieping , meteen toen de deur dicht ging kwam ik in actie , Ik pakte haar bij haar blouse vast en rukte die open , gleed mij handen onder haar schouders en brak de clip van haar BH.
                Zij had een mini rok aan , ik stak mijn hand onder haar mini rok , in haar slip en begon met haar snoei harde lul te spellen en haar heftig te kussen.
                Op dat moment ging de lift bel , we zijn op ons verdieping aan gekomen.
                De deur ging open , effe heen link en heen rechts kijken er was niemand op de gang , pppffff , gelukkig , lachen achter elkaar rennend kwamen we bij de deur van ons hotel kamer , come on babe open it , i want to fuck !!!

Een maal binnen duwde ik Melanie met haar gezicht tegen de muur en rukte de rits van haar mini rok kapot.
                Daarna gooide ik haar op het bed en sprong als een kat boven op , scheurde haar slipje van haar lijf af , effen ruiken ben gek op ladyboy zweet gemengd met urine en parfum , Melanie was heftig aan het tegen stribbelen en probeer me op alle manier van zich af te krijgen. En ik probeer haar op alle manier te kussen en te knuffelen.
                Eindelijk na wat worstelen kreeg ik mijn tong in haar mond en ging ik haar lekkere tong zoenen , om haar koest te houden hield ik haar 2 armen vast tegen elkaar boven haar hoofd en klem ik mijn tenen tussen de matras.

Langzaam bood Melanie meer en meer , minder weerstand zij was nu botergeil aan het worden en binnen een minum van tijd begon ze me zelf heftig te tongen en mijn nek te likken zij was behoorlijk aan het hijgen en blazen.
                Zij duwde me opzij en greep naar mijn lul en begon me heftig te pijpen die was onder tussen snoei hard geworden , ik had zin in haar sterretje.
                Condoom er op in smeren , en gassen met die handel , alle standjes kwam de revue langs.
                Afgemaakt met doggystyle , voor het klaar komen trok ik mijn lul er uit en spot mijn sperma in haar haren , had zin om een beetje stout te doen.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 3 , ( The Dead Wish )

Zamboanga: Ladyboy Archie
                  ( Specificatie )

Naam: Archie Pino - AkA - Chi
                  Kleur Ogen: Donker bruin
                  Lengte: 165 – 168 Cm
                  Gewicht: 55 Kg
                  Sex: Ladyboy ( Pre-op )
                  Geaardheid: Seks met hetero mannen
                  Ras: Subanen
                  Leeftijd: 27
                  Afmetingen: 38c – 26 – 38

Het is nu 08.25 in het Ochtend en ik zit in een vliegtuig van Cebu Pacific vlucht 393
                  Richting Zamboanga , onder weg naar mijn Prinses Ladyboy Archie
                  Hoe meer de aankomst in zicht komt hoe meer ik bij me zelf de spanning voel stijgen
                  Dit is bepaald geen toeristische gebied , hier heb je de bol werk van verschillende terroristische groepering zo als MIFL er hoeft alleen 1 gek op te staan met de gedachte van , die gaan we ontvoeren want daar mee kunnen we geld krijgen in de kassa dan ben ik zo goed als gruwelijk de lul , want hun gijzelaars worden met kap mes bewerkt of onthoofd of worden bepaalde ledematen weg gehaakt als een symbool van macht vertoning en onderdrukking voor hun opponenten.

Ik hoor jullie al denken , wat een gek zeg , inderdaad ik ben ook behoorlijk gek en verlegt constant mijn grenzen , zo zit ik nu eenmaal in elkaar , als het simpel is vind ik er niks aan pas als het moeilijk te krijgen is of er een gevaar tintje er aan hangt vind ik het interessant , Welkome To My World.

Precies om 09.30 uur lande het vliegtuig bij het vliegveld , bij het uitstappen merk je al dat het hier heel anders is dan in Davao.
                  Overal is de militaire macht zichtbaar en veel politie aanwezig , bij de douane werd alle koffers grondig na gekeken , de helft van mijn toy`s zijn in Davao bij Melanie achter gebleven , dus hoef hier geen vervellende vragen te beantwoorden.

Na een langtijd wachten in de rij was ik aan de beurt , alles was oké alleen bleef de man aandachtig naar mijn cleaning kit kijken ik had 3 stuk bij me , ik had verwacht dat hij hier over vragen ging stellen , maar tot mijn verbazing bleef het alleen tot kijken , en kon ik rustig door lopen naar de cheque out gate en naar de aankomst hall
                  Buiten keek ik om me heen , er stonden veel Filippino`s op hun gelieve te wachten , maar ik zag Archie nergens.

Na 10 min wachten , voel ik plotseling iemand mij bij mijn kont vast pakken , ik draaide om en stond oog in oog met ladyboy Archie.
                  Hi babe , how are you , thank you for coming and visit me , i love you !!!
                  En begon ze hier na het zeggen keihard te janken , het duurde wel effe voor ik haar tot rust kon krijgen , door met haar te praten en te knuffelen.
                  Het probleem is , Archie is smoor verliefd op mij , en nu moet ik haar gaan overtuigen dat ik niks serieus met haar wil hebben en haar zeker niet mee zal nemen naar Nederland wat zij oh zo graag wil.

Een half uur later is zij hellemaal opgeknapt , en kwam een heel leuke smile op haar gezicht en kon ze weer lachen en grapjes maken zo als ik van haar gewend bent
                  Onder tussen heb ik een taxi gepakt naar mijn hotel , inchecken ging oké, geen raar gedoe of zo iets.

Daarna zijn we naar haar appartement gegaan , die ligt ongeveer 30 min met de taxi van mijn hotel vandaan , een appartement complex met 12 kamers 6 boven en 6 beneden 2 groot douche ook 1 boven en 1 beneden en 1 groot keuken waar zo iets van 12 mensen bij elkaar woon ik vond de behoorlijk fuck up , vies en super onhygiënische
                  Maar dit is het enige wat zij kan veroorloven met haar inkomen en het klein beetje geld dat ik aan haar geeft , gaat op voor het kopen van spullen voor haar primaire leven behoeftes en haar studie.

Zij werkt bij een restaurant als serveerster en in haar vrije tijd is zij kapster
                  Zij heeft een piep kleine kamer waar ze alles moet doen , als ik zo moest leven zal ik het doods benauwd krijgen , phoe phoe…
                  Maar ik heb met haar afgesproken dat ik wil zien hoe zij leeft dus , ik heb niks te klagen dit was immers mijn wens.

Zij volgt nu een officieel kapster cursus dat wordt door mij betaald met alles er op en der aan , met de bedoeling dat zij later in een prof kapsalon gaat werken om de fijne kneepjes te leren en ervaring op te bouwen en eventueel haar eigen zaak later te beginnen.

Maar nu is er iets anders aan de hand Mvr is geil en zij wil neuken , Archie deed de deur van haar kamer dicht , I can not wait to feel you in me !!! fluister ze tegen mij en stak haar tong in mijn mond en begon flink aan te zuigen.
                  All this time i had to have cybersex with you on the digital highway , now we can finally fuck each other brains out !!!
                  Can I fuck you to babe your so handsume!!!, en pratend begon ze me te pijpen , mijn klop boor was prep en klaar om te gaan boren , ik trok haar langzaam weer naar boven en begon haar tieten te likken , masseren en er aan te zuigen , heerlijk.

Bij binnen komst had ik op haar kast bij de T.V.condooms zien liggen , dus zij was wel actief , voor mij maak het niks uit ik wordt toch niet haar man zij is en blijft alleen mijn playmate , mijn taak is om haar een beter toekomst te beiden met een opleiding en daarna is het allemaal koffie dik kijken.
                  Condoom er op , en nu een glijmiddel zoeken , die was op zij ze tegen mij dan maar wat speeksel kan niet anders , zo gezegd zo gedaan…

De penetratie ging behoorlijk stroef en het was pijnlijk kon het aan haar gezicht zien maar een maal binnen begon ik haar flink te stoten , de tegen de muur aan positie was niet echt handig
                  Ik ging toen bij de rand van het bed zitten en zij kwam boven op zitten , en zo ging ze me berijden , haar gekreun werd steeds luider , tot ik op een gegeven moment zeker wist dat de buren gaan zich afvragen wat er gaande is , dus ik pakte een doek en gaf aan haar om er op te bijten , en gingen we door met neuken , tot ik het condoom voel opblazen van het sperma , terwijl ik haar neukte trok ik haar af en het duur niet lang of ik haar warme gel over mijn vinger voelde vloeien zij kwam ook klaar.

Archie was nog behoorlijk geil en wilde meer , maar voor mij was effe het fun van af , neuken in zo`n primitieve shit kamer was niks voor mij, liever het comfort van mijn hotel. Zij moest een lijst voor mij maken wat ze allemaal nodig heeft voor haar studie en op haar kamer , die gingen we door nemen en heb ik een paar concreet afspraken gemaakt hoe nu verder. Eenmaal buiten op straat voelde ik me behoorlijk opgelucht.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 3 ( Keel Door Gesneden Voor Een Sigaret )

Zamboanga is een rustige plaats , hier is niet echt veel te doen , hier zijn alleen een paar kroegen aanwezig en een paar mini clubs en dat was het.
                    Ik heb met Archie afgesproken dat ik haar volgende keer mee zal nemen naar een andere meer toeristische locatie zo als Borocay , maar ik ben nu hier om te zien hoe zij leeft en later zal ik met haar naar Dipolog gaan om haar moeder te ontmoeten en eventueel de rest van haar familie.

Zij wilde graag naar de Bioscoop gaan , was een groot bouwvallig gebouw met een stuk of 3 zalen , niks bijzonders.
                    Na het einde van de film willen we naar buiten , werd iedereen tegen gehouden door de politie , en er waren ook leden van de militaire aanwezig.
                    Wij werden allemaal gefouilleerd en ze wilde iedereen zijn ID zien , ik loop altijd met een kopie van mijn paspoort rond dus dat had ik bij me.
                    Na bijna 1 uur mogen we naar buiten , om buiten te komen loop je door een gang de trap naar beneden en dan ben je buiten.

Langs de deur van de uitgang lag iemand op de grond gedekt met een wit doek , die was hellemaal onder het bloed , een grimmig gezicht.
                    Later kreeg ik van Archie te horen dat die jongen ruzie kreeg met een andere groep wegens een sigaret en toen werd zijn keel door gesneden.
                    De criminaliteit hier in Zamboanga is enorm , en er zijn veel straat bende actief , nachts gaat iedereen met de taxi heen en weer , op straat lopen doe je alleen op je eigen risico
                    Eindelijk waren we bij het hotel aangekomen , Archie zat mijn lul al in de taxi te kneden die was al vanaf vanmiddag bij haar appartement in een geil bui gebleven.

Eenmaal op het hotel kamer gingen we samen douche , ik maak haar grondig schoon.
                    Ik vond dat zij iets te veel haren had langs haar kont en haar lul , dus ging ik haar scheren , ik leg een doek op de bril van de WC pot en daar op ging zij zitten met haar benen wijd open , en ging ik haar heel fijn met het scheer mes bewerken.
                    Zij werd met de minuut geiler en geiler en begon mijn hoofd te aaien , Please suck my dick babe , i am so horney !!!

Ik zij tegen haar sorry maar ik doe daar niet aan mee pijpen , en ik wordt ook door geen ladyboy geneukt , I Am Alway`s Top!!!
                    Eenmaal klaar met scheren haalde ik de anaal clean kit tevoorschijn en ging ook haar kont grondig schoon maken in de douche , ik wil haar gaan rimmen. Archie vond het allemaal heel leuk om verzorgt te worden.
                    Eenmaal klaar tilde ik haar op en bracht haar naar de kamer en liet haar op het bed vallen , ik had massage olie gekocht en smeerde haar hellemaal in met de olie
                    Zij kreeg van mij een strakke massage en daarna deed zij het bij mij , ik had slag room en vloeibaar chocola gekocht.

Die chocola smeerde ik overal op haar lichaam en spot dikke klodder slag room over haar tieten heen , zij zag er niet uit , maar het was wel geil.
                    En daar waren we dan samen bezig met het likken van elkaar intieme delen en elkaar opgeilen , ik stak eerst 1 vinger in Archie kont , daarna 2 en daarna 3 en in vervolg 4 en bleef haar kont als maar uitrekken.
                    Omdat zij heel stak is kreeg ik met moeite een klein gaatje die constant open bleef een soort mini “ Anaal Gaping “ en begon ik haar te rimmen , Archie ging hellemaal uit har dak en schreeuwde het bijna uit van geilheid , En bleef maar jammeren met Ahaa Ahaa , fuck me fuck me!!!

Zij begon in haar tieten te knijpen , waar van wit spul tevoorschijn kwam en dat smeer de zij op haar lul en wilde dat ik haar weer ging pijpen , ik ging alleen haar ballen likken en daarna haar heftig aftrekken. Terwijl ik met 4 vingers haar kont bleef bewerken. Ik wilde haar zien klaar komen vond ik een geile aanblik , via de webcam zag ik haar een paar keer klaar komen , nou echt heftig
                    En het duurde niet lang of dit ook gebeurde , en heftig was het , zij bleef heel lang na beven van de zenuw.
                    En toen was het mijn beurt , stopte mijn lul er in en bleef haar zeker zo`n 20 min flink door raggen , heerlijk , om dan mijn volle lading over haar gezicht te spuiten

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 5 , GG Rupia v/s Ladyboy Daisy )

BBBzzzzzzzz , ging mijn telefoon wekker rond een uur of 08.00 morgens , ik was lui om te gaan ontbijten ik heb amper 3 uurtjes geslapen , met deze tijger in bed lukt dat zeker niet langer.

Ik lag in de lepel houding met Rupia te slapen , mijn hand tussen haar tieten en zij met haar hoofd boven mijn arm , die was onder tussen hellemaal verdoofd geworden en voelde het niet meer , ik haalde mijn arm van onder haar hoofd vandaan en legde die op de kussen , Rupia was in een diepe slaap gewikkeld en sliep rustig door.
                      Na de douche en opfrissen , kreeg ik toch trek in wat eten , ik heb geen kluis in mijn kamer , Maar wel bij de front desk , daar zit mijn vertrouwelijke documenten zo als paspoort , mijn ID en nog een paar belangrijke spullen , en ging deze keer ook er mee naar het ontbijtbuffet.

Ander half uur later kwam ik weer op mijn kamer , Rupia was nog steeds aan het slapen.
                      Op het bed zag ik hier en daar bloed vlekken , ik keek naar mijn helle lichaam maar ik zag niks bijzonders toen probeer ik haar na te kijken zo goed als het kon maar zag ook niks vreemds , raar.

Het wordt tijd dat ze wakker wordt en ik weer de zee gaat op zoeken , ik begon haar onder voeten te kietelen , na een lange tijd reageerde ze er op met , I am tired babe i will like to sleep if you dont mind !!!
                      Ik zij tegen haar ja dat doe je thuis schat ik ga over 30 min hier weg , dan blijf ik hier verder slapen tot je terug komt zij ze tegen mij , ik zij tegen haar , eg nie.
                      Rupia kijk schuin naar mij en vroeg of ze me vanavond weer zal zien , ik zij tegen haar geef mij jou telefoon nummer , maar ik beloof je niks.
                      Het heeft haar wat moeite gekost maar uiteindelijk stond zij klaar om te vertrekken ruim in die 30 min.

Ik betaalde haar haar neuk fee en een dikke tip er bij en liepen samen hand in hand naar beneden , vlak voor het front desk gingen we elkaar nog uitgebreid lekker tong zoenen waar iedereen er bij stond en toen nam ik afscheid van haar , met nog een laatste klap op haar lekkere kont.
                      Buiten pakte ik de eerste beste taxi en ging weer zwemmen in combinatie met jetski , vandaag was het strand bezaaid met geile hyena`s , die op zoek waren naar een warme lul voor die avond , ik deed als of ik ze niet zagen over dag is mijn domein en heilig voor mij , ik heb mijn ontspanning en rust nodig om avond me zelf te zijn en goed te kunnen jagen wat ik het beste in bent “ The Players Lifestyle “
                      Na het zwemmen en jetski ging ik langs het strand een beetje joggen en wat fitness push ups doen.

En rond een uur of 16.00 ging ik weer het hotel op zoeken , en verder slapen ik was nog steeds moe.
                      00.00 stip stond ik weer prep en ready to hit the street`s , bij de aankomst bij de Mango Street was het weer business as usual , het was goed druk.
                      Ik ben een Freelance en Netwerk specialist zo wel met ladyboy als GG`s , ik heb niks met Ago go , Bikinibeer Bar of al die andere barfine facilitieten , al hoewel ik ze wel zal bezoeken om zo het nodige ervaring te kunnen oplopen en hier over te kunnen praten , en vooral bij fora`s zo als deze of de international , waar ik bij verschillende lid van bent.

Vlak bij de portier huis bij de parkeerplaats van Mango Square stonden verschillende brommers geparkeerd daar zag ik een heel leuke meid met een ander op een brommer staan praten , zij had mooi lang bruin blond haar en had een leuke minirok aan met een top en een paar leuke sandaal aan haar voeten zij zag er best wel leuk uit , ik kwam naast hun staan op zo`n 1 meter afstand , toen zij naar mij keek zag ik meteen dat zij een ladyboy was.

Zij bleef me strak aan kijken gaf mij een smile , zij iets tegen die vriendin op de brommer en liep recht op mij af, Hi honey how are you care to join me ???
                      Ik bleef haar aankijken , en vroeg , join you ??? , ja ik gaat iets eten kom ik trakteer.
                      Dit maak ik niet vak mee dus , nee zeggen is zeker uit den boze en liep ik net als een schoot hondje mee met haar naar de overkant , waar verschillende restaurant aanwezig zijn.

Na het eten zij ik tegen haar kom we gaan naar mijn hotel toe , wacht ik moet eerst geld bij iemand hallen en liepen we tot mijn verbazing naar de club , waar ik die dag daar voor Rupia tegen kwam.
                      Zij ging naar de waiter toe en toen liepen ze samen effe naar achteren , ik stond daar bij de ingang van de club te niksen toen iemand mijn kont vast pakt en me een kus op mijn wang geeft , het was Rupia die naast mij stond , Hi babe your looking for me ???

Terwijl ik zo met haar stond te praten kwam de ladyboy aan lopen , Hi Daisy how are you, what are you doing here ??? Rupiaen Daisy kennen elkaar dat was meteen te merken , ik ben effe geld komen hallen zij Daisy , en nou ga ik met dit schatje mee naar zijn hotel , Rupia zijn mond viel paffffff open tot de grond , you like also ladyboy`s , my goooooooddddddddddd !!! Rupia riep spontaan , ik wil ook mee , kunnen we met zijn 3 een orgie maken , Daisy keek me aan en zij mij maak het niet uit het is jouw feesje en jou geld , Ik zij tegen hun voor mij maak het ook niks uit , ik zag een trio wel zitten.
                      Ik rekende af en liep hand in hand met de 2 schatjes naar de taxi en op naar mijn hotel , de receptie dame die de nacht dienst had keek haar ogen uit.

Op de kamer aan gekomen begon Rupia , Daisy heftig te zoenen en ook anders om , ik kreeg meteen een stijve lul van , dit beloofd spannend te worden.
                      Ik trok mijn schoenen uit en mijn shirt en ging op de stoel zitten kijken naar dit mooie schouwspel , en begon me zelf af te trekken.
                      Het kussen en betasten ging onverminderd door en in de korste keer had Rupia , Daisy lul in haar mond , en toen vond ik tijd om ook in actie te komen.
                      Ik stond op en ging achter Daisy op het bed zitten en begon haar te kussen en haar nek te likken en haar tieten te masseren , terwijl Rupai haar verder ging pijpen.

Na een tijdje ging Daisy liggen in een houding dat ze mij ook kon pijpen , heerlijk…
                      De gepijpt van Rupia werd op een gegeven moment teveel voor Daisy en zij liet mijn lul gaan en ging Rupia beffen , die was weer behoorlijk nat geworden en dikke slijm vocht bleef op Daisy tong hangen , niet eens 5 minuut heeft die beffen geduurd , trok Daisy haar lul uit Rupia mond en stopte het in haar kut en begon haar heftig te neuken.
                      Ik ging weer op de stoel zitten aftrekken , ik vond dit zo geil , ik wil hun 2 eerst elkaar laten verwennen voor dat ik weer in actie kwam.En verwennen deden ze zeker , na haar kutje was Rupai kont aan de beurt en die werd door Daisy flink bewerkt.

Aan Daisy houding kan ik zien dat zij een top ladyboy is en ook Bi , de manier dat zij Rupia neukt en vast pakt en haar verwent zie je gewoon dat zij dit vaker doet ,zij kick op het neuken van mannen en vrouwen , plus had zij een strakke lul net zo groot als die van mij. Het duurde heel lang voordat Daisy klaar kwam , terwijl dat bij Rupia al een paar keer was geweest , maar zij spermde behoorlijk veel toen zij klaar kwam alle 2 kont blad en een stuk van Rupia kut en rug zat hellemaal onder.
                      Met een tissue schoon maken ging niet zij ging de douche in , Daisy kwam tussen mijn benen zitten en begon mij te pijpen , en mijn ballen te likken , zij stak 2 vingers in mijn kont en deed een heen en weer neuk beweging , heerlijk…

Op een gegeven moment kwam zij langzaam naar boven likkend en fluister in mijn oor , I will like to fuck you please , your so handsome , i love your ass !!!
                      Ik gaf haar een kus en zij tegen haar niemand neuk mij , ik neuk iedereen.
                      Zij begon te lachen , pakte mijn gezicht vast met 2 handen en zij , Then at least you can give me a blowjob !!!
                      Ik zij tegen haar ook niet ik ben top en ik doe geen blowjob , een beetje teleurgesteld bleef zij mij aan kijken.

It`s been a long time ago that i had sex so please be careful with my ass , oke !!!
                      Ondertussen kwam Rupia van uit de douche aan lopen , die werd meteen door mij aangevallen , ik duwde Rupia op het bed en begon haar te masseren en te likken deed een condoom om mijn lul heen en stopte mijn lul in haar kutje , ik pakte haar vast en trok haar naar de rand van het bed toe ik zij tegen haar hou me goed vast achter mijn nek en laat me niet los anders val je , in een beweging tilde ik haar op terwijl mijn lul nog in haar kut zit ,ik hield haar vast bij haar kont en ging tegen de muur leunen in een
                      “ Standpool Sex “ positie en begon haar zo staande te neuken , heerlijk…

Na een tijdje begon ik pijn te krijgen in mijn rug en legde ik Rupia weer op bed , draaide haar om en ging in haar kont verder met neuken.
                      Ik voelde dat ik weer klaar kwam , trok mijn lul er uit en spuwde al mijn sap over haar rug heen. Daisyzat in de stoel naar ons te kijken en was zich heftig aan het aftrekken , ik bukte voor over en likte een klodder van mijn sperma van Rupia rug af en kwam in de schoot van Daisy zitten en stak mijn tong in haar mond , zij likte gulzig mijn sperma van mijn tong af en gingen we verder met tong zoenen.

Ik tilde haar op en ging zelf zitten en liet haar zittend met haar rug naar mij toe met haar kont op mijn lul zakken , je zag dat zij hier mee behoorlijk veel moeite had en het deed ontzettend veel pijn bij haar , zij schreeuwde het uit , toen besloot ik om het hier bij te laten had geen zin in een bloed bad , en ging ik samen met Daisy verdere aan Rupia friemelen , ik pakte een fles cola uit de koel kast en begon het te schudden en maakte het vlak voor Rupia zijn kut open , het schuim barste uit van alle kanten en ik stopte het zo in haar kut , die was aan het gillen van de prikkel en kou , het laken zag er niet uit.

Van af de kast pakte ik 2 rietjes en ging ik samen met Daisy de cola uit haar kut opdrinken een beetje via de mond aan elkaar geven , en lekker lippen na likken en tong zoenen , na de cola schuimde ik Rupia hellemaal onder de slagroom en was ik en Daisy ssn het smullen. Zo waren we tot een uur of 06.00 bezig met spelen en neuken.
                      Rond 07.00 ging Daisy weg zij moest om 09.00 beginnen met werken , na wat schoon maken en opruimen viel ik met Rupia in een diepe slaap.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 5 , Cebu ( Escort Ladyboy - Baby )

14.00 nam ik nu wel echt afscheid van Rupia , tijd voor een nieuwe kutje , nieuwe ronde nieuwe kansen.
                        Vandaag heb ik een afspraak met Escort Ladyboy Baby , een heel leuke freelance Chikkie die ik via de webside ladyboykiss heb leren kennen.
                        Klok slag 20.30 kwam zij het hotel lobby binnen lopen , naar het front desk om naar mij te vragen.

Ik liep naar haar toe en stelde me zelf voor , na haar zelf aan mij voor te stellen met een knuffel en een dikke kus op mijn wangen , liepen we hand in hand naar buiten toe , van mijn hotel naar de Mango Avenue of Mango Square is ongeveer zo`n 20 min lopen.
                        Wij gingen samen eerst wat lekkers eten bij het zelfde restaurant dat ik die dag daar voor met Daisy naar toe ging , en later wat bij tanken buiten op de terras van de club waar ik Rupia tegen kwam , Babe was een gezellig klets tante en zij kon goed Engels en Spaans spreken.

Baby stelde voor dat ik die avond bij haar zal blijven slapen en niet bij mij in mijn hotel , vond ik een strak plan , zij woont op de Mactan Island , dicht bij het vliegveld.
                        Die avond hebben we zo`n 4 uur door gebracht in de club , Juliana Avenue.
                        Die is nu net 2 maanden weer open na een half jaar renovatie , en ik moet zeggen op een schaal van 0 t/m 10 krijg hij een dikke 7 als score. Ik heb me prima vermaakt en zal deze club zeker vak bezoeken.

Ik ken Baby ook al bijna 1 jaar via internet dus ik kan deze gok wel wagen om bij haar te blijven slapen , na het stappen bij mijn hotel een paar spullen bij elkaar gepakt voor een paar dagen en met de taxi verder richting Lapu Lapu City , na ongeveer 30 min rijden kwamen we aan in het centrum van Macan Island.

Het was nog vroeg dus alles was nog open , zij was in de stemming om haar voeten nat te gaan maken en wilde richting het strand , de taxi reed verder naar de Shangri-La Mactan Island Resort , Baby liep zo naar binnen door het hotel heen naar het outdoor poolbar , zij werd door het meest personeel begroet , ik vroeg aan haar heb je hier vroeger gewerkt of zo , Baby schudde haar hoofd nee , mijn helle familie werkt hier bijna , daarom kennen ze me allemaal.

Bij de pool bar werkte haar broer op dat moment , wij kregen gratis drank van hem en Baby trok me mee naar de beach side van het hotel , die was bijna leeg met uitzondering van een paar hotel gasten die nog wat buiten zaten kaart te spelen.
                        Wij liepen naar een afgelegen plek ver uit de zicht van iedereen , er waren overal overdekte cabana`s waar je met 5 a 10 man kan zitten zonnebaden , er waren ook 3 beton tafels die hoog waarschijnlijk dienen om massage te geven of zo iets overdag.

Babe begon haar kleren uit te trekken , en bleef alleen met haar tanga string aan , zij had een mooi lichaam met een paar ferme tieten , zij kwam in mijn schoot zitten en haar zwoele tong verdween in mijn mond en begon we elkaar heftig te tongzoenen , het was lekker weer buiten al was het nachts ik schat de temp toch rond de 22 graden en er waai een rustige breeze.

Kreunend en hijgend gingen we verder elkaar edel delen betasten en kneden , Babe stond op maakt mijn broek open en haalde mijn lul er uit en begon me strak te pijpen , mijn lul stond als een titaan raket klaar om te schieten.
                        Baby stond op en pakte mijn lul en wilde het zo in haar kont schuiven , met moeite greep ik direct in om haar effe tegen te houden , ppfffff , als je niet uit kijkt glijd ze zo over heen , hier houden ze echt geen rekening met niks.

Uit mijn rug tas haalde ik mijn mee genomen condoom , Baby smile effe en gaf me een
                        zachte kus op mijn lippen , Sorry babe i forgot , will not happend again !!!
                        Zij spugende een paar keer op het condoom en wreef het speeksel om het condoom heen , en ging direct op mijn lul zitten , met een heftig gekreun ging mijn lul langzaam haar kont naar binnen , Baby was geil en wilde geneukt worden en begon me te rijden , steeds harder en sneller , tijdens het neuken bleef ik constant rond kijken voor een bewaking of enige portier , je weet nooit , maar gelukkig kwam er niemand.
                        Zitten neuken vind ik niet lekker dus ik liet haar opstaan en op zijn hondje tegen het beton tafel leunen , en ramde haar vol gas.

Na 20 min neuken , spot ik mijn lading over haar rug heen , het was een dikke pap , ik was ook goed geil.
                        Met mijn wijs vinger ging ik door mijn sperma heen , en schreef ik de naam
                        “The Joker ”op haar rug , ik heb heel goed tips en info van deze forum lid gekregen over Cebu , en ik heb hem belooft dat ik bij het neuken van een ladyboy hier op Cebu , aan hem zal denken , dus bij deze vriend , peace…..

Ladyboy Baby liep met sperma en al naakt de zee in , zij wuift naar mij dat ik ook moest komen , ik ben niet zo`n voorstander om s`nacht in zee te zwemmen wetende dat dan de haaien heel actief zijn en hier zal dat geen uitzondering zijn dus ik zij tegen haar ik blijf maar lekker hier zitten , in de verte zag ik een zaklamp aan komen lopen toen ze dichter bij waren was het 3 bewakers van het hotel , die waren niet echt blij met het naakt zwemmen van Baby en wij werden vriendelijk maar toch dringend verzocht om het terrein te verlaten.

Een half uur later zaten we in de taxi op weg naar Baby zijn appartement , die zat de helle rit met haar hand in mijn onderbroek aan mijn lul te trekken en te spellen , door geil heid kwam elke keer een vlok voor vocht er uit , die veeg zij met haar vinger tip er af en stak het op een zeer geil likkende manier in haar mond en bleef bewegend er op likken , zo nu en dan haalde zij de vinger uit haar mond en stak het in mijn mond om mij vervolg te tongzoenen.

Bij haar appartement aangekomen stapte we uit de taxi , afbetalen en liep zo de trap op naar haar deel van het complex.
                        Zij woonde best wel luxe , het appartement zag er nieuw uit en schoon , van echt door lopen om het appartement te bereiken was er geen sprake van, we liepen 5 min stond 15 min te kussen dan liepen we weer 5 min en stonden we 10 min te kussen en zo ging het maar door.
                        Bij de deur van baby appartement duw ik haar tegen de muur en stak mijn hand in haar broek , haar lul was snoei hard en haar onderbroek was hellemaal nat van haar voor vocht.

Ik bleef haar lul masseren en beet nu en dan met mijn tanden in haar tieten , mijn actie maakte haar hellemaal gek en in een snelle greep draaide ze me om en duwde mij op haar beurt tegen de deur aan en ging als een snelle lift zoeffff naar beneden binnen een paar sec had zij mijn gulp open en begon me weer strak te pijpen.
                        Plotseling ging de deur van een appartement 3 block verder open , en kwam een oud dame het appartement uit lopen met 2 vuilniszakken , zij bleef mij en baby versteld aan kijken en riep in hun taal iets tegen baby , die ging onverhinderd door met pijpen , maar stak in tussen haar middel vinger uit naar de dame.

Die begon met haar hoofd te schudden en liep mompelen de trap af naar beneden , ik pakte baby bij haar arm en ik zij tegen haar kom we gaan naar binnen.
                        Babe veeg de speksel en voor vocht van de hoeken van haar mond af en , bleef me aan kijken en zij , oké…
                        Terwijl zij de deur open maakt , hoor wij die oude dame weer de trap op lopen , Baby zij tegen mij terwijl we het appartement binnen lopen , One day i am going to kill that witch !!!

Babe trok haar kleren uit , en bleef alleen in haar tanga rond lopen , zij had een heel mooie appartement , je kunt zien dat zij een goede klanten kring heeft alles zag er piccobello uit , wil je iets drinken schat of iets eten.
                        Ik had niet zo`n trek in drank , maar had wel wat honger , zij toverde 2 gebakken vis met bistro rijst en wat groente uit de koele kast , en maakte alles warm in de magnetron.

Zij kwam naast me zitten en begon me net als een babe te voeren , en schoot elke keer in een lache terwijl ze bezig was , we hadden veel lol en maakte veel grapjes met elkaar , ik keek op mijn horloge het was al bijna 05.30 , na het eten gingen we Filippijnse sex DVD kijken , ik denk dat ik niet eens 5 min heb gekeken en viel op het bankstel naast haar in slaap , na het kijken van de DVD`s maakte zij me wakker en ging ik op het bed verder slapen , haar pogingen om me wakker te krijgen om te neuken mislukte volledig , ik was bek af…

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lovers On Tour - Part 6 , ( Angels By Day Devils By Night )

Angels City – Freelance Ladyboy – ( Share ) – ( Catsex )

klok slag 00.00 ging ik weer op pad , via de receptie van het hotel heb ik een betrouwbaar taxi chauffeur gekregen , deze gozer was ongeveer 35 jaar oud hij was getrouwd en had een klein dochter.

Ik moest in de slopenwijken zijn om een paar goede doelen projecten die ik donatie aan leverd bezoeken , ik wil met mijn eigen ogen zien waar al mijn geld naar toe gaat en waar in wordt het gestopt , en daar naar toe gaan is geen grapje je moet goed weten waar je bent en waar je zit , dus deze chauffeur kwam hier voor goed van pas.
                          Hier naast gaf hij mij ook alle informatie die ik nodig had over de Freelance Ladyboy scene hier in Angels City , ik had nog 1 dag vrij voor ik mijn volgende netwerk ladyboy ging ontmoeten dus wilde een wilde nacht van maken.

Na het eten reed ik met hem naar zijn huis , nou huis laat ik gerust zeggen de krot waar hij en zijn gezin in woonde , mijn hart stond voor een paar sec stil toen ik daar aan kwam , een behoorlijk contrast met mijn hotel kamer dan wat ik hier zag.
                          Hij kende een ladyboy die in zijn wijk woonde die best wel leuk uitzag , zij hij en die wel een wilde avond met mij door brengen , en zeer belangrijk zij was clean en had geen pooier.

Hij zat heftig te bellen , na 5 min zij hij tegen mij kom zij staat om de hoek bij het hoofd weg te wachten.
                          Bij het hoofd weg aan gekomen stond een ras echte ladyboy daar op ons te wachten , zij maakte de deur open en kwam achter op de bank zitten.
                          Ik draaide om en bleef haar strak aan kijken , mijn hart ging sneller kloppen en ik kreeg meteen een stijve , zij zag er goed uit.

Zij stelde zich voor als ladyboy Share na een min of 20 reden we weer de stad binnen , de taxi chauffeur vroeg aan mij waar wil je naar toe.
                          Share herhaalde de zelfde vraag van de chauffeur maar deze keer met , Do you want to go straight or you want to go gay !!!

Ik keek haar aan en ik zij tegen de chauffeur, i want to go straight.
                          Zij bleef me aankijken met haar mooie ogen , en gaf me een leuke smile.
                          Eenmaal aangekomen in Fields Ave , gingen we samen barhoppen , al snel merk ik dat Mvr Bi is zij liep op alle meiden die zij tegen kwam te geilen en gek te doen.
                          Leek er op dat ik samen met een goed maat van mij aan het wandelen was , echt waar.
                          Vb. als we een bar in lopen , loop Share altijd vooruit , zij gaat rond kijken naar een mooie meid , die neemt zij mee naar ons tafel en daar gaat zij die meid zitten zoenen en ik mag zo i zo ook mee doen.

De meeste meiden vonden de aandacht en ladydrinks dat hun kreeg wel leuk maar wilde niet met haar neuken. En ik was effe ook niet in de stemming , ik was lekker aan het dansen en ook gek aan het doen , dus ik zij tegen Share om verlopig niet aan seks te denken en meer aan swingen en genieten , en gingen we in de Club Skytraks verder chille. Dat lukte voor een tijdje aardig tot zij behoorlijk aangeschoten werd en toen lukte het niet meer zij zat de helle tijd in mijn oor te fluisteren , Babe i want you to fuck me !!!
                          Wij pakte een Bike taxi en ging terug naar mijn hotel , Share was een beetje over de zeik dat zij geen meid mocht mee nemen , na een korte maar heftige discussie heb ik haar duidelijk gemaakt dat ik het hier uitmaakt en niet zij en als zij dat niet leuk vindt dat zij heel snel moest vertrekken.

Van neuken kwam niks meer van terecht , de enige wat zij deed was het bed onder kotsen , heeft me veel moeite gekost om haar en het bed schoon te maken.
                          Toen ik klaar was viel zij als een blok in slaap , ik was ook behoorlijk moe had nog een helle dag excursie gehad naar de Pinotubo vulkaan en s`avonds nog stappen.

Morgens werd ik wakker met een tong in mijn mond , Share probeer me zoenend wakker te maken en dat lukte haar aardig , zij bood meteen haar excuses aan hoe het gegaan is die avond.
                          Ik stelde haar gerust dat een stevige neuk party het hellemaal goed zal maken , hier ging zij direct er op in , en deed haar uiterste best om me te verwennen.
                          Tijdens het neuken werd ik per ongeluk verschillende keer door de nagels van Share gekrab , zij had joekels van lange nagels.

Na het neuken ging ik naar haar nagels kijken , ik zij tegen haar ik wil dat je mijn rug krab tijdens het neuken voor dat ik klaar komt.
                          Ik was te lui om naar beneden te gaan voor het ontbijt dus besteld ik eten op de kamer , Share kwam in mijn schoot zitten eten.
                          Ik was eerder klaar dan zij , gaf me een goed kans om verder naar haar nagels te kijken , je moet de randen gaan vijlen zij ik tegen haar anders krab je mijn rug open.
                          Dat wil je toch zij ze tegen mij , eg nie , niet open krabben maar licht stream er op zetten vind ik wel geil ja.

Zo gezegd , zo gedaan , ik heb masseer olie gekocht maar van die dikke spul , ik liet haar mijn rug hellemaal insmeren en masseren , tijdens het masseren zat ze de helle tijd in mijn kop te zeuren dat ze mij wilde neuken , werd ik bijna gek van…
                          Na het eten bleef zij in mijn schoot zitten en bleven we samen t.v kijken , van tijd tot tijd draai ze om en ging mijn nek likken.
                          Ik zat zachtjes in haar tieten te knijpen en te masseren , vond ze fijn , bleef ze constant tegen me zeggen.
                          Mijn handen gleed in haar slip en ik haalde haar lul te voor schijn , ik begon haar zachtjes af te trekken.

Zij lag kreunend in mijn schoot te genieten en na een tijdje kwam ze heftig klaar , haar sperma spot over mijn arm en mijn been heen.
                          Zij sprong op en ging kleenex hallen en maakte alles schoon , maakte mijn broek open en haalde mijn lul er uit en begon me te pijpen, zij was zo lekker bezig , met haar kont in de lucht , ik stak 2 vingers in haar kont en bleef haar ingang lekker masseren.
                          Ik pakte wat smeer spul uit die tube voor mijn rug en liet haar het bij mij insmeren toen pak ik wat gel , smeer het buiten kant en binnen haar kont , zet een condoom er op en begon haar zachtjes maar elke keer sneller te neuken.

Share wist precies wat zij moest doen , tijdens het neuken ging ze zachtjes met haar nagels over mijn rug heen en weer , en de krabben werd elke keer steeds heftiger.
                          Van tijd tot tijd trok ze zich op tegen mijn borst aan en ging in mijn tepels en nek bijten.
                          Het was een giel en erotisch gevoel.

Na een tijdje flink door gassen , kwam ik bruisend klaar , ik haalde mijn lul uit haar kont , haar kont gat bleef een tijdje open staan , “ Anaal Gaping “
                          Share draaide zich om en vroeg naar mijn condoom , ik stond op de punt die weg te gooien , zij pakte het van mij af en goot de inhoud in haar mond , ik bleef effe verbaasd naar haar kijken , lachend kwam ze naar mij toe lopen , gaf me een kus en zij , Stong Milkshake , Tast Good !!!

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 6 , ( Angels By Day - Devils By Night )

Angels City – Freelance Ladyboy – ( Paris ) – ( Suprice Party )

Zo , mijn vrijdagen zijn op van af vandaag ben ik eigendom van ladyboy Paris
                            Heel leuke meid die werkzaam is bij de ( Metro , SM Mall )
                            Zij woont in een leuk appartement samen met een andere collega die ook ladyboy is onder de naam Vicky
                            Paris heb ik ook via de date site ladyboykiss leren kennen en we corresponderen nu al bijna 1 ½ jaar.
                            Ik heb met ladyboy Paris in de stad bij de Mc Donalds op een neutraal plek afgesproken , na 20 min wachten zag ik een heel leuke meid de Mc Donnalds binnen lopen , keurig netjes gekleed met heel mooie sandaal aan , hellemaal in het wit.
                            Ik kreeg een warm welkome kus van haar en een dikke knuffel , ik vroeg aan haar of ze trek had om iets te eten , dat vondt zij een goed idee.
                            Paris was een gezellige klets kous , en het gesprek ging over alles en nog wat , zij kon perfect engels spreken dus het ging allemaal heel vlot.
                            Zij moet nog een paar dingen in de stad doen , en wat spullen kopen , voor deze ontmoeting heeft zij 2 dagen vrijgenomen , perfect !!!
                            Ik merkte meteen dat zij zo trots was als een pauw dat ik hier bij haar was , overal liep ze met mij hand in hand , net alsof ik haar vriend was.
                            En ze deinsde niet terug om me zeer vak in het openbaar voor ieder zijn neus te kussen soms heftige tong zoen.
                            Na de shoppen , pakte we de Jeepney naar haar appartement , het was op een betere locatie , voorbij Perimeter Ave.
                            Uhh , do you mind stay here with me tonight , babe !!! , vroeg ze aan mij , ik vond alles goed , dus voor mij was het geen probleem , Tonight i have a surprise for you that`s why !!! en uur later hoor ik de deur van de woon kamer open gaan , in de deur opening stond een leuke half chinees half Filippijnse ladyboy , tot mijn schrik kreeg ik direct een stijve naar het zien van deze schoonheid , mijn lul heeft iets met dit soort ladyboy`s , ik weet het niet hoor.
                            Haar naam was ladyboy Vicky , zij had ook direct in de gaten dat ik haar leuk vond , na het voorstellen liet ik haar hand bijna niet los.
                            Vicky had pizza mee genomen , en na een kwartier , zaten we met z`n 3 lekker vegetarische pizza te eten.
                            Paris heeft een Mac Laptop , ik ging daar op effe mijn hotmails na kijken en de stand van zaken qua mijn e-mails hier bij hookers en de topic`s.
                            Na wat bij kletsen en veel info over Europa vragen , ging zij zich aan kleden , na de helle pin-up gedoe zagen hun 2 schitterend uit.
                            Nou liep ik als een pauw in het midden met 2 ladyboy aan elke arm die prachtig uitzag.
                            Wij gingen naar een KTV Café , het was overvol , hellemaal achter in zat een helle groep van 10 dames op ons te wachten.
                            Het onthaal was geweldig , ik werd aan iedereen die het wilde weten voorgesteld door –Paris en zij kwam heel trots op mijn schoot zitten.
                            De muziek was goed de sfeer was super , en we bleven een paar uurtjes nog genieten.
                            Toen zij Paris , kom mensen we gaan , het is hoogste tijd.
                            Wij liepen hand in hand naar een groot gebouw , Tonight we going to look at a Live Concert , of my favorite artist.
                            Binnen hangen verschillende posters , dus ik wist niet zo , een , twee , drie , naar welke artiest wij gingen kijken.
                            Paris trok me mee naar de message board , en zij we gaan naar haar kijken ( Mutyan Buena )- ( Rosa Isabella – AkA – Ate ) Ex Zangers van “ Sugar Babe`s “, nou die ken ik wel zij ik tegen haar en zij kan leuke shows geven.
                            Mijn twijfels of die avond leuk zou worden was meteen weg , ik heb haar in haar nieuwe style verschillende keer zien optreden , dus dit komt wel goed.
                            De show was super en Mutyan was in haar beste vorm bezig , al mijn favoriete liedjes kwamen langs de Revue , zij zong special voor haar fans een paar liedtjes in het “ Tagalog “ na de show liepen we allemaal naar buiten en tot mijn grote verbazing stond Mutya in het vertrek zaal tussen haar fans , iedereen die het leuk vond kon foto`s met haar maken en een babbeltje houden , heel aardig meid.
                            Van de grote groep waren we met 5 man over en die gingen mee naar het appartement van Paris , ik plofte vermoeid op het bankstel neer , dit wordt niks vanavond dacht ik zo en gelijk had ik , tussen al die lawaai viel ik in slaap.

Greetz , Stealth

Commentaar

Ladyboy Lover On Tour - Part 6 , ( Angels By Day - Devils By Night )

Angels City – Freelance Ladyboy – ( Vicky ) – ( Het Verboden Appel )

Mijn slaap werd ruw verstoord door een branden galblaas die hellemaal vol zat met urine , ik wilde opstaan maar dat ging niet.
                              Ik lag tussen 2 ladyboy`s vriendinnen van Paris , een lag bijna hellemaal over mij heen.
                              Na mijn weg uit dit nest te bannen , ging ik de Wc zoeken , ik kon het nergens vinden.
                              Uit frustratie ging ik in de zinkbak van de keuken plassen , ik kon het bijna niet meer inhouden , na de daad spoelde ik de shit weg en draaide me om en wilde weer gaan slapen , staat Paris in de keuken deur naar mij te kijken , Your fucking crazy you know that , the toilet is down stairs.

Zonder haar een woord terug te zeggen strompelde ik naar de woonkamer, daar werd ik onderweg tegen gehouden door haar , en trok ze me mee naar haar kamer.
                              Ik viel als een block op haar bed en nam de houding om te gaan slapen , Paris deed haar japon uit en stond voor mij alleen in haar slipje , het gebeurd mij niet vak , maar ik had hier hellemaal geen zin in , ik wilde slapen want ik kreeg onder tussen een gruwelijke kop pijn door vermoeidheid en de hitte.

Het bericht kwam luid en duidelijk over bij haar want ze deed geen moeite om me op te geilen , zij kwam me wel eist zachtjes in mijn oren fluisteren.

Morgen ben ik effe weg , ik moet in Cavite zijn voor een sollicitatie gesprek , kan je op Bobby passen tot ik weer terug bent , Vicky is thuis in de namiddag van haar werk , gaat ze voor je koken tot ik terug bent , oké.

Ik ving haar verhaal voor de helft op want ik lag al met een oor in de Dream World
                              Een ding heb ik tijdens mijn reis zeker geleerd , rustig slapen lukt je nooit hier op de Filippijnen, minst je niet op een van de vele eilanden woont.

Ik werd wakker door een hels kabaal en lawaai buiten van 2 vechtende honden , even leek het er op als of hun binnen in de woon kamer bezig waren zo hard en heftig ging het , tussen al die gegrom en gekrijs , hoorde ik de eigenaar flinke klappen uit delen , en binnen een paar tellen was het weer muis stil
                              Wat ik ook deed ik kon niet meer slapen , ik ging die beroemde Wc opzoeken en die was inderdaad beneden.
                              In de douche ging ik mijn mond en gezicht wassen en wat opfrissen , terug op de kamer ging ik een poosje naar de t.v kijken.

Plotseling zag ik in de hoek van mijn ogen iets wit de kamer binnen lopen , zij had een wit kat , BBbbbrrrrr , ik heb een bloed hekel aan huis dieren.
                              Dat ding bleef op een afstand naar mij staan kijken , om hem even duidelijk te maken dat wij geen vrienden zijn , pakte ik een van Paris slippers en gooide het tegen de muur vlak langs zijn kop , dit had hij niet verwacht en sprint in een heel snel tempo de kamer uit , om verlopig niet meer terug te komen.

Tijdens de t.v kijken viel ik weer in slaap , en werd wakker toen de woonkamer deur open en dicht ging , Vicky was thuis van haar werk.
                              Behoorlijk opgewekt en vrolijk kwam zij de woonkamer binnen en gaf me een dikke zoen op mijn wang.

How was your day Stealth !!! , oke , and yours ??? , antwoorde ik terug.
                              Busy , busy , busy , I will cook for you first , before I go and do may other things.
                              Vicky ging omkleden , en zij kwam in iets aan lopen dat ik hellemaal gek van werd , zij had een jeans hotpants aan maar op het echte mini kant , daar boven had ze alleen maar een dwarsloop top die zij in een knob had achter haar nek.

Ze zag er behoorlijk geil uit , ik kreeg het steeds moeilijker om van haar af te blijven , echt waar !!!
                              Mijn mannelijke houding veranderde langzaam in die van een tijger , die een prooi in het vizier heeft gekregen.
                              Mijn lul en mijn ballen waren snoeihard geworden , en ik voelde mijn ballen pijn doen , van het kokende sperma die er uit wil.

Ik stond op en ging gehurkt naast Vicky staan kijken , zij was bezig met aardbei aan het schoon maken , voor het toetje later.
                              Elke keer dat ze klaar was met een tros pikte ik een er van , en stopte het in mijn mond.
                              Zij had dit al heel gouw door en inplaats dat ik de aardbei pakte , deed zij dat en stopte het in mijn mond , en moest constant hier om lachen.
                              Op een gegeven moment terwijl ze een aardbei in mijn mond stopte pak ik haar hand vast zo dat zij niet meteen kan terug trekken , en ging ik haar vingers likken.
                              Vicky trok daarna haar vingers terug met de mededeling , Bah , vies , en schooten we alle 2 in een melige lach.

Na een kwartier zo naar haar kijken , vond ik de tijd om in actie te komen.
                              Ik kwam achter haar staan en begon haar rug te masseren, Vicky was nu bezig met aardappels schillen en bleef heel rustig dit verder doen.
                              Tijdens het masseren begon ik haar zachtjes in haar nek te kussen en vervolgens te likken , mijn handen gleed naar voren en ik duwde de top langzaam naar beneden zo dat haar mooie hormoon tieten met harde nippels zo tevoorschijn kwamen , en ging ik die ook masseren.

Vicky kon amper door gaan met de aardappel schillen, zij ging naar achter leunen tegen mijn borst aan, ik pakte haar haren vast en draaide haar hoofd naar mij toe en begon haar te tongzoenen, na zo`n 10 minuten stopte ik even en bleef ik haar aan kijken zij stond daar letterlijk tegen mij aan gedrukt met haar ogen dicht aan het genieten, langzaam maakte zij haar ogen open en bleef me zeer geil aan kijken, In haar ogen kon ik haar gedachten lezen, neuk me!

Ik pakte het mes uit haar handen en de ene aardappel legde die neer , draaide haar om , tilde haar op en zet haar op het aanrecht.
                              Ik trok haar broek uit , gooide haar benen over mijn schouders heen en ging haar rimmen , hier moest ik eingelijk anaal clean gebruiken , maar door geilheid heb ik dat overgeslagen , Vicky was een zeer schone dame en zij had een lekker geurtje op die me nog meer ging opwinden , na een goede rimming beurt tilde ik haar op en ging naar haar kamer toe , Daar liet ik haar zachtjes op het bed vallen , ik weet niet hoe laat Paris weer thuis zou komen dus zal ik dit snel moeten afronden.

Ik vroeg naar gell , die werd meteen aan mij door gegeven , in mijn portemonnee heb ik altijd standaard 2 condoom zitten.
                              Een er op , gel erbij en gleed ik mijn lul langzaam bij haar naar binnen , de neuk sectie die volgde was zeer intens , ik was botergeil en Vicky ook , geen standje vond ze te erg of te lang en ik kreeg maar niet genoeg van haar , op een gegeven moment pakte zij me stevig vast en ging haar ogen wijd open , ik voelde mijn buik nat en warm worden , Vicky kwam heftig klaar.

Ik moest nog effe en ging heftig door pompen , zij wilde dat ik in haar mond klaar kwam en dat deed ik met veel plezier , en zij likte de helleboel schoon en nog de rest die in mijn lul zat.
                              Voldaan en met een smile op mijn gezicht ging ik me zelf opfrissen , 30 min later zat ik weer op de sofa T.v te kijken en Vicky ging verder met koken , een uur later ging de deur open en kwam Paris binnen lopen met nog 2 andere meiden.
                              Het was net een kippen hok al die gekwek door elkaar , met veel moeite probeer ik de T.v progamma te volgen.

Het eten was klaar en we schoven met z`n allen aan tafel , het was reuze gezellig met de dames.
                              Na het eten ging ik weer op het bankstel zitten en verder t.v kijken , er was een leuke dans show gaande en ik wilde zien wie gaat winnen.

Paris liet haar vriendinnen alleen in de zitkamer en kwam effe bij mij in mijn schoot zitten , your oké babe , did you miss me when i was gone ???
                              Ik keek haar aan en zonder een moment te aarzelen , zij ik tegen haar , ofcourse i miss you , your my darling angel.

Greetz , Stealth

Commentaar

Queen Of Cebu - A Pageant For Alternatives

Queen 2010 Schedule Activities

July 17 , 18 and 24 , 25 - Screening at the Rizal Library
                                September 5 - Tree planting at San Fernando
                                September 12 - Feeding - Charity Work
                                September 21 , 22 - Pictorials for queen - Headshots by Jon Unson.
                                September 25 - USC law building - Gender sensitivity issues
                                Spokeperson - Miss Queen Of Cebu 2009 - Raine Madrigal
                                September 26 - Presscon at Rizal Library
                                October 1 - Walk with the Queen - Cancer survivors and Queen
                                Fashion show at Allaya Shopping Mall
                                October 3 - Swimsuit pictorial and video coverage
                                October 15 - Toastmaster and Etiquette and Grooming
                                October 16 - Kapamilya Winner ka
                                October 18 , 21 - Rehearsals
                                October 22 - Pageant Night

Commentaar

Queen - A Pageant For Alternatives

Op 17 , 18 en 24 , 25 Juli vond de selectie ronde plaats , de Screeining van de 84 kandidaten die zich hebben aangemeld voor de aankomende Queen Of Cebu 2010 Ladyboy verkiezing.
                                  Na deze 4 dagen zijn er nog maar 21 kandidaten overgebleven , en die zullen gaan mee doen in de finale.
                                  Tussen de 84 dames die zich hebben aangemeld kende ik er 4 van die 4 had alleen 1 meer geluk , jammer voor de rest want die waren best wel knap.
                                  Tijdens mijn verblijf in Cebu , werd ik aan verschillende ladyboys voor gesteld door LB Babe , die vorige jaar hebben mee gedaan aan de Queen Of Cebu Miss Verkiezing.
                                  Een van deze ladyboy`s was Miss Namibië ( Miki ) , de ontmoeting was zeer hartelijk en de seks was steen goed.
                                  Tijdens het kletsen kwam de verkiezing van vorig jaar aanbod , en zij was benieuwd of er veel ladyboy lovers hier in Nederland wonen , die de moeite zou nemen om het vliegtuig te pakken om zo`n verkiezing bij te wonen.
                                  Op mijn antwoord van Nee , die zijn er heel zelden , zij ze tegen mij nou dan zal het geen slecht idee zijn om dan ( Spokeperson ) voor ons te worden , om de verkiezingen meer bekendheid te geven.
                                  Gedurende de rest van mijn vakantie heb ik hier niet verder over nagedacht , tot dat ik thuis kwam en haar e-mail zat te lezen , en vorige week stuurde ze mij foto`s dat zij heeft gemaakt tijdens het screening.
                                  Toen dacht ik waarom niet , ik vindt het toch een goed idee , kan ik ook de informatie verder delen met mijn collega`s op de internationale ladyboy forum.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>[IMG]j.imagehost.org/t/0121/Queen_Of_Cebu_2010-1.jpg[/IMG]<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Queen of Cebu Finally…
                                  The long wait is over...
                                  21 gorgeous, beautiful, talented and intelligent creations have been selected from a bevy of beauties in the tedious and rigorous screening process.....
                                  Amongst the 21 hopefuls ..
                                  Who will embody the true essence of a QUEEN....

QUEEN 2010 OFFICIAL LIST OF CANDIDATES

01- JEAN WILSON
                                  02- MAKI EVE MERCEDES
                                  03- AUDREY CAÑETE
                                  04- NICOLE SCHERZINGER
                                  05- JIN WILKSCH
                                  06- FIRMEN MONTECARLO
                                  07- CASSANDRA MADRIGAL
                                  08- JEN ROSENDAHL
                                  09- ANDREA CORDOVA
                                  10- SOFIA BERNADETTE
                                  11- RHYCH YOUNG
                                  12- KEISHA LEE YOUNG
                                  13- CARLA ABELLANA
                                  14- NAFFI AREZA
                                  15- JANINA BIANCA
                                  16- CHINNY ANNE TAN
                                  17- KIM CHIU
                                  18- CARLA ABELLANA
                                  19- PRISCILLA MEREILLES
                                  20- BANGS GARCIA
                                  21- EARLA DELA VEYGA

The decision of the judges is final and irrevocable.
                                  4 candidates are chosen to be in the wild card list but will be contacted personally.

Ps. Hou wel rekening mee dat dit zijn allemaal artiesten namen , en is niet de echte naam van de ladyboy.

Greetz , Stealth

Commentaar

De Laatste Trend In De Ladyboy Mode Wereld – Poppen Ogen !!!

Voor een ladyboy is haar uiterlijk het allerbelangrijkste wat er is , haar helle wereld draai hier om heen.
                                    En zij geeft heel veel geld uit om zo mooi en aantrekkelijk mogelijk uit te zien , En gelukkig is er tegenwoordig een arsenaal aan hulp middelen aanwezig , om die perfectie te bereiken dat zij naar streeft.
                                    In Japan zijn er van die lenzen die je kunt dragen en je ogen transformeren in die van een pop , en je kan ze in alle soort kleur en maten kopen.
                                    Het zijn ( Circle Lenzen ) die je irissen groter doen lijken. De onschuldige poppenogen-hype lijkt ook te zijn overgewaaid naar de VS.
                                    Zo draagt Lady Gaga de lenzen in haar muziekvideo “Bad Romance “
                                    In Thailand zijn er 2 zeer bekende ladyboy`s die hier mee lopen te pronken , en nu is het op de Filippijnen ook verkrijgbaar , zag op een facebook van een ladyboy dat zij een van de vele vertegenwoordiger was in Manilla.
                                    Na het kijken van verschillende foto`s vind ik het bij sommige ladyboy`s wel mooi uitzien , geeft haar direct een ander uiterlijk.

GEO CONTACT LENSES (1yr life span w/ proper care) FREE lens case YM; cebu_contactlense@yahoo.com Contact Number 09223874616

- Php 950 2 PAIR - 3TONES ANGEL COLOR NUDY QUARTER CTS SERIES OR OLIVE SUPER SIZE AND DOLLY EYES LENS TWINS HURRICANE
                                    - Php1000 2 PAIR PIERCING CIRCLE LENS DOLL NEON EYE ANIMATION CRAZY LENS.

[IMG]c.imagehost.org/t/0295/Dolls_Eye_Lenz.jpg[/IMG]

Commentaar