Thailand: Pattaya 2010 RECENSIES

Inklappen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Thailand: Pattaya 2010 RECENSIES

na wat herhaal sex met oude vlammen waar ik u niet mee zal lastig vallen (omdat ik daar al eens over schreef, ik wil niet in herhaling vallen)
    gister maar de nieuwjaarswip met koy gemaakt.
    koy kwam ik tegen in de farangbar in soi buakhao.
    meestal schat ik de dames jonger in dan dat ze werkelijk zijn maar deze dame had een volwassener uiterlijk dan haar leeftijd van 24 deed vermoeden. zeker geen ouwe kop maar ik dacht aan 30.
    2 kinderen was ze rijk en met haar mooie jurkje dat ze aanhad kon ze zo naar een officieel feestje.
    dat feestje moest dan maar in mijn kamer zijn en zo geschiede.....
    van die 2 kids was niets te zien, wat een heerlijk lichaam zeg.
    kleine maar gevoelige tietjes en een mooie gladde vlamoes die als ware het een theemuts over mijn schenktuit ging.
    na de oefeningen gingen we lekker liggen en ze viel (echt waar) binnen 1 minuut met haar hoofd op mijn borst in slaap, de schat, of was ik zo slaapverwekkend....
    helaas ging de ochtend sessie niet door want ze ging om 11 uur met vriendin shoppen, dit zei haar bazin gister al tegen me.
    ik spreek veel met bazin, leuk, gezellig en lekker wijfie met goeie rondingen maar haar finse ouwe lullenvriend met zeer verlopen kop houd de wacht. dus niet aankomen.

koy dus met 1000baht weer laten gaan.
    ik vrees dat ik nog eens naast haar wakker word.
    nu maar eens op jacht naar voer want ik heb honger.
    gister een uitsmijter bij hub gegeten dus nu maar weer thais voer nuttigen.

gr koop

Re: Thailand: Pattaya 2010

Zat op me gemak in een stoel een beetje naar de overkant te gillen. Nim heeft me snipverkouden gemaakt en elke keer als ik me neus snuit krijgt ze de wind van vooren.
    Komt er zo'n kebabstrijdwagen langs rijden. Ik zwaai maar hij rijdt door naar het midden van de straat. Weet die eikel niet als ik daar helemaal heen moet lopen waarschijnlijk voor gaas gaat. Met me ogen dicht dan maar.
    Op een meter of 15 van me doel werd het toch sterker dan mezelf.
    Die meid deed het prima hoor, ze loosde me zo de bar in.

Boven heeft ze me lekker verwend, ik hou er wel van als ze je aankijken terwijl ze aan het likken zijn. Daarna me stormram naar binnen gepleurd. Het bleek een flinke kreunster te zijn. Gewoon goede seks gehad, ze had totaal geen moeilijkheden met het in en uit elkaar vouwen.

Op de terugweg me 60 bath kebab winst omgezet in 40 verlies. Had toch trek dus maar een zakkie sprinkhanen genomen. Dankzij me kebabvriend

Morgen maar is proberen om alleen maar nieuwe te neuken. Of dat gaat lukken weet ik niet want ik ben ondertussen zo'n beetje monogaam aan sommige ****en. Het zou strafbaar moeten zijn.

Soi Sex
    Quiky bar
    Nang
    26 jaar
    st 300
    lt 700+tip

Commentaar

Zat ik op me gemak wat te im-me laat me instinct het hoofd naar links draaien. Zie ik daar een meid lopen met schitterend zwart haar. Nu zijn er daar hier niet zoveel van dus even kijken waar ze heen gaat.
      Loopt ze een bar in die ik toevallig kan.(daar neuken ze voor geld) Dus als de brandweer uitgelogd en erachteraan.
      Ik werd boven ingesopt en op het kamertje begon het buizen. Ze wilde hier al vlot mee stoppen maar haar verteld dat het wel wat langer mocht, wat geen probleem was.

Poosje liggen wippen en voor de spiegel gestaan(was er weer 1tje van 41 kilo)
      Zeg ze opeens: me finish I want you to leo leo.(geen tip dus)
      Weet zij veel dat ik vanmorgen na de serveerster een zakkie met vanille smaak genomen heb.
      De ploertendoder stond zo strak als staal en heb haar daarmee inwendig uit lopen honen. Dat zal je leren.
      Ik ga er vandaag maar is een soort Golden Time van maken, mis alleen de sauna.

Soi Sex
      O-bar
      Pon
      22 jaar
      bf 300
      st 700

Commentaar

gisteravond maar eens de windmill ingedoken, t´was tenslotte al weer een dag geleden dat ik daar was
        ik werd weer onthaald als held, een knuffel voor mijn serveerster en een zoen voor de mammasan en er werd ruimte gecreërd op de bank.
        de dames houden je al snel gezelschap en het feest kan beginnen.
        nou zijn mijn rekeningen daar niet van dien aard dat ze op het bestedingspatroon van de knerp lijken aldaar (altans in het verleden) maar ik geef ze wel regelmatig en drankje, 3 danseresen , 1 serveerster en de mammasan waar ik vorige reis mee ben getrouwd in de windmill......
        ben wel met de knapste getrouwd want er lopen en liepen monsters rond die ook de titel "mammasan" hebben/hadden, nou daar wil je je vingers niet aan branden.
        1 van hun had onze HL30 ook de pleuris aan, maar die is er uit gebonjourd dus je kan weer komen hoor HL.

ze hadden een nieuwe meid die moest ik ff keuren van de serveerster dus ik die mooie tieten maar even geïnspecteerd en in de handen gehad.
        is een aanwinst voor deze molen, gaat zeker veel gebarfined worden.

daar over gesproken, ik heb 1 van mijn toppertjes dan toch maar eens meegenomen want je komt een heel eind met de meiden maar voor het betere wipwerk moet je toch even naar boven of de deur uit met haar.
        nou wil ik graag rustig met deze dame aan de gang dus moest ze maar mee.
        barfine was 700 omdat ze showgirl is, ze treed dus naakt op en speelt met bananen, ik denk dat ze haar moeder niet goed begreep toen die zei: 2 stukt fruit per dag hè meid...
        een danseres kost 600, dit is overigens als het na 24:00 is want daarvoor liggen de prijzen iets op 700 en 800.
        dit zijn de pijzen voor LT en niet voor ST, deze kunnen anders zijn, niet naar gevraagd.

met poi op de brommert naar mijn kamer alwaar ik graag kennis maakte met haar tongpiercing om mijn vriend en haar eens met iets anders wilde penetreren dan alleen mijn vingers zoals altijd in de molen gebeurt.
        was erg lekker moet ik zeggen en het rubber zat lekker vol, daarna lekker samen slapen en haar in de ochtend laten gaan want ze moest ineens weg...... hoor je steeds vaker hier.
        haar afgescheept met 1500 omdat ze eerder weg ging maar ze wilde toch wel graag 2000 hebben.
        o.k. schat omdat jij het bent, ik heb in die zaak al uren met haar heerlijke tieten gespeeld en al mijn vingers al eens gewassen in haar muts dus ze had nog wel wat tegoed zeg maar.
        poi is 20, geen kinderen, heerlijke b/c cup tieten en gezellig gek.

haar collega waarmee ze de showtjes doet gaat een andere keer ook met me mee want die is ook zo lekker.

gr koop
        Laatst gewijzigd door Benn0; 04-01-10, 19:27.

Commentaar

Loop ik op me gemak de Golden Time straat in en kom uit bij een barretje met een anderhalve meter hoge speelpop ervoor.
          Zij vroeg: ga je mee neuken?
          Ik zei: Ik denk dat je kut te klein is en ik wil je in je reet pakken.
          Het eerste dacht ze ook en het tweede mocht niet. Toch maar boven met deze pop gaan spelen.

Haar trutje was inderdaad wat klein maar dat is een kwestie van ff inglijden. Het zuigwerk was redelijk, ze deed in ieder geval haar best. En me aankijken als je aan me ballen zuigt vind ik altijd geil.
          Zwetend als een gek de plastiek vol gepompt.

Soi Sex
          Sex in the City bar
          Kik
          25 jaar
          bf 300
          st 700+tip

Ik denk niet dat de belofte aan mezelf van gisteren gaat uitkomen. Kreeg net een sms en kleine Knerp wordt al weer helemaal warm bij het idee dat er iemand aan me arie gaat liggen likken.

Commentaar

Gisteren wat gereden met 2 gasten naar het meer(lake mabrachan of zoiets)aan de andere kant van de Sumkhovit. Rij gewoon maar dat meer rond en je komt vanzelf wel wat barretjes tegen. Bij bar number one uitkijken wat je zegt want de eigenaresse heeft in Holland gewoond.
            1 van die gasten woont hier en nam allemaal binnenweggetjes. Ben in behoorlijk wat barretjes geweest. Waar precies weet ik niet maar pak je brommer en ga rijden. Ze staan altijd wel ergens tegen je te schreeuwen.

Vanmiddag bij de buren geweest. Super meid die eruit ziet als 23 maar 30 is.
            Gewoon goede seks. Lekker met die piercing over me lul.

Soi Seks
            Saigon bar
            Kung
            30 jaar
            bf 300
            st 700+tip

Commentaar

Loop ik vanmiddag op me gemak naar me favoriete omgebouwd apparaat aan de overkant van de soi. (Zit er elke dag mee te ouwe****en en haal meestal een halve liter Chang voor haar. Dan is de ander weer jaloers en wordt het weer bekvechten. Ik lig dan helemaal in een stuip om die 2 thee tantes.)

Bots ik bijna tegen een leuk uitziende dvp aan. Dus me linker oog als sherlock gebruikt en met de rechter Bob in de gaten houden. Ze wil nog wel eens spontaan aan me klootzak voelen en daar ben ik niet zo voor. Een riool doorblazen vind ik wel fijn maar er mot geen lul boven hangen.

Gelukkig ging ze 2 toko's verder naar binnen en Bob ken me een beetje. Dus die zegt: you go crazy butterfly, I know you want boem boem her. Dus erachter aan en me voorgesteld. Sollicitatie gesprek goed verlopen dus snel naar boven dan maar.

Ze sprak Engels met usa accent.(en goed ook) Haar vriendje stond weer eens op haar rug getatoeëerd. Dus Jeff uit Cleveland als je dit leest. Ik heb je wijf liggen naaien. Gewoon die dollartjes over blijven maken hoor, fijne vent.

Deze slet pijpte duidelijk niet voor de eerste keer, alleen dat ze die tongoorbel in me pisbuis probeerde te steken vond ik niet zo fijn.
              Meisje was duidelijk wel wat gewend want tijdens het origami gebeuren was het geen centje pijn. Heb verschillende technieken uit geprobeerd en ze kon zelfs de koi karper aan. Gewoon een goede h.oer die lekker neukt.

Soi Sex
              The Bullring bar
              Oey
              24 jaar
              bf 300
              st 700+tip

Commentaar

gister met tim na het borreluur even wat gegeten en daarna toog ik richting mijn ex voor een feestje, daar was ik echter al snel klaar mee, geen reet aan, dus ik weer weg.
                dan maar even terug naar de bodega bar en pim meegenomen. had haar al eerder gesproken en ondanks dat ze niet de aller knapste is heeft ze wel wat. ze had zich ook leuk gekleed dus die chick moest met me mee.
                pim is een meisje met een lekker figuur a-la a gogo maar haar gezicht heeft wat schade opgelopen in de pubertijd, maakt mij niet uit want ik gebruik alleen de onderkant.
                ze is 32 jaar maar dat geef je haar niet en ze heeft geen kinderen. dus een heel mooi strak velletje, geen striae en geen buikje.
                hele gevoelige en mooie tieten, leken en voelden iets groter aan dan gemiddeld voor een thai maar daar loopt ze niet mee te koop, ze verpakt ze goed in een (te kleine?) bra zonder pads, dus “what you see is what you get”. dat is wel eens anders bij de aziatische dames met die gevulde bh´s.
                ze komen er altijd kleiner uit dan je dacht.
                een gladde muts en drijfnat, het bed had meerdere grote natte plekken en ook toen ze op me zat kreeg ik haar vrouwlijke sappen te verduren.
                lekker gewipt en goed geslapen met haar en in de ochtend nog maar eens van bil. ze was het waard!
                samen even ontbeten bij een thaise toko en haar in een zij straat van soi buakhao afgezet met 1000bht in het handje.
                het lijk wel of alle meiden rondom soi buakhau wonen, ben er al bij heel wat appartementen gestopt en ook soms binnen geweest.

ik rij terug en ben net op mijn kamer als nang me belt, ze was vandaag vrij van haar werk in de massagesalon en wilde me zien. sterker nog ze stond voor de deur…… gelukkig hebben ze sinds kort een systeem met pasjes zodat niet iedereen er in kan dus dat scheelt weer gezeik aan je kamerdeur als je dat niet zou willen en het is veiliger want die ouwe bewaker hier slaapt alleen maar en is zo traag als dikke stront.
                nang opgehaald beneden en binnen 5 min zat hij er al weer in….. ff meer dan een uur geleden zat hij nog in pim maar nu kon ik dus weer aan de bak. geeft niets, ik doe het graag
                de schoonmaakster had me vlak daarvoor met pim de deur uit zien lopen en nu ziet ze me weer met de volgende naar binnen gaan.
                ze maakte nog een gebaar en moest lachen, ze zal het wel gewend zijn.
                nang ook maar even in div standjes genomen en op z´n hondjes afgemaakt.
                beide lekker gekomen, ze stond al even droog begreep ik van haar en dat was te merken. ik trilde op mijn benen, zo maak je het niet vaak mee.
                met nang even de was opgehaald en met een zoen afscheid genomen.

tja je weet hier nooit hoe je dag zal verlopen maar zeker is dat het altijd anders gaat dan je denkt, maar dus ook niet te veel plannen want de dames zorgen ervoor dat het toch anders verloopt.

gr koop

Commentaar

zo na meerdere dagen de toerist uitgehangen te hebben, ben naar bangkok en puhket geweest. met meisje uit bangkok maar die heeft niets met onze hobby te maken.

de eerste paar dagen hier terug in pats veel te veel gedronken en alleen maar gek gedaan met de meiden, en vandaag van uit mijn stamkroeg maar weer eens de soi 6 ingetrokken. ben bij de horny bar gestrand, aldaar stond pee mij naar binnen te lokken. en kon de verleiding niet weerstaan.

op de kamer viel het wat tegen na enkele malen in het mondje vroeg ze al van boom boom, nee meid ga nog maar even lekker door met waar je bezig was.
                  pijpen was redelijk, heb nog wel even liggen likken maar niet te lang op haar doosje stond een volle bos haar. bah bah. en verder kwam er weinig van haar uit. al bij al was het niet al te veel. sprak ook weinig engels.

horny bar
                  pee 19j
                  bar 300
                  meisje 700

Commentaar

Loop ik op me gemak met die meneer hierboven mee. Staat er opeens een schitterend figuurtje op straat. Nu ben ik van plan om nooit meer een vaste relatie aan te gaan maar als deze thuis in me nest zou gaan liggen zou dat vast anders worden.
                    Daar zou je gewoon een meter stront van opvreten. Even gepraat en ik was er van overtuigd dat Hans best alleen verder kon wandelen.

Boven was het goed toeven. Ze nam hem goed ver in haar mondje en het wippen was ook niet verkeerd.

Soi Sex
                    Full Moon bar
                    Pim
                    25 jaar
                    bf 300
                    st 700+tip

Commentaar

Al een dag of tien na me aankomst hier wordt ik met enige regelmaat per sms 'gestalkt' door Nana. World White gogo nmr.83.
                      Ze weten hier volgens mij precies wie er op schiphol instapt. Heb dus eergisteren een sms gedaan dat ik haar morgen zou komen halen.
                      Aangezien het mij rustdag (alcoholvrij) was (omdat er vanavond met die andere schooiers waarschijnlijk weer teveel gedronken gaat worden) ben ik om een uur of 12 naar de gogo gegaan.

Zit ze bij een wat oudere man die haar natuurlijk al gebarfined had. Komt ze even later naar me toe. Pisnijdig zegt ze; waarom ben je zo laat. Nu ben ik al met hem en ik wil alleen ze geld maar. Jaja met mij ga je mee voor me mooie blauwe ogen zeker. Wilt ze nog een drankie ook van me. Nee dus, opzouten Tineke de takketeef als ik zeg dat ik kom dan kom ik ook. Jij wilt zeker zijn van wat inkomsten (wat ik zeker kan begrijpen) maar dan niet boos op mij zijn.

Ik had die nymphomane Boem ook al naast iemand gezien en die komt even later bij me zitten. Ook al boos. Wat denken die stupid Farang nou zeg ze. Hij wilde 1300 betalen ipv 1500. Ik vond het niet erg want die 4,40 pleuro betaal ik wel. Ga je maar snel omkleden meissie. FF 600 bf en we kunnen.

Ben weer helemaal leeg gemolken, me arie gelikt en half dood geneukt. Het sperma was op. Vanmorgen nog een keer en ik ben bang dat er vandaag geen nieuwe aan de strijkstok gaat. Maar soms komen er ongekende krachten bij me los.
                      Boem heeft haar 1500 bathjes meegekregen en als tip een vibrator. Ik krijg dat wijf niet handtam dus ze kan thuis verder.

Commentaar

Zit ik op me gemak me geestelijk voor te bereiden op de meeting, ben namelijk nog al shy en moet altijd aan nieuwe mensen wennen. Dacht nog even aan Pim van gisteren, werd gelijk weer geil en zag dat ik nog wat tijd had. Nog maar is gaan kijken daar dan. Wie weet zitten er nog een Pam en Pet.
                        Maar alles kan hier op de seconde veranderen. Aan de overkant van de straat komt een meisje uit de bar. Had haar al een poosje niet meer gezien. Ziet er een beetje streng uit en kan soms een beetje chagrijnig kijken. Heeft een mooie kop en geen verkeerd lichaam. Had er nog nooit tegen gepraat want ik had het idee dat ze altijd een beetje soort van boos op me is. Sollicitatie gesprek toch goed verlopen.

Blijkt het boven toch een super gezellige chick te zijn. We hebben de eerste 5 minuten alleen maar gelachen. Beetje zitten ouwe****en en elkaar kietelen.
                        De seks was ook gewoon oké. Alles er op en eraan was ik toch weer 1.5 uur kwijt.
                        Ben me nu aan het vol proppen met nasi en moet me eigen nog opmaken.
                        Zal dus weer te laat zijn in de Beer Garden, bij deze alvast me excuus.

Soi Sex
                        Thai Rose bar
                        Da
                        31 jaar
                        bf 250
                        st 700+tip

Commentaar

Op me gemak en nog behoorlijk brak van weer teveel drank toch me taak maar gaan verrichten. Was niet van plan ver te lopen en wilde in de Full Moon bar gaan wippen.
                          Leuk dingetje uitgezocht en naar binnen om de bf te gaan betalen. Zegt de mama dat alle peeshokken bezet zijn en duwt me richting bank. Als een gompie gaan zitten wachten zeker. Wil je opzouten zeg, ik wil nu neuken dus maar verder wandelen.

Ben bij een meisje beland dat wel lekker pijpte maar te snel wilde stoppen. Gewoon vriendelijk gevraagd of het wat langer kon en dat was prima.
                          Neuken wilde ze mee stoppen voor dat ik klaar was. Echt niet, gewoon door rammen maar.

Soi Seks
                          Soho bar
                          O
                          20 jaar
                          bf 300
                          st 700

Commentaar

vandaag hadden we afgesproken om met het hele schorem spare ribs te gaan eten.
                            dus wij naar de belg in het kleine steegje naast kiss restaurant op 2nd road, wat denk je…. geen spare ribs!!
                            op het kaartje op tafel staat toch echt dat er vandaag (zaterdag) spare ribs waren, maar nee zij den belgische uitbater dat was een foutje want dat is alleen de 1e van de maand. dat hadden de thaise medewerkers er per ongeluk af gehaald….
                            nou lekker dan, zitten we daar met z´n allen, 10 man totaal waarvan 3 niet schrijvers, weer 1tje opgedoken, kom op schrijven mannen!
                            dan maar allemaal iets anders besteld, was erg lekker en de beste man beloofde ons dat hij een andere keer wanneer wij het wilde wel de spare ribs op tafel zou zetten.
                            dus voor aankomende dinsdag staat het op de agenda van de DFA gang.
                            ook vriend B kwam nog even zijn galgenmaal halen, hij moest vanavond weer retour holland. hoe vind hij ons toch steeds??

na dit culinaire onderhoud zijn we maar eens gaan soi 6en, de butterfly bar bezocht, 1 van ons ging daar met een griet omhoog en de rest werd vermaakt met het restant van de meiden.
                            voor de deur een takke herrie, ze hadden een feestje aan de overkant, je weet wel met van die speakers 2 meter hoog, karaoke en véél te harde muziek. hoe jaag je je klanten weg! er zag geen 1 farang, gek hè, welkom bij ondernemend thailand.
                            soms vind ik ze echt hersenloos.
                            wij door naar de quick bar, knerp werd al weer aangevallen door een meid en ging al snel naar boven.
                            ik had er 1 aan me plakken maar had een ander op het oog dus moeven jij, ik wil die ander.
                            nuch heette ze en met haar naar boven alwaar de redelijk nette peeskamer werd bezocht.
                            even douchen en het feest kon beginnen, de kamer ernaast lag knerp dat meissie in 2en te zagen en met die dunne wandjes kwam het geluid errug goed door…….
                            op een gegeven moment moest er ff en nieuw rubber komen bij de knerp dus dat werd even heen en weer geroepen, meissie de gang op en dit af gegeven en knerp kon weer verder vouwen.
                            nuch is een lekker strak maar ook iets gezet meisje uit de issaan 23 jaar en een geile blik in haar ogen.
                            ze kon lekker zuigen en deed haar best.
                            alle standjes gedaan ook gevouwen (copyright knerp ) leek wel origamie en tot slot het rubbert vol gejast. lekker ding wilde mee naar hotel, nee dank je schat, het heet hier soi 6 weet je nog.

nuch 23 jaar
                            quick bar soi 6
                            bf 300
                            st 700
                            tip 100

laatste drankje bij hub in de tornado en nu naar hotel gegaan. morgen een dagje strand, de tourist uithangen.

gr koop

Commentaar

inderdaad de sparerib meeting viel een klein beetje in de patatten, maar geloof wel dat iedereen lekker gegeten had. en in soi 6 terwijl andere sport prestaties aan het verrichten waren ben ik met een medewandelaar nog even naar de pookbar een biertje wezen drinken, daar nog een lieftallige katoy een drankje gegeven en een beetje gek mee staan doen. daarna nog naar de tornado voor een frikandelletje en drankje.

aan ieder bedankt voor de gezellige avond en tot dinsdag voor de echte sparerib meeting.

gr. hans

Commentaar

Zit ik op me gemak wat met hans en de profeet te praten laat me instinct me naar de buurtjes kijken. Zie ik naast Kung de meest arrogante blafsnol van de soi zitten. Hoe hooghartig dit wijf kijkt is echt niet normaal meer. Ze denkt dat ze meer is als de andere en gedraag zich ook zo. Oké ze mag er best zijn en is tot nu toe ook elke dag dat ik er was uitgekocht geweest. En dat kan ik goed begrijpen ook.
                                Maar nu stond ze in werkuniform wat ik ook me vorige trip nog niet gezien had. Leuk speelpakkie, jarretels, net kousen, iets te klein rokje en met die hoge zwarte laarzen met enorme hakken stond daar bijna 2 meter h.oer. Jezus wat een geil gezicht.

Ik dacht gelijk jij krijgt behandeling speciaal. Vlug naar boven een zakkie gel genomen want de serveerster had even daarvoor met een gevuld kutje me kamer verlaten en ik wilde deze kans niet laten lopen om haar lekker lang te gaan liggen naaien.
                                Bij haar en Kung gaan zitten babbelen. Zij naar de overkant om condooms te kopen en Kung verteld dat ze hier nummer 1 is en goed kan pijpen. Ze komt terug, gaat met die kont op me zitten draaien en kijkt me partijtje geil aan.
                                Me aandrijfstang kwam gelijk overdwars klem te zitten. Wij naar binnen om te betalen zijn alle kamers bezet. Vind ik persoonlijk niet raar in deze toko want er zitten bijna alleen maar lekkere wijven. Aan mama toestemming gevraagd of ik haar niet in me eigen kamer mocht gaan uithonen. Geen probleem dus naar boven.

Kan niet anders zeggen dan; lekker lekker lekkerrrrrrrrrrrrrrr
                                Heb liggen raggen als een bezetene en zij kon gelijk weer naar de salon om der haar te laten fatsoeneren
                                God ik word weer geil als ik er aan terug denkt. Morgen ga ik haar weer nemen.

Soi Sex
                                Saigon bar
                                Opal
                                28 jarige super sloerie
                                bf 300
                                st 700+tip
                                Laatst gewijzigd door Benn0; 14-01-10, 15:27.

Commentaar

Loop ik op me gemak met een lichtelijk gekneusd schaambeen en een wat verfromfraaid maar wild om zich heen stotend lid de soi weer in.
                                  Toen ik ging eten zag ik een lieftallige dame zitten die me een oneerbaar voorstel deed. Kon daar op dat moment niet op ingaan maar verteld dat ik terug zou komen.
                                  Daar aangekomen was ze er niet meer, ze is gaan slapen zeiden ze. Onderweg er naar toe was me pik al stijf gemaakt door verschillende slettenbakken dus er moest toch geneukt worden.

Dan haar 'vriendin' maar mee naar boven genomen. Zag er best wel lekker uit en het zuig werk was best oké. Maar na die supersnol van vanmiddag was het eigenlijk toch minder. Haar kutje was eigenlijk iets te klein maar na een tijdje was deze toch wel wat opgerekt. Kon haar niet echt dubbel vouwen maar heb haar toch wel lekker doorliggen raggen.

Sta ik lekker fris weer gedoucht weer beneden zit daar dat wijf wat ik wilde neuken. Dus ik vraag waarvoor ze er weer was, je was toch slapen.
                                  Ze was dus alleen maar ff naar haar kamer gegaan om te gaan schijten. Lekkere collega's heb jij dan heb ik gezegd maar niet getreurd ik kom je heus nog wel een keer terug voor jouw.

Soi Sex
                                  Butterfly bar
                                  Catharine is de echte naam. Staat op haar rug getatoeëerd maar nadat de pastoor van patatje haar had gedoopt en zeer waarschijnlijk met ze piemeltje geneukt had in al zijn wijsheid besloten haar Beer te noemen.
                                  bf 300
                                  st 700+tipje

Ik ga nog wat bieren en de serveerster ligt al op me nest. Hoop ergens dat ze niet wakker wordt als ik thuis komt. Die ga ik er morgen ook maar is uittyftstralen. Maarja ze is zo lief hè.

Commentaar

normaal schrijf ik niet over een dame die ik al langer ken of meerdere keren heb gehad, maar pui is een uitzondering.
                                    pui is een meisje van 20 uit buriram, ze werkte voorheen in een bar en nu af en toe freelance op straat, waar weet ik niet.
                                    ik had haar al eerder gebeld maar toen zat ze thuis bij mamma voor het nieuwejaar.
                                    inmiddels was ze terug maar door andere excersities mijner zijde had ik haar nog niet gezien.
                                    nu moet je weten dat pui 2 hele sterke punten heeft, n.l. een naturel cup dubbel D
                                    dat geeft haar bij mij altijd een voorsprong op vele andere.
                                    wat doe je dan in azie? jaja ik weet het. maar ik kan de verleiding niet weerstaan.
                                    ze belde me dat ze terug was en ik heb haar meteen opgehaald bij haar kamer.
                                    op mijn kamer duurde het niet lang alvorens die heerlijke jongens voor m'n neus bungelde en na een tijdje bereed ze zichzelf klaar.
                                    toen ik nog even me best gedaan en ook had een goede finish.
                                    het is en blijft en lekker ding, ze is wel iets gezet en zal op haar 30e wel dikker zijn dan me lief is dus nu van genieten is het devies.
                                    pui weer naar haar kamer gebracht en onderweg komt ze dan zo lekker lief tegen me aan gekropen en legt haar mooie koppie op m'n schouder. een heerlijk knuffeldier is het.
                                    daarna naar de bar alwaar ik antonio weer ontmoete, later samen even een heerlijk hapje gedaan.

daarna pui weer gebeld want ik wilde haar graag weer zien en de nacht doorbrengen met haar.
                                    ze klonk niet zo happy, ik zou haar om 20:00 uur al bellen maar dat was 21:30 geworden, toen zei ze dat ik haar maar moest bellen als ik gegeten had, inmiddels was het na 0:00 en was ze zou mao als maar kan.
                                    haar toch maar opgepikt omdat ik me schuldig voelde en haar in geen goede toestand aangetroffen.
                                    echt zo lam als mar kan, rare taal uitkramend en al een beetje kotsen.
                                    ja dat kan ik niet naar huis sturen dus kom maar mee meid.
                                    bij mijn hotel flikkert ze van de brommert bij het afstappen, gelukkig op haar iets grotere kont en die ving dan ook de klap op en daarna viel ze helemaal om op haar hoofd, gelukkig had ze de helm nog op dus geen schade.
                                    ik haar op getild en in de lift geparkeerd en daarna al strompelend naar de kamer alwaar ze meteen als een blok in slaap viel.
                                    haar van haar jurk ontdaan (uitkleden lukt me wel!!) en onder de deken verstopt.
                                    ik kon het verwachten en het gebeurde natuurlijk ook, kotsen, ze lag op haar rug en ik hoor haar braakneigingen krijgen.
                                    licht aan, en het schuim en slijm kwam haar mond al uit en liep via haar nek en tieten het bed op. gvd ook dat nog.
                                    haar mee gesleurd naar de wc en daar stopte ze zelf haar vinger in haar keel en het bier stroomde rijkelijk.

daarna ging het slapen beter alleen midden in de nacht kwam ze tegen me aan liggen, normaal geen probleem, heerlijk die jongens tegen je rug.
                                    maar na een tijdje werd ik weer wakker en ........ lag ik in en drijfnat nest!
                                    mevrouw had de hele boel onder gezeken , fuck nog an toe zeg heb ik dat weer.
                                    nou het stonk gelukkig niet en aan mijn kant was nog een klein stukje droog.
                                    volgende ochtend natuurlijk duizend maal sollie.
                                    de reden was dat ze ruzie had gehad met een vriendin en toen maar een biertje of 8 naar binnen had gegooit.
                                    maakt me niet uit schat als jij je maar weer goed voelt want je was echt ver heen.
                                    ze was nog nooit zo dronken geweest en schaamde zich diep.

ik heb de schoonmaaktster maar 200 baht gegeven en de situatie uitgelegd, eigenlijk is morgen de "today cleaning loom" dag maar ze moest lachen en ging omarmd mee naar de kamer om de schade te bekijken.
                                    inmiddels was alles weer droog, leve de warmte, en had ik alles op een hoop bij de deur gelegd.
                                    ze gaat het straks in orde maken, bedankt schatje.

elke keer maak ik hier weer iets mafs mee......

nou straks maar eens spare ribs eten met the boys of the DFA hood.

gr koop

Commentaar

Benno het meisje van bericht 21 heet Opal, mag je veranderen aub. Hoe ik bij die andere naam kwam weet ik ook niet. Me oren zullen door de geiligheid wel dicht hebben gezeten.

Stonden de buurmeisjes vandaag in school uniform met staartjes.
                                      JC word ik helemaal gek van. Heb Opal na de ervaring van gisteren weer genomen. Deze keer alleen haar slipje uit laten doen.
                                      Uitgebreide tong en pijp sessie gehad.
                                      Zalige blik in haar ogen als ze ligt te rimmen en ze kijkt je aan.
                                      Daarna die kamer door gejaagd. Voorover gebukt op die hoge laarzen haar voor de spiegel afgemaakt.

Heb haar al verteld dat ze binnenkort maar is voor long time meegaat.

Commentaar

Wilde ik die supersnol uitkopen en in een kart zetten mag ze pas om 8 uur vanavond weg. Die mama trok een bek als een citroen toen ik het vroeg.
                                        Als ik je vanavond toch gaat neuken gaat er nu iemand anders aan.

Soi Sex
                                        Roxy bar
                                        Bee
                                        20 jaar
                                        bf 300
                                        st 700

Ziet er super lekker uit en werkt 3 dagen in Pats. Pijpen met condoom en het neuken was ook al niet veel. Lag als een soort strijkplank onder me en kwam weinig van uit. Moet nog veel leren en haar doos gaan scheren.

Commentaar

Zit ik op me gemak in de vlinderbar met mama te ouwe****en komt er een teefje naast me staan. Ik ben geil en wil dat je mij op het Internet zet. Maybe more customer, good for me zegt ze. Kijk dan begrijp je het.
                                          Nu had ik haar toch al op me verlanglijstje staan. Is een tof wijffie wat lichtelijk ting tong is en dat past wel bij me.

Pijpen was goed, ze probeerde hem lekker diep te nemen. Het neukwerk was ook goed. Toen ik haar knieën naast haar hoofd legde en met spanbanden vastgezet had ging het bij het penetreren toch wat pijn doen. Geef niks hebben er hier wel meer last van. Even omdraaien dan maar en op z'n hondjes raggen.
                                          In deze st kamers hangen naast het bed spiegels van 1,5 bij 2 meter en dat vind ik persoonlijk wel fijn. Zeker als de h.oer je via die spiegel geil aankijkt.

Heb het boterhammenzakkie weer vol prut geschoten. Gelukkig maar want vanmorgen bij de ochtendsessie met Opal heb ik drie kwartier liggen rammen en kwam niet tot ontlading. Is toch raar maar het zal wel door die kist bier komen die ik gisteren avond en vannacht op had. Heb dat wijf vanacht helemaal leeg liggen slobberen. Echt een geile supersnol.

Soi Sex
                                          Butterfly bar
                                          Song
                                          25 jaar en neuken maar.
                                          bf 300
                                          st 700+tip