Bangladesh Recensies

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Bangladesh Recensies

Ok, niet echt een plek waar veel toeristen zullen komen, maar als je er bent, is het absoluut niet verkeerd.

In Dhaka (14 miljoen inwoners) is prostitutie redelijk normaal, alleen niet zo eenvoudig te vinden.
    Beste is gewoon een Riksha te nemen en de berijder te vragen je naar dames van plezier te brengen.

Ik verbleef zelf in Gulshan, het "dure, diplomatieke deel" van Dhaka. De clubs daar zitten in gewone huizen en zijn vaak moeilijk te herkennen van buiten.

In November vorig jaar in een aantal etablissementen geweest, steeds kon ik het de volgende dag weer niet terugvinden.

De (vraag)prijzen zijn ongeveer 3000 Taka voor een gewone sessie. Afpingelen kan, 2000 is acceptabel. (ca 20 euro) Op tijd wordt niet echt gelet. Je kunt aan de beheerder gewoon vragen wat je wilt en aangeven wat je voorkeuren zijn. Ze hebben een netwerk van vele meisjes en trommelen op terwijl je wacht als er bij de aanwezige meisjes niets zit wat je bekoort.

Ik heb heel veel prettige ervaringen gehad, alhoewel de kwaliteit natuurlijk wisselend is. De meijses spreken echter overwegend niet zo goed engels, want ze komen niet echt uit de hogere milieus. Pijpen doet niet elk meisje vanzelf, maar wel altijd zc.
    Let dus ook op of het meisje wel een condoom gebruikt bij de wip, want ik heb het ook meegemaakt met een heel lief enthousiast meisje dat ze opeens na het pijpen pats boem op je wil gaan zitten, zonder condoom. Mij toch iets te link.

Verder zitten er ook nog wat goedkopere "hotels" in de buurt van Banani station, het treinstation van de wijk Banani. Dit zijn gewone hotels, maar op de bovenste verdieping worden de kamers niet per nacht maar per uur verhuurd.
    Prijzen van 1000 Taka zijn hier normaal.

De meisjes zijn in Bangladesh allemaal geschoren : Binnen de islamitische gebruiken hoort een vrouw dat nou eenmaal te doen. Dit in tegenstelling tot India waar je vaak hele bossen met haar tegenkomt.

Dhaka

Vintage inn
    house # 10 road # 81
    Gulssan @ Dhaka

een grote poort en een stille straat maar als je aanbelt een bordeel. Line up van 6 tot 8 dames en kiezen maar. Laat je niet neppen 30 euro voor een korte tijd is genoeg zeg gewoon dat je dat de vorige week ook hebt betaalt.

o ja road 10 is om de hoek van de italy embassy. De Amerikaanse ambassade ligt aan de hoofd weg en daar de straat in (kant ambassade) vindt je de Italie ambassade en road 10

Commentaar

Re: Dhaka/Bangladesh

Ben in Bangladesh, want de baas heeft me hier naartoe gestuurd voor ons werk.

De dames, en ik zeg het maar gewoon, zijn ronduit LELIJK!!!!!!!!!!

Ook is het moeilijk om aan alkohol te komen, want het is een islamistisch land (Niet alle Islamistische landen zijn Alkoholvrij, maar hier dus wel). Om te wandelen moet je hier dus echt niet zijn. Hopelijk zijn de vrouwen in Bangkok mooier als ik in Dezember op verlof ben

Groeten,

Vlaamse leeuw
      Ik ben een chippendale, ik heb de dikste steel

Commentaar

Re: Bangladesh Recensies

Dit is duidelijk een recensie topic.

Groet Bobby Vitale
        Hoofdmoderator – Technische ondersteuning en begeleiding van de moderatoren

Commentaar

Re: Bangladesh Recensies

Ben het afgelopen jaar een aantal keren naar Bangledsh geweest, er is daar echt wel genoeg te beleven hoor.
          Als je 's-avonds uit de "clubs" komt (Dutchclub, Nordic club, German club) en je loopt om Gulshan lake heen kom je een hoop "streetgirls" tegen. Nou heb ik het niet zo op deze dames, hebben nogal een agressieve benadering en willen niet graag nee horen, maar dat is persoonlijk.
          Je kunt ook naar Banani gaan, naar Hotel Sarina, daar kom je wat chiquere dames tegen. Heb er de laatste x 2 meegenomen, en een top avond/nacht mee gehad.
          Kijk inderdaad wel uit met condooms, de meeste dames nemen dat niet zo nou, maar ik had weinig vertrouwen in de Bengaalse dokterskunsten dus toch maar snel een condoom om. En 2 dames, een hele nacht voor 15000 taka (170 euro) ik vind het niet gek :-)

Commentaar

Aan het werk...
          X