Lopers ontmoeten lopers

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Lopers ontmoeten lopers

Oproepen hier plaatsen svp.
    Zo nu en dan zullen de verouderde oproepen verwijderd worden.

aantekeningen van Benn0:
    Deze rubriek is bedoeld voor het kenbaar maken van je aankomst- en vertrekdatum.

Berichten zonder datum van aankomst én vertrek en bestemming of gericht aan één persoon worden voortaan zonder meer verplaatst naar Thailand: (DFA) meetings
    Als iemand graag een lang verhaal wil schrijven over zijn reis kan hij zeker zijn gang gaan maar:
    Begin je bericht met de data en de bestemming(en) of zorg dat ze opvallen.
    Begin je bericht dus met de data:
    12 maart - 10 april: Pattaya en rondreis Thailand (of anders doe ik dat wel). Om snel te kunnen zien welke berichten zijn verouderd handhaaf ik deze format in ieder bericht.

Verder kan iedereen in zijn bericht wat mij betreft ouweh.oeren wat hij wil. Plaats één bericht per reis.

De maximale periode van een bericht in deze rubriek is drie maanden. Berichten als: ik ga in april 2010 twee weken naar Pattaya! die in januari 2009 worden geplaatst, verwijder ik weer. Kun je het drie maanden voor vertrek opnieuw plaatsen.

Zij die een rondreis maken of zo lang blijven (pensionados etc) dat ze geen retourvlucht boeken moeten dat even vermelden.

Vanzelfsprekend is het leuk als je iets over je zelf vermeldt: leeftijd, uitgavenpatroon (cheap charley of three weeks millionaire), bestemming(en), interesses: 'overdag ga ik graag karten', 'zoek een stapmaatje'.
    Homo, hetero, of ladyboy? Lekker zuipen of geheel onthouden? Met of zonder condoom?

Voor het afspreken van de meetings is er de rubriek Thailand: (DFA) meetings. Daar is ruimte om een bericht voor een paar anderen achter te laten en een eventuele gastheer te bedanken voor zijn gastvrijheid. Als ik zie dat er een meeting is dan kopieer ik één bericht naar deze rubriek en kan dat steeds aanpassen als er iets verandert qua tijd en / of plaats. De inhoud van dat bericht voor de overzichtelijkheid graag zo kort mogelijk: (voorstel) meeting, plaats: x tijd: y
    Laatst gewijzigd door Benn0; 05-03-10, 07:16.

Re: Lopers ontmoeten lopers

Ik zou graag eens op vakantie gaan naar Indonesië (Bali of Jakarta).
    Ik had gedacht om dit in het najaar van 2013 te doen (oktober of november).

Ik ben Belg en 24 jaar.
    Het probleem is dat ik geen reispartner kan vinden.

Indien er nog niemand een reispartner zoekt dan hoor ik het graag!

Bedankt.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Lucky_Dragon Bekijk bericht
      Ik zou graag eens op vakantie gaan naar Indonesië (Bali of Jakarta).
      Ik had gedacht om dit in het najaar van 2013 te doen (oktober of november).

Ik ben Belg en 24 jaar.
      Het probleem is dat ik geen reispartner kan vinden.

Indien er nog niemand een reispartner zoekt dan hoor ik het graag!

Bedankt.
      Alleen reizen in Indonesie is geen enkel probleem. Woordenboekje mee (je pikt het snel genoeg op), in Jakarta naar Blok M gaan en Let The Fun Begin. In Jalan Felatehan (dat is in Blok M) kun je zelfs wel Engels sprekende dames tegenkomen.

Veel plezier.

Groet,
      Ko

Commentaar

ik zou ook graag die periode naar thailand gaan.heb al enige ervaring in deze landen. ik ben ook op zoek naar een toffe reispartner. ben gemakkelijk in omgang

Commentaar

Hoi,

Ik heb mijn volgende reis al in de planning staan: aankomst BKK op 10 januari; daarna vanaf 13 januari naar Chiang Mai en aansluitend vanaf 13 maart naar Koh Phayam en afsluitend op 25 maart weer in BKK. Naar huis op 29 maart.

Voor diegenen die willen via de PM bereikbaar.

groet

Kuif
          What happens in Bangkok stays in Bangkok

Commentaar

Hallo,

ik zit ook mijn vakantie te plannen en het liefst wil ik begin januari 2014 vertrekken richting pattaya voor 2 weken, iemand ook zin om rond die periode te gaan?

Commentaar

17feb - 25/26feb Pattaya
              25/26feb - 03maart Bangkok

03maart - 09 maart Angeles City

15maart - 13apr Indonesië, waaronder Bali, Surubaya en Jakarta.

Stuur me maar een pm voor eventueel een ontmoeting.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Fiko Bekijk bericht
                Hallo,

ik zit ook mijn vakantie te plannen en het liefst wil ik begin januari 2014 vertrekken richting pattaya voor 2 weken, iemand ook zin om rond die periode te gaan?
                Hoi fiko,

.. zag je bericht staan en ik denk ach wat.. laat ik eens reageren, hoe meer zielen hoe meer vreugde. wie weet klikt t. Zo niet ook geen probleem

Ik vlieg 4 januari naar bkk. Blijf daar 3 nachtrn en ben van plan om daarna richting pattaya af te zakken.

Het is mijn 2de keer in thailand, maar 1ste keer pattaya. Lijkt me leuk om daar met een landgenoot een biertje te pakken onder de thaise zon, het nieuwe jaar in te luiden om daarna eens te bekijken wat het land verder allemaal voor moois te bieden heeft. Als je zin hebt kunnen we geheel vrijblijvend eens afspreken daar. Ik ben 36, rustig, sportief type gewend om alleen te reizen, maar kan leuke vakantiemaatjes altijd erg waarderen.

Ik hoor t wel als het je wat lijkt
                Grtz lekker36
                walking is better than working

Commentaar

Ik ben van plan voor de 3de keer naar Thailand te gaan, aankomst in BKK 5 Maart, eerst een dag of 5 in BKK en daarna staan alle opties nog open, de terugreis is op 20 Maart. Zijn er in deze periode er nog geintereseerden die gezellig ergens een biertje willen pakken?

Gr. Rob

Commentaar

Van 24-31 januari in BKK!! Lijkt me leuk om gezellig een borrrrel te doen

Commentaar

28-01 Vertrek ik naar Manila voor ruim 3 weken wie o wie zit daar ook in de omgeving? Wil dan naar meerdere plaatsen toe en overal een lekker borreltje halen. Als je interesse hebt laat het me even weten.

Commentaar

15-2 t/m 13 -2 Thailand.

Begin in Pattaya en ik ga wellicht nog ergens anders kijken.
                        Iemand in voor een biertje? Voor als het iets uitmaakt: ik ben 32 jaar.

Commentaar

Moet uiteraard tot 13 maart zijn...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Sonic81 Bekijk bericht
                            15-2 t/m 13 -2 Thailand.

Begin in Pattaya en ik ga wellicht nog ergens anders kijken.
                            Iemand in voor een biertje? Voor als het iets uitmaakt: ik ben 32 jaar.
                            15-2 t/m 13-2 ?

Ik ben de eerste 2 weken van maart in Thailand

Commentaar

1 februari tot 28 februari voornamelijk Pattaya.

Mocht ge zin hebben om tezamen een biertje te pakken, stuur dan een pm.

Commentaar

van 16 02 tot 04 03 eindelijk nog s in pattaya.iemand zin om de markt te bespreken stuur aub n mailtje!

Commentaar

Deze week zit ik nog in Pattaya daarna ga ik richting Chang Mai.

Stuur me een berichtje om in Pattaya een biertje te drinken en misschien samen op jacht te gaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Libido342 Bekijk bericht
                                    17feb - 25/26feb Pattaya
                                    25/26feb - 03maart Bangkok

03maart - 09 maart Angeles City

15maart - 13apr Indonesië, waaronder Bali, Surubaya en Jakarta.

Stuur me maar een pm voor eventueel een ontmoeting.
                                    Hallo Libido, grote kans dat ik in maart naar Bali ga. Ben vorig jaar ook geweest fantastisch. Zou je graag dan willen ontmoeten om een biertje te gaan drinken. Ik ben 60 jaar en ben van Indische afkomst. Mijn vader is Hollander en mijn moeder Indisch.

Hoop graag wat van je te horen,
                                    groetjes,
                                    chuly
                                    Laatst gewijzigd door Benn0; 10-02-14, 01:24.

Commentaar

Uitnodiging

Ben van 11 april tot en met 16 april in Bangkok, Sukhumvit. Voor de massagesalons en vieren Nieuwjaar (Songkran). Dan naar Huahin, om te wandelen uiteraard, maar ook fietsen, zwemmen en rondhangen aan het strand. Dan met de ferry naar Pattaya en op 29 april weer terug naar Bangkok, terugvlucht op 2 mei.

Wie heeft er zin om iets af te spreken? Lijkt mij ook leuk om in Huahin tijdelijke vriendinnetjes te nemen en iets met zijn vieren te doen. Hebben de meisjes ook iets om te kletsen.

Ik ben 61 jaar, vaak in Thailand geweest. Reacties graag per interne mail.
                                      Laatst gewijzigd door Benn0; 12-02-14, 21:59.

Commentaar

oktober

Pattaya 2 oktober - 23 oktober

goede morgen,
                                        zijn er nog mede wandelaars die ook in oktober naar pattaya gaan.
                                        ik ben er nu een keer geweest,heb een kamer in lk metro.
                                        ga vliegen op 2 oktober met eva air heen elite klasse terug economie.
                                        zal tot 23 oktober blijven.
                                        wie gaat er ook heen kunnen mekaar ontmoeten en een gezellige avond met een paar aardbeitjes er bij

Commentaar

Ik zit vanaf 11 maart een week in phuket.
                                          Is mijn eerste keer daar.
                                          Iemand die wil meeten laat maar iets weten.
                                          chi ama è perduto - wie bemint is verloren

Commentaar

Ik ben er even maar vertrek weer de 12de.