Zuid-Korea RECENSIES

Inklappen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

• Zuid-Korea RECENSIES

Hallo, ik ben een paar jaar geleden in Seoul geweest en toen was mijn indruk in het red light district (nabij de amerikaanse basis) behoorlijk negatief.
    De dames lokken je binnen voor een belachelijk duur drankje en in ruil mag je ze een beetje betasten. Voor je het weet ben je een kapitaal kwijt en dat biertje smaakt zo ook niet.

Binnenkort ga ik weer. Weet iemand of de situatie ondertussen veranderd is?

Tja je moet ook niet naar Red Light District in Korea en zeker eentje die bij Amerikaanse basis zit. Ze zijn vaak ouder en slecht van kwaliteit.

Als je rond 100 euro kunt spenderen dan raad ik massage salons. Alles inclusief dus ook uitgebreid bad (soort Turkse bad met sauna en al) daarna word je 15-30 min gemasseerd door blinde dames (letterlijk... want ze moeten volgens wet echte masseuse hebben) en daarna mag je naar boven en dan komt er mooiste meisje die ga je ongeveer 1 uur lang verwennen. Je kan het niet vergelijken met Thaise of gewone massages hier in Nederland want wat je krijgt is hemels... 100% beter dan wat je hier krijgt. Met mond word je hele lichaam gemasseerd en je wordt ook verwend door een mondje met warme thee erin ( ook iets ongelooflijks)en als laatst nog geneukt maar meestal komen mannen binnen 2 min klaar.

Andere optie is naar een bar gaan waar veel buitenlanders komen. daar kun je makkelijk hele mooie vrouwtje versiere en je hoeft niks te betalen behalve voor motel (rond 30 euro)

Commentaar

Korea, Seoul, ginger bar

Tja, voor je lol ga je niet naar korea en voor "wandelen"ook niet. Vooraf al genoeg gezocht en de conclusie was al dat het geen groot sex paradise was. Na een leuke avond maar eens bars with the ladies opgezocht. Nou collega's, ik wist het van te voren, het is genaait worden zonder zoenen en met de broek aan. Veel te veel uitgegeven aan drankjes en er niets voor terug krijgen. Ze kunnen redelijk engels totdat..... Kortom voor het wandelen een elende. Nog even naar een bar aan de overkant..zelfde gedonder. Hele avond voor € 200 alleen maar wat billen gevoeld. Terug in het hotel kon de portier ook niemand bellen want dat deden ze niet. (volgende keer minder net hotel nemen).

Gelukkig de avond erna bij JJ Mahony een koreaans meisje ontmoet en die wou wel en het enige wat mij dat heeft gekost is een biertje uit de mini bar.

Oftewel, geen dames zoeken wat mij betreft maar kijk of er ergens wat te versieren is, want als lange blonde hollander heb je aanspraak genoeg.

Commentaar

Re: Korea: Seoul

ik kwam deze informatie tegen op een website over korea, kan interessant zijn voor wandelaars aldaar

juist ter informatie, officiele redlight distrikten in south korea sinds 2006

Seoul (6)
        - The entire area in front of Yongsan Station in Yongsan-gu
        - The whole area at 620 Jeonnong-dong in Dongdaemun-gu
        - The whole area behind Shinsegye Dept. Store in Yeongdeungpo-gu
        - The side streets at Yeongdeungpo Station in Yeongdeungpo-gu
        - The whole area of Texas alley in Cheonho 4-dong in Gangdong-gu
        - The whole area at 88 Texas alley in Hawolgok 1-dong in Seongbuk-gu

Busan (3)
        - Texas Village in Choryang-dong in Dong-gu
        - The area of 300 Beomjeon-dong in Busanjin-gu
        - Wanwol-dong in Chungmu-dong in Seo-gu

Daegu (1)
        - The whole area of Dowon-dong in Jung-gu

Incheon (2)
        - The whole area of 360 Sungui 1 dong in Nam-gu
        - The whole area of 428 Hagik 1 dong in Nam-gu

Gwangju (1)
        - From OB Square to Changhung Raw Fish Restaurant in Songjeong-dong in Gwangsan-gu

Taejeon (2)
        - The whole area of Jeong-dong in Dong-gu
        - The whole area of Yucheon-dong in Jung-gu

Gyonggi Province (7)
        - The whole area of Godeung-dong in Gwonseon-gu in Suwon
        - The whole area of Jung-dong, Jungwon-gu in Songnam City
        - The whole area of Simgokbon-dong in Sosa-gu in Pucheon City
        - The whole area of Pyeongtaek-dong in Pyeongtaek City
        - The whole area of Saengyeon-dong in Dongducheon City
        - The whole area of Yeonpung-dong, Pajueup in Paju-City
        - The whole area of Daeneungni, Beobwoneup in Paju-City

Gangwon Province(8)
        - 3ga Soyangno Chuncheon City
        - Geunhwa-dong in Chuncheon City
        - Gyo 2-dong in Gangneung City
        - Hakseong-dong in Wonju City
        - Balhan-dong Donghae City
        - Whangji 1-dong in Taebaek City
        - Geumho-dong in Sokcho City
        - Jungri in Yanggu-gun

Chungcheongbuk Province(1)
        - The whole area of the old bus terminal at the Seongnam-dong in Chungju City

Chungcheongnam Province(1)
        - The whole area from 14 to 62 of Daeheung-dong in Cheonan City

Jeonllabuk Province(4)
        - The whole area of Seonosong-dong in Deokjin-gu in Jeonju City(behine the Jeonju Cityhall)
        - The whole area of Daga-dong in Wansan-gu in Jeonju City
        - The whole area of Daemyeong-dong in Gunsan City(near the Gunsan Station)
        - The whole area of Changin-dong in Iksan City(front of Iri Station)

Jeollanam-Province (1)
        - From Two-seven car wash to Monoply Bureau in Konghwa-dong in Yeosu City

Gyongsangbuk Province (3)
        - 179 Hwango-dong in Gyeongju City
        - 596 Daeheung-dong in Buk-gu in Pohang City
        - 181 Unheung-dong in Andong City

Gyongsangnam Province (1)
        - Sinpo-dong in Masan City
        i will stay forever, my wish become real

Commentaar

Als je om geld geeft en graag ****en bezoekt, ga dan gewoon niet naar Seoul. Het is een geweldige stad, maar niet vanwege betaalde seks. Ga NIET naar Itaewon voor seks( De foreign district met veel amerikanen) Alles wat hier loopt is de absolute trash van Korea. Hier vind je niet wat voor goeds Korea te bieden heeft. Als je echt seks wilt voor geld en er een goede ervaring aan over wilt houden zal je naar salons moeten gaan. Voor een goede salon betaal je al snel 700e. Seoul is gewoon ziekelijk duur. Je kan ook voor trashy seks gaan en dan betaal je alsnog 100e.

Als je naar Seoul gaat, ga dan lekker stappen. Als je een budget hebt, moet je Japan en Korea in het geheel mijden. Als je voor het eerst naar Seoul gaat kom je de leukere clubs zoals Boss waarschijnlijk niet eens in om te stappen, maar ken je daar iemand zal ik zeker proberen in die club te komen. Meisjes ( die daar vrijwillig zijn) worden door een ober je kamer in gebracht en dan kanj e met ze praten. Dit zijn absoluut geen ****en en als je ze zo behandelt krijg je gegarandeerd een klap in je gezicht en word je uit de club geflikkerd. Hier moet je een leuk meisje zoeken die wederzijds geinteresseerd is, meer een jongeren club overigens.

Commentaar

Ik kom regelmatig in Seoul, om alleen iets te vinden is moeilijk. Ga meestal met Koreaanen naar Karaoka bars, kan kiezen uit verschillende dames die je vermaken. Verplicht om dure import wiskey te bestellen en iedereen komt dan snel los, soms met shows. Daarna naar love hotel, geen idee wat het kost, maar is niet goedkoop. Nooit de kans gekregen om zelf te betalen.
            In China is het veel goedkoper en keuze uit teintallen vrouwen.

In goedkopere Hotels in Seoul of andere plaatsen worden wel eens dames aangeboden.

Commentaar

In Seoul wel eens wat 'red light' districts bezocht.
              Opvallend: de dames willen geen westerlingen. Waarom is me niet duidelijk, ze denken dat we enge ziektes hebben, maar ze slepen wel brooddronken landgenoten naar binnen.
              Ze staan zwaar opgemaakt op rare plateau schoenen (40 cm) achter het raam een beetje te dansen. Scene uit een Italiaanse film.

In het hotel, duur en x sterren, wel een keer in de bar een leuke Russische ontmoet, en daarmee voor 200$ alle varianten gedaan die je kan bedenken. Het was een toevalstreffer want later lukte dit niet nog eens.

Commentaar

Re: Zuid-Korea

Op basis van de berichten hier verwachtte ik niet veel van Seoul. Maar toen ik daar begin dit jaar was, moet ik zeggen dat het alleszins meeviel. Dat wil zeggen dat in de kelder van de Grand Hyatt zich bevinden naast elkaar een bar en een disco. In deze beide lokaties zijn ten eerste behoorlijk veel niet professionele wijven te regelen. Voor wie dat niet lukt zijn er echter ook, met name in de bar, professionals te vinden. Die staan meestal een beetje aan de kant te wachten en te lonken. Even oogcontact maken en je kunt zaken doen

Commentaar

Re: Zuid-Korea

hallo

ben nu in zuid korea voor 2 jaar, voordien ook al 2 jaar, en heb er veel plezier
                  maar in korea is het niet openbaar zoals bij ons, maar je hebt ook de redlight streets.
                  overal is er wel iets te vinden in zuid korea, vraag naar noreban, een prive kamer, soort karaoke, maar met alles op en aan.
                  je hebt ook van die speciale hotels, de hotelier laat je een boek zien met alles wqt mooi is, uit te kiezen voor de nacht.
                  dan heb je nog de kamers (aan de buitenkant 2 draaiende rollen) dat zijn de speciale massagekamers

Commentaar

Re: Zuid-Korea RECENSIES

RLD's IN SEOUL

[SIZE=2]Hieronder een aantal RLD's in Seoul. De volgorde is niet willekeurig, Mia-ri is mij tot nu toe het beste bevallen en Cheongnyangni het minst.

Veel meisjes weigeren westerlingen en accepteren alleen Koreaanse of andere Aziatische mannen. Ik heb hier verschillende verklaringen voor gelezen op internet, met racisme als de belangrijkste en dat speelt ook wel mee denk ik, maar de volgende verklaring vind ik het meest aannemelijk. Veel Koreaanse mannen denken dat onze grote piemels de meisjes 'uitrekken' waardoor ze voor hen te ruim worden. Daarnaast zijn westerlingen volgens veel Koreaanse mannen besmet met allerlei geslachtsziekten en HIV. Meisjes die westerlingen accepteren vallen daarom in ongenade bij de Koreaanse mannen en kunnen fluiten naar hun klandizie.

Toch kun je in Korea heel goed aan je trekken komen. Het punt is namelijk dat veel meisjes wel westerlingen accepteren zolang de Koreaanse mannen het maar niet zien! Met andere woorden in de achteraf straatjes van de RLD's, uit het zicht van de Koreanen, kun je je slag slaan.

Wel is het zo dat de tarieven voor ons westerlingen vaak wat hoger liggen. Maar dan nog zijn de RLD's niet zo gek duur en zeker niet met de huidige gunstige wisselkoers: 10.000 Won is ongeveer 7 Euro.

De RLD's zijn het snelst te bereiken met het uitgebreide en spotgoedkope metronet van de stad. De metrostations in Seoul zijn groot en hebben vaak een tiental verschillende uitgangen. Let dus goed op dat je de juiste uitgang neemt. De reistijd varieert van +/- een half uur à drie kwartier tot meer dan een uur, gerekend vanaf Seoul Station in het centrum.
                    Op elk metrostation zijn gratis toiletten dus daar kun je nog even 'lozen' voor het wandelen ;-)

En nog een tip: scheer je zaakje niet als je naar Korea gaat. De meisjes zullen denken dat je last van platjes hebt o.i.d.. Je komt hier ook alleen maar ongeschoren doosjes tegen ;-)
                    [/SIZE][SIZE=2]
                    Mia-ri[/SIZE]
                    [SIZE=2]Mia-ri ligt ten noorden van het centrum. Neem metrolijn 4 richting Danggogae, stap uit op station Gireum en neem daar uitgang 10. Boven aangekomen zie je schuin rechts voor je een soort "gordijnen" van touw. Loop daar doorheen en je bent in het RLD.[/SIZE][SIZE=2]Mia-ri is een netwerk van smalle en slecht verlichte steegjes van zo'n 300 meter lang en 50 à 75 meter breed en zal in eerste instantie wellicht een beetje afschrikken maar wees gerust: het is er veilig voor zover ik weet en de mensen zijn gemoedelijk.

De meisjes zitten hier niet achter het raam maar in huizen, onzichtbaar van buitenaf. Voor deze huizen zitten de mamasan's,hier ajima's genoemd. Sommige van deze ajima’s zullen je negeren maar velen zullen je uitnodigen om hun meisjes te bekijken. De meesten spreken alleen Koreaans en een paar woorden Engels maar dat is in het algemeen geen struikelblok.

Probeer trouwens de ajima’s die samenklitten bij de verschillende ingangen van Mia-ri te vermijden. Zij vormen een 'vangnet' en leiden je meestal niet naar de beste huizen cq meisjes.

De meisjes zitten op kussens op de vloer en dragen mooie jurken. Het zijn er meestal niet veel, een stuk of drie vier per huis. De meesten zijn van het 'girl next door’ type (zesjes en zeventjes) maar er zitten ook zeker toppertjes tussen (achten en negens). En de meesten zijn denk ik tussen de 20 en 30 jaar, een enkele is wat jonger of ouder.

Het nadeel van de (wijde) jurken is dat het figuur van de meisjes moeilijk te beoordelen is. Slanke meisjes lijken dikker dan ze zijn en dikke meisjes lijken slanker.

Laat je niet direct verleiden door de ajima om je schoenen uit te doen (een must in Korea) en binnen te komen maar kijk eerst even rond bij een aantal huizen. De ajima’s kunnen nogal aandringen ;-) (meestal wel heel vriendelijk overigens).

Als je eenmaal binnen bent en je je schoenen uit hebt gedaan maak dan snel een keuze uit de meisjes, anders maakt de ajima een keuze voor jou. Soms krijg je trouwens sowieso een meisje toegewezen, wellicht omdat ze niet allemaal westerlingen willen.

Je wordt vervolgens mee geloodst naar het 'peeskamertje', vaak aan de kleine kant en niet bepaald mooi maar wel (redelijk) schoon. Daar mag je eerst betalen; 80.000 Won is het meest gangbaar, soms vragen ze 90.000. Deze twee bedragen staan ook vaak in Koreaanse teksten op de muur maar vraag me niet wat het verschil is. Het heeft in ieder geval niets te maken met het uiterlijk van het meisje.

Jij mag je in het kamertje uitkleden, het meisje kleedt zich elders uit en komt na een minuut of vijf weer binnen, vaak al volledig naakt. De service is in het algemeen goed tot zeer goed en het zijn niet echt klokkijkers, al wordt er wel verwacht dat je binnen 20 à 25 minuten klaar bent.

De meeste meisjes pijpen zonder condoom en menigeen neukt ook zonder. Pijpen zonder gaat meestal ongevraagd en daarna vragen ze of je met of zonder wilt neuken. En verschil in prijs is er niet....

Na de daad word je handeltje keurig en grondig schoongemaakt met vochtige tissues. En bij het weggaan krijg je een klein flesje drinken mee, meestal Yakult of iets soortgelijks. Bij sommigen krijg je zelfs bij binnenkomst al iets te drinken. Ze doen hier erg aan klantenbinding en ze zien je graag terugkomen!

Maar dat terugkomen is nog wel eens lastig. Want vind dat ene huis met dat leuke meisje maar eens terug in die donkere steegjes zonder straatnamen en huisnummers! Probeer te onthouden hoe de ajima er uit zag en in de buurt van welke ingang het was.

Cheonho
                    Cheonho ligt ten oosten van het centrum. Het is vrij ver met de metro, net over de rivier. Neem lijn 5 richting Macheon, stap uit op station Cheonho en neem daar uitgang 3. Loop rechtdoor tot de eerste kruising met stoplichten en ga daar rechts. Ga iets verderop aan de overkant van de straat linksaf (naast Outlet 2001) en je ziet de rode lichten (pardon: roze lichten, want dat is de kleur hier in Korea) van het RLD. Het is trouwens geen omgeving waar je een RLD verwacht, pal naast een shopping district!

Dit is wel 'gewoon' een RLD met ramen en de meisjes zijn net als in NL schaars gekleed (geen jurken hier) dus what you see is what you get. Als je het 'get' want het is hier wat moeilijker dan in Mia-ri maar zeker niet onmogelijk. Geef niet te snel op en zorg ook hier dat er geen Koreanen in de buurt zijn als je een meisje benadert.
                    Of wacht tot je benaderd wordt door een ajima, want die heb je hier ook (maar niet in elk huis volgens mij).

Verder gaat het er zo ongeveer hetzelfde aan toe als in Mia-ri. Alleen de meisjes zijn er gemiddeld wat mooier, evenals de peeskamers, en het is er wat duurder. Ik heb hier een paar uitstekende wippen gehad met goed uitziende jongedames voor 100.000 Won. Maar er zijn er bij die veel meer vragen.

Suwon
                    Suwon ligt ten zuiden van Seoul en het verst weg, +/- 1 uur met de metro. Je kunt dan ook beter de trein nemen, die doet het in een half uurtje vanaf Seoul Station. Is alleen iets duurder dan de metro maar nog altijd stukken goedkoper dan in NL (+/- 5000 Won enkele reis).Mocht je wel de metro nemen, pak dan lijn 1 richting Sinchang (let op: lijn 1 kan ook naar Incheon gaan!).
                    Op het station in Suwon aangekomen neem je de hoofduitgang (kan niet missen) en dan de roltrap naar beneden. Ga daar linksaf en steek +/- 100 meter verderop de straat over via de onderdoorgang. Een paar honderd meter verder aan de rechterkant is het RLD.

Ook hier geldt dat in de 'hoofdstraat' de mooiste en meestal onbereikbare (maar niet altijd!) meisjes staan en in de straatjes erachter de mindere godinnen waar je meer kans maakt.

Suwon wordt vaak, samen met Mia-ri, aangeraden als het meest vriendelijk voor westerlingen maar ik vond het aanbod een beetje tegenvallen. Het is vergelijkbaar met de Doubletstraat in Den Haag met een mix van jong en (redelijk) mooi en oud en minder mooi of ronduit lelijk.
                    [/SIZE][SIZE=2]Cheongnyangni 588[/SIZE][SIZE=2][/SIZE][SIZE=2][/SIZE]
                    [SIZE=2]Cheongnyangni 588 ligt ten noord-oosten van het centrum. Neem lijn 1 richting Soyosan en stap uit op station Cheongnyangni. Pak uitgang 5, houd schuin links aan, steek de straat over en je ziet iets verderop de roze lichtjes.
                    Veel verwaande mooie meisjes en het minst toegankelijk voor westerlingen.

Veel plezier in Zuid Korea! Het is een aparte maar leuke ervaring!
                    [/SIZE]

Commentaar

'MASSAGE CLUBS' IN SEOUL
                      [SIZE=2]Een typisch Aziatisch (?) verschijnsel zijn de wat ik noem "massage clubs". Er is een ander woord voor geloof ik maar dat ben ik even kwijt. Het zijn clubs waar je door mooie jonge meiden 'geanimeerd' wordt. Dat kan op verschillende manieren gaan, elk meisje heeft zo haar eigen aanpak, maar twee dingen zijn van tevoren zeker: het meisje is jong en knap en de kans op sex is bijzonder klein (officieel zelfs uitgesloten maar de praktijk is soms anders....).

In Seoul ken ik twee van dit soort clubs. Er zijn er veel meer maar ze zijn lastig te vinden omdat je afhankelijk bent van de (vaak slechte) routebeschrijvingen op bijv. de International Sex Guide én omdat Koreaans niet te ontcijferen is (zoek maar eens een adres op google maps...).

De gang van zaken bij beide onderstaande clubs is in grote lijnen als volgt. Na binnenkomst word je naar een privékamer geleid en moet je betalen (of andersom). Bij Belle is het momenteel 75.000 Won voor 45 minuten. Bij Cool ben ik dit jaar nog niet geweest maar die is iets duurder, rond de 90.000 denk ik.

Vervolgens kun (moet) je douchen (buiten de kamer dus je kan eventueel naakte kerels tegenkomen...).
                      Terug op je kamer moet je op een bel drukken en dan is het wachten op het meisje. Dat kan een paar minuten duren of veel langer, afhankelijk van de drukte. Begin van de middag is het rustiger dan eind van de middag of 's avonds.
                      Je kunt dus niet zelf een meisje uitkiezen (je ziet ze niet eens van tevoren) maar zoals gezegd zal ze nooit lelijk zijn. Wel is het altijd weer afwachten wat voor tiepje het is en of het een beetje klikt. Hun Engels is vaak nogal beperkt.

De meeste meisjes beginnen met wat 'chit chat' en een massage. Ze kleden zich uit maar houden wel hun slipje aan. Officieel mag je hen overal aanraken behalve tussen de benen. In de praktijk gaan de meisjes hier echter erg verschillend mee om. Voor de een is het poesje en zelfs het kontje absoluut verboden terrein, bij de ander mag je het poesje strelen (maar vrijwel nooit onder het slipje) en/of het kontje (soms ook onder het slipje). Ik moet hier wel bij vermelden dat veel meisjes een soort 'maandverband' in hun slipje hebben waardoor je dus niet rechtstreeks hun poesje streelt. Hoe dan ook, wees altijd heel voorzichtig met je 'handmatige' verkenningen en heb respect voor het meisje.

Na de korte massage wordt al snel de aandacht verlegd naar je jongeheer. Bij Belle wordt je even gepijpt (zonder condoom); meestal maar een minuutje, het stelt weinig voor. Als je geluk hebt tref je een meisje die van pijpen houdt en het wat langer doet. Eén keer heb ik een meisje zover gekregen dat ze me heerlijk gepijpt heeft tot het einde. Ik heb haar 30.000 Won tip gegeven.
                      Een tip geven is trouwens niet gebruikelijk, nergens in Korea, maar in dit geval leek het me niet meer dan normaal.

Bij Cool pijpen ze niet! Althans officieel maar ik ben er maar een paar keer geweest dus ik weet niet wat de officieuze mogelijkheden zijn. Mijn voorkeur gaat uit naar Belle; heb de ervaring dat de meisjes daar wat 'flexibeler' zijn.

Vervolgens krijg je een lekkere handjob met massage olie. De meeste meisjes zijn hier erg bedreven in en weten precies wat een man lekker vind.
                      Nadat je bent klaargekomen wordt de resterende tijd volgemaakt met wat geknuffel en chit chat.
                      Maar je kan ook weggaan als het niet zo klikt of als het meisje niet zo'n knuffeldiertje is.

routebeschrijving
                      Lees deze routebeschrijving goed want het is niet zo makkelijk te vinden de eerste keer!
                      Neem voor beide clubs metrolijn 3 richting Ogeum en stap uit op station Yangjae (in het zuidoosten van Seoul, onder de rivier). Pak uitgang 3 en loop rechtdoor tot de eerste grote kruising met stoplichten. Dat is ongeveer 400 mtr schat ik. Aan de overkant zie je o.a. een Starbucks en een McDonalds. Ga rechtsaf bij deze kruising.
                      Cool zit een paar honderd meter verder aan de linkerkant bij een kleine parkeergarage. Let op het uithangbord. Ga de parkeergarage een stukje in en je ziet meteen links een trap naar beneden naar de kelder. Daar zit Cool.

Belle is wat meer verborgen en wat lastiger te vinden. Ze zitten een paar honderd meter verderop in dezelfde straat als Cool maar dan aan de rechterkant van de straat. Neem de eerste straat rechts ná de Playboy Golf Store en de Ping Golfstore. Belle zit in de kelder van het eerste gebouw rechts, je ziet het pas als je er voor staat.
                      [/SIZE]

Commentaar

Even een paar correcties op het bovenstaande. De steegjes in het RLD Mia-ri hebben toch straatnamen en huisnummers.
                        Misschien niet allemaal maar ik dacht gisteren laat ik er toch eens op letten en verdomd, ik zag een straatnaambordje (in Koreaans én Westers schrift) en huisnummers .

Verder schreef ik dat de "massage club" Belle een paar honderd meter verderop in dezelfde straat als Cool zit, maar het is slechts een meter of 50 verderop.

De prijs bij Cool is momenteel 85.000 Won, volgens de ISG.

Vandeweek trouwens nog 2 ongelooflijk lekkere dingen getroffen bij Belle en in het RLD bij Cheonho. Schade resp. 75.000 en 70.000 Won. Het is dan wel duurder dan Thailand e.d. maar de meisjes zijn er even lekker zo niet lekkerder. Ook op straat kijk je je ogen uit en zeker nu in de zomer. Veel korte rokjes .

Commentaar

Mijn ervaring met een massage salon in Seoul dateert van enkele jaren geleden.
                          Ik heb het via Google maps & streetview opgezocht en het ligt vlak achter het Tria Hotel in Zuid Seoul. (Tria Hotel, 677-11 Yeoksam 1(il)-dong, Gangnam-gu, Seoul)

Binnenkomst is bij een kleine receptie(schoenen uit !), afrekenen en even op een bankje wachten tot je wordt opgehaald. Vervolgens komt er een jonge man je ophalen.
                          Op dat moment schrik je wel even … ben ik hier wel op het goede adres.
                          Gelukkig is deze jongen er alleen om je naar boven te brengen. Een maal op de kamer komt er een ietwat verlegen knappe Koreaanse binnen en kan het feest beginnen.
                          Het wordt wel een stil feestje want zij spreekt geen Engels en ik geen Koreaans. Het eerste wat ze doet is een sigaretje aan bieden en onze zwijgende kennismaking vind plaats onder het genot van een kopje thee en een sigaretje.
                          Vervolgens mag ik mij uitkleden en zij pakt 1 voor 1 mijn kleren aan en vouwt ze netjes op.
                          We gaan samen douchen en ik wordt 10 minuten lang grondig van top tot teen ingezeept, daarna volgt een uitgebreide body to body massage en gelijktijdig wordt ik op alle plekjes van mijn lichaam gezoend. Ook mijn jongeheer krijg genoeg aandacht maar het was meer teasen dan pijpen.
                          De massage was duidelijk bedoeld om op te warmen voor de volgende fase.
                          Dan weer douchen om de massageolie af te spoelen en we verhuisden naar het bed.
                          Ik moest op mijn buik gaan liggen en er volgde een “droge” massage weer vergezeld van zoenen over mijn gehele lichaam. Toen pakte ze een condoom (ik dacht nu gaat het echte werk beginnen) en deed die om haar tong en begon mij heerlijk te rimmen. Toen omgedraaid en een nieuw condoom werd om mijn pik gedaan en ik heb haar heerlijk geneukt.
                          Tot slot weer samen douchen en een peukje om het af te sluiten.
                          De prijs was omgerekend ongeveer € 150.-. Al met al een geweldige ervaring

Commentaar

Ik wilde het toch eens uitproberen, ondanks de wisselende verhalen op internet: een Kiss Bang. Oftewel een kuskamer of zoenkamer (bang = kamer in het Koreaans, het heeft dus niets te maken met het Engelse woord voor neuken). In een Kiss Bang kun je zoenen met en een beetje voelen aan mooie jonge meiden (universiteit-studentes naar men zegt). En gezien het uiterlijk van veel meisjes hier in Zuid Korea is dat erg aanlokkelijk kan ik je verzekeren .

Officieel gaat het niet verder dan wat wederzijds zoenen en strelen boven de gordel. Onder de gordel is verboden terrein omdat ze daar problemen mee kunnen krijgen met justitie. Maar als je de verhalen op internet mag geloven gebeurt er toch ook van alles onder de gordel, variërend van aftrekken en pijpen tot vingeren en zelfs neuken. Tegen extra betaling uiteraard. Ik heb de indruk dat de Kiss Bangs een beetje op het randje van de wet opereren, vergelijkbaar met de Thaise en Chinese massagesalons in Nederland. En net als in NL zijn ook hier in Zuid Korea regelmatig razzia's waarbij die 'verderfelijke' praktijken opgerold worden.

De kosten zijn 40.000 Won (+/- € 32) voor een half uur en 70.000 Won (+/- € 56) voor een uur. Dat lijkt misschien erg lang voor alleen een beetje zoenen en voelen maar bedenk dan dat de meisjes je heus niet meteen 'vol op de bek gaan' maar eerst ruim de tijd nemen om aan je te wennen en je een beetje te leren kennen. Ik kan je ook aanraden om eerst wat recensies op internet te lezen (bijvoorbeeld op de ISG) om een indruk te krijgen hoe het er aan toegaat en wat je wel en niet kunt verwachten. Zo is het bijvoorbeeld goed om te weten dat als je zelf geen initiatief neemt je kans hebt dat er helemaal niet gezoend wordt! Enige (basis)versierkunsten zijn toch wel vereist al zal je er lang niet zoveel moeite voor hoeven doen dan in het 'normale' leven. Je hebt er tenslotte voor betaalt dus het meisje zal sowieso 'gewilliger' zijn. Maar hoe dan ook, als je alleen maar afwacht gebeurt er hoogstwaarschijnlijk niks en blijft het bij een beetje kletsen.

De Kiss Bang waar ik ben geweest heet 'The 7 Shop' en ligt in het westen van Seoul. Pak metrolijn 2, stap uit op station Hongik University en neem exit 8. (Die buurt is trouwens sowieso leuk om eens rond te lopen en je te vergapen aan de vele mooie en vaak kortgerokte studentes.)
                            Neem gelijk de eerste straat rechts en daarna de eerste straat links. De weg die nu voor je ligt splitst zich in tweeën in een V-vorm. Neem het rechterdeel van de V en al snel zie je op de tweede verdieping van een gebouw aan de rechterkant "The 7 Shop" staan.
                            Ik werd enthousiast welkom geheten door een redelijk Engels sprekende jongeman die me naar een badruimte loodste waar ik mijn tanden kon poetsen (wegwerpborstels en tandpasta zijn aanwezig). Daarna kon ik plaatsnemen op een bank in een kamertje van ongeveer 6 m2 met een grote spiegelwand. I.t.t. de meeste recensies op internet werd mij niet gevraagd wat voor type meisje ik wilde (dus bijv. slank, fors, grote of kleine borsten etc.). Ik wachtte dus maar af en na nog geen 5 minuten kwam er een dikke 8 het kamertje binnen. Wow... lekker ding! Lang steil zwart haar, leuk koppie, goed gevuld figuurtje maar wel slank, kleine tietjes, mooie beentjes.... Jammie .
                            Het eerste wat ze zei was “oh shit, do I have to speak English?” Ja lieverd, my Korean sucks. Maar ondanks haar twijfels bleek ze heel behoorlijk Engels te spreken, zeker voor Koreaanse begrippen.
                            Zoals ik had verwacht hield ze in eerste instantie wat afstand en werden de eerste 10 minuten of zo gevuld met wederzijdse vragen om elkaar wat te leren kennen. Ze was heel sympathiek, goedlachs en lief. Studente MBA zei ze. Tja, zou kunnen, dom was ze zeker niet in ieder geval. 25 jaar zei ze, en dat gaf ik haar ook wel.
                            Zoals gezegd moet je wel wat initiatief tonen en ik had dus al vrij snel een arm om haar heen geslagen. Dat vond ze prima maar toen ik even later over haar buik streelde werd dat zachtjes afgeweerd. OK, ik ging iets te snel misschien. Maar na 5 minuten met wat handje vasthouden en zo trok ik haar voorzichtig naar me toe en volgden de eerste kusjes op m’n oren en in m’n nek. Ondertussen streelde ik haar rug en haar kontje (wat ik automatisch doe als echte ‘kontjesman’). Het viel me mee dat dat laatste mocht; het is tenslotte onder de gordel al is het aan de achterkant. Ook haar buikje was nu geen verboden terrein meer al weerde ze af en toe nog wel lichtjes af. Misschien was ze gewoon een beetje gevoelig daar want ik kwam zeker niet te dicht in de buurt van haar poesje.
                            Ondertussen was ze op mijn schoot geklommen en een beetje aan het rijden op mijn paal (met alle kleren aan, voor de duidelijkheid) en waren we ook al lekker aan het tongen. Niet heel erg diep maar diep genoeg en lekker subtiel. Ik wist van de verhalen op internet dat de borsten bijna altijd gestreeld mogen worden dus dat deed ik ook al snel en ze maakte inderdaad geen enkel bezwaar. Ik mocht ook onder de BH komen, al was dat niet zo makkelijk met het strakke ding dat ze droeg, en haar licht stijve tepels strelen.
                            Na verloop van tijd durfde ik wat verder te gaan. Maar ondanks dat ze een kort jurkje droeg kon ik niet zomaar overal bij. Ze had namelijk een ‘halve’ panty aan zeg maar die aan de achterkant bijna tot aan haar knieholtes reikte en aan de voorkant haar kruis bedekte. Niet dat ik haar kruis gezien heb maar daar ging ik vanuit omdat haar bovenbenen bloot waren voor zover ik ze kon zien (tot +/- 10 cm van haar kruis).
                            Ik was echter niet uit op haar poesje. Als echte liefhebber ging ik voor haar kontje. Ik kon heel makkelijk met m’n handen onder de panty komen, die i.t.t. tot de BH helemaal niet strak was, en haar kontje strelen over haar slipje. Even later glipte ik ook onder haar slipje en tot mijn niet geringe verbazing werd het allemaal getolereerd. Heerlijk om die lieflijke kadetjes en haar bilspleetje te strelen en te kneden. Alleen als ik iets te ver naar achteren reikte in de richting van haar anus en de onderkant van haar poesje trok ze zich iets terug waardoor ik er niet bij kon. Ze kende haar pappenheimers!
                            Al met al was het half uurtje toch snel om maar ik heb er wel van genoten. Ik weet echter nog niet of ik het vaker zal doen. Het is toch erg hit or miss als je de verhalen leest en als je niet oppast wordt het een verslaving waarbij je aldoor op meer hoopt maar het zelden krijgt en ondertussen een boel geld kwijt bent. Niet voor niets werd mij na afloop door de receptionist gevraagd of ik nog een ander meisje wilde….
                            Nee dus. Ik heb snel de metro naar Cheonho gepakt en heb daar voor 70.000 Won een lekker ding geneukt. Helaas trof ik er een die alles alleen met condoom deed, zelfs pijpen wat de meesten hier toch zonder doen, maar aangezien ik al flink opgewarmd was door de kiss bang kwam ik toch als de brandweer klaar.

Commentaar

Kan iemand mij misschien het prijzensysteem in Zuid Korea nader uitleggen? Als je bijvoorbeeld in Miari of Cheonho komt krijg je vaak een prijslijst voorgeschoteld die helaas alleen in het Koreaans opgesteld is. Het enige wat ik ervan begrijp is dat er 3 mogelijkheden zijn: 20 minuten met 1 keer klaarkomen, 40 minuten met 1 keer klaarkomen of 60 minuten met 2 keer klaarkomen. Hier staan echter per categorie aldoor 2 verschillende prijzen bij, bijvoorbeeld 70.000 Won én 90.000 Won voor 20 minuten. Tot nu toe heeft niemand mij, in hun vaak zeer gebrekkige Engels, het verschil uit kunnen leggen. Het heeft in ieder geval niks te maken met de schoonheid van het meisje dat je kiest, dat maakt niks uit. En ik heb ook niet de indruk dat het een meerprijs voor anaal is. Volgens 1 recensent op de ISG is de ene prijs voor met condoom en de andere voor zonder condoom, maar daar ben ik nog niet zo zeker van aangezien ik vaak de keus tussen met of zonder krijg ongeacht het bedrag wat ik heb neergelegd.

Commentaar

Ik ga over enkele maanden een bezoekje brengen aan Zuid Korea en met name Seoul !
                                Wie heeft voor mij een leuk adresje waar ik mij kan laten verwennen
                                Of een leuk adresje waar het voor 99% zeker is dat men een dame kan versieren
                                Uiteraard alles tegen een redelijke vergoeding.

Bestaat er in Zuid Korea ( Seoul) zoiets als een parenclub ?, Sauna’s ? Of gewoon een bordeel ?

Wie gaat mij helpen aan een leuk adresje ???????
                                THANKS !

Commentaar

Euh... wat dacht je van mijn recensies hierboven (vanaf 18-06-12)? Daar staan genoeg adresjes in.

Parenclubs bestaan denk ik niet in het toch best wel conservatieve en katholieke Korea.

Sauna's wel, die zijn er bij de vleet. Maar voor mannen en vrouwen gescheiden...

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door kimchiwalker Bekijk bericht
                                    Euh... wat dacht je van mijn recensies hierboven (vanaf 18-06-12)? Daar staan genoeg adresjes in.

Parenclubs bestaan denk ik niet in het toch best wel conservatieve en katholieke Korea.

Sauna's wel, die zijn er bij de vleet. Maar voor mannen en vrouwen gescheiden...

Uiteraard heb ik de recensies gelezen maar die zijn meer dan een jaar oud . Ik weet dus niet of die adresjes nog bestaan.

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door sun2008 Bekijk bericht
                                      Uiteraard heb ik de recensies gelezen maar die zijn meer dan een jaar oud . Ik weet dus niet of die adresjes nog bestaan.
                                      Ja hoor, die bestaan nog steeds. Zuid Korea is helemaal vergeven van de prostitutie, dat verdwijnt niet zo makkelijk als hier .
                                      Lees anders de berichten op de ISG voor het laatste nieuws.

Commentaar

Weer eens een stukje reisverslag. Dit stamt nog uit 2013. Had destijds tijdens de reis aantekening gemaakt en dan bleek het nu tijd te zijn om het een en ander uit te werken. Azië blijft fascineren en zeker buiten de gebaande paden waar iedereen al geweest is. Een deel van de ervaring deel je natuurlijk met familie en vrienden. Een deel van die ervaringen zal ik minder snel delen met de laatstgenoemde groep en dan is een forum er een mooie plaats voor.

Eigenlijk is het gewoon te flauw maar je komt vaak genoeg voor ons wat banale zaken tegen en zal hier eens mee beginnen voordat het straks toch weer over dames zal gaan. De geduldige lezer wordt beloont.

Zo heb je de groene fietspaden. Niet zo heel vreemd, maar het oogt gewoon wat maf:

[img]s4.postimg.org/no05uyb99/sel09.png[/img]
                                        Groene fietspaden

Roken op straat wordt ook niet echt aangemoedigd met om de paar honderd meter een plakkaat op de vloer.

[img]s2.postimg.org/45onm001l/sel13.png[/img]
                                        (Niet) roken op straat

Spam wordt hier blijkbaar nog per metro vervoerd. Het lijkt me toch een grote hoeveelheid om in je brievenbus te krijgen.

[img]s27.postimg.org/t53ylr3sz/sel11.png[/img]
                                        Spam via snail mail

Gelukkig is er wel vermaak in de avond te vinden in de vorm van een typisch Aziatische bezigheid. Of eigenlijk bezigheden. Niet dat ze goed in een van tweeën zijn, maar de combinatie leidt het een van het ander af.

[img]s9.postimg.org/i7y017odb/sel07.png[/img]
                                        Avond vermaak

Niet echt het vermaak wat ik zelf zoek. Ik ben een vreselijke zanger. Het stuk drinken zit me meer in het bloed. En bij genoeg drank wil ik ook wel een deuntje hoger zingen, maar niet met een microfoon in mijn klauwen gedrukt.

Het soort vermaak wij ons heren aan schuldig maken is het meer elementaire vermaak. Tussen jongens en meisjes. Hoe mooi is het eens om met een meisje te spelen van een heel andere cultuur. En ook eens geen Roemeense is. Op straat was ik toch best al leuke dames tegen gekomen en niet zonder uitoefening op mijn goesting om van een verlangen een gebeurtenis te maken.

[img]s27.postimg.org/k0592qw3n/sel12.png[/img]
                                        Zomaar wat dames op straat. Niet bewust op de foto had gezet, maar gewoon verschenen op random snapshots

Met lege handen kan ik natuurlijk niet aan komen zetten. Ik spreek de taal niet en het contact leggen is op die manier erg lastig. Dus maar even naar de flappentap waar ik toch wel een paar keer op mijn hoofd moest krabben om door te hebben hoe je er briefjes uit kreeg.

[img]s9.postimg.org/9n99ns3kv/sel10.png[/img]
                                        Futuristisch pinnen

Ik verplaatste me naar een buurt dat op de buitenlandse fora wel bekend is Itaewon. Niet alleen vanwege de vele buitenlanders maar ook vanwege het beruchte Hooker hill. De doublet straat zou er niets bij zijn las ik op de fora.

Lopend door de buurt op zoek naar eerst iets te eten voor de maag werd ik al geroepen van het raam door een Koreaans meisje. "Hey", roept ze naar beneden. Ik stop en kijk omhoog. Ze zwaait naar me. "Come on up! There is a door over there" en ze wijst naar een deur links aan het gebouw tussen de winkels. Ik besluit het maar te onderzoeken wat er daar boven te doen is.

[img]s15.postimg.org/me8icz0fv/sel08.png[/img]
                                        Raam waar het allemaal gebeurde

Wordt vervolgd ...

Commentaar

mooi begin van een recensie...

krijg gelijk zin in mijn tripje eind dit jaar naar zuid korea...